Dopravní nehoda - Tragická nehoda u Panenského Týnce na Lounsku

3
Kraj: Ústecký
Obec: Louny, Panenský Týnec
Datum nehody: 13.02.2008
Zveřejněno: 14.02.2008
Kategorie: Kamiony | Nepřiměřená rychlost

Jedna z nejtragičtějších dopravních nehod posledních let se stala 13.února na R7 u Panenského Týnce na Lounsku. Řidič Škody Fabia Combi jedoucí ve směru od Prahy na Louny patrně nezvládl v místě, kde se vozovka rozšiřuje do dvou rychlostních pruhů, předjížděcí manévr. V protisměru proti Fabii jela v tom momentě dodávka Ford Tranzit. Obě vozidla se bočně střetla a náraz odmrštil dodávku do protisměru, kde čelně narazila do kamionu. V dodávce zahynulo všech 8 osob. Řidič Fabie utrpěl lehké zranění, řidič v kamionu byl nezraněn, ale oba byli v šoku převezeni do nemocnice

 

Nejnovější fotky z nehod: kraj Ústecký

Diskuze ke článku - Tragická nehoda u Panenského Týnce na Lounsku

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: fabia2 (14.02.2008)
viník?
Podle mi dostupných informací zavinil nehodu právě řidič dodávky. Nezvládl pravotočivou zatáčku a přejel přes plnou čáru do vedlejšího pruhu. Tam se bočně střetl s fabií a následně v krajním pruhu čelně s Renault Magnum.
Jméno: Bobešek (14.02.2008)
RE: viník?
Prý je viník řidič fabie !!!
Jméno: Docici (14.02.2008)
RE: viník?
No uvidime jak to bylo. Pokud to zavinil ridic Fabie, tak mu to vubec nezavidim a nedivil bych se, kdyby se z toho chtel vykroutit. Behem nekolika sekund tolik zmarenych lidskych zivotu. Cloveka uplne z toho zamrazi
Jméno: betty (14.02.2008)
RE: viník?
Není to teď už vlastně jedno,kdo to zavunil?Proboha začněme jezdit podle pravidel.Kam tak chvátal,že musel předjíždět přes plnou čáru?Ta tam asi není jen tak.Lidi vzpamatujte se.I když jsem "jen"ženská jakby určitě někdo poznamenal jezdím denně a je to stále nebezpečnější.
Jméno: Docici (15.02.2008)
RE: viník?
no bohuzel ti v tranzitu asi podle predpisu jeli...a moc jim to platne nebylo
Jméno: m-barca (15.02.2008)
RE: viník?
Uz to nechte byt,i kdyby za to mohl ridic dodavky tak za to urcite nemohlo 7 ostatnich.Uvedomujete si vubec ze i kdyz nehodu nezpusobite muzete zemrit(bezduvodne).Jak je to nefer kdyz zemre treba otec pulrocniho ditete me kamarky a ostatni neci pribuzni.proste odjedou do prace a uz se nevrati jen kvuli nejakemu chcipakovi ktery ma naspech
Jméno: ZUG (21.02.2008)
RE: viník?
TOJE PRAVDA CHCIPAK ALE JEDNOU NARAZI
Jméno: Rofl (14.02.2008)
a
ja bych to teda resel protoze je to skoro rovinka tuhle bouracku fakt totalne nechapu sem zvedavej kdo to zavinil
Jméno: KubikCv (14.02.2008)
Nejhorší místo
Jezdím tamtudy skoro denně do Prahy do práce..v tom místě kde se trefili mají auta v obou směrech vysokou rychlost..je to sjezd do údolí a tohle se stalo skoro v nejnižším bodě.Je to mírná zatáčka...nedivil bych se...kdyby ta Fabia o transita škrtla a rozhodila ho do protisměru...v tom případě bych byl pro exemplární potrestání...
Jméno: bobr (15.02.2008)
RE: Nejhorší místo
No tenhle názor ( Fwelda vyjela z pruhu a škrkla o Trandáka) jsem včera odpoledne četl na netu na nějakých stránkám, nevím jakých. Byla to ovšem neoficiální zpráva, večer v hlavních na
Jméno: bobr (15.02.2008)
RE: Nejhorší místo
( se mi to nějako kouslo) ...na ČT1 byl jako hlavní viníák řidič Tranďáku. Každopádně 8 mrtvých je 8 mrtvých a v podstatě je jedno kdo za to může. Byli z jedné firmy a i pro tu firmu je to rána, co potom rodiny, příbuzní ..........
Jméno: Máňa (15.02.2008)
RE: Nejhorší místo
Mohlo to být třeba jinak, ale to poškození fabie napovídá, že by ta verze ve zprávách mohla být pravdivá. A ani mě nepřekvapuje, že jsem se dočetla, že řidič fabie tvrdí, že tam těch vozidel bylo víc. Zřejmě hojně používaná historka o neznámém autě, které nehodu zavinilo a ujelo.
