Dopravní nehoda - Vážná dopravní nehoda u Zdounek

3
Kraj: Zlínský
Obec: Zdounky
Datum nehody: 17.01.2012
Zveřejněno: 18.01.2012
Kategorie: Nepřiměřená rychlost

Čtyřiačtyřicetiletý řidič kamionu při průjezdu levotočivou zatáčkou nepřizpůsobil rychlost jízdy stavu a povaze vozovky, na zasněženém povrchu dostal smyk a přejel do protisměru. Tam se čelně střetl s osobním automobilem Škoda Felicia. Při nárazu byla škodovka odhozena mimo cestu do pole. Uvnitř auta zůstala zaklíněná třiapadesátiletá řidička, která utrpěla těžké zranění. Záchranáři ji vrtulníkem transportovali do nemocnice v Olomouci. Její třiačtyřicetiletá spolujezdkyně vyvázla se zraněním lehkým. Rychlou záchrannou službou byla převezena do kroměřížské nemocnice. Dopravní policisté, kteří na místě nehodu vyšetřovali, navíc zjistili, že řidič kamionu měl na vozidle sjeté přední pneumatiky.

Příspěvek zaslal: Pokorný Eduard

 

 

Nejnovější fotky z nehod: kraj Zlínský

Diskuze ke článku - Vážná dopravní nehoda u Zdounek

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: Mikes (18.01.2012)
Profesák
Měl bych jeden dotaz na více zasvěcené. Je možné za takovéto hrubé porušení ( sjeté pneu, obecně špatný technický stav auta ) odebírat profesák? Popř. je možné ho vůbec odebrat a z jakého důvodu?
Jméno: klikot (18.01.2012)
RE: Profesák
Na profesak spatny stav vozidla vliv nema.
Za spatny stav dostanes flastr a body.
Jedine jak prijit o profesni prukaz je vykaslat se na kazdorocni skoleni
Jméno: Iceman (19.01.2012)
RE: Profesák
Osobne si myslim, ze za spatny stav vozidla by mel byt pokutovan majitel vozidla, ne jeho ridic.
Jméno: ondra (19.01.2012)
RE: Profesák
Bohužel ale takhle to nefunguje a dle mě je to také špatně. U firemních vozidel by to mělo být tak, protože řidič nedokáže, zvlášť u soukromníka, skoro vůbec ovlivnit, jestli pojede s nějakým šrotem, nebo ne a v mnoha případech si ti řidiči na auta kupují spoustu věcí sami, ze svého a nikdo jim to neproplatí, protože podle pana soukromníka nevadí, že nevidíš v dešti přes okno ven. Ještě neupadla gumička ze stěračů, tak jsou ok a až upadne, tak někdy možná dostaneš "nový" z něčeho jiného... .
Jméno: Kozlik Sikula (18.01.2012)
Pneu
Tak tady přemýšlím, jestli v levotočivé zatáčce mohou mít sjeté přední gumy (způsobující nedotáčivý smyk) za následek vjetí do protisměru (to by odpovídalo spíše přetáčivému smyku).
Co myslíte?
(Dancalův názor mě ale nezajímá)
Jméno: Mikes (18.01.2012)
RE: Pneu
Osobně si myslím, že konkrétně na to pneumatiky vliv neměly, jestliže to byly přední, popř levotočivá zatáčka. Pak by opravdu došlo k nedotáčivému smyku.
Z druhé fotky to opravdu vypadá na levou zatáčku. Spíš si myslím, že to přehnal na tou rozbředlém sněhu a s prdelí mu hodil návěs, tím se dostal trochu do protisměru.
Jméno: DANCALL (18.01.2012)
RE: Pneu
Hele měly neměly to auto s těma to gumama nemělo na silnici co dělat!!!! takže je zbytečné o tom diskutovat tohle je opět ukázka jaká prasata jsou řidiči kamionů!!! Jede jako prase a ještě gumy na hadry to je opravdu na zastřelení jen doufám že ta poštačka se stoho dostane a to prase bude pěkně platit!!!
Jméno: Moto4ever (18.01.2012)
RE: Pneu
Vidíš to a valná většina lidí, považuje za prase obecné tebe. Nikoliv obecně řidiče kamionů. Udělal chybu a za tu zaplatí tečka. Je to pořád jen člověk a upřímně za gumy spíš může zaměstnavatel, než řidič.
Jméno: DANCALL (18.01.2012)
RE: Pneu
