Dopravní nehoda - Tragická nehoda na Olomoucku

3
Kraj: Olomoucký
Obec: Libivá, Vlachov
Datum nehody: 30.11.2008
Zveřejněno: 05.12.2008
Kategorie: Nepřiměřená rychlost | Nezařaditelné

Tragická dopravní nehoda, při níž zahynula třiadvacetiletá řidička z Přerova, se stala v neděli v noci mezi Libivou a Vlachovem. Příčinou havárie byla pravděpodobně příliš vysoká rychlost. Žena ve voze Audi A4 z Přerova nepřizpůsobila rychlost jízdy svým schopnostem, vlastnostem vozidla a stavu komunikace a při průjezdu pravotočivou zatáčkou nezvládla řízení vozidla. Podle výpovědi svědků vůz dostal smyk. Auto skončilo v poli mimo silnici, kde se několikrát převrátilo přes střechu. Řidička krátce po nehodě podlehla těžkým zraněním.

 

Nejnovější fotky z nehod: kraj Olomoucký

Diskuze ke článku - Tragická nehoda na Olomoucku

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: skudce (05.12.2008)
Je to děs
Dnes měla mít oslavu třiadvacátých narozenin, kamarádky se jí složily na dárek, no a tak jí koupily věnec, páč dnes měla pohřeb :-(
Jméno: SDR (05.12.2008)
RE: Je to děs
Nechápu jak se někdo může zabít při kutálení se...
Jméno: Honer (06.12.2008)
RE: Je to děs
Já bych to viděl asi tak, že podle promáčknutí střechy měla hlavu místo žaludku. A to přežije málokdo. Každopádně je mi líto mladého života, upřímnou soustrast pozůstalým.
Jméno: Xjmeno363 (07.12.2008)
RE: Je to děs
třeba tak, že se praštíš budko o boční okno...
Jméno: Foli (06.12.2008)
Život je sviňa
No co tomu říct. Asi jediné. Fakt bacha v tomto počasí. Asfalt vypadá jak suchej, ale ve skutečnosti to je to hnusný klouzavý blátíčko, které klouže víc jak mokro. Doporučuji jednu věc, sám to dělám. Vždy když zamnou nikdo nejede, tak nachvilku sešlápnu brzdu na rovině a zkusím si, jak moc to klouže. Tím pádem potom vím, jak moc si mám dávat pozor. Dávejte pozor lidi. Jezděte opatrně a hlavně s hlavou a předvídat, předvídat a předvídat. Záměrně nepíšu jezděte pomalu, protože za nějakých podmínek může být i 60 mimo obec příliš rychle.
Jméno: baatar (07.12.2008)
RE: Život je sviňa
Skoda ji...silne auto od rodicu a pravdepodobne ne moc vyjezdeny ridic,skoda.:-(
Kazdemu bych doporucoval si najit veliky kruhovy objezd(nejlepe dvouproudy),pockat na noc kdy nic nejede a mokro a pak projet nejakym vyjezdem trochu rychleji...kazdy by hned mel respekt,protoze staci relativne mala odstrediva sila a auto uz se veze...a take si clovek alespon zkusi jak se to auto chova v pocatcich smyku,jestli pretacive,nedotacive a jak se chytne zpet. Ale musi byt hodne mista okolo a hlavne(!) vubec nikdo okolo,at se clovek kdyztak nekde vysype sam,ale kdyz to neprezene tak to nehrozi,jen to proste trochu ztrati trakci. Myslim,ze je lepsi si zkusit jak to drzi spis do zatacky nez brzdit,protoze ve vetsine pripadu se clovek rozseka protoze to nevytoci,ne ze by to nedobrzdil.
Jméno: Quikec (07.12.2008)
RE: Život je sviňa
co to tady valíš o autě rodičů? ty o tom snad něco víš? navíc třeba to byla 1.6 neznín nebo 1.9 tomu říkáš silný? to auto si klidně mohla koupit sama místo nějaký podělaný fábky :) vyjde to pomalu nastejno jetá audina nebo dva roky stará fábka :) tak neval
Jméno: juan89 (08.12.2008)
RE: Život je sviňa
Mě přijde, že tady nikdo neví, kde se to stalo, kdyby ste tam někdy jeli, tak byste věděli, že komplet cesta z Mohelnice do Zábřehu se musí jet volně a max tak do 120, víc to tam nejde (v podobným místě sme taky vyskočili a to tam bylo něco kolem 100 a naštěstí to byl jen malej skok do pole...) Takže je jasný, že to prala co to šlo a skončilo to jako vždy neštěstím...
Jméno: kulinka (08.12.2008)
Nikdy na ni nezapomenu!!
Ráda bych opravila pár věcí, které zde píšete. Slečna z Audi neměla v den svého pohřbu slavit své narozeniny ale jejich tří kamarádek. Byla to báječná holka a zkušená řidička, která úplně podlehla vášni a umřela při něčem co nejvíc milovala. Rychlá jízda pro ni byla něčím, co já osobně nikdy nepochopím, ale nikdy si od nás nenechala poradit. Bohužel to dopadlo tak jak nemělo!!! Jestli tu je taky někdo, kdo tak miluje auta a rychlou jízdu, tak si to prosím rozmyslete, zda-li vám to za to stojí!!! Já sundávám nohu z plynu a věřím, že mi to vydrží stejně jako vzpomínky na tuto vždy usměvavou slečnu, která mi vždy stála na blízku!!!
Jméno: Comandante (08.12.2008)
RE: Nikdy na ni nezapomenu!!
Ahoj, jsem v absolutnim soku, 11. listopadu jsem Ircu vezl do Prahy a 12. zase zpet do Brna, mela zu u me ve firme auto. Ty fotky jsou hrozne. Jeste jsme oslavili moje narozky a v sobotu 29. jsem ji volal. Porad jsem ji rikal at jezdi opatrneji, ale npomohlo to, rychla jizda byla jeji absoltuni vasen. Muzes se se mnou nejak spojit prosim? Jirka Mail: Comandante@seznam.cz Mobil: 602 212225
Jméno: Foli (08.12.2008)
RE: Nikdy na ni nezapomenu!!
Dovolím si poupravit jednu věc, co jste napsali. Ono je rozdíl jet rychle a jet rychle. Sám jezdím rychle, ale nikdy ne na 100 procent možností vozu nebo mých možností. Nedělá mi problém jet po dálnici rychlostí přes 200 Km/h. Vždy si hlídám lidi kolem sebe a předvídám, co všechno se může stát. Po Okrsce mi taky nedělá problém jezdit kolem 160. Ale tam, kde je dobře vidět a když jsou dobré podmínky. Nelíbí se mi, jak všude se říká, že za nehody může rychlost. Za nehody může přemýšlení lidí a pud sebezáchovy
Jméno: Iceman (09.12.2008)
RE: Nikdy na ni nezapomenu!!
Tak to by si mal skor zavitat na nejake pubertalne stranky o tuningu S-120 a nie dokazovat na tychto aky si blb.
Ako asi stihnes v 200 km/h reagovat? Kolko metrov preletis kym zacnes brzdit?
Jméno: Foli (09.12.2008)
RE: Nikdy na ni nezapomenu!!
PRO ICEMANA. Co mi říkáš blb? Reagovat ve 200 km/h se dá. Protože musíš reagovat ještě dřív, něž se něco stane. To je to jak říkám předvídat. Toto mě naučili závody a troufnu si říct, že i když jezdím rychle, tak ohrožuje sebe a ostatní méně, než spousta řidičů. co jezděj přdpisově. Je vidět že o řízení nemáš ani páru
Jméno: Iceman (10.12.2008)
RE: Nikdy na ni nezapomenu!!
Kto po dialnici jazdi 200 je u mna blb. Vadi Ti to?

