Dopravní nehoda - Nehoda u Hrošky si vyžádala 3 mrtvé

4
Kraj: Královéhradecký
Obec: Hroška
Datum nehody: 21.04.2012
Zveřejněno: 04.06.2012
Kategorie: Nepřiměřená rychlost

K nehodě došlo v sobotu 21. dubna krátce před půlnocí přibližně jeden kilometr za obcí Hroška ve směru na Trnov. Svědek z osobního vozidla Peugeot, kterého řidič havarovaného vozidla BMW předjížděl těsně před havárií velkou rychlostí, uvedl, že řidič BMW po jeho předjetí v levotočivé zatáčce dostal smyk, vyjel ze silnice a narazil do stromu. V osudný večer cestovalo v havarovaném autě pět mladíků ve věku 20 až 22 let, čtyři z Královéhradecka a jeden z Orlickoústecka. Všichni jeli z odpolední směny v kvasinské automobilce. Jeden z nich, vzadu sedící, na místě svým zraněním podlehl, řidič a spolujezdec utrpěli těžké zranění, ostatní lehké. Následující den zemřel v nemocnici také 22letý řidič BMW a poté zemřel jeho 20letý bratr, který seděl jako spolujezdec.

Příspěvek zaslal: Majkl

Zdroj: Policie ČR
 

Nejnovější fotky z nehod: kraj Královéhradecký

Půjčovna aut Praha
KV car - půjčovna aut Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.

 

