Dopravní nehoda - Automaty a nepozornost

1
Kraj: Jihomoravský
Obec: dálnice D-1, Brno-město
Datum nehody: 29.01.2012
Zveřejněno: 15.02.2012
Kategorie: Nepozornost, spánek

Dne 29.01. 2012 se na nejmenované čerpací stanici v prostoru kilometru 192, dálnice D-1 ve směru jízdy na Prahu, přihodila alespoň pro mně neobvyklá leč jasná dopravní nehoda tří aut, které nikdo jakoby neřídil. Před výlohou byla zaparkovaná rok stará Dacia Sandero dCi patřící noční obsluze čerpací stanice. V noci do půlnoci zde odtahová služba složila k poslednímu (chcete-li prvnímu) tankovacímu stojanu nepojízdnou Toyotu Carinu II 2.0D, které tekl nejspíš chladič. Za ni zastavil pan s BMW 525i, aby si natankoval benzin. Vozidlo bylo vybaveno automatem a když jej chtěl řidič zajistit dal tam místo polohy P polohu D a odešel zaplatit. Milé BMW se ihned rozjelo skočilo na Carinu a ta přišpendlila Dacii z druhé strany k vysokému obrubníku. Dále už to žádný problém nebyl. Viník se přiznal a i když nikdo z nich nebyl původem Čech tak i mluvil a auta měla hodně zajímavou historii i současnost, tak vše proběhlo bez komplikací. Jen opět pojišťovna nic nepochopila a nechce ta dvě auta vyplatit. Ptám se zde čtoucích? Je to tak těžký příběh na pochopení?

Příspěvek zaslal: Firel99

Zdroj: neuveden
 

Nejnovější fotky z nehod: kraj Jihomoravský

Černé ovce na silnici
Zavinili jste vážnou či smrtelnou dopravní nehodu a snažíte se s tím vyrovnat? Nebo jste se vy nebo někdo z vašich blízkých stal obětí vážné dopravní nehody nebo vám po ní zůstaly vážné zdravotní následky a vy se s tím učíte žít? Prosím, ozvěte se. Právě vaše příběhy hledáme pro pořad České televize Černé ovce na silnici. Stačí napsat na mail cerneovce@chcizit.cz.

