Dopravní nehoda - Nákladní vůz smetl motorkáře
Pozor, jen pro silnější nátury. Kamion nezareagoval na zpomalování motorkáře, srazil ho pod sebe, přejel a následně ještě zabrzdil. Nic netušící motorkář neměl šanci.
Nejnovější videa z nehod
Diskuze ke článku - Nákladní vůz smetl motorkáře
vložit nový
Jméno: Aloof (19.01.2008)
Mazec...
Už jsem viděl a hodně to už bylo řešeno na Rozzlobencích....snad to bylo dost rychlý!!! Ale nechtěl bych:((
Už jsem viděl a hodně to už bylo řešeno na Rozzlobencích....snad to bylo dost rychlý!!! Ale nechtěl bych:((
Jméno: Speed-Scirocco (19.01.2008)
RE: Mazec...
tak to je dost mazec ,už sem podobnéch videi viděl mraky, ale tohle je husty
-chlapek v kamionu asi usnul , páč začal brzdit až se zatřepalo auto.
tak to je dost mazec ,už sem podobnéch videi viděl mraky, ale tohle je husty
-chlapek v kamionu asi usnul , páč začal brzdit až se zatřepalo auto.
Jméno: hedgehog (19.01.2008)
hedgehog
toto video jen potvrzuje moje mínění, že naprostá většina řidičů kamionů jsou tupá, deprimovaná hovada s iq napařovací žehličky, která se nehodí na žádnou práci, tak jdou prostě kroutit volantem...
toto video jen potvrzuje moje mínění, že naprostá většina řidičů kamionů jsou tupá, deprimovaná hovada s iq napařovací žehličky, která se nehodí na žádnou práci, tak jdou prostě kroutit volantem...
Jméno: no.diesel (19.01.2008)
RE: hedgehog
No jde vidět že jsi v kamionu asi nikdy neseděl. jak jde vidět tak mu ten motorkář začal přejíždět před kamionem v takové blízkosti že ho ani nemusel vidět a mohl si myslet že ho má vedle sebe. to už se mi taky stalo
No jde vidět že jsi v kamionu asi nikdy neseděl. jak jde vidět tak mu ten motorkář začal přejíždět před kamionem v takové blízkosti že ho ani nemusel vidět a mohl si myslet že ho má vedle sebe. to už se mi taky stalo
Jméno: hedgehog (21.01.2008)
RE: hedgehog
ten skůtrista jel celoud dobu před truckem, následně chtěl přejet do jiného pruhu, zpomalil, což je s kamionem na zádech prakticky sebevražda, jak vidno..
ten skůtrista jel celoud dobu před truckem, následně chtěl přejet do jiného pruhu, zpomalil, což je s kamionem na zádech prakticky sebevražda, jak vidno..
Jméno: myslivecek (01.04.2008)
RE: hedgehog
Kotelně moc ..... Mně by to teda nenapadlo, radši bych počkala až se odtud vymotá.
Kotelně moc ..... Mně by to teda nenapadlo, radši bych počkala až se odtud vymotá.
Jméno: dopravak (21.01.2008)
RE: hedgehog
Ty si asi na to video pořádne nekoukal, kamión začal objíždět motorkáře a ten mu vlez pod kola. Jednoduše jenom tupec hádže lidi do jednoho pytle.
Ty si asi na to video pořádne nekoukal, kamión začal objíždět motorkáře a ten mu vlez pod kola. Jednoduše jenom tupec hádže lidi do jednoho pytle.
Jméno: hedgehog (21.01.2008)
RE: hedgehog
kamion začal objíždět motorkáře ? tak to jsme byli v tom kině asi každej na jiným filmu. já viděl jen to, že řidič skůtru chtěl přejet do vedlejšího pruhu vlevo, zpomalil a profík v kamionu jaksi nedobrzdil (spíš vůbec nebrzdil, zřejmě byl zaměstnán nějakým pořadem v tv, řízkem s kaší v levé a pivkem v pravé ruce) a udělal z něj jakýsi mastný flíček. nevim, ale zdá se mi, že do něj narazil zezadu, což dle mého laického názoru zakládá tr. odpovědnost za ublížení na zdraví s následkem smrti kvůli nedodržení bezpečné vzdálenosti..
kamion začal objíždět motorkáře ? tak to jsme byli v tom kině asi každej na jiným filmu. já viděl jen to, že řidič skůtru chtěl přejet do vedlejšího pruhu vlevo, zpomalil a profík v kamionu jaksi nedobrzdil (spíš vůbec nebrzdil, zřejmě byl zaměstnán nějakým pořadem v tv, řízkem s kaší v levé a pivkem v pravé ruce) a udělal z něj jakýsi mastný flíček. nevim, ale zdá se mi, že do něj narazil zezadu, což dle mého laického názoru zakládá tr. odpovědnost za ublížení na zdraví s následkem smrti kvůli nedodržení bezpečné vzdálenosti..
Jméno: Agent Omar (23.01.2008)
RE: hedgehog
Tak si to prohlídni ještě jednou a uvidíš,že kamion vybočil vlevo,přes plnou čáru a skutečně motorkáře chtěl objíždět.Ten ale asi trochu přidal a jel vlevo těsně před kamionem.V tu chvíli už řidič pravděpodobně koukal do pravýho zpětnýho zrcátka,vepředu před vozem ho skutečně nemohl vidět.A to,že ho má pod sebou poznal opravdu až když po něm jezdil...
Tak si to prohlídni ještě jednou a uvidíš,že kamion vybočil vlevo,přes plnou čáru a skutečně motorkáře chtěl objíždět.Ten ale asi trochu přidal a jel vlevo těsně před kamionem.V tu chvíli už řidič pravděpodobně koukal do pravýho zpětnýho zrcátka,vepředu před vozem ho skutečně nemohl vidět.A to,že ho má pod sebou poznal opravdu až když po něm jezdil...
