Dopravní nehoda - Dokument o autonehodách v ČR

5
Kraj: Neznámý
Obec: Neznámá
Datum nehody:
Zveřejněno: 09.03.2009
Kategorie: Prevence, reklama

Padesátiminutový videodokument, který zachycuje autonehody v ČR mezi léty 1993 až 1995. Jedná se o autentické záběry, které nebyly vidět ani v televizních zpravodajstvích. Upozorňuji, že toto video obsahuje drastické záběry!



Nahlásit jako nefunkční:
 

Nejnovější videa z nehod

Diskuze ke článku - Dokument o autonehodách v ČR

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: braby (10.03.2009)
drsný a poučný
Na tohle a ještě horší věci bych nechal koukat všechny ty pos.aný rádobyzávodníky. Nehoda se může stát každýmu, ale někteří si o ní vyloženě koledujou. Ty bych nechal následky těch nejtragičtějších nehod odklízet, aby viděli...
Jméno: Borek-89 (10.03.2009)
Film
Koukně te na to...sice tam pořád Huml kecá, ale je to zajímavé...
Jméno: DANCALL (10.03.2009)
TVRDÁ REALITA
Moc se mi to líbylo ale stejně to nebude fungovat pro řidiče silných a drahých aut protože ti si budou vždycky myslet že oni jsou pány silnice.
Jméno: zbyna2 (10.03.2009)
....
Vůbec nechápu Dancalle proč se mají poučit z tohoto jenom majitelé drahých aut...U nás je vozový park velmi pestrý,řidičské složení taktéž...Téměř stejnou prasečinu na silnici může udělat člověk v autě za 50tis.Kč a nebo za jedno mega...A hlavně mi neříkej,že tě nikdy neohrozil a nebo agresivně nepředjížděl někdo v autě podobném tomu tvému...Problém je vždy mezi pedálem-nohou-mozkem.
Jméno: DANCALL (11.03.2009)
RE: ....
Kdyby jsi se nato pořádně díval a poslouchal tak by si věděl co tam řikali že řidiči výkoných aut si myslí že se jim nic nemůže stát že silnice je jejich něco takovýho tam říkali.Viz nehoda BMW a Forman ve Formanu nepřežil ani papoušek.Pochybuji o tom že by něco takového dokázal Fiat 126 s 17Kw výkonu 105Km/h maximálky a 580Kg pohotovostní hmotnosti.To za supervlády komunistů si řidiči byli většinou rovni protože genialně dělaná auta si tenkrát byla hodně podobná a to jak:výkonem,rychlostí,hmotností,rozměrama,pevností,dizajnem,a jízdními vlastnostmi.A byla to:Wartburg,Š120,Žigulik,Fiat125,Moskvič,Dacia,aj.Ale dnes jsou mezi nimi obrovské rozdíly:Š Fabia,Š Superb,Hyundai Atos,Audi A8,Opel Frontera atp.Dnes je vozový park tak rozmanitý že když dojde ke kolizi mezi takto rozdílnými auty tak nasledky jsou tragické a to nemluvě o možných úplatcích když je to nějaký bohatý podnikatel.
Jméno: zbyna2 (11.03.2009)
RE: ....
Jasně,ty jsi tak natvrdlej,že si opravdu myslíš,že všechny nehody tam zavinil řidič drahého auta??O řidičích rychlejch a drahejch aut byla zmínka jenom v jednom příspěvku...Ukazuješ se jako opravdový hlupák,když si myslíš,že téměř každej podnikatel uplácí a že každý kdo má lepší auto než je ten tvůj pekáč, že snad krade,bo co??Vřele ti doporučuji vyhledat lidi,co v době komunismu bojovali proti režimu a byli odhodláni bojovat za cenu nejvyšší...Kdybys tu dobu zažil z druhé strany barikády,tak bys mluvil jinak a nevychvaloval tady dobu,která vzala životy tolika lidí,kteří měli jenom jiný názor...P.S.Jak je tvým dobrým zvykem,tak určitě napíšeš zase svoji nějakou pochvalu...
Jméno: jeni013 (11.03.2009)
RE: ....
Já jsem se teda díval pozorně a mám-li tento dokument papouškovat, tak se v jeho závěru říká: Chyba není v autech, ale v lidech!!! Mimochodem, do Tvého výčtu socialistických výdobytků zřejmě úplně nezapadají osobní vozy zn Tatra, Lada (Niva) aj., které by ti díky své konstrukci otevřely ty tebou jmenované vozy stejně rychle jako ty dnešní - moderní. Dále jsi opomenul přítomnost nákladních vozidel na lidovědemokratických silnicích - tyto se tehdá nevyráběly s rámem pro vyrovnání nárazu jako dnes. Tehdá jsi pod náklaďákem profrčel až pod korbu. Takže sumasumárum: nebylo ani v moci komunistické, ani v moci jiné demagogické diktatury, aby po silnicích jezdily vozy stejné konstrukce a váhy. Je to prostě kvůli rodlílnému určení a účelu těchto vozů. A aby se kruh uzavřel, tak opakuji: Chyba není v autech, ale v nás!!!
Jméno: DANCALL (11.03.2009)
RE: ....
