Dopravní nehoda - Nepřiměřená rychlost zabíjela

3
Kraj: Moravskoslezký
Obec: Mankovice
Datum nehody: 08.12.2011
Zveřejněno: 13.01.2012
Kategorie: Nepřiměřená rychlost

Střet dvou vozidel nepřežil jeden člověk. Dne 8. 12. 2011 v ranních hodinách okolo půl šesté došlo na silnici z Oder na Mankovice k tragické dopravní nehodě. Řidič osobního vozidla Škoda 120 pravděpodobně nepřizpůsobil rychlost a dostal smyk. Následně přejel do protisměru, kde se střetl s protijedoucím nákladním vozidlem. Pětačtyřicetiletý řidič škodovky na místě zemřel. Řidič nákladního vozidla zraněn nebyl.

Příspěvek zaslal: Neznámý

Zdroj: Policie ČR
 

Nejnovější fotky z nehod: kraj Moravskoslezký

Diskuze ke článku - Nepřiměřená rychlost zabíjela

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: Mikes (13.01.2012)
Pravá strana
Trošku to nechápu. Předpokládám, že ten náklaďák jel jak stojí. Jak tedy ten se škodovkou mohl narazit pravou stranou v pravotočivé zatáčce do protijedoucího auta?
Jméno: DANCALL (13.01.2012)
RE: Pravá strana
Asi se roztočil.
Jméno: Looky (13.01.2012)
RE: Pravá strana
A to měl tak bezpečné a dobré auto...
Jméno: guze874 (13.01.2012)
RE: Pravá strana
:D:D:D.....presne tak, taky nechapu jak mohl v takovem bezpecnem aute neprezit
Jméno: DANCALL (14.01.2012)
RE: Pravá strana
Jo hoši tak to zkusíme Mazda5 a Lexus vs Sypač ano kdo vyhraje?
Jméno: Looky (14.01.2012)
RE: Pravá strana
Můžu ti říct,že ve stejné rychlosti by
se Lexus ani Mazda takhle nerozsypala.
Jméno: Iceman (16.01.2012)
RE: Pravá strana
a taky by se tak na silnici pri stejne rychlosti neroztocila ale drzela stopu
Jméno: DANCALL (16.01.2012)
RE: Pravá strana
Jo to jistě a kdo s takovím autem pojede stejně rychle jako se škodovkou?
Jméno: Iceman (16.01.2012)
RE: Pravá strana
Kdokoliv, pokud je teplota kolem nuly a vidis most, uberes. Oba mohli mit treba 50 km/h. O tom to je, modernejsi auto zvysuje hranici pravdepodobnosti preziti. Jasne pokud nekdo jezdi na same fyzikalni hranici auta je jedno kde sedi, ale pokud jezdis normalne projedes vice mist v pohode, tam kde uz ostatni ustreluji. Mam taky jednu podobnou prihodu, kdy jsem ridil F Focus I, jedu pravou zatacku v levem pruhu na dalnici, predemnou Peugeot Partner, predbihame S120 v pravem pruhu. Snezi, pravy pruh je mokry v levem mokra kasovita brecka. Oba jedeme stejnou rychlosti, najednou vidim jak Peugeotu ustreluje prdel. Vyspojkoval jsem, peugeot uz tanci po ceste, nakonec to napasoval do svodidel. Ja jsem pak projel mezi nim a svodidlama jak se od nich odrazil. Chlapek byl nakonec v pohode, trochy vystreslej, trochy obouchanej od airbagu. O tom to je, dva ridici, oba stejna rychlost, ale jine moznosti auta a podvozku.
Jméno: DANCALL (16.01.2012)
RE: Pravá strana
No jo tak nemůžeš srovnávat dodávku a osobák!
Jméno: ondra (16.01.2012)
RE: Pravá strana
Hele, ale i když srovnává dvě různé skupiny aut, tak má pravdu. Vsadím se, že se ti v tom "vašem" Accentu (dle mě je to ale hrozně vošklivej pekáč:-) ) jede líp, než ve škodovce, jen to neřekneš... .
Jen tak mimo, jestli ta bílá v profilu je tvoje, co takhle dát ty hranatá přední světla? Přecijen, svítí mnohem líp a líp to i vypadá.
Jméno: DANCALL (17.01.2012)
RE: Pravá strana
A zase Ondra jasně!!! takže i Accent je špatnej no jo už mě začínaš pěkně sra....!!!!! náhodou to je dobrý auto nalítáno to má asi 150 000Km a pokud vím bez problémů!!! topení to má taky slušné, kufr taky ujde,všechna okna v elektrice takže co zase máš!!!! jasně mám to já tak je to špatný no jo!!!! a že by se stím lip jelo? s obojím se lip jede to ono s každým autem pokud je v pořádku!! Ano topí to dřív a vic než Š105 spotřebu to má nižší,díly se na to schání snadno a za slušné peníze i žárovky se tam mění dobře ale Automat to není to je chyba!!! klima tam taky není,zadní nápravu to nemá poháněnou a vnitřní plasty jsou taky dost mizerný ale bylo to zadarmo!!! Blbej nebere ještě blbejší dává!! Darovanému koni na zuby nekoukej!!! jasně že bych si to nekoupil ale grátis to jo!!!
Jméno: Iceman (17.01.2012)
RE: Pravá strana
No a pointa? Je to tedy podle Tveho subjektivniho posouzeni lepsi auto nez S105L?
Jméno: DANCALL (17.01.2012)
RE: Pravá strana
Na to je přiliš brzy to auto je staré teprve 3 roky takže nemůžu posoudit jestli je lepší až bude staré alespon 20 let a pořád bude fungovat jako dosud tak lepší bude ale jsem si jist že tolik nevydrží a hlavně opravím si na tom tolik co na Š105L ? ne takže je to jasný dokud to pojede bude to fajn ale jak se oběví porucha bude zle!!!
