Po střetu zůstala auta mimo vozovku - Kotouň


Dne:15.10.2008 | komentářů: 26 | autor: Kamil Štajgl | Galerie (5) | Plzeň | Rating šoku: 3

Region: Plzeňský kraj

Město: Plzeň

Místo: Kotouň

Datum nehody: 18.9.2008, další nehody ze dne 18.9.2008, dopravní nehody dnes

Ke srážce dvou osobních vozidel došlo na křižovatce u obce Kotouň mezi Horažďovicmi, Nepomukem a Blatnou. Při příjezdu záchranářů na místo nehody bylo zjištěno zranění 3 osob. Jedna osoba měla těžké poranění, další člověk byl zraněný středně a poslední účastník nehody vyvázl s lehčími poraněními.

Galerie - Po střetu zůstala auta mimo vozovku - Kotouň

Portál Chcižít.cz je na Facebooku - děkujeme za podporu!
Klikněte na To se mi líbí

Líbí se vám portál Chcižít.cz? Podpořte nás kliknutím na tlačítko To se mi líbí dole.


Komentáře ke článku

Přidat komentář ke článku
15.10.2008 00:00
Iceman 
Skodovecka
Ta 120GLS vyzera velmi pekne, je vidiet, ze ju ma majitel rad a stara sa o nu. Ma urcite nad 20 rokov, ale vyzera lepsie ako niektore 2 rocne auta. Zacinal som na 105L, a bolo to vyborne auto, s laskou nan spominam i dnes.
15.10.2008 00:00
DANCALL 
RE: Skodovecka
Konečně kvalitní názor,mám Š 105L a jsem sni plně spokojen jsou to ty nejlepší auta které se u nás sériově vyráběly.A jsou mnohem bezpečnější co se vzniku požáru týče,ja jsem ještě schořelou Š 105L neviděl,ale fábie felicie BMW aj,už mnohokrát.
15.10.2008 00:00
vitak 
RE: Skodovecka
Kvalitní názor? No, možná, že se opravdu o 3kodovku staral, ale to nic nemění na tom, že je to pojízdná rakev na kolech. Nevím, kolik jsi viděl vyhořelých novějších aut, ale myslím si, že tak trochu kecáš, podle toho kolik ročně najezdíš km. Pokuď vyhoří BMW, tak kvůli tomu, že je to starý vrak. Měl jsem škodovku, když jsem začínal řídit a tak to můžu srovnávat. Ohřívat 13 litrů vody a okamžitě začít vařit, když tam chybí půl litru, to mohl vymyslet jen idiot. pořád odvdušňovat chladicí soustavu, větrák na chladiči nespínal, apod. To auto nemělo mouchy, to mělo přímo masařky! kdo tvrdí, že je to dobré auto, tak na jiné nemá a jiné nikdy neřídil!
16.10.2008 00:00
Iceman 
RE: Skodovecka
Rakev to neni, skodovky nejazdia 160 km/h, ak s tym jedes tak okolo 90 km/h je to v pohode.
19.10.2008 00:00
vitak 
RE: Skodovecka
škodovka je pojízdná rakev i v 90km, vzhledem k tomu, že tam nejsou žádné deformační zony, díky motoru uloženému vzadu. Jo, dnes je provoz škodovek opravdu levný, ale před 25 lety to moc levné nebylo. 215 kčs před 25 lety bylo dost z průměrné mzdy, která byla cca 2500 kčs.
19.10.2008 00:00
DANCALL 
RE: Skodovecka
Co kecáš deformační zony tam jsou vpředu i vzadu a větší než u některých novych aut třeba HYUNDAI ATOS nebo kolínská toyota.Na netu jsem viděl fotky z bouračky jmenovalo se to SRÁŽKA HISTORIE Š 1000MB narazila do boku Š 120.DEFORMAČNÍ ZONA Š 1000MB perfektně pohltila náraz kabina byla zcela nedotčena.Š 120 měla promačklé přední a zadní levé dveře a B sloupek a to ještě bouchly do zdi.A řidiči ti měly snat jen lehká zranění.
20.10.2008 00:00
Mikes 
RE: Skodovecka
JJ to musim uznat. Skodovka 120 a ji podobne modely maji velke deformacni zony. Da se rici, ze to je jedna velka deformacni zona. Zacina u predniho narazniku, pokracuje pres prazdne misto vpredu, pokracuje pres kabinu a konci vzadu u motoru a u zadniho narazniku
16.10.2008 00:00
Iceman 
RE: Skodovecka
Jo malo to svoje muchy, ale opravil si si ich doma, napr. vodna pumpa 213 korun, nic co by ta zruinovalo.
16.10.2008 00:00
DANCALL 
RE: Skodovecka
Pojízdnou rakev CRX vidíš o článek výš.

