Dopravní nehoda - Opilec za volantem zabíjel

3
Kraj: Středočeský
Obec: Kladno
Datum nehody: 11.09.2008
Zveřejněno: 08.10.2008
Kategorie: Alkohol | Nepozornost, spánek

Svého činu bude zřejmě velmi litovat řidič Fordu Transit, který před jízdou požil alkohol a poté se s vozem a sedmi spolucestujícími vydal na cestu z Loun do Kladna. Při předjíždění nákladního vozidla přes dvě plné čáry o něj zavadil, což dodávku odrazilo do protisměru, kde se střetla se Škodou Felicií. Zraněno bylo celkově sedm osob, z dodávky 5 lehce a jedna osoba těžce, která byla letecky transportována do nemocnice,ale přes veškerou snahu lékařů zemřela. Řidič Škody utrpěl zlomeninu klíční kosti a zápěstí. Řidiči dodávky bylo naměřeno 2,05 promile alkoholu.

 

Nejnovější fotky z nehod: kraj Středočeský

Diskuze ke článku - Opilec za volantem zabíjel

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: KubikCv (08.10.2008)
Místo
Není to náhodou silnice 1/7 kus za Panenským týncem?? A opět to vypadá na dodávku plnou "lopat"...jen tak dál..kolik dělníků tam ještě zařve?
Jméno: krtek (08.10.2008)
RE: Místo
Myslím že dělníků ještě mnoho, protože úijou všichni a to ve velky a tvrdej : - ( bohužel to opěd odnesl spolujezdec, ale musim dodat že na řidiči který má 2 promile to musí být videt na první pohled a k takovemu človeku bych si do auta v životě nesedl : -(
Jméno: zbures (08.10.2008)
RE: Místo
hmmm, zase zablokovaná silnice, stejně bych tama projel, kolem té dodávky s félicií se přeci projet dá, již mnohokrát jsem to takto udělal. Sice jsem byl jediný, ale protože jedu stále pomalu, tak jsem to v pohodě kolem toho místa projel. PS: a pak jsem byl v cíli rychleji než ostatní, neboť jsem tam byl sám a ostatní jeli objížďkou, kde se tzv. zasekali a nemohli jet plynule... A pak kde máte tu plynulost? He? Že tady o ní pořád tak mluvíte, furt se mi cpete na kufr a ťukáte si na čelo? Proč? Pak způsobíte nehodu a já pak mám jet oklikou? Tůůůůdle!!!! Pak rychle s Vámi do hrobu (viz kampaň Besip 2 - výborná kampaň, resp. návod, jak s Vámi po nehodě jednat...). Ano, přesně tak bych to zavedl. Někdo zaviní nehodu, jede rychle, pak má smůlu - bude mít takový pohřeb....
Jméno: zbures (08.10.2008)
RE: Místo
a víte, co je nejsmutnější? Že za dopravní nehodu nejsou ani žádné body, takže někdo bourá 5x do roka (i vícekrát) a má 0 bodů... hrůza! a někdo nemá 3x pásy a již přichází o řidičák, tak je ten "náš" systém propracovaný!!!!
Jméno: jakopako1 (08.10.2008)
RE: Místo
Tak mám pocit, že je ti 10. Nebo seš invalida na hlavu a řidičák nevlastníš. Pokud ho vlastníš, tak jsi ho koupil. Za nehodu a ještě pod vlivem přijdeš o body rozhodně.
Jméno: zbures (08.10.2008)
RE: Místo
dobře, pod vlivem jo, ale příjde o ně i bez nehody, víš????????????
Jméno: jakopako1 (08.10.2008)
RE: Místo
http://www.bezpecne-na-silnicich.cz/pravidla/bodovy-system-vyse-pokut/cesko/
Jméno: Docici (08.10.2008)
RE: Místo
Ty budeš asi pěkný idiot. Zemře tam "nevinnej" člověk a ty se staráš o to, jak dopravit svojí tlustou prdel co nejrycheleji domů. Víš co se děje kolem nehody? Kolik pohybu tam je? A to aby někoho zachránili. Mají si ještě hlídat svoje zadky, aby jim je někde nesrazil? Až budeš mít nehodu, tak by bylo fakné aby prvně poušteli provoz, kvůli plynulosti a pak se o tebe starali...PAKO
Jméno: Petkar (08.10.2008)
RE: Místo
Vážený pane zbures,

po přečetní několika Vašich komentářů mě napadají 3 možnosti:

