Dopravní nehoda - Mladík uprostřed křižovatky

4
Kraj: Mimo ČR
Obec:
Datum nehody:
Zveřejněno: 10.05.2010
Kategorie: Srážka - chodec nebo zvěř

Tak tohle dokáže jen úplný sebevrah. V jednom neznámém městě se mladík prochází pod dost rušné křižovatce. Konec videa je ale tragický.

Příspěvek zaslal: IZS.lukas




Nahlásit jako nefunkční:
 

Nejnovější videa z nehod

Diskuze ke článku - Mladík uprostřed křižovatky

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: enviro (10.05.2010)
Tři možnosti
Sebevrah, pomatenec a nebo norek.
Jméno: adámek17 (10.05.2010)
Úplný sebevrah:-((
Tak tohle je fakt úplný sebevrah.Tohle může napadnout jen šílence aby přecházel přes tak frekventovanou křižovatku.Jen mně zarazilo že řidič co toho kluka srazil že byl v klidu a ani se nepodíval jak na tom je.resp.Jestli žije nebo ne.To samé ostatní co kolem srážky projížděly nevylezly a nezastavily.Nebo to jsou už na světě tak lhostejní lidé že nejsou schopní ani při tak vážné nehodě zastavit?
kam ten svět vzpěje:-((
Jméno: bill (10.05.2010)
RE: Úplný sebevrah:-((
Už tady byla spousta videí z Ruska a chování ostatních pokaždé stejné - lhostejnost, nikoho nezajímá, že někdo nedaleko umírá.. Zkrátka Rusové, co od nich taky můžete čekat...
Jméno: GARAZAZAHAMA (10.05.2010)
RE: Úplný sebevrah:-((
Jedete si takhle z práce domů když v tom takový idiot pošahaný vám skříží cestu, najednou vám s toho klidného návratu z práce udělá nejhorší sen v životě, auto rozbitý popotahovačky a policajtech... Hnus. Se divim že ho tam ještě nedokopal. I kdž to vypadá že se pitomec dodělal sám.
Jméno: GARAZAZAHAMA (10.05.2010)
RE: Úplný sebevrah:-((
A je tam... Cistá práce kámo.
Jméno: Mikes (10.05.2010)
RE: Úplný sebevrah:-((
Nechci nic říkat, ale když jedeš po silnici a vidíš člověka, který je uprostřed, tak alespoň ubereš a budeš koukat, co dělá. Nebo se pletu? Budeš ho prostě ignorovat jako by tam nebyl? Tomu říkám ta lhostejnost. Je tam sice člověk, ale jestli mi tam vleze je to jeho blbost, mně se zas tolik nestane....
Jméno: Iceman (11.05.2010)
RE: Úplný sebevrah:-((
Muzes se snadno prehlidnout, neocekavas ze bude nekdo stat uprostred sestiprodove silnice. Soustredis se na krizovatku, jestli ti nekdo zprava nevleze to tvyho pruhu, je to hned. Navic je vecer, do daleka stejne nevidis.
Jméno: Mikes (11.05.2010)
RE: Úplný sebevrah:-((
To souhlasím, že člověk může snadno něco přehlédnout, ale stejně si myslím, že je tam rozhled dost do dálky a pokud řidič se dostatečně věnuje řízení, tak si toho člověka musí všimnout. Sice ho uprostřed nečekáš, ale právě proto by měl upoutat tvoji pozornost
Jméno: skipp (12.05.2010)
RE: Úplný sebevrah:-((
Celkem drsny kdyz si clovek uvedomi, ze mu pred ocima vyhasnul lidskej zivot...

Vubec se nedivim ze je to z Ruska, tam je opravdu porad mozny vsechno, doporucuju najit si policejni honicky.. 30+ naboju vystrilenych do auta neni zadna rarita.
Jméno: Mikes (13.05.2010)
RE: Úplný sebevrah:-((
No ale s tím střílením já osobně třeba souhlasím. Nechceš zastavit, tak zastřelit. Zbytečně bude ohrožovat ostatní řidiče ve snaze ujet. To už je menší ohrožení, když se ho snaží dív zatřelit.
Jméno: Iceman (13.05.2010)
RE: Úplný sebevrah:-((
Taky jsem za strileni. Proste neuposlechl vyzvu k zastaveni od organu, ktery k tomu ma opravneni. Strilet, primarne po pneumatikach, pokud by to ale trvalo moc dlouho a ohrozoval by ostatni pak i na kabinu. Obvykle ten ridic ma nejaky spatny duvod k tomu, aby nezastavil.
Jméno: Iceman (13.05.2010)
RE: Úplný sebevrah:-((
Nasel jsem nejake kde honi Samara BMW525, hezky a hodne profi zakrok ze strany policie. Maji u mne plus.
Jméno: Firel99 (13.05.2010)
Sázím na pomatence.
každý co si zaslouží.kdyby nedělal pičoviny tak přežil.Chudák ten řidič Sparku co ho sejmul..jak on k tomu přijde..
Jméno: skipp (14.05.2010)
RE: Sázím na pomatence.
Videl jsem par videi, kde vetsinou honili drazsi BMW (zrejme kradene) a strileli jak smyslu zbaveni, vzhledem k tomu co policie pouziva za munici je to daleko vetsi ohrozeni nez se zda na prvni pohled.

