Dopravní nehoda - Octavie srazila smrtelně cyklistu

1
Kraj: Zlínský
Obec: Lukov
Datum nehody: 12.08.2008
Zveřejněno: 16.09.2008
Kategorie: Nepřiměřená rychlost

Nepřiměřená rychlost sehrála hlavní roli při nehodě vozidla Škoda Octavia a cyklisty. Osmačtyřicetiletý muž nezvládl průjezd levotočivou zatáčkou, dostal smyk, při kterém ze silnice smetl cyklistu. O tom, že řidič Octavie jel velmi rychle svědčí i fakt, že s vozem po nárazu jel dlouho dobu po travnaté ploše a zastavil se až o rodinný dům a zaparkované vozidlo. Viník nehody skončil s lehčím zraněním. Cyklistovi už bohužel nebylo pomoci.

 

Nejnovější fotky z nehod: kraj Zlínský

Černé ovce na silnici
Zavinili jste vážnou či smrtelnou dopravní nehodu a snažíte se s tím vyrovnat? Nebo jste se vy nebo někdo z vašich blízkých stal obětí vážné dopravní nehody nebo vám po ní zůstaly vážné zdravotní následky a vy se s tím učíte žít? Prosím, ozvěte se. Právě vaše příběhy hledáme pro pořad České televize Černé ovce na silnici. Stačí napsat na mail cerneovce@chcizit.cz.