Ty vyhořelý auta jsem myslel při bouračce,Š105 ma motor i nádrž vzadu takže je při čelním nárazu nepoškozena,a to nemluvě o akumulátoru který je rovněž vzadu takže odpojení není problem.Ale auto s motorem v předu které má zmačkanou kapotu tak to problem je když se ktý baterce nedostaneš a co poškozený přívod paliva baterku odpojí až hasiči když kapotu otevřou rozpínákem,ale to už může být pozdě to je potom kremační pec na kolech.A tý chladíci kapaliny tam není 13L ale 11,5L dle manualu,ten chladič v předu je hovadina to inženyři v AZNP zpackali ale mohlo být hůř tohle auto mělo mýt motor vpředu ale SSSR jim to zakazala vyrabět seriově takže Š 105 s motorem vpřědu existuje pouze jako prototyp.Museli to narychlo předělat,díky bohu zato hold když spičkový auto tak pro všechny a zrodila se legenda.S tou moji jsem s chlazením problemy nemněl ani vlétě ani vzimě,musíš vymenit děravy hadice a vyčistit celý systém,spínač na větrák my taky nefungoval tak sem ho VYMĚNIL a je to OK. Tyhle spínače mají všechna auta s naporovým chlazenim takže i to BMW.Jinak musiš soudit to co ukazuje realita,Š105 120 se vyráběly 1976-1990 tedy 14 let,žadná jiná škodovka se tak dlouho nedělala,a né jen ta,bylo spoustu odvozených verzí celkem se jich vyrobilo přes 2000 000 a po 18 letech ukončeni výroby jich je pořát dost,spoustu lidí na ně nedá dopustit i 28 letech zkušeností a sou i ti co si naní dají metalízu hifi sestavu atp,i když by si mohli koupit novou oktávku.Takže kdo říka že je to špatný auto vůbec těm autům nerozumí natož aby se o ně profesionálně staral radši napíše KRAVINU!
19.10.2008 00:00
vitak 
RE: Skodovecka
Na Šodovce toho zpackali víc než dost a nevyráběla se tak dlouho pro velký úspěch, ale právě protože nebyla vůle zavést do výroby nový model. Já viděl dost vyhořelých Škodovek, přívod benzinu byl vyřešen tak, že pokuď praskla originál hadička, tak benzin tekl přímo na motor, což praskali hadičky dost často u tohoto typu. Spínací skříňky byly také slabinou, dost často zkratovali. 105 špatně chytali v zimě, zámky zamrzali i přes namazání před zimou. Topení bylo také super, většinou začala topit až když se člověk blížil k cíli. Před 20 lety nebyla prakticky kolona, kde by nebyla uvařená Škodovka. Dnes už to není tak častým jevem, protože jich přežívá už jen pár na vesnicích. Stručně řečeno, Škodovka neměla mouchy, ale přímo masařky!
19.10.2008 00:00
DANCALL 
RE: Skodovecka
Píšeš tady takový blbosti ty hadičky se dají vyměnit dokázal by to i cvyčený šimpanz,já to udělal a mám pokoj dal jsem tam kvalitní dvojstěný hadičky ty už něco vydrží,a zpínací skřínka se dá taky snadno vyměnit měl jsem to za chvíli a pokud vim tak felicie mají snimi taky problémy a určitě i jina auta spínací skřinky jsou u spousty aut ptakticky stejný.Přehřátí v popojíždějící koloně může potkat i jine auto které má náporový chladič,je to debilní konstrukce ale snat všechna auta ji mají ale proč?
19.10.2008 00:00
vitak 
RE: Skodovecka
Velmi se mýlíš, škodovkou jsem začínal, když jsem si udělal papíry, o auto jsem se staral, měl jsem ji 6 let, ale to nemění nic na tom, že je to nepovedený křáp. jestli se ti můj názor nezamlouvá, máš smůlu, ale tak to je. To co píšu, není žádná kravina, je to jen můj názor a pokuď jsem se spletl v objemu chladící soustavy, neznamená, že nevím, o čem píšu. Prostě Škoda 120, 105 a pod., je nejhorší auto, co kdy V MB vyplodili. Ať se ti to líbí nebo ne.
19.10.2008 00:00
DANCALL 
RE: Skodovecka
Je to možný každá se taky nepovedla ale to se děje i dnes někdo si koupí nové auto a je to samá reklamace a né jen u škodovek bohužel bezporuchové auto ještě nikdo nynalez.Ale co si mam myslet jestli to je špatný auto nebo ne mám ji 1,5 roku a nemůžu si stěžovat vzimě chytá dobřě a topí taky dobřě v létě se nepřehřívá.A jak jinak vysvětlíš že tyhle auta jsou u spousta lidí stále oblíbená jso to třeba zkušení mechanici nebo mladí tuneři,a navíc stěmahle autama se jezdilo ralye a vyhrávaly všude možně je možné aby špatné auto vyhrávalo? Já vím které bylo špatné byla to Š 1000MB kombi zr 1963 ty volové tam daly normální řadový motor akorát položenej na bok.Byly stím problémy motor se přehříval a byl kněmu omezený přístup hadice byly skřiplé atd,proto byl vyroben jen jeden funkční vzorek.
19.10.2008 00:00
Petan 
RE: Skodovecka