Já netvrdím že všíchni bohatí způsobují nehody a chyba je v lidech ne autech to je taky pravda ale nikdo mi nemůže tvrdit že když narazí Fiat 126 do Formanu tak to bude stejné jako když narazí Tatra T613.Auta jako jsou Tatra 603 a 613,Volha,Warschava,Niva atp,jsem schvalně vypustil protože Volhu si tenkrát mohl dovolit tak ředitel podniku a T613 tak ministr,prostě koncentrace těchto aut byla malá ale dnes si koupí SUV skoro každý a to jenom z frajéřiny takže do terénu sním vůbec nevěde.Co se týče komunistů tak měly spoustu věcí lépe promyšlenejch než dnes ale některé jejich nařízení bych také nesnesl.
Jméno: SDR (11.03.2009)
Příspěvek smazán administrátorem
Příspěvek smazán administrátorem
Jméno: riderhenry (13.03.2009)
RE: ....
Vis, ze jsi naprosto mimo? Nedovedu si predstavit, co tak muzes cele dny delat, vlastne vubec si nedovedu predstavit nikoho, kdo je gramotny a je komunista. Vrchol je jeste kombinace s clovekem, ktery popira 20 let vyvoje v oblasti bezpecnosti automobilu. Podivej se na statistiky nehod, jsi naprosto smesny. Jeste za komunismu umiralo na silnicich zhruba stejne lidi jako je tomu dnes, avsak pocet aut byl s naprostou jistotou mnohem mensi. Jinymi slovi - auto jsou dnes modernejsi a diky tomu umira mene lidi na jedno registrovane vozidlo, nez tomu bylo za komancu. Jsem velice zvedavy, jak moc debilni argument si na tohle vymyslis. Ze nemas na lepsi auto je pekna vec, neni se za co stydet, ale nemusis se takto projevovat. Jeslti jsi opravdu komunista a nevyrostes z toho, tak ti preju, at ti nekdo "rozsviti".
Jméno: Iceman (12.03.2009)
RE: ....
Dancalle trpis nejakou paranoiou? Nebolo v tom videu dostatocne vela nehod sposobenych S105,Favorit? Pozri si to video este raz, je tam 1xBMW, 1xHonda Civic, 1xMercedes. Na skodovky si rob ciarky.
Jméno: ondra (12.03.2009)
RE: ....
Iceman - To video je někde okolo roku 1993-95 ,tak proto tolik škodovek a favoritů. To byla ještě stodváca zánovní auto:-) A málokdo měl tenkrát na Mercedesa,nebo BMW.
Jméno: Iceman (12.03.2009)
RE: ....
Samozrejme, ze som si vsimol letopocet. Reagujem na prispevok Dancalla, ktory tvrdi, ze S105 je bezpecne auto, pretoze v nom ludia tak nelietaju. Na tu domnelu bezpecnost som reagoval, ta je ukazana v tom videu.
Jméno: DANCALL (12.03.2009)
RE: ....
Ano byla tam ukázaná bezpečnost Š120 protože při jejich nehodách většinou aspon někdo přežil a jeden byl nezraněn.
Jméno: zbyna2 (12.03.2009)
RE: ....
Stále jsi nám neodpověděl,kam se svým supermoderním,bezpečným,málo poruchovým a nízkonákladovým autem každý den vypravuješ??Ale jestli s tím pekáčem nalítáš 20km denně,tak to jsi teda borec!!A pokud jsi alespoň trochu soudnej,tak musíš uznat,že v tomhle příspěvku se dá říci,že Škoda Favorit či Forman = moderní a relativně rychlé auto a cena r.v.92-94 tehdy hodně převyšovala cenu 100tis.což v té době byla nemalá částka...Takže když to shrnu a převedu do tvé obhajoby a na tu dobu,tak řidič Š120 byl bezpečný řidič a řidič Favorita byl arogantní a agresivní zbohatlík,ale uteklo téměř 15let,Favorit již není tím rychlým autem,100tis. v dnešní době není téměř nic,takže lidé si kupují auta podstatně dražší auta,ale Dancall si kecá svoji a jezdí velmi bezpečným vozem Š120,tedy tím vozem,který už ve své době neměl šanci uspět na jiném než tehdy československém trhu...A teď mi možná bliklo,nové Fávo r.v.93 tehdy stálo 180tis.??Možná mě opravdu,ale něco mi to říká...
Jméno: DANCALL (23.03.2009)
RE: ....
Nová fabia rv 2003 stála přes 300 000Kč!!!
Jméno: vitak (13.03.2009)
RE: ....
Tuším, že jsem napočítal v tom videu 5 kvalitních socialistických výdobytků zn. Škoda a kromě poslední nehody, která se stala na d5 v nich pokaždé někdo zemřel. To odporuje tvému tvrzení, že jsou to bezpečná auta, jelikož dostat ze Š 105 víc jak 110 km/h byl nalidský výkon. U 120 už to bylo možné s větrem v zádech a z kopce. Což znamená, že nehody se stali při nízkých rychlostech a to také vyvrací tvoje tvrzení, že Škoda je bezpečné auto. Prostě Škoda 120 a 105 je nejhorší výrobek co kdy v MB vyplodili!
Jméno: ondra (14.03.2009)
RE: ....