Diskuze ke článku - Octavie srazila smrtelně cyklistu

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: zbures (16.09.2008)
Proč se neustále bourá?
Na to je jednoduchá odpověď - protože držet nohu na plynu je velmi jednoduché, jet rychle je taktéž velmi jednoduché... ale soustředit se po delší dobu a držet nohu tzv. "na uzdě" je velmi problematické a taktéž duševně a fyzicky náročné, takže co z toho vyplývá a jak tomu čelit? Prostě 1. poté, co nastartuji, tak v autě čekáme tak 5 minut, abychom si všechno ujasnil, pak pomalinku (co nejpomaleji) se rozjíždíme, abychom nabrali ten přiměřený cit a co nejpomaleji jedeme (alespoň 5-10km), pak teprve pomalu zrychlujeme, ale tak, abychom měli všechno pod kontrolou. Kdo to dělá jinak, tak na to jednou doplatí... Vím, o čem mluvím...
Jméno: derek680 (16.09.2008)
RE: Proč se neustále bourá?
Trochu prehnana teorie, nevim proc by clovek mel v aute 5 minut nejdriv meditovat a pak vyrazit. Cit muze chybet akorat klouboukari, co ridi jednou za rok. Jina skupina ridicu spis postrada rozum. A pak jsou i lidi co treba dokazou ridit bezpecne a plynule i bez co nejpomalejsiho rozjezdu.
Jméno: Moto4ever (16.09.2008)
RE: Proč se neustále bourá?
Tak to budeš asi jediný v ČR co tohle dělá.Já teda nevím ale dokonce bych řekl že tim omezuješ provoz s tim s vim 5-10km velice pomalu.Za to by snad mohla byt i nejaka pokuta a o tu ja nestojim to radeji pojedu 5-10-1000km podle predpisu snad jen o neco malinko vic dle terenu a vozovky.
Jméno: docent (16.09.2008)
RE: Proč se neustále bourá?
S tim docela souhlasim, docela mě kolikrát dokážou naštvat řidiči, který zas jedou přehnaně pomalu. Brzdí provoz a nutí ostatní řidiče předjíždět. Chápu pospíchej pomalu, ale co je moc, to je moc. Rychlost se má dodržovat a přizpůsobit. Takže brzdit provoz meditací, to myslim je zas druhej extrém :-)...
Jméno: zbures (16.09.2008)
RE: Proč se neustále bourá?
njn, ale hlavně že již máš na kontě za pár km tolik nehod...
Jméno: docent (17.09.2008)
RE: Proč se neustále bourá?
Víš, kdyby si to tady trochu pročítal, tak by si věděl, že už sem jednou psal, že ani jednu nehodu jsem nezavinil já. Dvakrát sem boural, ale jednou mě sestřelil padesátník a podruhý padesátnice, moje první bouračka byla s favoritem, který skončilo po nárazu v poli na střeše, tenkrtá sem byl rád, že sem přežil, jel sem 60, v místě, kde je devadesátka a přece se to stalo, po druhý to vypadalo podobně, ale na to jak dopadlo auto, tak mě se nic nestalo a kupodivu zase nedání přednosti v jízdě......
Jméno: zbures (17.09.2008)
RE: Proč se neustále bourá?
zavinit, nezavinit, to se nedá takto říci. Já jsem neměl zatím žádnou nehodu, a to zaviněnou či nezaviněnou. Prostě jednou je člověk na silnici, tak musí být schopen správně a zavčas reagovat a navíc velmi dobře předvídat. Např. taková banalita, jako je nedání přednosti v jízdě - kolikrát za život mi někdo nedal přednost - a mám to do něj napálit? To bych jedině chtěl udělat úmyslně, takže pozor na to, co říkáš - abys nakonec ty své dvě nehody neměl zapsané u Boha jako úmyslné a vůbec o tom ani nevíš!!!
Jméno: Radeczek (18.09.2008)
RE: Proč se neustále bourá?
Zbures, ty musíš být obzvlášť zajímavý člověk. To mi řekni, jak zareaguješ pokud ti z vedlejší silnice vyjede auto, tak cca. 30m před tebou a v protisměru zrovna jedou taky auta a po pravé straně jsou stromy. To jako vzlítneš? Máš moc silný pocit, že pomalou jízdou, tak 200km/h na dálnici, máš vše pod kontrolou a vše zvládáš, ale jednou na to můžeš dojet!
Jméno: zbures (19.09.2008)
RE: Proč se neustále bourá?
