Dopravní nehoda - Tragická nehoda u Králík

4
Kraj: Pardubický
Obec: Králíky, Dolní Lipka
Datum nehody: 03.11.2009
Zveřejněno: 12.01.2010
Kategorie: Mokrá vozovka | Náledí | Nepozornost, spánek | Nepřiměřená rychlost

K smrtelné nehodě došlo mezi obcemi Králíky a Dolní Lipka na Orlickoústecku. Šestatřicetiletý řidič vozidla Renaul Twingo odbočoval velvo mimo hlavní silnici k zástavbě, když v tu chvílí do něj narazil devatenáctiletý řidič za volantem vozidla Alfa Romeo. Po střetu se obě vozidla dostala mimo komunikaci, přičemž Alfa se převrátila na střechu a narazila do stromu, kolem kterého se obtočila. Po příjezdu záchranářů již mladíkovi nebylo pomoci. Řidič Twinga utrpěl lehká zranění. Dle šetření policie bylo zjištěno, že na vozidle Alfa Romeo byly letní pneumatiky, které měly sjetý vzorek.

 

Nejnovější fotky z nehod: kraj Pardubický

Diskuze ke článku - Tragická nehoda u Králík

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: Iceman (12.01.2010)
Ruska ruleta
Vysoka rychlost, letni gumy, sjety dezen ... to u ruskej rulety ma clovek vyssiu sancu na zivot. Skoda mladika.