Jméno: Iceman (18.01.2012)
RE: Pravá strana
Vsechno posuzujes podle toho jestli to dokazes opravit sam nebo ne? Kupujes si i televizi jenom pokud ji dokazes opravit?
Jméno: DANCALL (18.01.2012)
RE: Pravá strana
Hele je rozdíl když se ti porouchá televize a nebo auto,tu televizi vyhodím a v Tescu si koupím za 7000Kč novou a je to ale s autem je to horší proč myslíš že se ty Š120 tak dlouho drží? protože se dají pořát do zblbnutí opravovat stejně jako ostatní komunistická auta a to je to hlavní!!!! Firel a Ondra ví!!!!
Jméno: ondra (18.01.2012)
RE: Pravá strana
Jo, je to srá*č:-) A ještě navíc navenek odporně ošklivej. Při troše šikovnosti si ale na tom autě taky opravíš všechno sám, protože tam elektronika není skoro žádná, krom jednotky motoru. El. stahování oken má kdejaká popelnice z roku 1990, takže to z toho dobré auto neudělá, je to bez klimy...sedačky taky obyč (určitě) palubní počítač - má, nebo nemá? -asi ne, takže je to prostě srá*č:-)
Jméno: DANCALL (18.01.2012)
RE: Pravá strana
Jo nějakej počítač na spotřebu tam je.
Jméno: ondra (19.01.2012)
RE: Pravá strana
Jo, jenom ještě jedna věc... Dancalle, počítáš životnost auta na roky a počítáš to špatně. Životnost auta se počítá na najeté km a pak až na roky. Takže, jestli ta tvoje šáde vydrží 300tis. km, aniž by si musel vyměnit blatníky, prahy, lemy a vyvařit několikrát celou kastli vč. nosníků, tak ano, š.120 bude lepší - kvalitnější... ale to asi určitě nevydrží jediný vyrobený kus té doby. Takže, dnešní auta možná už nevydrží dvacet let, ale dokáží najezdit za polovinu té doby to, co se škodovkou najezdily naši rodiče za celou dobu, než se jim rozpadla pod rukama. Mám jeden krásný příklad u nás v rodině...když si brácha koupil BMW 525tds r.v. 1999 mělo najeto asi 270tis.km Po necelém roce co ho má, s ním najel dalších asi 80tkm a převážně s vlekem a dalším autem na něm. A na tom autě, motoru, by si to ani nepoznal, snad krom orezlých pátých dveří kolem okna. Teď akorát nechal opravit původní vstřikovací čerpadlo, jinak všechno funguje jak má. To znamená že ti auto vydrží, ne že ho máš 20 let...rozumíme?
Jméno: DANCALL (20.01.2012)
RE: Pravá strana
No pěkně Kecáš!!! Blatníky Kastle Nosníky se při jízdě prakticky NEOPOTŘEBOVÁVAJÍ takže opět Lžeš!!! pokud to máš Garážované a konzervované tak ti blatníky ani kastle a nosníky nezreznou!!! takže LEŽ!!!! Ale jediné s čím mohu souhlasit je že MOTOR moderního auta vydrží mnohem víc než na Š120 to je pravda,a řídicí jednotka také víc než rozdělovač Ano!!! Brzdové destičky a kotouče Ano, moderní Pneu o proti staré Diagonální Ano, Ale blatníky a kastle né!!! pokud o to budeš pečovat tak to vydrží!!!
Jméno: ondra (20.01.2012)
RE: Pravá strana
Ne, nevydrží... Můžeš to konzervovat jak chceš a starat se o to jak nejlíp můžeš, ale stejně to prostě nevydrží, pokud s tím teda budeš normálně jezdit a ne jen v létě za sucha. Prostě není plech, jako plech...kdyby si viděl z čeho se škodofffky vyráběly, tak by si to nikdy nemohl tvrdit. Navíc, to auto, jako každé jiné, se potí i zevnitř a do všech míst se s ochranným nástřikem dutin nedostaneš. Tečka, pomlčka, konec...prostě nemáš ani tucha.
Jméno: guze874 (14.01.2012)
RE: Pravá strana
Presne tak Looky, za stejne situace, ma clovek v lexusu a v mazde 5 mnohem vetsi sance na preziti nez v tomto případě.......a ne ze zase dancku napises ze s mazdou 5 nebo s lexusem by jel rychleji, rikam za STEJNYCH podminek a situace....
Jméno: Iceman (16.01.2012)
RE: Pravá strana
Tocil na mostu volantem doprava, prdel mu podklouzla a ustrelila doleva. Udelal kontra volantem a uz se sunul pravym bokem pod sypac.
Jméno: Mikes (16.01.2012)
RE: Pravá strana
JJ, jen mi to přijde dost blízko za mostem. Leda že by jel fakt pomalu. Sám určitě výš, kolik metrů auto ujede bokem, než ho nějak srovnáš. A tady ten most se utahuje jen pár metrů před místem nárazu.
Jinde, než na konci toho mostu by nemohl dostat smyk, skončil by v zábradlí.
Jestliže to bylo, doleva, kontra a doprava, musel je pomalu, dost pomalu, aby to bylo na pár metrech.
Jméno: Iceman (16.01.2012)
RE: Pravá strana
Me prijde, ze ten most je v oblouku cely. Pokud chytnul smyk hned na zacatku jeho telesa, tak pak uz jenom kontroval a klouzal az za most.
Jméno: Firel99 (13.01.2012)
A teď něco tvrď!