tak 1. dálnice je od toho, aby se po ní jezdilo rychle - když je dobrý povrch, více pruhů - o to lépe. Např. v Německu je doporučená 130. Jinak na ostatních silnicích nemůžeš jet 200, to snad asi chápeš, ne? A pokud mi vozidlo vyjede z vedlejší 30m předemnou, tak jak jsi popsal tuto situaci, tak maximálně mohu do něj ťuknout, neboli zavadit o něj, neboť v každé křižovatce máš mít max. rychlost 30 km/hod, jinak je to tvá vina, chápeš? A pokud pojedu těch 30 km/hod. tak do něj mohu max. trošku ťuknout... nic víc, nic míň. A pokud si myslíš, že silnice jsou od toho, aby každý valil na maximum, tak se hodně pleteš. Kdo je jednou za volantem, tak je to také jeho pracovní náplň. Pokud to tak nebere, ať raději za volant nesedá. Pokud si někdo myslí, že trávit čas v autě je ztráta času, tak ať skutečně tráví čas někde jinde - tedy mimo auto. Pokud takový člověk pak sedne za volant, a něco se stane, je to pak vážně nepřímý úmysl a za to by měl jít sedět na doživotí anebo již nikdy nemít ŘP - pak bys teprve viděl, že na silnicích by najednou nikdo nejezdil, protože by tam jezdili jenom Ti z nás, které to skutečně baví a kterým nevadí, že stráví v autě více času, chápeš?
Jméno: SDR (19.09.2008)
RE: Proč se neustále bourá?
Ne, ty nejsi zralej jen na vytroupební ale na vytlačení do pangejtu, potkat nějakého vola kterej předemnou v každé křižovatce zpomalí na 30 tak mě asi jebne, nedivil bych se kdyby za tebou byla kolona 2km dlouhá. Vědomě ohrožuješ bezpečnost a plynulost provozu, myslíš si že jezdíš bez nehod ale nevíš kolik se jich stalo v koloně kterou jsi vytvořil. Dnes jsem viděl dvě fábie, asi nedobrždění, na takovém nesmyslném místě, za to jsi určitě mohl ty:) Přes křižovatky se jezdí 50 nebo 90km/h, pokud to nemění místní úprava.
Ještě by z tebe mohl vypadnout že preventivně zastavuješ u každého přechodu jestli tam náhodou někdo nevběhne...
Kdybys nedělal takové kraviny tak nepotřebuješ 200PS k tomu aby jsi uhýbal lidem kteří za tebou nemohou dobrzdit...
Jméno: zbures (20.09.2008)
RE: Proč se neustále bourá?
jj, přesně jsi se trefil - ano, ještě navíc zastavuji skoro před každým přechodem, abych se přesvědčil, že tam nikdo není....
Jméno: Petan (24.09.2008)
RE: Proč se neustále bourá?
No jasně. Pokud myslíš, že jedeš v pravoúhlé křižovatce 30, tak se nedivím, ale jak už tady dotyčný řekl, v křižovatce se jezdí 50 nebo 90 popř. místní úpravou. Jednou takovou jezdím denně do práce a je tam povolená sedmdesátka a neumím si představit, že by tam nějaký pako jel 30. Tak bych ho asi musel kopnout do pr**le, teda do nárazníku, páč je to zde už zmíněné vědomé brzdění silničního provozu
Jméno: docent (21.09.2008)
RE: Proč se neustále bourá?
Človeče, já fakt nevim, co si mám o tobě myslet, já do těch aut nenaboural, oni nabourali do mě, první nehoda se stala na křižovatce, na sjezdu, nedal přednost, prásk mě do boku a já se válel na střeše v poli, pak mě nabrala z boku ženská z výjezdu z kamenolomu. Já vážně začínám pochybovat, že seš normální člověk, ty seš buď děsně namyšlenej idiot nebo samotnej Bůh. Ty jezdíš pomalu, ty nebouráš, stavíš před každym přechodem a rozhlížíš se na něm, tebe bych docela rád poznal... :-)
Jméno: zbures (22.09.2008)
RE: Proč se neustále bourá?
klidně, jsem z Brna, pokud budeš mít cestu, rád se s Tebou osobně setkám... ICQ: 393-569-554
Jméno: zbures (19.09.2008)
RE: Proč se neustále bourá?
