Dopravní nehoda - mladý motorkář nepřežil

4
Kraj: Plzeňský
Obec: zbuch
Datum nehody: 13.06.2008
Zveřejněno: 19.06.2008
Kategorie: Motorkáři

Přes veškeré snahy záchranářů se nepodařilo mladého řidiče motocyklu přivést k životu. Po dobu vyšetřování nehody byla komunikace neprůjezdná, větší podrobnosti o nehodě nevím.

 

Nejnovější fotky z nehod: kraj Plzeňský

Diskuze ke článku - mladý motorkář nepřežil

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: hedgehog (19.06.2008)
no teda
no teda při rychlosti 50 km/h se takhle zabít, to je teda pešek..(nikoli lukáš)
Jméno: Mikes (19.06.2008)
náraz
Docela se divím, že to autíčko vydrželo a nezaparkoval s tím dovnitř. A nejsem si jist, lestli je tam 50, podle toho domku, ale 90 asi taky nejel.
Jméno: hedgehog (22.06.2008)
RE: náraz
já teda nevim, ale dle mého napolo laického názoru některé indicie (přítomnost lidských obydlí, chodníku atd.)ukazují na uzavřenou obec, ve které je povolená maximální rychlost 50 km/h. takže pokud si to tam někdo sviští např. 100-150 a více, (nemám nic proti motorkářům, naopak, ovšem jsou zde určité meze, jejichž překročení by mělo být pro inteligentní jedince rodu homo sapiens sapiens tabu), je to jeho volba a musí počítat s následky...
Jméno: Bukaj (06.07.2008)
RE: náraz
Hedge, naprostý souhlas, máš u mě další kladný bod ;-)
Jméno: Docici (19.06.2008)
...
no jo no...zalezi jestli tam je zatacka nebo rovinka...Ale kazdopadne asi nic moc pocit
Jméno: MRAK (19.06.2008)
Plastak
To auto je z plastu/laminátu?? nebo se mi to jenom zdá? wtf?
Jméno: Iceman (19.06.2008)
RE: Plastak
Mam pocit, ze je to R Espace, a ten je myslim z hlinika, resp. jeho slitiny.
Jméno: Lemon (19.06.2008)
RE: Plastak
Jj právě to mne hodně zaujalo.....Je to Renaul Scénic, nebo ne?
Jméno: jirpil (19.06.2008)
RE: Plastak
je to Espace a ten je z plastu. Resp z neceho podobneho co trabant.
Jméno: Dfrost (20.06.2008)
RE: Plastak
Renaulty mají místo krycích plechů plast, to nevíš? Ale i přes bakelit je to pevné auto, přesně tak jsem viděl motorku v P 405 a ta byla do rohlíku.
Jméno: SDR (20.06.2008)
RE: Plastak
Já bych to nechtěl, ale je určitě výhoda že tam kdejakej ožrala neudělá lavor
Jméno: zbyna2 (19.06.2008)
Překračování rychlosti na motorce je samozřejmostí
Není co dodat,limity pro ně neplatěj a věřej,že jsou nesmrtelný!
Jméno: Lukash CBF 500 (19.06.2008)
RE: Překračování rychlosti na motorce je samozřejmostí
Tomu nevěříš ani ty!!! Každej kdo valí v obci víc než 50, tak musí počítat s tím, že mu někdo vjede do cesty a on to neubrzdí!!! Spíš než to, že se zabil mě překvapuje tvoje demence, kdo ti pomáhá vymejšlet takový hovadiny co tu pouštíš na net??? Ty určitě zadržuješ prdy a vono se ti to tlačí na mozek a z toho máš ty nápady na ho...no vid??
Jméno: Bobešek (19.06.2008)
RE: Překračování rychlosti na motorce je samozřejmostí
No tak to nevím, kterej motorkář takhle uvažuje. Já teda vidím ty pitomečky věčně na středu silnice a předjíždění v obci nepřiměřenenou rychlostí je skoro samozřejmost. Ovšem abych všem nekřivdil tak před několika dny jsem jel za ženskou na mašině a ta teda předpisy důsledně dodržovala. Proti takovým nemůže nikdo říct ani popel ale ostatní keténi co si hrají na kingy ať si rozbijí držky. Nejlépe jeden o druhého :-) Tak a jsem zvědavej, kolik pitomečků mi bude oponovat.
Jméno: Dfrost (20.06.2008)
RE: Překračování rychlosti na motorce je samozřejmostí
Tak a je to zase tady plechovkáři proti motorkářům, nebudu opakovat co jsem již uvedl v předešlých podobných diskuzích, ale včera jsem jel odpoledne na motorce přes několik vesnic a jel jsem schválně 50 KM/h a co myslíš že se stalo, bába ve feldě mi to tam klidně strčila a ještě se smála, jak brzdím jak kretén, takže plechovkáři uberte z plynu svých výroku není to vždy tak.
Jméno: zbyna2 (20.06.2008)
RE: Překračování rychlosti na motorce je samozřejmostí
Naprosto souhlasím,jenže Lukášek je zahleděnej do své motorky a asi jezdí jako většina motorkářů bez mozku!!
Jméno: Lukash CBF 500 (20.06.2008)
RE: Překračování rychlosti na motorce je samozřejmostí
Co ty víš voe, já rychlost dodržuju a zase nevím kde si vzal to, že se zastávám, koukni se znova do mojho 1. komentáře tam je ...každej kdo jede v obci víc.... tam nebylo zastání se.