Kym Tvoja ctena, profesionalna noha preslapne z plynu na brzdu a ta len zacne brzdit, to este stale mas 200 km/h prejde Tvoje urcite spickove natunene auto 55,5 metra. K tomu si prirataj dlzku brzdnej drahy z 200 na 0. Uz to chapes?
Jméno: Foli (10.12.2008)
RE: Nikdy na ni nezapomenu!!
Pro ICEMANA

Hele, nechápeš jednu věc, pořád tu říkám že musíš reagovat dřív, než ti tam někdo vjede. ne až když ti tam vjede. Tím si to ohlídám tak, že zabrzdím dřív než ty ze tvé dálniční rychlosti 130, protože budeš reagovat až když ti tam vjede. Jinak Tuning auto opravdu nemám, mám seriové auto, a tuning opravdu nepotřebuji. Nezávidíš tak trochu??? Asi máš trabanta co jede max 100 a sere tě to.
Jméno: Iceman (10.12.2008)
RE: Nikdy na ni nezapomenu!!
Nie trabanta skutocne nemam :)

Mozes mi priblizit na nejakom konkretnom priklade ako na dialnici predvidas a mas tym padom kratsiu brzdnu drahu z 200 km/h ako ja z 130 km/h ? Myslim, ze predvida kazdy, uplnu schopnost telepatie ale nemame, takze nemozes predvidat vsetky udalosti na 100%
Jméno: THEREZA (09.02.2009)
RE: Nikdy na ni nezapomenu!!
teda nezlob se,ale to co jsi napsal je opravdu trapný!!!!!!!!!!!!!:-((((
Vždy si hlídám lidi kolem sebe a předvídám, co všechno se může stát. Po
Nelíbí se mi, jak všude se říká, že za nehody může rychlost. Za nehody může přemýšlení lidí a pud sebezáchovy

Asi jsi byl obdarován velkým darem,když předvídáš,co vše se může stát!!To se ti v tom případě divím,že nejezdíš rovnou 300...vždyt ty přeci předvídáš,tobě se nic nestane!!!!

