Dopravní nehoda - Požil alkohol a srazil důchodkyni

1
Kraj: Mimo ČR
Obec: Čirč
Datum nehody: 10.01.2008
Zveřejněno: 08.09.2008
Kategorie: Alkohol

Těžko bude svůj čin omlouvat jednadvacetiletý mladík ze Slovenska, který posilněn alkoholem sedl do svého vozu a při jízdě obcí srazil zezadu osmašedesátiletou důchodkyni. Ta po nárazu odletěla na betonový sloupek. Ačkoli mladík nejprve z místa nehody ujel bez poskytnutí první pomoci, po pár metrech se ke zraněné ženě vrátil. Policisté mu naměřili více jak dvě promile alkoholu. Svého činu si zřejmě nebyl vědom, jelikož při vyšetřování směle telefonoval s přítelkyní.



Nahlásit jako nefunkční:
 

Nejnovější videa z nehod

Diskuze ke článku - Požil alkohol a srazil důchodkyni

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: alan (08.09.2008)
lez a lez
"čkoli mladík nejprve z místa nehody ujel bez poskytnutí první pomoci, po pár metrech se ke zraněné ženě vrátil. Policisté mu naměřili více jak dvě promile alkoholu. Svého činu si zřejmě nebyl vědom, jelikož při vyšetřování směle telefonoval s přítelkyní."

kdokoliv videl video, vi, ze to takto nebylo. jedna se jen o bulvarizujici komentar, ktery vsak neni na miste, kdyz ma uvadet video.
ad 1. veta: ujet od mista nehody a nevsimnout si, tak na 100 metrech zastavit a otocit se, je uplne neco jinyho
ad 2. veta: vedel co udelal, ale vysetrovani (nebo spis zaznamenani nehody) netrva minutu, ale klidne i hodinu, tak proc by si nevyridl telefonat?? zvlast kdyz asi jel nekam?