Este je otazkou, ci pri odbocovani vlavo to Twingo hodilo smerovku.
Jméno: baatar (12.01.2010)
RE: Ruska ruleta
Klasika...relativne pekna alfa v kuzi,ale na zimni obuti uz neni. Bych to dal vsem autum povinne, chces jezdit, kup si zimaky, vsak to zas tolik nestoji v porovnanim s cenou prumerneho auta. Jeste ze to dopadlo takto, tedy, ze zaplatil vinik.
Jméno: DANCALL (12.01.2010)
RE: Ruska ruleta
Divil bych se že by na zimáky neměl protože ta Alfa musela stát pěkný prachy nejspíš mu ji koupil bohatej tatínek.Ale to Twingo docela vydrželo když má pouze urvanej nárazník a kolo a pár promačklin jinak nemá ani jedno okno rozbité.
Jméno: miki007 (12.01.2010)
RE: Ruska ruleta
Tak jse měto nezdálo opravdu má urvané kolo,jasný že mu ho musel koupit bohatej tatík,protože kde by vzal na tak drahé auto v 19ti letech.
Jméno: korado (14.01.2010)
RE: Ruska ruleta
Jo a ty svého pežotka jsi ukradl co?
Jméno: Iceman (13.01.2010)
RE: Ruska ruleta
do 100 000, preco by to nemohol mat mladik v 19 ? :) bezna praca a za 5 mesiacov kupuje.
Jméno: LeBlanc (16.01.2010)
RE: Ruska ruleta
Jdete do háje, proč by si nemohl v 19-ti letech koupit auto za sto tisíc,? To jste vážně tak omezení,? Když je trochu cílevědomý a disciplinovaný, je to hračka. (myslím bez půjčky) Já jsem měl v 19-ti letech taky auto, který stálo 80tis. a kupoval jsem ho po 5-ti měsících , kdy jsem ve dne v noci chodil do práce.
Jméno: LeBlanc (16.01.2010)
RE: Ruska ruleta
a když mu chodí na účet v bance 3 měsíce plat, může si v klidu a bez problémů půjčit do 150000Kč a hodně mladých lidí tom ví a využije to.
Jméno: DANCALL (16.01.2010)
RE: Ruska ruleta
Jo a pak stačí si najít trám dát si o kolo krku smičku a zhoupnout se.... to také sposta mladých ví a proto toho nevyužijou.
Jméno: Foli (16.01.2010)
RE: Ruska ruleta
Dancalle, já se opravdu nevymlouvám. Zadokolku v pohodě zvládnu a myslím si, že jezdit umím. jezdil jsem okruhové závody v rámci mistrovství čr. měl jsem možnost porovnat dost vozů na okruhu a podobně. Vycházím z praktické zkušenosti a bavím se o rychlosti projeté zatáčky, ne o tom, jestli něco vyjede kopec nebo ne
Jméno: DANCALL (16.01.2010)
RE: Ruska ruleta
Já jsem nemyslel přímo tebe ale ty co to krityzují a zapírají svojí neschopnost a koupenej řidičák.Já bych taky nezvládl přistát s dopravním letadlem a tak přece nebudu říkat že je to k ničemu.Stou zatáčkou máš pravdu ale co je to platné když někde zůstaneš pod kopcem.
Jméno: Foli (16.01.2010)
RE: Ruska ruleta
Dancall, pokud mám dobrou zimní výbavu, jako zimní pneu a v kufru řetězy, tak vyjedu všude. a řetězy jsem zatím nikdy nemusel použít, vždy jsem vyjel a to jezdím do hor Lyžovat a do Alp. Takže to opravdu není o koncepci vozidla. Naopak, spousta lidí zůstane stát právě z klasickou koncepcí. Krásnej příklad například starej transit. Pokud není naloženej, je problém se s ním na sněhu rozjet i narovince
Jméno: Foli (16.01.2010)
RE: Ruska ruleta
Souhlasím LeBlanc. Taky nevidím důvod, proč by si mladý člověk nemohl vydělat na auto za 100 000 Kč bez půjčky. Od 15 cti jsem chodil makat po škole a oprázdninách až do svých 18 ti let a penízky si šetřil na auto. Našetřil jsem si na své první auto, které stálo 220 000 Kč, bez půjčky, bez peněz od rodičů. Někdo si kupuje za vydělaný prachy z brigády značkový hadry, PC telefony, já si šetřil na auto. Teď mi je 25 let, koupil jsem si svoje 4 té auto za 980 000 Kč. Makám, vydělávám, 400 000 Kč jsem dal akontaci a zbytek na tři roky Leasing. Takže naprosto s tebou souhlasím, že proč by si nemohl mladý člověk koupit za svoje peníze dražší auto. Možná závist od lidí, kteří si na nové auto nenašetří peníze, ale to už je druhá stránka věci
Jméno: Iceman (18.01.2010)
RE: Ruska ruleta
Klid Blancu, pisem presne to same - reagujes na spatne vlakno ;)
Jméno: miki007 (12.01.2010)
RE: Ruska ruleta
baatar:Ale vždyt jeto povnné.
Jméno: SDR (12.01.2010)
RE: Ruska ruleta
Povinné je to jen v určitých úsecích, jinak ne,
Jméno: miki007 (12.01.2010)
RE: Ruska ruleta
Jo ale když nabouráš někde na sněhu,tak budeš viníkem ty.Já tyto nové značky úplně ignoruju.Prostě Zimní používám vždy když napadne sníh.
Jméno: SDR (13.01.2010)
RE: Ruska ruleta
Letní jsem si koupil nedavno, před měsícem jsem dal výpověď a teď si 5300,- za pneu fakt dovolit nemůžu, ale na benzín a cigára mám, takže jezdit mohu :) a nikde není psáno že bych měl mít zimní
Jméno: enviro (13.01.2010)
RE: Ruska ruleta
Každý svýho štěstí strůjce ;)
Jméno: Iceman (13.01.2010)
RE: Ruska ruleta
Az kvuli letnim nedobrzdis na prechodu a zrazis dite ... jen si uzi ty cigara a jizdu.
Jméno: agent007 (13.01.2010)
RE: Ruska ruleta
Comá být.Já taky mám letní.Sice je pravda že cigára jsi nekupuju protože nekouřím ale zimní pneu nemám protože co potřebuji mám přímo zarohem.4.obchodáci a do práce to mám pěšky 10minut.Akorát na benzínku jezdím s autem.
Jméno: Iceman (14.01.2010)
RE: Ruska ruleta
mam rad take bohorovne vyjadrenia plne arogancie typu "A co ma byt, ja jazdim 200 v obci a nemuzu nikoho srazit". Taki sa potom nestacia divit.
Jméno: SDR (14.01.2010)
RE: Ruska ruleta
Snad nic tak vážného neřekl a ty z něj hned děláš vraha který jezdí 200 na letních v obci, při tom projede tři křižovatky na červenou a jen díky tomu že má nízké Ferrari je schopný projet pod závorama těsně před projíždějcím vlakem a za nimi srazit dítě na přechodu i s jeho těhotnou matkou.
Jméno: Iceman (15.01.2010)
RE: Ruska ruleta
Ak existuje nejaka technicka moznost ako zvysit bezpecnost vozidla (a zimne gumy k nim zaradujem), tak preco to nevyuzit? Cim kratsia brzdna draha, tym lepsie. Tak prajem mnoho kilometrov na ktorych nebudete musiet dobrzdovat za gumy ocima.
Jméno: SDR (15.01.2010)
RE: Ruska ruleta