1) jste nesvéprávný jedinec, pak se to dá pochopit.
2) děláte si z nás legraci, i to se dá pochopit
3) myslíte to vážně a skutečně se na silnici chováte jak popisujete.

První dva body jsou sice smutné, ale pro mně, jako řidiče, přijatelné, pokud ovšem skutečně jezdíte jak píšete, tak jenom doufám, že Vás na silnici nikdy nepotkám... Jezdím poměrně dlouhé štreky a je fakt úžasný pocit dojet někoho mimo obec, kdo jede bezdůvodně 60 km/h a nemoct ho předjet, nebo koukat jak kolem auta po nehodě lítají záchranáři a do toho se jim krokem sune nějaký trotl jenom proto, aby nemusel čekat i když jede krokem, překáží...

Takže tak a jenom drobnost na okraj, vzhledem k tomu co píšete, víte o řízení a zákonech kulový, ale nebojte, i na vás dojde, ono totiž bude bodována i bezdovudně pomalá jízda...
Jméno: zbures (08.10.2008)
RE: Místo
3. možnost je správně, skutečně tak jezdím i se tak chovám... PS: třeba se někdy časem potkáme... PS2: a za nehodu si může každý sám, to mi věřte...
Jméno: Petkar (08.10.2008)
RE: Místo
Pevně doufám, že se nepotkáme a názor, že za nehodu může každý sám... No, dovolil bych si polemizovat, čistě hypoteticky pojedu podle předpisu, mimo obec 90 km/h a dojedu auto, které jede 60 km/h, přibrzdím a čekám, až budu moct bezpečně předjet... Za mnou se vytvoří kolona, stejně slušně jedoucích řidičů, která ba se za "normálních okolností" nevytvořila... Pak se bohužel stane, že někomu se silným vozem povolí nervy a začne předjíždět několik aut najednou i za cenu porušení předpisů, protože už ho nebaví jet za někým, kdo se bezdůvodně vleče 60 km/h...

A teď mi řekněte, kdo vytváří nebezpečné situace? Ti, co jedou předpisoě, nebo ten, kdo jede bezdůvodně pomalu? Všichni jeli předpisově (dokonce i ten, kdo jel pomalu:-D i když z hlediska "morálního" je to sporné)...

Jinak ovšem souhlasím s tím, že za nehodu může vždy řidič, nikdy ne auto. Auto je stroj, který sám, naštěstí, bez pokynů řidiče neudělá ani mizerný pohyb... Ovšem často je viníkem nehody jiný řidič než poškozený...
Jméno: zbures (08.10.2008)
RE: Místo
no čistě hypoteticky řečeno, ale pokud Ti rupnou nervy, tak kamaráde, mezi námi, nemáš na silnici co dělat, ju? Neboť řízení je činnost jako kterákoliv jiná a pokud ji neumíš anebo nemáš dosti trpělivosti, tak dělej něco jiného, kde trpělivost máš... ok? Já klidně pojedu 20 za traktorem 2 hodiny a bude mi to jedno, ale pokud někomu jinému ne, tak skutečně ať ten dotyčný zůstane raději doma nebo se nechá odvézt taxíkem... Prostě rupnutí nervů = totální chyba za kterou se platí i životem nevinných lidí, pak nemá cenu tady dále psát, protože pokud někdo takto jezdí, pak se nedivím těm nehodám. PS: dneska jsem byl ve Zlíně a tam se jezdí velmi předpisově, ale stačí kousek za městem a najednou se to vrací do "normálu, tedy hrůzy!!!". Pokud vím, tak ve Zlíně je nyní velmi málo nehod, protože se tam všechno striktně dodržuje, a pak i já mohu jet těch 50, protože vím, že mi nikdo nepřirazí ke kufru a nebude blikat, abych uhnul na chodník, rozumíme si, ju? Tedy 20 jezdím proto, že i když na padesátce jedu 100, tak mi je pořád někdo na kufru - prý jedu pomalu, takže já zpomaluji a zpomaluji až na rychlost, kde mi může jet takto na kufru - což je max. 20, takže z toho to pramení, víš???? Jinak kdyby se držely striktní odstupy, tak klidně můžu jet i 60 a mimo obec 100. Ale jelikož se odstupy nedodržují, tak ve městě jezdím max. 30 a mimo obec max. 60. A pak kde je a v kom je chyba, ty frajere???? No? Až mi nebudeš jezdit na kufr, tak i já budu moci jet...
Jméno: Petkar (08.10.2008)
RE: Místo
Tak za prve, nevím o tom, že bychom si potykali, ale budiž...