taky sem nad tím přemýšlel jestli dostal hodiny,nebo ho jen předběhl zadek,srovnal to,ale okamžitě ho to vyhodilo napříč silnicí druhou stranou auta.Tady to vidíš.Ač ta škodovka vypadala zachovale, měla tvoji uznávanou skvělou zadní nápravu,byla jedna z posledních-tudíž téměř nejmodernějších verzí a dostala to na opačnou stranu než seděl řidič tak umřel. Tohle jsou tvá bezpečná socialistická auta.já mám škodovky rád,ale už jen jako koníček. Tady vidíš, že i když jezdíš se svou Š 105 po bezpečných nefrekventovaných cestách mezi dvěma vesnicemi tak ti to jednou ujede nebo něco a zrovna tam pojede něco většího než je Panda a zabije tě to.Ale myslím si že i kdybys jen odřel nějaké auto na parkovišti tak se s tím tady nepochlubíš,protože by tě tu všichni určitě srovnali, tak jako tady ty vždy rovnáš všechny co se pochlubí DN a navíc ty si přece pan dokonalý řidič, tkerý žádnou chybu udělt nemůže a tohle by zkazilo tvou "pověst". "Dobrou pověst".Nazdar.
Jméno: DANCALL (14.01.2012)
RE: A teď něco tvrď!
Hele Firelku tvrdíš že třeba v mondeu by přežil? hele ten sypač je těžký soupeř ale co on se tak rozhodl sám nebavil ho život a nevážil si ho no a tak podle toho jezdil (jako prase) jasně selhal člověk né auto!!! tohle nebyla chyba ale úmyslné hazardování se životem i životem jiného jel rychle jel tak co?? naštěstí osud se zachoval správně a postavil mu do cesty sypač a né třeba plně obsazené Twingo že!!! Jo a hele ono mi to jen tak neujede jasný!!! to se nestává že by to jen tak ujelo to bych musel jet jako prase a to nedělám!!!
Jméno: Moto4ever (14.01.2012)
RE: A teď něco tvrď!
Dancalle máš mé uznání, jeden z mála smysluplných příspěvků....
Jméno: HonzaM (14.01.2012)
RE: A teď něco tvrď!
Ono až tak na tý rychlosti nesejde, ona ledovka je sviňa, jak tě to chytne tak se vezeš a je jedno kolik jedeš... Moji první zimu jsem projížděl pravotočivou zatáčku ve 40 a stejně jsem se dostal do smyku a pak už jsem se jen točil a točil a nakonec to zapíchl do pole. A včera jsem taky jel po kruháči 20 a stejně mi ta prdel ujela. Přál bych ti, aby ti to taky někdy ujelo, ne aby se ti něco stalo, ale abys věděl, že rychlost to moc neovlivní (ta ovlivní až následky).
Jméno: Firel99 (14.01.2012)
RE: A teď něco tvrď!
On chtěl ukončit život jo?Ses dozvěděl od jeho manželky nebo co? Neznamená to, že když v článku někdo napíše, že jel nepřiměřeně rychle,nebo nepřizpůsobil rychlost apod., že jel jako prase.mohl jet klidně svých 50 jako vždy,ale stačilo aby přidal plyn, předjel ho zadek a jak to kočíroval tak ho to mohlo hodit na druhou stranu a bylo to. Až ty pojedeš pomalu a budeš brzda provozu, protože bude břečka,sníh nebo tak,ostatní tě budou předjíždět v rychlosti, ale zrovna tobě jedinému to ujede,padž jen špatně,nebo rychle pootočíš volantem nebo něco přij´d s pochlubit a hlavně mi to zdůvodnit, jak se v tak pomalé rychlosti a bezpečné jízdě může dostat smyk.
Jméno: Looky (14.01.2012)
RE: A teď něco tvrď!
Vykašli se na něj,na vola.
Jméno: DANCALL (15.01.2012)
RE: A teď něco tvrď!
Na klouzačce NEMÁ co přidávat a jestli někdy já špatně pootočím volantem tak to bude moje chyba né auta protože se nesmí dělat ani prudké pohyby volantem!!!
Jméno: guze874 (15.01.2012)
RE: A teď něco tvrď!
A on snad chybu dává autu???Aspoň pořádně čti kdo co napíše, když už neumíš pravopis!!!!!!
Jméno: Iceman (16.01.2012)
RE: A teď něco tvrď!
No mozna by v modernejsim aute prezil, pripoutan, pokud by naraz chytnul na pravou stranu. Navic treba jel za nejakym modernejsim autem, stejnou rychlosti. To auto tu zatacku projelo v pohode a jemu ta jeho skvela zadni naprava proste ustrelila.
Jméno: DANCALL (16.01.2012)
RE: A teď něco tvrď!
Jasně takže za to může náprava to je samé Možná,Třeba,Kdyby atd hele on to pos.. né auto!!!
Jméno: Iceman (16.01.2012)
RE: A teď něco tvrď!
Ano posral, nejel tamtudy rychlosti 25 km/h ale "az 40 km/h" i kdyz ostatni kolem nej jezdili 60 km/h.
Jméno: DANCALL (16.01.2012)
RE: A teď něco tvrď!
Hele ty si u toho byl? viděl si to? ne!!! jel určitě víc jak 40 ta silnice vypadá mokrá ne namrzlá!
Jméno: DANCALL (16.01.2012)
RE: A teď něco tvrď!
Myslím žeby nebyl problém si najít údaje o teplotě v 8,12,2011 vzhledem ktomu že tam není žádný sníh tak ta silnice namrzlá nebyla ale hlavně jaké měl obutí?
Jméno: Iceman (17.01.2012)
RE: A teď něco tvrď!
Ne, jenom jsem pred Mondeem vlastnil S105L, tak si umim predstavit jizdni vlastnosti.
Jméno: Gošín (14.01.2012)
Plečka