Co že!!!!! to si jako děláš pr... hel to NEBYLA chyba ale ÚMYSLNÉ a HRUBÉ Porušení předpisů!!!! Za techniský stav vozidla je zodpovědnej ŘIDIČ né zaměstnavatel!!!!! a ještě jel rychle!!! t opravdu je na pováženou!!! takže jasný? to nebyla chyba ale NEDBALOST!!!! (ůmysl)!!!! Věděl že se to nesmí? vědel takže tady není co řešit!!! Hold u lopaty se to nechytlo tak to radši posadily na kamion a tady je výsledek!!!!
Jméno: DANCALL (18.01.2012)
RE: Pneu
Vůbec stím neměl vyjíždět!!! to on moc dobře věděl!!! jo a já mám samozřejmě na autě Zimáky kupované vr 2011 takže nemají za sebou ještě ani sezonu!!! j to je ZODPOVĚDNOST!!!!
Jméno: Moto4ever (18.01.2012)
RE: Pneu
Tak už chápu, že máš 120, protože s tímhle přístupem tě dnes z každé práce vyhoděj.......... Divil by jsi se co dnes chtějí po řidičích LKW, nepojedeš ? Nevadí vypadni najde se 10 dalších.. Netvrdím, že je to správně, ale prostě to tak je!
Jméno: DANCALL (19.01.2012)
RE: Pneu
A čtyřkolkář chce školit! NEZAJÍMÁ!!!! jo to je ten tvůj skvělý Kapitalizmus hele určitě znáš ten případ jak kamion dřevařské společnosti Zabil 3 ženy!!! Když mu praskla levá přední guma ve které doslova rostl mech!!! Bylo to ve výpovědi pozůstalého který přišel o TŘI!!! příbuzné!! A bylo to určitě z podobného důvodu nepojedeš? tak nevadí za branou stoji 10 dalších! no a řidič co by blbec jel no a výsledek: úplně zničený život všeh příbuzných po obětech!! a ty náklady? nemáš na gumy? NEPODNIKÁŠ!!! konec! a pochybuji že by na ně neměl jaký plat má asi Šéf té firmy! a čím jezdí Lexusem! nebo že by favoritem! a kde bydlí ve Vile? nebo Garsonce? pochybuji že na to neměl měl! jen by si nesměl jenom mastit svojí kapsu!!!
Jméno: Moto4ever (19.01.2012)
RE: Pneu
Dancku nikoho tu neškolím.. Jen podotýkám, že gumy nemůžeš dávat za vinu řidiči!!! Udělal chybu samozřejmě velikou a naštěstí to "dopadlo dobře"... Na tobě je vidět, že jsi nikdy nepodnikal..... Navíc také si myslím, že gumy s nehodou neměli absolutně nic společného.
Jméno: DANCALL (19.01.2012)
RE: Pneu
Pokud vím ta řidič nese odpovědnost za stav vozidla tedy i za gumy!! on má povinost to nahlásit když je na vozidle závada a vůbec stím nesmí vyjíždět!! at nám Firel99 řekne jakto je ale pokud vím tak je to řidič!! a nebo Ondra coby Profesionál no? A co má jako znamenat to že to dopadlo dobře? ty snat nejseš normální!!!! Je to VÁŽNÁ nehoda a ony jsou TĚŽCE ZRANĚNÉ a ty říkáš že to dopadlo dobře!!! to snat nemyslíš vážně!!! ano mohlo to dopadnout hůř to je pravda ale Dobře to nedopadlo ani náhodou dobadlo to ŠPATNĚ a to dost!!! ale jak jsem říkal snat dá bůh a oni budou OK!!
Jméno: Moto4ever (19.01.2012)
RE: Pneu
Asi moc nečteš popis nehody... Vážně zraněná je jen jedna.. A snad bude v pořádku.. Samozřejmě "dopadlo to dobře" bylo myšleno s nadsázkou... Za stav vozu si zodpovídá řidič...to je pravda, ale když si máš vybrat jestli být nezaměstnaný nebo vyjet se sjetýma gumama? Volba je jasná!
Jméno: DANCALL (19.01.2012)
RE: Pneu
Jo jasná a ohrožovat lidi o kolo a na konec skončit v kriminále a pořádnou pokutou jo tak to se teda vyplatí no co jiného čekat od kamionáka!!!
Jméno: Moto4ever (19.01.2012)
RE: Pneu
No Dancalle i slepičí hovno má víc inteligence, než ty.... Navíc já s kamionem nejezdím... ;)
Jméno: ondra (19.01.2012)
RE: Pneu
Hele, ale tak to prostě je a zvlášť v malých firmách a nikdo z nás s tím nic neuděláme, to si uvědom, tak proč to dávat stoprocentně za vinu řidiči? Ten je ten poslední, bohužel, který rozhoduje o tom,co se na autě vymění a co ne.