Jméno: hedgehog (24.01.2008)
RE: hedgehog
proč by měl řidič kamionu v tu chvíli koukat do pravého zpětného zrcátka vážně nevím..
proč by měl řidič kamionu v tu chvíli koukat do pravého zpětného zrcátka vážně nevím..
Jméno: hedgehog (21.01.2008)
RE: hedgehog
no jestli ty jsi dopravák, tak to teda potěš prdel..
no jestli ty jsi dopravák, tak to teda potěš prdel..
Jméno: Mad_God (14.04.2008)
RE: hedgehog
Hlavne mi neni jasny proc nekdo objizdi pomalejsi vozidlo v krizovatce. To si nemuze pockat na prehlednejsi usek?
Hlavne mi neni jasny proc nekdo objizdi pomalejsi vozidlo v krizovatce. To si nemuze pockat na prehlednejsi usek?
Jméno: nejakyclovek (24.01.2008)
RE: hedgehog
hele ty pane chytrej, je mi sice 25 ale 4 a pul leta jsem pracoval jako ridic kamionu, ted jako ridic autobusu. pomalu toho nechavam, chci jit na vs. muzu se zeptat na tve povolani? ver mi, ze za volantem cehokoliv sedi obycejni lide. tedy jestlize nekoho urazis naparovaci zehlickou, pak tim samozrejme urazis i sebe. problemem takovych, jako jsi ty, je rozlisovani vjemu ostrymi hranicemi - dichotomie struktur. tedy kazdy tukanec kamionu (nemluvim o tomhle videu) pro tebe bude jen dalsi benzin do ohne a tim si tu svoji fantazii o "prasatech kamionackych" budes pestovat a uspesne rozvijet. ano, bude se o tom mluvit a mluvi i v televizi - nova a spol., jak zase kamionak nekde neco vyvedl. holt lidi si potrebuji zanadavat a tohle je idealni tema. spousta kamionaku nejak zije, nejak mysli, nejak jedna... o neco jim jde. spousta osobnich ridicu taky. jenze kazdy ma jina fyzicka pravidla. pokud jsi nikdy neridil kamion, nepochopis jaka pravidla mam na mysli a s tou dichotomii to pochopit ty, ani spousta jinych z televize nova nemuzete... narazky na skoro bile tricko nejsou vecne ale ubohe. a ver tomu ze sms-seznamku si muze cist i inzenyr. dam ti radu: pokud ti nekdy nekde kamion vjel do pruhu, zkus si predstavit ze jses on a minimalne deset minut premyslej, proc si do toho pruhu musel a zkus najit klady i zapory tohoto jednani, ale prosim vecne (nevi co dela, je frajer, specha, hori mu termin, do kopce jede rychleji nez ten vpravo,ale na rovince ho ten jouda dozene a nepusti, musi nutne udelat prestavku, specha na parkoviste, zkousi kolik mu to zrovna jede,....a tak daaal) .
hele ty pane chytrej, je mi sice 25 ale 4 a pul leta jsem pracoval jako ridic kamionu, ted jako ridic autobusu. pomalu toho nechavam, chci jit na vs. muzu se zeptat na tve povolani? ver mi, ze za volantem cehokoliv sedi obycejni lide. tedy jestlize nekoho urazis naparovaci zehlickou, pak tim samozrejme urazis i sebe. problemem takovych, jako jsi ty, je rozlisovani vjemu ostrymi hranicemi - dichotomie struktur. tedy kazdy tukanec kamionu (nemluvim o tomhle videu) pro tebe bude jen dalsi benzin do ohne a tim si tu svoji fantazii o "prasatech kamionackych" budes pestovat a uspesne rozvijet. ano, bude se o tom mluvit a mluvi i v televizi - nova a spol., jak zase kamionak nekde neco vyvedl. holt lidi si potrebuji zanadavat a tohle je idealni tema. spousta kamionaku nejak zije, nejak mysli, nejak jedna... o neco jim jde. spousta osobnich ridicu taky. jenze kazdy ma jina fyzicka pravidla. pokud jsi nikdy neridil kamion, nepochopis jaka pravidla mam na mysli a s tou dichotomii to pochopit ty, ani spousta jinych z televize nova nemuzete... narazky na skoro bile tricko nejsou vecne ale ubohe. a ver tomu ze sms-seznamku si muze cist i inzenyr. dam ti radu: pokud ti nekdy nekde kamion vjel do pruhu, zkus si predstavit ze jses on a minimalne deset minut premyslej, proc si do toho pruhu musel a zkus najit klady i zapory tohoto jednani, ale prosim vecne (nevi co dela, je frajer, specha, hori mu termin, do kopce jede rychleji nez ten vpravo,ale na rovince ho ten jouda dozene a nepusti, musi nutne udelat prestavku, specha na parkoviste, zkousi kolik mu to zrovna jede,....a tak daaal) .