Takové plečky by měly z našich silnic zmizet. Neřeknu když to má někdo jako tuning nebo veterána pro parádu jezdí s tím jen na srazy škodovek, nebo s tím jet občas z jedné vesnice do druhé, ale jezdit s tím denně po hlavních silnicích, to už je trochu out. Škoda řady 105 - 120 byla zastaralá už v době svého vzniku, jiné vozy z té doby v této třídě jako uno, polo, 205, corsa, fiesta, i ruská samara byly modernější a bezpečnější a to i přesto že jim chyběly prvky aktivní a pasivní bezpečnosti které jsou dnes běžné. Motor vzadu je výhodný že se na sněhu nebo v blátě lépe vyjede do kopce, ale na silnici je to moc přetáčivé, těžký zadek působí jako kyvadlo. Samozřejmě záleží hlavně na řidiči, rozmlátit se dá jakékoliv auto i když má aktivní podvozek a nespočet stabilizačních systémů a bezpečnostních prvků, ale když někdo jede s takovou šunkou jako je škoda 120 a jim podobné, musí tomu přizpůsobit jízdu a vědět co takové auto dokáže v zatáčce a v silničním provozu udělat.
Jméno: DANCALL (15.01.2012)
RE: Plečka
Hele hochu to že byly zastaralé přinášelo majiteli jen výhody a ty šunky jako Uno Corsa Panda atd tak ty nejsou o nic pevnější než Š120 no jak by takové Uno vypadalo při srážce ze sypačem?!!!
Jméno: Gošín (15.01.2012)
RE: Plečka
Vždyť jsi nedávno psal že nejbezpečnější auta jsou podle tebe renault 4, fiat 126, seat marabella a podobné, teď píšeš že panda je šunka, ale fiat panda je téměř stejný jako seat marabella...tyto všechny vozy tu stovku také udělají a také můžou pod ten sypač vlítnout...
Jméno: DANCALL (15.01.2012)
RE: Plečka
No a vypadaly by stejně néli hůře jak ta š120!!
Jméno: Gošín (15.01.2012)
RE: Plečka
Tak proč jsi psal že jsou to nejbezpečnější auta? A proč je podle tebe seat marabella jedno z nejbezpečnějších aut (to jsi psal) a fiat panda šunka když se liší jen jiným tvarem nárazníků a několika drobnými detaily?
Jméno: DANCALL (16.01.2012)
RE: Plečka
No co se týče odolnosti tak je Marbella šmejd to je fakt ale co se týče prevence nehod tak je na tom lépe než třeba Audi 80 atd.
Jméno: Iceman (16.01.2012)
RE: Plečka
A napadlo Te, ze UNO by pri stejne rychlosti tu zatacku projelo beze smyku?
Jméno: DANCALL (16.01.2012)
RE: Plečka
Opravdu seš si jistej? řidič je POVINEN!!!! přizpůsobit rychlost schopnostem vozidla i svým schopnostem!!!
Jméno: Iceman (16.01.2012)
RE: Plečka
Ja pisu a resim stejnou rychlost vole. Neresim to, ze se svoji S105 jezdis 50 km/h po dalnici.
Jméno: DANCALL (16.01.2012)
RE: Plečka
Hele po dálnici se smí nejméně 80Km/h tak nevím kde si přišel na50 to už je nějakej pátek co se to změnilo no jo hold Iceman!
Jméno: guze874 (16.01.2012)
RE: Plečka
Kdy už se přestaneš oháňet zákonama ty trubko, tvoje názory jsou jak od patnáctiletýho smrada vedenému ke 100% socialistyckýmu životu, je mi tě líto, doufám že to co tady píšeš, je jenom proto, aby si tady nasr... lidi, protože jestli doopravdy existuješ uživateli DANCALLE, tak jseš korunován na titul kok..t tisíciletí....
Jméno: DANCALL (17.01.2012)
RE: Plečka
A frajírek s Lexusem hele po dálnici se opravdu 50 nesmí už dost dlouho!!! A čím se mám ohánět když né zákonama? jsou tady proto aby nás chránily a jejich porušování ma za následek smrtelné nehody všeho druhu i o tom je tenhle web ale lidi jako ty na zákony ser...!!! že když si je mužeš koupit!!!!
Jméno: Firel99 (17.01.2012)
RE: Plečka
Ááááá jééé Dancal a jeho otřepané ŘIDIČ JE POVINEN a milion vykřičníků. To už je ohraný ty snílku.Myslím si, že to borec vystihl velice dobře a rozhodně není pochyb, že Š řady 742 byla jen prodlouženou agonií značky, která musela použít levnější pohon zadních kol a motor vzadu. jen udělala novou kastli, pár moderních a "bezpečnějších" věcí oproti Škodě 100(vlastně facelift Š 1000),lepší ochranu proti celkovému rozpadu(rez,poruchy věci postavené na halvu atd.), navíc přidala design z velkého modelu uloženého jak jinak jako pokaždé k ledu a bylo to.Ta tvá západní auta jsou také šunky a také bezpečnsoti moc nepobrali,ale už z logiky vše vpředu byli z hlediska (ne)zkušeností a při nárazu bezpečnější než vzduch zavřenej do plechu u Škody 105-136.
Jméno: DANCALL (17.01.2012)
RE: Plečka
Zajímavé Firele ty jako Muž Zákona by si to měl jen ocenit ale jak se říká kovářova kobyla chodí bosa!!!
Jméno: guze874 (17.01.2012)
RE: Plečka