Jméno: Lukash CBF 500 (20.06.2008)
RE: Překračování rychlosti na motorce je samozřejmostí
Jo a nejsem zahleděnej, pro tvou radost dneska sem ofiko už bez mota, můžes slavit.
Jméno: zbyna2 (20.06.2008)
RE: Překračování rychlosti na motorce je samozřejmostí
Co já vím vole,já už se ti snažím asi půl roku vysvětlit,že je nesmyslný trestat řidiče,který nedá přednost motorce či autu,terý místo 50 letí v obci 100 a víc...tady zastávám názor,že má být trestanej ten,kdo tu rychlost překročil:třeba to vypadá ,že jsem zaujatej proti motorkářům,ale bohužel fakt je takový,že motorka stojí na dnešní poměry téměř malé peníze a může si ji koupit kdokoliv...hovadiny na silnici dělají všichni,je jedno kdo na čem jede,ale asi je jinej přestupek,když jedeš po okrsce v osobáku stovkou a někdo na motorce dvoustovkou...já vím,řekneš,nedá se na motorce jezdit pomalu,třebas nedá,ale pohodáři na H jsou tím příkladem,že se dá...ale jakoby závodní mašiny,mno ty si kupujou snad už všichni s tím,že porušej i snad gravitační zákon...Pro takové lidi sice existují okruhy apod.,ale tam je nikdo neuvidí,takže musí frajeřit na silnici!?Abych řekl pravdu,tak tady u nás na vesnici,byl jeden 18 letej tuner ve Š 120,lítal jako hovado,smykem do křižovatky,do zatáčky v protisměru....pak tady přímo v ulice,byl 20 letej týpek,co lítal na mašině po okrskách přes 200km/h,oba jezdili kolem školy a v obytných zonách jako prasata...mno uběhl rok a oba mají pomníček cca 1km vedle sebe...oba se vždycky chvástali a předbíhali v hospě,kdo udělal větší prasárnu za den na silnici,teď nejsou a je tady klid...já říkám,když chceš tuning,motorku,měj to,ale chovej se a nejezdi jako hovado,jenom kvůli tomu,že máš něco jinýho!
Jméno: Lukash CBF 500 (20.06.2008)
RE: Překračování rychlosti na motorce je samozřejmostí
Musej všici co něco v hlavě maj když už jedou víc než 50
Jméno: zbyna2 (20.06.2008)
RE: Překračování rychlosti na motorce je samozřejmostí
Já vůbec nevím,co sem teda lezeš,tohle je diskuse,ale ty jsi jako pako,nediskutuješ,jen pořád obhajuješ každýho blbce na motorce,ať udělá cokoliv!!
Jméno: Lukash CBF 500 (20.06.2008)
RE: Překračování rychlosti na motorce je samozřejmostí
Znovu a naposed ti říkám, aby sis přečetl moji 1. diskusi a srovnal si ji v hlavě. Nezastal sem se motorkáře ani hovno
Jméno: zbyna2 (21.06.2008)
RE: Překračování rychlosti na motorce je samozřejmostí
A já ti naposledy říkám,že je mi to fuk,vidím jak se chováš,to mluví za vše.
Jméno: Lukash CBF 500 (19.06.2008)
RE: Překračování rychlosti na motorce je samozřejmostí
Ještě k tomu překračování, nedávno ses tu dušoval jak jezdíš v obci 60. To není překročení?
Jméno: zbyna2 (20.06.2008)
RE: Překračování rychlosti na motorce je samozřejmostí
Ano,GPS v autě mi podle satelitu měří rychlost,takže těch 55-56km/h jezdím...jelikož tachometry ve většině aut nejsou takhle přesný....ALE TO VĚTŠINOU NESTAČÍ TÉMĚŘ VŠEM MOTORKÁŘŮM,KTEŘÍ TĚ BEROU VE MĚSTĚ PŘES ŠIPKY,ZEBRY,VLEVO,VPRAVO.....Jen říkám,pokud takhle překračuje rychlost,tak se nesmí divit,že se pak někde rozmázne...někdo mu tam vjede apod.
Jméno: Petan (24.06.2008)
RE: Překračování rychlosti na motorce je samozřejmostí
jj člověče je to tak. Motorkáři se neserou s ničím a s nikým. Mají sice úzký stroj, ale na dvou kolech. Stačí sebemenší nepřesnost a konec. Jenže to to zmrdi nevidí. Nejenže ohroýují sebe na životě, ale taky nás, ostatní řidiče a účastníky provozu
Jméno: megacruiser (20.06.2008)
Ninja
Nejhorší je, že k tomuhle stavu přispívají i testy nových mašin, kde se redaktoři rozplývají nad tím jak je ta která mašina ve srovnání s předchozí generací superovladatelná a má neskutečně skvělý nekousavý brzdy, dokonale pevnej podvozek... A pak si mladej synek bohatých rodičů řekne: mám nejnovější Ninju, na té ustojím všechno. A už se veze v pohřebáku :(
Jméno: Foglik (25.06.2008)
Rychlost
Jestli se nepletu tak podle vysetrovani policie jel 170Km/h. Jinak z hasicske zpravy o zasahu sem si precel ze zranil male dite rydice toho Renaultu. A vzhledem k te rychlosti kdyz s autem odbocoval tam nic nejelo a najednou tam vyjela motorka... Prikladam obrazek.