Teď dobře čti, OK:-)

Nevztahoval jsem to na sebě, ale když už jsi to vztáhnul vůči mé osobě, OK...

Podle toho co píšeš je vidět, že jezdíš tak maximálně pár km.:-D

Mám taky svá pravidla, ve vesnici nepřekračuju 60 km/h, ale většinou se k ní ani nepřiblížím, prostě jedu tak jako všichni kolem a jak to okolnosti dovolují, pokud vidím omezení na 30 km/h, snažím se zjistit proč tomu tak je a přizpůsobit svou rychlost. Tím pádem nejsem brzdou provozu (ani ve jménu bezpečnosti), naopak mám pocit, že kdybys jezdil trošku rychleji, nezačnou se ti ostatní, předpisově jedoucí řidiči, lepit na kufr.

Mimo město jezdím trošku rychleji, ale nijak závratně 100-110 km/h opět záleží na okolnostech a provozu kolem. Pokud dojedu někoho, kdo jede předpisově 90 km/h nelepím se mu na kufr, na druhou stranu, ale jedu tak, abych ho mohl bezpečně předjet a pokračovat dál svým tempem... Taky záleží na tom kam jedu, když jedu 10-15 km je mi to jedno, ale když mám před sebou štreku 400-500 km, fakt mě dokážou točit řidiči, kteří jedou zbytečně pomalu (zbytečně pomalu nemyslím někoho, kdo jede předpisově, ale hluboko pod rychlostními limity určenými pro danou silnici). Pokud mám kde předjet, je mi to ukradené, předjedu a ve vteřině jsou zapomenuti, ale pokud za někým takovým musím jet 20-30 km, tak i tomu největšímu flegmatikovi pomalu povolí nervy...

Abys neměl dojem, že jsem nějakej trotl, co bezohledně předjíždí, mám ještě dvě pravidla:

"NIKDY NEPŘEDJÍŽDÍM A ANI NEJEDU NĚKAM, KAM NEVIDÍM".

"NA SILNICI MYSLÍM I ZA OSTATNÍ"

Díky těmto pravidlům jsem dokázal najezdit poměrně dost kilometrů s různými vozy pouze se 3 nehodami. Tím se nechlubím, ale je to fakt:
1. jsem měl, když jsem měl měsíc řidičák, byl jsme mladý a blbý a otočil jsem auto na střechu;
2. a 3. nehodu jsem měl nezaviněnou (jednou jako spolujezdec a jednou jako řidič), ale nikdy jsem úmyslně nikomu nenacouval do auta jenom proto, abych mu ukázal, jaký je trotl, ať už jsem si myslel o něm cokoliv...