Zkus se někdy oháňet racionálnímy (smysluplnými) názory né zákony, to umí každej debil, podívat se na zákon a zkopírovat ho sem....zase nevim kde si přišel na to že s...ru na zákony, ale tak můžeš si to myslet, JÁ (podle tebe frajírek) můžu jet po dálnici 130 aniž by mi upadly uši, JÁ můžu jet po okreskách 90-100 aniž bych se bál, že mi ustřelí prdel a když už vletim pod sypač, tak budu vědět že VÍM, narozdíl od tebe co už budeš dávno po smrti, závistivý, negramotný, komoušku DANCALLE :)
Jméno: DANCALL (17.01.2012)
RE: Plečka
jo jenom bacha abys na to nedojel! na těch okreskách je to o hubu!
Jméno: Iceman (17.01.2012)
RE: Plečka
Takze jezdis 80 km/h po dalnici? A nebojis se u toho?
Jméno: DANCALL (17.01.2012)
RE: Plečka
No tak jezdim víc ale proč bych se měl bát to vážně nevím? i mimo dálnici jezdím tak 90 až 100 což je v mezích tolerance! samozřejmě dle Stavu a Povahy vozovky Povětrnostnim podmínkám ,Viditelnosti Teploty atd!!!
Jméno: guze874 (17.01.2012)
RE: Plečka
Bych se ani nedivil, kdybys jezdil podle své povahy....
Jméno: DANCALL (17.01.2012)
RE: Plečka
To také jezdím: Opatrně žádnej spěch hlavně předvídat žádné frajeřinky prostě v klídku si jet! a to je také důvod proč mi to auto slouží už 5 let! a za 8 let řízení jsem neplatil sebemenší pokutu a neměl jedinou nehodu to o něčem vypovídá! o Zodpovědnosti Profesionalitě prostě dobrém řidiči!! Jo kolik blbců (mladejch) se tímhle chlubit nemůže co jich padlo a to neměly papíry třeba ani rok a těch průserů:Nedávno jak tu mladej (blbej) 3 hodiny na to co získal ŘP tak rozpůlil auto o strom a zabil 2 kámoše ale sám s toho vyšel s lehkým zraněním,pak ta píí co to vzala několikrát přes střechu a překročila počet osob v autě, a ten se Sierrou co 2 měsíce po získáni ŘP zabil malou holku,no je jich opravdu ale Opravdu hodně!! papíry ještě mokrý a už mají na krku Mrtvolu ,Těžké ublížení na zdraví,nbo pořádnou pokutu a papíry v šuplíku!!! Jen se podívej do kategorie nepřiměřená rychlost: je to jak přes kopírák: Mladý řidič vlivem vysoké ryclosti vylétl ze silnice a zabil se o strom atd atd. No tak kde je chyba?
Jméno: guze874 (17.01.2012)
RE: Plečka
Chyba je v řidičích, nemusíš mi tady vyjmenovávat nehody co se staly, já jsem je viděl...jenom musíš pochopit že všichni řidiči takový prasata nejsou, nevim proč nás hned všechny zaškatulkováváš do pirátů silnic, když máme hold moderní auto (tím se nechci nad tebou povyšovat, jezdi si čím chceš) a navíc si nás v životě nikdy neviděl a nikdy neviděl ani jet....ty mi odpovíš, že všichni s modernímy auty jezdí jak prasata, tak se vrať na začátek tohoto komentu a čti si to furt dokola ať si to vštípíš ;)
Jméno: DANCALL (18.01.2012)
RE: Plečka
Hele já nikdy a nikde nepsal že všichni ale většina a to všichni nejsou!!! To jestli mají moderní auto nebo 20 let staré zas tak ani roli nehraje,jestli si ty bouračky viděl tak to víš že hlavně BMW jsou tam většinou min 15 let stará! záleží spíš na značce BMW a AUDI to jsou auta tech největších prasat na silnici na ty bacha!!!
Jméno: ondra (18.01.2012)
RE: Plečka
Podle statistik (kterými se tak rád oháníš) jsou to řidiči značky Volvo...takže se zase pleteš:-)
Jméno: Iceman (19.01.2012)
RE: Plečka
Dancalle, nepis, ze vetsina. Vyjmenujes tri nehody mladych lidi a napises vetsina. Umis si predstavit kolik mladych lidi ve veku 18 let ziska za 1 mesic ridickej prukaz za celou CR? Vetsina z nich ma pak nehodu? Nebud smesnej. Ja ridim 12 let nebo kolik, taky bez nehody, ale nebudu tu blit o tom jakej jsem skvelej ridic ;)
Jméno: DANCALL (19.01.2012)
RE: Plečka
Hele ty 3 nehody byl jen takový příklad jen se podívej do kategorie Npřiměřená rychlost a jejich tam sakra hodně!!!
Jméno: Firel99 (19.01.2012)
RE: Plečka
Dancalle teď bych ti mohl vrátit tvůj způsob myšlení.Něco ve smyslu..psal si že jezdíš 90-100 km/h??Okamžitě se jdi udat na PČR že jezdíš rychle ať ti daj pokutu neboť dle §bla,bla,bla,odstavce,bla bla,písmene... musíš jezdit tak, aby.....A pokud se nepřihlásíš tak ti přeju aby si se kvůli své o 10 km nepovolené rychlosti vysekal a bla,bla. Chápeš co tím chci říct?Takhle na mně sůsobí tvé příspěvky. jinak to že si za 8 let neměl nehodu znamená, že asi jezdíš mimo frekventovanou dobu, mimo hlavní tahy, slabé dny a nebo si měl prostě štěstí. Např. jezdíš v 11h dopoledne v neděli 5 km po silnici III.třídy mezi obcemi Dolní a Horní Loučky. pak se nediv že nemáš nehodu.mně v dnešním světě přijde divný, aby normální člověk co jezdí dost, jezdí jak po silnici, tak po dálnici a ve frekventovanou dobu tzn. v 7h ráno a v 15-17h odpoledne, nejlíp Pondělí pátek neměl ani jednu byť nezaviněnou nehodu,krizovou situaci, nebo nějaký průšvih, pokutu nebo něco. Jinak abych tě jen nehanil, tak tady dále se rozepisuješ už jak člověk.Ano člověku to přijde že nejvíc bourají 20 letí mladí v 20letých autech, ale asi z každé skupiny aut a lidí bourá určité procento. jen s jinými následky a jinou "popularitou"