http://img152.imageshack.us/img152/5485/01bw9.jpg
Jméno: Bohousek (28.06.2008)
RE: Rychlost
Tak,tak. Máš pravdu,valil jí tam přes 170km/h. Byl to debil, navíc zranil dítě. Vrchol všeho bylo,když týden po tom,se na místě bouračky sjeli mraky motorkářů a vzdávali mu čest a ještě si to natáčeli na video. NIC TAKOVÝHO!!! Spíš by sem to medializoval,ale v opačným smyslu,jakej to byl hňup atd. Nezaslouží si žádnou poctu. V obci se jezdí 50km/h.
Jméno: jakopako1 (30.06.2008)
RE: Rychlost
Pokud by jel oněch 170 Km/h, tak je motorka na hadry. Podle mě tahle motorka narazila maximálně v 70Km/h. Je zajímavé, že když se stane nehoda a je tam motorka tak hned všichni křičí že motorkář je špatnej. Tady ale motorkář nedostal přednost. Jak to víte, že jel rychle? nikde k tomu nic pořádně nepíšou a o rychlosti se píšou jen dohady. Pokud by letěl oněch 170, tak zůstane zapíchlej v tom autě. No jo, ale mrtvej nemluví tak to hodíme na něj.
Jméno: Bohousek (30.06.2008)
RE: Rychlost
Vim to,protože bydlim jenom pár metrů od ty křižovatky,kde se to stalo. Nedostal přednost asi proto,že řidič auta neměl ani šanci ho zahlídnout. Při týhle rachlosti ujedeš 50metrů za sekundu,jak chceš potom reagovat. Kdyby jel předpisově nestalo by se to.
Jméno: Rider (04.07.2008)
RE: Rychlost
Kde si vzal že tam měl 170, zatím co vím tak tacháč se zasek někde kolem sedmdesátky a nebyla tam brzdná dráha, kyby jel takovou rychlostí tak ten Renault vypadá jinak (ti asi fyzika na základce moc nešla viď), nehledě na to že by ho ten šofér vyděl na protisvahu. O výkendu jsme tam byly s kámošem a trošku jme si zaexperimentovali a pokud tam odbočujete a dáváte bacha tak se nic takovéhleho stát nemůže a ten proti vám může ject kolik chce. Je pravda že v tom dolíku to všichni opálí ale ti co to tam znaj tak před horizontem sníží rychlost, protože ví že je tam křižovatka a často tam stojí policajti. Míra byl hodně opatrnej motorkář a rychle jezdil jenom na přehlednejch úsecích. Když mi někdo v padesátce v obci vlítne pod auto tak to taky odnesu v plný parádě i když to nebude moje vina, mám předvídat a tohle je úplně ten samej případ.Tady je odkaz na videjko s crash testem řidič motorky jede 60 km/h úplně stejnej situace akorát zrcadlově.Je to způsobeno tím že plechovkáři si ještě nezvykli respektovat motorkáře a většina se k nim chová jako prase.
Jméno: Rider (04.07.2008)
RE: Rychlost
odkaz: http://krata.cz/index.php/content/view/173/57/
Jméno: zbyna2 (04.07.2008)
RE: Rychlost
Nekecej hovadiny,tak teď začni povídat jak jako vy motorkáři,jste ohleduplní vůči ostatním řidičům???Jsem si nijak nevšimnul,dosti vysoké procento se ukazuje jako prase domácí!Tak raději mlč!
Jméno: Bohousek (05.07.2008)
RE: Rychlost
Fyzika mi šla dost dobře. Na tvim příspěvku je vidět,že si tam autem ještě nikdy nejel,někdy si to zkus až ze zdola pojede motorkář,pak budeš řikat něco jinýho. K těm policajtům,stojí tam tak 3x do roka,pro někoho je to hodně,pro někoho málo. Za další,kdo to tam nezná tak do poslední chvíle ani netuší,že je tam křižovatka,to vidí jenom podle značek,tedy jenom v případě,že je stíhá číst. A poslední dodatek,ikdyž je tam prostor bez baráků,pořád si v obci,takže musíš respektovat vyhlášku a jezdit "MAX" 50km/h.Výmluva,že je tam rovinka a je to přehledný,tak proto sem to rozjel,je podle mě důvod okamžitě sebrat papíry a už je nevrátit. Zákony platí pro každýho i pro motorkáře,jenomže tim to asi ještě nedošlo.Neházim všechny motorkáře do jednoho pytle,sám jezdim na motorce,ale nehazarduju ani se svým ani s cizím životem,na motorku sedam,když se chci vklidu projet.
Jméno: Rider (06.07.2008)
RE: Rychlost