U nás v DP to takhle třeba nefunguje, ale to je firma, která žije z dotací, protože osobní hromadná doprava je už ze své podstaty prodělečná, tak je to trochu něco jiného. Mmch, na podzim jsem se jen zmínil, že by to chtělo otočit gumy na předku a dostal jsem nové...a teď před vánoci jsem měl auto na dílně kvůli zadním nábojům a ejhle, dostal jsem nové (sice protektory) i na tupláky vzadu, i když ty staré byly ještě celkem v pohodě s pěti mm vzorku. To se mi tam líbí...řekneš - dostaneš, ale už se mi nelíbí makat za 86 hrubého na hodinu:-)
Jméno: Iceman (19.01.2012)
RE: Pneu
Dancku jses opravdu blbec. Jeste ze v tem Tvem opevovanem centralizovanem hospodarstvi bylo vsechno v richtigu :) Auta jezdila jenom vonave funglovky, nikdo si nemastil kapsy, ridici nakladaku nepili :)
Doprcic, je vubec mozne byt tak kratkozrakej?
Jméno: DANCALL (19.01.2012)
RE: Pneu
Hele to jsem neříkal samozřejmě že i za komoušů se na lecos sra.. a řidiči chlastaly ano! ale dnes je to horší do kabin nákladáků lezou nezkušení řidiči s jakým si rychlokurzem, zaměstnavatel si z řidičem dělá co chce atd! ale tehdy všechno řídil stát! a hlavně kdyby ho náhodou vyhodil tak rovnou jde do jiné práce jo tehdy měli zaměstnanci za dveřma zaměstnavatelů dost Chodím do práce a ty mi za to musíš platit!
Jméno: baatar (12.02.2012)
RE: Pneu
Tebe za komancu s*alo maximalne to,ze dosly Pedro zvykacky, vzhledem k tomu,ze jsi rocnik 85, tusim....takze to je opravdu vtipna pripominka z tve strany.:-D
Jméno: SDR (18.01.2012)
RE: Pneu
Mě leze na návěsu z jednoho kola trochu výplet a taky musím čekat až přijdou nové pneu a jezdit. Ono je celkem rozdíl platit za kolečko na škodovku 4X 650kč nebo 12X 8000,- A tohle podle prehystorického návěsu s písmem v němčině a ještě starším tahačem asi moc velký dopravce nebude
Jméno: Looky (18.01.2012)
RE: Pneu
Víš co ty chudáku,k lopatě patříš jen ty sám a ne za volant té tvé rachotiny. Ty a ty tvé vykřičníky jsou už hodně trapné,kdyby jsi měl jen trochu sebeúcty,tak to tady už zabalíš,každý z tebe už má jen prdel a čeká na to,co zas napíšeš za kokotinu. Nemáš ani tušení,jaké jsou náklady na provoz autodopravy a umíš jen kritizovat. Jsi typický závistivý budiškničemu.
Jméno: Moto4ever (18.01.2012)
RE: Pneu
Looky, nenech se rozhodit. On za to nemůže, je zkrátka nemocný......
Jméno: Looky (18.01.2012)
RE: Pneu
Jo,máš pravdu.
Jméno: DANCALL (19.01.2012)
RE: Pneu
Tak hele chlapečku!!! jestli tohle považuješ za normální tak to se di raději oběsit ty tvoje kecy nikoho nezajímají!!! ten kamion prostě na silnici NEMĚL CO DĚLAT!!!! a Šmitec!!!! však si to řidič odskáče to se neboj!!! A hele jestli se chceš hádat tak to řekni tem zraněným a jejich příbuzným!!! určitě by mi daly za pravdu!!! však se to může stát i tobě a uvidíme jestli budeš kecat stejně!!!
Jméno: Moto4ever (19.01.2012)
RE: Pneu
Dancalečku, já bych řekl, že jediný kecy, který tady nikoho nezajímaj!! Jsou právě ty tvoje!!
Jméno: DANCALL (19.01.2012)
RE: Pneu
Ano u lidí tvého formátu je to samozřejmost ale mám prostě pravdu že takle hazardovat se životy ostatních řidičů a spolujezdců je NEOMLUVITELNÉ a to že někdo neměl na gumy nikoho nezajímá on stím prostě nesměl na silnici a přesto vyjel a výsledek: 2 těžce zraněné! je zázrak že to přežily jen aby se stoho dostaly úplně snat jim štěstí přeje.