Iceman: Ceska policie pokud vim pouziva celoplastovou munici, ktera nema problem proletet autem a pokracovat dal ve sve draze (pokud budes strilet na kabinu). Takze neni problem kohokoliv trefit skrz dve skla.

Zastrilel jsem si z jedouciho auta asi dohromady 3x-4x a muzu s klidnym svedomim rict ze muzes byt sebevetsi frajer, ale pri cilene strelbe na kabinu si nemuzes byt jisty kudy ta kulka proleti.

Stejne tak treba nechapu nakup Passatu R36, kdy je politika policie zalozena na tom, ze nebezpecne rychlou jizdu musime vyresit jeste nebezpecnejsim pronasledovanim v aute za 3,5 milionu...
Jméno: Iceman (14.05.2010)
RE: Sázím na pomatence.
Je mi jasne, ze si policie musi zvolit vhodne misto ke strelbe a urcite to nezpustit uprostred mesta, kdy jdou deti ze skoly.
Na druhou stranu vice lidi se zalekne, kdyz jim tam brinkne projektyl o dvere a zastavi. To muze zachranit zivot dalsim lidem, nikdy nevis jestli by to auto nevyletlo v pristi zatacce na chodnik.
Jméno: Firel99 (14.05.2010)
RE: Sázím na pomatence.
SKIPPe:Tak zrovna já jsem s tím Passtem jezdil a musím ti to vyvrátit.Vá mse totiž policie nezavděčí.Když pojedem Transporterem 1.9TDi/2.0Mpi tak budete řvat že sme všude pozdě do kopce nášs předjíždí favorit a sme pro smích s vysokou spotřebou.Když tam budeme rychle s Mondeem nebo Passatem tak zase mrháme prachy na drahý auta.tak schválně pora´d jak to vidíš ty.Co by si udělal aby to klapalo dkyž si tak chytrej.já taky se vším nesouhlasím,ale aspoň se snaží..Ty Passaty stály okolo milionu jeden a jsou už víc než 2x zaplacený takže a hlavně hodně ojetý a profláklý,takže se chystájí nová nějaká auta.Většino uto je tak že před tebou jede Octavia 163km/h ty ji změříš zablikáš zastavíš dostane pokutu a je to.A ne že někde stále někoho honíme v v 297km/h ohrožujeme ostatní provoz.Nejsem blázni aby sme se honili za něčím a radši to necháme ujet=osoba blízka.Jinak je to auto vhodný na pásy,telefony,sledovačky..já sem v to mpřestal na vlastní žádost jezdit,protože někteří si myslí že ani v zimě na náladí se při honičce nemůže nic stát a nutili nás,takže od teď jezdímv Tranďýáku a dělám už jen nehody.Vyjimečně tam sednu do toho Passata.Pak Česká policie střílí velice málo přesto že se střílení rozmohlo víc než v předchozích letech,všichni si určitě zkoušeli sedět na rámu dveří a střílet za jízdy na laserový terč upevněný na kličkující Felicii a trefil jsem se jednou jeidnkrát do gumy a to ještě omylem.Jinak úplně vedle nebo do kufru a proto se to neuplatňuje protože je to strašně nebezpečný.Jednou někdo dával varovný výstřel a po třech dnech zjistili že ta stará paní co už se tři dny zvědavě nahýba z okna je zastřelená..
Jméno: skipp (16.05.2010)
RE: Sázím na pomatence.
A ted mi rekni, jestli se tohle same nedela s dvojkovyma oktavkama... Tzn. z meho uhlu pohledu akorat dalsi projebane penize danovych poplatniku. Ze jsou auta uz 2x zplacene? Tak mi rekni, kde jsou ty penize videt, leda tak na papiru. Policiste porad odchazi a novych se bere zalostne malo, nebo se tam naopak dostanou zakomplexovani dementi (sice tam dlouho nevydrzi, ale dostanou..)