Jméno: Bobešek (17.02.2008)
RE: Nejhorší místo
A co teprve noční výroba. To mu asi zastavilo firmu ne ??
Jméno: Héla (15.02.2008)
Přetížená silnice
Silnice R7 už měla být dávno nahrazena dálnicí. Je maximálně dopravně přetížená, že to není možný osobákem v klidu projet. Takže Vám nezbývá než jet celou cestu 70km/hod a nebo ryskovat. Ale hejtman pan Šulc ten pocit asi nemá, když navrhuje aby kamiony, kteří směřují k hranicím s Německem jezdili tudy a ulehčili tak silnici mezi Lovosicemi a Ústím. V podstatě, když to tak shrnu, tak problém v ČR není jen v tom, že řidičí ryskují, ale v tom, že tady na těch místech měli stát už dálnice dávno. Jenže když je nadále budem stavět jako nejdražší v Evropě nedočkáme se jentak zlepšení. Lidé budou nadále umírat, ale hlavně, že páni na vysoce postavených místech si namastí kapsi :-(
Jméno: zbyna2 (15.02.2008)
RE: Přetížená silnice
no ono totiž straně zelených a různým ekologickým organizacím nejde o lidské životy,pouze o nějaký kousek krajiny,potoka,ohroženého brouka...no a pak si tito představitelé mnou ruce jak výstavbu dálnice opět zpozdili,jsou to fakt tupci!
Jméno: Rofl (15.02.2008)
RE: Přetížená silnice
totalni souhlas
ted este aby si to uvedomili i ty papalasove
Jméno: toman30 (15.02.2008)
RE: Přetížená silnice
no ono by kolikrat pomohlo jen dodrzovani predpisu a bezpecnosti na silnicich...
Jméno: zbyna2 (29.02.2008)
RE: Přetížená silnice
no v dnešním provozu pomůže fakt hustá síť dálnic,jiné řešení asi není...
Jméno: hedgehog (15.02.2008)
RE: Přetížená silnice
no tak silnice za to nemůže, ačkoli více dálnic by se nám hodilo, když už přes nás jezdí celá evropa a stáváme se jejím skladištěm. fakt je, že těch kamionů je moc a nedají se skoro předjet. tak to potom spěchající jedinci s nervama v kýblu zkoušejí skoro kdekoli. ovšem předjet někoho s 1,2 htp je docela těžká písemka. ale kdyby se řidiči drželi pravidel silničního provozu, ubylo by podle mě tak 95-99% nehod..
Jméno: KubikCv (15.02.2008)
RE: Přetížená silnice
Dá se jet stabilně 100 a v obcích zpomalovat...jsou místa kde se kamiony daji předjet (za Robinem v kopci)..na Lounským obchvatu taky..není ani zdaleka přetížena kamiony ale hlavně lidmi co dojíždějí služebně do Prahy...kolik služebáků jezdí předpisově??? mizivá část.Je to o chování na silnici...a to je v čr mizerný....stejně jako v ostatních postkomunistických zemích...
Jméno: charno (15.02.2008)
hrozny
ahoj ja tam tudy jezdim denne a je to tam opravdu hrozny a vecer hrozne neprehledny,ja ty kluky znal od vydeni.Je jich opravdu skoda byli to tatove od rodin.ale co se da delat ,staci jeden blbecek a 8 zivotu je v haji.m
Jméno: Moto-men (15.02.2008)
Moto-men
Jsem zvědavej kdo tohle vše odskáče????
Jméno: šagi18 (15.02.2008)
Re:špatné místo
šoféři i řidiči vzdejte těm mrtvím úctu krátkým zatroubením díky. i my ostatní se můžeme dostat na konec svého života všem díky.
Jméno: KubikCv (15.02.2008)
RE: Re:špatné místo
já už troubím na sjezdu na Cítoliby...o ten mostní pilíř vlevo (směr na Prahu) se mi zabil nejlepší kamarád
Jméno: fatalist (17.02.2008)
Ohleduplnost a předvídavost.
Jezdím po této silnici denně do práce z Prahy do Loun a bez ohledu na tuto smutnou a srdce rvoucí událost si myslím, že lamentování o našich politicích stejně nic nespraví. Jedna z věcí, které by mohli pomoci je koukat do zrcadel a v případě, že vidíme rychlejší auto, uhnout do odstaváku a pustit jej. Třeba přepravuje těhotnou ženu, která má opravdu na spěch. V Rakousku se toto praktikuje standardně na trase Mikulov Vídeň a jiných, navíc jsou tam i dopravní značky ve třech jazycích: Jezděte vpravo. Z praxe vím, že slušný řidič se vám odmění čtyřmi blinkry, což je také příjemná satisfakce. Vše je to jen o nás, řidičích. Upřímnou soustrast všem pozůstalým.