Stačí si držet větší odstup a brzdit dřív
Jméno: Iceman (18.01.2010)
RE: Ruska ruleta
ak ti tam skoci dite? Jaky odstup a jake brzdeni driv?
Jméno: ondra (14.01.2010)
RE: Ruska ruleta
Co neubrzdíš, neukecáš:-) Ale jinak je fakt, že když podle toho jedeš, tak se dá jet i na plechu:-D
Jméno: LUBOSEK16 (14.01.2010)
RE: Ruska ruleta
A na jídlo taky máš?Benzínu a cigaret jse asi nenajíš.Nechápů co pořád máte stěma cigaretama.Já natom nic zvláštního nevidím.Jináč pardon že píšu mimo ale jak tak čtu tak jsi říkám jestli zde má vůbec cenu chcodit.Tady ta diskuze snad už nemá ani smysl.Tak pevné nervy stěma coto zde jen a jen kazí.
Jméno: hedgehog (13.01.2010)
RE: Ruska ruleta
takže ty pojedeš na sněhu na letních pneu po hlavní silnici, někdo ti z vedlejší na zimákách nedá přednost a ty budeš viníkem ? marně v tom hledám jakousi logiku..
Jméno: korado (14.01.2010)
RE: Ruska ruleta
logiku.Vždyt ani nemyslíš,vole.
Jméno: LUBOSEK16 (14.01.2010)
RE: Ruska ruleta
Taky jsi myslím že nové zn.jsou kravina.Přece nebudu jsi furt měnit gumy nebo tak jsem to pochopil.Národ něco vymyslí ale sami to ty politici nedodržujou.
Jméno: korado (14.01.2010)
RE: Ruska ruleta
SDR NEBO DBR?
Jméno: SDR (14.01.2010)
RE: Ruska ruleta
?
Jméno: korado (14.01.2010)
RE: Ruska ruleta
Drž hubu miki.
Jméno: LUBOSEK16 (14.01.2010)
RE: Ruska ruleta
Coti miki udělal?
Jméno: Loyd-Krismas (12.01.2010)
RE: Ruska ruleta
Nechápu z čeho usuzuješ, že ten kluk byl viník nehody. Taky pán nemusel vubec dávat znamení o směru jízdy. Bez toho posledního dovětku by byl tvůj příspěvek daleko lepši.
Jméno: baatar (12.01.2010)
RE: Ruska ruleta
jeste k te smerovce - pokud odbocoval mimo silnici urcite tam neodbocoval z 90, tedy musel jet temer krokem...myslim,ze kazdy normalni ridic sleduje silnici i dal nez 20 metru pred sebou a kdyz vidim auto co jede 20kmh tak ho v plne rychlosti nepredjedu ale zpomalim, jenze tohle spousta lidi pochopi az kdyz uz jsou v kufru toho pred nim.
Jméno: hedgehog (13.01.2010)
RE: Ruska ruleta
tak jestli hodilo twingo směrovku nebo ne, nemá na zavinění dopravní nehody vůbec žádný vliv..
Jméno: miki007 (12.01.2010)
Twingo nepoškozené
Jen tak koukám že to Twingo zůstalo zcela nepoškozené,akorát pokud jsem dobře kokal nemá ani jednu přední gumu.
Jméno: miki007 (12.01.2010)
RE: Twingo nepoškozené
A jemě divný že ani najedné přední straně je nemá.Toje fakt zvláštní,jináč,kdybi měl ty kola mohl by odject i posvých.
Jméno: Foli (12.01.2010)
RE: Twingo nepoškozené
Alfice pěkná, ale proč by mu jí měl kupovat tatík? toto je Alfa do roku výroby 2001 a v plné výbavě se dnes prodávají od 70 000Kč do 100 000 Kč. Toto je Alfa Romeo 156 a její cena dnes opravdu není vysoká. KDyby to byla Alfa 159 tak to je jiná, ty jsou dnes celkem drahé
Jméno: miki007 (12.01.2010)
RE: Twingo nepoškozené
Foli kokám že máš taky Alfu ale jak píšeš pohybujou jse od 70.000 do 100.000tisíc korun.Tysi jako myslíš že nato auto bude mýt v 19ti letech?
Jméno: DoDo91 (12.01.2010)
RE: Twingo nepoškozené
Je mi 18 let a koupil jsem si auto za 80 000Kc a za svoje penize. Nepripada mi na tom nic zvlastniho.
Jméno: DANCALL (12.01.2010)
RE: Twingo nepoškozené
Jo ale prachy ti dal tatínek .
Jméno: DoDo91 (12.01.2010)
RE: Twingo nepoškozené
Pro ty mene chapave a utocne jsem zamerne napsal ZA SVOJE PENIZE...kdyz si clovek vydelava a nemusi zatim resit placeni najmu a plati jen sve ucty za tel a ted auto da se auto do 100 000Kc poridit v poradku.
Jméno: miki007 (12.01.2010)
RE: Twingo nepoškozené
Tak jasný ale většina nemá v takovíhle letech na tak drahé auto,samozřejmě,najdou jse i vyjímky to já neříkám ale jejich opravdu málo.
Jméno: RedMax (13.01.2010)
RE: Twingo nepoškozené
Moji kamarádi ve stejném věku, tedy 19-22 mají auta za 60 000 - 150 000 a něktěří i dvě auta, motorky a za své pěníze. Nevidím na tom nic zvláštního. Já si v 19 také koupil auto za 69 000. ;)
Jméno: miki007 (13.01.2010)
RE: Twingo nepoškozené
Však říkám.Najdou jse i vyjímky ale jejich málo.
Jméno: LUBOSEK16 (14.01.2010)
RE: Twingo nepoškozené
A proč by neměl?
Jméno: korado (14.01.2010)
RE: Twingo nepoškozené
Foli-Alfice hnus.
Jméno: Firel99 (13.01.2010)
Alfa Romeo
jak typické auto pro nehody s mladými lidmi.Jinak si myslím že az to může ten řidič Twinga.Byť jel pomalu a on se mohl přiřítit neskutečně rychle tak se to stejně řeší tak že ten pán nedal přednost.tak už to prostě chodí no..Jinak pneumatiky jsou základ..Taky jsem kdysi jezdíval v zimě na letních nebo celoročních,ale díky staré škodovce sem zimní nepotřeboval a vyjel všechno.Pak sem to zkusil akoupi lzimní a rozdíl byl větší než Grand kaňon..Od té doby mám zimáky na všech autech.Kupujte je lidi a měňte včas.To není lobby pro prodejce,ael fakt.Jinakl taková ALfa to je stará vražda,díky své pověsti a typickému druhu majitelů-řidičů se dá sehant i za 50.000,-ale ve špatném stavu.Omlouvám se Alfistům je to ikona,ale ta kvalita a spolehlivost je hrozná..
Jméno: Foli (13.01.2010)
RE: Alfa Romeo
No firele, mám 4 Alfu Romeo. Měl jsem Alfu 156 2,5 V6. Potom Alfu 156 2,4 Jtd Sportwagon. Poté jsem přesedlal na Alfu Romeo 166 3.0 V6. Nyní mám Alfu Romeo 159 Sprtwagon. S alfama jsem najezdil nějakejch 400 000 Km a bez větších problémů. Jednalo se jen o běžnou údržbu. Miluju lidi, co pomlouvaj Alfu a vsadím se, že jsi žádnou ani neměl. A to e stkávám pravidelně s lidma z Alfa fora a taky neřeší větší problémy. Ale díky Vám, co jste Alfu nikdy nevlastnily a přesto jí pomlouváte, můžeme jí koupit za dost slušné peníze. Nedávno jsem kupil Tu Alfu 159 jen za 550 000 Kč, pů§l roku starou v plné výbavě
Jméno: Foli (13.01.2010)
RE: Alfa Romeo
http://www.autorevue.cz/ShowFullThumbNail.aspx?id_file=552499795&width=750&height=500&title=Nemecko%202.jpg