A pevně doufám, že se nikdy nepotkáme...
Jméno: zbures (08.10.2008)
RE: Místo
jinak ohledně toho, kolik najezdím (viz můj profil), každoročně cca 50.000 km, tedy již mám za svůj život najeto cca 850.000 km, zatím stále bez nehod a vážnějších kolizí. Do nich počítám i drsnější brzdění či sejmutí kosa či vrabce. Srnku, jelena, či divočáka jsem nikdy nesejmul, vždy jsem zastavil a čekal, až odejdou, případně přeběhnou. To proto, že jezdím plynule a opatrně, navíc jsem projel několikrát celou Evropu. A řídím se heslem: čím dále jedu, tím jedu opatrněji a pomaleji. Takže nemáš naprostou pravdu s tím, že kdybys jel "jen" 30 km, tak by Ti nevadilo potkat traktor - vadilo by Ti to stejně, jako když jedeš 500-600 km. Tyto vzdálenosti jezdím zcela běžně, a nemám s tím problém. Raději si vyrazím dříve, abych tam byl vždycky včas. Nejvíce mne vždycky ale vytočí nějaká ta nehoda, protože jsou to právě NEHODY, které mne nejvíce zdržují!!! A pokud já někoho zdržuji, tak jej zdržuji záměrně, aby neboural... Protože většina těch, kteří mne takto "sejmou - tedy nesmyslně předjedou", tak za chvíli je potkávám ve škarpě či někde jinde. Pak tam jak blbec musím čekat, případně se snažím toto místo někudy jinudy objet. Jediné, co jsem ještě nikdy neudělal, a ani v budoucnu neudělám, je to, že bych u nehody zastavil a poskytoval někomu nějakou pomoc... to ať si dělá někdo jiný. Já za tu nehodu nemohl, tak co bych se staral. O mne se také nikdo nestará, takže já se také o nikoho nestarám, toť vše....
Jméno: riderhenry (08.10.2008)
RE: Místo
Clovece, ty si takovy ubohy omezenec, ze to ani neni mozne! :))))) Tvoje prispevky jsou tak debilni, ze se neprestavam s kazdym novym divit! Omlouvam se za nadavky, ale jinak to uz vazne nejde. Do tebe by mel nekdo nacovat, ty nejbezpecnejsi ridici, ktery neda ani prvni pomoc!
Jméno: Iceman (09.10.2008)
RE: Místo
Zburesi, si fakt deges.
Jméno: DDD (09.10.2008)
RE: Místo
To jsem zvedavej, az do vas vlitne nejaky opily hovado,a budete treba bez nohou. Jak se budete tvarit az vam nekdo rekne MUZES SI ZA TO SAM
Jméno: zbures (10.10.2008)
RE: Místo
pak si za to skutečně budu moci sám, toť vše...
Jméno: vitak (11.10.2008)
RE: Místo
Člověk, který medituje před zatáčkou 10 minut, jezdí po dálnici 30 km/h nemá na silnici také co dělat. Pochybuji, že si dáš za auto výstražný trojúhelník, když medituješ a jet po dálnici 30 je také proti předpisům. Schválně jezdíš pomalu a bavíš se tím, jak se za tebou tvoří kolony, zřejmě patříš i mezi ty idioty, kteří začnou zrychlovat, když je někdo začne předjíždět. Vypadá to, že jsi šílenec za volantem a nemáš za ním co dělat. jsi horší, než ti, co lítají jak s formulí1! Měl by jsi se nechat léčit, možná jsi neprošel testy u policie a proto jsi tam zřejmě skončil!
Jméno: DDD (09.10.2008)
RE: Místo
Co kdyby jsi se radeji tem lidem pokusil pomoci co? Jednou jsme takhle s kamosem tahali lidi z doutnajiciho auta a kazdej kolem akorat projel ach jo
Jméno: Firel99 (10.10.2008)
RE: Místo
Opět pan Z Bureš.K tomu není co dodat.Ot co jsem řekl u té nehody hasičů platí.Neznáte dopr..le Besip,tak se do toho ne..rte!!!!Podařilo se vám vytočit jinak hodnýho a tolerantního člověka jako jsem já.Potkat vás v jako spolujezdce tak je ze mně za půl hodiny labilní cholerickej idiot a možná že i dřív.Ty nesmysly co zde píšete jsou do očí bijící všichni to vidí,je n vy tu ze seb děláte blba..
Jméno: stanley (09.10.2008)
RE: Místo
presne tak...sadnut si s clovekom do auta ktory pred jazdou pozil alkohol je prirovnatelne k samovrazde...no a v tomto pripade museli byt nachlastany asi vsetci lebo 2,05promile je uz solidna davka...
Jméno: Petislav (12.10.2008)
Příspěvek smazán administrátorem
Příspěvek smazán administrátorem
Jméno: Petislav (21.10.2008)
RE: Příspěvek smazán administrátorem
Proč?
Jméno: LeBlanc (11.10.2008)
RE: Místo
kubíku, vzpomněl jsem si na tebe, předevčírem jsem projížděl Berounem a potkal jsem nabouraného trabíka na křižovatce,tak jsem zkoušel i něco vyfotit, jenže nic moc...
Jméno: Speed-Scirocco (08.10.2008)
ZBURES
vubec nechapu jak muže byt někdo tak bl**ej ,a hlavně jak někdo s tvojema názorama muže vlastnit řidičák ,přečetl sem si jen tvuj prvni příspěvek a stačilo mi to. je asi zbitečny prosit tě aby sis svoje názory nechal pro sebe a nikde (hlavně tady) je nezveřejňoval , co ? :-/
Jméno: zbures (08.10.2008)
RE: ZBURES
Vždyť se klidně tu navzájem pozabíjejte. Mně je to již jedno a já jezdit nemusím, ale pokud Vy jo, je to jedině Váš osobní problém, mne se to netýká, sorry...
Jméno: standa156 (08.10.2008)
RE: ZBURES
prosím dejte si za zadní okno plato vajec a vemte si klobouk a nebo se nějak jinak odlište od lidí kteří nejsou na penzi nebo invalidním důchodu a řízením se živí a nemají tolik času jako vy ať se vám stihnou včas vyhnout. a nebo uplně idealní by bylo kdyby jste jezdil v noci a nedráždil ostatní řidiče nepřiměřeně pomalou jízdou to je vážně kolikrát větší zlo než když jedete rychle ale je to o tom myslet i za ostatní učastníky silničního provozu a mít přehled co se na silnici děje.A když na to nestačíte tak nemáte na silnici co dělat. je to jen můj názor se kterým nemusíte souhlasit.
Jméno: Petkar (09.10.2008)
RE: ZBURES
A to bys pro nás skutečně udělal? Jako, že přestaneš jezdit?

