Dopravní nehoda - Těžký náklad

2
Kraj: Plzeňský
Obec: Nepomuk
Datum nehody: 18.04.2007
Zveřejněno: 19.02.2008
Kategorie: Kamiony | Nepřiměřená rychlost

Stalo se u Nepomuku, náklaďák převážející železný šrot vjel do zatáčky a vzhledem k vysokému těžišti nákladu padl na bok a přitom se čelně srazil s traktorem. Oba řidiče odvezla sanita. Tady je vidět, že jízdu musíme přispůsobit i stavu a povaze nákladu.

 
 

Nejnovější fotky z nehod: kraj Plzeňský

Diskuze ke článku - Těžký náklad

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: hedgehog (19.02.2008)
zase kamion..
opět tupé, deprimovné hovado s nákladním vozem, které sice na zš propadalo z fyziky, nicméně sebevědomí a pocit, že jemu se nemůže nic stát, mu nechybělo. taky tam místo traktůrku mohl jet plně obzazený osobní vůz a jistě si všichni domyslí, jak by to asi dopadlo..
Jméno: Ingi (19.02.2008)
RE: zase kamion..
to je nejlepší, hovno o tom vědět a tupě nadávat :) ty a tobě podobní ste celkem srandovní, vidíte pár fotek a hned ste chytří, řidičům nadáváte do kreténů atd. a přitom víte o každé nehodě velké H... ty si asi propadal z více předmětů když si tady takhle léčíš své komplexy co? :) (tímto se nezastávám kamioňáků, jen nesnáším lidi co sou nejchytřejší na světě a všechno a všechny odsoudí z 5ti fotek) chovej se jako člověk a ne jako tupé deprimované hovado....
Jméno: bobr (19.02.2008)
RE: zase kamion..
Naštěstí hedgeho znám už dost dlouho, takže si myslím své chicht., že hedge ?
Jméno: hedgehog (19.02.2008)
RE: zase kamion..
jistě bobře, známe se dost dlouho na to, abychom si oba mysleli své. a myslim, že si myslíme téměř to samé..
Jméno: hedgehog (19.02.2008)
RE: zase kamion..
já nikdy na žádné ze škol nepropadal, což se o některých tupcích řídících nákladní vozidla jistě říci nedá. na základě 8 fotek však mohu prohlásit, že řidič nákladního vozidla nepřizpůsobil styl a způsob jízdy stavu a povaze vozovky, povětrnostním podmínkám a zejména vlastním schopnostem s přihlédnutím k tomu, co veze, kolik náklad váží a jak je umístěn vzhledem k těžišti vozidla. případně se nevěnoval řízení a psal si sms, četl extázi nebo si zrovna vychutnával svůj obídek, jak je dobrým zvykem mnohých "profíků" za volanty těchto strojů. chápu, že se ze všech sil snažíš bránit svého kolegu, v tomto případě je to ale jaksi mimo mističku..
Jméno: hedgehog (19.02.2008)
RE: zase kamion..
a ze způsobu chování některých řidičů nákl. vozidel je mi zřejmé, že jsou to oni, kdo si za volantem velkýho a těžkýho vozu léčí jakýsi svůj komplex. já komplex nemám z ničeho a pokud jsi opačného názoru, bez obav mi sděl, z čeho by to tak mělo asi být..
Jméno: Ingi (20.02.2008)
RE: zase kamion..
stejně tak i já soudím že těch komplexů máš hned několik a podle čefo??? podlechování na tomto webu...
Jméno: hedgehog (20.02.2008)
RE: zase kamion..
z čeho ?
Jméno: jeyar (19.02.2008)
RE: zase kamion..
Jseš fakt debil....kritizovat podle pár fotek... jak víš, co bylo pravou příčinou? To si seš tak jistej, že víš, že se mu neudělalo blbě? Že to nebyla tech. závada ??? Defekt pneumatiky ? Nebo, že to nestrhnul kvůli chodci třeba ? Seš vymaštěnej magor....
Jméno: hedgehog (19.02.2008)
RE: zase kamion..
95% nehod zaviní řidiči, takže na základě pravděpodobnosti..
Jméno: jakopako1 (22.02.2008)
RE: zase kamion..
95% nehod zaviní řidiči......:-))))))
Je to div, já myslel že pokrývači. Zas tak chytrej nejsi.
Jméno: hedgehog (23.02.2008)
RE: zase kamion..
jak souvisí chytrost s uvedením dílčí statistiky, nevíš ?
Jméno: hedgehog (20.02.2008)
RE: zase kamion..
tak nemá ten rum chlastat, když se mu po něm dělá blbě..
Jméno: nejakyclovek (24.02.2008)
RE: zase kamion..
