Dopravní nehoda - Projetí STOPky

2
Kraj: Středočeský
Obec: Smečno-Kačice
Datum nehody: 26.07.2008
Zveřejněno: 29.08.2008
Kategorie: Hrubé porušení pravidel

Tento řidič s manželkou v 6-tém měsíci těhotenství a 10-ti letou neteří prolétl STOPKU cca tak v 50 km/h a čelně sebral motorku, která jela po hlavní. Vypověděl, že se rozjel a najednou rána. Jeho vůz (bez předku) skončil 30m v poli od místa střetu. Motorkář byl mrtev na místě,jeho manželka,kterou jsme se ještě snažili s ostatními držet do příjezdu záchranky a příletu vrtulníku při životě zemřela v nemocnici. Oba při nárazu létěli vzduchem 50-60 m. Nechali zde 3-měsíční holčičku. Jeli se po obědě u rodičů projet.

 
 

Nejnovější fotky z nehod: kraj Středočeský

Diskuze ke článku - Projetí STOPky

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: Máňa (29.08.2008)
nechápu
tak tohle fakt nechápu, když jsem měla 3měsíční mimino, tak jsem měla jiné starosti, než lítat po obědě na motorce,no a na druhé straně jezdit jako prase s těhotnou ženskou v autě!!! To se sešli dva nóbl řidiči. Bohužel na konci je velká tragédie.
Jméno: Iceman (29.08.2008)
RE: nechápu
Smutna udalost.
Uz som mozno osumely svojimi nazormi, ale motorky fakt nechapem, nemam o nich dobru mienku, aj ked tu bola vina na strane ridice auta, za predpokladu, ze motorka sla podla predpisov.
Jméno: riderhenry (29.08.2008)
RE: nechápu
Nechapes motorky? Co to zase znamena?
Jméno: SDR (29.08.2008)
RE: nechápu
To znamená že to jsou stroje k ho**u, neodvezeš na tom nic, je to nebezpečné, spotřeba stejná jak osobní auto, smrad jak z žigulíku, tahání nesmyslného výkonu z malého motůrku, otravný hluk, vymývání mozku řidiče v základní výbavě atd, ještě něco?
Jméno: Iceman (01.09.2008)
RE: nechápu
SDR: :):):) bezva nazor, hlasujem za :)
Jméno: Lemon (04.09.2008)
RE: nechápu
Hele kaďej takový být nemusí a to že to byl otec a matka ditete neni prioritní, přece i v jizde na motocyklu muže být roantika, ale kdo motorku nezná to neví a vědět nebude, A ten kkt co nevi co to je STOP si zaslouzil to co mel a taky si to vybral
Jméno: Quikec (29.08.2008)
Příspěvek smazán administrátorem
Příspěvek smazán administrátorem
Jméno: Rofl (29.08.2008)
RE: nechápu
ty voe klid,na ty motorce nemusel jet podle predpisu,bohuzel ne kazdej se umi rozhlidnout, jinak to je fakt pech
Jméno: RonVyvrtka (30.08.2008)
RE: nechápu
Né každej? U značky STOP je to snad automatický, jako u předností zprava. Jinak škoda dalších lidských životů. :-(
Jméno: Xjmeno363 (29.08.2008)
RE: nechápu
vole
jsi ubohost
dement
idioti


