Dopravní nehoda - Tragická nehoda u Hrádku nad Nisou

3
Kraj: Liberecký
Obec: Hrádek nad Nisou
Datum nehody: 28.05.2012
Zveřejněno: 28.05.2012
Kategorie: Nepřiměřená rychlost

Čtyři vyhaslé lidské životy si vyžádala tragická nehoda, která se stala dnes v podvečer u Hrádku nad Nisou na Liberecku. Řidič Škody Octavie Combi nezvládl řízení, vylétl ze silnice a narazil do stromu. V autě zahynuli čtyři mladí lidé z celkem pěti cestujících. Páty byl s těžkým zraněním přepraven vrtulníkem do nemocnice.

 

Nejnovější fotky z nehod: kraj Liberecký

Půjčovna aut Praha
KV car - půjčovna aut Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.

 

Diskuze ke článku - Tragická nehoda u Hrádku nad Nisou

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: Firel99 (29.05.2012)
hm..
Co k tomu dodat..Snad jen, že takoví lidé byli, jsou a budou. Pokud by to tak býti mohlo. Jenže to se policie dozví až jestli to ten pátý přežije a rozpomene se.. Třeba jim tam mohl vletět cyklista, nebo tak.
Jméno: DANCALL (29.05.2012)
RE: hm..
Kdepak cyklista ale Prasečí rychlost!!!! a to 150Km/h!!!!! No jo MLADÝ řidič!!!! Tady už nemůžeš pochybovat o tom co se stalo Jel jako prase? JEL!!! takže není třeba zase vymejšlet ty tvoje kecy že to bylo jinak.Ale hlavní je že se nikomu nic nestalo.
Jméno: Looky (29.05.2012)
RE: hm..
Osle...
Jméno: DANCALL (29.05.2012)
RE: hm..
Hele Loky tentokrát tu pravdu prostě mám a né že ne!!! Jely rychle takže není co řešit!!!!
Jméno: dorotkaforyu (03.06.2012)
RE: hm..
Jeli se píše měkké i, tvoje učitelka češtiny by dostala infarkt a zabil bys ji!!!
Jméno: Mikes (03.06.2012)
RE: hm..
POZOR!!!!!!!!!!!!!!!
Já už vím, proč Dancall téměř všude píše ve shodě podmětu s přísudkem "y".
Stačil mi jeden letmý pohled na TV Hyena ( moc děkuji dorotkaforyu, líbí se mi toto označení ).
Viz toto:

http://tn.nova.cz/zpravy/doprava/na-melnicku-se-pri-dvou-nehodach-zranily-dva-lide-pro-dite-letel-vrtulnik.html

A já myslel, že slovo člověk je rodu mužského. Jak je tedy možné, že se lidé zranilY?

To mi opravdu stačí a o inteligenci daného autora si myslím své.
Bohužel mne ale mrzí, že se to vyskytuje mnohem častěji.
Jméno: Mikes (29.05.2012)
RE: hm..
Dancalle, jsi zase za debila. Nemáš info k nehodě, auto není téměř vidět. Podle toho, co vidím já, nemusel jet ani rychle. velká větev na úrovni střechy auta odrbaná od kůry.
Mohl jet rychle a taky nemusel.
Zase dancall tu ječí jak píchlá svině. Osobně bych řekl, že ještě nikdy nejel rychleji než 100 km/h natož viděl nějakou nehodu v této rychlosti, kdy auto narazí střechou. Zase Dancall, no jo, mladá socialistická svině. A ještě k tomu nezkušená s duševním stavem starého dědka.
Jméno: DANCALL (29.05.2012)
RE: hm..
Jo Mikešku chápu že se zastáváš svých kolegů ale tentokrát je to zbytečné!!! Je to další nehoda zaviněná jak jinak než Mladým řidičem kterej si myslel jakej je King!!! Ono chtělo by to také ukázat fotky ze předu jak Krev stéká od předního skla po kapotě až na nárazník prostě uznejte že pomalu nejely!!!!
Jméno: Lucas (29.05.2012)
RE: hm..
Nezlob se na mě Dancalle, ale ty tady vystupuješ jako naprosto primitivní člověk. Soudíš zde lidi a ani je neznáš. Pravdu máš, že nehodu možná zapříčinila vysoká rychlost, ale řeči o "mladých řidičích"??? Já si myslím, že chybu může udělat naprosto každý, ať mladý nebo starý řidič. Mladí se možná předvádí, přeceňují své síly, ale ti staří? Myslíš , že oni nechybují? Je spousta, byť profesionálních řidičů kteří každý den páchají spousty přestupků. Nehledě na to, že ty jsi ročník 1985, takže jistě nejsi úplně "vyjěžděnej" řidič... . Pokud máš nějaký osobní blok, tak by bylo možná vhodné navštívit psychologa, pač tvoje řeči o "krvi na kapotě, tekoucí až na nárazník" nevypovídají, že by jsi byl člověk, který je duševně zdráv. No zkus to alespoň zvážit. Jen doufám, že ty tvoje příspěvky si nepřečtou pozůstalí obětí, museli by ti nafackovat.
Jméno: DANCALL (29.05.2012)
RE: hm..
Hele na netu ta fotka je a opravdu to teče s předního skla až na nárazník!!!!
Jméno: dorotkaforyu (04.06.2012)
RE: hm..
dělá ti to dobře? Tak navštiv psychiatra.
Jméno: DANCALL (04.06.2012)
RE: hm..
Jasně že mi to NEDĚLÁ dobře jen jsem chtěl aby se na to podíval a věřil mi že to tam je.
Jméno: dorotkaforyu (04.06.2012)
RE: hm..
promiň, ale mě to připadá úchylný vyžívat se v tak strašný fotce.
Jméno: DANCALL (04.06.2012)
RE: hm..
Ale já se vní nevyžívám jen říkám že tam je!!!!!
Jméno: Mikes (30.05.2012)
RE: hm..
Ale vůbec se nikoho nezastávám. Jen bylo předčasné dělat závěry.
V tomto případě už můžu říct, že za nehodou byla vyšší rychlost, než kterou se to dá projet.
Spekuluje se o alkoholu nebo drogách.
Dále je podle PČR veliká pravděpodobnost, že nebyli použity bezp. pásy.
Nicméně na tom nemění nic, že jsi mladej, nezkušenej a velice nebezepčnej na silnici ostatním. Tohle můžu říct z toho důvodu, že ty se tak vyjadřuješ o ostatních hned, aniž bys je někdy potkal. Takže bacha na Dancalla, je na silnici velice nebezpečný ostatním.
Pro ostatní, používám jen jeho logiku. Je mladej, nevyježděnej, ještě k tomu v socialistickej nekvalitní šunce, a hraje si na krále silnic a jak to bez problému zvládá.
Jméno: DANCALL (30.05.2012)
RE: hm..
Hele mikeši prostě jezdily jako prasata ano JEZDILY ne jely!!!! A to jak říkají svědci někdy i 200Km/h a to v 7 lidech!!! Takže opravdu nemusím nikoho potkávat stačí když vidím jejich činy já jsem hnet od začátku věděl že jely jako prasata jenom jsem neměl důkaz ale věděl jsem to!!! S důkazem který dokonce předčil mojí pravdu přišel až tady kolega!!! No a jestli že nebyly ani připoutaní a dokonce zdrogovaní což u Mladých řidičů není nic neobvyklého tak to už je napováženou!!!! Co si jako mám o takovejhlech Exemplářích myslet? Že to byli slušní a spořádaní lidé? no to snat nemyslíš ani ze srandy!!!! Nojo jenže ono se musí nejdřív něco stát a pak se koná někdy jen na oko!!! Jo kdyby zabily neviného tak to by byla halda příspěvků které by je odsuzovaly jenže nikoho naštěstí nezabily jen ohrožovaly no tak je to podle vás v pořádku že!!!! Jo a nevím jakým právem mě tady všichni odsuzují že jsem špatný řidič když to není pravda!!! Jsem dobrý řidič to tenhle byl ten špatný a výsledek a důkaz vidíte!!!! Dobrý řidič nejezdí rychleji než je dovoleno!!! Dobrý řidič se nikdy nenechá vyhecovat nějakejma harantama co veze v autě!!! Dobrý řidič se vždy poutá a nepřekračuje max počet přepravovaných osob a ani je nevozí v nákladovém prostoru vozidla což je ZAKÁZÁNO!!!!! Dobrý řidič také Předvídá a přizpůsobí rychlost daným podmínkám:počtu lidí v autě,nákladu,stavu vozovky,schopnostem vozidla aj okolnostem a tohle já dělám na rozdíl od těch špatných no a to je důvod že někdo jezdí třeba 8let bez nehody a jediného sebraného bodu,někdo i 30let bez nehody!!! no a někdo se zrakví ani né rok po získání ŘP! v horším případě vezmesebou někoho neviného!! né tedy spolujezdce ale jiného ůčastníka(cyklistu,chodce,jiného řidiče)!!!!! Tak co na tom pořát nechápete to je snat dobře že takhle jezdím ne!!!!!!
Jméno: Mikes (30.05.2012)
RE: hm..
Tak za prvé, nauč se psát. Ty hrubky jsou hrozné.
Jestli je zdrogování obvyklé sis vycucal teď z prstu? Je to sice věc, za kterou bych nejraději dotyčné střílel na místě ( včetně alkoholu za volantem ), ale je to jen můj názor, nikoli názor zákonů.

Jak čtu tvůj příspěvek, nemáš problém jen s psaním, ale i čtením. Nikde nepíši, že byli spořádaní a slušní. Nauč se prosím čist, než budeš reagovat.

Právem tě odsuzovat můžu úplně stejným, jako ty odsuzuješ ostatní.

S definicí dobrého řidiče téměř souhlasím. Přidal bych, že dobrý řidič nikdy nejezdí zbytečně pomalu. A tím překračováním rychlosti pochybuji. Myslíš, že závodníci, např rally, které se koná na normálních silnicích ( jen uzavřených veřejnosti ), jezdí do 90 km/h, nebo že to jsou špatní řidiči?