Diskuze ke článku - Automaty a nepozornost

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: Mikes (15.02.2012)
Nehoda
Mě to spíše přijde úsměvné. A věřil bych této verzi, s tím nemám problém. Automat je v tomto ohledu neřád. Ale jak se mohlo rozjet BMW s vypnutým motorem tak rychle, aby Toyotu odhodilo až tolik?
Jméno: DANCALL (16.02.2012)
RE: Nehoda
To to nemá parkovací brzdu???
Jméno: ondra (16.02.2012)
RE: Nehoda
Ne, nemá. BMW má jen plynový pedál a vzadu v kufru padák:-) Ty si nikdy na nic nezapomněl?
Jméno: DANCALL (16.02.2012)
RE: Nehoda
No tak na tohle rozhodně né!!!! no jo zase Ondra!!!! A zase BMW!! Typický majitel s IQ -00000000001 !!!!!
Jméno: Mikes (16.02.2012)
RE: Nehoda
Ty dáváš vždy ruční brzdu, když někde zastavíš a vystupuješ? Já tedy ne. Hodím tam kvalt nechám bez ručky, maximálně, když je to dost příkrý svah.
Vždyť je to to samé u automatu, jen nesmíš dát D, ale P.
Jméno: Moto4ever (16.02.2012)
RE: Nehoda
No jo Dancku, až na to, že to BMW by tu tvou zdechlou hrknu strčilo ve všech směrech do levé kapsy na zadku..
Jméno: DANCALL (17.02.2012)
RE: Nehoda
A Motorever!!! ta hele ve všech směrech ani náhodou!!! moje auto má mnohem nižší náklady na provoz a údržbu a ve sněhu je také lepší než klasická koncepce a na víc automat neroztáhneš! takže ve všech směrech rozhodně né! a to nemluvím o emisích fůj!! (pokud je to diesel)
Jméno: Mikes (17.02.2012)
RE: Nehoda
Tak zrovna emise bych sem netahal být tebou. to tvoje nesplňuje snad ani normu Euro 0.
Jméno: ondra (17.02.2012)
RE: Nehoda
Nižší náklady na provoz a údržbu...:-) to mě pos*er toto:-) Až ta voje najezdí 500tis.km, jako tyhle auta, tak pak bych to až teprve hodnotil. Vypadalo by to asi následně: škoda - 5x výměna bloku motoru, 10x repase alternátoru, 17x výměna svislých čepů (2x strany), 5x oprava - přetěsnění převodky řízení, 10x výměna náboje u každého kola, 5x výměna brzd. třmen-kompletní, 5x výměna spojky - kompletní a kdovíco ještě. O kastli ani nemluvě. A BMW? za těch půl míče km možná tak výměna provozních kapalin, filtrů, destiček a ložiska spojky. Jinak se na těch autech nic vyloženě nekazí a neopotřebovává tak rychle, jako na stodvacítkách. Takže bych asi pomlčel o tom, co je levnější na údržbu a o provozu...se spotřebou minimálně 8/100 benzínu a 2l oleje na 1000km u škodofky...bych taky byl zticha.
Jméno: ondra (17.02.2012)
RE: Nehoda
A navíc, proč by si měl někdy roztahovat auto? Tobě se přece nemůže stát že nenastartuješ, když děláš pravidelně veškerou údržbu své káry dle předepsaných tabulek:-)
Jméno: DANCALL (17.02.2012)
RE: Nehoda
Hele to že se porouchá starter se může stát u jakého koliv auta no a co potom? Roztlačit!!! nebo může kiksnout baterka prostě cokoliv ani ta sebelepší údržba nezabrání poruše na 100% ale pouze na 99% jo náhoda je blbec!
Jméno: DANCALL (17.02.2012)
RE: Nehoda
To je zajímavé a proč tedy ty ůžasný a bezchybný BMW nekralovaly silnicím jako Š120 nebo dnes Felicia! že by BMW vyšlo levněji i s poviným ručením? Hochu ty máš dost!!! Kdybych to kupoval nové před 20lety tak se to nevyplatí ani náhodou!!! a po 20 letech provozu do toho budu jen cpát prachy!!! no kolik stojí díly a 1 hodina práce ve značkovém servisu?? meně než na Felicii? nebo Favoritu? no řekl bych že dráž než na Fábii nebo Octavii!!!
Jméno: ondra (17.02.2012)
RE: Nehoda
Jsi v Čechách...tady nebude nikdy nic kralovat jiného, než škoda. Ne proto, že by to byly nějak extra kvalitní auta, ale proto, že kdejakej vidlák si radši, než něco mnohem lepšího, koupí za většinou ještě více peněz předraženou Fabii, protože jak známo a to je další blbost, na škodoffku jsou přece levné náhradní díly:-) No a za chvíli brečí, že mu odešlo servo za desítku...:-) No a do autorizáku jezdí dva, tři, tak do pěti let stáří auta a pak asi jenom ty:-) Potom po skončení záruky každý hledá spíš něco levnějšího. A rozdíl v hodinové sazbě u VW a BMW zas tak velký nebude. Navíc, nesrovnávej nesrovnatelné...tj BMW řady 5 a Favorita. To je jako nebe a dudy:-)
Jméno: Gošín (18.02.2012)
RE: Nehoda
Vozy Škoda 120 nikdy nekralovaly, u nás jich jezdilo hodně protože se tady vyráběly, podobně jako v Polsku kralovaly Fiaty 125 a 126, v NDR Trabanty a Wartburgy, v Rusku Volhy a Lady. Z celosvětového hlediska se nejvíc prodává Mercedes, Audi, BMW, VW a Volvo tyto vozy se prodávají i v USA což svědčí o jejich kvalitě. Když se vozy Škoda 120 prodávaly v Anglii nebo některých vyspělých zemích, počty prodaných kusů byly velmi nízké. Proč asi? A nemusí to být jen vyspělá kapitalistická země, stačí se podívat do tehdejší doby v Maďarsku kde se osobní vozy nevyráběly, jen se dovážely a Škodovek tam jezdilo minimálně, většinou si každý radši koupil Žigula nebo Dacii, Zastavu, Samaru.
Jméno: HonzaM (16.02.2012)
RE: Nehoda
No jo neomylnej Dancall!
Úsměvné :) našemu staříkovi se to stalo taky, jednou mu sousedi chytali auto u baráku...ale nějak se mi nezdá postoj pojišťovny?!
Jméno: Firel99 (16.02.2012)
RE: Nehoda
Jak se mohlo rozjet auto neviím, padž ani nevím jestli ten motor byl nastartovaný nebo vypnutý. Každopádně neznám žádného automatistu, který by tam pořád cpal ruční brzdu. Navíc si nejsem jistej jestli by to zachránila. Však ty ve škodovce, když stojíš na chvílu jen z mírnýho kopce, tak tam taky dáváš jen kvalt a neříkej, že ne. Toto bylo to stejné, jen s tím, že s Déčkem se to rozjede i bez řidiče.
Jméno: Mikes (16.02.2012)
RE: Nehoda
Ještě mne napadlo. Vždyť na benzínce jsou kamery. Tam to mohlo být vidět, jestli se to skutečně stalo tak, jak vypovídají.
Jméno: DANCALL (19.02.2012)
RE: Nehoda
No nastartovaný asi těžko protože řidič nesmí! odejít od vozidla aníž by ho zajistil proti zneužití!! v případě že nemůže okamžitě zasáhnout!!! a to asi těžko když stojí u kasy a platí a také řidič nesmí nechat motor zbytečně běžet!!!
Jméno: DANCALL (17.02.2012)
RE: Nehoda
Hele tohle nebyl omyl ale nedbalost když už kvrdlal automatem tak mohl tu páku dát nahoru ne! Prostě to byl LEMPL!!! ale hlavně že má BMW čím větší a dražší auto tím větší dement!! (mimo veteránů)
Jméno: Moto4ever (17.02.2012)
RE: Nehoda
Dancalle ve tvém případě je to přesně naopak levný kýbl a řidič pořádný lempl!! :D
Jméno: ondra (17.02.2012)
RE: Nehoda
No jo, myslím, že by tahle e34 mohla už klidně veteránem být... . Jenže pro někoho to bude luxusní a určitě drahé bmw i po 30ti letech, když bude jezdit ve stejně staré stodváce:-))
Jméno: ondra (17.02.2012)
RE: Nehoda
Dancalle, mezi náma... já jsem zvyklej zatáhnout ruční brzdu pokaždé, když jen třeba na minutu zastavím na benzince, vlastně pokaždé krom stání na křižovatkách a koloně - to zpravidla stojím na nožní brzdě. Je to zvyk z práce a kvalt zařazený nenechávám nikdy, od té doby, co mi škodofffka, díky závadě na startéru, málem vyjela sama ze vrat:-) A i přesto, že já to tak nedělám, neříkám hnedka o každém, že má IQ 000něco, protože nikdo není stroj a zapomene se na ledacos, takže proč ne i na toto. Jsme zase u toho...a proto jsem to taky tak před tím napsal. Přesně jsem věděl, co bude následovat, pane dokonalý:-)
Jméno: DANCALL (17.02.2012)
RE: Nehoda
Tak aby bylo jasno!!! Já ji zatahuji VŽDY!!!!! je to přirozený reflex že když zaparkuji tak ji okamžitě zatáhnu (ještě před tím vyřadím na N) pak zhasnu a vypnu motor a zařadím 1 nebo R zamknu volant,odpoutám pás a vystoupím zabouchnu dveře a zamknu je a samozřejmě že také dám plný rejd aby kolo bylo vždy proti obrubníku pokud tam je,jo a P brzdu zatahuji i v zimě kdy se to nedoporučuje! Jo Ondro u SOCKAbusu to nejpíš nejde nechat tam kvalt protože s vypnutým motorem neušlápneš spojku a nenastartuješ jako u kamionu! To že jsi Neschopnej je tvůj problém!!! není nic snažšího než si tam namontovat ODPOJOVAČ Baterie a zabranit nějakému vyjetí z vrat!!
Jméno: ondra (17.02.2012)
RE: Nehoda
Dancalle, tak teď si mě fakt pobavil:-))) Sockabus má provozní brzdu, parkovací brzdu a zastávkovou brzdu...a samozřejmě je to automat a u všech automatů se musí před zhasnutím motoru nejprve vyřadit, u osobáku přeřadit na P, takže logicky ti nepomůže když tam necháš rychlost, protože pak to jen nejde nastartovat. Ten blábol s řazením, co si psal, tak platil možná jen u staré 7xx Karosy, kde nešlo vyšlápnout spojku už tehdy, kdy ti padl tlak vzduchu o jednu atmosféru a zároveň si ani nezařadil, nebo nevyřadil...hrozný to byly krámy. Mmch, vzduchové brzdy jsou konstruované tak, že když se ti ztratí tlak, tak se celý okruh prostě zabrzdí - tj. opačný princip od kapalinových.
Jo a jestli ty máš na škodofce odpojovač baterie, tak je to tvoje věc... jestli tě baví pořád dokola při každém znovuzapnutí ladit rádio, tak je to tvůj boj. To auto ti může vyhořet od elektriky i za jízdy, ne jen na parkovišti. Odpojovač je u osobáku nahov*no. A startér se ti může takhle pos*rat taky kdykoliv. To byla jen náhoda, že mi to zrovna odjelo, když jsem byl doma. Mohlo i během jízdy a dokážeš si představit, jakou paseku by to udělalo na setrváku, kdyby se zapnul do roztočeného motoru? Ty seš tak chytrej, až to bolí, člověče:-)
Jméno: SDR (17.02.2012)
RE: Nehoda
Mám Renaulta 450 rv 2005 a pokud mi klesne tlak na 8 atp tak spojku neušlápnu. V osobáku ručku zatahuji jen když je motor v chodu a jestli ten pán z BMW stejně jako já tankuje s běžícím motorem a nevinným výrazem tak se mu to na D mohlo rozjet snadno (Pro rejpala: Motor nechávám běžet jen u Trucku, tam mám výmluvu, protože palivo se nesmí tankovat pouze do nádrže ze které je odebíráno, o běžícím motoru tam není ani zmínka a nikdo mi nedokáže z jaké nádrže motor právě saje, při tankování Oplovce ho vypnu, bo potřebuji klíč)
Jméno: DANCALL (17.02.2012)
RE: Nehoda
No jestli ten Pablb v BMW tankuje ze zapnutým motorem tak o jeho NULOVÉ inteligenci není pochyb protože tankovat se zapnutým motorem nebo i nezávislím topením je ZAKÁZÁNO!!!!! a na některých pumpách je i tabule kde je namalovaný klíček ve spínací skřínce a pod ním nápis Motor Stop!!!! no jo ale jak to může Negramot přečíst.....
Jméno: SDR (17.02.2012)
RE: Nehoda
Nesmí být zaplé příd. topení a o běžícím motoru tam není ani zmínka, pouze o odběru paliva. A cedulka někde na dveřích? Už jsem ji párkrát viděl, ale ty se snad chodíš nejdřív ptát obsluhy na obchodní podmínky a až poté tankuješ?