Diskuze ke článku - Nehoda u Hrošky si vyžádala 3 mrtvé

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: Gošín (04.06.2012)
Neštěstí
Když někdo při nehodě zahyne, je to neštěstí které se nedá vrátit, nahradit. Možná nebyl připoutaný, z praxe vím že často se připoutají řidič a spolujezdec vpředu, ale cestující na zadních sedadlech ne. Asi byli fandové do aut, když pracovali v automobilce. Tak co Dancalle, budeš zase házet špínu na mrtvého a na těžce zraněné?
Jméno: Alex83 (04.06.2012)
RE: Neštěstí
Mlady ridic a silne auto,to moc dohromady nejde.Skoda ze si malokdo uvedomuje,ze plne obsazene auto ma uplne jine jizdni vlastnosti,nez kdyz tam je ridic sam.Jinak skoda,ze opet chybu jednoho cloveka zaplatili dalsi dva.
Jméno: Iceman (05.06.2012)
RE: Neštěstí
Silne auto a blba hlava dohromady nejde. Vek s tim nema co delat.
Jméno: GARAZAZAHAMA (04.06.2012)
RE: Neštěstí
Nechápu proč jsou někteří takoví, já mam tyhle auta moc rád, ale nikdy bych si nepomyslel že s ním zvládnu cokoli, fyzika je neúprosná, nedá se obejít. Navíc v tomhle autě se dá krásně poznat kdy už jede na hraně a kdy má ještě rezervu. Je škoda dalších zbytečně zmařených životů.
Jméno: Alex83 (04.06.2012)
RE: Neštěstí
Kamarad si chce koupit BMW.Ale kdyz vidim,jak jezdi s Felicii,tak mam pocit,ze si tu o nem brzy precteme.A to mu je 20 let.S nim si do Bavce radsi nesednu.
Jméno: DANCALL (04.06.2012)
RE: Neštěstí
No tak jestli oněm budeme číst tak můžeme jen doufat aby jsme nečetly toto: Mladý řidič BMW ve velmi vysoké rychlosti nezvládl zatáčku a přejel do protisměru kde se srazil s protijedoucím autem ve kterém zahynuly např 2 lidé.......
Jméno: Certt (04.06.2012)
RE: Neštěstí
Neco na tom bude ale. Mam dost kamaradu a znamejch co maj BMW at uz starsi nebo novejsi a krom dvou z nich vsichni jezdej jak prasata, nekteri uz meli nehodu, ale vubec se nepoucili, koupili znova vylitany bavo a prasej zas. Vezl sem se s jednim e46 trilitrovou a myslel sem, ze je to moje posledni jizda a uz zasadne s nikym z nich nejezdim. Podle me je nejvetsi problem v tom, ze autoskola se prevazne dela s predokolkama a typek si pak koupi zadohrad a jezdi s tim jak s predokokolem. Sam mam dva zadohraby a tak vim, ze staci malo. Ale zas je pravda, ze to jde dobre predvidat. V autoskolach by mel bejt vozovej park pul na pul, aby si kazdej mohl oboje osahat.
Jméno: DANCALL (04.06.2012)
RE: Neštěstí
Jo jo a je to tady zas!!!! Mladý řidič + BMW a výsledek vydíte samy tak co bydete říkat že nemám pravdu ale mám!!!! Bylo obrovské štěstí že nesejmuly jiné auto ve kterém by umíraly neviní lidé a to by byla opravdová tragédie!!! Tady je to podobné jako v předešlé nehodě Hold si frajírek myslel jakej je mistr když má BMW no a nebyl!!!!
Jméno: DANCALL (04.06.2012)
RE: Neštěstí
Gošíne a kdo jako za to může? já snat? pokud se v zadu nepřipoutaly tak opět není co řešit a ti spolujezdci ho zcela určitě hecovaly notak předjed ho máš nato tak dělěj a křach!!!!
Jméno: Gošín (04.06.2012)
RE: Neštěstí
Já jsem jenom připustil tu možnosz že nemuseli být připoutaní, ale při troše smůly se mohl zabít i přesto že se připoutal. Jak píšeš že řidiče určitě hecovali aby jel rychle a předjížděl, zrovnatak je možné že na něj řvali aby nebláznil a jel pomalu a řidič na spolujezdce nereagoval a frajeřil. Nemůžeme dělat závěry když to nevíme, nejde psát to bylo určitě tak nebo onak když víme prd.
Náš soused se před časem zabil ve služební Volze ve které jel jako spolujezdec. Při nehodě byl připoutaný a zabil se o kovový háček na oděvy na vnitřní straně sloupku střechy do kterého se udeřil hlavou. Blbá náhoda.
Jméno: DANCALL (05.06.2012)
RE: Neštěstí
Kovový háček? no je vidět že i kvalita má svá rizika kdyby byl plastový tak by možná přežil.
Jméno: Iceman (06.06.2012)
RE: Neštěstí
Jo mel tam byt plastovy, sice by se na nej nedalo povesit sako a bylo by jen na okrasu, ale alespon by nikoho nezabilo :)
Hlavne ze S120 ma vsechno plastove ze?
Jméno: DANCALL (06.06.2012)
