Dopravní nehoda - Nehoda popelářského vozu a osobního auta

2
Kraj: Středočeský
Obec: Nová Studnice
Datum nehody: 09.01.2009
Zveřejněno: 16.01.2009
Kategorie: Náledí | Nepozornost, spánek

Dopravní nehoda osobního a popelářského vozu v obci Nová Studnice se stala 9.ledna 2009 na Kladensku. Na místě nehody byly 2 osoby zraněny.



Nahlásit jako nefunkční:
 

Nejnovější videa z nehod

Diskuze ke článku - Nehoda popelářského vozu a osobního auta

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: Iceman (16.01.2009)
Airbag
Je to Seat Cordoba? Nema airbagy? Alebo to proste trafili pod tu Liazku tak blbo, ze sa senzory neaktivovali?
Jméno: MRAK (16.01.2009)
RE: Airbag
Podle volantu nemá airbagy. Kdyby mělo tak má klasická koncernový čtyřramenný volant s eurobagem.
Jméno: Iceman (16.01.2009)
RE: Airbag
Jak je stare to auto, ze nema airbagy? To je pre mna novinka
Jméno: Foli (16.01.2009)
RE: Airbag
Toto je jeden z prvních modelů a je to nějakej rok 1994 a to opravdu airbag nemělo, stejně jako Golf III z této doby. ICEMANE, jen bych chtěl podotknout, že hodně lidí si myslí, že Airbag aktivuje nějakej senzor dle poškození vozu a to není tak. Airbag funguje tak, že se snímá rychlost zpomalění, neboli G. Takže stačí prudké zpomalení, samozřejmě o hodně prudší než zabrždění, a vyletí Airbag a ani nemusíš mít poškozený vůz...
Jméno: MRAK (17.01.2009)
RE: Airbag
Ano, ano a kdo nevěři nechť se přesvědčí http://www.youtube.com/watch?v=OUf1jYtsY_k
zhruba v půlce je kia, a když se pozovně podíváte tak se airbagy aktivovaly.
Jméno: mysak! (17.01.2009)
RE: Airbag
me se moc libi ten s tim ivecem... jak si dal headku od celni sklo.. :D:D
Jméno: SDR (17.01.2009)
RE: Airbag
Ono stačí rozebrat pár aut, žádné snímače v nárazníku nejsou, jen řídící jednotka, dráty a airbag... právě z tohoto důvodu mi nepřipadají vtipné scénky jako je třeba reklama na fidorku...
Jméno: Iceman (19.01.2009)
RE: Airbag
No ale teraz ma napadlo take to video jak chlapek v MB cabrio zastavi u prechodu, kde je duchodkyne, ktora spi vstoje. Ked nejde na prechod, on zatrubi, ona se lekne, de popred auto a kdyz je v pulce, prasti mu kabelou po narazniku. Auto sa ani nehne, ale airbag i tak vystreli. Mozno je to zinscenovane, ale ak nie, nejaky senzor v narazniku byt musi, nie? :)

Auta som nikdy nerozoberal, tak sa vopred ospravedlnujem za stupidny dotaz :)
Jméno: MRAK (19.01.2009)
RE: Airbag
Ne opravdu ne. Snad , mám ten pocit, u prvních airbagů byly nějaké senzory v motorovlém prostoru, ale neznám jejich princip.

Denes je to jen krabička s akcelerometrem umístněná v přesně definovaném místě karoserie.
A podle směru působící síly se určí odkud náraz přichází a které bagy se aktivují.

Na některých videech kde o testování nového modelu auta (video s první fabií) je vidět jak s autem najíždějí do hromady písku. To je pro to, aby si ověřili že se airbagy neaktivují pri nízkých přetížení.
Jméno: Iceman (20.01.2009)
RE: Airbag
Myslel som toto video:
http://www.youtube.com/watch?v=KxqCpEN_dck
tam to vyzera na senzor v narazniku.
Jméno: MRAK (20.01.2009)
RE: Airbag
Nesmíte věřit všemu co vidíte na internetu.
Kdyby to tak bylo, potkáváte před supermarketem na parkovišti auta s právě vystřelenými airbagy :)

co třeba toto? http://www.youtube.com/watch?v=psfJqCGR0Dc&feature=channel
evidentně airbag nevystřelil, je to jen tukanec.
Jméno: Iceman (20.01.2009)
RE: Airbag
Jo to je logicke, vystrelovat airbagy by sa stalo vhodnym doplnkom k objetim klicem :)
Jméno: Iceman (19.01.2009)
RE: Airbag
Aha, tak to som fakt nevedel. Myslel som, ze sa jedna o nejake narazove senzory, na principe nejake pruziny, alebo tlaku, ukryte kdesi v prednom narazniku ktore od urciteho medzneho narazu zopnu el. obvod.

Takze sa meria zrychlenie. To je sikovne.
Jméno: Loyd-Krismas (20.01.2009)
RE: Airbag
Smímače vždy byly a jsou, jen jejich systém se vyvíjí a zdokonaluje. Nicméně jsou to snímače deformační pracující na určité frekvenci. Neznamená to tedy, že na předním narazníku je nějaké čidlo, do kterého když udeříš tak airbag vystřelí. Je to poměrně složitá záležitost, ale čidla tam stále jsou!
Jméno: MRAK (21.01.2009)
RE: Airbag
Deformační snímače pracující na určité frekvecni? ehm... můžeš to nějak specifikovat nebo dát link na nějaký zdroj??

Obávám se totiž, že to není pravda:)
Jméno: Loyd-Krismas (25.01.2009)
RE: Airbag
Jasně, že frekvenci. Podle čeho ty snímače jinak můžou fungovat? Podle zvuku přece. V kombinaci s mechanickými senzory, je to zatím jediné co dnes umíme. Odkaz ale fakt nemám.

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Doporučujeme

Levná alu kola
Alu kola, elektrony, litá kola, hliníková kola.
Povinné ručení
Kalkulačka, povinné ručení porovnání všech pojišťoven v ČR.
Autopůjčovna Praha
KV car - autopůjčovna Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.
Horská a Dětská kola
Vyberte si horské či dětské kolo v e-shopu či Pražské prodejně

Nová videa

Z diskuze

jj, přesně jsi se trefil - ano, ještě navíc zastavuji skoro před každým přechodem, abych se… zobrazit

ty to píšeš, jako kdybych já žádnou nehodu nikdy neviděl :D:D:D Jako kdybych celý život… zobrazit

To mi bylo taky zvláštní :) On měl vedle sebe ženu, tak asi nechtěl vypadat jak… zobrazit

Jestli jel opravdu touto rychlostí, tak to se mazdička vskutku pochlapila. Deformace na ní nejsou… zobrazit

No nazdar,nikdo ti,ale neříkal,ať si koupíš nějakej šrot,ale každej na něčem… zobrazit

Anketa

Kdo nebo co je podle vás největším nebezpečím v silničním provozu?

26.8 % 26.8 %|11
7.3 % 7.3 %|3
9.8 % 9.8 %|4
0.0 % 0.0 %|0
56.1 % 56.1 %|23
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil | autorská práva a ochrana osobních údajů |