Jméno: Mikes (17.02.2012)
RE: Nehoda
Aha, takže musím dodělávat různé vypínače, abych zabránil samovolnému rozjetí toho šrotu? tak to je velice kvalitní vůz
Jméno: DANCALL (17.02.2012)
RE: Nehoda
Ne nemusíš je to pouze doporučení mě se to ještě nestalo a stejně mám starter zn Bosch a dal jsem za něj přes dva litry!
Jméno: ondra (17.02.2012)
RE: Nehoda
Ten tvůj starter za dva litry!!! z felicie ..mám doma 2x někde hozenej na půdě. Kdyby ses nechoval jako de*bil, tak jsem ti je třeba oba nechal do náhrady, za cigára. Bezcenný to artikl v dnešní době:-)
Jméno: SDR (17.02.2012)
RE: Nehoda
Taky si pamatuji doby kdy jsem si kupoval benzínové čerpadlo na vrakáči za 1600,- a nyní se mi ve sklepě válí 4ks :)
Jméno: DANCALL (17.02.2012)
RE: Nehoda
Kupoval jsem ho v mototechně novej a mám ho už 3 roky a zatím bez problémů.
Jméno: Mikes (17.02.2012)
RE: Nehoda
OMG, už 3 roky a bez problémů? To ti vydržel fakt dlouho. Já mám v octavii startér už 7 let a stále bez problémů.
A jen pro upřesnění pro Dancalla, není to kavlitní octavia z poloviny 20. století, ale šrot z 21. století.
Jméno: ondra (18.02.2012)
RE: Nehoda
Jj, taky mám ještě na VB r.v.2000 původní startér, i dokonce alternátor a co víc, v motoru ani nic nerachlá a kupodivu, celé auto šlape jak hodinky i když má už přes 230tis.km. U stodváci jsem repasoval altík každý rok...tj cca po 25-30tis.km a to radši nemluvím ani o ostatním, jako rozdělovač, kabely, cívka, čepy náprav, řízení... . Jasně, vždycky dojela, ale to bylo každou chvíli něco vytlučené, nebo opotřebované...když se s tím jezdí nájezd km jako s dnešními auty, tak se pořát něco opravuje.
Jméno: DANCALL (18.02.2012)
RE: Nehoda
Tak hele to už opravdu přeháníš!!! neříkám ře komponenty na BMW vidrží méně než u Š120 ale ten altík mám už také 3 rok a v pohodě a těch 60 000Km jsem sním už najel!!! Ale POZOR!!!!! Ten jsem totiš dostal a už tehdy byl jetej a starej min 20let a běží do dnes!Ten starter možná to auto přežije když pořát funguje a jestli selže tak jeto zn Bosch ne PAL Magneton!!! Ten PAL tam taky fungoval těch 20 let!! A cívka?! no tak tu mám už 5 let stejnou (koupil sem to sní) a bez problémů takže to LŽEŠ jak když tiskne!!!! Převodovka také stále drží jen měním olej po 20 000Km u automatu nevím! Spojka těch 100 000 také vydrží! ono záleží jak jezdíš? ale hlavně Kolik stálo toto BMW vr 1992 ? a kolik Š120 vr 1987 ?!!!! Takže se to prostě nevyplatí!!! a obzvlášt když najezdím 25 000Km ročně! NO Kolik bych musel najezdit aby se to rentovalo?
Jméno: Gošín (18.02.2012)
RE: Nehoda
Měl jsem Favorita a na motor si opravdu nemůžu stěžovat, když byla dobrá baterka tak vždy chytil na první startování i v zimě, s motorem opravdu spokojenost. Horší to bylo s celkovou kvalitou auta, byla to taková skořápka, hlučné, nekvalitní, všechno vrzalo, každou chvíli něco upadlo nebo se ulomilo, mnoho věcí nekvalitních už z výroby. jsem rád že jsem se ho zbavil.
Jméno: DANCALL (18.02.2012)
RE: Nehoda
No vidiš a Š120 má motor skoro stejný jen je kvalitnější!!! má litinovou hlavu která něco vydrží! na jako fáčko kde je hliníková a díky tomu Favoriti trpí na praskání těsnění pod hlavou a deformaci hlavy!
Jméno: ondra (18.02.2012)
RE: Nehoda
Znova... Nesrovnávej BMW řady 5 se škodou 120, protože srovnáváš nesrovnatelné. Řeknu ti ale jedno... brácha si před časem koupil jen tak na blbnutí BMW M3 z roku 1991 (nějakej M technik, nebo co:-) ) a když si vzpomenu, co byl vrchol aut. průmyslu tady u nás, v čem se jezdilo tady a že v té době byla š120 zánovní a Favorit nové auto, tak se musím tak trochu pousmát. I po těch xx letech, bych s tím baworákem jel klidně přes půl Evropy a nemám strach o to, že by to byla nějak nepohodlná a strastiplná cesta. Ovšem, jet to ve Favoritu, nebo stodváce, tak budu po pár stovkách km tak rozlámanej, nebudu slyšet minimálně na jedno ucho a budu se modlit, aby to to auto vůbec vydrželo. Nehledě na další podstatnou věc, že by mě favorit i s pětikvaltem na spotřebě sežral. A to jako pozor...BMW není v Německu žádná super extra kvalitní a nedostupná značka. To jen tady u nás je to u novinářů a připrdlých pomlouvačných a závistivých lidí pokaždé "luxusní" auto, ve kterém jezdí jen piráti silnic:-)
Jméno: DANCALL (18.02.2012)
RE: Nehoda
Chlapečku Ondrážku přectav si že jsou tací co projedou půl světa třeba v Citroen 2CV!!!! nebo VW Transporter rv 1967!!!!! čí Brouk aj fenomenálni auta!!! co ti študáci co v Š1000MB objely celý svět???!!! no!!! a co Hanzelka a Zikmund ti jeli Tatrou 87 napříč afrikou!!! a ti v Trabantech co jely přez saharu!!! a mnoho dalších borců!!!!! někdo zase v Š100 se vidal za polární kruh takže opět LŽEŠ!!!!!! jo a kde ten blb blbnul nebylo to doufám na bežné komunikaci jinak by to sedělo na piráta!!!!
Jméno: Gošín (18.02.2012)
RE: Nehoda
Samozřejmě se dá jet kolem světa s každým autem, i s tím 2CV nebo se Škodovkou tisíckou, můžu jet třeba na Babettě, když je to připravené tak je pravděpodobné že to vydrží. Já jsem Favorita dostal od táty když měl najeto 70 000 Km a prodal jsem ho ve 120 000 km a nikdy žádný problém s motorem, takže vím že by nějakou dálkovou jízdu zvládl a troufnul bych si s ním kolem světa jet kdyby byla příležitost a někdo, mně sponzoroval. Ale kdybych byl podnikatel který auto denně používá a najede mnoho kilometrů tak bych Favorita nechtěl ani náhodou, to bych určitě bral to BMW nebo Audinu nebo tak nějak, kvůli pohodlí na dlouhých cestách a na Fáčko bych si ani nevzpoměl.
Jinak, neslyšel jsem o tom že by u Favorita byly méně spolehlivé motory kvůli hliníkové hlavě, já ani táta jsme s tím nikdy problém neměli. Byla výhoda i to že to byl typ 135 s tvrzenými sedly ventilů, takže mohl jezdit i na bezolovnatý benzín.
Jméno: DANCALL (18.02.2012)
RE: Nehoda
Tak na bezolovnaty benzin jezdím i já protože už dávno není!!! stačí si koupit přísadu do benzínu a můžeš jezdit používam Sheron !
Jméno: Gošín (18.02.2012)
RE: Nehoda
Já vím že bezolovo už dávno není, ale je výhodnější když se do benzínu nemusí nic přidávat jako to bylo u mého Fáčka 135, kdežto do fáčka 136 se přidávat muselo. Ale to je jen detail, kdo to má tak si snadno koupí tu přísadu do benzínu, stojí pár kaček.
Jméno: ondra (19.02.2012)
RE: Nehoda
Ach jo, Dancalle, jsi zase vedle jak ta jedle:-) Motor 135 a 136 s hliníkovou hlavou byl samozřejmě mnohem lepší. Netrpěl tolik na spotřebu oleje a hlava měla již 8 kanálů, takže se palivo snadněji dostalo do motoru, což přineslo "jistou" úsporu paliva. Hliníkoví hlava nepraská a ventily se tak snadno "nezaklepají" jako u litinové. Jak může prasknout těsnění netuším, zato vím, že u litinových hlav rádo vyrezlo, na rozdíl od hliníkových. U obou motorů 135 a 6 se může jezdit na bezolovnatý benzín, rozdíl je u nich jen v kompresním poměru, tj, že jsou v pístech u mot.135 takové prohlubně. Hlavy se dají zaměnit.
A k těm cestovatelům...uvědom si, že každé takové výpravě předchází xx měsíců příprav a jelikož si evidentně nečteš, nebo pořádně nepamatuješ co jsem ti už několikrát psal, tak naposled...: Zrovna ty dva kluky ve š1000 mi nedávej za příklad, protože na rozdíl od tebe, jsem se s nima měl tu čest vidět pár týdnů poté, co přijeli a znám celkem dobře i jednoho z mechaniků, který jim to auto připravoval. Takže to shrnu...na té tisícovce bylo všechno do posledního šroubku nové, motor generálkovaný a stejně nemít možnost si sebou vzít spoustu dalších náhradních dílů, tak by nedojeli. Už jen to, že jim třeba praskl chladič, tam někde v čančuličkách atp... .
Takže, vem si auto, nalej do něho benzín a bez jakýchkoliv příprav vyraž na cestu s tou tvojí stopětkou. Já udělám to samé s tou starou M3 a uvidíme, kdo z nás dojede dál:-) Skoro bych to i věděl, ale nechci se ti zase posmívat:-) No a pokud tam nemáš alespoň sedačky z Rapida, tak ti to cestování fakt nezávidím. To jsou první sedačky, na kterých se dalo ve škodoffce déle sedět, aniž by mě pak týden nebolela záda.
Jméno: DANCALL (19.02.2012)
RE: Nehoda
Tu cestu bych (teoreticky) měl zvládnout s větší jistotou! Oba by jsme měly auta ve 100% stavu do posledního šroubku! a tak bych logicky měl spolehlivější auto než ty! Proč? protože je Š120 mnohem jednodušší tudíš spolehlivější prostě tam není tolik věcí co se můžou porouchat!! a mě nahrává také fakt že si můžu něco opravit i na cestě! to ty ne!!! už jen ten automat je riziko! Uznej že Řídicí jednotku si neopravíš na silnici a ani vstřikovací čerpadlo u dieselu (je zaplombované)! ale já si rozdělovač mohu opravit nebo viměnit přímo na cestě! i palivové čerpadlo takže kdo ví jak by to dopadlo?
Jméno: ondra (19.02.2012)
RE: Nehoda
Fakt, že je stodváca jednodušší je samozřejmě pravda, to každý ví. Ale i to snad nejporuchovější naftové vstřikovací čerpadlo Bosch VP44 co znám, vydrží minimálně přes 150tis.km, tj. přímo udávaná, ne nijak oslnivá, životnost výrobce. A to ti prostě rozdělovač nevydrží, aniž by si neměnil aspoň 2x palec. Mmch, i to naft. čerpadlo si vyměníš kus za kus kdekoliv na silnici. Ale jelikož nemám rád naftu, tak všechna auta mám benzínová, kde nejsou tak choulostivé věci. Řídíci jednotku motoru vyměníš kdekoliv a stačí jen na diagnostice překódovat imo s klíčem a jedeš (záležitost na 15 minut) a ten diag. software na oply a bmw mám samozřejmě u sebe v noťasu. Jinak, nevím o tom, že by nějak často ecu odcházely...snad jen u opláckého motoru x18xe1, u těchto bmw jsem se s tím ještě ani nesetkal. Ty ostatní věci, zapalovací lišty, nebo moduly zapalování s kabely, benz. čerpadla, váhy vzduchu, map senzory, senzory klepání aj. vydrží většinou mnohem víc, než 250tis.km a do té doby už na stodváce vyměníš kde co, včetně spojky,kterou už na ulici jen tak neuděláš. Jenže, když jsem psal o tom, kdo z nás kam dojede, tak jsem myslel takovým způsobem, jakým píšeš, jak to podáváš...bez příprav, sednout do auta a jet a to si doufám tvrdit, že s tou skoro stejně starou herkou, mmch dost ceněnou, dojedu mnohem dál a pohodlněji.
Jméno: SDR (19.02.2012)
RE: Nehoda
Klidně bych jel s váma, aktuálně sice nemám poviné ručení, stále mám letní kola a mírně mi prosakuje chladič, ale věřím že bych dojel dál než Dancek