Jméno: vomira (17.02.2008)
RE: Ohleduplnost a předvídavost.
S tímto názorem musím jen souhlasit. Řidič musí mít oči i v řiti.A myslet za ostatní. Když vidím, že mě předjíždí auto a proti jede taky, uhnu, kam nejvíc můžu, popřípadě přibrzdím, aby se mohl zařadit. Ale vše je o zkušenostech. Tohle se v autoškole neučí. Pár tisíc kilometrů jsem najezdil, ale jako mistr světa se necítím. Ale ve dvaceti to bylo o něčem jiném....
Jméno: Seep (20.02.2008)
RE: Ohleduplnost a předvídavost.
Asi hodinku před touto dopr. nehodou jsem projížděl tento úsek a právě na místě nehody mě předjíždělo vozidlo autoškoly z Loun, starší pan učitel při tomto manévru pomáhal žákovi autoškoly držet volant, tak si říkám co asi dnes učí v autoškole? přitom já jsem jel už malinko přes limit asi 100 km za hod.
Jméno: fatalist (28.02.2008)
RE: Ohleduplnost a předvídavost.
Je to určitě super názor. Souhlasím. Ale, i kdyby jsi prasil Ty, pustím Tě. Je lepší ztratit minutu v životě, jako život v minutě. Jezdím denně kolem půl osmé do Loun IVECO Daily bílá, značka začíná 8A3 a napravo mám nálepku Harley Davidson. Chce to jen, aby bylo dostatečně zřetelné, že chceš předjíždět, bliknu Ti pravej a jedeš. Pokud tedy nebudeš jako hromada nejistých lidí, kteří by sice rádi jeli, ale strach jim nedovolí. Jedou potom levým kolem po čáře, Ty skoro ve škarpě, brzdí ostatní a stejně nepřejedou. S tou Čínou jsi mě opravdu pobavil. Pro rýpaly. Netvrdím, že občas nespěchám, jen často hodnotím situaci a riskuji minimálně. Když už jsem se rozepsal, musím také kritizovat vodorovné dopr. značení, které je psychologicky provokující. Vidíte na kilometr a je tam dvojitá, potom příjde zatáčka v kopci, kde to ne každému táhne a ejhle, přerušovaná čára. :-) Martin
Jméno: fatalist (28.02.2008)
RE: Ohleduplnost a předvídavost.
Omluva, reakce patřila o příspěvek níže.
Jméno: KubikCv (18.02.2008)
RE: Ohleduplnost a předvídavost.
To jo...pokud takhle jezdí s rodičkou...tak bych řekl že v porodnosti doženeme Čínu....je rozdíl když jede někdo rychle ale ohleduplně ...a když prasí..pokud tam jezdíš denně jako já...tak vidíš,že daleko víc prasí
Jméno: fatalist (28.02.2008)
RE: Ohleduplnost a předvídavost.
Je to určitě super názor. Souhlasím. Ale, i kdyby jsi prasil Ty, pustím Tě. Je lepší ztratit minutu v životě, jako život v minutě. Jezdím denně kolem půl osmé do Loun IVECO Daily bílá, značka začíná 8A3 a napravo mám nálepku Harley Davidson. Chce to jen, aby bylo dostatečně zřetelné, že chceš předjíždět, bliknu Ti pravej a jedeš. Pokud tedy nebudeš jako hromada nejistých lidí, kteří by sice rádi jeli, ale strach jim nedovolí. Jedou potom levým kolem po čáře, Ty skoro ve škarpě, brzdí ostatní a stejně nepřejedou. S tou Čínou jsi mě opravdu pobavil. Pro rýpaly. Netvrdím, že občas nespěchám, jen často hodnotím situaci a riskuji minimálně. Když už jsem se rozepsal, musím také kritizovat vodorovné dopr. značení, které je psychologicky provokující. Vidíte na kilometr a je tam dvojitá, potom příjde zatáčka v kopci, kde to ne každému táhne a ejhle, přerušovaná čára. :-) Martin
Jméno: Radeczek (22.02.2008)
RE: Ohleduplnost a předvídavost.
Uhnout do odstaváku? Ty jsi opravdové hovado!!! Takový lidi proklínám a zavíral bych vás. Počkej až v tom odstavným pruhu bude někdo stát. Třeba žena s dětmi. Než tě ten debílek uspěchanej předjede v rychlosti kolem 100 km/h, ujedete hodně velký kus a řekněme si na rovinu, do toho odstavnýho pruhu nevidíš pokud před tebou někdo jede. Co bys pak dělal? Ty v odstavným pruhu, vedle tebe spěchající blb a před tebou najednou rozbité odstavené auto! Kam uhneš? Nikam!!! Ta tlustá bílá čára má své opodstatnění!