Jméno: Iceman (19.01.2012)
RE: Pneu
Jako pokud ten kamion ma gumy sjete pod minimalni vzorek, tak mu taky preji pokutu az zcerna. Bezpecnost v jakekoliv doprave ma byt na prvnim miste. Taky by se mi nelibilo letet na dovolenou letadlem z ktereho by chcal olej, nebo by melo rezave kridla :)
Jméno: DANCALL (19.01.2012)
RE: Pneu
Tak vidíš ale všichni jsou proti mě když se chci cítit na silnici bezpečně!
Jméno: Firel99 (19.01.2012)
RE: Pneu
Jo Dancálek přihopsá ke správňákovi a bude se tam rozčilovat jak papoušek Korela, aby dali řidiči pěknou sodu.Bože..
Jméno: Kozlik Sikula (19.01.2012)
RE: Pneu
Já tušil že je to marný... Dancalle, výslovně jsem Tě žádal, abys na můj příspěvek neodpovídal! Proč jseš takovej hlupák a lezeš do diskuze, kde tě nechtějí a nemáš k ní nic konstruktivního? Jdi si kydat někam jinam. Dík
Jméno: Gošín (18.01.2012)
Felicie
Alespoň že tam jela felicie, která sice z dnešního hlediska moc pevná není, ale kdyby to byl třeba trabant nebo škoda 120 tak by zkončil volant s přístrojovkou tak někde na zadních sedadlech a k nehodě mohl jet rovnou pohřebák.
Jméno: Kozlik Sikula (19.01.2012)
RE: Felicie
Za chvíli ti tady jeden polonegramot vysvětlí, že 120 i Trabant jsou bezpečný auta a že by zranění určitě nebyla tak vážná jako tady, protože by s trábošem jely devčata pomalejš než s tímto zlým kapitalistickým autem...
Jméno: DANCALL (19.01.2012)
RE: Felicie
Hele kozle mám právo vijádřit svůj názor!!!!! a při srážce s kamionem je to spíš o štestí než o autě! všichni musíte uznat že tentokrát mám na 100% pravdu a určitě mi to potvrdí spousta lidí (zdravě myslicích) ce neobhajují tyto vrahy za volantem to že měl sjeté gumy je HRUBÉ pochybení a + ta prasečí jízda na těch gumách tak toje to NEJHRUBŠÍ pochybení jak jsem říkal tentokrát na mě nemáte! Já si cením svého života a zdraví a nechci aby mě nějakej pitomec v 30 tunovém monstru rosekal na kaši!! zajděte za příbuznými a řekněte jim to co mě a jsem si jist že je to přiliš zajímat nebude jestli někdo na něco měl nebo ne OHROŽOVAT neviné životy je ta největší hajzlovina jakou znám a ne jen já!!!!
Jméno: Kozlik Sikula (19.01.2012)
RE: Felicie
Více čti a méně piš...
Nikoho neobhajuju. Jen se ptám, zda sjeté PŘEDNÍ gumy měly v tomto případě vliv na přejetí do protisměru. Já si myslím že ne. Pokud jo, rád se nechám poučit a nechat si vysvětlit proč a jak (ty Tvoje kydy ale vysvětlení nejsou).
Že gumy na autě být neměly, to je věc jiná. Jen mě zajímá, zda to mělo vliv na nehodu
Jméno: DANCALL (19.01.2012)
RE: Felicie
Jestli to mělo vliv nevím to at zjistí policie možná jo možná ne kdo ví.
Jméno: Kozlik Sikula (19.01.2012)
RE: Felicie
No vidíš, tak vychladni...
Jméno: guze874 (19.01.2012)
RE: Felicie
Tak o Danckovi vím co je zač, ale v tomhle s nim souhlasim....na druhou stranu je otazka, jestli opravdu pricina byla ty pneu, nebo neco jineho...
Jméno: Firel99 (19.01.2012)
RE: Felicie
kompletnegramot/alesnegramot
Jméno: Firel99 (19.01.2012)
Není guma(něco) jako guma(někdo).