PS: Do BMW se vejde více náhradních dílů, do Š. dáš dva palce, svíčky, komplet rozdělovač a kufr je plný, sud oleje můžeš dát na zadní sedačky a na osobní věci ti zbyde sedadlo spolujezdce :)
Jméno: DANCALL (19.02.2012)
RE: Nehoda
A hele opět SDR že!!! takže ty jezdíš bez pojištění!!! a na letnákách no to je teda síla!!!! snat tě doženou ouřadové s kanceláře pojistitelů!!!
Jméno: DANCALL (19.02.2012)
RE: Nehoda
Jo sice to rozdělovač nevydrží ale zase si ho vyměním i opravím sám za pár minut a cena 800Kč +- je také symbolická takže je to 1:1 !!!
Jméno: ondra (19.02.2012)
RE: Nehoda
Jo, jenže pochop, že já nechci někam jet a dvakrát za cestu měnit rozdělovač, cívku, čistit svíčky atakpodobně. O tom to celé je. Já chci s autem jezdit a ne po 10 tis.km dělat brzdy, po 50tis. spojku a pořát dokola. Sice zaplatím 10-15tis,- za spojku, ale vím, že mám na dalších 300tis. km pokoj. Toť vše.
Jméno: DANCALL (20.02.2012)
RE: Nehoda
Hele už zase přeháníš ta spojka těch 100 000 určitě vydrží a brzdy rohodně víc jak 10 000 protože jenom zadní čelisti tam mám už 5 let a tak sem najel asi 100 000 +- a destičky v předu asi ta 50 000 +- záleží jak se jezdí!!!! ale když ty jezdíš jako průměrný řidič BMW tak to by odpovídalo a spíš bych to snížil tak na polovinu!!!!
Jméno: ondra (19.02.2012)
RE: Nehoda
Jo a VO*LE, píše se "OndráŠku" a "přeDStav". A neříkej o mém bratrovi, že je blb...totiž, nemá to rád a jestli si myslíš, že jsi na netu stoprocentně anonymní, tak tě musím zklamat...nejsi. A víš kam se taková M3 hodí ,krom ježdění po silnici samozřejmě, nejvíc? Na různé okruhy, tratě, závodění a tak. Prostě na blbnutí. To si asi ještě nikdy neviděl, že? Nebo vlastně pardón...tyhle věci jsou asi pod tvoji úroveň:-)dospěláku... .
Jméno: Iceman (17.02.2012)
RE: Nehoda
To zase ta Tvoje S105 Ti pridava 80 IQ bodu navic ze? Blby je jenom to, ze kdyz z ni vystoupis a jdes psat prispevky na tento web, body Ti najednou chybi ;)
Jméno: Firel99 (17.02.2012)
RE: Nehoda
Tak já sem kdysi u svého auta(mimochodem staré škodovky) dával jen kvalt a z většího kopce sem natáčel kola do co nejmenší případné škody a zakládal klínem co jsem vozil sebou,neboť ruční brzda mi věčně negungovala a rezignoval sem na ni.Teď když mi funguje tak tam stejně dávám radši ještě kvalt a zatahuju hodně,ale když stojím na rovném parkovišti, tak jen na kvalt. Zatahovat všude ruční brzdu se nemá, ty následky pak stojej za to. U mého "nového" auta ruční brzda věčně funguje až na posledních zubech a z prudkýho kopce se na ni moc spolehnout nedá i dkyž je nevím po kolikáté dotahovaná v servisu, navíc to auto má bezpečnostní funkci, že když chci odejít tak nevytáhnu klíček ze zapalování aniž bych nedal zpátečku čili taky skoro všude parkuju pouze jen na tu zpátečku. na kamerách by to asi bylo, ale k čemu koukat tři hodiny na kamery, když se viník přiznal,spolupracovaly všechny tři strany a nebyl jedinej důvod tomu nevěřit. To jen pojišťovna zas vymýšlí jak se z toho vyvléci. Už mně s tím začínají pěkně štvát, na co si to pak člověk platí, když nedostane z poninnýho ručení(toho druhého) celou částku,nebo pořádně opravený auto,ale jen kyty rádoby trefený odstíny a dopravu si zajišťuje taky sám po dobu opravy.
Jméno: Mikes (17.02.2012)
RE: Nehoda
To jsem nemyslel vás, ale toho likvidátora z pojišťovny, že se mohl podívat.
BTW, řekneš nám, co to bylo za pojišťovnu?
Jméno: Firel99 (17.02.2012)
RE: Nehoda
No tak to bych opravdu kecal, nepamatuju si co to je za pojišťovnu a i kdyby tak bych to mohl jen tak nenápadně naznačit, aby z toho nebylo popotahování, že jim kazím dobré jméno atd. Vím,ale určitě, že to nebyla žádná mladá ani aušuská pojišťovna,ale normální zavedená-ne zrovna levná. Ale která, to už fakt nevím.
Jméno: SDR (17.02.2012)
RE: Nehoda
Soudím že ta dopravka tam není na kafíčku, tak co jim jebe? kdyby to bylo bez policie tak neřeknu, ale pokud je to šetřeno policií tak bych je poslal do (taky nechci dělat reklamu na otvory) podle textu soudím že to asi nebyla CZ pojišťovna?
Jméno: Firel99 (19.02.2012)
RE: Nehoda
Nevím už co to bylo za pojišťovnu, nerad bych zde pošpinil i když má jen tři písmena a většina co se s ní setkala(musela setkat) ji nemá ráda. Ale jistej si prostě nejsem. Zkuste hádat.
Co se týká Dancala, z té diskuze sem Dancale vyčetl, že jet se dá s každým autem, ale když jedeš se Škodovkou nebo s BMW tak je to úplně o ničem jiném. Pohodlí, spotřeba, pohoda na palubě, výbava prostě nesrovnatelná auta. A staré BMW se dalo taky dobře opravit. Takže říkám rozhodně ano pro BMW i když mám na něj názor asi jako většina lidí co ho nemá, díky pár lidem co BMW mají. já zas viděl partu studentů co před deseti a něco lety jely přes celou Evropu do Afriky a zpět ve Škodě 125L a Favoritu 135L obě auta rok 1989 a obě auta kamenná hněd čí jak se taková ta vyšisovaná hnědá s jemným nádechem šeda jmenovala. Jinak motor řady 135/136 je mnohem,mnohem lepší a hlavně modernější než motory 105-130.Já sám mám motor 135 a moje bábi 136 a my donedávna měli Feliciu motor 136B či jak se to jmenovalo.A to já byl se svou několikrát na středním Slovensku, Rakousku a po ČR, bábin 136 byl též SK a 2x Brusel a 1x Amsterdam a naše Felicia byla též 2x v Bruselu a ve Francii.A všechno ty motory vydržely i přes megazácpy co jsme vždy chytly.To jsou motory kdy ve 130 tis. nemusí člověk dlěat generálku, ale odjedou klidně 200-300tisíc.
Jméno: DANCALL (20.02.2012)
RE: Nehoda
Ano že pohodlí je o něčem jiném ale hochu pořád mi nikdo neodpověděl zásadní věc!!! Kolik stála Š120 vr 1987 a kolik BMW vr 1992 ???!! to je také nesrovnatelné!!! musíš to srovnávat také CENOVĚ co!!!!!
Jméno: Firel99 (20.02.2012)
RE: Nehoda
Ty bl.e už fakt nemám jiný slovo pro tebe, tady jsme se snad hádali o komfortu a ne o ceně ne? tak to pořád nepřelívej z něčeho kde ti došli argumenty na nový. Nemůžeš komfortně srovnávat nesrovnatelné )Škoda 120 a BMW 323i vlastně i blbá 316i),ale pokud to myslíš ve vztahu k ceně, tak ani relativní láce škodovky oproti BMW nemohla vyvážit technologický pokrok BMW ohledně bezpečnosti, výbavy, motoru a hlavně normální vlády, která nepřiškrcovala projekty dobrých aut a nemodernizovala desítky let ty samé. navíc, takovej Favorit stál v roce 1989 90.000,- ale v roce 1992 už třeba 190.000,- takže ty peníze taky nemůžeš řešit, protože se to otočilo o 180 stupňů (ceny). Srovnáme-li stejný rok výroby škody a BMW tak jak sem řekl. Obě auta byla tenkrát pěkně drahá na naše platy(s tím že BMW z říše snů)a nedostupná (BMW kvůli ceně, konkrétní škodovka v barvě,výbavě zas kvůli skvělému fungování všwho u nás),ale nemůžeš srovnávat hrocha s gepardem.
je fakt že když už je něco tak zastaralé, nebo se to ne moc dobře modernizuje až moc dlouho, tak nakonec v jistém světle myšlení z toho může vzniknout docela zajímavé auto jako například Rapid 136.
Jméno: DANCALL (20.02.2012)
RE: Nehoda