Jméno: DANCALL (19.01.2012)
RE: Plečka
No ono těch 10Km/h je v mezích tolerance mimo obec! a jezdím tak pouze za Slunečného letního dne na zcela rovné silnici! V žádném případě né za jiných podmínek Mokro,Námraza,silný boční vítr,les,klikatá okreska,nebo kde je omezená rychlost pod 90Km/h atd atd! a také když jsem v autě sám a není naložené.
Jméno: ondra (19.01.2012)
RE: Plečka
Žádná tolerance není...:-) Smíš jet jen DO 90ti km/h ...DO 50ti km/h atd... Když ty zákony tak ctíš, tak se podle nich taky chovej a jestliže jsi tak kvalitní řidič a znáš tak skvěle své auto, tak by si taky měl vědět o kolik ti ukazuje tachometr rychlost jinak a podle toho dodržovat tu MAXIMÁLNÍ:-) povolenou rychlost... .
Jméno: Firel99 (23.01.2012)
RE: Plečka
Přesně tak. Jak ty na ostatní tak oni(my) na tebe.Kdopak to byl kdo vykřikoval, že je to porušení blablabla, protože povoleno je maximálně 90km /h?? Já myslím že ty.
A proto dobrovolné přiznání se zde že jezdíš i dokonce až stokilometrovou rychlosti tam, kde je povolena jen devadesátka má stejně devastující účinky jako když sem někdo umístí svou nehodu a ty mu ji zkritizuješ svým tónem. To tady všem chceš jít příkladem?Nebo ty tvý komunistický řeči byly jen žvásty a jsi pan gaučovníkem s noťasem v ruce a málo chlazeným egem? Styď se takle porušovat předpisy ty oháňko zákoníková.
Jméno: DANCALL (24.01.2012)
RE: Plečka
Hochu!!! to že já kritizuji nečí nehody je z cela oprávněné nebo snat chceš srovnávat překročení o 10Km/h mimo obec s někým kdo např sedl za volan po 6 pivech a zdemoloval zahradu (ti blbci v červeném Puntu)! a nebo někdo vyjede na sjetejch gumách ve sněhu a ještě vymete škarpu!(Leblanc se svojí herkou)!!!! a nebo SDR co nerespektoval nic a narazil ze zadu do dalšího auta!!! a nebo úplně někdo jinej co prostě jen frajéří a místo 90 jede 150!!! no co!!! kdo má na vrch? kdo je v převaze? JÁ!!! ono když dva dělají totéž NENÍ to totéž!!!! Kdo z vás nikdy nejel rychleji jak 90 ne na dálnici?
Jméno: jitulik76 (24.01.2012)
RE: Plečka
dancku v obci je tolerance 5km/h a mimo 10km/h a na radar odchylku je to 3km/h. takže v obci 53km/h OK, 58km/h je to za peníze a vyšší rychlost je za peníze a body. aspoň tak mi to vysvětloval komisař na školení. takže podle předpisů nejezdíš! to platilo za komoušů tolerance nějakých 10%.
Jméno: Iceman (24.01.2012)
RE: Plečka
:) Jitulik, ja platil 10EURO za 54 km/h v obci. Zatim to byla moje jedina pokuta ale potesilo me to.
Jméno: jitulik76 (24.01.2012)
RE: Plečka
ice, no jo no od 53km/h se platí :-( ale zase si to neměl tak drahý :-)
Jméno: Iceman (25.01.2012)
RE: Plečka
jj ale pobavilo me to, moje prvni pokuta, zatim jedina, a hned v tak horibilni vysi za takove reckless driving :)
Jméno: jitulik76 (24.01.2012)
RE: Plečka
jo jo dancku na ně bacha !!!
Jméno: DANCALL (24.01.2012)
RE: Plečka
Ano zase Firel!!! co si říkal že když já budu mít nehodu i jenom na parkovišti tak že mě ostatní srovnají? Nemají právo!!! protože jestli někdy někomu promáčknu dveře nebo rozbiju světlo tak to se může stát každému když se někde parkuje na mm!! I když mám v tomto ohledu jedno s Nejlepších a Nejbezpečnějších aut kde je výhled přes zadní dveře i okno naprosto perfektní díky specialně navržené karoserii do moderního náročného městského provozu (krádká zád skosená dolů,rozměrné zadní okno ve stejné výši jako přední a stejně tak i boční okénka!!) tak i mě se to může stát že prostě to o někoho nechtěně otřu,stává se to denně a proto se to sem ani nedává a ani policie u toho nemusí asistovat. Takže to je rozdíl!!! od toho když někdo jede jako prase a ještě někoho zabije!!!
Jméno: DANCALL (24.01.2012)
RE: Plečka
Takže NESROVNÁVEJ NESROVNATELNÉ!!!!!
Jméno: guze874 (24.01.2012)
RE: Plečka
Jseš prostě pirát Dancku, jezdíš o 10km/h více než je povoleno...
Jméno: Iceman (25.01.2012)
RE: Plečka
Dancky ty to nejak zeres :) Ja si myslim, ze tehdejsi AMZ byli vubec radi, ze to co nakreslili se jim pak v montazni hale povedlo nejak spojit.
Jméno: DANCALL (26.01.2012)
RE: Plečka