Já sem to pochopil tak, že ty přední gumy se mohli smýknout vlastně kamkoliv a návěs pak už jen tlačil přetočenýho kozla. Každopádně pěkná herka ten starej Magnum a návěs ještě horší.V té Felině měli obrovské štěstí, že to nebylo předek na předek,ale nějakou jinou částí co byla zrovna ve smyku v protisměru a že je to odhodilo do pola, jinak by to o ně klidně zakoplo a lehlo si to na ně a to by už dobrý pro ty dvě nebylo.A pošťačky jsou zrovna vždycky milý holky. Co se týče Dancala podle zákona má pravdu on řidič si musí před jízdou řádně zkontrolovat vozidlo (byť není jeho) a nejet s vozidlem, které nesplňuje... blabla to už mně nebaví.vozidlo si musí kontrolovat i během jízdy, např. na benzínkách apod. Jinak podle reálu mají pravdu všichni ostatní. Ti řidiči co jim šéf platí drobné pokuty za gumy,pozičky,skla,světla,reflexní desky jsou ti šťastnější..A smlouvat rozhodně nemá cenu, nebo se pak podívají na AETR a můžete jít rovnou na pracák a vzít si půjčku na pokutu.Tuto nehodu schytá řidič a samozřejmně se úřády a inspekce podívají na jeho firmu a pořádně to ještě možná s finančákem celý zkontrolujou. A t osi pište že kdyby sme nebyly v česku tak neprojde jediná firma.
Jméno: DANCALL (19.01.2012)
RE: Není guma(něco) jako guma(někdo).
Takže jsem měl opět PRAVDU Já ale všichni by mě nejraději rostrhali na kusy! Jako zkušený pořádný pečlivý řidič vím že to tak je! jak může zaměstnavatel sedící v kanclu u stolu kontrolovat stav auta které je třeba i mimo ČR? Platí to i pro soukromá auta když si např pujčím fotrovo auto které je psané na něj je tedy majitel tak odpovědnost za tech stav nesu já!! jako řidič toho auta! Jak může fotr ležící na gauči kontrolovat stav toho auta když jsem sním třeba 50Km od baráku? Takže pravdu mám prostě já!!!! ale hold někdo to nechce uznat!!!
Jméno: Gošín (19.01.2012)
RE: Není guma(něco) jako guma(někdo).
Dancalle, určitě víš co si o tobě myslí všichni kdo sem chodí a čtou tvoje příspěvky. Když jednou někdo napíše že jsi měl v něčem pravdu tak se toho hned chytáš a hned ze sebe děláš borce co má pravdu vždy a všude a hned by jsi to chtěl vykřičet do světa. To také něco vypovídá o tvojí povaze. Ale že jsi pro téměř každého v této diskuzi idiot a téměř nikdo tě nebere vážně tě nevadí? Nejde jen o to co píšeš ale i jakým hnusným způsobem to píšeš...
Jméno: Kozlik Sikula (20.01.2012)
RE: Není guma(něco) jako guma(někdo).
Nikdo přeci neříkal, že Dancall neměl pravdu. Měl. Ale tohle víme i my ostatní že za vozidlo zodpovídá řidič. Proto jsem ke svému příspěvku psal, ať sem radši nepíše, protože mě bylo jasný, jak tady zase bude kydat milion věcí okolo a vlastně zbytečně, protože se stejně nedozvíme nic nového
Jméno: guze874 (19.01.2012)
RE: Není guma(něco) jako guma(někdo).
Dancku, ted si mel pravdu (myslím to vážně), važ si toho, protože v dalším příspěvku už zase budeš říkat tu svou *****
Jméno: jitulik76 (24.01.2012)
RE: Není guma(něco) jako guma(někdo).
dancku co ty vlastně děláš? jestli to není tajný jaké máš zaměstnání? máš pravdu že za stav auta odpovídá řidič jenže většina lidí tu má pravdu že zaměstnavatele to nezajímá a jestli se ti to nelíbí tak se seber a jdi, přijde někdo jinej a ten znova udělá to samé a to je pořád dokola.naštěstí se mi to nestalo ale znám pár lidí co to zažili. i když ty by jsi určitě odmítnul, přišel o práci tímpádem třeba o dům atd.
Jméno: DANCALL (24.01.2012)