Pozor,pozor! Na takovéhle řeči jsem dost háklivej. Je jasný ,že škodovka 105.... 136 všeobecně vydrží prd (co se týká deformačních zón) a do dnešního provozu se stejně jako třeba favorit,nebo žigul moc nehodí. Ale jelikož já osobně na ni taky nedám dopustit (i když mám i jiné auto) tak nepiš takové nesmysly typu: škoda 105 - maximálně 110km a 120ka s větrem v zádech rychlejc atp. ,protože to je k smíchu. Jel jsi v ní někdy? Protože jestli jo,tak musíš vědět,že i pitomá 105ka jede přes 130km/h a 120ka v pohodě 140km/h a nemluvím ani třeba o š130,nebo 136 - ty totiž jeli i 150km. Ale ,to by jsi měl vědět né? Když se do nich takhle navážíš. Jo a ještě jedna věc - asi mě to neuvěříš,ale moje 120ka s motorem 136 ,když jsem to zkoušel,tak mazala podle GPSky 194km/h. A nic se neklepalo,nedrnčelo a zabrzdil jsem to taky dobře.
Jméno: ondra (14.03.2009)
RE: ....
Jo a aby to nevypadalo,že jsem totální magor :-) ,tak jsem si k tomu testu vybral dálnici a o víkendu,když tam potkáš jedno auto ,během 5ti km. V normálním provozu bych to radši nezkoušel, přeci jenom byl to celkem fofr.
Jméno: SDR (15.03.2009)
RE: ....
V normálním provozu by jsi to ani nezkusil, bo k tomu aby ses rozjel na uctihodných 150km/h potřebuješ půlku dálnice, tu druhou potřebuješ na bezpečné zastavení...
Jméno: ondra (15.03.2009)
RE: ....
To bych netvrdil. Na tvém místě bych se spíš zeptal co tam je za motor a jak je upravenej. Ale ,když myslíš,tak tě v tom nechám:-)
Jméno: vitak (15.03.2009)
RE: ....
zase kecáš. Vždy se tady bavíme o běžných seriových autech a ne o nějakém upraveném. Pak jsi to ale nemusel zkoušet kolik udělá na dálnici, protože jsi to mohl předpokládat. Nechápu ale proč jsi to prezentoval jako Š 136. Vypadá to, že se do svých nesmyslů zamotáváš a teď nevíš jak z toho ven.
Jméno: ondra (15.03.2009)
RE: ....
Upřesním,psal jsem o sériových škodovkách a nakonec jsem uvedl pro zajímavost tu svoji. Pořádně si to přečti. A co se týče tej mojí,tak je to kastle š120 (tzn.sedan),upravenej motor,podvozek,převodovka,brzdy,interier š130(6) ,proto vlastně 136ka. Jinak,vystřídal jsem postupně sériové motory 120,120LS,130 ,tak vím jak jedou a s jakou převodovkou jedou líp ,nebo hůř. Jedinej upravenej motor mám ten poslední a to je 136ka a máš pravdu,věděl jsem jak asi pojede,ale každej si to někdy někde vyzkouší a můžu fakt říct,že na škodovku dobrý,nemám problém s tím autem někoho na dálnici předjet.
Jméno: vitak (15.03.2009)
RE: ....
Nejlepší bude, když vše natočíš na video, včetně motoru, jaký je to motor, případně jaké jsou na něm úpravy oproti sériové výrobě vše popíšeš a vysvětlíš nám to.
Jméno: Loyd-Krismas (15.03.2009)
RE: ....
Ondro, taková 120L sice měla na tachometru 140km/h ale skutečná byla tak 120km/h. A co se týče tvé dvoustovky podle GPS - no comment!
Jméno: DANCALL (17.03.2009)
RE: ....
Mě GPS naopak ukazuje menší rychlost než tachometr nebo radar vždycky je to +- 3Km/h protože nic neměří uplně přesně.
Jméno: DANCALL (17.03.2009)
RE: ....
V NDR měli policajti u Wartburgů motory s písty potaženými olovem a jezdily 180Km/h.
Jméno: vitak (15.03.2009)
RE: ....
tak to prr!!! Na takové výmyly jsem dost háklivý! Prostě se vždycky najdou lidi, kteří si budou vymýšlet cokoliv, jen aby obhájili nejhorší auto co kdy opustilo pás v MB! Jsi neuvěřitelně prolhaný, můžeš mi prosím říct, kudy vede dálnice v Čechách a na Moravě, kde potkáš jedno auto za 5 km? To za prvé a za druhé nemíním s tebou diskutovat o jízdních vlastnostech tohoto nesmyslu na kolech, sám jsem to kdysi zažil a tak s tebou nehodlá diskutovat o zjevných nesmyslech, které píšeš. Ostatně nejsem sám. viz. http://www.tipcars.com/applications/magazin/clanek.php?id_clanek=1541&from=tipcars&emailem=
Jméno: ondra (15.03.2009)
RE: ....
Mezi náma,nejhorší,co kdy opustilo pás M.B. je favorit. Žádný jiný auto takhle rychle nehnije a co se týká jízdních vlastností ,tak to je katastrofa. Proti tomu je sériová stodváca daleko ,ale daleko stabilnější.
Jméno: vitak (15.03.2009)
RE: ....
Mezi námi, neodpověděl jsi mi na tu dálnici, z čehož výplývá, že vše co jsi o něco výš napsal je pouhá lež a za druhé, favorit měl rozhodně lepší jízdní vlastnosti než Škoda 105, 120.
Jméno: ondra (15.03.2009)
RE: ....