Jméno: hedgehog (25.01.2008)
RE: hedgehog
milý nějaký člověče. zdáš se býti celkem rozumným bývalým řidičem kamionu, ovšem citací z první kapitoly úvodu do sociologie ze sebe většího chytráka neuděláš, maximálně navodíš nějakou iluzi. uznávám, že za volantem čehokoli sedí lidé, pokud tam zrovna nesedí robot. a kdyby za volanty kamionů seděly opice, žádný velký rozdíl by nenastal. já žádnou svou fantazii o prasatech v kamionu nerozvíjím, pouze je na základě svým několikaletých zkušeností se silničním provozem subjektivně vnímám jako největší hrozbu, na což mám právo, jak sám jistě uznáš. jinak za to bílé tílko se ti a všem dotčeným omlouvám, to byla pouze narážka (souhlasím, že ubohá) na jedno mé osobní setkání s profi řidičem na benzínové pumpě. dala by se o tom napsat kniha s názvem: "základní hygienické návyky v mezinárodní kamionové dopravě". uznávám, že to sem opravdu nepatří. opravdu nevím, jaká fyzická pravidla máš na mysli, ovšem vím, že fyzikální zákony platí pro všechny stejně, což si bohužel mnoho řidičů kamionů, pochopitelně i osobáků, neuvědomuje. ovšem vůbec mi není znám důvod, proč mě zařazuješ do řad divactva tv nova. mohu ze prosím zeptat, na základě jakých indicií ? to je urážka skoro jak s žehličkou. opravdu se mnohdy snažím vžít se do pozice kamioňáka a snažím se pochopit pohnutky, které ho vedou k prasárnám, které jsou pro mnoho "profíků" běžnou součástí provozu, ovšem nepřišel jsem na nic, co by mělo sebemenší racionální základ. to, že někdo pospíchá na parkoviště a proto mi to pošle do mého pruhu bez blinkru 10m před mým autem neuznávám. nebo mu to jednou nevyjde, někoho semele na kaši a do protokolu bude říkat:" s
milý nějaký člověče. zdáš se býti celkem rozumným bývalým řidičem kamionu, ovšem citací z první kapitoly úvodu do sociologie ze sebe většího chytráka neuděláš, maximálně navodíš nějakou iluzi. uznávám, že za volantem čehokoli sedí lidé, pokud tam zrovna nesedí robot. a kdyby za volanty kamionů seděly opice, žádný velký rozdíl by nenastal. já žádnou svou fantazii o prasatech v kamionu nerozvíjím, pouze je na základě svým několikaletých zkušeností se silničním provozem subjektivně vnímám jako největší hrozbu, na což mám právo, jak sám jistě uznáš. jinak za to bílé tílko se ti a všem dotčeným omlouvám, to byla pouze narážka (souhlasím, že ubohá) na jedno mé osobní setkání s profi řidičem na benzínové pumpě. dala by se o tom napsat kniha s názvem: "základní hygienické návyky v mezinárodní kamionové dopravě". uznávám, že to sem opravdu nepatří. opravdu nevím, jaká fyzická pravidla máš na mysli, ovšem vím, že fyzikální zákony platí pro všechny stejně, což si bohužel mnoho řidičů kamionů, pochopitelně i osobáků, neuvědomuje. ovšem vůbec mi není znám důvod, proč mě zařazuješ do řad divactva tv nova. mohu ze prosím zeptat, na základě jakých indicií ? to je urážka skoro jak s žehličkou. opravdu se mnohdy snažím vžít se do pozice kamioňáka a snažím se pochopit pohnutky, které ho vedou k prasárnám, které jsou pro mnoho "profíků" běžnou součástí provozu, ovšem nepřišel jsem na nic, co by mělo sebemenší racionální základ. to, že někdo pospíchá na parkoviště a proto mi to pošle do mého pruhu bez blinkru 10m před mým autem neuznávám. nebo mu to jednou nevyjde, někoho semele na kaši a do protokolu bude říkat:" s
Jméno: hedgehog (25.01.2008)
RE: hedgehog
"sorry, hořel mi termín" nebo "sorry, spěchám na přestávku". ne, tak to není, čas vrátit nejde. bohužel, mnoho řidičů kamionů jsou rutinéři, nějaký blbý pravidla pro ně neplatí, protože oni jsou nejzkušenější, maj všechno pod kontrolou a nic se jim nemůže stát a přece se nebudou řídit pravidly, která vymysleli nějací blbí poslanci někde v praze. a pak sedí v tý svojí kabině,pod kterou je slisovaná rodina v autě, brečí a říkají, jak jim to je líto. bohužel, je to o tý fyzice, zejména o hmotnosti. bohužel nějaký posun je v nedohlednu, protože třeba značná část kamioňáků je stále přesvědčena o tom, že jim to brzdí líp než osobáku a že oni zastaví na pětníku. toto slýchám od řidičů kamionů jako jeden z nejčastějších argumentů. každá práce má smysl a rozhodně uznávám, že řídit kamion je těžká a odpovědná práce, ale právě proto by ji měli vykonávat pouze psychicky zdatní a kvalifikovaní lidé. bohužel mé osobní zkušenosti hovoří jinak. někdy mi přijde, že se docela baví tím, jak ti způsobí problém a koukají, jak se musíš snažit, abys to ubrzdil a nerozplác se o návěs. prostě nechce se mi věřit tomu, že mě v tom zrcadle nevidí. podotýkám, že maximálně dodržuji stanovené rychlostí limity i jinak se snažím dodržovat pravidla této džungle. těším se na tvé další příspěvky a na mé povolání se samozřejmě zeptat můžeš...