RE: Není guma(něco) jako guma(někdo).
Ja dělám v zemědělství a u nás si šef rozhodně moc vyskakovat nemůže lidí je málo a už několikrát se stalo že někdo onemocněl a já jsem musel jít za nej dělat takže mě si váží, to stím zaměstnavatelem máš pravdu ale není možné takhle riskovat životy ostatních lidí a na víc Jel Rychle to je další věc!!!
Jméno: jitulik76 (24.01.2012)
RE: Není guma(něco) jako guma(někdo).
jasně neměl jezdit rychle to máš pravdu ale musíš uznat že většina lidí zije tak jak musí a ne jak by chtělo, je to prostě tak a ty s tím nic nenaděláš...
Jméno: jitulik76 (24.01.2012)
RE: Není guma(něco) jako guma(někdo).
jo a děkuju za odpověď, umíš i normálně v klidu reagovat :-) a nech prosím v klidu ženský a báwa jo dík :-)
Jméno: DANCALL (24.01.2012)
RE: Není guma(něco) jako guma(někdo).
Ano nechám ale v případě že budou jezdit předpisově a né jak prasata!
Jméno: Gošín (25.01.2012)
RE: Není guma(něco) jako guma(někdo).
Dancalle, ty mluvíš jen o rychlosti. Ale člověk nemusí jet jako prase aby zavinil nehodu. Hodně častá je nepozornost, nedání přednosti v jízdě. Takovou nehodu může zavinit třeba řidič mopedu...
Jméno: DANCALL (25.01.2012)
RE: Není guma(něco) jako guma(někdo).
Ano může ale přecijenom jsou ty následky nižší!
Jméno: Firel99 (26.01.2012)
RE: Není guma(něco) jako guma(někdo).
Nižší následky když se srazí Felicie místo s Magnumem tak s mopedem??Možná pro ty pošťačky, pro mopedistu smrt.Jinak když tedy děláš v zemědělství tak předpokládám, že krom speciálních zemědělských strojů tam máte i muzeum Avií,Liazek,Tater a Trambusů a to nepočítám nějaké ty Š 1203,Formany či Felicie Van plus atak.A si si jistý, že kdyby (jakože většinou to tak bývá)ten tvůj šéf tě někam poslal s něčím co má hodně špatnej tech.stav,enbo ojetý gumy že by si šel za ním a řekl, šéfe já pro to krmivo nepojedu dokud nedostanu nový kola,nebo konečně neopravíte tu rez a ty brzdy.Dvě varianty:takže zatímco prasata budou umírat hlady bude se za 100.000,- rekonstruovat jedna Avie za druhou od gum až po brzdy a nebo ti š´f nařídí/uprosí aby si protentokrát ještě jel, jinak nemusíš zítra chodit?A co uděláš?Pojedeš.
Jinak za fotrovský auto zodpovídáš ty pokud s ním jedeš a může to být 10letá zanedbaná šunka..MCH já mám naštestí taťku ne fotra.
Jméno: DANCALL (26.01.2012)
RE: Není guma(něco) jako guma(někdo).
To jsem říkal že za fotrovký auto zodpovídam já. A taky že můj šef si rozhodně moc vyskakovat nemůže (na mě tedy ne) nejsou lidi je to sice paradox v době krize ale je to tak a když knám přišel novej mladej kluk tak tam vydržel týden a dal výpověd! takže já jsem vážený pracovník a i kdybych přišel o práci tak budu jedině rád bydlím u rodičů takže neplatím skoro nic kromě nákladů na svoje nízkonákladové auto a pohoda!
Jméno: HonzaM (26.01.2012)
RE: Není guma(něco) jako guma(někdo).
A uvědomuješ si, že rodiče ti nebudou stát věčně za prdelí? Nebo ty seš spokojenej, že tě rodiče živí a nemusíš se stavět na svoje vlastní nohy? Já osobně chci mít teda svoji rodinu a sám se o ni starat. Zažil jsem kdy mě šéf posílal s autem v katastrofálním stavu. x-krát jsem mu říkal, že na nápravě je zteřelý kolo, až mi jednou bouchlo na přechodu. V tu chvíli jsem se sebral a skončil, životy jsou mi přednější. Bohužel to kolo nebylo jediný vadný na tom autě, co je smutný ale, že se našel jinej blbec, kterej s tím jezdí. Prostě lidi peníze potřebujou a mladej blbec, kterej nemá praxi a nikde jinde ho vzít nechcou, tak prostě jde dělat i takovýho vola.
