Dopravní nehoda - Dvakrát náklaďák na Pražském okruhu

1
Kraj: Praha
Obec:
Datum nehody: 08.10.2006
Zveřejněno: 25.06.2008
Kategorie: Kamiony | Nepozornost, spánek

Avii, které došla nafta, odstavil řidič neosvětlenou na krajnici. Další řidič si ji nevšiml, "trochu" ji posunul a sám zastavil až po cca. 50 metrech. Obě auta prakticky na odpis, ale nikomu se nic nestalo

 

Nejnovější fotky z nehod: kraj Praha

Diskuze ke článku - Dvakrát náklaďák na Pražském okruhu

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: Dfrost (25.06.2008)
x
Tak to dopadá, když všichni kecaj jak jezdí podle předpisů, ale aby někdo vytáhl trojúhelník a dal o sobě vědět, to ne, hlavně, že všichni bez příčiny a oprávnění hned blikají výstražnýma blinkrama aniž by k tomu měli patřičný důvod viz. zaparkování, odskočení si pro rohlík a pod. druhý samozřejmě nekoukal nebo ho fakt neviděl.
Jméno: Mikes (25.06.2008)
RE: x
souhlasím, potkávám spoustu lidí, co jenom zastaví u chdníku a hned tam hodí výstražný. Tady ty bych nejraději nakopal někam.
Jméno: SDR (25.06.2008)
RE: x
Třeba se bojí aby jim někdo nerýpnul do laku :) osobně mi vadí výstražný i při dojíždění kolony, další řidič možná víc zbystří, ale nelíbí se mi to...
Jméno: KubikCv (25.06.2008)
RE: x
no tohle je teda názor....jezdím denně po dálnici a rych. silnici a výstražný kvůli náhlýmu zpomalení,nebo panickým brždění jsou opodstatněný..proč by jinak nový auta měly automatický rozblikání varovnejch při panickým brždění??
Tohle je jedna z věcí,která Ti může zachránit auto...nebo život..
Jméno: Dfrost (26.06.2008)
RE: x
Na dálnici to chápu, je fakt, že se mi to taky moc nelíbí, ale beru to, že to má nějaký smysl, při tom jak říkáš panickém brzdění se ti ty varovky rozblikají až, když skoro stojíš a to není dost brzy na to, aby to upozornilo, mám to vyzkoušené. Co mi vadí je to, že třeba při parkování si řidič dá varovky a já vůbec nevím kam pojede.
Jméno: SDR (26.06.2008)
RE: x
Já po dálnici jezdím jen zřídka, nelíbí se mi jednotvárná krajina a jízda po rovinkách a mírných zatáčkách taky není nejzábavnější, nevím kolik stojí mítné, ale na mítnici mám 500,- a už kvičí že je málo kreditu...
Myslel jsem takovéto dojíždění když někdo jede 60km/h a dojede kolonu která jede 20km/h a podobně... Zastavení v obci na přechodu a další když hodí výstražný... Ale zase když někdo stojí u chodníku (resp. zastavuje) a hodí je tak to beru jako signál že nemusím čekat co se bude dít a mohu ho obět, už se mi stalo že jsem jako kretén čekal za náklaďákem na výjezdu z benzíny až vyjede, a po dlouhé chvíly čekání jsem vyděl řidiče jak vyskočil, zamkl a šel pryč...
Jméno: Bukaj (06.07.2008)
RE: x
Podívej, SDR, nic proti Tobě, ale jako relativně čerstvý absolvent autoškoly, kor na specifičtější skupiny vozidel, by sis měl snad pamatovat předpisy, zejména ty pro bezpečnost více důležité. Nemám nic proti mladým řidičům, zvlášť když jsem jedním z nich, ale vytáčí mě, když si vcelku mladí kluci začínají dávat vlastní předsevzetí a poučky o řízení vozidel a chování se v provozu, která pravidlům uvedeným v zákoně odporují. Kdy se pak mají naučit jezdit opět dobře a těchto neduhů se zbavit? Darmo věci, v silné většině případů to s nimi asi už nikdy lepší nebude a časem z nich mohou bohužel vyrůst i skuteční ignoranti dopravních předpisů. Ale nic proti Tobě, jen abys věděl, proč reaguji.