Tak o tý fyzice u tebe dost pochybuju, mimochodem autem tudy jezdím 5x týdně do práce a zpět takže to tam znam velice dobře a vím jak se na tý kžižovatce chovaj některý prasata, už sem tam párkrát dobržďoval protože mi to tam nějakej debílek střihnul když jsem jel od Plzně. Řidič toho auta je z Nejřan takže to tam zná taky dobře a jednoznačně je to jeho vina, to že nedokázal odhadnout rychlost protijedoucího vozidla je jeho problém to že to vozidlo překračilo rychlost je prostě irelevantní, pokud předjíždíte, vjedete do protisměru, neodhadnete rychlost protijedoucího vozidla a střetnete se s ním je to taky vaše vina. Ta křižovatka není zas až tak nepřehledná a v rychlosti 100 Km/h je protijedoucí vozidlo neviditelné 3-4 vteřiny ale vidíte ho na protisvahu a odhanete jeho rychlost a to že nejede pade pozná i dement, tak si prostě počkam až ten střelec projede, takže pokut jel Mirek tolik kolik říkáte musel ho řidič vidět na protisvahu, pokud jel tolik kolik říkam já a to max. 70 km/h tak od vyjetí z horizontu mu to do křižovatky trvá 6-8 vteřin a projetí křižovatky trvá max. 5 vteřin, to znamená že mu to tam ten řidič střihnul což tam dost řidičů dělá s oblibou, upozornňuji že tam nebyla brzdná dráha a ten náraz byl téměř čelní což zase znamená že tam nebyly min 2-3 vteřiny na reakci motorkáře, to jsem si nevycucal z prstu můj velice dobrý přítel je soudní znalec a velice dlouho jsme o tom diskutovaly. Fakt je nechutný jak tady mluvíte o klukovi kterej se už nemůže bránit, jste banda stupidních hovad.
Jméno: Bohousek (07.07.2008)
RE: Rychlost
Sám si stupidní hovado,když píšeš takový kraviny tak tam možná jezdíš 5x týdně,ale asi se zavřenýma očima. Stoupni si na tu křižovatku a podívej se pořádně dolů,uvidíš tak max. 30m daleko. Neřek sem,že za to může ten motorkář,jenom sem psal,že kdyby jel předpisově tak se to nestalo,protože ten řidič by měl dost času reagovat. A čelní střet taky vypadá jinak,to by to auto asi nemělo rozmlácej bok. Čelní to bylo tak pro toho na motorce. Končim debatu,podle toho,že znáš jeho jméno tak to byl uřitě tvuj kamarád a to pak nemá cenu diskutovat,budeš si mlejt pořát to svoje. Zduř.
Jméno: Rider (07.07.2008)
RE: Rychlost
Samozřejmě že jsem tím čelním nárazem myslel motorku, kamárád to nebyl, ale znal jsem ho, kraviny tu nekecam jenom jsem napsal co mi bylo zděleno zainteresovanou osobou.
Jméno: jakopako1 (07.07.2008)
RE: Rychlost
No a co když ten motorkář jel předpisově a podělal to řidič auta? To asi nikoho nenapadne. Každý jak vidí rozbitou motorku tak hned tvrdí že motorkář je ......No jo, ale to jsme přece mi češi, všechno víme, všude jsme byly a všechno známe.
Jméno: zbyna2 (07.07.2008)
RE: Rychlost
Tak stát se to mohlo,ale pochybuju,že nějakej motorkář jel v obci 50km/h...podle téhle diskuse to tak nevypadá,jen se tady obhajuje člověk,co letěl jako střela,tak nějak i tak dopadl a je po něm,asi to tak chtěl a počítal s tím....jinak nevím a žádná věc vysokou rychlost motorek neomlouvá...asi nejspíš,kdyby jel v limitu,tak střetu s tím osobákem zábrání a nebo ho několikanásobně zmírní...Rider je další člověk,který razí heslo,na motorce se nedá jezdit pomalu a všichni plechovkáři nám překážej a dělaj schválnosti....ale já se ptám,motorkáři tedy jsou slušní a ty prasečiny co jich většina dělá,máme promíjet a nebo jak???
Jméno: Rider (07.07.2008)
RE: Rychlost
Tak tohle heslo nerazím, hovada jsou na obou stranách, já se bavím pouze o tomto případě a vím, že Mirek jezdil někdy rychlejc, ale v mezích slušnosti, vy jste ho neznaly, tak nemáte právo ho soudit, zajímalo by mě koli z vás striktně dodržuje všechny předpisi, já vám řeknu kolik, skoro nikdo ať už vědomě nebo nevědomě. Nejdřív se zamyslete nad sebou a potom tu něco říkejte o druhých. On už zaplatil za svojí chybu (možná) a za cizí chybu (určitě) cenou nejvyšší a to svím životem tak bych prosil aby jste se zdržely nepodložených soudů.