Jméno: Looky (26.01.2012)
RE: Není guma(něco) jako guma(někdo).
Firell99,hodně dobrý příspěvek. A ty Dancu,jsi konečně přiznal,co jsi zač,ty vážený zaměstnanče,umíš se akorát držet hnoje a rodičů.
Jméno: guze874 (27.01.2012)
RE: Není guma(něco) jako guma(někdo).
Přesně tak, závistivý hnojař....
Jméno: Firel99 (28.01.2012)
.
Díky Looky asi náhoda. Kolikrát si říkám, že to ani závist být nemusí, jen nezkušenost. Dancale teď se do tebe nechci obouvat zvlášť, když už je mír na chvilu, jen se snažím pochopit proč. řekl bych, že je to třebas vesnička v ďolíku někde na Trutnovsku,nebo například Pelhřimovsku o 250 obyvatelích a 70 staveních. Ještě se tam jakžtakž drží ta stará mini Jednota,asi je tam nějaký truhlář nebo jiný živnostník velké živořící JZD, které žije z pole do kraví huby a nějaké mlékomaty ve městech od nich jsou spíše pro dobré svědomí než výdělek.Stále tam například není zaveden ani plyn, lidi mají studny a skoro všichni krom důchodců(kterých tam je většina)dojíždí každý den za prací 30-50 km do okresního města apod..Zbytek je nezaměstnanej a tak se nalévá v místní hospodě.Lze uvěřit tomu, že tam se čas zastavil,neboť se tam všechno stále děje stejně, vypadá to tam stejně jen místo stopětek tam už sem tam projede Fabie,megany atd..Akorát JZD a tím pádem i vesnice už nijak nezkvétá, práce žádná, lidi většinou starší a staří co práci už vůbec nenajdou všude to mají daleko, okolo žádná dálnice,průmyslová zóna nic,jen lesy. Sražší daně,jídlo,benzín,topení,elektrika a nižší platy a sociálky téměř žádné z pracáku. Lze uvěřit tomu když tam lidi nadávají na dnešní dobu a do nebes vychvalují komunisty, kdy každej měl práci vše vzkvétalo, každému se dařilo a byl všobecný blahobyt podporovaný našim velkým východním bratrem.Od nich to pak chytají i ti mladí lidé a věří tomu.Ale nikdo nevidí co se zlepšilo teď oproti minulosti a už vůbec bych to nevychaloval tady na fóru, kde většina lidí je z moderních velkoměst a nemají pro tento pocit křivdy pochopení.Velkoměstům se daří výborně i když je tam život hodně tvrdý zase v jiných stránkách, které vesničani už nevidí.Ti vidí jen sueprmarkety,levné ceny,výběr,zábava a vůbec dění.Ale zbytek ne.
Jméno: ondra (29.01.2012)
RE: .
No, já bych tak o velkoměstech zase nebásnil...:-) Třeba u nás máme jednu z nejmenších nezaměstnaností, ale zase si prostě nevyděláš... .
Jméno: LeBlanc (31.01.2012)
RE: .
výborně, Firele, ale jak asi víš, ten velevážený zaměstnanec a nejlepší šofér, Ti na tohle neodpoví,páč je to pravda. Amen.
Jméno: DANCALL (31.01.2012)
RE: .
A hele kolega!!!!
Jméno: LeBlanc (01.02.2012)
RE: .
proc reagujes na me,? Reaguj na Firela. Aha, na to nemas, umis jen nadavat a prudit:-)
Jméno: DANCALL (01.02.2012)
RE: .
Ale jo Firel má vždycky pravdu.
Jméno: Firel99 (02.02.2012)
RE: .
Chválím tě, že jsi dokázal připustit, že i jiný na tomto fóru má pravdu a to sem si tím tématem nebyl vůbec jistý jak všichni přijmete natož ty a navíc v klidu. Díky.