Hele tu kastli navrhovala ITALSKÁ firma a docela se povedla ale stejně je Š1000MB hezčí!
Jméno: ondra (25.01.2012)
RE: Plečka
Mno, naposledy, když mi frajel na parkovišti majznul dveřma do mého milovaného autíčka:-) a se slovy jakože "no tak co, tak jsem ti do toho praštil, aby ses nezbláznil..." a tak, tak jsem se mu po tom jeho, málem prošel...jak mě nas*ral. Pak teda, když viděl, že vytahuji trubku, kterou mám mmch na povolování šroubů kol, a ptám se ho, jestli, když mu nevadí ten omlácený roh jeho dveří, tak mu urřitě nebude vadit ani prošláplá střecha, kapota a vymlácené zadní okno (přední měl určitě pojištěné:-) ) , se mi teda omluvil. Stejně si asi myslel "to svoje" ale... . Takže bacha Dancalle, někoho tím, že se mu při parkování otřeš o jeho auto, taky někdy pěkně nas*ereš. Nemusím to mít od takových jako Ty, ze všech stran omlácené a nedejbože, aby mě jednou ujely nervy:-) Protože co se mi máš co opírat o moji věc? Ti to jako patří, že si do toho můžeš třeba při couvání najet, nebo neumíš vylézt z auta tak, aby si jinému neflákl do jeho auta - jeho majetku...? Když tohle nezvládáš, tak nikam nejezdi a nikde neparkuj. A žádný "to se může stát" tady neplatí, protože mě se to nestane a když už teda náhodou do někoho při couvání najedu, tak jsem připraven mu škodu uhradit, i kdybych mu měl lakovat celé dveře a ne že jako ko*kot odjedu pryč. Toť moje připomínka. Auto mám v jistém smyslu jako reprezentativní věc a určitě nechci vypadat jako vidle z kravína.
Jméno: Firel99 (26.01.2012)
Nic si nepochopil..
Dancku vůbec nic si nepochopil. jen sem názorně ukazoval jak se chováš ty kvůli každý ptákovině, která není, nebo je jen částečně dle zákona. A je snad v předpisech napsáno, že se může jet 100 km/h? Není tak to tady neobhajuj, prostě si oficiálně porušil zákon a ještě se tím tady chlubíš.Teď vidíš jaký to je když do tebe někdo reje kvůli ptákovině. Samozřejmě jak ty říkáš není to tak hrozné jako parkování v zahradě po pivu a každý někdy jel stovkou, nebo i víc, ale jak ty tady pořád chrlíš-porušil si zákon a co je víc? Už to chápeš že víc je někdy realita než zákon? Jinak mně kolikrát taky bouchli na parkovišti do auta, jednou dokonce udělali rýhu do zadních pravých dveří při vyparkovávání ze šikmého stání, ale nikdy sem nikoho nechytl.A pokud ano tak to většinou byla roztřesená babička se sníženou pohybovostí a ta se omluvila a to já akceptuju i když mi to ďůlek nespraví. I mně se to stalo. Parkoval sem v Bratislavě na nábřeží a vedle mně zaparkoval chlap moc blízko nádherně zachovalý SAAB 9000 CD v tmavě zelené metalíze a původními velkými světly.Já si sice dával pozor při vystupování, ale jak foukal strašnej vichr(cca 14dní zpět)tak mi ty dveře vytrhl z ruky a vší silou narval do předních pravých dveří toho skvostu. Protočili se mi panenky a šel jsem to oznámit majiteli s tím že mu to z povinného uhradím a je mi to líto, ale byl vítr. Naštěstí borec přesto že měl svislou promáčklinu přes obě poloviny dveří a odřeninku tak sice bědoval,ale nic po mně nechtěl s tím že to je jeho blbost, že parkuje tak blízko když je vichr a viděl, že vystupuju. Takže galán. Jo tady máš odkaz na své bezpečné a spolehlivé vozy Š Rapid z Kvasin a BAZ přímo z úst prvních majitelů(natočeno 1988) http://www.auto.cz/tuzex-1988-co-mohli-koupit-auta-64518
poslechni si video stojí to za to. A taky píšou že město Trollhatan azchránilo kompletně muzeum SAABu a ,že by se vyrobené a nepředané vozy prodejcům měli prodat v aukci a ne sešrotovat. To znamená jak 9-5, tak téměř neviděná auta 9-3 Griifin a 9-4 X tak i raritní prototypy 9-5 SportCombi.9-4X tam byly dovezeny z Mexika jako první auta pro prodej do Evropy.
Jméno: ondra (26.01.2012)
RE: Nic si nepochopil..
Jj, bych se skoro vsadil, že ten první strejda měl Rapida vyrobeného ve Kvasinách a ti další si koupili "slovenskou" verzi, která stála za *** vlastně to byl šrot už po pár km jízdy a to, jak to rezlo... Kdo měl slovenskou škodovku, tak by mohl vyprávět. Bratři slováci tenkráte zkur*vili snad vše co se na tom autě dalo. A ani v dnešní době se jim evidentně moc u koncernu nedaří. Slovenské verze Touaregů stály jeden čas taky pěkně za kulové:-)
Jméno: Firel99 (28.01.2012)
RE: Nic si nepochopil..
Vyhrál si.ten děda ač slovák měl myslím opravdu Kvasinu, kdežto ty ostatní, tkeří tam popisovali problémy jak u 20letého auta těsně před smrtí ho měli z BAZky.A to byla opravda katastrofa.