z tebe mají asi doma radost, viď?
Jméno: RonVyvrtka (30.08.2008)
RE: nechápu
Z Tebe asi taky, že? Já jen soudím dle tvého pestrého slovníku vulgarismů.
Jméno: zbyna2 (30.08.2008)
RE: nechápu
Všichni ti s tím krásným slovníkem si asi neuvědomujou,že ten řidič toho osobáku to opravdu neudělal schválně!!!Udělal chybu,to se stává,vy někdy taky uděláte chybu,buď si ji uvědomíte a reagujete a nebo ji uděláte,ale máte stěstí,že tam nikdo nebyl nejel...bohužel v tomto případě z toho byla tragédie!
Jméno: RonVyvrtka (30.08.2008)
RE: nechápu
Aspoň někdo rozumnej, u koho to nechrčí jen vulgarismama :-)
Jméno: Quikec (01.09.2008)
RE: nechápu
přesně, řidič osobáku udělal chybu,tak se ho tady ted nezastávejte
Jméno: Petislav (07.09.2008)
RE: nechápu
Můj názor je, že chybovali oba. Nemám nic proti motorkářů a dokonce se taky občas svezu na motorce, ale sestřelit auto ze silnice motorkou 30 metrů do pole, tak to už chce hodně velkou rychlost motorky nemyslíte pánove. Hádáte se jak děcka, prostě to po... oba dva. Škoda jich, kdyby místo toho blbnutí vyjeli třeba do lesa na kole.
Jméno: Smolnej (04.09.2008)
RE: nechápu
chubu udela kazdej...ale tohle musi udelat jedine kreten
Jméno: zbyna2 (05.09.2008)
RE: nechápu
Tak až příště něco takového uděláš,tak se označ prosím za kreténa,děkuji!
Jméno: Iceman (01.09.2008)
RE: nechápu
Co z tych 4 slov je vulgarizmus?
Jméno: veverice88 (31.08.2008)
RE: nechápu
idioti jsou i v Česku né na Slovensku je pravda že je to řidiče chyba a velká ale ty motorkáři lítaj jak prasata a kolikrát to zaviněj i oni sami bohužel ale je to tak,motorky můžu ale kolikrát je na silnicích fakt proklínám.
Jméno: Quikec (01.09.2008)
RE: Příspěvek smazán administrátorem
proč mi smažete komentář když nebyl sprostej? všude kolem hromada sprostejch slov a když řeknu pravdu, že lidi jsou ubozí tak to smažete...? stupidní argumenty jako co dělal na motorce když má doma dítě atd..:) jste tragédi. PRostě na značka dej přednost v jízdě je výstižná a když je tam kor STOP, tak to asi něco znamená. Znamená to, že tam musíš zastavit a pořádně se rozhlídnout, chápete?
Jméno: Iceman (02.09.2008)
RE: Příspěvek smazán administrátorem
Ano udelal chybu, prehliadol STOPku. Je to presne jak ten pripad zenskej, ktora nedala prednost a sposobila nehodu, ale bola omilostena, pretoze ten druhy ucastnik prekrocil rychlost. To ze ludia robia chyby, znamena, ze budem predvidat a nepojdem ako blazon aby som sa zabil.
Jméno: Smolnej (04.09.2008)
RE: Příspěvek smazán administrátorem
když tam vletel v 50kmh tak tam mohla jet baba na babete 45kmh a stejne by ji sundal
Jméno: Iceman (08.09.2008)
RE: Příspěvek smazán administrátorem
Ak by tam sla baba na babete 45 km/h tak by stihla bezpecne zastavit, alebo sa autu vyhnut, a ak by nestihla ani jedno ani druhe, tak by preletela kapotu, odrela sa a mozno zlomila jednu dve kosti.
Jméno: Iceman (02.09.2008)
RE: Příspěvek smazán administrátorem
Okrem toho ak stavebna firma urobi chybu a na balkon nenamontuje zabradlie, nebudem sa predsa po tom balkone prehanat jak keby tam bolo, nenecham tam hrat sa deti. To, ze niekto urobi chybu a nieco prehliadne neznamena ze nezapojim rozum. Ide o moj zivot, resp. o zivot tych na motorke.
Jméno: DANCALL (30.08.2008)
RE: nechápu
Ty nechápeš motorky? Jsou to praktické stroje projedeš s nimi všude, v terénu i přecpaných ulicích kam se auto nedostane.A jeto taky hospodárný dopravní prostředek, ale jestli si myslel supersporty tak to máš pravdu.
Jméno: vitak (31.08.2008)
RE: nechápu
To je fakt, ještě jsi zapoměl jen dodat, že se na nich rychle umírá, hlavně letos padlo matorkářů hodně. Adrenalin a život se moc nesnesou.
Jméno: Iceman (01.09.2008)
RE: nechápu
Dakujem ale kazdy osmy mrtvy v CR je motorkar. Ak si vezmem pocet ludi kolki sa prepravia z bodu A do B, ani zdaleka ich 1/8 nebudu motorkari. Dakujem, ale nebudem platit zivotom na to ze prejdem zacpou na silnici o 15 min skor a mozem do terenu.
Jméno: SDR (01.09.2008)
RE: nechápu
V terénu většinou nemáš co dělat (soukromý pozemek atd) takže to využiješ jen při utíkání před policií, která ti chtěla dát fastra za prasečí jízdu. A že obědeš pomalou kolonu? Já si tam počkám, nic proti tomu nemám, jen je vidět kdo je netrpělivej a tudíž nemá na silnici co dělat, mysli na to že jsou i lidi kteří si svůj pruh hlídaj aby tam neprojížděl nikdo neoprávněně. Jen se divím že vám za to ještě nikdo nedal přes držku, už jsem viděl řidiče auta jak zezadu předjížděl kolonu utvořenou před prací na silnici, nějaký dobrák vybočil (donutil ho zastavit) dal mu přes držku a nařídil odcouvat zpět na konec. A dost často vidím to samé, akorát mu nedaj přes držku, jen ho zjebou. A k vám nic.. asi beznadějné případy...