stejne i ja prohlasuji, ze i za ridici osobnich vozu mohou sedet tupa hovada jez prosla materskou skolou, zakladni skolou a autoskolou... vcera na R43 na blanensku zahynuli dva lide...srazka dvou osobnich automobilu. a ja rikam, ze opet tupa hovada z osobnich automobilu neprizpusobili rychlost stavu a povaze dopravni situace... takhle muzem vytahovat jeden priklad na druheho...ty nam zase ukazes nejaky nabourany nakladacek... rek bych ze to nikam nevede ...ja jezdim s autobusem a s lidma si moc riskovani nedovolim, vidim vsak jak riskuji ostatni. s nakladakem sem mel problem jednou, s osobakem kazdy den... tvrdis-li, ze ridici nakladaku maji pouze zs, mas sice pravdu ale mluvis jen o jedne casti..dalsi cast jsou treba inzenyri, osobne jich znam nekolik... a ridic se zakladkou muze byt lepsi na ceste nez inzenyr,...
Jméno: jirin (08.03.2008)
RE: zase kamion..
plne s Tebou souhlasím.(řidím kamion jako praci) osobak i motorku Bandit1200,sice mam maturitu 2 roky VS (kvuli penez. duvodum nedokonceno) a lidi jako ja jezdi spousta.
Jméno: bobr (19.02.2008)
uchyl bobr
Na té první fotce to vypadá, jako by šukal Zetor s Manem. Bude z toho Avie ? A co paní Zetorová ? Co bratr Mana ? Vše se dovíme ve 2594 díle romantického seriálu Ulice Čech.
Jméno: hedgehog (19.02.2008)
ten cyklista zase ujel
no jasně, cyklista si vytlačí náklaďák ze silnice a pak klidně od nehody ujede. ostatně jako vždy, když se vyseká kamion..
Jméno: Jarda F. (19.02.2008)
RE: ten cyklista zase ujel
No...pokud by to tady ten dotyčný kamioňák četl, ani bych se mu nedivil...promiň, osobně tě neznám ale přidám se k těm co si o tobě nic dobrého nemyslí..tvé názory mi přídou opravdu uhozene a fakt nechápu co z toho máš..a tvrdit o řidičích nákladních vozů žer jsou to deprimovaná hovada???(podle sebe soudím tebe že???)...uvědom si že bez nich by si si ani nedal rohlík ke snídaní, tak se nad sebou zamysli...s úctou jedno deprimované hovado...
Jméno: Quikec (19.02.2008)
RE: ten cyklista zase ujel
a proč soudíte toho kdo tu napsal svůj názor? Podívej se na většinu nehod..bejvají u nich hooodně často nákladáky. Jde o to, že řidiči náklaďáků si neuvědomujou to nebezpečí když sedí za tak velkým monstrem...:) takže nesuďte někoho, kdo má skoro pravdu
Jméno: RedMax (19.02.2008)
RE: ten cyklista zase ujel
Jo, jsou tam i nakladáky, protože většina debilů v autě předjíždí kamion i když je tak velký a výkon mu nestačí a nebo taky před zatáčkou či před horizontem. Ano, jsou i špatní, nebo-li magoři řidiči nákladáku a ty mi sami řekli, že je větší a má třeba na kruháči přednost a podobně. Ale říkám ti, že většina jich je normálních a nedělají píčoviny. Taky na ně tlačí zaměstnavatel a musí někam rychle dojed a rozhodně nechce přijít o práci. Jen kdybys to zažil kamaráde.
Jméno: Ingi (19.02.2008)
RE: ten cyklista zase ujel
ono podle hedgehoga ci kdo to je je kazdy ridic kamionu tupe deprimovane hovado co ma naky komplex a ja bych rad vedel proc, protoze maj velke auto a kdyz zpusobi nehodu prakticky nic se jim nestane, takze to vlastne musi byt nutne jeho chyba... nechapu kde si na toto prisel, stejne tak jako ze kazdy kamionak jezdi jako prase (proto si kupujes cerstve maso neporusenou elektroniku atd...) ... nic uz radsi :)
Jméno: hedgehog (20.02.2008)
RE: ten cyklista zase ujel