Jméno: zbyna2 (07.07.2008)
RE: Rychlost
Zaplatil za svoji chybu,za chybu kterou udělal někdo jiný se nemůže schovávat,říkám to pořád,kdyby jel jak měl,tak se to zřejmě nestalo...Bohužel je smutný,že se v zákonu nebrání řidiči kteří někdy ani nemohou dát přednost někomu,jelikož ho mají malou šanci vidět,ti co jezdí jako šílenci jelikož jsou na hlavní-to je hlavní předmět k zamyšlení....
Jméno: martinpn (26.06.2008)
rychlost
osobne si myslim keby ide 150 nic z neho n eostane
kamosovi nedala baba prednost isiel 60 pri przdeni dostal smyk a v 20 do nej prastil motorka bola nejak podobne rozbita on ma umelu cas lebky a isiel predpisovo a nebola to jeho chyba akurat nemal somar prilbu
Jméno: SDR (26.06.2008)
RE: rychlost
myslím že když někdo dostane smyk při brzdění tak asi nenarazí předkem, ne? Motorky mě nezajmaj, takže se v nich nevyznám, ale myslím si že nemaj deformační zónu a jediné co se může posrat jen kolo, vidlice a nějaké drobnosti...
brzdy fungují i při rychlosti 150, před pár lety jsem si četl že většina nárazu automobilu je v rychlosti něco málo přes 60km/h i když většina lidí jede okolo 100km/h
Jméno: Kubajz (27.06.2008)
Příspěvek smazán administrátorem
Příspěvek smazán administrátorem
Jméno: zahy (12.07.2008)
nehoda
Silně pochybuju, že motka jela 170..to by ta nehoda skončila jinak-následek by byl daleko horší-mašina by skončila v autě apod....
<br />Můj obec. názor:Jezdím na mašině i v autě...nechci se tu zastávat ani jedné strany, ale problém v ČR je ten, že media typu TV Nova, Novinky.cz atd., podporují nevraživost mezi řidič aut a motorek, více se o nehodách motorkářů mluví, ikdyž nehod aut je podstatně více a více lidí při nich umírá, ale na to jako by jsme si už "zvykli"..jde o to, že ve skoro každé nehodě, ve které figuruje motorkář, se na motorkáře pohlíží automaticky jako na viníka, ikdyž nehodu vlastně nezavinil(nemyslím nehody, u kterých byla jasně prokázána vina motorkáře!!), protože jako každý motorkář musel bezhlavě "letět" co to dalo. Všichni kluci co znám, kteří vlastní moto, tak přes obec rychle nejezdí a to proto, že ví, že rychlou jízdou přes obec riskují podobnou havárku..motorkáře lze snadno přehlédnout i při pomalé jízdě, paradoxně se mi to stalo-jel jsem autem, nedal jsem přednost, ale naštěstí to bylo jen "štrejchnutí"..člověk si hned uvědomí co všechno se mohlo ještě stát, kdyby...
<br />Chce to vzájemnou toleranci, ohleduplnost a nepěstovat agresivitu..
Jméno: Rider (02.08.2008)
Míra jel předpisově
Takže pánové a dámy, mám v ruce výsledky vyšetřování této nehody se svědeckou výpověďí. Řidič motociklu jel předpisově, plecovkář mu to tam střihnul, jak jsem celou dobu tvrdil, podle výpovědi svědka, byla poslední reakce motociklisty postavení se na stupačky, motorkářům nemusím vysvětlovat proč, pro lajky: pokud se postavíte na motorce, tak máte naději že přelítnete auto a max. skončíte s pár zlomeninama, bohužel toto auto je příliš vysoké a Mírovi se to nepovedlo, navíc toto byla jeho jediná možnost, protože za odbočujícím autem jelo další vozidlo. Doufám že řidič auta bude odsouzen za ublížení na zdraví s následkem smrti a půjde si sednout.
Jméno: p (12.08.2008)
RE: Míra jel předpisově
pockej si chlapce jeste na soudni znalce a nedelej ukvapeny zavery.papa
Jméno: zbyna2 (14.08.2008)
RE: Míra jel předpisově
Nejdřív si raději dodělej základní školu,tam se nauč psát bez hrubých chyb a pak tě tam naučí číst a ten protokol již zvládneš!
Jméno: p (18.08.2008)
RE: Míra jel předpisově
Co já vim tak to byly výsledky vyšetřování a ňákýho svědka,ale výsledky od soudního znalce ješťe nebyli doloženy. Ten soudní znalec totiš musi potvrdit jestli je to opravdu tak jak svědci vypovídaj a co ta policie vyřešila. A na mojí češtinu se vyser ta tu neni podstatná.