Jméno: fatalist (28.02.2008)
RE: Ohleduplnost a předvídavost.
Toto bylo pro chápavé, kteří předvídají, že vidí dostatečně daleko, aby mohli v případě potřeby provést úhybný manévr. Od toho, co jsem sem napsal svůj příspěvek, čekal na člověka, který příjde s hřebíky a nečistotou v odstaváku. Potěšili jste mě, nikdo neremcal. Martin
Jméno: fatalist (28.02.2008)
RE: Ohleduplnost a předvídavost.
A to oslovení si vyprošuji. Většinou se zastavuji na pumpě Shell na kafčo, to jen pro případ, že by jsi mi to chtěl zvopáknout osobně. Popis auta najdeš výše. Přeju ti mnoho šťastných kilometrů a i Tebe bych pustil, pokud by jsi o to stál. Martin
Jméno: zbyna2 (29.02.2008)
RE: Ohleduplnost a předvídavost.
žiješ asi v jiné pohádce než je ČR
Jméno: zbyna2 (29.02.2008)
RE: Ohleduplnost a předvídavost.
TÍM myslím autora fatalist
Jméno: fatalist (02.03.2008)
RE: Ohleduplnost a předvídavost.
Nevím jak jsi na to přišel, ale ano, žil jsem osm let v Nizozemí. Paradoxně se tam jezdí minimálně po okreskách a většinu řeší dálnice. Mám jen zájem na tom, aby se vlk nažral a koza zůstala celá.
Jméno: zbyna2 (06.03.2008)
RE: Ohleduplnost a předvídavost.
Tady než se postaví dálnice,tak se na místních okrskách pozabíjíme na vzájem...
Jméno: šagi18 (20.02.2008)
re:to se mi snad zdá....
tak to jsem moc nechápal, koukal jsem na zprávy na nově a nejsem moudrej, ten kluk co jel stou fabkou je teda uplně v pr....ale stejně nikdo neví (zatím ) kdo to zavinil.Jel jsem tam v sobotu a v místě nehody mě předjížděl kamion cisterna.ja jel 90satkou a předjel mě přes dvojitou plnou to se nedá pochopit.
Jméno: hedgehog (21.02.2008)
RE: re:to se mi snad zdá....
je to přece profík, má to všechno v paži a nic se mu nemůže stát. takže si to může v klidu dovolit. a vůbec, víš, že ti kamiony vozí rohlíky do krámu ? tenhle měl plnou cisternu rohlíků a spěchal ti je vyklopit do lidlu, abys neremcal a měl ty rohlíčky krásně křupavé..
Jméno: Jirka.Bel (22.02.2008)
RE: re:to se mi snad zdá....
Víš je to těžký uvědomujete si vůbec že ty kamiony mají časové nakládky a vykládky a že musí někam dojet??Ruku na srdce co uděláš když ve městě před tebou někdo pojede chvilku 40 PAK 50 pak 45,taky ho přejdedeš a to jedeš domu.A další věc je ta,že ovoce v zimě máme rádi a kdo myslíš že ti je přiveze.Je čas si uvědomit že šoféři jsou taky jen lidi!!
Jméno: hedgehog (22.02.2008)
RE: re:to se mi snad zdá....
mě je úplně u prdele, jesli maj nakládku a vykládku a musí někdy někam dozarit. mě zajímá pouze to, aby mě díky své agresivní a neohleduplné jízdě a ignorování pravidel nezabili. stejně jako všechny ostatní. promiň, ale píšeš fakt sračky..
Jméno: toman30 (23.02.2008)
RE: re:to se mi snad zdá....
první se zamyslete nad tím jak se na silnicích chováte vi sami!!!pochybuju otom ze vsichni co sem píšete samou kritiku a nadáváte na ostatní řidiče,že jezdíte jak máte!!!???!
Jméno: zbyna2 (29.02.2008)
RE: re:to se mi snad zdá....
Jestli se všichni chovají tak,jako máš ty pravopisný chyby,tak to teda nazdar!
Jméno: KubikCv (26.02.2008)
RE: re:to se mi snad zdá....
A vod čeho máš kompoty?? abys měl ovoce i v zimě :o))
Jméno: Drea (08.03.2008)
katastrofa
Doufám, že to dají tomu hajzlovi z Fabie pořádně sežrat a že si to vezme k srdci. Zemřel mi tam kamarád a známí. Byl to šok a nikomu to nepřeju zažít.Budou mi chybět :-(
Jméno: KubikCv (11.04.2008)
Nepoučitelní
Jel jsem tím místem dneska kolem 20.45 a další nehoda ve stejném místě..zřejmě předjíždění přes dvojitou plnou