Jo ,vidíš to,ta dálnice:-) No, Hradec - Praha a nejlépe v sobodu podvečer. Spíš teda Poděbrady -Hradec,u Prahy už to stojí většinou za prd. Klidně ti to někdy natočím,ale až tak na jaře ,až bude hezky,protože teďka ještě spinká.
Jméno: vitak (15.03.2009)
RE: ....
Kecáš, tu dálnici zrovna znám jak svý boty, jezdím tam skoro denně a rozhodně si netroufám tvrdit, že tam potkám jedno auto za 5 km. A to jezdím jak ve dne, tak v noci. Špatná byla tvá volba.
Jméno: ondra (15.03.2009)
RE: ....
Hele,já snad ani po jinejch dálnicích nejezdím,jako po týhle,protože jsem hradečák a co se týká tej hustoty provozu,tak když mě teda chceš chytat za slovo a slovíčkařit,tak budiž - asi to není po zrovna 5ti km,to byl taknějak příměr,ale sám musíš vědět,kdy je po silnicích nejmenší provoz a zrovna tahle dálnice v tomhle úseku je naprosto klidná a dá se tam jet celkem bez problémů až do H.K. jak se chce a dle stavu peněženky. Hlavně o víkendu. Jenom v neděli odpoledne je hustější provoz ,ale i tak. Takže dobře,ne 5km, ale axistuje i levej jízdní pruh...
Jméno: vitak (15.03.2009)
RE: ....
Samozřejmě, že tam není provoz jako na D1, ale i tak je tam slušný provoz. také vím, že na té dálnici hodně měří, protože je to rovina a i 120 tam s větrem v zádech udělá 130, někdy, když má možnost dlouhého rozjezdu. Víš co? Bude nejlepší, když sedneš do tý svý šády a natočíš to na video, tu tvojí jízdu s GPS a všem nám to ukážeš.
Jméno: ondra (15.03.2009)
RE: ....
Jo,teďka co si hrají na Kobru 11 je to na ...,ale budiž. Jestli si na to vzpomenu,tak to natočím,ale až bude hezky,takže počítám,že ji vzbudím tak někdy začátkem dubna,prostě až nebude pršet a bude teplo.
Jméno: vitak (15.03.2009)
RE: ....
Ne, na té dálnici se měří co tam jezdím, už cca 10 let zpátky a nemusí si zrovna hrát na Kobru 11.
Jméno: ondra (15.03.2009)
RE: ....
Já sem to myslel tak,že co maj ty nový auta tak je to častější. Pokaždé ,co sem tam v poslední době jel,tak jsem je potkal(a ne jednou) a tudíž se mě to moc nelíbí. Doufám,že schválí těch 160km,sice jenom někde,ale aspoň to.
Jméno: vitak (15.03.2009)
RE: ....
V zimě nejezdí? Chápu, špatně startuje v zimě a dlouho trvá, než to začne topit. Většinou až když jsi na místě. No, těším se, až ji oprášíš a všechno nám předvedeš, včetně datumu a nějakých novin z viditelným datumem, aby bylo jasně vidět, kdy to bylo natočené.
Jméno: ondra (15.03.2009)
RE: ....
No ,asi se dočkáš. Sice si vyposlechnu, jakej jsem kretén,že jedu tak či tak,no ale budiž. Jinak,v zimě nejezdí proto,že si ji nechci zmršit od soli. Jelikož mám startér z felicie,tak nemám problém i v -20ti°C s nabitou baterií a radiátor v topení je nový (ostatně jako skoro vše co se ještě dalo sehnat),takže topí taky dobře.To je totiž takovej koníček. Sice vypadáme jako blázni,že do starejch "vraků" cpeme peníze a různě je zlepšujeme,ale tohle musí člověka bavit. Když se s ní jedu někam projet,tak ani nemám potřebu s každým závodit a ukazovat se jako pitomec co jenom machruje ,ale možná to tak vypadá teďka. No nevím. Zkus najít někoho ,kdo má podobnou zálibu a zeptej se ho,co to znamená,každou volnou chvilku strávit pod autem,pořád přemýšlet co a jak vylepšit atd. Takovýhle auto na každodenní ježdění není,od toho mám Opla,ale můžu ti říct,že ta škodovka mě stála tolik času a peněz,že to až někomu může přijít divné:-) Nerad tomu říkám tuning,protože každej si pod tím představí namachrovanýho blbečka s ověšeným autem, ale to téhle kategorie to asi patří.
Jméno: Loyd-Krismas (15.03.2009)
RE: ....
Vitaku, musím souhlasit s Ondrou, že na Hradecký dálnici se dá najít čas v tom nově otevřeném úseku, kdy je provoz minimální. Každpádně Ondra bude muset svojí škůdku ještě trochu poladit, pašíci od dálniční jedou přes 300km/h... :-D
Jméno: vitak (16.03.2009)
RE: ....
Souhlasím, že je na některých úsecích této dálnice minimální provoz, to jsem úplně nepopíral, ale doufám, že až tu svojí šádu rozkýve na 160, tak, že nepřijde situace, kdy bude muset intenzivně brzdit, protože nejsou v šádách stavěny na takové rychlosti a tutově je uvaří. Pak mu nezbude nic jiného než vyhodit padák.