A když už chceš o sobě říkat, že za 8 let nemáš žádný trestný bod. Pokud vím, tak trestné body jsou až od novely z roku 2006. Budu ale předpokládat, že nemáš ani žádnou pokutu. No vidíš, jsem mladší než ty, ale jezdím už téměř 10 let a stále také nemám jedinou pokutu a ani jedinou nehodu. Takže podlé tvé definice jsem vlastně lepší řidič než ty.
Jméno: DANCALL (30.05.2012)
RE: hm..
No tak jo nejsem sice nejlepší ale špatný rozhodně ne!!! Samozřejmě ře pokud se jede závod tak tam neplatí 90tka!!! Ta platí pouze v běžném provozu!!!
Jméno: DANCALL (30.05.2012)
RE: hm..
Ano vím že řidič nesmí zdržovat provoz bezdůvodně pomalou jízdou!!!!
Jméno: DANCALL (30.05.2012)
RE: hm..
Hele to že spousta mladých jezdí zdrogovaných to je bohužel fakt!!! Hádej jak by to dopadlo kdyby se udělal průskum náhodně by se vybralo třeba 100 řidičů ve věku 18 až 22 let a pak ve věku 45 až 50 let a hádej u kterých by byla větší šance že pojede zdrogovaný???!!! Zajímavé že jsou to opět ti mladí!!!! A nebo Kolik 50 letých chlapíků vidíš s Jontem!!!??? a kolik mladých!!!!!
Jméno: Mikes (01.06.2012)
RE: hm..
To posoudit nijak nemohu. Nemám po ruce žádnou statistiku ani průzkum.
V mém případě ale nejspíš potkávám jiné nebezpečné řidiče než ty. V naprosté většině případů, kdy mne někdo ohrozil, byl buď řidič cca 30-40 let, nebo řidička. Pokud to byl řidič, většinou to bylo nebezpečné předjíždění nebo nedodržení bezpečné vzdálenosti. Pokud to byla řidička, bylo to ve většině případů nedání přednosti, ohrožení při změně jízdního pruhu nebo vytlačování ze silnice ( jak při předjíždění, tak při jízdě v protisměru ).
A poslední dobou se mi začalo stávat, že řidič přede mnou úmyslně dupne na brzdy, bezdůvodně. Naštěstí si dodržuji bezpečnou vzdálenost, tak to odnesou jen mé nervy, trochu gumy z kol a obroušené destičky. To je další pro mne nepochopitelná věc.
Jméno: bidlo 11 (31.05.2012)
Příspěvek smazán administrátorem
Příspěvek smazán administrátorem
Jméno: Mikes (01.06.2012)
RE: hm..
Moc by mne zajímalo, proč nejvíc nadávají ti, jenž nejsou schopni napsat větu bez jediné chybičky.
Ano, já to taky nechápu, jak to někdo může udělat, ale nadávky jsou úplně mimo a myslím nemístné. Buďme rádi, že při tom nezabil více lidí.
Jméno: DANCALL (01.06.2012)
RE: hm..
Přesně Tak!!!!!! jen aby to pochopyli i ti ostatní že mikeš,garaza a spol no jestli to bylo ještě v půjčeném autě tak to je teda vrchol!!!!!!!
Jméno: bidlo 11 (31.05.2012)
Příspěvek smazán administrátorem
Příspěvek smazán administrátorem
Jméno: DANCALL (01.06.2012)
RE: hm..
No tak to je teda nářez Kamionák no jo no!!!!!! Jak tohle může udělat PROFI řidič to vážně nechápu!!!!!
Jméno: DANCALL (29.05.2012)
RE: hm..
No hochu jestli na 90 jezdíš přes 100Km/h tak počítej stím že dopadneš jako tihle!!!! Ale hlavně nesejmi někoho neviného!!!!
Jméno: Mikes (30.05.2012)
RE: hm..
Jojo. Jakmile tě potkám, s radostí ještě zrychlím a namířím to přímo do tebe.
Je to fakt to jediné, co za volantem chci.
OMG, je tohle vůbec možné? Chápete ho někdo?.
A ještě doplněk. Zabít se můžeš i při dodržování rychlosti. Není o tom, jak rychle člověk jede, ale jak za volantem přemýšlí. Jak už jsem psal, jezdím na mimo obec 100-110, ale to neznamená, že tak činím vždy a všude. Jen pokud jsou k tomu okolní podmínky vhodné.
A jezdím rychleji než ty, déle než ty a více než ty a stále bez pokuty a nehody jako ty. Tedy musím být lepší řidič než ty podle tvé logiky.
Jméno: Mikes (29.05.2012)
RE: hm..
Já osobně o nehodě také nic moc nevím. Pokud dotyčný jezdil jako prase, je mi líto jen těch ostatních v autě. Když jsem koukal na webu, nemusel jet nijak rychle. Trefil strom jen levým světlem. To deformační zóny moc neudělají. Další neplechu udělala větev, která byla ve výšce střechy. Ta se od ní dobře rozpárala.
Jméno: DANCALL (29.05.2012)
RE: hm..
Tak helejte pánové!!! Bylo to v televizi i na internetu a tachometr byl zaseklý na 150Km/h takže jel rychle a pomalu rozhodně ne!!!! Jen se podívejte na různé informační zdroje a uvidíte i uslyšíte jedno společné vysoká rychlost!!!! A jako nevím proč by mělo být škoda těch ostatních? Oni si vybraly sami a je jasné že toho řidiče ještě povzbuzovaly!!! Takže příčina je jasná opět někdo Blbě Frajéřil!!! A ti ostatní jsou spoluviníci kdyby to byli ti slušní tak mu řeknou UBER!!! Případně si vystoupí!!!! byly tam 4 na jednoho takže toho haj... mohli snadno přemoct!!! jo a vřele vám doporučuji si také přečíst diskusní příspěvky na Novinkách cz a i ostatních médijích a všimnete si že se od těch mých zas tak neliší!!!!!!!!!
Jméno: GARAZAZAHAMA (29.05.2012)
RE: hm..
Liší se chlapče, víš v čem? Není v nich hrubka za hrubkou.
Jméno: Certt (29.05.2012)
RE: hm..
Jasny :D jak muzes vedet, ze ho povzbuzovali? Nemuseli.. A jak si podle tvoji teorie, kdyz jeli 150 maj vystoupit? Osobne si taky myslim, ze jeli rychlejc, ze typek chtel kamaradum ukazat co jeho oktavka dokaze a neodhadl, ze nalozeny auto se chova jinak nez prazdny, ale nikdo z nas tam nebyl, tak se muzem jen dohadovat. Mam spoustu kamaradu presne tohodle typu, co dokazou s autem jen machrovat a k nikomu z nich bych si dobrovalne uz nesedl. A spoustu co jezdi normalne a vedi co si muzou dovolit. Jinak tyhle fotku tady sou o nicem, na netu sou lepsi.
Jméno: DANCALL (29.05.2012)
RE: hm..
No měli mu říct at prostě zastaví to je jednoduché byli na něj 4ři!!!!!! A snat každej normální člověk by zastavil kdyby o to žádaly 4 z 5 lidí v autě nemyslíš!!!!!!
Jméno: Mikes (30.05.2012)
RE: hm..
Nemyslím.
Jméno: bidlo 11 (31.05.2012)
RE: hm..
ja myslim ze by zastavil ale ba naopak ho hecovali neni to normalni co predvadeli se tam bezte podivat
Jméno: Mikes (01.06.2012)
RE: hm..
Jak tohle víš, že ho hecovali? Seděl si s nimi v autě?
Jméno: bidlo 11 (02.06.2012)
RE: hm..
ani jsem nemusel stacilo mi co jsem vydel na miste a slisel od lidi taklen jezdil nejakou dobu a kolikrad zastavili takze ten zbytek mohl kdykoliv vystoupit bezproblemu a jeste to auto nebylo jeho ale moje pujci mu ho muj otec a ja to ani nevedel
Jméno: Mikes (02.06.2012)
RE: hm..
Jasně, takže další Dancall, ale ještě v horším. OMG chápu tě, jestli to bylo tvoje auto, ale nechápu proč se tu navážíš do všech pasažérů. Pochopil bych to, kdybys v tom autě seděl těsně před nehodou, což jak je vidět, tam si neseděl. Takže buď zticha, nauč se psát, aby tě někde vzali do práce a vydělal sis na nové auto.
Jméno: DANCALL (02.06.2012)
RE: hm..
Co se ti nelíbí? má pravdu stejně jako já!!!! Sakra škoda že si neměl u sebe mobil mohl si natočit ty prasárny co dělaly a poslat to sem jo to by byla podívaná!!!!
Jméno: Mikes (02.06.2012)
RE: hm..
Nelíbí se mi jedna věc. Ne, že by měl nebo neměl pravdu, to je mi úplně jedno. Ale svoje domněnky prezentuje jako čistý fakt. Což je blbost. To samé děláš ty.
Jméno: DANCALL (03.06.2012)
RE: hm..
Oni to nebudou jenom doměnky ale FAKTA!!! zatím pravda která vyplouvá na povrch to jen potvrzuje!!!!
Jméno: Mikes (03.06.2012)
RE: hm..
Ale já neříkám, že to je nebo není pravda. Jen to, že to nemůžeš pokládat za čistý fakt, dokud se to neprokáže.
Jak jsem psal dříve. Stačilo by počkat se svými výroky až to bude více prošetřené, více informací a nebude tu tak horko, jak tu bylo.
Jméno: dorotkaforyu (04.06.2012)
RE: hm..
co tady předvádíš ty ale taky není normální. Někdy mi při tvém příspěvku připadá, že ti to snad dělá radost, aspoň v rámci piety k těm mrtvým by ses měl v těch komentářích mírnit.
Jméno: DANCALL (04.06.2012)
RE: hm..
Dobře Doroto když to chceš tak se budu snažit být mírnější i milejší a přiznám se že že tý holky mi i líto je když jsem viděl pár jejích fotek na videu jak to vypadalo 2 den u hrádku.
Jméno: hellangel (03.05.2013)
RE: hm..
Ten řidič byl sfetovanej a opilej , když řekneš opilímu a sfetovanýmu člověku ať zastaví , tak ti určitě zastaví ;) !!! Ten člověk je měl totálně v prdeli a bylo mu to jedno ,protože si v tom stavu myslel,že se jim nic nemůže stát . Ta nehoda nebyla krásná , když sem uviděla svojí kamarádku jak visí z čelního skla a její krev teče po kapotě ... Zhroutila sem se . Že ti není špatně z toho co tu píšeš...
Jméno: dorotkaforyu (03.06.2012)
RE: hm..
hele, asi dvakrát v životě se mi stalo, že jsem přisedla k řidiči, který jel fakt jako blázen a když jsem mu říkala, ať zpomalí, tak spíš ještě přidával na rychlosti. Co jsem měla dělat? Vystoupit za jízdy nebo co bys mi radil? Já jsem se jen modlila a už bych se víckrát k němu nesedla. Pochopíš to?
Jméno: Mikes (03.06.2012)
RE: hm..
Tuto situaci jsem taktéž jednou zažil a s úplně stejným výsledkem.
Z Dancalla se mi ještě nepovedl dostat postup, kterým bych donutil řidiče zastavit.
Jméno: dorotkaforyu (04.06.2012)
RE: hm..
Zaregistrovala jsem se tu, protože jsem tři z těch čtyř co zahynuli znala a všichni byli kamarádi mého syna. Bohužel ten řidič jezdil často rychle, ale domníval se, že bezpečně. Tentokrát mu to nevyšlo.Ale podle mého syna před jízdou alkoholu neholdoval, dal si maximálně pivo, ale spíš pil džusy. Nejvíc mě štve, že si do auta, když riskoval bral i se svým stejně starým kámošem ty mlaďasy. Ale myslím si, že si hodně věřil, že je dobrý řidič a auta měl rád. Je mi strašně líto co se stalo, ale nedá se nic vrátit. Všichni co zahynuli byli normální super mladý lidi, nikomu by neublížili, je jich velikánská škoda. Vadí mi, když se na ně plive a nadává se jim, blbosti dělá myslím každý, zvlášť v mládí. Oni neměli takové štěstí, tentokrát při nich nestáli všichni svatí a oni zaplatili tu nejvyšší daň... Odpočívejte v pokoji.A Dejvovi co přežil přeji ať bojuje a uzdraví se, moc moc mu držím palce!!
Jméno: DANCALL (04.06.2012)
RE: hm..
Doroto ty to říkáš jako kdyby ukradly hrušky sousedovi nebo rozbily okno a podobné klukoviny!!!! Ale tohle vážně blbostí nazvat nejde!!! a jak jsem říkal tohle se mi nemůže stát jak taky: Když nepiju,a hlavně se blbě nepředvádím a jezdím opravdu opatrně! ale on si myslel že je dobrý řidič i když jezdil rychle ale dobrý řidič nikdy rychle nejezdí a nechlastá a používá pásy!!!!!!
Jméno: dorotkaforyu (04.06.2012)
RE: hm..
právě protože oni zaplatili tu nejvyšší daň, tak už jen k uctění jejich památky bys měl vážit svoje slova nebo raději nic nepsát.
Jméno: Certt (04.06.2012)
RE: hm..
No Dancall by vyskocil, jak v americkym filmu ...
Jméno: DANCALL (04.06.2012)
RE: hm..
Nechápu to jak si někdo vůbec může dovolit takhle ohrožovat něčí život to už zavání Omezováním osobní svobody a pokusem o vraždu.
Jméno: dorotkaforyu (04.06.2012)
RE: hm..
myslíš, že to udělal ten řidič schválně? Že se chtěl zabít a zabít všechny kolem i své kamarády? Mysli trochu. Vůbec nikdo netušíme co se mohlo odehrávat v tom autě, nevíme, jestli jim do cesty nevletělo třeba zvíře atd. To ví jen oni a David, pokud se uzdraví a pokud si bude vůbec něco vybavovat.
Jméno: DANCALL (04.06.2012)
RE: hm..
Aha!!! tak zvíře hmmm to jsou věci..... a to jako vysvětluje že: Jely rychle,Byly vožralý,Nepřipoutaní,Že prasily ve vesnici i mimo ni a to opakovaně!!!! A řidič to jako neudělal schválně? hmmm tak oni OMYLEM jely rychle,OMYLEM se nepřipoutaly,OMYLEM chlastaly,OMYLEM smykovaly v zatáčce....???? Neco ti řeknu tohle jinak než SCHVÁLNĚ nejde a pokud se pletu tak mi to něják vysvětly jak je to vůbec možné????? já bych byl nerad aby se mi to stalo!!! že pojedu naprosto zodpovědně Čistej s 0,00 promile,Připoutanej,S rychlostí odpovídající Stavu a Povaze vozovky, a pak mě najdou rozpláclého o strom a zjistí že:Rychlost byla mnohem vyšší než je tam dovoleno,Pitva ukáže že jsem byl nalytej jak papežskej prelát,Pásy budou rozepnuté, Svědci budou vypovídat o rychlé jízdě a smykování v zatáčce, no vážně nevým co nato říct a dokud mi nějak nevysvětlíš jak je to možné tak to abych radši nesedal za volant!!! Ale tet vážně Doroto jak je to možné to mi vysvětli?????
Jméno: dorotkaforyu (04.06.2012)
RE: hm..
Já si myslím, že je zbytečný ti něco vysvětlovat.
Jméno: Mikes (04.06.2012)
RE: hm..
S Dancallovým vyjádřením vůbec nesouhlasím, ale s jeho ideou víceméně ano. Určitě je nechtěl úmyslně zabít, ale také si vůbec nejspíše neuvědomoval, že jeho počínání k tomu směřuje. To nejspíš nikdo, kdo pak někoho zabije.
Ale jeho počínáním vyhasli další 3 životy. To co prováděl ( aspoň co jsem se dozvěděl ) opravdu směřovalo k tomuto. Už stačí, že veze lidi a v klidu před jízdou si dá alkohol. To o zodpovědnosti moc tedy neříká. Jen o tom, že si myslí, že je nejlepší řidič a nemusí dodržovat zákony, že to zvládne.
A už jen z tohoto důvodu je mi líto jen těch dalších 4.
Ano, jeho rodině určitě upřímnou soustrast, on si tuto cestu ale vybral sám, nebo ji ve veliké míře pomohl.
Jméno: DANCALL (05.06.2012)
RE: hm..
A to ani nemluvě o vysoké rychlosti a nezapnutých pásech!
Jméno: Mikes (05.06.2012)
RE: hm..
Upřímně řečeno, pásy jsou každého věc. Ano, je to povinné, ale každý svého štěstí strůjce jest. Nepřipoutaný člověk velice zřídka ohrozí jinou posádku tím, že je nepřipoutaný. Spíš ohrožuje všechny v autě. To už pak je na ostatních, aby ho donutili.
Sám osobně nenachám nikoho v autě bez pásu. Už jenom kvůli mé bezpečnosti.
Naštěstí auto mi v tom pomáhá a velice nepříjemně pípá, když se někdo nepřipoutá na jakémkoli místě v autě, tedy i vzadu.
Jméno: dorotkaforyu (05.06.2012)
RE: hm..
Já se řidiče taky nijak nezastávám, byla to nejspíš jeho chyba a on byl taky docela frajer a myslel si, že je ten pravý king. Jednou jsem s ním měla taky nějaký dohady a ještě byl na mě drzý. Ale každopádně bych ho nemohla soudit, protože nevím jak to doopravdy ve skutečnosti bylo, to ví jen oni. Nakonec ten řidič zaplatil tím nejdražším co měl - svým životem. Tak k čemu je dobré teď na něho plivat? Trochu pokory by mnohým neuškodilo.
Jméno: DANCALL (05.06.2012)
RE: hm..
Vždit jsi mi ještě nic nevysvětlila,říkáš že jim tam mohlo vběhnout zvíře Jasně! Ale co to ostatní Chlast,Pásy,Rychlost,Prasečiny??
Jméno: Iceman (05.06.2012)
RE: hm..
Jo udelal to schvalne.
Jméno: DANCALL (29.05.2012)
RE: hm..
Otázka je ale proč vylétl ze silnice? Vzhledem k tomu že tam jelo PĚT lidí tak bych byl co nejvíce opatrný a možná ani těch 90Km/h bych na této silnici nejel! Ono se to auto chová trochu jinak když je plně obsazené a jinak když tam sedí jen řidič!!! A vzhledem ktomu že byl mladý a nezkušený tak měl jet třeba 70Km/h a uřčitě by dojel ale né on musel ještě frajéřit!!!!
Jméno: Mikes (30.05.2012)
RE: hm..
Tak pokud bys tam jel 90, dopadl bys úplně stejně. Co jsem četl na netu od lidí, co znají místo, bezpečná rychlost je prý cca 50-60 km/h.
Jméno: bidlo 11 (31.05.2012)
RE: hm..
to ten clovek tam jezdil denne takze by to projel i ze zavrenejma ocima ale chlast a marihuana delaj svi
Jméno: Mikes (01.06.2012)
RE: hm..
To v tom bylo víc než "jen" alkohol?
Jméno: DANCALL (01.06.2012)
RE: hm..
To se dá čekat!!!!
Jméno: Mikes (01.06.2012)
RE: hm..
Co se dá čekat? Už zase vynášíš soudy předem, než jsou o tom informace?
Já myslel, že už ti to došlo.
Stačilo by to napsat jinak, ale to by chtělo umět alespoň trochu sloh a umět se vyjadřovat.
Stačilo by to napsat třeba takto:
"Já bych se vůbec nedivil, že by v tom bylo víc, než "jen" alkohol."
A já osobně bych se také nedivil.
Jméno: DANCALL (02.06.2012)
RE: hm..
Je snat jedno jak to napíšu hlavně že to každý pochopí a navíc ten můj příspěvek je kratší tudíš jednoduší!!!!
Jméno: Mikes (02.06.2012)
RE: hm..
Kratší, ale zavádějící. My si nemůžeme domýšlet, co chceš říct, ale co napíšeš. A píšeš to špatně.
Jméno: dorotkaforyu (04.06.2012)
RE: hm..
naprosto pravda, tu silnici velmi dobře znám, tři roky jsem tam tudy často jezdila, je tam spousta zatáček, klesání, stoupání, já jsem se tam bála jezdit i padesátkou. Ale ještě není zdaleka jisté kolik ten řidič jel, podle tachometru po nehodě se rozhodně nedá usoudit, že jel 150 km/h. Podle mě ta rychlost bude daleko nižší až bude vypracovaný znalecký posudek.
Jméno: Iceman (30.05.2012)
RE: hm..
No je pravdou ze jeli 150 km/h, pravotociva zatacka, cesta 3 tridy, nikdo z nich dle policie nemel pas a co vic, u vsech 4 zemrelych byl nalezen alkohol v krvi, vcetne ridice. Auto bylo vyneseno v pravotocive zatacce na betonovy mustek, pak trefilo znacku a nakonec strom.
Jméno: GARAZAZAHAMA (29.05.2012)
RE: hm..
DANCALL Jdi debilní imbecil, už mě pěkně sereš, budu tady psát sprostě protože jedině podle toho do hajzlu poznám jestli to tu nějaký admin kontroluje nebo né. Běž si žvatlat hovna někam na xchat a nebo si ho běž vyhonit nad fotkou tvýho varťase.
Jméno: DANCALL (29.05.2012)
RE: hm..
Aáááá stejný formáát že!!!!!
Jméno: Huňáč (29.05.2012)
RE: hm..
Dancale, jsi čurák
Jméno: Alex83 (29.05.2012)
RE: hm..
A zvadlej :-D Take si myslim,ze tu zadny admin uz dlouho neni. Drive zajimava stranka jde do haje,kvuli jednomu neandrtalci,ktery tu akorat provokuje ostatni k hadkam. Asi bude nejlepsi,kdyz budeme dotycneho ignorovat,at si placa co chce a ono ho to prestane bavit (doufam).Jinak skoda mladych zivotu,at to bylo jakkoliv.
Jméno: Firel99 (29.05.2012)
RE: hm..
Taky už bych měl pro tebe jen samá sprostá slova Dancale. A přitom to v předchozích nehodách už vypadalo tak slibně.Jakože se vzdáš svých blbých řečích hodných fakt akorát nějakýho Jezéďáka, který ani neví že už komunisti nejsou.. Já nechápu coti dává právo se takto o komkoliv zvlášť mrtvým vyjadřovat.Si sežral všechnu moudrost světa nebo co, že můžeš tady kohokoliv odsuzovat, kterej jezdí na frekventovanějších cestách a častěji než ty a tím pádem má větší šanci, že udělá více chyb. To opravdu nemá obdoby. Zkus své příspěvky dělat bez slepého vynášené soudů a závěrů nad nimi jak zaručeně všechno bylo a urážení ostatních apod.. ano??Uvidíme jestli tam bude vůbec něco napsané.. Styď se ty zakomplexovanej, vylízanej debile.
Jméno: DANCALL (29.05.2012)
RE: hm..
No to je fakt bezva takže zase já jsem ten špatnej!!! Tak jak to tedy bylo??? Opravdu to byla nehoda a nebo hold frajírek se předváděl????
Jméno: Looky (29.05.2012)
RE: hm..
Danccu,ten řidič měl 30let,to si nemyslím,že by byl až tak mladej,jak jsi psal...
Jméno: DANCALL (29.05.2012)
RE: hm..
No tím HŮŘ!!!!!! tak ho nejspíš vyhecovaly ti mladší at na to šlápne!!!! Jsem si jist že takovej 50tnik by to zašláp a řekl Mazejte Pěšky!!!!!! a oni by si to dětičky rozmyslely!!!!!!
Jméno: ondra (29.05.2012)
RE: hm..
Každej druhej padesátník by se zachoval přesně opačně, než jak píšeš....vole:-) Věk roli nehraje skoro vůbec, to by si musel vědět Ty nejlíp!!!!!!!!milion vykřičníků
Jméno: DANCALL (30.05.2012)
RE: hm..
Jo Ondra!!! každej druhej ano to znamená že i každej druhej by to zašláp!!! takže to je 50 na 50 a to je dost a co znamená to Skoro!!!! takže věk vliv má!! Ale myslím si že ten 50tník má přecijeno rozum a opravdu by takovouhle hovadinu neudělal. Je zajímavé že ty nejtragičtejší nehody mají na svědomí právě mladí řidiči!!!
Jméno: ondra (30.05.2012)
RE: hm..
Nechytej mě za slovo...moc dobře vidím okolo sebe, jak jezdí ostatní a řeknu ti to asi takhle. Na silnici ti to před tebou schválně zadupne spíš právě ten starší řidič, než nějakej mladej ňouma, co jen letí jako kanec. Obojí je na přes držku, jen, co je horší? Přesvědčenej blbec, který má navíc ještě nutkání každého vychovávat stylem - předjedu a zadupnu, nebo trouba s mokrým řidičákem, který umí jen šlápnout na plyn a neřeší možné následky? Obojí je na kulku, když se s takovým potkáš.
Jméno: DANCALL (29.05.2012)
RE: hm..
To je fakt hezké jak se vyjadřuje MUŽ ZÁKONA!!!!!! že Firele alespon od tebe bych čekal nějakou tu slušnost!!!!
Jméno: Iceman (30.05.2012)
RE: hm..
Pravo a zakon plati pro kazdeho. Kazdy z nas je muz zakona. Nikde neni receno, ze policista ma byt slusnejsi nez ucitel. Je to spise osobni vizitka kazdeho jedince.
Jméno: DANCALL (30.05.2012)
RE: hm..
Takže SERŽANTE FIRELE!!!!!!!! Nakonec se ukázalo že mám pravdu!!!! A očekávám od tebe i ostatních omluvu za ty hnusné nadávky které ani já proti vám nepoužívám!!! Opravdu jezdily jako prasata mezi vesnicema někdy i 200Km/h a ještě před nehodou měly v kufru další 2 lidi takže jich tam bylo 7 v 5 místném autě takže neni opravdu co dodat!!!! Ti dva si krádce před touhle šílenou jízdou vystoupily a udělaly dobře!!! A STRÁŽNÍKU!!! na tej omluvě trvám!! Tak jako TY!! když jsem já možná neprávem obvinil řidiče autobusu jak narazil v tunelu do zdi to si určitě pamatuješ!!! No a byl si to ty co tady hnet požadoval omluvu a já to udělal!!!! Takže tet je řada na tobě hochu!!! chyt se za nos a stid se!!!!! To platí samozřejmě i pro ostatní Garza,Mikes,Hunáč obzvlášt!!,prostě všichni co použily sprostá slova která se běžně v TV vypískávají!!! No jsem zvědav jak se ktomu postavíte!!! Co Strážmistře!! utřeš si nos a už se neozveš tak jako sto říkal ty nebo jinej o mě ????!!!
Jméno: GARAZAZAHAMA (30.05.2012)
RE: hm..
Tak hele tobě já se omlouvat nebudu protože není za co, jestli sis nevšiml tak konkrétně zde jsem se k nehodě nevyjadřoval, vyjadřoval jsem se konkrétně k tobě! Vyjadřuješ se tu jako křupan co má v hlavě místo mozku hadr na podlahu. Píšeš hůř než děcko na prvním stupni. Je tohle sice jen diskuze, ale když nevíš kde napsat I a Y atd. tak prostě nepiš. Hodně lidí stejně jako mě to bije do očí. JE ŠKODA čtyř životů, včetně řidičova. Jednou to byli lidi a i když to byla prasárna smrt čtyř lidí je krutá daň. Taky přeji úpřimnou soustrast rodině a všem co je znali. A ty DANCALLE běž už jednou pro vždy do prdele!!!
Jméno: Mikes (30.05.2012)
RE: hm..
Takže Dancalle, přečetl jsem tu všechny příspěvky raději několikrát. A omlouvat by ses tu měl jen ty. Nikdo tu nepsal, že nemáš pravdu, psalo se tu jen to, že nemůžeš vynášet soudy předem.
Ty by ses tu měl omlouvat hlavně kvůli tomu, jaký jsi arogantní, bezohledný, přející smrt a sobecký individuum.