Jméno: Smolnej (04.09.2008)
RE: nechápu
a kdyby jel rechleji tak to neco meni na situaci? zamysli se?
Jméno: vitak (07.09.2008)
RE: nechápu
Ano to mění na situaci hodně. Soudy už v takových případech začínají rozhodovat tak, že na vině je ten který sice jel po hlavní, ale nějak si ji spletl se závodní dráhou. Z toho tedy vyplývá, že ten kdo vjíždí na hlavní silnici, předpokládá, že i ostatní dodržují pravidla na silnici. myslím, že i na těchto stránkách se už řešil případ, kdy žena vjela z vedlejší na hlavní přímo před oktávii a zabila spolujezdkyni. Soud ji osvobodil, protože Oktávce policisté naměřili rychlost víc jak 80 km/h v obci na 50! Viníkem se stal řidič Oktávie.
Jméno: veverice88 (31.08.2008)
RE: nechápu
Ahoj tak to máš pravdu tu ženskou bohužel nechápu já mám dva kluky jednomu jsou tři a druhemu 7 měsíců.
Jméno: Cubais (01.09.2008)
RE: nechápu
Obvykle když je mimo obec křižovatka, je na hlavní cestě omezená rychlost alespoŇ na 70 km/h. Dejme tomu, že tady nebyla ta snížená rychlost. Motorkář, pokud se věnoval silnici, musel auto křížící mu dráhu vidět, a z 90 by to musel zcela jistě srazit na 80 nebo 70 km/h. Ale pak letěl neuvěřitelných 60 metrů vzduchem, a kdo ví kolik se ještě smýkal po zemi... Všichni děláme chyby, jsme jen lidi, a měl jet 90, aby mohl předejít smrti kvůli chybě druhého. Třeba by nedopadli takhle. Tomu v osobáku bych dal pěkně všechno platit, i rodině bolestné, ať si to užije.
Jméno: Iceman (01.09.2008)
RE: nechápu
JJ hlavne je predvidat a predpokladat, ze ten druhy urobi chybu a prednost neda.
Jméno: Quikec (01.09.2008)
RE: nechápu
hlavně je předvídat, že když vidím v dálce jednostopý vozidlo = jedno světlo. A já jsem na stopce tak radši chvíli počkám,ne?
Jméno: Iceman (02.09.2008)
RE: nechápu
Prohlidnul STOPku, chapes?
Sledujes vzdy vsetky znacky a nikdy si ziadnu neprehliadol?
Ano vidim jedno svetlo, ktore je 300 metrov daleko, predpokladam, ze to v pohode stihnem. Preco ja mam dodrziavat predpisy a nejake hovado na motorke nie? Ak letel 50 metrov vzduchom, moc pomali asi nejel ze?
Jméno: vitak (07.09.2008)
RE: nechápu
Pokuď se dokáže, že motorkář překročil povolenou rychlost, je více než zřejmé, že může být určen za viníka nehody.
Jméno: Jujing (03.09.2008)
Umně jasný
ačkoliv se většinou motorářu zastávám tady je to dle mně uplně jasný 90 nejel a dle mího nazoru ani 130 ale víc no nvm ale řidič auta je v tom podle mně nevině... v blbej čas na blbým místě (a teď mně sežerte)
Jméno: SDR (07.09.2008)
RE: Umně jasný
No.. žerou tě hodně... asi s tebou souhlasí tak jako já
Jméno: josef porta (07.09.2008)
RE: Umně jasný
kolik by zemřelo motorkářů kdyby jezdili 50? ne ve městě jezděj 100, a mimo obec tak 180 minimálně, řikám to nerad ale je to smůla pro tu holčiku že měla rodiče který dali přednost 180 za hodinu před ní...
Jméno: SDR (08.09.2008)
RE: Umně jasný
Proto má ještě babičku a dědečka, ti jsou určitě inteligentnější. Možná to bylo nechtěné, ta motoromance, jak ji zde někdo zmiňoval...

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Doporučujeme

Alu kola
Alu kola, elektrony, litá kola, hliníková kola.
Povinné ručení 2010
Kalkulačka, povinné ručení porovnání všech pojišťoven v ČR.
Autopůjčovna Praha
KV car - autopůjčovna Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.
e-shop Parfémy Eden
Internetová parfumerie Parfémy eden značkové parfémy a kosmetika

Nové fotky

Z diskuze

jenomze smyk sem dostal za zatackou,kdyby v zatacce tak se dotknu aspon svodidel jenomze nedotkl,do… zobrazit

Samozřejmě že auto bylo odprodáno servisu,koupil ho mladý kluk za cenu okolo 350 tisíc jako… zobrazit

Tady je hlavní,že celá posádka Fábie je v pořádku a může být ráda,že jela v takovém… zobrazit

presne ako pises...keby sa venoval riadeniu tak sa to nestane... zobrazit

Ale vzhledem k tomu, že jsem to vložil dvakrát, tak to asi tak dobrý neni... zobrazit

Anketa

Byl/a jste svědkem dopravní nehody, při které jste poskytoval/a první pomoc?

13.8 % 13.8 %|32
17.2 % 17.2 %|40
69.0 % 69.0 %|160
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil INET-SERVIS.cz | autorská práva |