Jméno: ondra (16.03.2009)
RE: ....
Brzdy na š130(6) jsou už čtyřpístkové a když je vylepšíš ještě vpředu o chlazený kotouče a se značkovým obložením,tak to není problém ubrzdit i ve 150ti km rychlosti a neuvaříš je.Bohatě to totiž stačí,protože to není 2tunový auto. Ty jsi fakt ještě nikdy neviděl škodovku jet 150,nebo 160km/h a nebo i víc? To není jen o tom,dát tam silnej motor a jezdit. Vyztužení ramen a generálka brzd musí být samozřejmost,protože jinak by to auto fakt nemělo moc šancí to vydržet. Vem si jenom to,že motor točí na rychl.stupně 1-4 skoro 7000ot./min. a na 5 přes 6000ot. Víš co toje za rachot?:-) V tom autě musíš mít všechno komplet nový,nebo generálkovaný,jinak to nevydrží a první,co ti podá ruce bude převodovka,nebo ramena vytržená z podlahy (což jsem už taky viděl). A i tak ,po úpravách s tím nemůžeš pořád takhle lítat,protože by nevydržel motor.
Jméno: DANCALL (17.03.2009)
RE: ....
S tím favoritem bych to tak nepřeháněl už se také téměř 15 let nedělají a je jich dost a fankluby mají taky.
Jméno: DANCALL (17.03.2009)
RE: ....
Do dneštního provozu se Š105 perfektně hodí i žigul a favorit hravě zvládnou DÁLNICE RYCHLOSTNÍ SILNICE i přecpané město.Ale taková TATRA zr 1931 se opravdu do součastného provozu nehodí a na dálnici nesmí když má maximálku 70Km/h a MECHANICKÉ brzdy takže nevím ONDRO kde si přišel na takovou KRAVINU že Š105 se nehodí?
Jméno: ondra (18.03.2009)
RE: ....
DANCALL - Víš proč se nehodí do dnešního provozu? Ne proto,že by to nezvládla,ale jeden a dost podstatnej důvod je,že když tebe ve škodovce někdo trefí,tak jseš na sr.... . Už jenom to,mě třeba donutilo koupit na obyčejný ježdění jiný auto. Abych měl aspoň trochu šanci přežít.A když se jedu projet ,třeba o víkendu,se škodovkou,tak mám oči navrch hlavy,aby mě někde nějakej blb netrefil,protože pak z toho jen tak nevylezeš. Jinak,co se týká Š.Favorit,tak jsem ještě neviděl žádnou jinou škodovku tak rychle hnít a rozpadat se. Stodváca je proti němu věčná a nehledě na to,že favorit je prostě uskákaná koza.
Jméno: DANCALL (17.03.2009)
RE: ....
Jasně: nejhorší výrobek ale která jiná škodovka se dělala 14 let? v počtu přes 2MEGA a 4 odvozených verzých a i dnes po téměř 20 letech ukončení produkce by byli DESETI TISÍCE lidí bez ní TOTÁLNĚ V HAJZL..U. Ono to tak bývá že co je nejhorší je na konec nejlepší a obráceně.Nejhorší auto přece nemůže brázdit silnice 33let a projít těmi NEJPŘÍSNĚJŠÍMI ZKOUŠKAMI a výborně sloužit 25 i víc let a ještě si získat TÍSÍCE příznivců.Takže se prober a mysli protože nejhorší škodovka byla Š1000MB KOMBI a jiné marné naděje.
Jméno: ondra (18.03.2009)
RE: ....
Hm,až na to,že už tenkrát ,než se začla dělat M-ková škodovka,byl původně záměr na auto s předním náhonem a podobou pozdějšího favorita. To právě kvůli těm komunistům,který tak vychvaluješ,jak mysleli na blaho lidu:-) , se ještě dlouho potom vyráběly jen zmodernizované užovky se širší nápravou a jiným předním blatníkem. To nebylo o osvědčené koncepci,ale o tom,aby náhodou nebyla škodovka lepší než žigul.
Jméno: Petislav (12.03.2009)
RE: ....
No nemyslím, že si byla auta rovná. Viz tvůj Wartburg, strejda ho měl a to ato je daleko pevnější jak v konstrukci, tak i v plechařině oproti šádě 105,120 atd..Ale můžu potvrdit ze zkušenosti, že řidiči silných aut dělají častěji prasárny a úplně ideální kombinace je mohutný džip, bloncka metrpade a rádio na plný kule.
Jméno: DANCALL (17.03.2009)
RE: ....
Wartburg je pevnější ale byl také dražší a hůř se scháněl ale stejně je to menší rozdíl než Matiz vs A8.
Jméno: Radeczek (11.03.2009)
Huml se nepoutá
Video zajímavé a docela poučné. Je tam vidět samá vysokopevnostní škodovácká ocel:) Jinak Huml nám říká, že bezpečnostní pásy jsou nepostradatelné a nutné, ale hned ze začátku videa odjíždí služebním autem nepřipoután. Když někomu něco radím, tak by bylo dobré, abych to sám dělal. (pro chytráky: já se poutám vždy)
Jméno: SDR (11.03.2009)
RE: Huml se nepoutá
Po deseti metrech zastavil a odcouval zpět pro kameramana, pak se jistě oba připoutali :) (poldíci se nepoutají docela často) Kde policiie používala Astry? U nás jsem je neviděl