já neříkám, že každý. nevím, jestli to je většina nebo menšina, kolik % z nich je slušných a kolik je tupých, deprimovaných hovad, ale můj názor je, že těch špatnýcj je poměrně hodně a rozhodně víc, než by bylo zdrávo. na základě mých téměř desetiletých zkušeností se silničním provozem subjektivně vnímám tuto specifickou skupinu jako největší hrozbu pro můj život a zdraví. je to můj názor a já si za ním stojím. chápu, že je špatné takhle generalizovat, ovšem není mojí vinou, že lidé hází kamioňáky do jednoho pytle. prostě si asi všímají případů, které vidí na silnici, případně v tisku. jako např. že se vysype kamion a "profík" nadejchá 2 promile, nebo že mladík v kamionu sejme 8 aut stojících na semaforu, protože se díval zrovna na telku. mám dojem, že značná část řidičů jsou rutinéři a neuvědomují si, že je důležité věnovat se plně řízení s ohledem na to, jak těžký náklad včetně auta vezou a jaké asi budou případné následky, když se něco stane..
Jméno: hedgehog (20.02.2008)
RE: ten cyklista zase ujel
je fakt prdel předjet kamion, když jedou nalepený metr za sebou. tam se nevejdu ani se smartem..
Jméno: vitak (06.04.2008)
RE: ten cyklista zase ujel
No, velmi pochybuji, že se nějaký řidič kamionu u nás bojí, že přijde o práci, jelikož je jich akutní nedostatek. Ovšem, to neomlouvá jejich chování na silnicích.
Jméno: hedgehog (20.02.2008)
RE: ten cyklista zase ujel
já si chodím pro rohlíky do pekárny, ale ještě jsem tam neviděl ani jeden kamion ze mlejna...
Jméno: Jarda F. (20.02.2008)
RE: ten cyklista zase ujel
Hedgehog-chodíš si pro rohlíky do pekárny...to chápu,tam sou nejlepší:)...ale, myslíš si opravdu že mouka a všecho kolem se tam samo dostalo???nebo má vaše pekárna pole a mlýn hned za zdí??A z pekárny do obchodů nosí pekaři pečivo v nůších na zádech???Ty možná nakupuješ rohlíky v pekárně, maso rovnou na jatkách a pro elektroniku si jezdíš na Thaiwan nebo do USA, ale většina lidí chodí do obchodů, kam to vozí *******..no,kdopak?? Neuraž se, každý má mít svůj názor, ale mě se zdá že to trochu moc přeháníš...
Jméno: hedgehog (20.02.2008)
RE: ten cyklista zase ujel
no tak já myslim, že všichni víme, jaký je účel kamionů. o tom se snad nikdo nepře. jinak rohlíky z pekárny vozí spíšeji dodávky než kamiony. já vůbec nechci polemizovat o tom, proč kamiony jezdí, ale spíšeji o tom, jakým způsobem někteří jejich řidiči jezdí a jakým způsobem zneužívají své hmotnostní převahy..
Jméno: vitak (06.04.2008)
RE: ten cyklista zase ujel
Proč bych si bez nich nedal ani rohlík ke snídani? U nás rohlíky nerozváží kamiony.
Jméno: Rofl (20.02.2008)
a jeje
vecna valka TIR
jinak je fakt ze tech bouracek kamionaku na to ze sou to "profi" ridici je moc a reci typu tlaci na me dopravce ja musim jezdit rychle(jak prase) sou uz fakt mimo ,jinak u tohodle pripadu je jasne napsany co se stalo ,zadnej defekt nic proste je to idiot kterej to nezvladl
Jméno: Jarda F. (20.02.2008)
RE: a jeje
Promin...nechci se zastávat toho dotyčného...ale myslím si že opravdu není na místě soudit...sice zde není psáno o žádném defektu či tech. závadě na vozidle, ale co je psáno nemusí být vždy dáno..hlavně na internetu...a...když už teorie..podívej se na mraky na horizontu, žádé krásné počasí nebylo a jak bylo uvedeno, jednalo se o vysoké vozidlo...co když se do něj opřel poryv větru???To s takovýmhle autem pěkně zamává jen na rovince, natož v zatáčce..ale to nikdo neví...mohla to být čistě chyba řidiče...ale nikdo není neomylný a to že udělá chybu z něj nedělá idiota...
Jméno: hedgehog (20.02.2008)
RE: a jeje
podle mraků na horizontu soudím, že odstředivá síla opět zvítězila nad gravitací..
Jméno: Rofl (20.02.2008)
RE: a jeje
to¨Jarda : no jasne ale pak jakakoliv diskuze ke skoro vsem fotkam co tu sou je bezpredmetna pac nekdy foukne vitr nekdy zase srnka prebehne atd.
ja proti kamionakum nic nemam nikdy mi nic spatnyho neudelali ale par mimo silnici sem uz taky videl
Jméno: Jarda F. (21.02.2008)
RE: a jeje