Jinak zde něco k té hrozné pověsti a spolehlivosti. Je to průzkum od JD Power a ADAC v německu. Průzkum pochází od majitelů vozů a spokojenosti a ne od kecalů, co ty vozy nemají
Jméno: Iceman (13.01.2010)
RE: Alfa Romeo
Ja mam taky kolegu alfistu. Ma je dve, do prace jezdi na te, ktera neni prave v servisu.
Jméno: DANCALL (13.01.2010)
RE: Alfa Romeo
A jaké jsou nejčastější a nejvážnější závady?
Jméno: Iceman (13.01.2010)
RE: Alfa Romeo
Ani nevim, sedi za rohem :)
Jméno: DANCALL (13.01.2010)
RE: Alfa Romeo
Mě se zase tyhle Alfy líbí,ta přední maska je fakt povedená až na tu SPZ na straně to je oprvdu hrůza hold je to taková Alfácká specialita.
Jméno: agent007 (13.01.2010)
RE: Alfa Romeo
Alfa jsou pěkné a abych řekl(napsal)měse líbi všecny tipy.
Jméno: DANCALL (13.01.2010)
RE: Alfa Romeo
Ale proč ty dneštní Alfy nemají klasickou koncepci? když ji měly tak do poloviny 80 let,proč vůbec tak klesá ta technická ůroven aut? vždyt klasická koncepce byla do 70 let naprosto běžná když ji měly i ta nejobyčejnější auta ale tet ji mají jenom ty dražší značky Mercedes,BMW,Lexus,Lincoln,Bentley,R/R, Volvo,atp ???
Jméno: Iceman (14.01.2010)
RE: Alfa Romeo
... ale proc ty dnesni PC nemaji koncepci z 80 let? Kup si 8-bit pocitac (Commodore, Atari, ZX ...) a surfuj po netu.
Jméno: DANCALL (14.01.2010)
RE: Alfa Romeo
Icemane to snat chceš tvrdit že KLASICKÁ KONCEPCE se špatná? ahá takže mi vysvětli proč ji používají takové značky jako je LEXUS,BMW,MERCEDES,R/R,LINCOLN,aj prestižní auta to mi teda vysvětli,nebude to tím že to tvoje Mondeo ji nemá tak si kup Ford Cortina ta jí má jako každé slušné auto.Prostě KLASICKOU KONCEPCI používají výhradně ta dražší auta ale proč když je podle tebe tak špatná? Vždyt ji měla naprostá většina aut a to od samého počátku zrodu automobilu vždyt její název to sám říká KLASICKÁ koncepce je to prostě KLASIKA a holt tvoje závist se ji snaží pošpinit.
Jméno: Iceman (15.01.2010)
RE: Alfa Romeo
OK, tak ako vychozi bod prosim definuj co si Ty predstavujes pod pojmom "Klasicka koncepce". Dik.
Jméno: DANCALL (15.01.2010)
RE: Alfa Romeo
Icemane Klasická Koncepce je MOTOR VE PŘEDU A POHÁNĚNÁ ZADNÍ KOLA. To jsem si nevymyslel to je normální ODBORNÝ TERMÍN ,a právě tuhle koncepci používala do 70 let prakticky všechna auta a moc mě udivuje že taková Octavia Superb,Mondeo,W353,a mnoho dalších ji nepoužívá? Když ji má Omega tak proč ne taky Kadett Astra Corsa atp.To samé TOYOTA Starlet ze 70 let ji také má stejně tak i Alfa a Hiunday,ale ty z 80 let už ji nemají ale PROČ!!!!
Jméno: ondra (15.01.2010)
RE: Alfa Romeo
Hm, řeknu ti to asi takhle, nejhorší varianta ze všech pohonů aut je právě tebou opěvovaný motor vpředu - náhon na zadek. V létě na suchu to vlastně ani nepoznáš (pokud neděláš s autem někde bejkárny) ,ale na mokru a sněhu je to nejhorší možná kombinace. Možná taky proto dnes "frčí" u těch dražších aut náhon 4x4 a ne jen "zadohrab". No a přední náhon s motorem vpředu je také jednodužší a tudíš levnější řešení a navíc ti zbyde vlastně celá zadní část auta, ve které můžeš mít zavazadlový prostor, což s motorem vzadu nejde.
Jméno: DANCALL (15.01.2010)
RE: Alfa Romeo
Ondro Ty tvrdíš že na sněhu nebo mokru je to nejhorší kombinace? A nebude spíš problém mezy SEDAČKOU A VOLANTEM vždit s klasickou koncepcí jezdily a jezdí miliony lidí na celém světě a to i ve sněhu mokru i ledu a to nemluvě o Rallye kde tato auta určitě také vyhrávala např Ford Sierra, Co se týče kufru tak není problém vyrobit Kombi s motorem v zadu VW 1500 Variant nebo dodávku VW Transporter (hipisák) je pravda že ten kufr je o něco menší ale ten pohon je ještě jednoduší než předek a to nemluvě o záběru především v zasněžených kopcích a nelze také opomenout že vlastně ve předu je tím pádem ještě jeden kufr. Můžu ti říct že Kombi s motorem ve předu a předním pohonem je ta největší hovadina kterou kdo kdy vynalezl:jen si to představ kufr naloženej až po střechu zástěrky taháš po zemi a předek skoro v luftě to stačí raní rosa a sebemenší kopeček a seš totálne v pí....!!! např s W353 Turist.A to samé s Žigulíkem opět zástěrky na zemi a předek v luftě ale poháněná ZADNÍ NÁPRAVA (klasická koncepce) takže s tímto autem toho vyjedu daleko víc.Jinak FAJNŠMEKŘI ti řeknou že BMW z 4x4 už není BMW slyšel jsem to v TV v jednom motoristickém pořadu takže něco na tom bude že že KLASIKA je KLASIKA nebo ne? Co se týče homokinetického kloubu tak auta s předním pohonem byla už ve 30 letech např Citroen. A přitom se auta s klasickou koncepcí VYRÁBÍ DO DNES nebo ne? Takže ODSUZOVAT tohle technické řešení je podle mě obrovská chyba to že stim nějakej pitomec neumí je snat jeho chyba každej musí přispůsobit jízdu stavu vozovky (sníh mokro) a technické stránce vozidla (přední pohon,zadní pohon ,4x4 atd) takže nesut abys nebyl souzenej....
Jméno: ondra (16.01.2010)
RE: Alfa Romeo
Já to neodsuzuji, ale pro obyčejného řidiče je určitě lepší "předokolka" a o ženách ani radši nemluvím. Samozřejmě, pro "požitek z jízdy" je BMW super auto, ale musí se to s ním umět a to je pro mnohé kámen úrazu. No a když si představím dnešní auto s motorem vzadu+zadním pohonem a ještě do toho kombíka s "kufrem"... dokážeš si představit ten přístup na opravy snad všeho? Vč.jen dolití oleje, to by byla tragédie. Navíc lehoučký předek, takže by to auto ani nezatáčelo atd... Mrkni na škodovácké stránky, taky na takové narazíš v konceptech, ale to je fakt omyl:-)
Jméno: ondra (16.01.2010)
RE: Alfa Romeo
Jinak ještě jsem zapoměl... s tím kineťákem jsem si dělal prd**.
Jméno: DANCALL (16.01.2010)
RE: Alfa Romeo
Ondro Právě pro obyčejného řidiče je lepší zadní pohon nebo 4x4 protože normální řidič používá auto k spousta ůčelům Dovolená,Prace na chate chalupě zahradě atd.A k tomu se opravdu lépe hodí Kombi s zadním pohonem nebo 4x4 protože jenom předek u NALOŽENÉHO kombíka je téměř bez záběru to vím s vlastní skušenosti už kolikrát jsme měly nemalé problémy vůbec někam vyjet s W353 Turist nebo T601 Kombi a to sme ani nebyly naložení a musely jsme to vycouvat ale když je naloženej kufr tak prostě ten předek nemá šanci to je snat odborně prokázano vždit kolik lidí říká že Š120 se dostane tam kam předonesmysl ani nedohlédne dál se dostanou už jenom 4x4.Co se týče žen tak pokud to nezvládnou tak at jdou k plotně protože správnému řidiči nesmí dělat problémy:přechod z Manualu na Automat a opačně,přechod z předního na zadní pohon a opačně.A navíc jsou ženy které řídí třeba Žigulíka Moskviče Sierru atd a nemají problémy.Co se týče kombi s motorem v zadu tak v AZNP se o to pokoušely Š1000MB Kombi zr 1963 ale daly tam normální škodováckej motor akorát byl položenej na bok a tim si vysloužila přezdívku Hajaja a bohužel byl vyroben jen jeden funkční vzorek a skutečně tam byly problémy s přístupem k motoru.Ale VW 1500 Variant je normální sériovka ale má vzduchem chlazený motor Boxer takže pro toto auto idealní.Jinak Porsche 911 ma také motor v zadu. A znova opakuji že každý řidič-ka se musí PODŘÍDIT jak vlasnostem vozidla tak povětrnostním vlivům takže pokud je někde problém tak ho najdeš mezi Volantem a sedačkou protože každé vozidlo musí být schváleno odborníky aby mohlo na silnice takže špatná auta neexistují ale existují špatní řidiči ale to bys jako řidič dálkového autobusu měl vědět!
Jméno: ondra (16.01.2010)
RE: Alfa Romeo
Však to já vím:-) ,ale když to vidím okolo sebe na silnici, jak mají někteří plné ruce práce s "předohrabem" a 50kW výkonu, tak si nechci ani představit v jejich rukou třeba BMW 530 ,nebo Omegu MV6 a jiná auta s výkonem a krouťákem. Mě to problém nedělá, ostatně Omega byla jedna z variant, když jsem vybíral nové - ojeté auto a vůbec by mě náhon na zadek s motorem vpředu netížil. Ale představ si takové auto v rukou někoho, kdo je rád, že vůbec udrží při jízdě auto v přímém směru. Jak by to dopadlo a jak to potom taky dopadá? Jinak jezdím s busem mhd ,takže jen po městě - úzké uličky, zastavování u kraje chodníka a tak... a to je daleko lepší škola,nežli dálkové trasy,kde se brzda používá jednou za hodinu a točí volantem akorát při parkování:-)
Jméno: Iceman (18.01.2010)
RE: Alfa Romeo
Proc? Kazde z rieseni ma + i - a u tej motor vpredu a nahon predok, asi tie plusy prevazovali, alebo mali taku vahu, ze mozno pocetnejsie minusy boli v minorite.