"sorry, hořel mi termín" nebo "sorry, spěchám na přestávku". ne, tak to není, čas vrátit nejde. bohužel, mnoho řidičů kamionů jsou rutinéři, nějaký blbý pravidla pro ně neplatí, protože oni jsou nejzkušenější, maj všechno pod kontrolou a nic se jim nemůže stát a přece se nebudou řídit pravidly, která vymysleli nějací blbí poslanci někde v praze. a pak sedí v tý svojí kabině,pod kterou je slisovaná rodina v autě, brečí a říkají, jak jim to je líto. bohužel, je to o tý fyzice, zejména o hmotnosti. bohužel nějaký posun je v nedohlednu, protože třeba značná část kamioňáků je stále přesvědčena o tom, že jim to brzdí líp než osobáku a že oni zastaví na pětníku. toto slýchám od řidičů kamionů jako jeden z nejčastějších argumentů. každá práce má smysl a rozhodně uznávám, že řídit kamion je těžká a odpovědná práce, ale právě proto by ji měli vykonávat pouze psychicky zdatní a kvalifikovaní lidé. bohužel mé osobní zkušenosti hovoří jinak. někdy mi přijde, že se docela baví tím, jak ti způsobí problém a koukají, jak se musíš snažit, abys to ubrzdil a nerozplác se o návěs. prostě nechce se mi věřit tomu, že mě v tom zrcadle nevidí. podotýkám, že maximálně dodržuji stanovené rychlostí limity i jinak se snažím dodržovat pravidla této džungle. těším se na tvé další příspěvky a na mé povolání se samozřejmě zeptat můžeš...
Jméno: nejakyclovek (27.01.2008)
RE: hedgehog
jo v poradku,tak si rozumime, ja predstavim na svych strankach v prubehu tydne clanek o problematice, staci sledovat. www.nejakyclovek.ic.cz
jo v poradku,tak si rozumime, ja predstavim na svych strankach v prubehu tydne clanek o problematice, staci sledovat. www.nejakyclovek.ic.cz
Jméno: hedgehog (19.01.2008)
hedgehog
prostě mít za sebou kamioňáka je něco jako ruská ruleta..
prostě mít za sebou kamioňáka je něco jako ruská ruleta..
Jméno: myslivecek (18.04.2008)
RE: hedgehog
Ty seš jelito ty šašku, ruská ruleta na cestě můžeš být tak ty. Asi ti nic neříká mrtvý bod... Ja bych ti v tom kamionu ještě pěkně přišlápla abys věděl, co je to bezpečná vzdálenost.... Jinak i vy - my osobáci by jsme se k těm kamionům měly na té cestě chovat normálně.... Z vlastní zkušenosti vím,že není sranda zabrzdit takovou tonáž na fleku, když se ti tam s*ere nějaký magor .... Zamysli se nad tím, co bys tam dělal ty, kdybys tam seděl .... Pak bych tě chtěla vidět - šašku ....
Ty seš jelito ty šašku, ruská ruleta na cestě můžeš být tak ty. Asi ti nic neříká mrtvý bod... Ja bych ti v tom kamionu ještě pěkně přišlápla abys věděl, co je to bezpečná vzdálenost.... Jinak i vy - my osobáci by jsme se k těm kamionům měly na té cestě chovat normálně.... Z vlastní zkušenosti vím,že není sranda zabrzdit takovou tonáž na fleku, když se ti tam s*ere nějaký magor .... Zamysli se nad tím, co bys tam dělal ty, kdybys tam seděl .... Pak bych tě chtěla vidět - šašku ....
Jméno: jarik (19.01.2008)
chyba motorkara
ako videt na videu , su tam 3 pruhy , uplne lavy - rovno ( kamion ) a dva dalsie smerujuce do lava , ako videt kamion si drzal svoj smer a motorkar sa rozhodol z nicoho nic prejist do lava ,5 metrov pred zakrutou , na poslednu chvilu, cez cely pruh (rovno), ani nepribrzdil ani smerovku nedal ani sa nepozrel , proste trrrt ho tam. a bohuzial ked kamion isiel ale 50kmh? tak asi fakt nemal sancu, takze este raz si pozrite to video. stastnu cestu a jazdime opatrne.
ako videt na videu , su tam 3 pruhy , uplne lavy - rovno ( kamion ) a dva dalsie smerujuce do lava , ako videt kamion si drzal svoj smer a motorkar sa rozhodol z nicoho nic prejist do lava ,5 metrov pred zakrutou , na poslednu chvilu, cez cely pruh (rovno), ani nepribrzdil ani smerovku nedal ani sa nepozrel , proste trrrt ho tam. a bohuzial ked kamion isiel ale 50kmh? tak asi fakt nemal sancu, takze este raz si pozrite to video. stastnu cestu a jazdime opatrne.
Jméno: Bobešek (19.01.2008)
Tak to je dost sporné !!!
Pustil jsem si to 5x a nechápu, jak tady někdo může stanovit vinu. Z toho videa teda není vůbec jasné jestli si za to může motorkář sám anebo za to může kamioňák. Myslím, že kokoti jsou kamioňáci i motorkáři ale tady se prostě vina dobře stanovit nedá.
Pustil jsem si to 5x a nechápu, jak tady někdo může stanovit vinu. Z toho videa teda není vůbec jasné jestli si za to může motorkář sám anebo za to může kamioňák. Myslím, že kokoti jsou kamioňáci i motorkáři ale tady se prostě vina dobře stanovit nedá.
Jméno: palmer126 (20.01.2008)
RE: Tak to je dost sporné !!!
no ja som si to pozrel dokladne, a myslim, ze kamion dobehol motorkara. To znamena, ze motorkar neniesol vinu. Podla zakona je to tak, ze vozidlo musi dodrzat bezpecnu vzdialenost pre bezpecne ubrzdenie ....
No a nevsimol som si, ze by motorkar zmätkoval...
tot moj nazor
no ja som si to pozrel dokladne, a myslim, ze kamion dobehol motorkara. To znamena, ze motorkar neniesol vinu. Podla zakona je to tak, ze vozidlo musi dodrzat bezpecnu vzdialenost pre bezpecne ubrzdenie ....
No a nevsimol som si, ze by motorkar zmätkoval...
tot moj nazor
Jméno: palmer126 (20.01.2008)
RE: Tak to je dost sporné !!!