Bud tak hodný a udělej to... To je totiž pro bezpečnost a plynulost provozu (ano tu plynulost, kterou se tak oháníš) to nejlepší co můžeš udělat...

A ještě úplně poslední věc, pak už se k tomu nebudu vracet a tvé příspěvky budu číst jenom pro pobavení, abych viděl, kdo všechno může dostat řidičák a koho můžu potkat na silnici. I kdybys stál (rychlost 0 km/h) můžeš se stát účastníkem dopravní nehody, dokonce i velmi vážné (kamarád stál v koloně a sešrotovala je cisterna) a myslím, že v tu chvíli budeš rád za každou pomocnou ruku. Bud pak od té dobroty a křič: "Já jsem ten Zbureš z www.chcizit.cz co nikomu nikdy při nehodě nepomohl a nechci pomoct ani ted..."

A tohle si zapiš tučným písmem:

"Neposkytnutí pomoci při nehodě je trestné!"

Před lety mi zemřel příbuzný, 20-lety kluk, jenom proto, že ho srazila řidička a nikdo mu neposkytl první pomoc a on se v bezvědomí zadusil, stačilo jenom vytáhnout jazyk... Od té doby jsem alergický na lidi, kteří neposkytnou pomoc a ještě se tím chlubí... Já stavím u každé nehody, kterou potkám po cestě, i když mám v autě malé dítě, co když zrovna potřebují pomoct? Co když zrovna moje pomoc zachrání někomu život?

Takže mi se svými zásadami můžeš víš co... a nejlepší bude, když fakt přestaneš jezdit, udělej to, prosím, pro nás ostatní...