shrnuti: mladika se nezastavam. co udelal je bezohlednost a ma stesti, ze ta pani to prezila. ale takhle na nej hazet spinu za kazdou cenu je nemistne. bylo by vhodne, kdyby admin (jak ma upravy textu rad) vzal tuto faktickou poznamku na vedomi a zmineny text prepsal. dekuji
Jméno: alan (08.09.2008)
RE: lez a lez
eh, samozrejme ma byt ad 3. misto 2.
Jméno: Kamil - admin (09.09.2008)
RE: lez a lez
Milý alane. Text jsem psal tak, jak jsem slyšel popis ženy, který reportáž uváděla. Pokud máš i ty dobré uši, sám sis toho mohl všimnout. nejsem tu od toho,abych komentáře z videí hned skopíroval, ale texty píši jinak, ovšem podstata zůstává stejná. Chceš mi říct, že mladík dívce telefonoval, protože někam jel (zřejmě asi za ní) a přesto za ní jel se dvěmi promile alkoholu?
Jméno: SDR (09.09.2008)
RE: lez a lez
Jemu nejde o to že tam jel ožralej ale že někam jel, tam nedojel tak se musel omluvit, ne? Bo ty bys čekal 1 - 2 hodiny než švestky všechno zdokumentují a až pak telefonoval? Třeba o něj ta přítelkyně měla strach, to je celkem běžné.
(taky se ho nezastávám - chlast nemám rád)
Když jsem zavinil DN (bez zranění) tak jsem zavolal do práce že nepřijedu a až potom zavolal švestky.
Už chvíli pozoruji tvé komentáře, píšeš úplné z cesty, neodpovídáš na to na co se tě někdo ptá, nevím čím to je...
Jméno: Kamil - admin (09.09.2008)
RE: lez a lez
Víš co udělej? Než budeš někoho obviňovat, že píše z cesty, pozorně si příspěvek přehrej. A počkej si na fázi, kdy ten kluk říká té své, že jí má rád a že jí posílá pusu. Já tam nic o tom, že by se jí omlouval za to, že nedojede neslyšel. Možná to ta TV vystřihla, možná to ani neřekl, každopádně komentář jsem složil z toho, co je v příspěvku. Měnit ho nebudu,jednak nemám důvod a jednak jedinej, kdo si stěžuje jsi ty. Zřejmě to moc řešíš.
Jméno: SDR (09.09.2008)
RE: lez a lez
Mě to připadá jako pouze konec telefonátu. Zde jsem mířil tvé psaní z cesty konkrétně na poslední větu, Nějaké námitky proti tobě mám poprvé. Děláš ukrutnou cenzuru že už by se sem člověk i bál psát :(
Ještě aby jsme tady ty skvělé řidiče vynášely do nebe a můžem se uklidňovat tím že jsme nesmrtelný tak jako oni, nic nám neudělají takže jim můžem jen popřát rychlé uzdravení a brzký návrat na silnice...
Proč máš takové námitky proti přání smrti, že tě to (asi) dohnalo i k napsání románu vyskakujcímu po přihlášení? S tím ostatně velmi nesouhlasím a než abych souhlasil tak se raději rozloučím a přestanu přispívat.
(tento příspěvek byl v originále 2X delší, vzhledem k tomu že nechci nikoho urážet ani se nikoho dotknout tak jsem ho radši pročistil sám)
Jméno: Jarda - admin (09.09.2008)
RE: lez a lez
Ten text je moje práce a dal jsem ho tam proto, aby každý jasně věděl, jaká jsou tady pravidla. A bod o schvalování/přání smrti někomu je naprosto logický. Podívej se, jaký je název tohoto serveru :-)
V mazání příspěvků je Kamil opravdu důsledný, ale drží se prostě pravidel, která jsem mu jakožto majitel určil. Takže zatímco Vy mu nadáváte, já ho chválím. Já prostě opravdu na svém webu nechci něco, co se mi nelíbí.
Nikdo tě však nevyhazuje, tvoje názory mají nezřídka celkem trefu. Prostě stačí, abys věděl, že nesmíš používat vulgarity (což se ti daří). A pokud budeš vidět nějaký příspěvek, kde bys viníka poslal pod drn, tak ho prostě nepiš, protože je jasné, že ho Kamil smaže :-)).
Jméno: SDR (09.09.2008)
RE: lez a lez
Děkuji. Už jsem si nějak zvykl na tebe a tvé zásahy...
Pod drn bych občas taky někoho poslal, jen si zrovna nepamatuji zda i písemně. Osobně mi víc vadí ono dělání vrahů z někoho kdo nechtěně vylétne ze zatáčky, sice často říkám ,,omyl je taky čin´´ ale je jiný než úmysl a nemůžou se trestat stejně. Když tak koukám na název tak mě napadá že třeba Honza chce žít, chce aby žila jeho rodina tak se jednoduše bojí někoho kdo jezdí jak prase bez řidičáku a má radost že ho již nepotká, to je logické :)
Jméno: Honza (15.09.2008)
RE: lez a lez
heh, děkuji za připomenutí, je to jak píšeš...ten slogan chci žít si vykládám také tak, že JÁ a ostatní nevinní chceme žít a ne aby žili ti, co jezdí jak je zde všude vidět. Neřeknu, když někdo nedobrzdí, protože se zrovna koukal do zrcátka a před ním byla náhlá změna plynulého provozu nebo prostě nehody "ve špatný čas na špatném místě při špatné konstelaci hvězd"...pokud někdo jede pod vlivem, jezdí jak závodník(přitom se dá zajet na okruh), bez řidičáku atd., jsem jen rád a upřímně-mám z toho dobrý pocit že alespoň někdy není spravedlnost krátká. Prostě kdo s čím zachází, tím taky schází a provoz je čím dál hustější a osobně nechci potkávat takové zmetky na silnicích!!! Prostě a jednoduše CHCI ŽÍT :-))
Jméno: LeBlanc (09.09.2008)
RE: lez a lez
Ale vždyť jde přece o to, že to zase bulvár nafoukl.... Stejně jako všechny zprávy .. aby byly zajímavější...
Jméno: alan (11.09.2008)
RE: lez a lez
aha, tak tim se to vysvetluje. text je bulvarizujici! hmm, a koho pak vlastne ma tato "atrakce" prilakat?
noviny jsou bulvarni aby se dobre prodavali. ale tady? reklamy tady nejsou (nastesti), tak proc? myslel jsem, ze se zde aspon snazime o objektivitu. no asi teda ne vsichni, viz prispevky admina vyse (dava pravdu ze stripku, ktery slysel v reportazi.. :()
Jméno: alan (11.09.2008)
RE: lez a lez
mily admine kamile. opravdu jsem si vsiml, ze jsi ten text co ma ke cteni redaktorka nezkpopiroval, ale vykladas si to podle sebe. pak me ovsem nech reagovat, kdyz s nim nesouhlasim. jak podemnou pise SDR, opravdu nevis, co ten kluk vsechno do toho telefonu vypravel. takze uber plyn az zase nekoho budes odsuzovat do bezohlednych svini.
a kdepak je tvoje reakce k tomu, jak ti vytykam, ze jsi napsal o jeho ujeti z mista? doufam, ze aspon s tim souhlasis.