a navíc 200 jsem jel jen párkrát a to jen chvilkově na rovných a přehledných úsecích, jinak se snažím jet 130, ale co naplat, když D1 a D2 apod. jsou tak rozbité v pravých pruzích, že prostě tam jet nemohu, takže potom neuhýbám a ostatní mne musejí předjíždět zprava - tak pak jsem NUCEN NUCEN a NUCEN zrychlit, neboť tito jedinci jezdí více jak 160 - tedy aspoň na tuto rychlost, aby těch, kdo mne dojíždějí nebylo tolik a abych případně uhýbal do pravého pruhu co možná v nejmenším možném případě (např. 5x-10x za cestu do Prahy).... Kdyby byl stav dálnice dobrý, jako je kdekoliv jinde, tak tam jedu 110-130 a v pohodě si jedu a nikoho nebrzdím ani neohrožuji. Celá bezpečnost je také o silnicích, víš??? Neboť ten hluk tak nesmírně obtěžuje, že je jasné, že normální jedinec to 5 a více hodin v kuse nevydrží a proto se snaží projet tyto úseky co nejrychleji a v co nejlepším pruhu, chápeš????
Jméno: zbures (19.09.2008)
RE: Proč se neustále bourá?
a do toho všeho to ještě kazej policajti, kteří občasně někde namátkově měřej, aniž dají předem vědět, kde... neboli jinde je tam značka a napsáno měřený úsek, jenom v ČR ne!!!! A to mi taktéž vadí. PS: naštěstí mne ještě nikdy nezměřili... Ale jak říkám, jezdím nad 130 km/hod. jen proto, že pravý pruh našich dálnic na Moravě je prostě NESJÍZDNÝ!!!!!
Jméno: mysak! (16.09.2008)
RE: Proč se neustále bourá?
no podle toho co tu pises, tak asi taky moc nesundavas nohu z plynu.. to ja se rad rozjedu hnedka, kord v tomhle pocasi hlavne po ranu.. uz aby se zahral motor a topilo to.. a co se tyce ty nohy, tak moc rad pouzivam brzdy.. doda to vetsi prozitek z jizdy..
Jméno: zbures (16.09.2008)
RE: Proč se neustále bourá?
tak to jsi právě takový hazardér, jaké nemám rád, neboť brzda se má používat jen při přibrzdění na křižovatkách, anebo když chceš zastavit, jinak by se používat neměla. Člověk by měl jezdit tak, aby si udržoval dostatečný odstup, aby nemusel žádným způsobem nijak prudce reagovat. (Toť jen na okraj)...
Jméno: Radeczek (16.09.2008)
RE: Proč se neustále bourá?
Opravdu nebrzdíš? A jak zpomaluješ z 90 na 50 v obci? Kvaltama? To snad ne, tak nepiš blbosti. Lidi, co jezděj jak připos*aní 60 ve meste i mimo obec, prostě v jednom kuse a myslej si, že jedou pomalu a tudíš bezpečně, vytvářejí takovou jízdou mnoho krizových situací, i když třeba nevědomky. Ono se za takovým páprdou táhnout pár kiláků, to je vážně o zdravý a ti méně zdatní jedinci předjíždějí i tam, kde by to za normálního provozu nikdy neudělali. Takže jezdit bezpečně, ale ne připo*raně! Já jezdím svižně, ale ne nebezpečně. Ten co to neumí skloubit nemá na silnici co dělat. Pokud musíš před jízdou 5 minut meditovat, jsi podle mě cvok. Je to sice tvoje věc, ale dojet tě na tvejch prvních 5-10 km, bych opravdu nechtěl.
Jméno: SDR (16.09.2008)
RE: Proč se neustále bourá?
Ale jinak asi chápu co jsi chtěl říct, taky se mi stává že když mě někdo jako ty donutí jet dlouho třeba 70 tak mi pak nevadí jet 80km/h ale samou radostí že mě nikdo nezdržuje to rozhýbu mnohem víc...
Jméno: zbures (17.09.2008)
RE: Proč se neustále bourá?
no jistě, že kvaltama! Jak jinak? Anebo nechám v klidu doběhnout, protože mám automatiku...
Jméno: SDR (16.09.2008)
RE: Proč se neustále bourá?
Máš automat bo manuál? Brzda se používá ke zpomalení nebo zastavení a má se používat častěji než k zastavení u křižovatky, aby nezestárly, možná to u mercedesu nehrozí, aůe u náklaďáků se občas na STK projeví špatná funkce brzd u vozidel kde řidič skoro nebrzdí provozní brzdou a používá převážně motorovou brzdu, retardér, podřazuje atd... Provozní je odvozeno od používání v provozu, ne od nouzového zastavení u křižovatky kde to nestihneš zastavit motorem
Jméno: SDR (16.09.2008)
RE: Proč se neustále bourá?
Ano, motor s má nechat proběhnout na volnoběh, ale cca 10 - 30s aby se začal řádně mazat než mu dáš nažrat, déle už je to bráno jako plýtvání palivem. Ty budeš určitě jeden z těch co nedaj přednost, chvíli zdržujou náklaďáky a na prvním vhodným místě k předjetí vypálí dopředu a už je není vidět :)