Přečti si pár tvých příspěvků a zjistíš, že sám sebe řadíš do kategorie nebezpečných řidičů. Stačí se podívat co píše. Píšeš, že nebezpeční jsou ti, co jsou mladí a považují se za nejlepší řidiče, například. A tohle ty přesně splňuješ. Jsi mladý a všechny nás přesvědčuješ, jaký jsi nejlepší a lepší než my všichni dohromady.
Já osobně bych si nikdy o sobě netroufl říci, že jsem dobrý řidič. To o mne můžou říct ostatní a já jim stejně věřit nebudu. Vždy je co zplešovat.
Jméno: DANCALL (30.05.2012)
Příspěvek smazán administrátorem
Příspěvek smazán administrátorem
Jméno: Mikes (30.05.2012)
RE: hm..
Neprotiřečím si. Pořád to nechápeš. Tady víceméně s tebou všichni souhlasí. Problém není v tom, že by se jich někdo zastával.
Důvod toho, že se tu ostatní do tebe navážejí je ten, že vyřkneš soud ještě dříve než jsou podrobnější informace.
Kdyby si počkal s tím svým soudem o půl dne déle, kdy už se začaly informace od policie šířit, 90% zde přítomných by s tebou souhlasilo. Teď tedy s tebou taky souhlasí, jen nechceš vidět tu konkrétní věc, která tu lidem vadí, a pořád se hádáš o něčem jiném.