Opravdu chhlubit se dokáže jen frajírek,který si neváží ničeho jinýho,než svý káry!!!Ale to je málo,víš?
Jméno: gaizka (08.12.2008)
RE: Nikdy na ni nezapomenu!!
Ahoj ses to prosímtě ty Klárko?Jmenuji se Petr a byl jsem Irenin přítel.Možna si pamatuješ jak nás seznamovala u Vola.Jsem z toho zdrcen co se stalo.Prosímtě chtěl bych vědet kde je pochovaná abych se tam mohl podívat.Naposledy jsem s ní mluvil v sobotu večer.Dozvěděl jsem se to bohužel až v pátek v den pohřebu a nestihl jsem přiletět.Furt tomu nemůžu uvěřit.Jsem totiž v Anglii a přilétám až 19.prosince.Byl bych moc rád kdybych se s tebou mohl nějak spojit.Děkuji.e-mail:gaizka@centrum.cz mob:+420608440454
Jméno: Karolajn (08.12.2008)
RE: Nikdy na ni nezapomenu!!
nevite, jestli pouzivala bezpecnostni pasy?
Jméno: Iceman (09.12.2008)
RE: Nikdy na ni nezapomenu!!
No vidis, bola to len otazka casu. Nikto nie je nesmrtelny, zivot mame len jeden a je prilis vzacny, aby sme s nim takto hrubo hazardovali. Je mi jej luto, ale tesi ma, ze to nestihla naprat do auta s detmi.
Jméno: ivaM117 (09.12.2008)
Parádní holčina, nezapomenu...
Irča byla moc a moc skvělá holčina, znala jsem ji odmalička, bydleli vedle nás. Je to fakt smůla že její koníček a obětavost se jí staly osudným.... Pohřeb byl strašný a doufám že na žádný už nebudu muset... Nikdy na tebe nezapomenu.....
Jméno: Iceman (10.12.2008)
RE: Parádní holčina, nezapomenu...
To neni smula, to je statistika a pravdepodobnost.
Jméno: Quikec (10.12.2008)
Auto rodičů..
fakt mě vytáčí když někdo podělanej se svým vlastním fáčkem závidí ostatním a tvrdí jak by 23letá holka nemohla mít audi..teď to můžete vidět. Audi dneska není nějakej luxus,ale o trochu větší bezpečnost. A ta cena není tak vysoká, tak příště nepiště že to zase byla "mladá bláznivá holka" se silným autem od rodičů. Díky :)
Jméno: zbyna2 (10.12.2008)
RE: Auto rodičů..
Přesně tak, to jenom vypovídá o tom,že většina lidí,co je tady,tak se ve 23letech nechá asi vyživovat rodiči?!a asi neví,že každý si v dnešní době může dovolit vydělávat kolik chce...Autem od rodičů bych se spíš oháněl u nějakého smrada okolo 18,19let,ten si na to asi těžko stihnul vydělat...Rozesmál mě pan Iceman,jelikož to musí být nějaký suverén,kterých potkáváme na silnicích mraky...200km/h na dálnici se dá omluvit,ale další prasárny na silnicích okresních už asi těžko...takže jsi opravdu primitivní blbec...
Jméno: zbyna2 (10.12.2008)
RE: Auto rodičů..
omlouvám se,pan Foli...z tý srandy ani nevidím...omg
Jméno: Foli (10.12.2008)
RE: Auto rodičů..
Ten primitivni blbec byl na mě? Kolikrát jsi měl nehodu?? Jakoukoliv? Je jedno jestli jsi za to mohl ty nebo někdo jiný, tak kolikrát?
Jméno: Foli (10.12.2008)
RE: Auto rodičů..
Aha, tak už jsem se Podíval do profilů, tak to je jasné, musím se smát. Zbyna Koukam už boural, teda do něj zezadu náklaďák, takže se tu bude ohánět že za to nemohl, ale já odpovím, že se tomu dalo vyhnout. Stačí pořád čumět do zrcátek a nehodě se dalo zabránit. Už bych měl několikrát rozbité auto zezadu, kdybych nekoukal pořád do zrcátek. To je to, čemu říkám předvídat víš? A ICEMAN, to je kapitola sama pro sebe. 6000 Km ročně je opravdu moc kilometrů, jsem rád že jsi soudný a jezdíš tak, kolik máš najeto a na co se cítíš. Já ročně najezdím zhruba 60 000 Km plus mínus, mám už najeto přes 600 000 km a ( zaťukám to ) bez škrábance.