Jméno: zbures (17.09.2008)
RE: Proč se neustále bourá?
ano, přesně jsi to trefil!!!
Jméno: braby (16.09.2008)
škoda bajkera
Auto je zbraň a měly by se na něj dělat psychotesty. A že na papíry to nejezdí? Za jízdu bez řidičáku by se sekaly prsty... Nic jinýho už asi nepomůže.
Jméno: zbures (16.09.2008)
RE: škoda bajkera
jj, jsem pro... a navíc, kdo má bourák o 150 a více koních, povinně by měl mít zbrojní průkaz. PS: mám autíčko o 200 koních, takže zbrojní průkaz samozřejmě vlastním...
Jméno: pepan (16.09.2008)
RE: škoda bajkera
ty? :-D no nekecej... vždyť by ti stačil na to tvoje ježdění trabant :-D i když na druhou stranu určitě cestou doháníš čas strávený meditací :-P:-D Já zas nemám rád lidi co nejedou s davem a všemožně se snaží předjíždět a kličkovat jen aby ušetřili pár sekund možná minut... pak to často stojí někoho život :-(
Jméno: zbures (17.09.2008)
RE: škoda bajkera
však já taky nikde nepíšu, že se následně snažím čas dohnat. Já jsem naopak človíček, který když někam jede, tak si dá 2-3 hodiny rezervu, takže pak jsem všude včas a klidně mohu jet 40ti km/hod. a nemusím ani nikoho předjíždět. PS: a výkon mám od toho, že když nějaký dement za mnou nedobrzdí, tak prostě šlápnu na plyn a on do mne nenarazí, víš?
Jméno: riderhenry (17.09.2008)
RE: škoda bajkera
teda nic ve zlem, ale cist tvoje prispevky, to je docela zabava, nechapu, kam na ty rozumy chodis! Motorem se vyrazne brzdit nema, aniz bys sundal nohu s plynu, protoze mu to neprospiva. Stejne tak brzdy, ktere pri prvnim brzdeni maji horsi brzdnou ucinnost - paklize chces byt nejbezpecnejsi z bezpecnych, jak se prezentujes, tak tohle taky neni cesta, kdyz tvrdis, ze brzdy nemusis pouzit ani jednou za danou trasu. Tim svym 5timunutovym stanim se zapnutym motorem zase prozmenu nicis motor, ktery (u aut) je delany na okamzity rozjezd. Proc? Protoze nezatizeny motor pracuje jinak nez zatizeny (i za stejnych otacek) a zatizeny se lepe promaze a za predpokladu, ze jezdis v malych otackach, nez motor zahrejes, tak se zvysuje jeho zivotnost... Snad toto nebudu mit ulozeno u Boha! :))))
Jméno: riderhenry (17.09.2008)
RE: škoda bajkera
krom toho si myslim, ze cas je to nejcenejsi, co mame, protoze nikdy nemuzeme vedet, kolik ho jeste zbyva - takze jezdit bezpecne je fajn, kup si klidne SUV od Volva, nebudu ti to zazlivat, ale davat si 2-3 hodiny rezervu, abych mohl sedet na zadku v aute, ikdyz bych mohl misto toho travit cas smysluplneji, nebo alespon prijemneji, je totalni hloupost!
Jméno: zbures (18.09.2008)
RE: škoda bajkera
jj, a pak to tak topadá, a pak se mi to prodražuje taktéž, neboť opětovně budou pojišťovny zvyšovat povinné ručení - a loni jsem kvůli tomu nemohl vyměnit ani čep na přední nápravě, protože jsem tyto peníze odevzdal pojišťovně. A letos kvůli tomu nebudu měnit pneumatiky, hrůza!!!
Jméno: zbures (18.09.2008)
RE: škoda bajkera
Ano, patřičně Tě chápu, protože zahřívat motor můžeš i pomalou jízdou na malé otáčky - proto jsem to již psal v prvním příspěvku, že prvních 5-10 km jedu pomalu... a to, že pár minut strávím navíc v autě, to mne také nezabije. A to, že o pár minut navíc běží motor, to mu také neuškodí. Vždyť na cestách většinou potkám nějakou tu nehodu a hned je tzv. času dost, že? A pak je Ti najednou jedno, že tam stojíš 10 hodin na stejném místě se zapnutým motorem, že jo? Já prostě to píšu proto, že vím, o čem mluvím... protože jsem to za svůj život hodně zažil - navíc jsem byl profesionální řidič, dále jsem jezdil rally a taktéž jsem honil grázlíky v policejních vozidlech, a proto vím, o čem mluvím...
Jméno: Radeczek (18.09.2008)