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Doporučujeme

Levná alu kola
Alu kola, elektrony, litá kola, hliníková kola.
Povinné ručení
Kalkulačka, povinné ručení porovnání všech pojišťoven v ČR.
Autopůjčovna Praha
KV car - autopůjčovna Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.
Horská a Dětská kola
Vyberte si horské či dětské kolo v e-shopu či Pražské prodejně

Nové fotky

Z diskuze

Asi tak nějak.Neříkám, že právě tuto nehodu zavinilo to, že řidič byl dosti starý… zobrazit

Dancale klídek,jo přestaň Luciferovat,pořád si mně neber do huby.Já sem jen řekl,že někdo… zobrazit

Ta německá převodovka je postavená tak že se řadí R jako 1 a to je dost velký problém… zobrazit

Z tvých příspěvků je vidět závist.Vyděláváš asi deset litrů měsíčně a jsi nas... na… zobrazit

Jinak zde chci zvlášť poděkovat ženě-ženám z tmavě modré Felicie Combi co pomohli té… zobrazit

Anketa

Kdo nebo co je podle vás největším nebezpečím v silničním provozu?

26.8 % 26.8 %|11
7.3 % 7.3 %|3
9.8 % 9.8 %|4
0.0 % 0.0 %|0
56.1 % 56.1 %|23
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil | autorská práva a ochrana osobních údajů |