Nie kazdy potrebuje zdolavat kopce, ale mozno len 20% zvladne ukocirovat pretacavy smyk.
Jméno: ondra (18.01.2010)
RE: Alfa Romeo
Nehledě na to, že je to i levnější a jednodužší řešení.
Jméno: ondra (15.01.2010)
RE: Alfa Romeo
Od samého počátku zrodu automobilismu měli auta náhon na zadek proto, protože nežli inženýři vymysleli homokinetický kloub, tak to chvíli trvalo:-)
Jméno: Foli (16.01.2010)
RE: Alfa Romeo
DANCALL, dobře udělaná předokolka je v jízdních vlastnostech daleko lepší jak vozy s klasickou koncepcí. Klasická koncepce, tedy Motor předu a náhon na zadní ola má jednu obrovskou nevýhodu a tou je rozložení hmotnosti. Vše v předu a náhon na zadní kola znamená to, že vůz s touto koncepcí má těžký předek a zadní hnaná kola jsou velice odlehčené. Tím dochází ke spoustě nepříjemností. Ano, s náhonem na zadek si člověk užije hodně legrace ale to je tak vše. Dnes motor v předu a náhon na přední kola je lepší z hlediska jízdních vlastností ( ne z hlediska zábavy). Na tomto videu máš srovnání několika vozidel. Některá jsou s náhonem na zadek, některá na předek. Vozidla najíždí stejnou rychlostí na slalom mezi kužely. Nejlépe to ustálo vozidlo, které mělo náhon na přední kola. http://www.youtube.com/watch?v=zON4bWsl2Ek. Tuhle Alfu vlastním a kamarád má to trojkové BMW z toho testu. Sám byl překvapen, že ta Alfa je opravdu stabilnější v zatáčkách než to BMW. Vezl se s ní
Jméno: DANCALL (16.01.2010)
RE: Alfa Romeo
Foli Ano to je pravda že ten zadek je odlehčen a pak se řidič může vymlouvat a zakrývat svoji neschopnost ale jde snat udělat aby ten zadek byl těžší vždit vozy R/R,Bentley mají z pravidla zadni pohon ale zadek mají dlouhej a tim pádem těžší a stabilnější schválně se podívej do enciklopedie 5P kterou máš kousek dole pod článkem Chci žít a uvidíš že nekecám a jsou to MODERNÍ auta ne veteráni a překvapilo mě že Bentley používal nebo ještě používá ventylový rozvod OHV asi do r 2003 který také někteří nezkušení kritizují ale jinak jich spousta má DOHC a dokonce i 16 válců.A myslím si že kdyby udělaly test Alfa s naloženým kufrem a to samé s BMW a poslaly by je někam do zasněženého kopce nebo mokré trávy tak kdo by si vedl lépe?????
Jméno: ondra (16.01.2010)
RE: Alfa Romeo
Jde taky o to, naložit a nebo naložit. Když nacpu do kufru kombíka s před.náhonem 3x tolik, nežli je max. povolená hmotnost, tak jsem samozřejmě v mnoha situacích v konci, ale když bych u obou aut naložil jen max.povolenou zátěž, tak bude mít předokolka většinou stejně navrch. Měl jsem možnost párkrát porovnat moje auto a auto kámoše ,když jsme jeli mimo město a na chalupě na stráni a vždycky jsem vyjel to samé i s naloženým a na silnici v zatáčkách jsem měl navrch i přes to, že on má BMW 5.. s pneu 225/35R18(teď nevím přesně) a já jenom Vectru s 205/55R16 Prostě jemu se ten zadohrab lehčeji v zatáčce utrhne, nežli mě. Ale jinak na driftování je to paráda:-D
Jméno: DANCALL (17.01.2010)
RE: Alfa Romeo
Tak jo ale když je tak špatná tak proč je ještě vůbec vyrábí a proč zrovna u těch dražších aut a v americe je pořát oblíbená nechápu to.
Jméno: ondra (17.01.2010)
RE: Alfa Romeo
Všechno má svoje pro a proti,ale předokolka ,nebo 4x4 nejsou tak zákeřné jako právě tahle kombinace motoru vpředu a hnané zadní nápravy.
Jméno: Iceman (18.01.2010)
RE: Alfa Romeo
v americe? ta sa pohybuje tak 30 rokov za europou co do noviniek. Anglosaske narody maju vrodeny konzervatilizmus.
Jméno: hedgehog (13.01.2010)
RE: Alfa Romeo
tak o přednosti to asi nebude, když jeli za sebou..
Jméno: agent007 (13.01.2010)
RE: Alfa Romeo
Já bych ani neřekl že jeli za sebou,vždyt jse podívej jak má bouchlou levou stranu.
Jméno: hedgehog (21.01.2010)
RE: Alfa Romeo
alfián ho předjížděl při odbočování a drbnul ho pravou stranou do levý a pak šel na strom si myslim..
Jméno: sergej (13.01.2010)
RE: Alfa Romeo
JAk mám rozumět tomu že u škodovky nebyly zapotřebí zimní gumy? Ano, pravda, byl jsem ji teď v tom sněhu na univerzálech provětrat, v pohodě se rozjela do prudkého kopce na sněhu, ale nechtěla vůbec zatáčet a brzdit. Zimní pneumatiky nejsou totiž jen kvůli vyjíždění kopců ;-)
Jméno: hedgehog (13.01.2010)
případ
takže to vypadá na pěkný případ. jen škoda, že jeden z účastníků už se k němu nevyjádří. ovšem taková škoda by to nebyla, pokud by si za to mohl sám. podel fotek to tady asi nevyřešíme. ale vypadá to, že řidič twinga odbočoval vlevo. jde o to, jestli na vedlejší komunikaci nebo na místo ležící mimo komunikaci. a řidič alfy ho při tom předjížděl, lehce se pravým bůčkem otřel o levý bůček twinga, což ho vzhledem k jeho rychlosti rozhodilo natolik, že to poslal do stromku. viděl bych to na zavinění řidiče alfy na předjíždění..
Jméno: DANCALL (13.01.2010)
RE: případ
Prostě to byla nepřiměřená rychlost.
Jméno: SDR (13.01.2010)
RE: případ
Mě se stalo že jsem odbočoval na parkoviště, nefungoval mi zadní blinkr, v Ivecu to pípá pořád stejně a závada je signalizována tak že kontrolka nebliká ale svítí plynule, pak stačí trocha slunka na přístrojovku a zrcátko nefunkční blinkr poznáš tak že se otřeš o vozidlo které tě předjíždí :) Naštěstí jsem se o něj otřel jen lehce, takže jsem mu sloupl zadní nárazník, odřel blatník a sobě umazal přední nárazník a schody a vinu jsem měl samozřejmně já...
Jméno: SDR (13.01.2010)
RE: případ
http://www.mapy.cz/#mm=F@dm=138375424+135987872-672+120@x=138375848@y=135987904@z=17 viděl bych to na toto místo, třeba se pletu, chtělo by to aby se děda vyjádřil... Ovšem ten bude říkat že blinkr dal i kdyby ho nedal, kdo mu dokáže opak?
Jméno: Mikes (13.01.2010)
RE: případ
Nejde moc o to, jestli ho dal nebo nedal. Ty mas povinost pri odbocovani vlevo ci predjizdeni se ujistit, ze uz nejsi nekym predjizden. Spis tu bude klicove, zda se o nej otrel jeste na prave strane vozovky nebo uz na leve.
Jméno: Máňa (13.01.2010)
RE: případ
podle poškození twinga(levé přední dveře) bych viníka nehody viděla v řidiči twinga, alfa v době jeho odbočení už vedle něho, rychlost alfy je věc druhá na posouzení,
Jméno: Mikes (14.01.2010)
RE: případ
A to je ten problem. Twingo ma podrapanou celou levou stranu, takze kdyby uz zacal odbocovat, zadni cast leveho boku by byla temer nedotcena. Jak rikam, zalezi na tom, na ktere polovine vozovky se srazili. Pokud to bylo vpravo, tak s alfou nestihl zareagovat na brzdici twingo a chtel se mu na posledni chvili vyhnout, coz nestihl. Nebo v twingu zacal odbocovat ve chvili, kdy vedle nej uz alfa byla. To by ale pak pel rozmlaceny levy predni blatnik mnohem vic nez zbytek leve strany.