Ale jo..mě se jen nelíbí, když někdo napíše že je to jasný, protože to byl kamion a tam prostě za to může řidič a je to...každý udělá někdy chybu...ale když se rozbije osobák tak to neni takový..ale jak je to kamion, je oheň na střeše a prostě kamioňáci sou ho*ada a je to...a to se mi prostě opravdu příčí...prostě by neškodilo trochu zdrženlivosti nebo objektivnosti...ale co se dá dělat...
Jméno: Rofl (21.02.2008)
RE: a jeje
jo ja te chapu ale si uvedom kdyby si takovou chybu udelal ty v praci myslim ze je to velka bota
Jméno: hedgehog (22.02.2008)
RE: a jeje
máš pravdu. když se rozbije osobák, tak to není takový. zejména co se následků týče. v tomhle směru s tebou musíme všichni souhlasit. stejně tak souhlasím s tím, že každý udělá někdy chybu. problém bude v tom, že když třeba prodavačka udělá chybu a špatně mi vrátí peníze, nikdy tím nezpůsobí smrt x lidí, kteří žádnou povinnost vyplývající z pravidel silničního provozu neporušili. a myslím, že takto je na to třeba nahlížet..
Jméno: Jarda F. (22.02.2008)
RE: a jeje
No..nejsem si jistý, zda porovnání prodavačky a řidiče je vhodné..to je asi jako kdyby si porovnával bachaře ve vězení a hlídače parkoviště...(zde by to dávalo větší smysl, protože oba mají podobný úkol..dohled)..když z parkoviště někdo ujede nebude to takové, jako když foukne nějaký vězěň...ono by stačilo i trochu víc ohleduplnosti na té silnici...aby si třeba x řidičů v osobácích nemyslelo, že zastavim stejně jako oni...nemůžu mluvit za všechny, ale já a ani mezi těmi co znám nejsou žádná prasata...a dám za ně ruku do ohně. Jen dneska...jel sem kolem místa nehody kde autobus srazil čllověka u přechodu..teda..já už sem míjel jen opravdu hrozivou krvavou louži(myslím že výsledek byl jasný)..ale i přez to, že to bylo čerstvé, na místě ještě byla policie a doprava byla stažena do jednoho pruhu, o pár metrů dál pobíhali chodci mezi auty jako by nic...Pak sem si šel odjezdit na svůj krajíc chleba a nic moc...jezdil sem po městě a těch myšek od ,,malých,, aut-to bych se nedopočítal...nejvíc mě pak dostal řidič jistého vozu, který přijížděl (z mého pohledu) z leva do klasické křižovatky a dával blinkr v pravo...já jel rovně takže nebyl žádný problém...ale ouha..blinkr do prava a žene si to doleva...tudíš přímo mě pod kola, to, že v té době jel už na červenou ani nemluvím...naštěstí se to obešlo bez kontaktu ale já i spolujezdec sme málem políbili čelní sklo...tak pak kdo je tady dobytek...
Jméno: joch (23.02.2008)
RE: a jeje
Podle mne je těch 8 fotek jasných a takové řeči že tam mohl být chodec nebo ciklista moc neobstojí. Prostě tu odbočku neustál a kdyby tam bylo 6 chdců a 8 ciklistů tak s tím má každý počítat a ne tam vletět z vědomím, že tam nic není.
Kdyby se každý řidič řídil pravidlem: div se že tam nikdo není a nediv se že tam něco je, tak by těch nehod bylo daleko míň.
Jméno: hovado7 (26.02.2008)
akoze uchvat
no takze zacnem hedgehog naco sa series do takych veci do akych sa nerozumies ???? akoze zhoda nahohod ja som na tychto vozoch chodil a su dost stare takze to nebolo vzdy ruzove .... a aj zelezo som na nich vozil bo som robil v kovosrote takze neviem co sa jebes do takych veci ktorym sa nerozumies ???? dalej bobor napisal ze to vyzera ako ked sa zetor suka z manom ..... tiez je vedla bo to nie je man ale liaz..... akoze fakt uz na hlavu vam to kuruje .... a uz som zazil aj take havarie ze vodic osobaku drbol pod kamion a zas bol kamionista vinny ????
Jméno: hedgehog (11.03.2008)
RE: akoze uchvat
čo vravíš ?
Jméno: vitak (06.04.2008)
RE: akoze uchvat
Nemohl by jsi to trochu přeložit do Češtiny?
Jméno: hovado7 (26.02.2008)
si rozmyslite co sem pisete
ako vase riadky (niektorych idividuí) stoja za porozmyslanie ....