Zapínání výstražných světel, pokud auto nestojí na místě, kde by stát nemělo a je nebezpečné pro okolní provoz, je dost velká hloupost. K účelu vyjádření stání se jednoznačně využívá pravý blikač - tedy měl by se využívat, ale zajímavé je, kolik lidí to neví a vůbec se tímto způsobem neumí chovat. Co uděláš, když jedeš podél řady u krajnice stojících aut a některé bliká levým blinkrem? No slušný řidič, když to bude odpovídat situaci, přibrzdí nebo zastaví, aby dotyčný mohl bezpečně vyjet a vřadit se do provozu. A ejhle, jenže co když je to zrovna nějaký trotl, co bliká výstražnýma, ale není to kvůli za ním stojícímu vozu poznat? :-)
S tím výstražným "blikáním" v koloně, resp. při jejím dojíždění, je to ošemetné. Předpokládám, že vedle absolutní rychlosti by měla rozhodovat i nebezpečnost situace, např. na ledu se mi už vyplatilo dát těm za mnou vědět i při rychlostech citelně pod 100 km/h. Naopak při regulérních dálničních cestovních limitech je snad úplná hloupost tuto možnost varování nevyužít.
Jméno: SDR (07.07.2008)
RE: x
Pravý blink při stání jak popisuješ užívám taky, pokud jdu ven, oni hrozně pískají takže se nedaj vydžet moc dlouho a jinak když je nebezpečná situace tak klidně i ty výstražné, jinak jsem snad ohleduplný vůči ostatním (když někde poposkakuji/pomalu jedu ve štrůdlu tak pustím hodně lidí z vedlejších a z parkovišť před sebe, mám čas a zbytek štrůdlu jistě taky)
Jinak se snažím jezdit předpisově, 85km/h jedu jen proto že když jedu 80 tak je hned za mnou kolona a já jsem nerad vůdce. Chdce často nepouštím, v situaci kdy jsem na silnici sám a chodec je očividně trpělivý mi přijde blbost zastavovat několik tun jen proto aby někdo mohl přejít o 1s dřív, když jsem v roli chodce a provoz není extra hustý tak si nestoupnu k přechodu ale počkám si o kus dál. Přestávky pečlivě dodržuji, přednost se snažím taky dávat, ač zbytečně často jedu na oranžovou, chlastám cca 1 pivo za 4 měsíce a to když mám jistotu že nikdo nebude někam chtít odvézt, s policií si po večerech rád pokecám... ještě něco?
Jméno: Bukaj (07.07.2008)
RE: x
V pořádku, vlastně jsi ani nemusel nic kromě již dříve načatého přidávat :-)
Podle Tvých slov bych řekl, že jsi všímavý k ostatním a jsem rád, že je tu někdo, s kým se v mnoha názorech na chování na silnici opravdu dobře shodnu ;-) Jak jsem napsal a předeslal (už raději) předem, nic proti Tobě nemám a to stále platí. Ovšem na pravidla uvedená v zákoně je třeba být obzvlášť pečlivý; zkušenost je sice výborná věc, ale ostatní řidiči a účastníci totiž zpravidla předpokládají, že se podle předpisů chováš - ale to jen pro dovysvětlení mého úvodu v předchozím příspěvku.
Já sám se třeba snažím chovat se k řidičům ND hodně bratrsky, pravda, chce to občas silné nervy a někdy i trochu sebezapření, ale zase jste to právě vy, kdo umí dát najevo svůj opravdový, nefalšovaný vděk. ... A zrovna špatné užívání směrových světel (v různých ohledech) je holt jedna z mála věcí, kterou si to u slušných řidičů řada Tvých kolegů dost hnojí... Ačkoli jednoznačně nejhorší pověst mají v tomto směru řidiči dodávek, tak na tohle prosím fakt bacha ☺
Jméno: SDR (07.07.2008)
RE: x
OK, Teď jsem se vrátil z Č.K., v koloně jsem projížděl kolem tří zaparkovaných aut a prostřední začal vyjíždět bez blinkru, jel jsem cca 20km/h takže nebyl problém zastavit, ale kdyby dal blinkr tak bych ho bez váhání pustil.
Řeknu ti, že jsem se blinkry naučil používat až v náklaďáku, v autě jsem je užíval jen zřídka (když by nedání blinkru donutilo někoho na vedlejší zbytečně čekat)