Hele Blb si ty!!!!! protože tomu nerozumíš!!! Ono fakt že zlatí páni koumáci dělaly auta po desítky let stejná přinášelo jejich majitelům jenom a jenom obrovské výhody!!!! Příklad: Wartburg 353 se dělal od 1966 do asi 1987 se stejným motorem aj díly!!! a hlavně ty díly byly záměné!!! jo chlapečku UNIFIKACE to je věc!!!!! jestli si vymontuju motor z W zr 1975 a dám do W zr 1986 tak je to pohoda motor je úplně stejný akorát čerpadlo na chlazení je děláno už dle pitomých kapitalistů ale to se dá upravit!! a Trabant je na tom ještě lépe!!! víš že některé díly z Š1000 nebo Š100 pasují do Š120 že!!!!! a co motor který se dával dokonce do prvních Fábii junior!!! Jo to kapitalisti nějak neodhadly že!!! Sám jsem to zažil: stál jsem ve frontě v mototechně a předemnou nějakej ubožák co scháněl brzdové čelisti do nějakého Peuegota rv 1988 jo chudák hledaly to v katalogu a nevěděly přesně jaké tam mají být!!! Jo to já když jsem je sháněl tak jsem pouze řekl že chci brzdové čelisti na Š105 a prodavačka jen sáhla do krabice a měl jsem je!!! už konečně chápeš co tím myslím!!!! No jo proč si kupovat nějakou hajtru na kterou je spousta všemožnejch dílů a přesně nevýš jaký potřebuješ a také je to tak že ten co potřebuješ prostě nemají!!! no co je jednoduší!!! Shánět 1 typ motoru z 1 typu a nebo 1 typ ze 4 typů!!!!! musíš mít stejný typ a obsah!!!! jo a nezapomen že ta tvá škodovka má v předu stejné brzdové destičky jako WARTBURG!!! Rapid atd!!! takže to že auta byla zastaralá a prakticky se neměnila byla obrovská VÝHODA!!!!! jen ty to nechápeš když tomu nerozumíš!!!! A hele proč ti tvoji superKapitalisti vyráběly VW Brouk také desitky let stejný no!!!!! A co Citroen 2 CV no!!!!!! a nebo Mini copper !!!!! a hle jakto že právě tyhle auta se stala Fenoménem to mi laskavě vysvětli!!! žeby zrovna kvůli zastaralé koncepci? Takže hochu máš se ještě hodně co učit!!!!!!!!!!
Jméno: DANCALL (20.02.2012)
RE: Nehoda
Jo a co jako znamená že Fáčko stálo vr 1989 90 000Kčs a vr 1992 190 000Kčs to je zajímavé to si ti tví kapitalisti pěkně nakapsovaly!!! jo zlatí koumáci!!!!
Jméno: ondra (21.02.2012)
RE: Nehoda
Hele, s tebou to nemá prostě cenu... . Firel má naprostou pravdu a ty se držíš jen toho svého a nechceš to buď pochopit a nebo si z nás tady děláš už jenom prd*el. Škoda 105 M/L tady už dávno v těch letech neměla co dělat...vlastně už š100 byla v době, kdy se vyráběla oproti západu zastaralá. Favorit je auto ze začátku 70tých let a do výroby se dostal o mnoho let později a to jen díky tomu, že rusáci nedokázali přijít na lepší auto a Favorit by je tenkrát překonal ve všech parametrech. Proto ho nepustili do výroby. Navíc, škoda nesměla sériově montovat silnější motor, než 1,3l a zase jen proto, že by bratři v CCCP utřeli a mohli se jít zahrabat s patnáctistovkou, která žrala i trávu kolem silnice. To nebyla "unifikace" to bylo záměrné nepovolení výroby něčeho, co by bylo lepší než výrobek bratrů z východu. Něco si o té problematice přečti, zajeď se podívat do muzea škodovek a promluv si s někým, kdo v tehdejší době žil a nejlíp ještě pracoval ve škodě. Pak nebudeš plácat takové píč*oviny.
Jméno: DANCALL (21.02.2012)
RE: Nehoda
Ale já to vím a je to jedině dobře protože nebýt rusáků tak Š120 motor v zadu nemá ale byla by to klasická koncepce!!! Dovedeš si přectavit ten bordel kdyby byly škodovky ale i jiná auta z východu na úrovni aut ze západu? že bych musel s každou hovadinou do servisu a platit platit platit!!!! a shánět jeden konkretní díl mezi mnoha jinými a ten co bych potřeboval by zrovna nebyl!!!! A proč vůbec lidi hnet po revoluci nevyházely všechny východni auta do šrotu a nenatahaly si sem ty úžasný plečky ze západu!!! proč tady ještě dnes jezdí Š120 a Favoritu je jak nas....!!!!! Problém je že ty a firel to berete z pohledu nějakého NENASITNÉHO mafianského bosse ktery jen a jen zisky hamty hamty hamty at mám víc než támti!!!!! Ale cose na to podívat s pohledu slušného poctivě pracujícího?!! který kouká na to jaksi to auto co nejlevněji opravit!!!!! a to mi věř ža auta z vchodu na tohle byla lepší!!!!!!
Jméno: ondra (21.02.2012)
RE: Nehoda
Proboha... každý, kdo začal hned po revoluci tahat auta ze západu, ti řekne, že to byla zlatá doba, kdy ti lidi trhali ruce za každou ojetou plečku, kterou jsi do čech dovezl. Dnes už je trh plný a ač to už není to, co to bývalo, tak stejně, nemáš problém dovést auto a do týdne ho prodáš. Favority apod. si dneska drží už hodně málo lidí. Buď jen na ježdění km do práce, nebo jen aby bylo doma nějaké auto, se kterým stejně nejezdí. Rozhlédni se kolem sebe a řekni, kolik za den těch aut potkáš? Já jsem si třeba za včerejšek všimnul asi dvou stodvacítek...zato, ta jedna byla úplně v luxusním stavu:-) a za volantem neseděl kdo jiný, než děda s babčou a valili u nás do Kauflandu... . Tu jsem si fakt prohlédl, protože nemohla mít ani 50tis.km naježděno a vypadala jak nová. Ale to je hodně moc ojedinělý případ, narazit dneska na silnici na takovouhle škocnu. Každý, kdo má alespoň nějakých pár tisíc, si už dávno koupil, nebo koupí, něco novějšího, jako třeba P406, Focuse, Astru... ty auta se dají koupit do 60tis,- a to není pro nikoho tak moc, aby si na to buď nepujčil, nebo nenašetřil. Prober se, žiješ v době ledové... a nevykládej, že lidi nemaj peníze. Sice každý brečí, ale pak je schopnej mi dát dvacku za jízdenku a jet jednu zastávku. To bych i já, línej na krok, šel radši pěšky...těch 300m:-)
Jméno: DANCALL (21.02.2012)
RE: Nehoda
Jo dvě stodváci a Fáčka???!!! asi víc co hele také spousta lidí co si ty ojetiny dovezly tak zakrátko splakaly nad vejdělkem když se jim to začalo kazit samy si to nespravily a v servisu by se nedoplatily těch bylo dost!!! jen se stydí mluvit jak potom vzpomínaly na škodovku že si jí opravily sami!! A těch Favoritů je dost!!! podíej se na inzeráty co jich tam je a mnoho jich je naprosto v top stavu na rozdíl od felicii!!!! jen se podívej!!!
Jméno: DANCALL (21.02.2012)
RE: Nehoda
Takže S auto.CZ Fáček je tam sice 35 ale skoro co kus to skvost!!! Felicii sice víc jak 900 ale skoro co kus to REZ hlavně 5té dveře to Favouše tam takového neuvidíš!!!!!!!!!!
Jméno: Foli (21.02.2012)
RE: Nehoda
Milej Dancku. To že jsi lopata neschopná a nedovedeš moderní zahraniční vozidlo opravit sám, bez toho aniž by si ho strkal do servisu je tvuj problém. Mám BMW 530D z roku 2008 momentálně a Alfu Romeo 159 1.8 TBi. Obe auta drží, jedou, jsou komfortní, BEZPEČNÁ a udržbu jak běžnou tak i nadstandatrní si provádím sám. Vubec nic na tom není. A ano, je logické, že za moderní, bezpečná a pohodlná auta zaplatíš na dílech více, než za nějakej šunt bez výbavy a podobně. Jenže to je na tebe už moc složité, páč jsi rozumově a vzdělaně v letech kominismu. A vzhledem ke tvému věku, když ti v roce 1990 bylo 5 let, tak těžko mužeš vědět, jak bylo za komunistu. Ano, jsem jen o rok starší ale vím, jak bylo, páč muj otec za komunistu nemohl nic a skoro byl ve vězení jen díky tomu, že veřejně vystupoval proti režimu a že stb nechtěl podepsat papír s tím, aby bonzoval na souseda, že má známé v zahraničí. To byl super režim, opravdu, ale to je jiná věc troubo.