Jméno: Karolajn (11.12.2008)
RE: Auto rodičů..
No vidis a presne o tomhle je tu rec...Iren taky byla hoodne zkusena ridicka...dovoluju si tvrdit, ze mela v aute najezdeno tolik, co prumernej ridic najezdi sotva do padesati let...a presto se to stalo. Zaslechla jsem ruzne varianty co se tam mohlo v noci stat- neco ji vbehlo pod auto, praskla ji pneumatika...nevim co je z toho pravda...jedno vsak vim jiste, ten smyk nemela jen tak. Vsichni totiz budeme sileny suverenni, budeme videt kriticky co delala ona spatne a my lip...az jednoho dne zase tam nekde na silnici budeme umirat prave my...teprve tehdy nam to dojde, ale to uz bude jaksi pozde... Nepisu to proto abych tu rozpoutavala zhavou diskuzi, ale proto, aby si co nejvic lidi uvedomilo, ze o tom, jak ma rizeni pod kontrolou, jak je vsechno o predvidani a jak on to zvlada, bude moc hrde mluvit nekdy v duchodcovym veku az mu papiry ze zdravotnich duvodu odeberou. Pokud i v tuto dobu budete mit auta bez skrabancu a cisty havarijni rejstrik, teprve pak si tu porovnavejte sve najete kilometry a schopnosti... ono totiz ve chvili, kdyz mas najeto treba 200.000 a tvuj zivot vyhasne, tak tenhle tvuj trumf jaksi ztraci na dulezitosti...
Jméno: gaizka (11.12.2008)
RE: Auto rodičů..
Plně souhlasím s Karolajn.Měla odcouvné to co vy tady někteří naježděno,kdo ví co se stalo.Akorát si tady honíte trika kdo má víc naježděno nic víc.To si pánové otevřete svoje diskuzní téma,nikoho to nezajímá aspon mě ne.Kdo jí znal ví co byla zač.Prostě se stalo co se nemělo stát.Nikdy na ni nezapomenu
Jméno: Iceman (11.12.2008)
RE: Auto rodičů..
Foli, som velmi rad, ze teraz najazdim tolko, kolko najazdim, mam to totiz v Prahe 5 min pesky do prace. Auto vyuzivam fakt vynimocne, hlavne na jazdy domov na slovensko. Az ho budem predavat, tesim sa na kupujucich, ktori si kupia 5 rocne auto s 40 000 najazdeneho :)
Ja nemeram kvalitu sofera rocnym najazdom kilometrov. Kamionista, ktory na dialnici ma nohy vylozene na volante, pozera TV a konzumuje bagetu je u mna hovado a nie sofer. Co z toho, ze ma rocne 120 000 najazdene?
A este nieco. I M.Schumacher pred rokom zrazil chodkynu na prechode. Si azda lepsi? Mas snad lepsie reakcie a reflexy ako on? Myslis, ze on nepredvida? Uvedom si, ze bohorovnost za volantom je nebezpecna, pre Teba i okolie.
Jméno: Iceman (11.12.2008)
RE: Auto rodičů..
Foli prosim prestan s tym. Ak by ho, stojaceho v kolone, naborilo protiiduce vozidlo, zase povies, ze by sa tomu dalo predist, len netreba furt cumiet do zrcatek. Proste to ber ako fakt, ze nehodu nesposobil on.
Jméno: zbyna2 (11.12.2008)
RE: Auto rodičů..
Foli ty jsi primitivní blbec,jelikož jenom blbec se tady vychloubá kolik si dovolí jezdit,že najezdíš desítky tisíc kilometrů z tebe přece nedělaj nejlepšího řidiče,kterýho nikdy nic nepřekvapí...Ano,své nehodě,kdy do mého vozu šťouchnul náklaďák když jsem popojížděl v koloně jsem opravdu měl šanci zábranit,ale jedině za cenu,že bych z auta udělal letadlo...dva ucpané jízdní pruhý tvým směrem,pomalé popojíždění a rána...mohu za to,že řidič za mnou hledal na zemi tužku??Ale tobě by se to určitě nestalo,jelikož bys předvídal a viděl v zrcátku jak se ten řidič ohejbá a určitě bys ujel...A nebo bys v té koloně dávno nestál,jelikož bys všechny předjel okolo svodidel...takových primitivů se vždycky najde celkem dost...