RE: škoda bajkera
To je jak životopis Jamese Bonda. Hold profík, smekám:) Ale stejně si myslím, že v mnoha věcech, co jsi napsal, jsi dost přeháněl a striktní dodržování těch rad bezpečnost spíše zhoršují. Jezdit se má podle toho, jaká je situace na silnici, a ne podle zažitého stereotypu.
Jméno: zbures (18.09.2008)
RE: škoda bajkera
jj, v tom máš recht, hlavně záleží na kvalitě silnice, protože abych každý rok měnil tlumiče, případně nápravu, se mi rozhodně nechce. Takže pokud je tam špatný stav silnice, pak bohužel plynulost musí stranou a jedu někdy i kolem 10ti km/hod., prostě smůla, mají být lepší silnice, pak bych jezdil dle předpisů... a v dnešní době je to asi ten největší problém, kterým způsobuji ostatním řidičům - protože Ti si svých autíček neváží (80% také jezdí jen služebními, takže jim je to jedno), a v tom je ten problém.... v tom je ten zakopanej pejsek... např. na D1 jsem jel v levým 160-200, protože jsem nechtěl jet do pravého pruhu, ale jakmile jsem nucen jet v pravém pruhu, tak tam jedu 30km/Hod., prostě špatná dálnice, musím přizpůsobit rychlost stavu vozovky a to má přednost před plynulostí, hold takový je život...
Jméno: zbures (18.09.2008)
RE: škoda bajkera
jináč díky za poklonu, fakt jsem nepřeháněl. Má nová přítelkyně o tom také ví své a mí staří přátelé si povídají různé historky o mě. Celé Brno mne zná a když bys chtěl brněnského operačního důstojníka na lince 158 a zmínil se mu o tom, že Tě zastavil nějakej chlapík ve stříbrném mercedesu, tak by hned věděl, že jsem to já... ale já bych Tě zastavil jen tehdy, kdybys jel skutečně jak dobytek, kvůli zástěrkám, ani jiným podobným p...č...nám nezastavuji...
Jméno: pepan (18.09.2008)
RE: škoda bajkera
no... já myslím, že jsi stejný prase jako ostatní :-P:-D máš velké seběvědomí a myslíš, že tvé řidičské umění je naprosto dokonalé... 3 hodiny tě nezabijou proto jedeš po dálnici 200...
Jméno: zbures (18.09.2008)
RE: škoda bajkera
proto právě ne, kvůli času to není, ale abych nemusel přejíždět do pravého jízdního pruhu. Když jsem tam jel (tedy v levém) "jen" 140, tak na mne všichni troubili a houkali, abych jim uhnul, ale to nejde, takže mne pak předjížděli zprava a navíc občas blokovali apod., takže jsem byl NUCEN zrychlit, jen proto jezdím po D1 rychle, protože její pravý pruh je prostě NESJÍZDNÝ, chápeš? Anebo Tobě se zdá, že D1 je superstrasse???????????????????????
Jméno: riderhenry (18.09.2008)
RE: škoda bajkera
Po D1 jezdim zasadne 160, protoze pak nemusim temer vubec nikomu uhybat a jedu porad v levme pruhu. Ale beztak me fascinuji plne nalozene felicie a podobne kusy, ktere jezdi svou maximalni rychlosti a hrde me predjizdeji...
Jméno: SDR (18.09.2008)
RE: škoda bajkera
Levý pruh je určen jen k předjíždění, ty bys tam jezdil furt ale když tam chviličku předjíždí náklaďák tak všichni nadávaj...
Pokud nejsi schopen na rovině udržet 80km/h tak máš na nejbližším exitu vypadnout z dálnice...
Občas se někde proslýchá že si řidiči na dálnici čtou atd a ty máš odvahu jet v jejich pruhu 30km/h? To jseš podle mě větší hazardér než ten kdo jezdí svižněji. všichni jezdí jak prasata ve všech pruzích jen panáček v mercedesu tam jede 30? Ne :D To není přizpůsobení stavu a bla bla ale obyč zdržování, pokud nemáš na díli ke svému vozu tak si kup něco ekonomičtějšího ty realisto.
Jméno: derek680 (18.09.2008)
Tak ja nevim
Pred jizdou medituju, za rok najedu 50000 km prumernou rychlosti 20 km/h, vsichni co jste kdy nabourali jste hazarderi a muzete si za to sami, po D1 jedu bud 160 km/h nebo 30 km/h, ale pritom zasadne nepouzivam brzdy, jezdil jsem asi se vsim co se da ridit a zna me cele Brno....