Jméno: riderhenry (13.01.2010)
zimaky
To je zase medializovana zalezitost. Z testu vychazi, ze zimni gumy nachazeji opodstatneni jen na snehu a ledu! Jinak jsou letni porad lepsi. Ano, vzorek je potreba, to je jasne, ale zase je sjety vzorek a sjety vzorek - minimum je jedna vec, druha vec je to, na kolik zhorsi jizdni vlastnosti vzorek jen 1mm, paklize na silnici nestoji voda, ale je jen mokra. Jinak receon, ten mladik treba nebyl az tak nezodpovedny, jak by se mohlo zdat. ;)
Jméno: Firel99 (13.01.2010)
RE: zimaky
Prosím tě riderherry,snad tomu nevěříš že sliky jsou lepší než špunty?Pokud nejedeš závod F1 tak určitě ne.Vzorek je to co drží auto na silnici ne běhoun s pneumatikou chápeš?ALe neberu ti tvůj názor,jen si myslí mže to je úplná hovadina a nebudu sám.A má mto vyzkoušený.
Jméno: SDR (13.01.2010)
RE: zimaky
Já jsem si koupil nové letní naposled, to říkám rovnou radši si budu kupovat častěji použité cca 3-4mm (jsem bývalý autošroub takže si v servisu mohu přezouvat za nepatrnou částku) Ať to byl náklaďák nebo osobák, vždy nové kola plavaly, teď je mám přehuštěné aby to plavalo méně. I tabulky s přilnavostí prozrazují že na suchém povrchu mají sjeté pneu větší přilnavost. Mokrá silnice není tak často, takže se raději budu přizpůsobovat občas mokré, než pořád suché, teď jezdím na téměř nových letních a až na jedno parkoviště extra problémy nemám
Jméno: Firel99 (13.01.2010)
Foli
Foli omlouvám se,klidně mi teď zase pohaň SAABa,rád si to vyslechnu,ale ty se tu oháníš názory majitelů..To je asi tak jako kdyby si se ptal majitela rozpadající se Škody 120 do lesa na dřevo.Ste spokojený s vozem?Stačí vám to,je pro vás vhodné apod.. a on řekne.Zajísté sem spokojený do lesa to stačí a za druhé žádný Alfista si přeci nepohaní milovanou značku.Mrkni na nejnovější TÜV report kde se jaký model obsadil.Ze 125 aut skončila Alfa Romeo 156 v poslední desítce těsně před Felicií,kdežto SAAB v první 15ce..Můj kolega z práce, má Alfu 166 3.0V6 r.v.2005 najeto cca 150.000km a pořád se mu to sere.Když to není EGR ventil nebo turbo,tak je to pískání,skřivený kotouče apod..Zkrátka stále něco.A v servisech když sem si vybíral auto,tak mně taky odrazovali a ti už o tom musejí snad něco vědět ne?Jinak je Alfa moc krásný auto s krásnými detaily,ale toto jsou faktta stejně jako že SAAB vyráběl poslední dobou už stará auta..(ale spolehlivá)Jinak půl roku starý SAAB strácí na ceně ještě víc než Alfa..Každopádně doufám že jezdíš jinak než drtivá většina řidičů Alfy Romeo.Dle poškození aut soudím že ať už jel okdud jel ten v Twingu mu měl dát přednost..Mladí nepředvídají a staří jsou zase línípootočit hlavu d ošpíglu a zapomnětlivý..
Jméno: Foli (13.01.2010)
RE: Foli
Nechci hanit saaba, protože jsem žádnýho neměl. Co se týče Alfy Romeo tvého kamaráda Alfy 166 3.0 V6 rok 2005. Tak EGR ventil se mu opravdu srát nemůže protože ho to nemá. Turbo taky, protože tento motor je klasický atmosférický šestiválec, kde turbo opravdu není.Tento motor mám já, i Alfu 166. Kupoval jsem jí, když měla na tacho 134000 km. Nyní tam mám 239865Km. a Závady? Jednou měněná ramena, dvakrát stahovačka okna, váha vzduchu a padl alternátor. Jinak běžná údržba. Destičky, Olej, nemrzka, pneumatiky a benzín. Nic víc nic míň. Na předchozí Alfě, to byla 2,4 JTD 156. Prodával jsem jí se stavem tacho 311 000 Km. Jedenkrát ramena, oprava vyhřívání sedačky, prasklej chladič klima. Jinak jen destičky Oleje atd......... Proto Alfě zůstávám věrný a Nyní jsem si pořídil AR 159 2.4 JTDm. Víc poruch je na manželky autě a to je Octavia RS. Nejvíc problémů má tatík s Passatem rok 2005. Jak jsem říkal, děkuju za špatnou pověst Alfy, alespoň jí mohu kupovat levně. AR 159 jsem nyní koupil jen za 520 000 Kč v plné výbavě s 12 000 Km a půl roku starou. Nová by stála 980 000 Kč. Ale hovořím ze své zkušenosti a sám jsem byl ten, kterej volal Alfu nikdy nikdy nikdy. To mi nesmí do baráku. Preferoval jsem koncern VW. No a skončil jsem u Alfy a nikdy nechci nic jiného. Samozřejmě kupovat ojetou Alfu z čr je hazard, pokud tomu někdo nerozumí. Jsou odlítaný, 10 let starý mají na tacho 120 000 Km a skutečnost je někde u 300 000 Km. Potom se člověk nemůže divit, že se to sype po tolika KM, pokud tomu někdo dával kotel a zanedbával údržbu. Kamarád má na AR 156 JTD najeto 518 000 Km a drží v pohodě
Jméno: agent007 (14.01.2010)
RE: Foli
Foli to ani néni tím jak a odkud vozidlo pochází jestli s česka nebo někde ze zahraničí ale záleží jak jse majtel oto auto bude starat.rozumíš?
Jméno: korado (14.01.2010)
RE: Foli
fIRELL A FOLI:škoda delší by nebyli?
Jméno: DANCALL (14.01.2010)
RE: Foli
Stejně se divim jak je možné že se ještě stále vyrábí poruchová auta,když se říká že špatná auta už nejsou že jsou jenom ta dobrá a lepší.
Jméno: Foli (14.01.2010)
RE: Foli
Dancall, poruchová auta se vyráběla a vyrábět budou vždy, jinak by se automobilky neuživily. Dnešní auta jsou lepší z hlediska komfortu, bezpečí, jízdních vlastností a mechanickou kvalitou. Známej dělá na vysokém místě v Mladé Boleslavi. Je banda inženýrů specializovných na to, aby vymyslely různé součástky a elektronické věci tak, aby se po určité době porouchaly, ale né dřív, dokud je záruka. Takže mají za úkol vymyslet tzv kurvítka. Ono je to i logické, dnes by nebyl problém vyrobit auto s životností 2 miliony KM bez větších problémů, ale kdyby to tak bylo, tak automobilky krachnou, páč by neprodávali. Něco jiného je u Kamionů. Proč Tahač vydrží 2 miliony KM v pohodě? Protože tyto kilometry má najeté za poměrně krátkou dobu. To jen dokazuje to, proč když kamion dokáže téměř bez poruch najet takové mno´žství km, tak proč by to nedokázalo osobní auto. Ono je to jednoduché, s osobákem najet tolik km zabere opravdu dlouhej časovej horizont, u kamionu to je za pár let
Jméno: LUBOSEK16 (14.01.2010)
RE: Foli
DANCALL:Proč jse vyrábí poruchová auta?Aby lidé mohli jsi je stále chodit opravoat a aby automobilky měli načem vydělávat.Jeto totiž jen o penězích.
Jméno: LUF (14.01.2010)
RE: Foli
LUBOSEK16:
Co to je za nesmysl? Snahou je vyrábět spolehlivá právě proto že je to o penězích. Poruchová auta lidi nebudou kupovat. A proč se občas porouchá? Protože nic netrvá věčně (těch 16 má být tvůj věk? To si asi trochu přidáváš)