Kdybys zažil čelní střet v téhle popelnici, asi budeš mluvit jinak. Co když někdo pojede i těch 90km/h a napálí tě čelně??? Co budeš dělat??? Asi ne tu psat kraviny, že ty staré plečky jsou vlastně dobré auta. Já jsem na 120 začínal taky a čelní srážku jsem zažil, vím o čem mluvím.
16.10.2008 00:00
Iceman 
RE: Skodovecka
No bolo to dobre auto, poplatne dobe svojho vzniku, clovek akurat musel pocitat s pretacavostou na klzkom povrchu a nehnat to tak moc ako dnesne auta. Brzdilo vyborne, doslova na par metroch. Co sa tyka rizika poziaru, tam nesuhlasim, prave umiestnenie motora a nadrze vzadu pohromade, v pripade narazu zozadu, kedy motor prerazi nadrz hrozi vysoke riziko.
16.10.2008 00:00
sergej 
RE: Skodovecka
No, mám taky s touto škodárnou zkušenosti, má svoje mouchy i přednosti, ale zrovna požáry, zvlášť ty způsobené netěsností hadiček jsou u nich jak houska na krámě, stačí se podívat na požární servery jako třeba pozary.cz, sám jsem jich viděl vyhořelých už hodně...ovšem je pravda, že to je často tím že se o ně majitelé nestarají a hadičky nemění, což je v Čechách ovšem typické pro většinu vozů...Němci nebo Švýcaři se o auta starají daleko lépe
18.10.2008 00:00
Firel99 
RE: Skodovecka
Každpoádně škodovky maj masařky,ale i s těma masařkama pořád jezdí.Na nový např. Peugeot si sedne svatojánská muška jenom zláta 1mm a auto už nejede a nebo musí neprodleně do servisu,neboť vám pípáním,blikáním znepřijemní cestu v horším případě se dokáže samo nějak zablokovat proti případnému ignorování kontrolky an to a následnému poškození vozidla
19.10.2008 00:00
vitak 
RE: Skodovecka
Vzhledem k tomu, že jsi zřejmě peugeota nikdy neměl, tak píšeš nesmysl. Většina chybových hlášeních nic nezablokuje a autem můžeš normálně pokračovat. Sám mám 407 2 roky a ještě se mi nestalo, že by mě nechal ve štychu a nedojel tam, kam jsem potřeboval. Ročně najezdím cca 40 tis. km a jediné co mi v servise před půl rokem měnili byl senzor ABS na levém zadním kole. Za dva roky jsem s ním najezdil víc jak 80 tis. km, tedˇmě akorát ve 160 tis. čekají rozvody. To auto je neuvěřitelně tiché a nédherně se řídí. Můžu porovnávat, měl jsem škodu 120, následovala Felicie, pak Galant( to bylo také skvělé auto, až na brzdy), pak VW Passat 1.9 Tdi, 81 kw, 4 motion a teď mám Peugeot 407. Myslím si, že má s čím porovnávat a nesnáším, když někdo haní auto, které nikdy nevlastnil.
25.10.2008 00:00
Firel99 
RE: Skodovecka
Omyl máme v rodině Peugeot 307 1.6 HDi 8okW z konce roku 2OO5 v druhe nejvyšší výbavě.Je pravidelně servisované u Peugeotu.Prvni origo servis to byl hnus.nevyměnil náplně na zimu auto zamrzlo,olej nevyměnili..Tak auto šlo jinam.Po 1O1000km má vozidlo při předjíždění prodlevu na výkonu.Auto jede dobře,pak výkon padne a neochotně se opět probírá.to je sakra nebezpeČný.Pak hučí kolo LZ,a pár věcí občas stávkuje.To s tím pípáním nemyslel sem Peug.ale treba BMW.Co ty na to?
18.10.2008 00:00
Firel99 
RE: Skodovecka
Jinak já si koupil Saaba 9-3 SE2.2 a je to parádní auto a samozřejmě i trochu zvláštní,ale Škodovku 135GLi sem si nechal,padž je poopravovaná(nejnutnější věci)a je v dobrým technickým stavu a člověk s is ní rád sem tam udělá v klidu nějaký výlet po krajině a okolí.Navíc má tažný,všude to projede a zimní gumy.To Saab zatím nemá.A taky mně baví ji opravovat
15.10.2008 00:00
Petan 
120
Nemá tu kastli vysuženou? Nechce se mi věřit, že favo je dodělaný víc
15.10.2008 00:00
DANCALL 
RE: 120
Favorit natom není hůř, asi ještě narazil do něčeho jineho zadní částí.Ale je to názorná ukázka že řidiči těchto vozidel představují menší nebezpečí než frajírci v moderních a silných autech kteří často zaviní smrtelnou nehodu!
16.10.2008 00:00
Iceman 
RE: 120
Favorit sa mozno domlatil este narazom na dno toho prikopu.
31.10.2008 00:00
vasikus 
RE: 120
Je všeobecně známo, že Favorit je nebezpečné auto... Sám jsem prodělal lehčí autonehodu se Š 100 a vyvázl jsem s namoženým krčním svalem(=4 dny s nákrčníkem+2600korun bolestného)... Auto sice po nárazu zezadu nevypadalo nic moc, ale můj otec(nezraněn)s ním bys schopen dojet z místa nehody ještě domů... Auto nakonec kvůli zbytečnosti opravy(vyhazování peněz) skončilo ve šrotu, ale nevypadalo celkově zas až tak strašně...(škoda 3000č)... Paní z Mazdy 323(nejstarší verze)zezadu dopadla vcelku v pohodě(zničen nárazník)...