RE: Neštěstí
Š120 na něm má plastovej klobouček takže pořát lepší! Wartburg Trabant ho mají s plastu ale stejně je to blbost mít tam něco pověšeného lepší je to hodit na sedadlo nebo do kufru!
Jméno: jakopako1 (06.06.2012)
RE: Neštěstí
Už toho nech Dancálku. Jsi trapnej.
Jméno: DANCALL (06.06.2012)
RE: Neštěstí
No jo prostě PAKO!!!!
Jméno: DANCALL (04.06.2012)
RE: Neštěstí
No tak u řidiče by byl pás stejně zbytečný ale zase měly smůlu že ten strom vzaly hranou a doslova to auto rozřízly kdyby to vzaly prostředkem tak by tu šance na přežití byla.
Jméno: D.and.K (04.06.2012)
Příspěvek smazán administrátorem
Příspěvek smazán administrátorem
Jméno: DANCALL (04.06.2012)
RE: Neštěstí
Deniso!! už zase začínáš? dle přímého svědka je řidič předjížděl ve VELMI VYSOKÉ RYCHLOSTI a co mám teda napsat?? když opět jsou tady 3 zbytečně zmařené mladé životy a to jenom proto že někdo Vědomě Hrubě Porušoval Předpisy!!!! Bylo to v noci a on jel jako prase!!!! tak k tomuhle se opravdu nedá slušně vyjádřit!!!!
Jméno: Moto4ever (04.06.2012)
RE: Neštěstí
Především ty se začni slušně vyjadřovat ty paskvile plesnivej. Prašivina ti už leze na mozek. Ano řidič byl nejspíš tupec a taky na to doplatil, ale ty jsi pořád větší vypatlanec, než tucet takových. Jestli byl řidič předjížděného auta stejný mamlas jako ty a jel 20Km/h, tak mu i 60Km/h přišlo jako na závodní dráze.
Jméno: DANCALL (05.06.2012)
RE: Neštěstí
No jo čtyřkolkář... hele řidič předjížděného vozidla je zcela nevinen! plnou vinu nese řidič BMW to on jel rychle!
Jméno: Mikes (05.06.2012)
RE: Neštěstí
To nikdo neříká, že by předjížděný měl nějakou vinu. Jen tím chtěl říct, že pro některé řidiče je velká rychlost i 90 km/h. A já už se s takovými řidiči už setkal, nejednou. Nebo pro někoho to bylo dokonce 35 km/h.
To se mi takto stalo jednou, projížděl jsem skrz benzinovou pumpu, netankoval jsem. Vzal jsem to úplně vpravo, kde následoval výjezd. Když jsem projížděl kolem stojanů, zpoza nich zleva najednou mi tam vjelo auto. Tak jsem zastavil, což v této rychlosti není problém.
Řidič se začal rozčilovat, že tu jezdím jak na závodní dráze, že jsem do něj málem naboural. Tak jsem ho setřel tím, že pokud nedokáže odhadnou 30 km/h, nemá za volantem co dělat a taky, aby se naučil přednost zprava. To nevydržel a začal tam hulákat, že to není veřejná komunikace. Na to už jsem reagoval jen smíchem a zeptal jsem se ho, co tam dělá, když to není veřejné. Radši jsem musel jet, jinak bych mu dal pár facek.
Jméno: DANCALL (05.06.2012)
RE: Neštěstí
No vzhledem k tomu že to bylo v noci tak i těch 90 je sakra dost a to ještě na takové silnici a určitě víte že když jede řidič na tlumená světla je Povinen jet max 60Km/h aby to bylo bezpečné! a jestli že jel za Peuegotem tak na ty tlumený jet musel nebo že by mu snat svítil do zrcátek dálkovejma? Ale Ale!!!!
Jméno: ondra (05.06.2012)
RE: Neštěstí
Jo? A od kdy to platí? Já jen, že o tom nic nevím, o té povinosti... Zase meleš kosočtvercoviny.
Jméno: DANCALL (05.06.2012)
RE: Neštěstí
Pokud vím tak se to řešilo tady! u nějaké noční nehody kdy ženská srazila chodce. Ale at nám Firel řekne jak to je? Ale stejně musí řidič jet tak rychle aby byl shopen zastavit před překážkou! a tlumená světla nesvítí tak daleko jako dálková ale neboj však ona pravda opět zvítězí! No jestli ji budu mít opět já.....!!!!
Jméno: jakopako1 (06.06.2012)
RE: Neštěstí
Dabcalle ty seš trubka. Řidič je povinen jet tak rychle, aby stihl zastavit na vzdálenost na jakou vidí (má rozhled) Ty překážko. Bože můůůůj, kdo tebe zplodil?
Jméno: Mikes (06.06.2012)
RE: Neštěstí
Je pravda, že řidič je povinen jet takovou rychlostí, aby stihl bezpečně zastavit na vzdálenosti, na kterou vidí.
Dále se říká, že při tlumených světlech je dohledová bezpečnost cca pro rychlost 60 km/h. To stále s tebou souhlasím, ale nesouhlasím, že to platí obecně. Mohu porovnávat dost aut s dost různými světly. A porovnat tvoji š120 nebo accenta a moje bixenony, to bych si nikdy netroufl. Někdy dokonce osvítí silnici i přede mnou jedoucím autem lépe, než jeho světla.