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Doporučujeme

Levná alu kola
Alu kola, elektrony, litá kola, hliníková kola.
Povinné ručení
Kalkulačka, povinné ručení porovnání všech pojišťoven v ČR.
Autopůjčovna Praha
KV car - autopůjčovna Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.
Horská a Dětská kola
Vyberte si horské či dětské kolo v e-shopu či Pražské prodejně

Nové fotky

Z diskuze

Tos fakt ale už přehnal!Cosy vůbec o sobě jako myslíš!Fakt mě přestan vytáčet a přestan… zobrazit

Znít to může jak chce ale směřovalo to konkretně na tuhle ženskou vím že jsou takové… zobrazit

jo jsem rad ze to dopadlo aspon ze sme vsichni zivi. radsi si ani nepredstavuju co by bylo kdyby… zobrazit

Pirát v Audi nedodržel za sebou dostatečný odstup zobrazit

Firel:Hele proč by měly přebíhat vozovku,když ten favorit stál v odstavněm pruhu? zobrazit

Anketa

Kdo nebo co je podle vás největším nebezpečím v silničním provozu?

28.1 % 28.1 %|9
6.2 % 6.2 %|2
9.4 % 9.4 %|3
0.0 % 0.0 %|0
56.2 % 56.2 %|18
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil | autorská práva a ochrana osobních údajů |