Jméno: KubikCv (11.03.2009)
Drsné
Drsné video i několik záběrů z 1/7 a R7 kde denně jezdím....když se poučí jeden člověk..má ta práce smysl...a pan Huml...je pro mě PAN policajt.Bohužel tuším,že už u PČR nepracuje
Jméno: LeBlanc (12.03.2009)
žigulík se šesti lidmi
Na tu nehodu žigula si ještě docela pamatuju,bylo to kousek od nás , v Hostomicích, prý ještě před tím nárazem v Hostomicích na náměstí vysadili dva kluky. Pomník s pěti jmény, který v té zatáčce po nich zůstal , mě pokaždé , když jedu kolem, děsí...:-(
Jméno: zbyna2 (12.03.2009)
RE: žigulík se šesti lidmi
Njn,zajímavé,že žigul nedal šanci přežít ani lidem na zadních sedadlech...
Jméno: LeBlanc (13.03.2009)
RE: žigulík se šesti lidmi
to ano, vždycky jsem si myslel, že to auto muselo být totál rozsekané , když v tom umřelo pět lidí, ale jak jsem viděl toto video, to auto nebylo zničené tolik, spíš si myslím, že se tím nárazem pomlátili mezi sebou.
Jméno: Loyd-Krismas (15.03.2009)
RE: žigulík se šesti lidmi
To je o těch deformacích... Tak jak někteří zastánci škudek tady to ještě nepochopili... žigul sice vypadal (ikdyž nakonec z něj byl kabriolet) relativně slušně, ale veškerá energie se neměla kam rozložit, takže ty lidi uvnitř zabije rychlost nárazu... Dnes se energie rozloží do deformačních zón a posádka tím má větší šanci na přežití... je to tam vidět třeba na volantu, je ohnutý ze všech stran, když se ti něco takového zarazí do hrudníku, asi malá šance přežít...
Jméno: Petislav (12.03.2009)
Dotaz
Ahoj všichni, otázka na admina nebo kdo může poradit, jak se dají stáhnout videa z těchto stránek do počítače, Dík za informaci
Jméno: Loyd-Krismas (18.03.2009)
Příspěvek smazán administrátorem
Příspěvek smazán administrátorem
Jméno: zbyna2 (21.03.2009)
Ach Dancalle
A víš proč se ten tvůj škaredý pekáč vyráběl takovu dobu??Páni ze strany totiž nemohli a ani nechtěli vyrobit lepší auto než v kterém jezdíš...Tehdy Š720 by všechny komunistické produkce předčila,zdatně by konkurovala západním značkám,ale tehdy to díky pitomému režimu a soudruhům z Moskvy prostě nešlo.Takže 720 se zavrhla,mezitím zmodernizují 1000 na 100 a 110 a o pár let později přichází opět převratná modernizace 105,120...další úpravy 125 a dál jsou již spíše úsměvnou epizodou...Jinak jich jezdilo tolik moc,protože holt na trhu u nás nebylo téměř jiné auto...Vůbec tady nechci urážet fancluby těchto vozů,každé auto je většinou má a vždycky má spoustu nadšenců,ale jiná věc je jezdit jenom na srazy.A druhá věc je mít tohle vozítko jako modlu a vychvalovat ho do nebes...všichni od Škodovky z MB ti potvrdí,že tenhle typ v té době byl prostě jeden velkej omyl,kterej se musel vyrobit,jelikož nebylo co prodávat...
Jméno: DANCALL (21.03.2009)
RE: Ach Dancalle
Radši se nekoukej do zrcadla aby sis nemusel honit ego urážením něčeho jiného tu kastli navrhla italská firma a byla na to m určitě lépe než jiné v té době podívej se na Žigulik,Wartburg,Moskvič,Dácia,Fiat125,Zastava aj.I dnes jsou některé opravdu škaredé.Ale od ukončení výroby 1990 uběhlo téměř 20 let a ten tvůj omyl tady jezdí pořát proč? Přežil invazi ojetin po 1989 a ubohé kampaně které nabýzely 20 000 na proti ůčet při koupi nového ODPADKÁČE a odolávaj do dnes je to stejný fenomen jako v Německu Trabant nebo VW Brouk ve francii Citroen 2CV v VB Rover Mini atp.
Jméno: DANCALL (21.03.2009)
RE: Ach Dancalle
A ještě jsem zapoměl.V polsku Fiat 126 to je ABSOLUTNÍ ŠPIČKA své kategorie která se dělala téměř 30 let 1972 2000. A v Italii Fiat 500.Tyhle auta mají hodně společného:spadaly do nejnižší cenové kategorie a ani se moc nelišily technickymi parametry:rozměry,rychlost,výkon,hmotnost,prostor,výbava,komfort,bezpečnost,a dnes i to ře si je majitelé HÝČKAJÍ.
Jméno: zbyna2 (22.03.2009)
Příspěvek smazán administrátorem
Příspěvek smazán administrátorem
Jméno: zbyna2 (22.03.2009)
RE: Ach Dancalle