OPRAVUJEM!
myslim, ze "jarik" ma pravdu. Vidiet, ako motorkar chcel nahle zmenilt smer. Vidiet aj ako kamionista zareagoval. Ale na nestastie asi motorka bola zo zorneho uhla vodica, tak ho zachytil. Jedina moznost by bola asi okamzita deceleracia.
....smutny koniec :-(
OPRAVUJEM!
myslim, ze "jarik" ma pravdu. Vidiet, ako motorkar chcel nahle zmenilt smer. Vidiet aj ako kamionista zareagoval. Ale na nestastie asi motorka bola zo zorneho uhla vodica, tak ho zachytil. Jedina moznost by bola asi okamzita deceleracia.
....smutny koniec :-(
Jméno: hedgehog (22.01.2008)
RE: Tak to je dost sporné !!!
bobši, a stará babka na babetě je taky motorkář, viď ?
bobši, a stará babka na babetě je taky motorkář, viď ?
Jméno: hedgehog (21.01.2008)
kamion
prostě průměrný řidič kamionu. na nohou dřeváky, dále šusťáky a týden nošený tílko, původně bílé barvy. na volantu noviny, lubrika sms seznamka, v jedný ruce
prostě průměrný řidič kamionu. na nohou dřeváky, dále šusťáky a týden nošený tílko, původně bílé barvy. na volantu noviny, lubrika sms seznamka, v jedný ruce
Jméno: hedgehog (21.01.2008)
RE: kamion
řízek s bramborem, ve druhý pivko, na dvd puštěný xxx hc asian teens, za sklem milion vlaječek, prostřelený blikající srdce a "spz" li-ťiang..
řízek s bramborem, ve druhý pivko, na dvd puštěný xxx hc asian teens, za sklem milion vlaječek, prostřelený blikající srdce a "spz" li-ťiang..
Jméno: Máňa (21.01.2008)
RE: kamion
Musim ti dát za pravdu. Nevim jestli měl skutečně tolik práce, jak řikáš, ale evidentně ho vůbec neviděl, až když ho roloval, tak mu to docvaklo. Ten když z toho vylezl a viděl, co udělal, tak ho musel trefit šlak.
Musim ti dát za pravdu. Nevim jestli měl skutečně tolik práce, jak řikáš, ale evidentně ho vůbec neviděl, až když ho roloval, tak mu to docvaklo. Ten když z toho vylezl a viděl, co udělal, tak ho musel trefit šlak.
Jméno: hedgehog (22.01.2008)
RE: kamion
šlak musel trefit především příbuzné toho ze skůtru, když to pak viděli v televizi..
šlak musel trefit především příbuzné toho ze skůtru, když to pak viděli v televizi..
Jméno: hedgehog (22.01.2008)
RE: kamion
hele já mám ty hovada naprosto u prdele, pokud tedy zrovna neohrožují život a zdraví mé či mojí rodiny, což se ale děje poměrně často. to není nenávist, jen je na základě mých téměř desetiletých zkušeností se silničním provozem subjektivně vnímám jako největší ohrožení. postě když vygumovaná palice sedí na 40t materiálu, nejde o srandu. všem slušným řidičům kamionů se omlouvám a doufám, že jich je většina. bohužel nejvíce jsou vidět ti špatní..
hele já mám ty hovada naprosto u prdele, pokud tedy zrovna neohrožují život a zdraví mé či mojí rodiny, což se ale děje poměrně často. to není nenávist, jen je na základě mých téměř desetiletých zkušeností se silničním provozem subjektivně vnímám jako největší ohrožení. postě když vygumovaná palice sedí na 40t materiálu, nejde o srandu. všem slušným řidičům kamionů se omlouvám a doufám, že jich je většina. bohužel nejvíce jsou vidět ti špatní..
Jméno: KubikCv (22.01.2008)
Re:Kamioňáci
Když Vám sám profi řidič řekne..že cestou kouká na DVD...nebo když naproti mě jede návěs a Lojza za volantem luští křížovku...neházet do jednoho pytle...ale hovada se najdou
Když Vám sám profi řidič řekne..že cestou kouká na DVD...nebo když naproti mě jede návěs a Lojza za volantem luští křížovku...neházet do jednoho pytle...ale hovada se najdou
Jméno: hedgehog (22.01.2008)
hedgehog
takže jsem si to (bohužel) několikrát prolédl a můj závěr je následující: skůtr jede celou dobu od počátku videa před kamionem, z čehož usuzuji, že jej řidič musel vidět. během malé chvíle se řidič skůtru rozhodl přejet do pruhu vlevo, v ten samý moment se kamionista rozhodoval skůtr předjet a přejel částí vozu do levého pruhu. z důvodu tohoto vybočení a hlavně kvůli tomu, že se kamion na skůtr dosti nebezpečně lepil, skůtrista nemohl mít ponětí o tom, co se děje v pruhu, do kterého se chystá přejet. přilížil se proto k přesušované čáře, aby měl možnost v zrcátku spatřit co se děje vzadu. když to kamionista viděl, rozhodl se ho podjet, ačkoli řidič skůtru byl stále v tom samém pruhu. řidič kamionu si zřejmě myslel, že skůtrista bude v přejíždění do jiného pruhu rychlejší a že kvůli němu nebude muset brzdit, což by jistě nemusel, pokud by dodržel bezpečnou vzdálenost od jednostopého vozidla před ním. takže můj dojem je, že za nehodu a smrt motorkáře může jen a pouze řidič kamionu, neboť se velmi lepil...