Ja myslim, ze uz by to stacilo.
Jméno: SDR (18.09.2008)
RE: Tak ja nevim
Ale nepochlubil se co dělá teď, že nemá na ND, asi je na pracáku...
Jméno: Radeczek (18.09.2008)
RE: Tak ja nevim
No jestli jsem to pochopil správně, tak je to tajný dopravní policista a ve svém stříbrném mercedesu hlídá bezpečnost dopravy, ale nemějte strach, za zástěrky nás prý nezastaví:) A ve volném čase natáčí novou bondovku...
Jméno: SDR (18.09.2008)
RE: Tak ja nevim
Za zástěrky nestaví páč je sám nemá :) Já mám postaršího káďu a tam jsou od výroby... On asi zastavuje pouze ty co ho vyfakujou za to že zdržuje provoz...
Jméno: zbures (18.09.2008)
RE: Tak ja nevim
jj, přesně, trefil ses do černého!!! PS: jinak se ta diskuze nějak rozjela, že?
Jméno: vitak (19.09.2008)
RE: Tak ja nevim
Ty jsi vážně jouda! Jak můžeš sedět 5 minut v nastartovaným autě? To musíš každé dva měsíce svíčky. Kdyby to auto mohlo, tak ti normálně nafackuje. Znal jsem jednoho policistu, naštěstí už také bývalého, který jezdil podobně jako ty. nastartoval, chvíli seděl v autě a pak jel 10 km maximálně na 2 rychlostní stupěň v zimě a hrozně se divil, že mu to po městě žere 10 litrů! jsi asi stejný případ a vzhledem k tomu, že si neuvědomuješ, jaké hovadiny tady píšeš, věřím, že jsi bývalý policista.
Jméno: zbures (19.09.2008)
RE: Tak ja nevim
jsem bývalý polda, ale svíčky žádné neměním, protože mám diesla, a navíc to, že někdo jede 10km na 2. stupeň (např. 30 km/hod) vůbec nevadí. A to, že někdo zahřívá motor 5 minut, to také ne. Spíše mi vadí, že se plýtvá obrovským množstvím paliva u letadel, hlavně těch vojenských - mise Irák, Afganistán apod. - víš, kolik letadel musí zásobit takových 130.000 vojáků? Min. 100 denně, ne-li víc! A to mi vadí rozhodně více, než mít o 1-2 litry větší spotřebu.
Jméno: SDR (19.09.2008)
RE: Tak ja nevim
Má se nastarotovat, malou chvilinku nechat motor aby se začal řádně mazat a pak jet normálně, jen mu nedávat nažrat, to potom třeba pukne hlava, hlavně u dieselu, svíčky si klidně vymeň aby ti to lépe startovalo, ropák je má taky, letadla mě taky krapet pohoršujou ale naštěstí mají jiný druh benzínu, do těch válečných zemí a číny (moc se motorizuje a nabourává ekonomiku) by to chtělo pár biologických bomb a byl by klid...
Jméno: zbures (19.09.2008)
RE: Tak ja nevim
dobře, když myslíš, že by to stačilo, prosím.... Ale nezapomeň, že říkám nic jiného než pravdu, a někdy ta pravda skutečně druhého i bolí, ale to nic, pokud jsem Ti ublížil, sorry... s tím já už nic nenadělám. Holt život je asi takovej...
Jméno: Inboy_19 (26.01.2009)
RE: Tak ja nevim
V prvom rade chcem povedat, ze studujem na VS v odbore doprava a manipulacia. (Motorove vozidla su moj statnicovy predmet) Viem urcite, ze auto sa ma zahrievat plynulou jazdou. Plynulou neni to iste ako pomalou. Plynulou znamena pomaly rozbeh az do rychlosti 100 km/h (u tak silneho auta ake mas). Zahrievanie na mieste skodi autu slabym mazanim a je tam zvysena spotreba. Pomala jazda prospieva jedine tak podvozku (tlmice, naprava...) ale skodi motoru. Motor je stavany tak, aby bol vystaveny urcitej zatazi. A diesel MA SVIECKY!!! Sice nie zapalovacie ale zhaviace. Jazdecke schopnosti? No podla tvojich prispevkov urcite nepatris na cesty. Mozno na jazdu po poli. Predsa najdolezitejsia je plynulost cestnej premavky. A na zaver: Viete preco policajti chodia vo dvojici? Jeden vie pisat a druhy citat :)

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Doporučujeme

Levná alu kola
Alu kola, elektrony, litá kola, hliníková kola.
Povinné ručení
Kalkulačka, povinné ručení porovnání všech pojišťoven v ČR.
Autopůjčovna Praha
KV car - autopůjčovna Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.
Horská a Dětská kola
Vyberte si horské či dětské kolo v e-shopu či Pražské prodejně

Nové fotky

Z diskuze

Holt zadarmo se nepůjčuje! zobrazit

Hlavne ze jsi v cajku. Traktory nemam rad, krome toho ze asi nemaj blinkry a zrcatka, jeste z nich… zobrazit

Proč myslíš, že chyba řidiče dodávky? zobrazit

Já kdybych nezbořil 306tku Cabrio, tak jezdim za 5 litrů :o))) zobrazit

Hele Henry nejdřív se podívej na video a pak piš, první slova ve videu jsou:podle námy… zobrazit

Anketa

Uvítali byste v osobních vozidlech černou skříňku?

65.5 % 65.5 %|36
5.5 % 5.5 %|3
29.1 % 29.1 %|16
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil | autorská práva a ochrana osobních údajů |