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Doporučujeme

Levná alu kola
Alu kola, elektrony, litá kola, hliníková kola.
Povinné ručení
Kalkulačka, povinné ručení porovnání všech pojišťoven v ČR.
Autopůjčovna Praha
KV car - autopůjčovna Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.
Horská a Dětská kola
Vyberte si horské či dětské kolo v e-shopu či Pražské prodejně

Nové fotky

Z diskuze

Taky vám přijde, že to auto není zas tak rozbité? Jen ta obrovská díra v okně.  zobrazit

Tak já mám např.škodovku a Feldu ale neznamená že i když jsem mladej a je mně 21.let že… zobrazit

tak to musela byt rana, ten to trafil uplne kolmo. Kozliku, sedni do novyho passatu, dej tomu… zobrazit

jj, i Titanic byl kus železa... takže je jasné, že když jsou někde díry, tak musím jet podle… zobrazit

Asi jo, ale ja jsem takovej pirat silnic, ze si tam ty elektrony proste dam. zobrazit

Anketa

Kdo nebo co je podle vás největším nebezpečím v silničním provozu?

23.2 % 23.2 %|29
4.8 % 4.8 %|6
6.4 % 6.4 %|8
0.8 % 0.8 %|1
64.8 % 64.8 %|81
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil | autorská práva a ochrana osobních údajů |