Znova ti říkám, píšeš že jsi z Plzeňska, pojď sejdeme, koupím ti kafe, ať nemusíš sahat hluboko do kapsy, pokecáme, promluvíme si z očí do očí. Nic víc. Projdeme si auta, já tvojí škodofku, ty moje auta, pokecáme, ukážeš mi co tam je špatně, porovnáme pohodlí, stabilitu na silnicích, hlučnost, učinnost brzd a podobně, co ty na to?
Jméno: DANCALL (21.02.2012)
RE: Nehoda
Nemůžeš srovnávat moderní auto se Š105 Je jasné že to tvoje má lepší stabilitu i ůčinější brzdy nikdy sem neříkal že né!!! A jak si před bytovkou opravíš elektroniku moderního auta? Hele mám také Hyunday Accent a jak si mám poradit s nefunkční řídicí jednotkou? Zatím to jezdí má to nalítáno skoro 150 000Km a bez problémů akorát se měnily rozvody ale jinak dobrý. Ale už jsem se ptal jestli ten Accent vydrží alespon 20 let jako Š120 a také seženu řídicí jednotku na zapalování nebo ABS za 20 let když na Š100 seženu v pohodě rozdělovač? a to se Š100 nevyrábí už 35 let!!!!! Jo a ještě kolik asi tak vydrží motor toho Accenta (benzín) 200 000Km nebo víc??????
Jméno: DANCALL (21.02.2012)
RE: Nehoda
Jo jedou ale budou jezdit také ještě vr 2028 ?????
Jméno: Foli (21.02.2012)
RE: Nehoda
S odpálenou řídící jednotkou se člověk nesetkává dnes a denně s prémiovou značkou. Jak dlouho vydrží motor? Rozhodně déle než u š 120. Mé předchozí BMW z roku 2002 mělo najeto 470 000 km a motor dle mého byl tak v polovině života. Známej má to samé auto co jsem měl předtím, a mělo má najeto přes 700 000 km. Ještě jsem opravdu neviděl š105 a podobně, která by měla najeto 700 000 km s puvodním motorem
Jméno: DANCALL (21.02.2012)
RE: Nehoda
No jo BMW to je neco jiného to by mělo vydržet ale ten Hyundai tak dobrej asi nebude.
Jméno: Mikes (21.02.2012)
RE: Nehoda
Ano, konečně jsme u toho. ten Hyundai to opravdu nejspíš nevydrží. A víš proč? Podívej se na cenu kvalitního auta a podřadného vozu z Korejského poloostrova. Myslíš, že rozdíl v ceně je jen pro úspěšné manažery automobilek?
Jméno: DANCALL (22.02.2012)
RE: Nehoda
Aha takže abych zase přesedlal na Š120....
Jméno: ondra (22.02.2012)
RE: Nehoda
Ne, kup si třeba za pár šlupek BMW 530d nebo 520 benzín. Obojí má slušnou prostornost, spotřebu, nafta jede jako krá*va:-) a ročníky kolem 2000-2 nestojí zase balík. Když seženeš solidní kousek, tak na něj minimálně dalších deset let nebudeš muset ani sahnout.
Jméno: DANCALL (22.02.2012)
RE: Nehoda
S naftou dej pokoj když vidím ty problémy se zamrzáním!
Jméno: Foli (22.02.2012)
RE: Nehoda
Dancalle, kdyby jsi o tom něco věděl tak víš, že zamrzání nafty sedá jednoduchým zpusobem zabránit. Mě třeba nafta nikdy nezamrzla. Tankuju na Benzině a pokaždé leju do nádrže aditiva o VIF a nikdy jsem neměl problém. To je o lidech, zda chtějí kupovat naftu na ONU za pár korun s rizikem že jim padnou vstřikovače a podobně, nebo zda raději dají o 2 Kč na litru více plus aditiva
Jméno: DANCALL (22.02.2012)
RE: Nehoda
Ale jo ale vždit i Arktická nafta měla problém!
Jméno: ondra (22.02.2012)
RE: Nehoda
No tak si kup třeba ten 2.0 benzín... . Budeš jezdit na dálky do 7/100 , kombinaci tak okolo 8,5 a aspoň se svezeš. 110kW není nic extra, ale už to aspoň trochu jede.
Jméno: Mikes (22.02.2012)
RE: Nehoda
Dancalle pozor. Je arktická a arktická nafta. Problém měli řidiči co tankovali vervu u Benziny, tedy prémiovější variantu. Tím také předpokládali, že bude odolnější než normální. Např u nás byla verva označena pro silné mrazy. Pak přišli opravdu silné mrazy a najednou se objevil štítek i na obyč naftě. Tak jsme se ptali na rozdíl. Verva byla pro silné mrazy, ale jen do -25 cca, ale obyč nafta do -40. A překvapivě lidem verva zmrzla, když bylo -30. To ovšem u stojanu nikde nebylo, člověk se musel zeptat. Později už na stojanu na normální naftu přidali číslo -40
Jméno: Firel99 (23.02.2012)
RE: Nehoda
tady jen pro Dancala připomínka bezpečného vozu. Připomínám mám ho taky,ale jen na hraní párkrát ročně!http://www.vysocina-news.cz/clanek/nehoda-na-hlavni-silnici-v-brode/
Máš jediný štěstí, že než se pročtu haldou tvých příspěvků, polovinu z nich už si nepamatuji a tak nereaguji na něco co by si reakci zasloužilo. K té unifikaci dílů. je zajímavý, že když bratránek sháněl díly na Favorita 1994-konkrétně nové kotouče atd. tak mu dvakrát prodali špatný,protože první byly na starý 136ky,135ky se znakem na boku a ty druhý byly zase z nějakých přechodných typů okolo roku 1992. Když byla ta unifikace, tak jak to že když měl člověk něco jiného než Škodu 105S/L nebo 120/5 L tak už se vše obtížně shánělo, nebo nesehnalo vůbec. například na Š 120 LE,LX,105 GL, si konkrétní díly sháněl dost těžko a tak si to většinou zalepil souhlasným,ale jiným dílem ze Š 105-120, který vypadal jinak,ale pasoval tam. To nemluvim, o chromu na světlech a okolo všeho u typu GLS,nebo předních půlených maskách na sedany 135/136 GL a všudypřítomnému problému vůbec něco sehnat ať je to cokoliv, protože nikde nikdy nic pořádně neměly, tak nekecej ptákoviny, když vůbec netušíš o čem je řeč.navíc když mluvíš o unifikaci- dobrá Wartburg možná o tom já moc nevim, ale proč teda škodovka měla v nabídce tolik "variant a výbav", když unifikace byla tak skvělá pro všechny?Lada to samý?Proč se každý rok něco měnilo za "vylepšené"?? Protože se muselo,aby byla aspoň vidět snaha z ničeho.
Před revolucí kdo by mohl koupil by zahraniční káru, proč si myslíš že v čskoslovenským filmu hrajou hlavní roli auta cizí, nebo sic-fi??Protože byla krásná,moderní, rychlá a každý je chtěl. Dokázala tím pádem jistou měrou přitáhnout diváky do kin. V Jáchyme do stroje se proháněl v Mustangu. nebo by byla lepší oranžová Š 105 L?V jiných měli zase dost Mercedesy piana apod..Proč neměly škodovky a lady? Protože stály za.. Po revoluci by mladí prodali bábě barák nad hlavou jen aby za ten půlmilion měli 6let starou orezlou káru v podobě Opelu Kadet, BMW, Escortu, Unu či Renaultu.. Však se hodně lidí na tom napakovalo a hodně lidí pak v těch svařeninách zabilo.Ale vidíš?tak velká byla touha po lepším autě až brali úplně všechno a neviděli chyby. tak jako kdyby tobě zakázali na 40let sex a ruku a pak k tobě pustili tlustou obrýlenou běďarku v letech. Taky bys ji ošu..pardon bral. Normálně mám rád stará auta, jejich nostalgii,hrubost a též si myslím, že některá byla vyrobena dost kvalitně(BMW,Benz,Saab,Volvo..)nebo tak geniálně jednoduše(Škoda, Lada,ZAZ,dacia..),že by to spravila i učitelka klavíru na polní cestě s Mc Gyverovským nožíkem, ale ty mi ta auta pořád strašně znechucuješ tím jak to všem stále cpeš pod nos a žvatláš nesmysly hodné poblouzněného mentalete v horečce a začínám už je vnímat jen jako starý překážející plečky(včetně desetiletých aut jak mám já)ve kterých jezdí jen lidi z Horní Lhoty co všude byly a všechno znaj a vyřeší i krizi Řecka a vesmíru jako ty.
Jinak co se týká Hyundaů.Potkal sem před dvěma roky dvě Elantry(takové to hranaté hezčí,ale stále škaredé)s diesely pod kapotou obě to hnaly ke 200 km /h celou dobu jízdy, jedna měla najeto 250.000km a druhá 330.000 km a majitelé nezávisle na sobě odpověděli, že jen lijí olej,naftu, mění kotouče sem tam žárovku a jinak nic-vůbec nic.Což mi tedy vyrazilo dech.A to byly auta tak 2003-2006..
Jméno: DANCALL (23.02.2012)
RE: Nehoda
Jo to je přesně ono!!! Ta Nenasytnost a pořát si něco dokazovat!!! Hamty Hamty at mám víc než támty!!! Zajímavé že na opak v KAPITALISTICKÝCH FILMECH hrála jiná auta že!!!! Četník ze San tropéz Citroen 2CV zajímavé!! a co VW Brouk??? nebo MINI???!!! pořád mi nikdo neodpověděl jak je možné že tyhle auta se stala legendami? i přesto že se Pohodlím,Prostorem,Bespečností,I Dizajnem nemohla rovnat Š120 to ty víš!!!! a už v 70 letech byla dávno k smíchu!!!!! a přesto ze znich stal KULT!!!! Řeknu ti že W353 by ze všech těchto aut udělat pomazánku že!!! už jen kvůli Bezpečnostnímu rámu! Jo taková legenda jako Fiat 500 cha cha cha to kdybys nabral Favoritem tak to budeš tahat pinzetou ze spár chladiče!!! a přesto je to také Kultovní vozidlo že!!!! O pohodlí a prostoru i velikost kufru to nemá proti Š120 nejmenší šanci!!! A ti co si pořídily ty ojetiny tak mnoho jich je potom to auto sežralo spravit si to neuměly a prachy na opravu neměly! Faktje že dnes už je to jiné ale tehdy!!!! A co se týče té holky tak jí bych neš.. ale ani jinou!!! No jestli ty hodnotíš holky jen podle vzhledu tak to je ubohé Pubertácké uvažování!!! normalní slušný člověk hledá jiné kvality!! nojo Firel no !!!! až ti bude alespon 50 tak to možná pochopíš!!!!!
Jméno: DANCALL (23.02.2012)
RE: Nehoda
Jo a víš vůbec co je UNIFIKACE? To je že díly s různých aut jsou stejné UNIverzální!!! Např Karburátor má W353 asi od 1983 z Š120 Přední světla také z Š120 ta jako máš TY!!! a chladič také (náporový) i s elektrickým větrákem! A např: Barkas,IFA(nákladní),Multicar,Trabant,Š120(užovkas 2xsvětly),TAZ 1203,Karosa,W1000,Š100,Avia,aj mají úplně STEJNÁ přední světla Kulatá čočkovitá!!! Je komické že na W1000 zr 1964 seženu světla i dnes v mototechně ale na W353 zr 1984 už né!!!! Také zadní světla mají některé skřínové Avie stejná jako Š120 a větrák na topení stejný jako Š100! Samozřejmě i některé přístroje má TATRA T613,Karosa,Avia,aj vozidla stejné jako Š120!!!! Kohout na topení má také LIAZ stejný jao Š100!!! ZETOR má ofuky i topnou vložku také jako Š120!!! Vnější kliky dveří ma Barkas,W353,IFA,Trabant,Melkus také stejné!!! A Favorit do 1991,TATRA Beta,je má také jako Š120!!! Tak sakra už mě chápeš!!!!!! používáš počítač že??!! no a myslíš že konektor USB je špatně??!! né!!!není!!!! je UNIverzální jestli teda už víš co to je!!!! Já už nevím jak bych ti to vysvětlil nojo prostě Firel!!!!