Na druhou stranu má Favorit alespoň pásy na všech sedadlech... Ono to opravdu není nic přijemného(já při nehodě s tou stovkou seděl vzadu...), ale podívejte se na Ty fotky nehod s fávama..., většinou dost rozsekaný a posádka často mrtvá...

Celkově to ale nevychází ani pro jedno auto dobře, hlavně vzhledem k nadcházejícím šíleným poplatkům za starší vozy..., ale ty SNAD aspoň povedo k méňe vážným úrazům při autonehodách... Záleží ale hodně taky na řidičích...

A fotky té stovky v sem nejbližší době nahraju...
15.10.2008 00:00
axel 
skoda 120
ja mel take 120 a byl jsem s ni naprosto spokojeny,pravda je ze favorit dopadl podstatne hur
18.10.2008 00:00
Firel99 
RE: skoda 120
Koukám,no nevím to jistě,ale vypadá to,že GLS přijelo z vedlejší a nabouralo do toho Favorita a jak se od sebe odcvrnkli,tak se sbouchli ještě zadníma bokama,GLS ho má za patníkem taky pomuchlaný.GLS se odrazilo do teh ostromu a Favorit v hodinách spadl do pole..Soudě dle stavu GLS a interiéru(z dálky)to mohl být důchodce,který mohl Fávo přehlídnout..,nebo slunko?

Vožit nový komentář

(nebude zveřejněn)
(nepovinné)

Formulář pro přihlášení

 
Registrace | Zapomenuté heslo

Píšeme jinde

Systém ESP u nových vozidel již povinný

Ojeté Auto.cz

Co je systém ESP mnozí řidiči vědí. Ti, kteří se chystají koupit nový vůz, se s tímto…

Proč se Volvo již nebude účastnit světových autosalonů?

Autadotérenu.cz

Na světových autosalonech již nebudou k vidění modely švédské automobilky Volvo. Firma se…

Vánoční Burácení 7. ročník

Ćtyrkolky.com

Na vědomost se dává! Ve středu 24 prosince se uskuteční již sedmá vanoční vyjíždka po…

Tipnete si Evropské auto roku 2015?

Megacars.cz

Na začátku jich bylo jedenatřicet. Nyní zbylo sedm statečných, kteří se porvou o titul…

Aktuální diskuse

Nebezpečné předjíždění kamionu (od: Petr)

...těžko říct, jaká národnost, ale rozhodně bezmozek...

Mladík havaroval s traktorem (od: John)

Blbost.. UŘ II jsou crystaly od 8011 výš...

Nebezpečné předjíždění kamionu (od: skvelejmira)

Určitě nějaký polák, tam jich lítá mraky.

Rady a tipy

Únava způsobuje více nehod než opilost

Víte, že únava řidiče způsobuje mnohem více nehod než opilost. Odborníci na dopravní nehody zkoumáním zjistili, že pravděpodobnost smrtelné nehody v noci…

zobrazit celou radu »

zobrazit všechny tipy »
© Chcižít.cz | 2000 - 2014 | Vyrobil INET-SERVIS.CZ Kontakt