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Doporučujeme

Alu kola
Alu kola, elektrony, litá kola, hliníková kola.
Povinné ručení 2010
Kalkulačka, povinné ručení porovnání všech pojišťoven v ČR.
Autopůjčovna Praha
KV car - autopůjčovna Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.
e-shop Parfémy Eden
Internetová parfumerie Parfémy eden značkové parfémy a kosmetika

Nové fotky

Z diskuze

Já teda nevím, když tak na to auto koukám, ty následky mi, vzhledem k tomu poškození přijdou… zobrazit

Jeziska bohuzel vyhnal Santa :D:D. Ale Deda Mraz je take na ustupu. Mozna jeste St. Niclaus, ale ten… zobrazit

1. http://cz.youtube.com/watch?v=uykStESm3vw 2.… zobrazit

Koukám, že se tam pěkně srovnal na ten břeh, každopádně, zřejmě neodhal kde je krajnice,… zobrazit

Napíšu to za vás - ve Š105/120 by to byl pro všechny tři jasnej smrťák, a možná i pro… zobrazit

Anketa

Byl/a jste svědkem dopravní nehody, při které jste poskytoval/a první pomoc?

13.5 % 13.5 %|30
17.9 % 17.9 %|40
68.6 % 68.6 %|153
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil INET-SERVIS.cz | autorská práva |