Jméno: Iceman (11.12.2008)
RE: Auto rodičů..
No ciastocne s tym suhlasim, ak tu citam jak jazdila, tak bola blazniva holka ;)
Jméno: kulinka (19.12.2008)
RE: Auto rodičů..
Ahoj, jojo, jsem to já! Promiň, ale já ještě nejsem stavu to s někým rozebírat. Já se chci dát dohromady, abych mohla podpořit její rodiče! Tak se třeba po svátkách potkáme, ale teď určitě ne! Nevím, kde bude mít hrob, ale pravděpodobně v Přerově. Určitě to v tuhle dobu nebudu u její rodiny zjišťovat. Promiň!! Je nám to všem líto, ale život jde dál. Dnes jsem tama opět jela a není to nic příjemnýho.
Jméno: kulinka (19.12.2008)
RE: Auto rodičů..
A nechápu co to tady vůbec řešíte za věci!?! Ať si každej jezdí jak chce, ale ať neohrožuje ostatní. Jestli máte spolu nějaké problémy, tak si to prosím řešte jinde!! Každopádně měla najeté mraky kilometrů, pač jezdila nonstop po celé republice a stejně jí to nepomohlo!!! Já taky jezdím rychle a jen od srpna jsem najela 30 000km,takže celkem mám za sebou moooc kilometrů za ty 4 roky řízení, ale kdyby mi něco vběhlo do cesty nebo cokoliv, tak to prostě nedám. Je důležité koukat do zrcátek, ale většinou to je prd platný!!! Jí to bylo úplně k ničemu!!! A co je komu po tom, jestli si auto koupila sama nebo ho dostala od rodičů!!!! Život ji to kurva nevrátí!!! Tak opatrně na těch cestách!! Jinak naštěstí jela v noci, tak nikoho neohrozila a pochybuju, že byla připoutaná!!! Jak ji znám, tak asi neee.. Ale je otázkou, zda-li by to připoutaná přežila.. Každopádně už se mi zabila v autě kamarádka, přímo kvůli tomu, že nebyla připotaná.. vypadla z auta z okýnka a to ji rozmáčklo.. její připotaný přítel měl jen rozbitou hlavu. Tak se prosím přivazujte.. Ušetříte body a hlavně v některých případech i život!!! A vždycky tu máte někoho, koho by to hrozně bolelo!! papa
Jméno: Pavel.H. (20.12.2008)
RE: Auto rodičů..
Souhlasím s Klárkou(KULINKOU)Nechápu jak můžete někteří tady s těmi příspěvky být tak bezohlední.Já osobně jsem z téhle tragédie dost zdrcen poněvadž jsem Irenku taky velice dobře znal a je to o to horší že dnes máme vánoční besídku kterou máme týdny dopředu naplánovanou a "slečna z audi"tam bohužel nepřijde.Klárko doufám že přijdeš včas.

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Doporučujeme

Levná alu kola
Alu kola, elektrony, litá kola, hliníková kola.
Povinné ručení
Kalkulačka, povinné ručení porovnání všech pojišťoven v ČR.
Autopůjčovna Praha
KV car - autopůjčovna Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.
Horská a Dětská kola
Vyberte si horské či dětské kolo v e-shopu či Pražské prodejně

Nové fotky

Z diskuze

přívěs neměl vzadu nárazovou trubku pro zkompatibilnění nárazu? zobrazit

nejezdíš autem,? až tě někdo sejme, řeknem, neměls tam lézt.... zobrazit

Osobně si myslím, že měl zimní, podle vzorku, co je vidět na 4. fotce. zobrazit

Už to asi sám nezvládne se zabít. zobrazit

presne tak - nejsem zadnej internetovej hrdina, kterej by mel ve zvyku nadavat, ale tohle je proste… zobrazit

Anketa

Kdo nebo co je podle vás největším nebezpečím v silničním provozu?

28.1 % 28.1 %|9
6.2 % 6.2 %|2
9.4 % 9.4 %|3
0.0 % 0.0 %|0
56.2 % 56.2 %|18
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil | autorská práva a ochrana osobních údajů |