takže jsem si to (bohužel) několikrát prolédl a můj závěr je následující: skůtr jede celou dobu od počátku videa před kamionem, z čehož usuzuji, že jej řidič musel vidět. během malé chvíle se řidič skůtru rozhodl přejet do pruhu vlevo, v ten samý moment se kamionista rozhodoval skůtr předjet a přejel částí vozu do levého pruhu. z důvodu tohoto vybočení a hlavně kvůli tomu, že se kamion na skůtr dosti nebezpečně lepil, skůtrista nemohl mít ponětí o tom, co se děje v pruhu, do kterého se chystá přejet. přilížil se proto k přesušované čáře, aby měl možnost v zrcátku spatřit co se děje vzadu. když to kamionista viděl, rozhodl se ho podjet, ačkoli řidič skůtru byl stále v tom samém pruhu. řidič kamionu si zřejmě myslel, že skůtrista bude v přejíždění do jiného pruhu rychlejší a že kvůli němu nebude muset brzdit, což by jistě nemusel, pokud by dodržel bezpečnou vzdálenost od jednostopého vozidla před ním. takže můj dojem je, že za nehodu a smrt motorkáře může jen a pouze řidič kamionu, neboť se velmi lepil...
Jméno: no.diesel (22.01.2008)
RE: hedgehog
No vypadá to že to je tak jak říkáš. po pravdě si ted dělám řidičák na kamion a právě největší strach mám právě s toho že někoho zabiju ale myslím si že stačí být jen opatrnej a pozornej, nic víc,
No vypadá to že to je tak jak říkáš. po pravdě si ted dělám řidičák na kamion a právě největší strach mám právě s toho že někoho zabiju ale myslím si že stačí být jen opatrnej a pozornej, nic víc,
Jméno: bobr (23.01.2008)
RE: hedgehog
k kamionu je vidět až to co je tak 2 metry před tebou - záleží jak vysoko máš sedačku, nastavený volant atd... K tomuhle videu - souhlasím s Hedgem - řidič kamionu se nevěnoval řízení ( sk. C mám 5 let, jezdím denně )
k kamionu je vidět až to co je tak 2 metry před tebou - záleží jak vysoko máš sedačku, nastavený volant atd... K tomuhle videu - souhlasím s Hedgem - řidič kamionu se nevěnoval řízení ( sk. C mám 5 let, jezdím denně )
Jméno: Pokajmu (22.03.2008)
RE: hedgehog
Poslouchej ty hovado , ty takzvaný upocený hovada co neuměj nic jinýho než kroutit volantem mají v nohách i v rukou miliony naježděných kilometrů a tím pádem asi víc zkušeností z provozu a prožijí víc krizových situací coz je zhruba asi 1000krát víc než než najezdíš ty za celý život, ty magore... Tipuju tě na nějakýho obchodního zástupce z Prahy který najezdí tisíc kilometrů týdně ve služební fabii, a dělá sám hovadiny o kterých píše a které dle toho moc dobře zná. Ono jestli jsi nepropadal ve fyzice , je těžké si představit jaký je rozdíl v ovládání 20tunového kamionu 16metrů dlouhého a 60 kilové motorky dlouhé cca metr a půl. Takový arogantní pokrytecké kretény uplně miluju, bil bych Vás od rána do večera, a že je někdo upocený? Víš ono je řízení velmi náročná práce třeba 14 dní mimo domov spaní po autech, papírování na hranicích terminy dodaní, to asi ty nemůžeš pochopit co si jezdí v osobáčku jen na parádu, když obděláváš starou taky nevoníš. P.S. nejezdím kamionem ale mám kamarády co ano , odpovědět
a dle tvých řečí stojí za víc než ty!!!
Poslouchej ty hovado , ty takzvaný upocený hovada co neuměj nic jinýho než kroutit volantem mají v nohách i v rukou miliony naježděných kilometrů a tím pádem asi víc zkušeností z provozu a prožijí víc krizových situací coz je zhruba asi 1000krát víc než než najezdíš ty za celý život, ty magore... Tipuju tě na nějakýho obchodního zástupce z Prahy který najezdí tisíc kilometrů týdně ve služební fabii, a dělá sám hovadiny o kterých píše a které dle toho moc dobře zná. Ono jestli jsi nepropadal ve fyzice , je těžké si představit jaký je rozdíl v ovládání 20tunového kamionu 16metrů dlouhého a 60 kilové motorky dlouhé cca metr a půl. Takový arogantní pokrytecké kretény uplně miluju, bil bych Vás od rána do večera, a že je někdo upocený? Víš ono je řízení velmi náročná práce třeba 14 dní mimo domov spaní po autech, papírování na hranicích terminy dodaní, to asi ty nemůžeš pochopit co si jezdí v osobáčku jen na parádu, když obděláváš starou taky nevoníš. P.S. nejezdím kamionem ale mám kamarády co ano , odpovědět
a dle tvých řečí stojí za víc než ty!!!
Jméno: Ajinka (23.01.2008)
Dobrý hnus
Tak to prase bych opravdu potkat nechtěla, a že toho mám už naježděno.
Tak to prase bych opravdu potkat nechtěla, a že toho mám už naježděno.
Jméno: eman1 (30.01.2008)
>>>Eman<<<
Lidi, hned ze začátku jak přijíždí ke světelné signalizaci tak se snaží kamion z pohledu řidiče odpočit v levo a v zápětí hned do prava...kdyby spal tak přece nebude zatáčet =) jezdím na motorce a vím,že podíváte se do zpětného zrcádka a nic tam není...během 1 sekundy znova a je tam kamion..ruku na srdce hold to byla chyby obou. Motorkář neměl brzdit...a kamion si měl držet dostačující vzdálenost na to ,aby byl schopen i s těžkým nákladem pokud možno zastavit na nejkratším úseku.