Ano, měl si v tomto případě pravdu ( věřím, že tohle si chtěl slyšet ), ale to se s tebou nikdo nehádal, že ji nemáš. Pokud tomu nevěříš, napiš mi prosím jediný příspěvek, kde ti někdo píše, že nemáš pravdu.
Problém je ten, že lidi odsuzuješ okamžitě a dokonce si rád, že zemřela celá posádka ( tak to chápu já z tvých příspěvků ). To je to, co tu lidem vadí. A já se jim ani nedivím.
Jméno: Looky (30.05.2012)
RE: hm..
Palec nahoru.
Jméno: DANCALL (31.05.2012)
RE: hm..
Hele já to opakuji u poněkolikáté!!! že jsem to na 100% věděl co se stalo!!! A mám i DŮKAZ!!!! Podívej se laskavě na můj první příspěvek hnet po Firelovi!!! On tam uvádí naprostou hovadinu o nějakém záhadném cyklistovi který tam nikdy nebyl!! a pokud ano kam zmizel???!!! A to bylo v době kdy já už jsem byl PLNĚ INFORMOVÁN!!! A to tím že tachometr byl zaseklý na 150Km/h!!! A ejhle co se nestalo??? Iceman také později potvrdil že skutečně jely 150Km/h!!!! Tak co myslíš? byla to náhoda že jsem se trefil na 1Km/h přesně??!!! Ne už jsem to an rozdíl od vás všechno VĚDĚL!!!! takže jsem nikoho na rozdíl od Firela křivě neobvinil!! A pokud vím tak celá posádka nezemřela jeden to přežil a tentokrát mu PŘEJI aby se zotavil a podal přesné a hlavně pravdivé informace!!!! Také o to cyklistovi že Firelku!!!!!!!!!
Jméno: Mikes (31.05.2012)
RE: hm..
Ok, přečetl jsem si tvůj i Firellovo příspěvek znovu. Firell tam něříká, jak se to stalo, jen spekuloval a nabízel různé možnosti, protože neměl o tom informace.
Říká ti něco slova zamyšlení se a přemýšlení? To přesně Firell udělal. Přemýšlel o všech možných příčinách. Rozhodně posádku neodsuzoval předem tak, jak to děláš ty.
A že si se trefil na rychlost s Icemanem, neznamená, že přesně tolik jeli. Také ti spousta lidí potvrdí, že zaseklý tachometr neznamená vůbec nic.
Byl jsem svědkem nehody, kdy před námi řidič nezvládl zatáčku a párkarát to obouchal v příkopu až skončil na střeše. Jel cca 100, ale tachometr se nárazem zasekl na cca 160.
A těch 150 nevěřím na rychlost nárazu. To by ten strom prošel až do kufru, když ho vzali jen levým světlem.
Jméno: bidlo 11 (31.05.2012)
RE: hm..
to kamarade se podivej poradne na ty fotky
taky ze ten strom byl az v kufru vsechny je skalpoval a ta holcina tu to vytahlo z auta ven
Jméno: Mikes (01.06.2012)
RE: hm..
Pokud se někdo nepřipoutá, i menší nárazy je můžou vytáhnout ven.
Jak koukám po netu na fotkách, nikde nevidím, že by kmen stromu byl až v kufru. Osobně podle fotek tipuju, že se zastavil někde u B sloupku. To, že je rozpáraná střecha, o tom jsem mluvil hned na začátku. Omlácená vodorovná větev ve výšce střechy auta myslím, že mluví za vše a každý rozumný člověk si dokáže domyslet.
Jméno: bidlo 11 (02.06.2012)
RE: hm..
tak to ses mimo protoze ten strom vzali strechou jeli totiz ve svahu a auto se naklonilo az prevratilo na bok takze je to vsechny skalpovalo proto je ta strecha az v kufru smotana a ne zadne vetev ta by se zlomila a nikoho nezabyla
Jméno: Mikes (02.06.2012)
RE: hm..
Tak to asi koukáme každý na jinou nehodu. Vidím tu větev na stromě omlácenou. vidím tam omlácenej kmen od levého boku auta.
A už se sakra nauč psát.
Může mi někdo vysvětlit, proč lidé s nejnižším IQ se považují za ty nejchytřejší?
Jméno: dorotkaforyu (03.06.2012)
RE: hm..
pěkná blbost, tu střechu rozstříhali hasiči, aby mohli vyprostit zraněné vy koumáci
Jméno: Mikes (03.06.2012)
RE: hm..
Určitě je nejvíce pošramocená od hasičů. Nicméně si stále myslím, že po nárazu do kmene stromu auto při odskoku zavadilo střechou o větve, které jsou o něco výše.
Jestli to k vedlo k dalším zraněním, to už je asi jedno.
Jméno: bidlo 11 (04.06.2012)
RE: hm..
ty jsi u tohobyla tak jak tovis
Jméno: dorotkaforyu (04.06.2012)
RE: hm..
já je znala, ty budeš asi taky místní, ale jak se vyjadřuješ, to je fakt síla. Připadá mi, že jsi taková hyenka, která chodila zkoumat ten vrak, sorry.
Jméno: DANCALL (29.05.2012)
RE: hm..
Ano škoda je dobrého člověka ale oni dobří nebyly jinak by takovýhle kraviny nedělaly!!!!!
Jméno: Looky (29.05.2012)
RE: hm..
No comment....
Jméno: DANCALL (29.05.2012)
RE: hm..
Správně k tomuhle není co dodat 30lety řidič se nechá vyhecovat nějakejma pubertákama a takhle to dopadne!!!!
Jméno: Iguana (29.05.2012)
RE: hm..
No nechci se Dancka zastávat, protože někdy ty jeho příspěvky jsou fakt na přesdr....u, ale tentokráte má pravdu...jezdili jako prasata mezi vesnicema tam a zpátky, dle svědků to bylo místama okolo 200km/h což opravdu není normální...a to horší, že měl v autě 5lidí...který za to nemůžou a to prej ještě chvíli před tím měl dva v kufru.... takže tady opravu není co dodat...jen škoda zbytečných životů a upřímnou soustrast pro pozůstalé a přátelé a kamarády....
Jméno: Gošín (30.05.2012)
RE: hm..
Jo, Dancall má určitě pravdu v tom že jeli jako hovada, ale to jak se vyjadřuje ukazuje jaký je prase a hovado on. Ale je pravda že on Dancall za to asi nemůže, víme všichni že je nejhloupější na tomto fóru podle toho jaké píše pravopisné chyby, tak se dá pochopit že jeho příspěvky jsou i obsahově tak hloupé jako je on.
Jméno: DANCALL (30.05.2012)
RE: hm..
Hele ŠPRTE!!! Tohle je diskuze a né diktát s češtiny!!!!! těch jsem si užil na ZŠ dost!!!!
Jméno: Mikes (30.05.2012)
RE: hm..
To ses dál nedostal, že si je psal jen na ZŠ? Na SŠ už si nebyl? Na VŠ se raději ani neptám. To se fakt nedivím, že jsi tu za zapšklého burana. No vlastně nejenom tady, ale v tém okolí taky.
Jméno: Gošín (31.05.2012)
RE: hm..
To Dancall: Nejsem šprt, moje nejvyšší dosažené vzdělání je učební obor bez maturity, ale divím se že někdy můžeš nasekat tolik chyb, děláš si ostudu nejen obsahem tvých příspěvků ale i pravopisnými chybami.
Jméno: DANCALL (30.05.2012)
RE: hm..
No co jako že za to nemůžou? MŮŽOU!!!! Měly říct UBER!!!!!! Nebo HALT my si vystupujem!!!!! Ale nebylo to náhodou tak že: Přidej Přidej!!!! to zvládneš seš přece frajer!! no tak do toho jo už tam budou dvě kila a pak už jen tma.... no myslím že nejsem daleko od pravdy že!!!!!!
Jméno: Mikes (30.05.2012)
RE: hm..
Ještě, když jsem nemohl řídit auto, jsem se s podobnou situací potkal jako spolujezdec. Řidič nejel podle našeho gusta a když jsme chtěli aby zpomalil nebo nás nechal vystoupit, následovali nadávky a ještě agresivnější jízda. Už s ním nikdo z nás nejel, ale v daný okamžik prostě nebylo jak vystoupit. Nebo ty bys vystoupil, když by odmítl zpomalit?
Jméno: Mikes (30.05.2012)
RE: hm..
Vždyť to mu tu nikdo nebere, že měl pravdu. Bylo to velice pravděpodobné, ale nepotvrzené.
Tady jde o to, že se tak chová úplně u každé nehody. Ač byla příčina úplně jinde.
Jméno: DANCALL (30.05.2012)
RE: hm..
Hele co zase LŽEŠ!!!!! Jak u každé nehody? Pouze u těch kde na 100% vím že byla způsobena vědomým porušením předpisů!!!! a o téhle jsem to věděl už na samém začátku a vidíš jak pravda vyplouvá na povrch!!!!! Schválně se podívej na moje příspěvky v předešlých nehodách jsou úplně normální!! Proč? protože v té jedné šlo pouze o plechy a v té druhé tam nevím jak se přesně stala jedni říkají že za to může řidič Golfu a jiní že zase řidička Citroenu takže na 100% nevím kdo zato může a pokud to nevím tak nikdy nesoudím!!!! Soudím pouze v případě že na 100% vím jak se to stalo a to u téhle nehody bylo jasné Ihnet!!!!!
Jméno: Mikes (30.05.2012)
RE: hm..
A jak to můžeš vědět na 100%, když si u dané nehody nebyl a neviděl ji? Máš křišťálovou kouli? Nebo vždy, když vidíš auto kolem stromu, je v tom rychlá a riskantní jízda?
Jméno: DANCALL (31.05.2012)
RE: hm..
Nemám křištálovou kouli ale mám:TELEVIZI,INTERNET!!!!!!!!! To hochu stačí a právě na TV NOVA to říkaly že jely nepochopytelnou rychlostí a že tacho byl zaseklej na150Km/h!!!!!!! Stačí ne!!!!!!!!!
Jméno: Mikes (31.05.2012)
RE: hm..
OMG to nemyslíš vážně. Ty jsi to věděl na 100%, protože to říkala TV NOVA?
Je to největší bulvár. Pokud to slovo neznáš, najdi si ho ve slovníku spisovné češtiny.
Jméno: DANCALL (31.05.2012)
RE: hm..
Bulvár nebulvár říkali to ti co u nehody zasahovaly a i kdyby nejely 150Km/h prostě jely rychle a tečka a ten chlast a nepoužite pásy už nepotřebují komentář!!!!!!
Jméno: Mikes (01.06.2012)
RE: hm..
Výborně. Konečně jsi procitl. Ano souhlasím, jeli rychle, ožralí a nepřipoutaní. To nepotřebuje žádný další komentář, tečka.
Veliké gratulace, konečně si to, doufám, pochopil.
Jméno: ondra (01.06.2012)
RE: hm..
Dopr*dele, Dancalle... Nedá se to po tobě ani číst! Jak můžeš napsat "ti zasahovalY" nebo "nejelY". Neřeším nijak extra pravopis, ale tohle se prostě nedá. Vždyť to Y se tam ani na oko nehodí.
Jméno: Mikes (02.06.2012)
RE: hm..
Nech ho být. Třeba si myslí, že všichni v autě byli ženského pohlaví, pak by to "Y" bylo správně.
Jméno: dorotkaforyu (03.06.2012)
RE: hm..
takže sleduje TV Hyena, no té fakt musíš věřit, ale měl bys fakt oprášit pravidla českého pravopisu.
Jméno: bidlo 11 (31.05.2012)
RE: hm..
musim souhlasit
Jméno: dorotkaforyu (03.06.2012)
RE: hm..
ty jo, ty jsi tak geniální, že nechápu, že tě nepožádá PČR, abys jim dělal experta při dopravních nehodách
Jméno: dorotkaforyu (03.06.2012)
RE: hm..
ty jo, ty jsi tak geniální, že nechápu, že tě nepožádá PČR, abys jim dělal experta při dopravních nehodách
Jméno: dorotkaforyu (03.06.2012)
RE: hm..
a to všechno bylo fakt v tv Hyena?? Nemám slov fakt.
Jméno: GARAZAZAHAMA (30.05.2012)
RE: hm..
ZHOŘ!!!
Jméno: DANCALL (30.05.2012)
RE: hm..
Takže mám tedy pravdu!!!!
Jméno: GARAZAZAHAMA (30.05.2012)
RE: hm..
ZAPAL SE A ZHOŘ.
Jméno: Iceman (30.05.2012)
RE: hm..
Dancalle ty jses opravdu pako. Ten ridic byl starsi nez Ty.
Z Tveho prispevku mi take vyzniva jako mozna pricina nehody vek ridice?? :)
Jméno: Looky (30.05.2012)
RE: hm..
Dočetl jsem se,že byli všichni pod vlivem alkoholu,tak jestli byl vypitý i ten řidič,tak pak k tomu už není opravdu co dodat.
Jméno: Mikes (30.05.2012)
RE: hm..
Všichni mrtví byli pod vlivem alkoholu, tedy včetně řidiče. Jak já nesnáším alkohol za volantem. Fakt tohle je podle mého názoru úmyslné porušení ( a hle, souhlasím s něčím s Dancallem ) a nejraději bych dotyčným bral řidičáky. A za jízdu bez něj prostě tu verbež zastřelit.
Jméno: DANCALL (30.05.2012)
Příspěvek smazán administrátorem
Příspěvek smazán administrátorem
Jméno: DANCALL (30.05.2012)
RE: Příspěvek smazán administrátorem
Takže SUMA SUMÁRUM: Říkal jsem pravdu a už od začátku jsem věděl proč se to stalo!!! RYCHLÁ JÍZDA,CHLAST,NEPŘIPOUTÁNÍ SE, a samozřejmě že už předešlé delikty: rychlost mezi vesnicema 200Km/h místo 5 lidí jich vezly 7 takže k tomuhle už vážně není co dodat je zázrak že nezabily neviného člověka!!! Ale já pořát čekám na tu omluvu od Strážmistra Firela!!! kterej mě tady nazývá vylízaným debilem jen proto že jsem řekl PRAVDU!!!! Předpokládám že se Firel už neozve utře si nos a vytratí se ale chybu nepřizná jako jsem to udělal já!!! Jo a myslím že k této nehodě už není o čem se bavit!!!!
Jméno: Mikes (30.05.2012)
RE: Příspěvek smazán administrátorem
Osobně si myslím, že by se mohl omluvit za ta poslední slůvka ve svém příspěvku. Nicméně se mu nedivím, že tak vybuchl.
Divíš se mu, když odsuzuješ celou posádku, i když nevíš, zda náhodou skutečně chtěli vystoupit, ale řidič jim to nedovolil?
Jméno: Looky (30.05.2012)
RE: Příspěvek smazán administrátorem
A hele,admin existuje...
Bylo na čase.
Jméno: Mikes (30.05.2012)
RE: Příspěvek smazán administrátorem
Ok, tak trochu OT.
Doufám, že adminovi to vadit nebude.
Už jsem to tu nemohl vydržet, jakým směrem se diskuze ubírala. Jednak Dancallovým pohledem, jednak pohledem ostatních.
Proto jsem vyzkoušel kontaktní formulář na adminy. Velice mne potěšilo, že odpověď jsem dostal prakticky okamžitě.
Tímto děkuji adminům za jejich rychlou odpověď a ač tu nejsou příliš vidět, věřte, že nás pozorují. :)
Jméno: DANCALL (31.05.2012)
RE: Příspěvek smazán administrátorem
Mikešku kdyby opravdu chtěly vystoupit a on by jim to nedovolil tak udělají toto: Byly tam 4 na 1 takže by snat nebyl problém ho spacifikovat! Dále určitě všichni měly mobily s kamerou takže Natočit tu prasečí jízdu a potom použít jako důkaz! Dále mohli zavolat PČR že tu je Opilý řidič co jede jako blázen a nechce zastavit když ohrožuje naše životy!!! prostě těch možností bylo hodně co udělat!!! Jenže všichni byly OPILÝ tedy i spolujezdci a co ty Pásy no!!!!! A mám další ZAJÍMAVÉ INFORMACE dle dalších svědků projížděly opakovaně vesnicí na PLNÝ PLYN!!! a zatáčku projížděly SMYKEM!!!!!! takže co mi k tomu pánové řeknete???
Jméno: DANCALL (31.05.2012)
RE: Příspěvek smazán administrátorem
Ten řidič by měl pěkné problémy Jízda pod vlivem,Omezování osobní svobody,Obecné ohrožení,atd atd!!!!
Jméno: Mikes (31.05.2012)
RE: Příspěvek smazán administrátorem
Jak poznáš, že někdo jede na plný plyn? Já to nepoznám ani jako spolujezdec, jestli řidič využívá 80%, 90% nebo 100% výkonu. To poznám jen jako řidič podle toho, jak moc sešlápnu plyn. Jestli ty to zvládneš, to tě obdivuji. Stejně tak všechny svědky, kteří to zvládnou z venku.

A ještě jedna věc, abych upřesnil. Dané lidi vůbec neznám, neznám ani okolí nehody, ba ani v kraji, kde se nehoda stala, se nevyskytuji.
Jméno: DANCALL (31.05.2012)
RE: Příspěvek smazán administrátorem
Jak to poznám to už je DRUHOŘADÁ záležitost v PRVNÍ ŘADĚ je že přes vesnici jely jako prasata a 50 to nebylo ani náhodou!!! a co to projíždění zatáčky smykem!!! To také nepatří k opatrné předpisové jízdě že!!!!!
Jméno: Mikes (01.06.2012)
RE: Příspěvek smazán administrátorem
Já bych řekl, že jeli jako prasata i mimo obec, nejen v ní.
To, že jeli předpisově a bezpečně tu nikdo, vůbec nikdo nepsal.
Jméno: Mikes (01.06.2012)
RE: Příspěvek smazán administrátorem
Poprosím tě o minutku filosofie. Pořád si nějak nedokáži představit, jak donutit řidiče, aby zpomalil.
Zkus mi prosím napsat, jak by ses zachoval ty, kdyby najednou řidič ruplo v hlavě a začal dělat blbosti s tím, že nezpomalí a ani nezastaví.
Opravdu si nedokáži představit, že bych se třeba ve 100 km/h sápal na řidiče nebo mu tahal za ruční brzdu.
Jméno: dorotkaforyu (03.06.2012)
RE: Příspěvek smazán administrátorem
víš jak je to daleko z Hrádku na místo té nehody? Myslíš, že měli vůbec nějaký čas "pacifikovat" řidiče nebo si dokonce něco natáčet na mobil. Řeknu ti to. Neměli. Vybořili se hned za Hrádkem. A to že jich jezdilo v autě po Hrádku víc, to je z katagorie jedna paní povídala...
Jméno: Mikes (03.06.2012)
RE: Příspěvek smazán administrátorem
To jsou zaručené informace z TV hyena, neboli naše oblíbené JPP.
Jméno: Gošín (31.05.2012)
RE: Příspěvek smazán administrátorem
I spolujezdci si za to trochu můžou sami protože dobrovolně sedli do auta s opilým řidičem a museli počítat s tím rizikem že se může něco stát. Je to hodně smutné, ale ještě horší by bylo kdyby ten opilec zabil jiného účastníka silničního provozu, třeba v jiném autě nebo chodce, cyklistu.
Jméno: DANCALL (31.05.2012)
RE: Příspěvek smazán administrátorem
A helé!!! Gošín je Kopírák!!! no vida tohle hochu jsem napsal jako první že je zázrak že nezabily neviného:Chodce,cyklistu,jiného řidiče!!! A co jako že si za to můžou Trochu sami??? Jaký trochu!!!!! Snat PLNOU Vinou ne!!!!! Byly ožralí byly,Nepřipoutaly se nepřipoutaly!!!! Takže co řešíš!!!!!!
Jméno: Gošín (31.05.2012)
RE: Příspěvek smazán administrátorem
No sláva, že by se už konečně mazaly příspěvky které jsou sprosté, urážlivé a odporující dobrým mravům?
Jméno: dorotkaforyu (03.06.2012)
RE: hm..
platí nějaká nová pravidla, že i spolujezdci nesmí mít vypito? To jsem nepostřehla. A kolik měl vypito řidič zatím není známo. Domnívám se, že to bude tak jedno malý pivo. To je fakt zločin
Jméno: Mikes (03.06.2012)
RE: hm..
Nikdo tu nepsal, že spolujezdci nesmí mít upito. Nicméně, když už si nakousla alkohol, všude se psalo, že zemřeli i 2 mladiství. A pokud vím, tak mladistvý člověk je pod 18 let. Od kdy může člověk mladší 18 let legálně pít alkohol?
Podle toho, jak to dopadlo, řekl bych, že to bylo více.
Nicméně i malé pivo je prasárna a úmyslné ohrožování ostatních účastníků provozu.
Jednou je dáno nula, tak prostě nula. Každý si myslí, že je chytřejší než všichni ostatní a on může jezdit ožralej bez problému.
Jméno: dorotkaforyu (04.06.2012)
RE: hm..
taky nevím kde se to vzalo, ale ta holka rozhodně neměla 16 let, když byla ročník 1993, kluk co je v nemocnici ročník 92, a další taky tak, dál tam byli dva kluci jeden 29 let a další 30 let. I kdyby někomu bylo 16 let, ty jsi dal první pivo až když ti bylo 18? Já teda ne, prostě lidi dělají i to co se nesmí. A k tomu malému pivu. Já teď bydlím v Německu a tady je povoleno 0,5 promile, avšak u mladých řidičů do 21 let je to taky nula promile jako v Čechách. Němci jsou rozumnější a malé i velké pivo rozhodně nemá žádný vliv na řidiče, to je prostě fakt. Jenže Němci a nejenom Němci v EU se skutečně zabývají tím, zda příčinou nehody mohl být skutečně alkohol. V Česku, jakmile je nějaké množství alkoholu, okamžitě je viník známý a tím je alkohol, bohužel pozůstatek z totality.
Jméno: DANCALL (04.06.2012)
RE: hm..
No stou totalitou bych byl opatrnej protože snat ještě v polovině 60let byl alkohol považován za POLEHČUJÍCÍ okolnost!!!!!
Jméno: Mikes (04.06.2012)
RE: hm..
Já alkohol nikdy nepil ani neochutnal. Stejně tak s cigaretou a měnit to dlouho nehodlám.
Pokud máš lepší informace a nebyl nikdo mladší 18, pak veškeré mé příspěvky na toto téma ber jako bezpředmětné. Psal jsem to jen na základě mně dostupných informací.
Já totalitu skutečně nezažil a stejně jsem zastánce nuly. Je ukázáno, že zásadní vliv to nemá, ale jen zásadní, nikoli žádný.
Jméno: DANCALL (04.06.2012)
RE: hm..
Ono je to tak: že kdyby povolily jedno pivo tak si čech řekne no a co zkusit jedno a půl? a pak třeba dvě? u každého se alkohol odbourává jinak rychle! a pak by mohly bejt problémy při vyšetřování nehod. Takže je nejlepší prostě NULA a hotovo!!!
Jméno: dorotkaforyu (04.06.2012)
RE: hm..
tak Němci, Francouzi a ostatní evropské národy, které mají toleranci jsou asi jiné lidé než Češi. Jinak je vidět co jsou novináři zač a jaké uvádějí dezinformace. Jeden něco napíše a ještě nepravdivého a ostatní to jen od něho papouškují. Vše je zkreslené.
Jméno: Mikes (04.06.2012)
RE: hm..
Můžu se zeptat, co je zkreslené, abych nešířil dál bludy, popř. se mohl omluvit?
Jméno: dorotkaforyu (05.06.2012)
RE: hm..
Jak zkreslené? Vpodstatě všechno co se napsalo je zkreslené, zveličené (např. věk cestujících, alkohol-není stále jasné jaké množství, dále cestující v kufru, rychlost také ještě není stále jasná), ale média musí vše zveličit a proč? Protože to lidi zajímá a čím je to horší, tím je větší sledovanost atd. Uvědomil byste si to, kdyby se vám to stalo osobně a věděl byste opravdové skutečnosti.
Jméno: Mikes (05.06.2012)
RE: hm..
Pokud vím, tak zrovna v Německu, pokud se stane nehoda a řidiči, který ji nezavinil nadýchá byť malé množství alkoholu, je přisouzena spoluvina. To samé při nezaviněné nehodě na dálnici s neomezenou rychlostí. Prokáže-li se překročení doporučené rychlosti, je opět řidiči přisouzena spoluvina.
Takto mi to aspoň vysvětloval známý, který už velice dlouho žije v Německu.
Jméno: dorotkaforyu (05.06.2012)
RE: hm..
nesmysl, já jsem nedávno nedala přednost jednomu pánovi tady v Německu a ťukli jsme se o sebe a přivolaní policisti nám nedali ani dýchnout jak je to zvykem v ČR. A byli velice slušní a korektní a říkali mi, to se může stát. Byli hodně pozitivní. V Čechách jsou lidi strašně negativní,naštvaní, vzteklí atd.
Jméno: DANCALL (05.06.2012)
RE: hm..
Asi proto že máš ten svůj luxusní Mergl?
Jméno: dorotkaforyu (05.06.2012)
RE: hm..
co je na něm luxusního?
Jméno: DANCALL (06.06.2012)
RE: hm..
No je to prostě Mercedes a to se potom i ostatní řidiči chovají s respektem(né všichni) a někdy i policie je radši nezastavuje aby je potom jejich nadřízený nezprdl.
Jméno: DANCALL (04.06.2012)
RE: hm..
Dorotko jestli bylo male nebo velké je fuk řidič prostě NESMÍ!!!!! požít alkohol!!! a jak mi laskavě vysvětlíš ty nezapnuté pásy no!!! když to podle tebe byli tak super lidi!!!!
Jméno: dorotkaforyu (04.06.2012)
RE: hm..
prostě chyba, jejich chyba a za tu zaplatili hodně velkou daň. Ty jsi v životě nikdy v ničem nechyboval? Já bych řekla, že třeba v pravopisu chybuješ hodně. A co se týká těch pásů, nejsem si jistá, pokud by řidič skutečně jel těch 150 km/h., tak to musel být takový náraz, který by je zabil pásy nepásy (nebudu to tady popisovat co se stane s vnitřními orgány člověka při něčem takovém). Na druhou stranu, protože jsem je měla ráda, jsem nyní, když se stala jejich nehoda skutečně fatální, že pokud byli skutečně opilí, měli tu svoji poslední chvilku aspoň trošičku snažší.
Jméno: DANCALL (04.06.2012)
Příspěvek smazán administrátorem
Příspěvek smazán administrátorem
Jméno: Iceman (05.06.2012)
RE: hm..
Uz prestan s tou dani. To je tak hrozne klise. Proste se meli pripoutat a mohli tady byt. Strcim ruku do mixeru a pak si budu rikat ze nejsem blbec, ze jsem rozumny clovek, to jenom moje prsty zaplatili dan nejvyssi.
Jméno: DANCALL (05.06.2012)
RE: hm..
Správně Měly se připoutat,Neměly chlastat,Měly jet opatrně,Neměly dělat prasečiny,a byly by tady všichni a nemuselo se vůbec nic stát proč to pořát nechápe?
Jméno: dorotkaforyu (06.06.2012)
RE: hm..
Hrádek není vesnice. A proč by nechlastali? Ty se nikdy neopiješ? Já občas jo. A pak se taky nechám vozit, teda pokud taky neřídím (ale to se mi stalo asi 2x v životě). Naštěstí to dobře dopadlo, ale taky nemuselo.
Jméno: DANCALL (07.06.2012)
RE: hm..
Ale jo chlastam jako duha ale nikdy když se má někam jet a to ani jako spolujezdec protože se cítím nejbezpečněji když řídím já.Ale já myslel hlavně řidiče!
Jméno: dorotkaforyu (03.06.2012)
RE: hm..
Jak víš kolik jeli? dnes to ještě neví ani PČR
Jméno: Mikes (03.06.2012)
RE: hm..
Jemu stačí letmý pohled a už to ví úplně přesně. A kdyby si nebyl jist, tak na "téen cézet" mu to řeknou úplně přesně.
Jméno: DANCALL (04.06.2012)
RE: hm..
Nemůsím vědět kolik stačí když vím že RYCHLE!!!! a to teda rychle jely!!!!
Jméno: dorotkaforyu (04.06.2012)
RE: hm..
já jezdím téměř denně a všimla jsem si kolik řidičů jezdí rychle, nebezpečně předjíždí atd. To by už musela být podle tebe polovina národa na hřbitově.
Jméno: DANCALL (04.06.2012)
RE: hm..
No vždit to vidíš dnes a denně naprosto zbytečné nehody při kterých umírají lidé!!!! jako zrovna tahle!!! a ta další s BMW kde umřely 3 mladí kluci a bylo to to samé prasečí rychlost a to ještě v noci!!!! Vzdit právě nepřiměřená rychlost je tou hlavní příčinou těchto nehod!!! A naopak na Chybu umírá zandbatelné % lidí v naprostěj většině je to: Agresivní rychlá jízda,Alkohol,riskantní předjíždění,atd prostě kdy řidič zcela vědomě poruší předpisy!!!!
Jméno: Iceman (05.06.2012)
RE: hm..
Rychleji nez pripousti fyzika :)
Jméno: DANCALL (05.06.2012)
RE: hm..
Nojo když oni nejspíš s fyziky všichni propadaly! ale pocit že se jim nic nemůže stát jim nechyběl.
Jméno: dorotkaforyu (05.06.2012)
RE: hm..
tys nepropadal jen ve fyzice, ale taky v češtině! Všichni z nich byli tisíckrát inteligentnější než ty!
Jméno: DANCALL (05.06.2012)
RE: hm..
Hmmmm zajímavé a kam to dotáhly? do hrobu! to zrovna o velké inteligenci nesvědčí když ani nevi tak základní věci jako:Připoutat se před jízdou,Nepožít alkohol,Jet opatrně,Namachrovat,Aprostě se chovat slušně!!! Ale to co předváděly opakovaně: ta jízda na plný plyn! přes vesnici!! Já bych si tohle nikdy nedovolil proč? no protože jsem to já kdo je 1000X inteligentnější než oni! a to je důvod že tady jsem jinak už bych dávno prděl do hlíny a nebo bručel v base!!!! Takže kdo je chytřejší? kdo má na vrch???
Jméno: dorotkaforyu (05.06.2012)
RE: hm..
myslíš, že tv Hyena (Nova) říká pravdu nebo jen zveličuje, event. uvádí informace typu jedna paní povídala. A koukám, že hodně lidí vč. tebe to zbaští.
Jméno: DANCALL (06.06.2012)
RE: hm..
Aha takže to teda bylo jinak? Jely naprosto předpisově,Všichni byly připoutáni,Nikdo nepožil alkohol,I ve vesnici jezdily jako beránci, Takže to není pravda ce se píše? No to už je na žalobu ale od toho jsou znalci aby daly pravdivé informace televizi a ta je odvysílala.
Jméno: Iceman (06.06.2012)
RE: hm..
Ty vole Dancku, Ty jsi byl premiantem na fyzice ze?
Jméno: DANCALL (06.06.2012)
RE: hm..
No svého času na ZŠ jsem byl ve fyzice nejlepší!
Jméno: Iceman (07.06.2012)
RE: hm..
Nejlepsi v cem prosim? Ste probirali Archimeduv zakon a byl jsi nejlepsi objekt na potapeni ve vane? Skoda, mozna stacilo aby pan ucitel latku vysvetloval trochu dele a nemusel jsi nam tady svinit diskuzi.
Jméno: josef lada (03.11.2012)
RE: hm..
Pro toho debila DANCALL co ví úplný hovno o tom co se stalo v květnu u hrádku nad nisou při dopravní nehodě.Tak se podívej ty jeden zasranej debile já v tom autě seděl,mě tam zemřel bratr a znal jsem celou posádku,vím co se v tom autě odehrávalo dokonce vím i proč jeli takhle rychle,zatím co ty meleš jen to co jsi slyšel od někoho nebo kdo ti co nakecal,tak že si pro příště nech tyhle zasraný keci nebo si tě najdu a posadím tě na vozejk pako vylízaný
Jméno: Certt (31.05.2012)
...
Jo jo, presne tak, nikdo se s nim nehada, ze nemel pravdu, taky sem si osobne myslel, ze jeli rychle, ale spis kvuli tomu jak se Dancall prezentuje a vystupuje.
Zaregistroval sem se az tenhle tejden, ale sleduju to tu uz dost dlouho, pac me to zajma. Jinak zdravim mistni diskutery :)