a jeste obecny vyjadreni k cenzure: jinde se vyjadrujes, jak nebudes trpet prani smrti a blablabla, zatimco tady ti nepravda nevadi? no dobre
Jméno: Kamil - admin (11.09.2008)
RE: lez a lez
Jsem tu od toho, abych psal příspěvky k nehodám. Nejsem tu od debatování. Příspěvky se skládají z informací (noviny, internet atd.) a já musím vycházet z toho, co kde najdu. Ale už nemůžu za to, jestli je ten příspěvek odněkud vzatý jako pravdivý nebo ne. Pokud vím, že člověk způsobil nehodu a pod vlivem alkoholu a ještě od nehody ujel, je to neomluvitelný. Dál se vyjadřovat nebudu a tímto končím veškeré debatování s vámi. Mám jasně daná pravidla a už tak je tu porušuji. Hezký den
Jméno: alan (11.09.2008)
RE: lez a lez
bude jedine dobre, kdyz opravdu budes vychazet z toho, co jsi nasel na internetu nebo jinde a pro jistotu si to dvakrat precetes nebo poslechnes. paklize budes mit informace nekompletni nebo neoverene, nebylo by od veci to do svych popisku taky vtesnat. ok? s pranim pekneho dne se pridavam i ja
Jméno: boh (09.09.2008)
,,,
A čo sa tam ten xuj len tak voľne potáca??? Kde sú putá na jeho rukách? Jáááj, však to je Slovensko, tam aj drogového dílera len tak posadia policajti bez pút do auta...
Jméno: zbyna2 (09.09.2008)
Jako děti
Nevím proč se tady dohadujete jak málá děcka...Ať si volá kam chce,komu chce,ale jedno je jasný,ten cucák sotva dokázal mluvit a určitě mu tady všichni věří,že jel poprvě opilý...2promile holt už není náhoda,jako třeba malé pivo po obědě...Pro mě je tenhle kluk jeden z těch mistrů světa...

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Doporučujeme

Levná alu kola
Alu kola, elektrony, litá kola, hliníková kola.
Povinné ručení
Kalkulačka, povinné ručení porovnání všech pojišťoven v ČR.
Autopůjčovna Praha
KV car - autopůjčovna Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.
Horská a Dětská kola
Vyberte si horské či dětské kolo v e-shopu či Pražské prodejně

Nová videa

Z diskuze

Ty jsi zase očividně přitahovám potřebou ke každému článku napsat nicneříkající blaf.… zobrazit

Z jaké nehody?to sem nepochopil,prosím upřesni.No já doufám že sem neudělal chybu,jen sem… zobrazit

Já se při kontrolách bráním tak že s policajtem jednám jako s člověkem a občas mi… zobrazit

Nejvic se mi libi jak nezapomnel po nehode dat vsechny ctyri blinkry :-) zobrazit

ta vetev by mozna byla pricinou,ale kdybi zmizeli vsechny stromi u silnic tak bude na STO procent… zobrazit

Anketa

Kdo nebo co je podle vás největším nebezpečím v silničním provozu?

26.8 % 26.8 %|11
7.3 % 7.3 %|3
9.8 % 9.8 %|4
0.0 % 0.0 %|0
56.1 % 56.1 %|23
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil | autorská práva a ochrana osobních údajů |