Jinak jsem rád že alespoň někdo o nás mluví tak jako ty...
Jméno: SDR (07.07.2008)
RE: x
Ale jinak jsem chtěl říct (byl jsem obtěžován přes icq)
Pár zákonů je očividně vymyšleno jen aby se lépe vyšetřovaly DN
(Blížit se k přechodu tak aby se vždy stihlo zastavit - což je kravina, jinak bych samotný přechod musel přejíždět rychlostí 1km/h
Předvídání - pokud budu všechno všude předvídat tak se ani nerozjedu bo budu za každým stromem předpokládat vybíhajcí dítě...
Některé jako třeba přednost chodců jsou nelogické pokud nejsou v místech hustého provozu - chodec může 30s počkat a nic ho to nestojí, pokud se celá kolona musí zastavit a rozjet tak už něco málo nafty a benzínu padne, znečistí se ovzduší atd
a některé jsou vhodné, jejichž porušování je zároveň porušování morálních zákonů a je málo trestané - bránění předjíždění, bezdůvodně pomalá jízda, chlast a jiné sra**y, naschvály jako úmyslné zabrždění nebo jen rozsvícení brzdovek, jízda na červenou, předjíždění zprava atd...
Jméno: Bobešek (26.06.2008)
Blbec !!!
Vy tady pánové řešíte problém označení auta při odstavení. Já myslím, že hlavní příčina této nehody je naprostá a nekonečná DEBILITA řidiče avie, který jede s palivem nadoraz. To fakt nikdy nepochopím, jak může někomu dojít nafta :-(
Jméno: KubikCv (26.06.2008)
RE: Blbec !!!
Já jedu dosucha jen když měřím přesně spotřebu..ale taky s 20l kanystrem v kufru a dolívám v reflexní vestě :o)
Jinak na Avie a jejich řidiče mám svůůj názor,ale ten nenapíšu,protože by to admin smazal.Snad jen...Avia je vůdce kolony
Jméno: SDR (27.06.2008)
RE: Blbec !!!
Máš pravdu, taky je beru jako tvůrce štrůdlu ale jsou i vyjímky, někdy minulý týden jsem si jel v klídku 85km/h, náhle se za mnou oběvila avie, vyhodil blinkr předletěl mě a zmizel za zatáčkou, fakt jsem to nechápal... A dnes mi nedal přednost nějaký řízek v avii (musel jsem pouze lehce zpomalit) a ten ji držel furt na 87km/h z kopce i do kopce a na korbě měl asi 6 hranolů (150*150*6000mm - odhad) a s tím se většinou škrábou do kopce 20km/h a podle masek to byly obě ty starší
Jméno: TT (02.07.2008)
RE: Blbec !!!
Nevím jaký názor na řidiče máš, ale povím ti jedno..já jsem řidič a jezdím s avií.. starej tym A31. Bohužel jako řidič nemáš moc šancí si vybírat, seš rád že jede. Já osobně tankuji když mám polovinu nádrže, s plným kontajnerem se do kopce táhnu 25 km/h a jsem rád. Když můžu tak uhnu ke krajnici. Nevím co ti kdo udělal, ale jestli máš něco proti aviím tak prosím neodsuzuj za to řidiče. ti za to nemůžou..prostě musí jezdit stím co jim zaměstnavatel dá.

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Doporučujeme

Levná alu kola
Alu kola, elektrony, litá kola, hliníková kola.
Povinné ručení
Kalkulačka, povinné ručení porovnání všech pojišťoven v ČR.
Autopůjčovna Praha
KV car - autopůjčovna Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.
Horská a Dětská kola
Vyberte si horské či dětské kolo v e-shopu či Pražské prodejně

Nové fotky

Z diskuze

K tomu se nechci nijak vyjadřovat. Nikde jsem se nedočetl, že by bylo prokázáno, že došlo ke… zobrazit

Když tu starou kapotu pustíš dolů, tak ti krásně zapadne do zámků, když to samé uděláš… zobrazit

dyť je to buřt.. zobrazit

Poutej te se poutejte se to nám říkají pořád do kolečka,ale už vám nikdo neřekne co se… zobrazit

jj zobrazit

Anketa

Kdo nebo co je podle vás největším nebezpečím v silničním provozu?

26.8 % 26.8 %|11
7.3 % 7.3 %|3
9.8 % 9.8 %|4
0.0 % 0.0 %|0
56.1 % 56.1 %|23
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil | autorská práva a ochrana osobních údajů |