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Doporučujeme

Levná alu kola
Alu kola, elektrony, litá kola, hliníková kola.
Povinné ručení
Kalkulačka, povinné ručení porovnání všech pojišťoven v ČR.
Autopůjčovna Praha
KV car - autopůjčovna Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.
Horská a Dětská kola
Vyberte si horské či dětské kolo v e-shopu či Pražské prodejně

Nové fotky

Z diskuze

Dancalle, Debil jsi ty. Už vidím, jak spolujetzdec při rallye Dakar za jízdy leze z auta, bere… zobrazit

Jestli sis nevšiml, to auto takhle stojí schválně. Těžko mu do tojho někdo narazil, když jel… zobrazit

Já si myslím to samé.Úplně jak kdybych to psal já.Je tu toaleťák vzkazů mezi prá jedinci v… zobrazit

To neprezil ten naraz, nebo zemrel z nejakych jinych duvodu? Pricina bezvedomi, nevi nekdo?  zobrazit

A to že Ujely od nehody tak to je taky OK co? zobrazit

Anketa

Kdo nebo co je podle vás největším nebezpečím v silničním provozu?

23.2 % 23.2 %|29
4.8 % 4.8 %|6
6.4 % 6.4 %|8
0.8 % 0.8 %|1
64.8 % 64.8 %|81
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil | autorská práva a ochrana osobních údajů |