Admine díky!Jj,jenže v dnešní době je tohle všechno pryč,dělají se nová a bezpečnější auta.A nebo ty doma čučíš na černobílou televizi a říkáš,že je prima a barevnou plazmu nekoupíš,jelikož to je šmejd???Já ti jenom říkám,že s tou Schade se již v dnešní době nedá vypravit na dlouhé trasy,dovolená u moře tímto vozítkem je holý nesmysl,holt je již 21.století a bez klimošky bych třebá já v létě nejezdil,stejnak tak v zimě bez ABS apod...Když to vezmeš,tak řada 1000-100-...125 je téměř totéž auto s drobnou úpravou...A víš ty vůbec,že to tvoje auto režim vyvážel téměř bez zisku,jenom aby získal jinou měnu,než tu bezcenou čs.korunu??A když jsi takovej patriot Š105,tak mě teda zajímá v čem jezdí tvoji rodiče???
Jméno: DANCALL (22.03.2009)
RE: Ach Dancalle
Auta se ve srovnání z ostatními vynálezy téměř nevyvýjí a klepšímu už vůbec ne.V roce 1987 stála barevná televize Color Oravan přes 9000 Kčs určitě ji znáš žadnej teletext dálka ani konektor SCART a uhlopříčka ubohá,V r 2004 jsme si koupili novou Teslu která stála neco málo přes 6000 Kč a má teletext 2x SCART dálku je plně automatická a uhlopříčka nesrovnatelná a samozřejmě STEREO.Dneska má školák na 1 stupni takovej mobil o kterým se před 10 lety nezdálo ani vládním špičkám celého světa.Srovnej PC z r 1988 a z 2008 a to jak cenově tak výkonově a budeš se divit jaký je to POKROK K LEPŠÍMU!!! I kapesní PDA ma několika násobně výšší výkon než to co před 35 lety zabralo celou mistnost,to co má dnes kdejakej tenager v pokojíku tak to neměly před 25 lety v HUSTONU nebo PENTAGONU.Ůsporná žarovka je POKROK sice je dražší ale ůspornější a má delší životnost takže se VYPLATÍ.Ja taky nejezdím z papírovou mapou ale z GPS a přez den nesvitím normálními světly ale tzv dennímy ledsvětly pro to určenými a ty všechna nová auta nemají i když je celodenní svícení povinné od r 2005.V 70 letech stál pitomej tranzistorák půl nebo i celou průměrnou výplatu a dnes si za ni pořídíš HIFI sestavu a ještě ti zbyde TAK TAKHLE VYPADÁ OPRAVDOVÝ VÝVOJ K LEPŠÍMU!!! Srovnej BMW zr 1992 a Fabii zr 2009 nebo Mustang zr 1967 a uvidíš ten rozdíl,Ta tvoje KLIMA byla už v 60 letech i dřív a ABS už v r 1980,airbagy v 1958 seriově v 1973.V r 1953 nám vědci slybovali že v r 2003 budou jezdit auta bez řidičů ale nějak sem si toho nevšiml,pořát mají výbušné motory a samy nikam nedojedou a ceny se taky zvyšují Favorit 1989 kolem 80 000Kčs Fabia 2003 kolem 300 000Kč a když jsou moderní auta tak bezpečná jak je možné že počet mrtvých stoupá? V 1995 NOKIA 40 000Kč v 2008 SAGEM my 721x 3500Kč 3,2Megapixel,rádio,kamera,MP3,WAP,aj.Tohle je POKROK!!!!
Jméno: DANCALL (22.03.2009)
RE: Ach Dancalle
A moji rodiče jezdí s Wartburgama už 25 let.
Jméno: DANCALL (22.03.2009)
RE: Ach Dancalle
A ještě něco proč by Š105 nemohla dojet k moři? Když nekteří vyjeli na sibiř ve Š1000MB a jini zase v TRABANTU někam přez saharu a jak mi vysvětlíš že TATRA z 30 let má lepší aero dynamiku než nekteré moderní DRNČÁLY a to není sporták ale normalní cestovní osobák myslím že je to TATRA 87 se kterou Hanzelka a Zikmund projeli napříč Afrikou ale moderní vobly..tej KÝBL byto zajisté zvladnul že hlavně stím náporovým chlazením.
Jméno: zbyna2 (22.03.2009)
RE: Ach Dancalle
Jenže v jakých letech tam ti pánové dojeli...hele,jezdi si v čem chceš,ale přestaň tady tlachat a vychvalovat to....,ale co,to už ti tady všichni radili a bylo to k ničemu...Jenom mě tak nějak neba ta tvá úchvatná čeština,to je opravdu velkej úlet...
Jméno: DANCALL (23.03.2009)
RE: Ach Dancalle
Myslím že to bylo někdy v 50 letech,divil jsem se co všechno to auto vydrželo to byla poctivá práce starých mistrů.
Jméno: baatar (23.03.2009)
RE: Ach Dancalle
A to si vazne myslis,ze to bylo seriove auto? Samozrejme bylo upravene pro takovou cestu, tedy bylo zadouci aby vydrzelo. Zkus se kouknout nekdy na Dakar a uvidis co vydrzi nova auta...
Jméno: DANCALL (23.03.2009)
RE: Ach Dancalle
Dakar je něco trochu jiného tam jsou ty auta přímo na to dělaný ale ta TATRA je vystavena v Národním Technickém muzeu takže asi upravená nebyla.
Jméno: Iceman (01.04.2009)
RE: Ach Dancalle
Poctiva prace mistru? To snad ne. Zazil si socializmus? O nejakej poctivej prace snad nemozes ani uvazovat. Vsetko bolo neskutocne sfusovane.
Jméno: SDR (25.03.2009)
RE: Ach Dancalle