Děkuji
Jméno: Speed-Scirocco (08.10.2008)
Alkohol
jak tady někdo psal ,sednout si do auta s někym kdo má takhle vypito je prostě totální demence, hlavně (jestli sem to správně pochopil) jestli je to parta dělníků a vědí co všechno ten řidič vypil :-X
Jméno: Moto4ever (09.10.2008)
Up
Jestli chcete rozebirat pana Zburese mate k tomu idealni moznost na foru je tam k jeho osobe zalozeny TOPIC
Jméno: DDD (09.10.2008)
chlast
Kazdej kdo sedne za volant opilej uz by nikdy nemel dostat ridicak. Jenze kdyz nam tu jezdej ozrali poslanci tak to nikdy neprojde
Jméno: zbures (12.10.2008)
TO: LEBLANC!!!
ach jo, těžké někomu vysvětlovat, co je to dodržování bezpečné vzdálenosti, tak uvedu konkrétní příklad: pojedu 100 km/hod. na silnici, kde mám jet max. 90. To si myslím, že bych neměl nikoho přeci brzdit... ale, bohužel za mne přijede k*r*e*t*é*n, který jede 140, ale nemůže mne předjet - protože je tam dvojitá plná čára a není dále vidět, protože je to samá mírná zatáčka. Ale on se mi přesto nalepí na kufr - cca 30cm od kufru a takto chce za mnou jet, je to normální? A to mám ještě zrychlit? Třeba na 150? Nebo 200? Zbláznil ses? První, co udělám, že trochu přibrzdím a budu sledovat jeho reakci. Pokud mu totiž nedojde, že se chová jako ú*c*h*y*l, tak to je pak zlé. Pak mne opět dojede na těch 30cm za kufr - chápeš jeho reakci, kdyby tam náhodou něco vběhlo, nebo bych např. v nějaké zatáčce dojel traktor? Prostě by mne zezadu sejmul!!!!!!! A ty h*o*v*a*d*o, kdo myslíš, že by za to mohl? No přece JÁ!!!! Protože přece vím, že takto nikdo za mnou jet nesmí a nesmím to tedy dovolit, aby za mnou někdo v takové blízkosti jel. Jediné, co mi zbývá, je začít pomaličku zpomalovat, neboť 30cm za kufrem = max. 20 km/hod. Takže pak již pojedu dále těch 20 a o tom to je, prostě pak již nebudu zrychlovat na 100, dokud mne prostě nepředjede. Až mne předjede, tak případně zrychlím, ale pokud takových idividuí potkám za cestu 10000, tak mi vážně věř, že pojedu raději celou cestu 20, protože to bude prostě BEZPEČNĚJŠÍ, chápeš??????????? ?????????????? ????????
Jméno: Máňa (12.10.2008)
RE: TO: LEBLANC!!!
dneska se teda překonáváš

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Doporučujeme

Levná alu kola
Alu kola, elektrony, litá kola, hliníková kola.
Povinné ručení
Kalkulačka, povinné ručení porovnání všech pojišťoven v ČR.
Autopůjčovna Praha
KV car - autopůjčovna Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.
Horská a Dětská kola
Vyberte si horské či dětské kolo v e-shopu či Pražské prodejně

Nové fotky

Z diskuze

Ty lidi měli obrovský štěstí.Už jen to že je vozejk mohl do těch svodidel natlačit trošku… zobrazit

vim jak to myslis ale za vse muzou ochranci a ten obchvat kolem plzne je moc dulezity nedokazu si… zobrazit

nechtel bych dostat jebu od airbagu a jeste potom hlavicku o sklo...  zobrazit

To je stejné jako by si paragán zapoměl padák! nebo potápěč láhve se vzduchem. Připoutat se… zobrazit

No stou bezpečností to bude tak na stejno zobrazit

Anketa

Kdo nebo co je podle vás největším nebezpečím v silničním provozu?

28.1 % 28.1 %|9
6.2 % 6.2 %|2
9.4 % 9.4 %|3
0.0 % 0.0 %|0
56.2 % 56.2 %|18
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil | autorská práva a ochrana osobních údajů |