Jo a Dancalle, nerikej mi, ze si nekdy nejel vic nez 90km po peknej, sirokej a prehlednej silnici, tim nemyslim letet jako prase.
Jméno: DANCALL (31.05.2012)
RE: ...
Hele čertíku samozřejmě že překračuji rychlost a KDO ZVÁS ne!!!!!! Ano po pěknej rovnej a širokej silnici za nádherného slunečného dne to ano,někdy jedu i 110Km/h když jsem předjížděl kolonu komedianských vozů! tak jsem to prošláp a jel rychleji abych byl co nejmenší dobu v protisměru to je snat logické protože kdybych je předjížděl 70tkou tak by to trvalo třeba 500metrů a to je o hubu no tak jsem to sešláp až na podlahu abych je měl co nejdříve za sebou to je snat omluvitelné!!! Ale na téhle silnici bych si jet rychleji nedovolil!!! Ono je něco jiného jet rychleji o 20Kmh mimo obec,neco jiného v obci,a úplně neco jiného v obytné zoně!!!! tam je to největší ryziko!!! takže když oba děláme totéž(překračujem rychlost)není to totéž!!! Takže mě laskavě nesrovnávejte s prasetem které si to solí v obci 70Km/h v obytné zoně 40Km/h!!! a nebo tam kde je rychlost snížená např z důvodů stavby atp!!!! Těch 110 jezdím jen vyjíměčně když teda někoho předjíždím ale né běžně a už vůbec né na okreskách a to je rozdíl!!!!!!
Jméno: Mikes (31.05.2012)
RE: ...
No vidíš. Já se klidně vsadím, že všichni zde diskutující na okreskách v naprosté většině nejezdí ani těch povolených 90. Protože tomu silnice prostě nedopovídá. Někdy je problém jet 90 i po státovce ( rozuměj silnice 1. třídy ). Takže když ti tu někdo říká, že jezdí rychleji, neznamená to, že jezdí všude.
To je problém, proč se tu všichni s tebou hádají. Ty jen zobecňuješ a házíš všechny do jednoho pytle.
Jméno: Gošín (31.05.2012)
RE: ...
Téměř každý z nás trochu tu rychlost překračuje, ale je pravda že když pojedu po hlavní mimo obec třeba těch 110 km/hod. a z vedlejší mně někdo nedá přednost a prokáží mně že jsem těch 110 jel, už můžu mít spoluvinu a nějaký pitomec jako je Dancall už bude schopen říct že jsem jel jako prase, že jsem povinen jet 90, že kdybych těch 90 jel tak by ten z té vedlejší stačil dát přednost. Znám nehodu kdy náklaďák vyjížděl z vedlejší na hlavní a nedal přednost řidiči Favoritu který se při nehodě zabil. Pro řidiče náklaďáku byla velká polehčující okolnost že řidič Favoritu překročil povolenou rychlost a nebyl připoutaný. Obhájce u soudu dokázal, že kdyby Favorit jel povolenou rychlostí, k nehodě by nedošlo. Ale záleží taky o kolik překročil rychlost, v tomto případě nevím o kolik to bylo.
Jméno: DANCALL (31.05.2012)
RE: ...
No a právě proto jsou tu ty předpisy aby k tomuhle nedocházelo a ten ve Favoritu určitě nepřekročil rychlost o tolerovatelných 10Km/h ale o něco víc!!! a ty pásy to už je jasné!!!!!
Jméno: Mikes (01.06.2012)
RE: ...
Taky si myslím, že tachometrových 110 ( reál cca 100 ) je v takových případech v naprosté většině zanedbatelné, a že řidič favorita musel jet ještě o něco víc. K pásům, jak říká Dancall, doufám, že mu nebude vadit, když použiji jeho slova. Nepoužité pásy už nepotřebují komentář!!!!!!
Jméno: LeBlanc (31.05.2012)
Dancal
Dancale, jsi rád, že se všechny diskuze vpodstatě točí jen kolem Tebe,? Stále nechápu lidi, co se vůbec snižují k tomu na Tebe reagovat. Já už to přestal dělat dávno, jenže tímpádem jsem vlastně přestal příspívat celkově do diskuzí, páč všichni se jak idioti s Tebou hádají, čímž se diskuze stává bezpředmětnou. Pořád dokola někdo píše, jak na Tebe už nebude reagovat, ale pořád dokola Ti na Tvé přízemní názory odpovídá. Přečetl jsem si několik diskuzí nazpět a všechny jsou až na minimum vyjímek úplně o ničem, o Tvém hloupém projevu a o úplně zbytečných reakcích na něj......
Jméno: Mikes (01.06.2012)
RE: Dancal
Souhlasím s tebou. Já osobně jsem se zařekl, že naopak ho v těch jeho blbostech vymáchám. Kdyby každý přestal reagovat, pak tu budou jen jeho příspěvky, což je také o ničem.
Jméno: DANCALL (01.06.2012)
RE: Dancal
Blbostech!!!!! Snat v PRAVDĚ ne!!!!!!!
Jméno: Gošín (01.06.2012)
RE: Dancal
Dancalle, ne v pravdě ale opravdu v blbostech. To co píšeš jsou na 90 procent hovadiny. Ale vím že za to nemůžeš, souvisí to s tvojí nízkou inteligencí a hnusnou povahou.
Jméno: Mikes (01.06.2012)
RE: Dancal
Přesně tak, blbostech. Nikdo tu na tebe nereaguje z toho důvodu, že by se s tebou hádal o možné příčině nehody. Tady jde o to, že se s tebou hádají, protože je odsuzuješ, i když nejsou o tom pořádné informace.
Já osobně jsem si od začátku také myslel, že to pořádně prasil, ale nebudu to tu říkat, když to ještě není vyšetřené. Možných příčin je spoustu.
Jméno: Firel99 (01.06.2012)
Hochu Dancku..
Opravdu mně mrzí, že jsem neměl ihned čas podívat se do tohoto krásného ideálního virtuálního světa hned jak si napsal ty příspěvky, aby si si nemyslel, že nereaguji a tiše mizím.. Možná, že jsem použil příliš tvrdá slova, ale na hrubý pytel, hrubá záplata. Dusil jsem to v sobě již hodně dlouho ti něco od plic říct, ale vždy jsem si to kvůli adminovi rozmyslel. Pak jsem přišel na to, že se tu za slova nikomu nic neděje tak jsem se jednou odvážil též a ano, trochu mně to mrzí. Ale ne kvůli tobě, spíš že jsem se snížil na podobnou úroveň mentality.. Jinak si to plně zasloužíš, jednou za čas by to nejspíš prospělo každému na světě, aby se zasekl a zamyslel se nad svým chováním.. Mou práci si do úst neber a už vůbec ne mně když mně neumíš ani správně nazvat, protože když zde píšu jsem doma ve svém soukromí a vystupuju jako každý jiný člověk, tak to tady na mně nezkoušej, to na mně neplatí. Jinak ten cyklista ano byl alternativa, protože chvíli poté to nemohl nikdo vědět co se stalo, dokonce ani hasiči nebo vyšetřující policisté, takže hoď svou moudrost zpátky do šuplíku a zamkni ho. Co se týče tvých navrhovaných variant, že ho mohli přesvědčit, nebo byli čtyři tak ho zpacifikovat. Nemůžeš vědět, že je právě toto nenapadlo, tak se odpoutali a vrhli se na něj, nebo na ruční brzdu či něco aby už konečně zastavili a neohrožovali své životy i životy cizích lidí a díky tomu se vybourali. To je taky alternativa, tak tady prosím neplivej pořád ten svůj jed. Nevíš kolik přesně měl v sobě alkoholu, čili on si mohl dát dvě piva dát si s nima scuka před diskou když šli dom a že je odveze a nemuseli to ani poznat. Prostě tím chci říct, že si můžeš myslet co chceš,ale nikdy nevíš jak se to doopravdy stalo a co bylo prvotní příčinou nehody a proč a už se to nikdy nedozvíš a před náma tady opravdu nemusíš hrát hrdinu když něcfo prostě nebudeš vědět nebo si nebudeš jistej, mi to pochopíme. Co se týká nereagování a úprku z diskuze říká to ten pravý. Vždy když se tě na něco zeptám u čehož by se správnou odpovědí zjistilo, že si mlel nesmysly, tak nereaguješ a začneš plivat jed na jiný příspěvky či jiné věci v daném příspěvku, stále měn tu sháníš, vyvoláváš kde su, ale ty sám mi už na jednoduché doplňující otázky(téměř vždy vyvracející tvé příspěvky o nehodě) neodpovíš mlčíš a začneš s něčím jiným nebo v úplně nové nehodě. tak ti mi tady nevykládej, že se ztrácím někam nebo podobně. V tví kůži bych se víc trapně už snad na této diskuzi ani cítit nemohl, mně ale přijde, že ty se v tom vyžíváš a představuješ si sebe jako svatého rytíře posledního mohykána bojujícího za tvrdou spravedlnost, oproti zaslepeným,pokrokovým, imperialistickým přispěvovatelům v této diskuzi. takový mám z tebe pocit. Jediné za co se můžu cítit trapně já je že jsem se snížil na ty nadávky,ale už sem to prostě nevydržel. Jinak ano alkohol za volantem je prasárna, vysoká rychlost je bezohlednost a schválně nepřipoutaný může být jen blb, ale to tu víme všichni to nemusíš tady vykřičníkovat a paragrafovat. Zkus se chovat alespoň tak jak v té předchozí dopravní nehodě níže. Tam si byl úplně normální a v pohodě. Zkus to promyslet a vyzkoušet. Nazdar.
Jméno: DANCALL (01.06.2012)
RE: Hochu Dancku..
Kolik měly nebo neměly není důležité prostě byly vožralí a tečka!!!! A jistojistě věděly že ten řidič je vožralej taky. A jestli se ho pokušely spacifikovat nak na to měly dost času když jezdily se a tam přes vesnici a driftovali v zatáčce a krátce před nehodou si 2 z kufru vystoupily takže musely stát a to mohly vystoupit i ti ostatní!!!!! A navíc oni jezdily jako prasata pravidelně takže náhodní cestující to rozhodně nebyly!!!!! A znouvu specialně pro tebe opakuji že ty když si psal o tom cyklistovi o ostatní věděly prd!!! Tak já jsem to už dávno věděl a tak jsem podle toho psal a vidíš že to tak bylo!!!!!!!!! Ba dokonce horší!!!!!!! A kdo ví co se ještě dozvíme třeba to že byly zhulení no to je také u mladých běžné!!!!!!!
Jméno: DANCALL (01.06.2012)
RE: Hochu Dancku..
Jo a to auto bylo PŮJČENÉ!!!!! No kdo jim ho půjčil??? těm opilcům!!!!! a jezdit jako prase a humtovat dryftováním půjčené auto no to už je fakt síla!!!!!!!!!
Jméno: Gošín (01.06.2012)
RE: Hochu Dancku..
Dancalle, proč se chováš tak arogantně a panovačně? Když lidi vidí jak jsi hnusnej v diskuzích, to každého napadne že se chováš stejně i na silnici. Proč si na sebe dobrovolně kydáš tolik hnoje?
Jméno: Firel99 (01.06.2012)
RE: Hochu Dancku..
No vidíš, že to jde. teď ještě odstranit ten arogantní, povýšeneckej- chceš-li "výherní" tón a bude to konstruktivní diskuze. nechápu jak ty odněkud jinud si mohl hned vědět co se stalo a tak, ale dobrá byl si první který to věděl. Stačí? Já to nevěděl a tak přemýšlel co za varianty se mohlo přihodit. To že zastavili a někdo si vystoupil, to by mně zajímalo jak když jich jelo plný auto. To jich tam jako sedělo sedm nebo kolik původně? A úplně bohatě stačí když mi klidnou formou vysvětlíš co víš za detaily a já to s tebou zkonzultuji a ostatní se určitě přidají. A ne tady hned prskat já to vím, já to vím a ty víš prd a hned se pustit do "šlapání po mrtvolách".. Normálně říct, že už to všechno víš od nějakýho zdroje bylo to tak a tak a když už se k nim musíš vyjádřit tak slušně to jo,ale hlavně s úctou k mrtvým a pozůstalým což ty prostě neděláš a to všechny strašně rozčiluje a někdy seš pak zralej na smrt chápeš?A taky opustit skořápku hraní na nás chování tvrďáka z venkova co všechno zná všude byl. Takže ano pokud si si to všechno takto rychle zjistil si frajer,ale měl si to všechno rovnou napsat hned a ne pak tady po mně házet mého vyřčeného cyklistu apod.. Uff.
Jméno: DANCALL (01.06.2012)
RE: Hochu Dancku..
Ano původně jich tam jelo dokonce 7!!!!! ještě DVA byly v kufru!!! ale ti si před touto šílenou jízdou vystoupily a zbylo jich tedy 5!!! Toto jsem zjistil na Novinkách cz v jednom příspěvku.
Jméno: Mikes (01.06.2012)
RE: Hochu Dancku..
Děkujeme ti za uvedení zdroje odkud čerpáš. Takže o nehodě víš vlastně stejně jako mi. Jen podle JPP ( pro neznalé, "jedna paní povídala" ), co se dočteš jinde v diskuzích, poslechneš na bulváru je můžeš odsuzovat? Neber to jako narážku, není, je to jen otázka.
Na každém šprochu pravdy trochu, ale vydávat to celé za 100% čistý fakt mi přijde dost ujeté.
Nicméně ti velice děkuji za tento příspěvek. je stručný, jasný a dokonce i čtivý.
Jméno: DANCALL (01.06.2012)
RE: Hochu Dancku..
Na hrubý pytel ještě hrubější záplata!!! A jak se mám chovat v diskuzích ke je nehoda způsobena vědomým porušením předpisů!!! a najdou se tací co je dokonce hájí a přejí upřímnou soustrast a že je škoda každého života a podobné nesmysly!!!! Škoda je jedině DOBRÉHO ČLOVĚKA!!!! Ale né těhlech!! Oni si skutečně tu smrt vybraly samy!!! A je fakt velké štěstí že toho nějakého dobrého člověka nezabily!!! Hele až tady bude nehoda kdy např třeba 18 letá ale slušná holka způsobí nehodu při které zemře neviný dobrý člověk a bude jasné že tu nehodu způsobila také naprosto neůmyslně např infarkt nebo mrtvice tak věřte tomu že budu psát úplně jiné příspěvky!! protože tohle se může stát opravdu každému I MĚ!!! a není prakticky možné toto ovlivnit!!!! Jasně že doufám že k této nehodě nikdy a nikde nedojde a že nebudem muset diskutovat ale jak jsem už uvedl Není praktický šance tomu zabránit!!! Takže snat už víte o co mi jde!!! Tohle nemá se slovem nehoda nic společného!!! Tohle bylo zcela úmyslně!!!
Jméno: DANCALL (01.06.2012)
RE: Hochu Dancku..
A také je třeba brát ohled na to kdo autě jel? Když uvidíte titulek že 5 MLADÝCH lidí havarovalo nebo MLADÝ řidič nezvládl řízení tak je 99% pravděpodobnost že ten řidič jel jako prase jako třeba tenhle!! Kdyby tam bylo že starší pán z nezjištných příčin přejel do protisměru a ebo vyjel mimo silnici tak je zase 99% jisté že vtom prasečí jízda nebyla!!! a co vtom bylo je už na policii a soudním lékaři ale i ti si někdy neví rady a skutečnou příčinu nikdy nezjistí!!!!!
Jméno: Mikes (01.06.2012)
RE: Hochu Dancku..
Můžeš mi prosím někoho odcitovat z této diskuze, kdo je hájí?
Já za celou dlouhatánskou diskuzi neviděl jediný příspěvek, kde by je někdo obhajoval.
Já spíš mám pocit, že když někdo úplně nesouhlasí s tvými soudy, bereš to jako jejich obhajobu. To je ale úplně něco jiného.
Jméno: GARAZAZAHAMA (01.06.2012)
RE: Hochu Dancku..
Promiň, ale je slušné popřát úpřimnou soustrast rodině a známým protože ať už ti čtyři byli jací byli, tak měli určitě ve svém okolí lidi kteří je měli rádi kterým teď budou chybět. I kdyby se tobě něco nedejbože stalo tak bych klidně tvoji rodině úpřimnou soustrast popřál protoře ačkoli jsi pitomec tak rodiče a tvoji přátele to tak možna nevidí a maji tě rádi. Lidský život má nevyčíslitelnou cenu ať už jde o kohokoli. Tímto se tady od tebe taky naprosto jednou pro vždy distancuji, a už NEBUDU reagovat na tvé stupidní příspěvky a tebe žádám abys NEREAGOVAL na moje. Pro mne jsi jeden z nejhloupějších lidí z jakými sem se na diskuzích setkal (viz. tvůj pravopis hodný největšího pitomce ze zvláštni školy a vyjadřování zakomplexovaného dvoutaktního onanisty s jediným smyslem pro pruzení ostatních. A jestli jsou ostatni rozumní udělají totéž. Adios Primitivo!!!!!!!!!!!!
Jméno: DANCALL (02.06.2012)
Příspěvek smazán administrátorem
Příspěvek smazán administrátorem
Jméno: Iceman (01.06.2012)
RE: Hochu Dancku..
Jak se driftuje autem s prednim nahonem? To se jezdi na spatecku?
Jméno: Mikes (01.06.2012)
RE: Hochu Dancku..
Taky mne to napadlo, ale nechtěl jsem moc provokovat. Vždyť Dancall zná úplně všechno, tedy určitě umí driftovat i s předním náhonem.
Ještě jedna věc, kterou si neodpustím. Když Dancall říkal, teď budu citovat jeho příspěvek:
"když jsem předjížděl kolonu komedianských vozů! tak jsem to prošláp a jel rychleji",
okamžitě mi naskočilo v hlavě tohle.