A jen dodávám, že to jsou originál s automatickým sklápěním a natáčením do zatáček. Takže ty, když jedeš v noci do zatáčky, měl bys vlastně jet krokem, protože ti světla svítí mimo silnici, já, tam můžu jet podle toho, kolik mi dovolí zatáčka, protože tam mám stále světla.
Jméno: DANCALL (05.06.2012)
RE: Neštěstí
Kdyby jel 20 tak tomu BMW stačí i 40 aby ho předjel takže asi jinak!
Jméno: Gošín (04.06.2012)
RE: Příspěvek smazán administrátorem
Vidím že administrátor smazal příspěvek. No, řekl bych že tady byly jiné horší příspěvky které by si víc zasloužily smazat, ale zůstaly tady. Tak uvidíme jak to bude dál, samozřejmě by bylo nejlepší kdyby se sem psalo tak aby se nemuselo mazat nic, ale nevěřím tomu že se Dancall tak změní aby začal psát slušně.
Jméno: DANCALL (05.06.2012)
RE: Příspěvek smazán administrátorem
Hle gošíne jakým PRÁVEM mě tady odsuzuješ!!! já si nejsem vědom že bych napsal něco co by bylo neslušné já jen píši pravdu!!! to zase Denisa vyvádí no až ji bude také alespon 40 tak se určitě změní ale hod co čekat od 22 leté.....
Jméno: Gošín (05.06.2012)
RE: Příspěvek smazán administrátorem
Asi je to tak že pro slušného člověka budíš dojem sprosťáka a burana, ale protože pro tebe je takové jednání asi normální tak ti to připadá vpořádku. Jeden příklad. Svého pana otce jsi nikdy nenazval jinak než fotrem. Myslíš že je to slušné jednání?
Jméno: DANCALL (05.06.2012)
RE: Příspěvek smazán administrátorem
Jaký táta takový syn!!!
Jméno: ondra (05.06.2012)
RE: Příspěvek smazán administrátorem
Syn je evidentně ubožák a nevychovaný spratek, který si o sobě myslí že je pánbůh a za to by tatínek potřeboval nakopat (_!_) Dancalle, kolikrát denně dostáváš přes hubu? Pak si léčíš mindrák tady...
Jméno: Gošín (05.06.2012)
RE: Příspěvek smazán administrátorem
Takže uznáváš že jsi sprosťák a hulvát po tátovi? A není tě to pod úroveň? Nechtěl by jsi ukázat že dokážeš být lepší než tvůj táta nebo je pro tebe pohodlnější být jako on?
Jméno: DANCALL (06.06.2012)
RE: Příspěvek smazán administrátorem
Já jsem lepší než on kdyby né tak to by bylo mrtvejch....
Jméno: Gošín (06.06.2012)
RE: Příspěvek smazán administrátorem
Na silnici jsi asi lepší než tvůj táta, ale já jsem spíše myslel jestli nechceš být lepší a slušnější povahově. Určitě by jsi chtěl aby tě tady ostatní brali trochu vážně, ale podle toho co tady občas předvádíš tě nejde brát jinak než za hulváta a pitomce. Vždyť čteš komentáře, tak víš co si tady o tobě lidi myslí. Potom jednou třeba napíšeš něco rozumného, ale každý si řekne "To píše zase ten pitomec Dancall, to bude zase úplná hovadina". Zbytečně se tady zesměšňuješ a děláš ze sebe hlupáka. To tě fakt nevadí?
Jméno: Iceman (05.06.2012)
RE: Příspěvek smazán administrátorem
Tak to nebyl zas tak hroznej prispevek aby si zaslouzil smazani. Kretenem jsem ho nazval take a nebylo vymazano :)
Jméno: Iceman (05.06.2012)
RE: Příspěvek smazán administrátorem
pardon, obyvatelem Krety.
Jméno: Gošín (05.06.2012)
RE: Příspěvek smazán administrátorem
Měl jsi pravdu, tak proč to mazat.
Jméno: Iceman (05.06.2012)
RE: Neštěstí
No hodne mi ta nehoda pripomina ten crashtest S120, kde bylo to prekryti taky pouze hranou. Akorat tadu u toho BMW je to o 100km/h navic oproti te Skodovce.
Setreli to ale kvalitne, ridic mohl hezky pocitat letokruhy stromu.
Jméno: DANCALL (05.06.2012)
RE: Neštěstí
Byla to prostě smůla a nabo se chtěl tomu stromu vyhnout ale nestihl to, a kdyby najel přímo tak by takhle nedopadl ale hold další závodník....
Jméno: Firel99 (06.06.2012)
RE: Neštěstí