Ad zimní gumy: Rozdíl mezi letníma/zimníma v zimě je brzdná dráha o několik procent delší/kratší (asi o 20%?), rozdíl ne moc veliký. Existuje nějaká statistika zda řidiči na letních bourají častěji?
Jméno: Firel99 (15.01.2010)
RE: Foli
Sattistika existuje určitě,jen se neuvádí,protože to nikoho nezajímá.tyco mají letní nejezdí v nebezpečných úsecích kde se bourá a tka je to zkreslený.
Foli:518000km smekám to ano,ale divej ten můj kamarád je už starší a to on mi tvrdil že mi kleklo turbo a EGR ventil apod..Já nevím co tam ALfa má a nemá,každopádně na tom autě to bylo vidět (jezdil s tím cca 3měsíce)jelo tak max.80,netáhlo to,mělo to hrozně divnej zvuk apod..Opravil to a hend ot bylo super.ALe jen tak dle mýho názoru když je to 3.0 šestihrnek,v naftě tak by to turbo mít mělo ne?TO by nejelo..A v dnešní obě diesel bez turba snad ani není..To bejvávala Felica 1.9D,Fabia a Octavia s Golefem atd..SDI (Slabej DIesel)Jen velkoobjemový benziny nemají některýturbo,viz Mondeo ST 220 nebo Passat R 36 (3.6FSI),Laguna 3.0 V6..Jinak co se týče tvých aut,tak se jedná asi o nějaký dobrý kusy,protože si jedinej kdo toto říká.Ještě teda druhej kolega co má Lanciu Kappu COupé si to ymslí ale ten má Alfu 75..A neymslí s ito na 100%.Jo a statistiky TÜV vypovídají celkem pravdivě ne?A Felda není zas tak poruchová..Jen má prostě furt nějaký mušky malý..Tak Alfa 156asi taky když je o jedno místo před ní..
Jméno: Foli (15.01.2010)
RE: Foli
Ahaaan už jsem doma Firel. Tak 3,0 V6 je totiž jen a pouze benzín bez turba. Dízla má Alfa maximálně 2,4 Obsah, 3.0 v dízlu nemají
Jméno: Iceman (15.01.2010)
RE: Foli
Tak predne, zvysuji adhezi hlavne na kluzkem povrchu ... v zime i mirne vlhky asfalt klouze.
20% je docela hodne. Napr. brzdna draha z 80km/h na suchem asfaltu je 57m, na kluzkem povrchu kludne dvojnasobek takze 120m. 20% z toho 24metrov a to je sakra rozdiel ak pojedes po dalnici a spozorujes prekazku na ceste ci zastavis o 24 metrov dalej :) ... no a ruku na srdce, kto jazdi po dialnici 80?
Jméno: SDR (15.01.2010)
RE: Foli
Takže Z.Bureš bude mít asi pěkně rozjebanou prdel :)
Jméno: ondra (15.01.2010)
RE: Foli
Musíme si také uvědomit životnost aut a to ,jak stará auta jezdí u nás a taky to, že když si kupuju 10let staré auto z bazaru, tak si vlastně kupuju šrot, který by podle jeho výrobce už dávno neměl jezdit.
Jméno: DANCALL (15.01.2010)
RE: Foli
Ondro Automobil má životnost téměř neomezenou když se jeho majitel oněj stará takže si můžu v bazaru třeba koupit 70 let staré auto a může vypadat lépe než nové např Jízda Saši Kolowrata.
Jméno: ondra (16.01.2010)
RE: Foli
Mluvím (píši) o životnosti udávané výrobcem. Když se podíváš na servisní úkony předepsané od výrobce po určitých km, tak ti musí být jasno, že třeba u š120 je to do 100tis.km a pak ji můžeš rovnou zahodit, protože výrobce předepsal výměnu snad všeho, co na autě je. A to platí i u nových aut, jen je to mnohem více.
Jméno: ondra (16.01.2010)
RE: Foli
Třeba totiž u mojí Vectry (spíš u Opla všeob.) je servisní plán do 12ti let stáří a nebo 180tis.km A ostatní automobilky to mají podobně.
Jméno: petulkaz (17.01.2010)
RE: Foli
Porouchové auta? To mi něco říká...to moje najelo tak 40 000km ted mi už půl roku leží v garáži protože je to diesel a v mrazu ho nenastartuju...jinak co jsem měla š105 tak do té jsem nedala ani korunu...
Jméno: Firel99 (15.01.2010)
Corado
Jo a Corado psát dlouhý si to můžeme jak chceme,pořád je to lepší než ty tvoje nesmyslný příspěvky.Měl by sis se chytit za nos puberťáku.
Jméno: Firel99 (19.01.2010)
Sorry Foli..
Omlouvá mse Foli,spolehl jsem se na informace od kolegů, ano on má opravdu ten motor 2.4 JTD 20V 129kW nebo kolik to má mít. Uzavřel byc hto tím,že skoro každá automobilka umí udělt spolehlivé auto a dnes už je i dělají,ale odsud dosud.Znáte to.Např.máte auto 10let a naprostá pohoda jen chodíte na servisky,dolívate olej a benzín/naftu.Načnete 11rok a auto se vám začne neskonale kazit,že stojí víc v servisu než jezdí a bohužel veškeré garance jsou už fuč..nakonec se naštvete prodáte vyhodíte ho a koupíte si jiné.A tak to má dle úmyslu automobilek být.SAAB vyráběl tak spolehlivá auta,že je majitelé mají 15let a nemají tím pádem potřebu kupovat nové SAABy on tím pádem je ztrátový..(+jiné vjemy..)

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Doporučujeme

Levná alu kola
Alu kola, elektrony, litá kola, hliníková kola.
Povinné ručení
Kalkulačka, povinné ručení porovnání všech pojišťoven v ČR.
Autopůjčovna Praha
KV car - autopůjčovna Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.
Horská a Dětská kola
Vyberte si horské či dětské kolo v e-shopu či Pražské prodejně

Nové fotky

Z diskuze

... a mozem Ta volat Sen-Sei?  zobrazit

No holt, reflexy Schumiho :D zobrazit

jj, je to zatahovani pedalu k podlaze, resp. jejich uvolneni.  zobrazit

tou popelnicí myslíš to Mitsubishi ?? jestli si mysliš že by Fobie dopadla jinak než to Uno… zobrazit

SDR : Tak on si to myslet může, ale opak je většinou pravdou. Pak potkáš pitomce, jak jede v… zobrazit

Anketa

Kdo nebo co je podle vás největším nebezpečím v silničním provozu?

28.1 % 28.1 %|9
6.2 % 6.2 %|2
9.4 % 9.4 %|3
0.0 % 0.0 %|0
56.2 % 56.2 %|18
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil | autorská práva a ochrana osobních údajů |