http://www.youtube.com/watch?v=QzvI0Opu9BU

Tím nechci vůbec nic říct, rozhodně ne, jak kdo jezdí.
Jméno: DANCALL (01.06.2012)
RE: Hochu Dancku..
No jak jednoduše přibržduje PARKOVACÍ brzdou až dostane zadek do smyku a nebo jel tak rychle že mu to začalo smykovat no nevím ale v jednom příspěvku to bylo že tu zatáčku projížděly smykem ne prostě blbly no!!!!!!
Jméno: Mikes (01.06.2012)
RE: Hochu Dancku..
To ti i věřím, že projížděli zatáčky třeba smykem zadní nápravy, ale jak je vidět, jejich poslední smyk byl smyk přední nápravy. Jinak smyk zadní nápravy není drift.
Jméno: bidlo 11 (02.06.2012)
RE: Hochu Dancku..
oni zadnej smik predni napravi nemeli projel tu zatacku plinule akorad si vic nadjel a zapomel zatocit volantem jak byl nachcanej
Jméno: Mikes (02.06.2012)
RE: Hochu Dancku..
Tak teď tedy si tomu dal korunu. Víš vůbec něco o řízení? Radši se jdi učit psát, pak základ fyziky a pak ještě si přidat pár bodů IQ a rádi tu s tebou budeme dál diskutovat.
Jméno: dorotkaforyu (03.06.2012)
RE: Hochu Dancku..
bidlo, nic proti, ale ty budeš asi taky myslitel, viď?
Jméno: Mikes (03.06.2012)
RE: Hochu Dancku..
Stačí se podívat na psaný text a každému musí být jasno.
Jméno: bidlo 11 (04.06.2012)
RE: Hochu Dancku..
asi pan ing a jasnovedec chytraku
Jméno: Mikes (04.06.2012)
RE: Hochu Dancku..
Na to stačí základní škola, nikoli VŠ.
Jméno: Iceman (05.06.2012)
RE: Hochu Dancku..
Smik a drift jsou dve veci. Neumim si predstavit co se skryva pod pojmem "prejizdeni zatacky smikem". Kdyz se uz zadni guma prestane odvalovat a zacina se pohybovat zrychlenym pohybem ve smeru osy, tezko jeste rikat o jizde. To uz spise clovek dela co muze, aby to udrzel na silnici, nejezdi, zachranuje.
Jméno: her Donitz (01.06.2012)
.
njn
Jméno: Moto4ever (01.06.2012)
Dancall
Dancall je prostě retardovaný jedinec, kterého nějakým záhadným způsobem naučili pracovat s počítačem. Na každou svini se vaří voda a na tebe Dancku, už je skoro hrnec vyvařenej.
Jméno: Kakamil (01.06.2012)
Dancku!!!
Proč píšeš "ONI"? Oni to auto řídili všichni?! Zavinil to jeden z nich. Píšeš, že je hlavní, že se nikomu nic nestalo. Jsi ty vůbec normální?! Tady zemřeli tři, kteří za nic nemohli!
Nemám ve zvyku tu někomu nadávat, ale ty jsi opravdu zm-d! Tvoje názory, to by jeden blil! A ne jenom jeden...
A nauč se psát, hňupe!
Jméno: Huňáč (02.06.2012)
Příspěvek smazán administrátorem
Příspěvek smazán administrátorem
Jméno: DANCALL (02.06.2012)
RE: Dancku!!!
Nojo Hunáč no!!!! Tohle se mě stát nemůže nato jsem příliš inteligentní a předvídavý: Nechlastam,Dodržuji rychlost,Nedělam kraviny na běžné silnici,nevozím žadná hovada, tak jak by se mi to podle tebe mělo stát????
Jméno: Huňáč (02.06.2012)
Příspěvek smazán administrátorem
Příspěvek smazán administrátorem
Jméno: DANCALL (02.06.2012)
RE: Dancku!!!
Já nevím o co ti jde?
Jméno: Huňáč (02.06.2012)
Příspěvek smazán administrátorem
Příspěvek smazán administrátorem
Jméno: dorotkaforyu (04.06.2012)
RE: Dancku!!!
já být tebou, tak bych se tak nerouhala, nikdy bych nenapsala, že mě se to stát nemůže. Většinou ti, kteří si myslí, že jim se to nestane dopadnou přesně takhle jako ti nešťastníci v té Oktávce. Ten řidič říkal vždy něco podobného jako ty. Zamysli se, ale promiň, ty vlastně nemáš čím.
Jméno: DANCALL (04.06.2012)
RE: Dancku!!!
Hele Doroto bud tak hodná a alespon ty se ke mě chovej tak jak se na holku tvého věku 43 let patří to co si napsala se hodí tak pro někoho komu je 13!!! Jasně že mám čím myslet ale jenom mě rozčilují tyto zbytečné nehody jo!!!! Tohle se opravdu nemůselo stát kdyby ovšem někdo dodržoval předpisy stačilo tak málo a tohle by se nikdy nestalo tak už mě pochop!!!! Já jenom nechci aby moji nejbližší skončily v hrobě jen proto že někdo blbě frajéří!!!!
Jméno: dorotkaforyu (04.06.2012)
RE: Dancku!!!
ber to, že je to osud, souhra špatných okolností a samozřejmě chyba člověka, člověk není neomylný a ni nesmrtelný. Když budeš ve špatnou dobu na špatném místě, tak s tebou může být klidně ámen a můžeš být zodpovědný jak chceš.
Jméno: DANCALL (04.06.2012)
RE: Dancku!!!
Oni ale tomu osudu hodně pomohli,ano může se mnou být amen i když pojedu jako svatý kryštof a že budu ve špatný čas na špatném místě To přece bylo nedávno i tady: Kdy zemřel řidič favoritu kduž ho dodávka postrčila přímo pod kola nákladáku, a příčina? řidič dodávky se nevěnoval řízení a narazil ze zadu do favorita a poslal ho rovnou pod kola té tatry!!!!! Určitě výš že řidič je povinen se plně věnovat řízení vozidla no a tenhle si tu povinost nesplnil a výsledek je bohužel tragický opět mrtvý člověk jen proto že někdo flákal práci!!!!
Jméno: Iceman (06.06.2012)
RE: Dancku!!!
Promin sednout i po jednom pivu za volant, nedat si pas uz neni chybou jedince, to je hlouposti.
Jméno: DANCALL (06.06.2012)
RE: Dancku!!!
Jo já to říkám pořát ale hold někomu to už nemyslí...
Jméno: Gošín (02.06.2012)
RE: Dancku!!!
Huňáči, posíláš Dancalla do pekla, ale ono to v pekle není až tak špatný. Moc práce tam není, je tam teplo, hrají se karty. Ale je dobře nechat občas čerty aby v kartách vyhráli, aby se nenaštvali. Krom toho, někteří čerti jsou stejní lumpové jako je on, to by spíše zapadl mezi svoje.
Jméno: DANCALL (02.06.2012)
RE: Dancku!!!
Hele Kakamile nepovídej že oni za nic nemohly že oni to byly takový nevinátka vid!!!!!! A to že ho hecovaly je co!!!!! A ty pásy co!!!!!! A ten chlast co!!!!!!! A ty prasečiny co!!!!! Jo jo úplná nevinátka že!!!!! A nejsem jediný kdo si myslí že za to mohli všichni!!!!!
Jméno: Mikes (02.06.2012)
RE: Dancku!!!
Jo to nejsi jediný. Pak je tu ještě bidlo, který neumí psát úplně stejně jako ty.
Jděte se do školy doučit pravopis a pak sem choďte zvracet ty svoje kraviny.
Jméno: Kakamil (09.06.2012)
RE: Dancku!!!
Tys tam byl? Jak víš, že ho někdo hecoval?
...Stejně si myslím, že to děláš všecko schválně...
Jméno: DANCALL (10.06.2012)
RE: Dancku!!!
Hele i kdyby ne tak to nevysvětluje ty Pásy! Chlast! Prasečí rychlost! takže klídek!!!!!
Jméno: Mikes (02.06.2012)
pro Dancalla
Můžeš mi vysvětlit tohle? Prý starší řidičky nejezdí rychle a nebezpečně.

http://zpravy.idnes.cz/dve-dodavky-se-celne-srazily-a-shorely-dxx-/krimi.aspx?c=A120601_150640_zlin-zpravy_sot
Jméno: Mikes (02.06.2012)
RE: pro Dancalla
Přidám další.

http://ostrava.idnes.cz/traktorista-zahakl-auto-a-tahl-ho-na-pole-ffu-/ostrava-zpravy.aspx?c=A120601_154125_ostrava-zpravy_jog

http://hradec.idnes.cz/opila-ridicka-najela-do-sloupku-v-prujezdu-do-domu-fs1-/hradec-zpravy.aspx?c=A120601_145049_hradec-zpravy_mav

Když projedu idnes a jejich černou kroniku, je tam jedna nehoda za druhou řidičů přesahující věk 50 let.
K tomu ještě přidejme jednu starší nehodu, která se teď řeší u soudu

http://zpravy.idnes.cz/policie-v-ostrave-obvinila-ridice-trolejbusu-faa-/krimi.aspx?c=A120601_131607_ostrava-zpravy_jog