Lidi, hned ze začátku jak přijíždí ke světelné signalizaci tak se snaží kamion z pohledu řidiče odpočit v levo a v zápětí hned do prava...kdyby spal tak přece nebude zatáčet =) jezdím na motorce a vím,že podíváte se do zpětného zrcádka a nic tam není...během 1 sekundy znova a je tam kamion..ruku na srdce hold to byla chyby obou. Motorkář neměl brzdit...a kamion si měl držet dostačující vzdálenost na to ,aby byl schopen i s těžkým nákladem pokud možno zastavit na nejkratším úseku.
Jméno: hedgehog (31.01.2008)
RE: >>>Eman<<<
motorkář neměl brzdit ? co je to za kravinu. i kdyby uklouznul po banánové slupce a upadl na zem, tak ten za ním musí dodržovat takový odstup, aby to snad ubrzdil, ne ???
motorkář neměl brzdit ? co je to za kravinu. i kdyby uklouznul po banánové slupce a upadl na zem, tak ten za ním musí dodržovat takový odstup, aby to snad ubrzdil, ne ???
Jméno: Pokajmu (22.03.2008)
RE: >>>Eman<<<
Poslouchej ty hovado , ty takzvaný upocený hovada co neuměj nic jinýho než kroutit volantem mají v nohách i v rukou miliony naježděných kilometrů a tím pádem asi víc zkušeností z provozu a prožijí víc krizových situací coz je zhruba asi 1000krát víc než než najezdíš ty za celý život, ty magore... Tipuju tě na nějakýho obchodního zástupce z Prahy který najezdí tisíc kilometrů týdně ve služební fabii, a dělá sám hovadiny o kterých píše a které dle toho moc dobře zná. Ono jestli jsi nepropadal ve fyzice , je těžké si představit jaký je rozdíl v ovládání 20tunového kamionu 16metrů dlouhého a 60 kilové motorky dlouhé cca metr a půl. Takový arogantní pokrytecké kretény uplně miluju, bil bych Vás od rána do večera, a že je někdo upocený? Víš ono je řízení velmi náročná práce třeba 14 dní mimo domov spaní po autech, papírování na hranicích terminy dodaní, to asi ty nemůžeš pochopit co si jezdí v osobáčku jen na parádu, když obděláváš starou taky nevoníš. P.S. nejezdím kamionem ale mám kamarády co ano , a dle tvých řečí stojí za víc než ty!!!
Poslouchej ty hovado , ty takzvaný upocený hovada co neuměj nic jinýho než kroutit volantem mají v nohách i v rukou miliony naježděných kilometrů a tím pádem asi víc zkušeností z provozu a prožijí víc krizových situací coz je zhruba asi 1000krát víc než než najezdíš ty za celý život, ty magore... Tipuju tě na nějakýho obchodního zástupce z Prahy který najezdí tisíc kilometrů týdně ve služební fabii, a dělá sám hovadiny o kterých píše a které dle toho moc dobře zná. Ono jestli jsi nepropadal ve fyzice , je těžké si představit jaký je rozdíl v ovládání 20tunového kamionu 16metrů dlouhého a 60 kilové motorky dlouhé cca metr a půl. Takový arogantní pokrytecké kretény uplně miluju, bil bych Vás od rána do večera, a že je někdo upocený? Víš ono je řízení velmi náročná práce třeba 14 dní mimo domov spaní po autech, papírování na hranicích terminy dodaní, to asi ty nemůžeš pochopit co si jezdí v osobáčku jen na parádu, když obděláváš starou taky nevoníš. P.S. nejezdím kamionem ale mám kamarády co ano , a dle tvých řečí stojí za víc než ty!!!
Jméno: Jirka.Bel (26.02.2008)
2
Je to neštěstí,ale myslím si že ten na motorce se měl do toho pruhu řadit už mnohem dříve než na jeho hranici.byl to mžik mořná že šofér kamionu koukl do L zrcátka jestli někoho neomezí a vybočil aby mohl předject motorkáže jenže v tom mžiku motorkář přejíždí ale z toho videa člověk nepozná ani blikání
Je to neštěstí,ale myslím si že ten na motorce se měl do toho pruhu řadit už mnohem dříve než na jeho hranici.byl to mžik mořná že šofér kamionu koukl do L zrcátka jestli někoho neomezí a vybočil aby mohl předject motorkáže jenže v tom mžiku motorkář přejíždí ale z toho videa člověk nepozná ani blikání
Jméno: pjotri (25.06.2008)
Myslim...
ze je to jasny. Zpocatku oba jeli v primem pruhu, motorkar u praveho okraje. Kamionak si myslel, ze moto v tomto pruhu zustane, coz je logicke, bylo preci u praveho okraje vozovky. Kamion zacal moto predjizdet, coz je videt. Najednou si motorkar rozmyslel smer jizdy a zacal prejizdet do leveho odbocovaciho pruhu zpusobem, ktery je minimalne bezohledny. Kamion videt MUSEL, protoze ten uz byl polovinou pres caru. Na to kamionak zareagoval tim, ze se pritlacil k pravemu okraji a chtel moto podjet. Motorkar mu zmizel pod vyhledem a pak uz to bylo jasny. Nevim, jestli brzdil, u nalozenyho kamionu se to na tak kratke vzdalenosti, co ujel, nepozna a blikny mu videt nejdou. Dal bych vinu 50/50. Mluvit o bezpecne vzdalenosti v zemich, jako je Cina, Filipiny, Indie a dalsi, je vice nez usmevne. Kdo vi, jestli takove ustanoveni vubec maji. A nakonec: smysl odbocovacich pruhu je jasny - vyklidit cestu rovnojedoucim vozidlum. Moto zacalo prejizdet v dobe, kdy uz tam davno melo byt.
