Jak používat tísňové volání 112?


Dne:12.06.2009 | autor: Kamil Štajgl

Datum nehody: neuvedeno, dopravní nehody dnes

Tísňová linka 112 byla v České republice zavedena ve všech telefoních sítích od začátku roku 2003 jako jedna z podmínek vstupu ČR do EU. Předtím bylo funkční jen v mobilních sítích. V roce 2005 byla dokončena realizace a výstavby a zprovoznění moderní telekomunikační technologie pro příjem tísňového volání. Tato realizace umožnila plně využívat služby jako například: identifikace volaného čísla, identifikace čísla volajícího, identifikace adresy pevné telefonní stanice, identifikace telefonního operátora, identifikace polohy mobilního telefonu, jednotný geografický informační systém, nezávislé IP telefonní spojení mezi operačními středisky, jazyková podpora.

Při předávání zprávy na číslo 112 uveďte následující informace: co se stalo, kde se co stalo, své jméno a číslo telefonu, ze kterého voláte. Po ukončení hovoru vyčkejte na zpětný telefonát, kterým si operační pracovník ověří pravdivost nahlášené zprávy.

Zdroj: www.awauta.cz

Portál Chcižít.cz je na Facebooku - děkujeme za podporu!
Klikněte na To se mi líbí

Líbí se vám portál Chcižít.cz? Podpořte nás kliknutím na tlačítko To se mi líbí dole.


Rady a tipy

Když vám do cesty vběhne zvíře: Brzdit a nevyhýbat se

Nenadálost těchto střetů dokládá skutečnost, že převážná většina těchto nehod (téměř 85 %) se stala na rovných úsecích komunikací. V případech, kdy došlo při…

zobrazit celou radu »

zobrazit všechny tipy »
© Chcižít.cz | 2000 - 2025 | Vyrobil INET-SERVIS.CZ Kontakt | Nastavení cookies