A co třeba při zkoušení minimální spotřeby škodovkou... přefoukání kol, kuličkové ložiska v kolech atd... to je všechno série, viď? Trabi si může dojet kam chce, to je německá kvalita a nemá se tam co posrat, vzduchové chlazení na poušti je lepší
Jméno: baatar (23.03.2009)
RE: Ach Dancalle
Neni to tak,ze na nove proste neni? Na tom neni nic spatneho,ne kazdy ma,ale plivat spinu na vse co si nemuzu dovolit je vskutku ubohe a male!
Jméno: baatar (23.03.2009)
RE: Ach Dancalle
Jsi dost smesny...jak nas poucujes o dobe ze ktere si muzes pamatovat akorat plinky. Pokud jsi rocnik takovy jaky uvadis tak si uz mozna ani nepamatujes dobu kdy se jeste FAcka vyrabela.
Predpokladam,ze ty i cela tvoje rodina jste obrovsky zrouti nejmenovane rude strany a vse co vzniklo za jejich pusobeni je top! Argument,ze auta jsou drazsi je k smichu - prepocti si cenu nove skodovky treba na pecny chleba a pak to same udelej s Fabcou...tak co je drazsi? Postav si vedle sebe top skodovku(ze serie 120 atd) a noveho superba - nevidis rozdil,pokrok? Myslim,ze i slepec by to hmatem poznal. Stabilizacni systemy,motory setrnejsi k zivotnimu prostredi,pohodli,bezpeci...vse co 120 nema.
Pokud neco srovnavas,srovnavej stejne znacky a kategorie - tedy stare bmw s novym bmw atd. Samo, stare top bmw melo podobnou vybavu jako nova fabie,jenze pred tem a 15ti lety to bylo pomalu scifi a nemel na to temer nikdo. Kdezdo fabcu si muze nyni koupit kazdy kdo trochu pracuje a ne jen kouka do minulosti a breci nad tim,ze se zmenou rezimu prisel o chlebicek... a to neni pokrok?
Zamysli se nad tim a nepis sem ty pitominy,jeste je bude nekdo brat vazne. Silne mi pripominas pana zburese.
Jméno: DANCALL (23.03.2009)
RE: Ach Dancalle
Škoda Superb není stejná kategorie ale fabia ano.Samozřejmě že škodovky zlevnily ale ROZHODNĚ NÉ KVŮLI POKROKU ale proto že se na trhu oběvylo spoustu jiných značek především z Asie které tady před 15 lety nikdo skoro neznal a to nemluvím o přeplněných auto bazarech které rostou jak houby po dešti i EU zrušila 8 letý limit dovozu ojetin a bylo už několikátý rok registrováno VÍCE OJETIN než nových vozů a škodovce klesaly zisky už před krizí takže KONKURENCE NÉ POKROK!!! Ekoterorizmus sem netahej. A jestli bude ten tvůj Superb jezdit po 20 letech ukončení výroby v takovém počtu jako Š120 tak budu řikat něco jiného. Až budou auta jezdit sama bez údržby bez paliva a bez havárky v ceně tak 20 000Kč pak lze hovořit o pokroku ale to je hudba budoucnosti.Ale neřekl si mi jak je to s tima Televizema Počítačema Mobilama atp nejspíš proto že mám 100% pravdu.Polož vedle sebe Motorola Star Tac zr 1998 a Motorola Razr V3i zr 2006 a uvidíš takovej POKROK že lehneš ta výbava cena a výdrž baterie se nedá srovnat Spočítej si to Star Tac 1998 22 000Kč Razr 2007 5000Kč +-,a kolik byl průměr v 1998 dnes je 23 000Kč+-.I slepec by poznal pokrok.
Jméno: Kamil - admin (23.03.2009)
RE: Ach Dancalle
Jelikož tuto diskuzi sleduji už dlouhou dobu a komentáře k ní už nemají co dočinění s videodokumentem, chtěl bych Vás poprosit, abyste si založili ve fóru článek a tam o "svých problémech" se Škodou 120 apod. diskutovali. Díky

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Doporučujeme

Levná alu kola
Alu kola, elektrony, litá kola, hliníková kola.
Povinné ručení
Kalkulačka, povinné ručení porovnání všech pojišťoven v ČR.
Autopůjčovna Praha
KV car - autopůjčovna Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.
Horská a Dětská kola
Vyberte si horské či dětské kolo v e-shopu či Pražské prodejně

Nová videa

Z diskuze

Neodrazila se protože tu energii pohltila deformační zona deformacni zona?vzdit to auto snad… zobrazit

nooo jo, Mgr.Ing. Zbynek Bureš jako Zoro mstitel ve stříbrném mercedesu zachraňuje svět.....… zobrazit

a nebo rychlosti byly uplne jine :-) zobrazit

No nevím podrobnosti, ale co když nebyl připoután vůbec? zobrazit

Auta a motorky s těmito parametry nemají v běžným provozu co dělat. Ty patří pouze na… zobrazit

Anketa

Kdo nebo co je podle vás největším nebezpečím v silničním provozu?

27.3 % 27.3 %|9
6.1 % 6.1 %|2
9.1 % 9.1 %|3
0.0 % 0.0 %|0
57.6 % 57.6 %|19
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil | autorská práva a ochrana osobních údajů |