Jméno: guze874 (23.02.2012)
RE: Nehoda
No my známe slovo unifikace z nových aut, ne z těch tvých shitů, tak nás tady nepoučuj, co je to unifikace....
Jméno: ondra (23.02.2012)
RE: Nehoda
Hele, Dancalle, kolikrát do roka měníš přední a zadní světla, vložku topení a kohouty...? Já jenom, že na naší bývalé š105 jsme měli světla po celou dobu původní, topení taky, zato už zadní lemy a blatníky nevydržely a ty, pokud vím, stejné asi s Karosou a Liazem nejsou:-)
Jméno: DANCALL (24.02.2012)
RE: Nehoda
Přední jsem neměnil vůbec to je fakt a zadní kryty ano protože už byly vybledlý ale jmenoval jsem toho víc než jen světla a lemy jsi zanedbal ty!!!! Ty prostě neuznáš že mám pravdu že je snažší když máš díly ktere se dají použít do více typů aut nebo i značek ba dokonce jiného druhu vozidla!!!
Jméno: ondra (24.02.2012)
RE: Nehoda
Ale... Dnes ta tvoje "unifikace" existuje také. Odkud myslíš, že je třeba vnitřek (kabina) Citybusu? Volant, kontrolky, tlačítka...všechno je Magnum. Citelisy mají shodné přístroje vč. palubky, volantu...zase s ostatníma, jako je Sor, Tedom atd. U osobáků je to v dnešní době složitější, protože nemůžeš dát do auta s naftovým motorem ramena a poloosy ze stejné kastle pro 1.4 benzín. Jinak to v rámci koncernů funguje od nepaměti. Ovšem, logické je, že máš mnohonásobně víc modelů osobních aut, jejich výbav a motorizací, takže to prostě použít nejde tak často, jako tenkrát, když jezdily po silnicích tři druhy a typy aut. Nebudu ti tady jmenovat co všechno má VeB společného třeba s Astrou, nebo Zafirou, nejsem Ty:-) ale v rámci modelové řady Vectry B mají společné, nebo s menší úpravou zaměnitelné mnoho věcí, jako tlumiče, ramena, poloosy,kotouče, převodovky, některé i elektronické díly, kastle se liší jen od zadních dveří dál atd... . A dokonce měly naprosto totožnou elektroinstalaci, jen se nedoplnily spotřebiče, ale příprava tam byla. To samé platí i u škodovek, mercedesů a ostatních. Takže, zase nemáš tak docela pravdu:-)
Jméno: DANCALL (24.02.2012)
RE: Nehoda
Ano toje právě ten problém že je dnes HAFO různých motoriací a typů i mezitypů atp! a potom aby se v tom prase vyznalo takže ve východním bloku to bylo prostě snažší.
Jméno: Firel99 (24.02.2012)
RE: Nehoda
Myslím, že vím co mi chceš říct.Ale stále to není ono. Pokud srovnáváš kachnu, ktrou vymysleli ještě za války se Š120, nebo brouka(taktéž za války vymyšleného)s moderním Favoritem, tak já tedy můžu srovnávat tvou Š105 s Fabii II a taky to nedopadne dobře.Co se týče té holky myslel sem nadrženost ne lásku tak si to nepleť.Já sem třeba šťastně zadaný s autařkou.Budíky,světla furgonu apod byly opravdu stejné,ale proto, že nic lepšího vymslet nedokázali a když jo tak na to nebyly peníze.Např na mém Saabovi nečernají přední světla, neblednou ta zadní ani nehnijou blatníky a neteče topení.Favority měli stejná světla jako Š 125 jen uvnitř,aale už ne krycí skla že jo.A to jen proto, že n.p. nedokázal vyrobit nízká světla jaká tam chtěl dát pan Bertone.Tak tady nemachruj s něčím o čem nemáš ani páru.
Jméno: Firel99 (24.02.2012)
RE: Nehoda
A co se týká Š 120.První ročníky neměly světla jako já,ale stejná jak později zůstala pouze Š 105.V zahráničním filmu hrála zahraniční auta hlavní roli, nikdy ne východní.A že to byly kulty?Právě proto.Čistá závist, že Š 105 nikdy světovým kultem ani naším nebude.
Zajímavé je, že já ti vždy odpovím na vše,ale ty ne.Ani mi to nezdůvodníš.Proč třeba u nás hráli zahraniční káry, když to byly takový zmetky apod..Hm?? Hamty,hamty žvatláš blampty..Prostě nevíš a došly ti i ty bláznivý argumenty.
Jméno: DANCALL (24.02.2012)
RE: Nehoda
Proč tam hrály? no to je snat jedno ne? Kčemu mi to jako majiteli toho auta je když ho mám nepojízdné a díl co potřebuji nikde neseženu a když jotak za těžký prachy no a co je mi platné že to auto bylo před 35 lety hvězdou filmového plátna!!! Ono je něco jiného se na to dívat nablejskané v televizi a něco jiného to mít doma a udržovat v chodu víš!!! pochibuji že ti herci to museli v zákulisí opravovat!!! A hele co takhle soutěž!!! Já vezmu 3 auta:Š1000MB rv 1965,Š100 rv 1975,Š120 rv 1985!! A ty si vemeš také 3 jaké chceš BMW,Peuegot,Renault,Ford,Fiat,Mercedes atp značky! a to rv 1965,1975,1985!! Ano!!! pokud možno stejný typ např Escort,Kadett,atp! prostě co nejpodobnější auta jedné značky a typu! jako já! A pak začne soutěž a to Kolik dílů je možno navzájem použít ve všech 3 autech!! At už od:Elektriky,Podvozku,Brzd,Motoru,Převodovky,Kastle,Aj!! A uvidíme kdo si povede lépe je jasné že já budu VÍTĚZ!!! Protože jak se měnil třeba Kadett nebo Escort od 1965,1975,1985? A jak škodovka od 1965,1975,1985? vždit víš že díly z Š120 pasují do Š100 a obráceně! (né všechny)! No a kolik jich bude např pasovat z Kadett rv 1985 do Kadett rv 1975??? nebo 1965!!! A co Escort? Aj plečky ze západu!!! Hochu pro tebe rovnou GAME OVER!!!!
Jméno: Firel99 (24.02.2012)
RE: Nehoda
Dobrá možná, že ta filmová auta jsou dnes plečky,ale kdysi to byly káry.Tvá auta jsou dnes taky plečky,ake kdysi to rozhodně káry nebyly.V tom je ten rozdíl..Dobrá škoda 1000,100,105 byly v podstatě pořád jen velký facelifty.Protože nic převratnýho dělat nesměli.Kdyby ano,tak mi pak ukaž shodnost dílů Š1000 s typem Škoda 720 a ejhle rázem si víš kde.Dám příklad Escortu z 1990,1994 a 1998.Taky jsou dály shodný. Vyjmenuj mi prosím konkrétně co má š 100 stejné jako Š 120?Čelní sklo?Blatníky?Motor?Umístění ventilátoru,nebo přední brzdy?Sedačky,palubovku?Zas až tak pravdu nemáš. Zjisti si vše nejdřiv než to řekneš.Co se týká dílů na kapitalistický plečky.Byl sem v roce 2010 v Trolhattanu v Saabu a stíle nebyl problém sehnat nové díly na auta ze 70.let.Od plechů,přes části motorů až po poklice..Nemluvě o lepší výdži těchto aut, kde neměníš blatníky s výfukem každé 2 roky apod..Sežeň mi od Škody nové zadní lampy na cokoliv,části motorů,ozdobné poklice,nebo převodovku na model LE,přepážku na model SP,sběrné p. na 136 GL či řídící jednotku na 135 GLi..a ses zase v..Tak se vrať zas do pokojíku než se vrátí táta a zjistí že si zase na počítači místo četby..
Jméno: ondra (24.02.2012)
RE: Nehoda
Dancalle, kdyby bylo po tvém, tak ještě lezeme po stromech...to není možný, jak ty si natvrdlej. Mmch, přesně jak psal Firell, seženu ti cokoliv na kterékoliv zahraniční, tebou tak nenáviděná auta. Co se cen táká, tak nesmíš chodit nakupovat do mototechny, kam ten díl cestuje přes pět překupníků a nesmíš shánět díly na Peugeota tam, kde mají jen na VW. Rozumíš co tím chci říct? No a aby toho nebylo málo,když jsi takovej frajer, sežeň mi třeba někde na krámě, originál chromové pokličky na š100. Ty se prostě těch aut bojíš a snažíš se to omlouvat takovými bláboly:-))
Jméno: DANCALL (25.02.2012)
RE: Nehoda
Hele pokličky nejsou něco bez čeho by ses neobešel!!! ty si můžeš sehnat na vrakáči a nebo i obědnat přes internet ale důležité je že se na krámě dá sehnat:Hlavní brzdový válec,kolové válečky,čelisti,destičky,př světla,spojka,bubny,ramena,ložiska,rozdělovač,rozvody,těsnění pod hlavu,čerpadlo na chladicí kapalinu,olejový filtr,aj díly!! No jo to je zase ten Ondra kdo jinej že!!!! Brzdit to nemusí,chladit také ne,svítit už vůbec ne,těsnění pod hlavou na co?,olejovej filtr také nepotřebuje,spojku zrovna tak,ramena netřeba stačí špalky že!,ale hlavně že tam budou krásné chromové pokličky ano to je síla!!! no je tohle vůbec možný? asi ano to by nebyl Ondra!!!!!
Jméno: DANCALL (25.02.2012)
RE: Nehoda
Hele nikde ale NIKDE jsem neříkal že Všechny díly pasují ale NĚKTERÉ to je rozdíl!!! Např: zadní bubny má Š1000,100,120 stejné,čelisti také,zadní ramena a poloosy(zlatá kivka),rozvodová kola,spojkový válec,i vypínací váleček,převodovka,převodka řízení, tou Š120 myslím samozřemě Užovku s dvěma světli a hranatým přístrojem jako z Š100!!! Š1000 a Š100 toho mají společného víc: skla kromě zadního,motor,dveře,spojku,aj věci, Stačí se podívat na E-schop Náhradní díly pro každého:a máš tam třeba spojkový přítlačný talíř na Š1000,100,120!!!! A JE TAM TOHO VÍC!!
Jméno: ondra (25.02.2012)
RE: Nehoda
Víš co... zase blábolíš a já už fakt nemám ani chuť ti něco vysvětlovat. To je pořát dokolečka dokola. Každý normální člověk, který si tohle všechno tady přečte, si prostě musí tutově myslet, že si prostě na palici.
Jméno: Gošín (25.02.2012)
RE: Nehoda
Ale jsou i rozdílné díly na téměř stejný vůz. Škoda řady 105/120 má od modelu 84 rozdílné světla a masku, stopětka má světla zapuštěné v masce, stodvacítka je má zároveň s maskou. Jiný je přístrojový štít u 105 S a 120 S a jiný u 105 L a 120 L a jiný u 125 L. Úplně jiná celá palubka je u 105 GL, 120 GLS a 130 GL a Rapid. Já ale myslím že je dobře že byly takové rozdíly, někdo si radši koupil levnější a obyčejnější verzi, někdo si radši připlatil za hezčí vzhled. Myslím že bylo i rozdílné čalounění dveří, jiná sedadla, opěrky hlavy, verze 125 LX, a Rapid měly vlečnou zadní nápravu narozdíl od kyvné u levnějších verzí, jiné přední brzdy volant byl také rozdílný u různých verzí.
Jméno: DANCALL (26.02.2012)
RE: Nehoda
Vždit jo také jsem neříkal že všechny díly ale NĚKTERÉ to je rozdíl!!!
Jméno: Foli (25.02.2012)
Pro DANCALLA
Hele Dancalle, když je to tak supr a skvělé, že naškodovku starou jsou u nás díly hned na skladě v každé mototechně, tak vem škodárnu a jeď s ní na dovolenou do zahraničí, kamkoliv. Itálie, Finsko, Chorvatsko, Španělsko atd... A zkus tam v zahraničí na to sehnat díly a dej vědět, já to vím, jen ať si na to přijdeš sám :) Nepřál bych ti, aby ti tam odešel třeba brzdovej válec, spojka, poloosa, prostě cokoliv, musel by jsi jet domu vlakem, páč tam to je téměř nesehnatelné :) takže auto k hovnu.