Chapu mereni rychlosti, chapu kontroly technickeho stavu i patrani po osobach, vsechno tohle toleruju ze strany policie a vychazim jim maximalne vstric, ale muzete mi jeste nekdo vysvetlit, jaky smysl ma povinna dechova zkouska pri nulove toleranci alkoholu v CR? To je fakt na pest zakonodarcum.
Jméno: Mikes (17.05.2010)
RE: Sázím na pomatence.
Já s dechovou zkouškou naprosto souhlasím. Nemám se čeho bát, jsem abstinent. A když někoho takto chytí i třeba jen s malým množstvím alkoholu, je to dobře. Prostě je nulová tolerance, tak se podle toho má řidič chovat. A ne, že mu to bude procházet. Tedy já jsem pro ještě víc dechových zkoušet a přísnějších trestů za alkohol. ;)
Jméno: skipp (17.05.2010)
RE: Sázím na pomatence.
Jsem taky pro prisnejsi tresty, ale ne na ukor buzerovani slusnych ridicu. Pred tydnem jsem jel z koncertu ze Strakonic... Jeste ve Strakonicich me chytla hlidka - 25 min... Druha me chytla ve Volyni - 20 min. Cesta ze ST za normalnich okolnosti cca 25 min. TOHLE me sere, proc ja mam doplacet na to, ze lidi se chovaji jako prasata a chlastaji pred jizdou. Prijde mi ze se nedela nic jineho, nez se buzerujou 18ti lety kluci s prvnim autem, kam si nalepi samolepku na zadni sklo a daji vyfuk nahoru, nez aby se delali dulezitejsi veci.

A je mi uplne jasny, ze az priste pojedu ze ST a bude tam stat hlidka, zastavi me znova, jen proto, ze moje auto vypada napadne coz se samozrejme organum nelibi.
Jméno: RedMax (05.06.2010)
RE: Sázím na pomatence.
Jsem pro, aby se staré sračky typu Fáčko kontrolovali, neboť většinou jsou v hrozném technickém stavu nebo jsou i bez STK.
Jméno: LeBlanc (19.05.2010)
RE: Sázím na pomatence.
To dvakrat zaplacene nemusi byt a ani nemuze byt nikde konkretne videt, jelikoz policie není žádná výdělečná firma. Je to přece o prevenci , ale to někteří zabedněnci odmítají vidět.
Jméno: skipp (19.05.2010)
RE: Sázím na pomatence.
Pokud policie není firma, proč se teda vybírají pokuty? Proč jsou auta xkrát zaplacené? Asi proto že nic nevydělávají no..

Prevence - předcházení něčemu, ochrana před něčím...

Když už naše slavná policie chce přejímat americký vzor, který je dle mého opravdu dobrý, je třeba aby se prasata u koryt nejdřív zamysleli a změnili naše socialistické a dávno přežité zákony. Potom možná obyčejní policisté přestanou buzerovat řidiče.

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Doporučujeme

Levná alu kola
Alu kola, elektrony, litá kola, hliníková kola.
Povinné ručení
Kalkulačka, povinné ručení porovnání všech pojišťoven v ČR.
Autopůjčovna Praha
KV car - autopůjčovna Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.
Horská a Dětská kola
Vyberte si horské či dětské kolo v e-shopu či Pražské prodejně

Nová videa

Z diskuze

je to tak mit trosku prachy taky bych asi nekoukal po nakym getz nebo pride nebo co to je za s,,,y… zobrazit

ty vole, ty nejseš řidič, ale teoretik!! to že máš nabiflovanou vyhlášku, z tebe nedělá… zobrazit

Ten v tom autě taky neví na co tam jsou přidělaný zrcátka zobrazit

Předvídat by měl každý řidič,jak ten co jede za Vámi,jelikož vy můžete něco udělat a a… zobrazit

Takhle vypadá auto po čelním nárazu do kamionu ve vysoké rychlosti??? zobrazit

Anketa

Kdo nebo co je podle vás největším nebezpečím v silničním provozu?

28.1 % 28.1 %|9
6.2 % 6.2 %|2
9.4 % 9.4 %|3
0.0 % 0.0 %|0
56.2 % 56.2 %|18
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil | autorská práva a ochrana osobních údajů |