A je tam opět věk přes 50 let. Nějak mi nepřijdou bezpeční řidiči.
Jméno: Gošín (02.06.2012)
RE: pro Dancalla
To je jako by jsi hrách na stěnu házel, stejně si bude mlít svou. Hodně mně pobavilo jak jednou napsal že jedno z nejbezpečnějších aut je Seat Marabella a potom napsal že největší sračka je Fiat Panda, což jsou až na několik detailů stejné vozy. Tady vidíme jak mu to uvažuje.
Jméno: DANCALL (03.06.2012)
RE: pro Dancalla
Jasně že to byl jen vtip protože téměř žádné auto z kapitalizmu není kvalitní a ani tak bezpečné jako auta z východu!!! ze stejné doby!!!!
Jméno: Mikes (03.06.2012)
RE: pro Dancalla
Výborně, teď bych s tebou i souhlasil. A jen díky tomu, že jsi upřesnil, co máš na mysli a nemusím si to domýšlet.
Jméno: Gošín (03.06.2012)
RE: pro Dancalla
Auta na stejné úrovni od nás a z kapitalismu byly tak do doby kdy se u nás vyráběly Škoda 440 Spartak, stará Octavie, stará Felicie, Tatra 603. Ale jak začla výroba Škody 1000 MB tak šla kvalita dolů. Už tenkrát v té době se říkalo že 1000 MB Znamená 1000 malých bolestí. Kdyby jako nástupce staré Octavie udělali auto s motorem vpředu a předním pohonem, podobně jako Dederoni u Wartburga tak jsme s tím mohli být víc vepředu a Škodovka mohla konkurovat takovým autům jako Žigul, Polák, Dacie, Zastava a tak a díky motoru vpředu se mohl vyrábět i pick-up který by nahradil Škodu 1203 která by se tak vůbec vyrábět nemusela a místo jejího vývoje se mohl vývoj věnovat dalšímu vylepšování Škodovky. Motor ze staré Octavie byl lepší než dvoutakt z NDR i když měl rozvod OHV a jen 3 krát uložený klikový hřídel. Ale je pravda že i tak by byl motor trochu zastaralý protože i ten nejstarší a nejlevnější Žigul měl OHC a klikový hřídel uložený 5 krát.
Jméno: Mikes (03.06.2012)
RE: pro Dancalla
Přesně v době těchto aut, se mi zdá, je dancall zaseklý. Proč ne, je to jeho věc. :)
Jméno: skipp (03.06.2012)
RE: pro Dancalla
To je jasne, v dobe kdy se tu jeste jezdilo pomalu na konich, uz v USA jezdili Mustangy od Fordu, ktere maji dneska zavratnou cenu, zrejme proto, ze jsou nekvalitni :)
Jméno: DANCALL (03.06.2012)
RE: pro Dancalla
Tady jsme v Evropě!!!! USA je špatná společnost a náš úhlavní nepřítel!!!!!
Jméno: ondra (03.06.2012)
RE: pro Dancalla
Ano!!! Se Sovětským Svazem na věčné časy a nikdy jinak:-DD Ty vo*le, si nafackuj:-D
Jméno: DANCALL (04.06.2012)
RE: pro Dancalla
No jo Ondra!!! Hele žádnej SSSR a USA ale prostě ČR!!!!! Proč musíme furt někomu lezt do pr... Za komančů Rusákům a dnes zase Američanům!!! proč prostě nemůžem být samy sebou??? A jestli má být USA náš vzor tak chran nás pán bůh!!! Jako bys te nevěděly jakej je v USA bordel!!!
Jméno: Mikes (03.06.2012)
RE: pro Dancalla
Co já bych dal za zákony převzaté z USA. Pokud by přišla politická strana s programem převzetí jejich zákonů, měli by můj hlas okmažitě
Jméno: Gošín (03.06.2012)
RE: pro Dancalla
Známý byl v Miami a říkal že tam jezdí téměř jen rychlá nadupaná auta jako Mercedes AMG, BMW M, Mustangy, Ferrari a podobně, ale všichni s nimi jezdí slušně protože za porušování předpisů jsou tam tvrdší tresty a lidi si to prostě nedovolí jezdit jako kanci. U nás když policista tvrději zasáhne vůči pachateli tak aby se bál že dostane trest větší než ten zločinec. V tomhle ještě máme Ameriku co dohánět, když chceme aby byl potrestaný zločinec a ne jeho oběť.
Jméno: Mikes (03.06.2012)
RE: pro Dancalla
Přesně tak. To se mi u nich velice líbí. Slušný člověk tam má prakticky neomezené právo se bránit zločinci.
A ještě pak dostane ocenění za hrdinství.
U nás to ocenění znamená delší dobu v krimu než sám zločinec.
Jméno: skipp (03.06.2012)
Příspěvek smazán administrátorem
Příspěvek smazán administrátorem
Jméno: Mikes (03.06.2012)
RE: pro Dancalla
Moc rád bych se někdy projel v tebou zmiňovaných autech. Musí to být parádní zážitek.
Nemyslíš, že rozčilovat se kvůli Danckovi je zbytečné? Myslím si, že v této diskuzi dostal pořádně na frak. Pak už chudák neví, co píše jeden a druhý den. A ty mu to pak ještě omlátíš o hlavu. :D
Jméno: skipp (04.06.2012)
RE: pro Dancalla
Mikes: Sedel jsem v Shelby GT 500 (rv. tusim 2008) a pak jsem sedel ve starem Shelby (Eleanor - 60 sekund) a to je neco nesrovnatelneho.. Kdyz v tom starem aute slysis ten zvuk motoru a predstavis si tech 500 koniku pod kapotou, jak se prenasi na zadni napravu.. Mmmm..

Ty nove jsou uz moc prospikovane elektronikou a nemaji takovy ten syrovy a surovy smrnc. Proste silne auto, nahon na zadek a rychle ruce.. Zadny ESP apod. kraviny :)

BTW: nerozciluju se, jen mam obcas moc emotivni projev :)
Jméno: skipp (04.06.2012)
RE: pro Dancalla
A jinak z pozdejsi doby jsem beznadejne zamilovan do VW Golf GTI (mk.1) a to same u druhe generace, kde je jeste G60 :)

Kdyby to v TOP stavu nestalo 24.000€, tak uz ho mam pred domem a sice se slzou, ale vymenil bych i za sve soucasne VW, ktere mi slouzi perfektne a jsem s nim spokojeny.
Jméno: Mikes (04.06.2012)
RE: pro Dancalla
Tak na to můžu říct jen......... ZÁVIST.........
Stačilo by mi 5 minut, jedna jízda na starém letišti tam a zpět, nic víc.
Já osobně mám raději technické hračky, ale tohle by mi stejně nedalo :)
Když tak přemýšlím o vysněném autě, rozum by volil něco jako Lexus GS/LS/RX, srdíčko zase GT-R ( nový i Skyline ) nebo právě nádhernou Eleanor.
Jméno: skipp (04.06.2012)
RE: pro Dancalla
Skyline je fajnovy, ja mam rad spis starsi vozy, ktere ale maji nejake kouzlo :)

Libi se mi treba stara Alpina B12, Toyota Supra - kdyz je hezky postavena. S1 Quattro (prvni a posledni true quattro pohon :)) Peugeot 205 Turbo 16 a podobne skvosty :)
Jméno: Mikes (05.06.2012)
RE: pro Dancalla
Jo S1, to je kapitola sama pro sebe. Ale asi bych z ní měl obrovský respekt. Přeci jenom není to obyčejné silniční vozítko.
To už bych taky mohl zmínit Lancia Delta Integrale. :)
Co se týče té splašené veverky, to bych i oželel a dal přednost tomu Golfu.
Ještě mne napadl takový unikát, jako RX-8. Jediné nasazení Wankela v běžném provozu. Velice pěkná technologie, bohužel pořád na ni nemáme ty správné materiály.
Ale já hlupák zapomněl ještě na jedno auto. Mišák Lancer EVO, od 6 výš jakékoli.
Jméno: skipp (05.06.2012)
RE: pro Dancalla
Wankel no.. Rekl si to asi spravne, ta umrtnost je silena. U Mazdy me napada jeste stara MX-5 (Miata).

S1 a obecne vsechny auta ze skupiny B, jsou peklo na kolech.
Jméno: Certt (04.06.2012)
RE: pro Dancalla
To ze v americe v 50. a 60 letech meli takovy kary, je dano taky tim, ze amerika nebyla po valce tak znicena jako evropa, kde se vsechno obnovovalo a zacinalo od znova. Americani si proste uzivali a meli na to, coz se o evrope rict neda, ta mela jiny problemy.
Jméno: Mikes (03.06.2012)
RE: pro Dancalla
Můžeš mi prosím vysvětlit, proč mi nedopovíš na moji otázku?
Položím ji ještě jednou.
Proč na stránkách idnes v sekci černá kronika jsou při nehodách poslední dobou v naprosté většině jen řidiči starší?
Jméno: Firel99 (04.06.2012)
RE: pro Dancalla
Asi ti neodpoví, pokud nebude zároveň reagovat na mně a začne na novo v jiné diskuzi se svými co!!!!!!!!!!!!že!!!!!!!!!!!!!, urážkami základních hodnot života apod.A rozčilovat se kvůli jednomu bezmozku nemá cenu. Třeba ho to omrzí když to nikoho nebude rozčilovat a Dancal nebude na pořadu dne středem u každé přidané nehody. Prostě je to vytáčející poběďarovanej IQ rifle a nemá cenu ho asi řešit.Ale to asi nevydržíme. Myslím i sebe.
Jméno: DANCALL (04.06.2012)
RE: pro Dancalla
No to nevím ale zase ti řidiči najezdily mnohem více kilometrů než ti mladí. Ti starší jezdily třeba 30 let a pak hold udělaly blbost a bouraly. Ale ti mladí jezdí třeba jen 2 roky a už se zabijou!
Jméno: Mikes (04.06.2012)
RE: pro Dancalla
Jak to můžeš vědět. Já mám třeba už více najeto než moje mamka, která má řidičák o 28 déle. To rozhodně nemůžeš vědět, jak jezdili a kolik najezdili.
Jméno: DANCALL (04.06.2012)
RE: pro Dancalla
Už to neřeš!!!!
Jméno: Mikes (04.06.2012)
RE: pro Dancalla
ok, už to řešit nebudu. Nicméně děkuji za odpověď. Můžu mít ještě jednu prosbu? Zkus psát jen jedno interpunkční znaménko na konci věty. Není potřeba tam nacpat více vykřičníků.
Jméno: Gošín (04.06.2012)
RE: pro Dancalla
Dancalle, Fiat Panda vznikl v Itálii, ale vyráběl se v Polsku, podobně jako třeba Fiat 126P který také vznikl v Itálii. Jestli tedy považuješ 126P za komunistické auto, to by potom musel být Panda také komunistický.
Jméno: Firel99 (15.06.2012)
RE: pro Dancalla
Koukám, že na poslední argumenty v příspěvcích už není odpověď, nebo jen už to neřeš s gangem vykřičníků. To je to Dancale co mi na tobě vadí. Hádáš se tady do krve jak malej Jarda, ale když na něco neznáš odpověď, nebo je evidentní že si se výrazně spletl či by si musel přiznat něco co není v tvé pětiletce ideálů tak mlčíš nebo otočíš..A přitom stačí říct nevím, nebo spletl jsem se, nebo přiznat, že i ten druhý má pravdu a ty ne.
Jméno: DANCALL (15.06.2012)
RE: pro Dancalla
No tak tu pravdu má to je mi jedno ale to stejně nesouvisí s touto hromadnou Sebevraždou! Jak může někdo tvrdit že to řidič neudělal schválně když tu jsou 4 skutečnosti které potvrzují že to udělal schválně a ostatní s tím souhlasili!
Jméno: Mikes (16.06.2012)
RE: pro Dancalla
Aha, ja už to možná chápu. Ty chápeš špatně význam slova úmysl. Já souhlasím s tím, že řidič za nehodu rozhodně mohl a jeho chování k tomu přímo směřovalo. To určitě máš na mysli. To bych s tebou i souhlasil. Ale nemůžu souhlasit, že by to udělal úmyslně a jednalo se o sebevraždu, ještě k tomu hromadnou. ( tedy doufám, že to nebyla sebevražda řidiče, to vyvrátit nemohu ).
Když si vezmeš význam slova úmysl ( vytaženo se SSJČ ):
"uvážená snaha něco učinit, zamýšlené jednání; záměr".
To znamená, že to dělal za účelem nabourat. Že by jeho jediným cílem bylo skončit omotaný kolem stromu. Ale tomu já nevěřím. Podle mne si vůbec neuvědomoval, že by mohl nabourat. A to je rozdíl. Já si myslím, že se choval velice podobně jako ty. Seděl za volantem a říkal si, že je geniální řidič a že jemu se nic takového stát nemůže. Že auto ovládá perfektně, umí řídit a chyby nedělá. Jak je vidět, mýlil se.
Já zastávám ten názor, že řidič sám o sobě nemůže říct, že je dobrý řidič. Pokud to říká, pak je právě mezi těmi nejhoršími a s velkou pravděpodobností skončí on nebo někdo nevinný jeho vinou v márnici.
Jméno: DANCALL (17.06.2012)
RE: pro Dancalla
Jo myslet znamená hov.. vědět!!! Já na rozdíl od něj jezdím vždy: Připoutaný,Střízlivý,Rozumnou rychlostí,A nedělám blbosti, a to mi zaručí 99% šanci že se mi nic nestane! A to je rozdíl!
Jméno: josef lada (03.11.2012)
RE: pro Dancalla
Pro toho debila DANCALL co ví úplný hovno o tom co se stalo v květnu u hrádku nad nisou při dopravní nehodě.Tak se podívej ty jeden zasranej debile já v tom autě seděl pak jsem vystoupil v hrádku těsně před tou nehodou,mě tam zemřel bratr a znal jsem celou posádku,vím co se v tom autě odehrávalo dokonce vím i proč jeli takhle rychle,zatím co ty meleš jen to co jsi slyšel od někoho nebo kdo ti co nakecal,tak že si pro příště nech tyhle zasraný keci nebo si tě najdu a posadím tě na vozejk pako vylízaný

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Nové fotky

Z diskuze

Ubožáku jeden, vole já v zimě jezdím autem. Na rande ti hážu bob nejsu gay!! zobrazit

Zbures, muzes se mi ozvat na bill.lopez@seznam.cz? zobrazit

No ja sa priznam, ze rozhodne v noci rychlost neznizujem v zavislosti na dosvitu svetiel. Je to… zobrazit

Krejčíř je prostě mago´´r a tím hold už nic nezměníme.Ale myslím si že kdybi se takhle… zobrazit

A hele prasojezdec se ozval hele ty radši dodržuj rychlost!!! hlavně v noci jo takže na tlumená… zobrazit

Sjednejte si kvalitnější pojištění

Kalkulačka povinného ručení Kalkulačka havarijního pojištění Kalkulačka pojištění domácností

Anketa

Kde jste si koupili vaše současné vozidlo?

48.8 % 48.8 %|61
18.4 % 18.4 %|23
17.6 % 17.6 %|22
15.2 % 15.2 %|19
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil | autorská práva a ochrana osobních údajů |
RSS  Seznam  Google  Facebook