Dále, když to je takovej držák a supermoderní kvalitní vůz, tak s tím najezdi alespoň 500000km bez toho, aniž by jsi musel cokoliv dělat s motorem, nenajedeš, prostě ne. To s většinou dnešních vozů ano.

Dále s tím jeď na jih Itálie, na Sicílii v červenci, kdy tam jsou ohromná vedra a jeď furt, předpisovejch 110 nebo 130 po dálnici přes Sicílii. Uvaříš to, pořád budeš stát a čekat, až to vychladne. A bez samodomo úpravy, se sériovou škodárnou. Nehledě na to že by jsi se tam v tom interiéru uvařil i ty :)

Dále s tím projeď komplet Německé, Rakouské a Italské alpy přes vyhlídková místa. Nejen že to uvaříš a sotva vyjedeš nahoru, ale cestama dolů ti budou hořet neuvěřitelně brzdy.

Schválně s tím začni jezdit na takovéto dovolené.

toto všechno jsem projel minulej Rok se svou Alfou Romeo 159 ( CHTĚL JSEM JÍ VZÍT DOMŮ ) Najel jsem po Itálii, Německu a Rakousku za 20 dní 6400 km, bez jediné závady, poruchy, bez bolestí zad, bez toho aniž bych byl hluchej z randálu uvnitř, bez toho, aniž by ze mne chcalo horkem ( klima ) a bez nějakejch utrpení.

Takže ujeď toto s tou škodárnou a dej vědět jaké to bylo. Všichni moc dobře víme, jak by to bylo. A o tom jsou moderní vozidla, kapiš?
Jméno: Gošín (25.02.2012)
RE: Pro DANCALLA
S těmi brzdami to může potvrdit můj kamarád. Před asi pěti lety byl se Škodou 120 L rok 1985 v Alpách a říkal že mu hořely brzdy a měl s brzdami problém. Říkal že se škodovkou už by tam nejel. Jezdí do Alp každý rok, teď mají Megana kombíka a je to vpohodě.
Jméno: DANCALL (26.02.2012)
RE: Pro DANCALLA
Ale jo jasně že máš pravdu ale nikdy jsem neříkal že je Š120 moderní když naštěstí nebyla už vr 1976!! No co mám ještě Accenta a ten by to možná zvládl ale nemá klima takže asi ne. Ale jak jsem říkal najezdím tak 25 000Km za rok takže je opravdu zbytečné si kupovat něco moderniho a velkýho už to chápeš?!
Jméno: Foli (26.02.2012)
RE: Pro DANCALLA
To je v pořádku že tobě to stačí, teď mluvíš rozumně, nechápu proč máš často výpadky a píšeš to co píšeš.

Tak tu prosím ale vždy nepiš, když tu je jakákoliv nehoda, že být to se škodou 105 a podobně, tak by to bylo mnohem lepší a že jsou na to nejlépe sehnatelné díly a podobně. Ano, u Nás jsou na to díly opravdu hodně levné, ale má to zase další nevýhodu, není tam ten technologický progres. Každé auto má své výhody a nevýhody a každá výhoda je vykoupena nevýhodou. např: chci hodně levné díly, mám je mít, ale je to většinou u aut bez výbavy, výkonu a moderní technologie.

Chci moderní technologie, bezpečnost, pohodlí, mám ho mít, ale musím si za to zaplatit. A o tom to je Dancalle. To za komunismu nebylo možné, nebyla možnost výběru ať se jednalo o ovoce, auta, možnost dovolených. Prostě jsi musel brát to, co bylo, nemohl jsi si vybrat co jsi chtěl. Dnes každej může mít všechno, ale musí se to zaplatit. Máme neomezené možnosti volby a výběru, samozřejmě něco za větší peníze, něco za menší
Jméno: ondra (26.02.2012)
RE: Pro DANCALLA
Dancalle, jestli jezdíš 25tis km ročně, tak jsi o cca 10tis.km nad českým průměrem a klidně by jsi mohl větší a pohodlnější auto mít, využil by si ho. Rodiče, když si tenkrát koupili Lanose (2003) tak to bylo pro mě skoro "luxusní" svezení, protože jsem byl zvyklej z té mojí š120, pak jsem si koupil Vectru B - pofacelift, motor slušný výkon, v autě opravdu ticho, jízdní vlastnosti pro mě skoro na jedničku, protože je to krásně čitelné auto, prostě mi sedla. Teď mám Vectru C - taky pofacelift a to už je zase o něčem jiném. Tak zkur*veně nedotáčivé auto jsem snad ještě nikdy neřídil :-), ale jde o zvyk a styl jízdy. S béčkem se dalo jezdit pod plným do zatáček a věděl si, že stopu podrží, zase si ale cítil více nerovnosti na silnici. Céčko je na komfortní jízdu a na nějaké řezání zatáček se prostě nehodí. Nemůžu taky chtít po autě, které váží v základu 1,5t aby se chovalo na silnici jako formule. Takže, shrnuto, podtrženo...mě by taky stačilo na ježdění pár km do práce a sem tam po republice nějaké to autíčko typu Felicie, nebo první Octavie s motorem do 55kW (taky mám nájezd cca 25-30tis.km ročně), ale proč si nekoupit něco pohodlnějšího, prostornějšího, lepšího? Jezdí to skoro za ty samé peníze, údržba taky není drahá a nemusíš se stydět z toho vylézt ven na parkovišti:-) Navíc, dnešní doba je taková, že v čechách nemá cenu ani kupovat nové auto, když za 5 let staré dáš pětinu jeho ceny, pokud to není teda škodofka. Oproti německu tady ty ceny strašně padly na hubu, což je pro nás jen dobře.

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Doporučujeme

Levná alu kola
Alu kola, elektrony, litá kola, hliníková kola.
Povinné ručení
Kalkulačka, povinné ručení porovnání všech pojišťoven v ČR.
Autopůjčovna Praha
KV car - autopůjčovna Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.
Horská a Dětská kola
Vyberte si horské či dětské kolo v e-shopu či Pražské prodejně

Nové fotky

Z diskuze

Jo a co ten rosekanej Renault Megane Clasic? také Náhoda? zobrazit

Obvykle to tak byva, kdyz si clovek rekne, ze jeste naposled pred zimou.  zobrazit

DANCALLE,jsem automechanik,jsem i fanda starých škodovek,začínal sem na nich asi tak jako… zobrazit

A zas dalsi ktory pasy berie ako luxusnu priplatkovu vybavu vozidla.  zobrazit

Jak muzes vedet jaky mel pred 20ti lety jaky moskvic respekt. byly ti 4 roky. Rekni mi, jestli jsi… zobrazit

Anketa

Uvítali byste v osobních vozidlech černou skříňku?

65.5 % 65.5 %|36
5.5 % 5.5 %|3
29.1 % 29.1 %|16
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil | autorská práva a ochrana osobních údajů |