ze je to jasny. Zpocatku oba jeli v primem pruhu, motorkar u praveho okraje. Kamionak si myslel, ze moto v tomto pruhu zustane, coz je logicke, bylo preci u praveho okraje vozovky. Kamion zacal moto predjizdet, coz je videt. Najednou si motorkar rozmyslel smer jizdy a zacal prejizdet do leveho odbocovaciho pruhu zpusobem, ktery je minimalne bezohledny. Kamion videt MUSEL, protoze ten uz byl polovinou pres caru. Na to kamionak zareagoval tim, ze se pritlacil k pravemu okraji a chtel moto podjet. Motorkar mu zmizel pod vyhledem a pak uz to bylo jasny. Nevim, jestli brzdil, u nalozenyho kamionu se to na tak kratke vzdalenosti, co ujel, nepozna a blikny mu videt nejdou. Dal bych vinu 50/50. Mluvit o bezpecne vzdalenosti v zemich, jako je Cina, Filipiny, Indie a dalsi, je vice nez usmevne. Kdo vi, jestli takove ustanoveni vubec maji. A nakonec: smysl odbocovacich pruhu je jasny - vyklidit cestu rovnojedoucim vozidlum. Moto zacalo prejizdet v dobe, kdy uz tam davno melo byt.
Jméno: pjotri (25.06.2008)
RE: Myslim...
Motorkar po CELOU dobu trvani videa uz mel byt v odbocovacim pruhu. Obava ze spatneho smeru ho prinutila jednat vic nez zbrkle. Podivejte se, odkud vedou odbocovaci pruhy!! Prerusovana cara je uz krizovatka. Motocyklista tedy menil pruhy uz v krizovatce. V odbocovacim pruhu uz mel jet od pocatku videa. Pokud by ZUSTAL tam, kde na pocatku videa byl, kamion by ho predjel a nic by se nestalo. A pro vsechny chytraky: pri predjizdeni, o coz se kamion zcela jasne pokousel, NEPLATI povinnost dodrzovat bezpecnou vzdalenost. Ono by ani jinak nebylo mozne predjizdet, vime?
Motorkar po CELOU dobu trvani videa uz mel byt v odbocovacim pruhu. Obava ze spatneho smeru ho prinutila jednat vic nez zbrkle. Podivejte se, odkud vedou odbocovaci pruhy!! Prerusovana cara je uz krizovatka. Motocyklista tedy menil pruhy uz v krizovatce. V odbocovacim pruhu uz mel jet od pocatku videa. Pokud by ZUSTAL tam, kde na pocatku videa byl, kamion by ho predjel a nic by se nestalo. A pro vsechny chytraky: pri predjizdeni, o coz se kamion zcela jasne pokousel, NEPLATI povinnost dodrzovat bezpecnou vzdalenost. Ono by ani jinak nebylo mozne predjizdet, vime?
Jméno: pjotri (25.06.2008)
RE: Myslim...
Nakonec: pokud budete predjizdet cyklistu a ten vam NAJEDNOU a necekane zacne odbocovat vlevo, neudelate nic ani s osobakem, ani s masinou, natoz s kamionem.. Redukuju vinu na 80/20 ve PROSPECH kamionu - 80% je vinen skutrar. A nez zacnete plivat jedovaty sliny, zkuste si predstavit tu situaci s 80 letou babkou na kole, odbocujici do kostela v okamziku, kdy ji zacinate predjizdet!!!!! Na dedinach standartni situace. Nebo svatecni jezdec, ktery se na ulici otaci v tom samem okamziku, kdy vy ho zacinate predjizdet.
Nakonec: pokud budete predjizdet cyklistu a ten vam NAJEDNOU a necekane zacne odbocovat vlevo, neudelate nic ani s osobakem, ani s masinou, natoz s kamionem.. Redukuju vinu na 80/20 ve PROSPECH kamionu - 80% je vinen skutrar. A nez zacnete plivat jedovaty sliny, zkuste si predstavit tu situaci s 80 letou babkou na kole, odbocujici do kostela v okamziku, kdy ji zacinate predjizdet!!!!! Na dedinach standartni situace. Nebo svatecni jezdec, ktery se na ulici otaci v tom samem okamziku, kdy vy ho zacinate predjizdet.
Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.
Uživatel:
nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat
Jsme na facebooku
Doporučujeme
Levná alu kola
Alu kola, elektrony, litá kola, hliníková kola.
Alu kola, elektrony, litá kola, hliníková kola.
Povinné ručení
Kalkulačka, povinné ručení porovnání všech pojišťoven v ČR.
Kalkulačka, povinné ručení porovnání všech pojišťoven v ČR.
Autopůjčovna Praha
KV car - autopůjčovna Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.
KV car - autopůjčovna Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.
Horská a Dětská kola
Vyberte si horské či dětské kolo v e-shopu či Pražské prodejně
Vyberte si horské či dětské kolo v e-shopu či Pražské prodejně
Nová videa
Kompilace nehod
Policejní honička
Nevěnování se řízení
Mercedes E 55 AMG crash
Nehoda kamionu plného nových aut
Z diskuze
podla coho ste prisli nato ze nemohol mat 40km/h?? zobrazit
Dancalle, podíval jsem se na tvůj profil, překvapilo mně že máš rok narození 1985. Podle… zobrazit
Dancku, ja te chci potkat na silnici.... zobrazit
Rakvičku máš o článek výš tohle je hold REAL nádhera že? zobrazit
Sebrat papíry a do konce života by si nezajezdil!! Štěstí že na tom chodníku nikdo nešel...… zobrazit