Takže je to tak, že v zákoně je to stanovený jen obecně, že řidič musí přizpůsobit rychlost atd.. tak aby stihl včas a dostatečně reagovat a bezpečně zastavit. Nikde se nic o 60km/h rychlosti nepíše. To byly jen úvahy a propočty nějakých znakců co se tím zabývali kolik ta bezpečná rychlost vlastně je.Ale nakolik to je pravdivý a v realitě umožnitelný to neví nikdo. Jinak co se týká jich, nemyslím si, že by to byla nějaké agresivní jízda nebo tak. Aspoň já si nedovedu představit jak po odpolední šichtě frčím dom a hraju si pořád na závodníka a strašně riskuju jen abych se předved. To naopak chci ticho a klid a předjíždět nemusím když už budu doma za chvilu.Na co sjem chtěl reagovat dál jsem už zapomněl Dancale. Ale je fakt, že jsou to kolikrát blbosti ty DN. Dnes jsem jel. Byl kamion Fabia,Fabia Combi a já.Ta první ho předjela a tak ta druhá (žena s důchodcem) chtěla taky,ale bylo to v dolíku do kopca, prudká pravá. Samozřejmně se jí tam vynořil Mercedes C a všichni tři měli tak,tak co dělat aby se vyhli srážce. Pak jedu a v přehledné zatáčce chci předjížět a Focus s papinkem co jel přede mnou nekouká vůbec na zrcátka, padž jsme se málem zranili.Teď byla nehoda VW Golfu IV a všichni hned prskali jed tak jak to umí jen Dancall a druhej den se zjistilo, že ho vytlačila nějaký úřad.
Jméno: DANCALL (06.06.2012)
RE: Neštěstí
Jo o tom jsem četl Bylo to nějaké pracovní Mitchubischi L??? . Ale zase co předcházelo nehodě? Nebylo to náhodou tak že mládeneček v Golfu udělal nějakou prasárnu a přepracovaný dělník to neunesl a sundal ho? No jo lopata!! Ale je to jenom úvaha mohlo to být úplně jinak,aby si zase neprskal.
Jméno: Gošín (06.06.2012)
RE: Neštěstí
Podle zpráv v televizi to Mitsubishi předjíždělo na mokré vozovce před zatáčkou přes plnou čáru a ten s tím Golfem jel proti a aby zabránil čelnímu střetu musel udělat prudký vyhýbací manévr a narazil bokem dveřmi u řidiče do stromu.
Jméno: Miro3107 (07.06.2012)
RE: Neštěstí
nemam rad moc auta tipu BMW a Mercedes ale tieto e46 su fakt ciste crepy nedavno sa mi zabil kamarat v jednej zaspal za volantom 70km rychlosty zobral strom a auto hned zacalo horet.Podla mna by maly do vsetkych aut davat funkciu jak ma mercedes nastavys max rychlost jaku chces a moze kdo chce slapat na plyn kolko chce vac jak na tu nastavenu hodnotu sa nedostane...hold dnesny mlady su blby mislia si ze prenych fizikalne zakony nepladia a ked zistia ze platia je vzdy uz neskoro....
Jméno: DANCALL (07.06.2012)
RE: Neštěstí
A samozřejmě ujel!
Jméno: Mikes (08.06.2012)
RE: Neštěstí
Jo ujel. Stalo se do kousek od nás. Včera jsem náhodou ten zbytek auta viděl na jednom vrakovišti, které je hned vedle silnice. Musím říct, nic moc. Takovej banán jsem snad ani tady neviděl. A ta trefa přímo na řidiče, škoda mluvit. Přesněji už to nešlo.
Doufám, že ho chytí a pořádně mu to spočítají.
Jméno: Firel99 (15.06.2012)
RE: Neštěstí
Kdyby daly nějaké omezovače rychlosti pro začínající řidiče, to by jsme nesměli žít v České republice s našimi "aktivními" poslanci a všumělky v garážích. I kdyby to zavedli tak si to pak za dva litry demontuješ/vymažeš či jak se tomu říká a je to..
Jméno: DANCALL (15.06.2012)
RE: Neštěstí
Ano je to jako s přiškrcováním motorky že si jí nechá přiškrtit a přihlásí ji a pak to zase nechá povolit a pak se divíme že si nějakej 16 letej jezdí 150 i víc!

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Nové fotky

Z diskuze

Nevím jak jsi na to přišel, ale ano, žil jsem osm let v Nizozemí. Paradoxně se tam jezdí… zobrazit

Tady nemá smysl kácet stromy,které tam jsou již X let...chce to více myslet při výstavbě… zobrazit

Lidi, dívejte se, jo??? Proč vjíždíte někam, kam se ani nerozhlédnete? Další věc je, že… zobrazit

No a už tam hříbky nerostou,at si plovoucí podlahu strčí do prdele na štorc i s kamionem :-D zobrazit

mnoo, není to moc bezpečné auto. I když čert ví, kolik jel.... zobrazit

Sjednejte si kvalitnější pojištění

Kalkulačka povinného ručení Kalkulačka havarijního pojištění Kalkulačka pojištění domácností

Anketa

Kde jste si koupili vaše současné vozidlo?

48.8 % 48.8 %|61
18.4 % 18.4 %|23
17.6 % 17.6 %|22
15.2 % 15.2 %|19
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil | autorská práva a ochrana osobních údajů |
RSS  Seznam  Google  Facebook