Dopravní nehoda - Čtyři mrtví po tragické nehodě na Královéhradecku

3
Kraj: Královéhradecký
Obec: Obědovice
Datum nehody: 08.09.2011
Zveřejněno: 28.09.2011
Kategorie: Hrubé porušení pravidel | Kamiony | Nepozornost, spánek

U Obědovic na Královéhradecku došlo k tragické dopravní nehodě mezi kamionovou soupravou a osobním vozidlem Škoda Felicia. Podle svědků za nehodou stojí předjíždění dvou polských kamionů. V okamžiku, kdy řidič kamionu při předjíždění uviděl v protisměru osobní auto, snažil se soupravu strhnout do příkopu, ale i přesto došlo k čelnímu střetu. Ve Felicii zemřeli čtyři lidé, pátý muž byl nárazem vymrštěn z vozidla a s těžkým zraněním byl přepraven do nemocnice. Řidič kamionu zůstal nezraněn.

 

Nejnovější fotky z nehod: kraj Královéhradecký

Černé ovce na silnici
Zavinili jste vážnou či smrtelnou dopravní nehodu a snažíte se s tím vyrovnat? Nebo jste se vy nebo někdo z vašich blízkých stal obětí vážné dopravní nehody nebo vám po ní zůstaly vážné zdravotní následky a vy se s tím učíte žít? Prosím, ozvěte se. Právě vaše příběhy hledáme pro pořad České televize Černé ovce na silnici. Stačí napsat na mail cerneovce@chcizit.cz.

Diskuze ke článku - Čtyři mrtví po tragické nehodě na Královéhradecku

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: Firel99 (03.10.2011)
Polsko
Ano tato nehoda byla snad všude v novinách. Já osobně bych nemohl bydlet někde blízko Polska, nebo na halvníchtazích do Polska.Relativně proti Polákům nic nemám, ale každý asi víme jací jsou a hlavně jací jsou řidiči. A já se chci dožít ne důchodu,ale stáří.
Jméno: DANCALL (03.10.2011)
RE: Polsko
No jo hold kamionáci a ještě k tomu poláci to je ten největší postrach silnic ale ten pátej jak dokázal přežít takovou ránu že se přetrhl pás a vyletěl ven???
Jméno: Mikes (03.10.2011)
RE: Polsko
No nevím podrobnosti, ale co když nebyl připoután vůbec?
Jméno: ondra (03.10.2011)
RE: Polsko
Údajně byl jediný, kdo neměl pásy... . Jinak, dle mého se tomu mohlo dát i částečně zabránit, nebo alespoň zmírnit následky, kdyby řidič felicie nedupnul jen na brzdu. Ta silnice je široká dost a ke střetu došlo v okamžiku, kdy už ten kamion byl částečně na své půlce, před tím kterého předjížděl. Navíc, to, co psali v médiích, o nepřehlednosti v daném úseku, tak to není zrovna tak úplně přesné, protože to sice do zatáčky je a částečně brání výhledu i nějaké ty stromy na jedné straně, ale stoprocentně nepřehledný úsek to není. Jinak to, že zvlášť poláci tady jezdí jako dobytek, o tom žádná, ale kdyby si bokem neštrejchnul o toho prvního, což ho roztočilo a poslalo přímo pod toho druhého, tak by to skončilo určitě lépe. Tady prostě "jen" dupnutí na brzdu nepomohlo a možná jen stačilo mít auto s abskou a ukočíroval by to.
Jméno: Looky (03.10.2011)
RE: Polsko
Nenapsal bych to lépe. Naprosto souhlasím s Ondrou.
Jméno: Looky (03.10.2011)
RE: Polsko
Nenapsal bych to lépe. Naprosto souhlasím s Ondrou.
Jméno: DANCALL (03.10.2011)
RE: Polsko
Ahá takže on se nepřipoutal nojo hold mladej blbej!!!! ale to že řidič dupl na brzdu se nedá odsuzovat byl to pud sebezáchovy to člověk udělá automaticky stím nic neuděláš něco jiného je studovat teorii v autoškole v lavici a něco jiného je sedět za volantem a najednou proti tobě kamion. když proti tobě vyjede auto tak taky uskočíš.
Jméno: ondra (03.10.2011)
RE: Polsko
No jo, "mladej, blbej" a ejhle, on jako jediný snad přežil... . Náhoda, osud...pásy ti většinou život zachrání, ale někdy je (by bylo) lepší je třeba nemít. A ano, dupneš na brzdu, ale a proto jsem to psal, že s tím nejzákladnějším, co auta mají, tj. ABS, máš i šanci se vyhnout. Jinak si můžeš točit volantem jak chceš a je ti to prd platný. Mmch, už několikrát jsem takhle podobně potkal na téhle silnici (stojí to tam za h*** i teď, když je dálnice) i kamion proti sobě a vždycky to "nějak" vyšlo. A zase, náhoda? štěstí? To určitě taky, ale taky nejezdím po prostřední čáře, jako většina řidičů - neřidičů, takže mám víc času a větší odstup na reagování, ale zase prozměnu, děsím spolujezdce, protože už koukají na příkopy:-)
Jméno: adriana (12.10.2011)
RE: Polsko
ste nechutny jak to porad resite kazdej reaguje v tu chvili jinak a nikdo by nebyl lepsi delal co mohl a snazil se vsechny zachranit a sam prišel o zivot nikdo zvas si neuvedomujete co v tu chvili prozivali .neřešte už píčoviny a starejte se sam každej o sebe a co mate doma reste sve problemi a kluci neche odpočivat v pokoji.
Jméno: SDR (12.10.2011)
RE: Polsko
Pardon, ale v tupém šlápnutí na brzdu pokus o záchranu nevidím, zase nedělej z oběti hrdinu.
Chápu že jsi to možná psala kapánek nasratá, ale i tak je to na ženu příšerné písmo, jež o tobě vypovídá... Jsi alespoň pěkná?
Jméno: adriana (13.10.2011)
RE: Polsko
kazdej reaguje jinak v tu chvili a nezajima me ani tvuj nazor na to, nasrata jak ty pises jen se me dotklo co pisete ani jeden zvas tam nebyl tak se kazdej starejte sam o sebe a jak pisu do toho ti je velky kulovi i jak vypadam .
Jméno: DANCALL (13.10.2011)
RE: Polsko
Adriano tohle je velmi jednoduché za tuhle nehodu nese plnou odpovědnost PRASE v kamionu jak jinak? ten řidič felicie prostě reagovat přirozeně že to zašlápnul a já bych to nejspíš udělal taky protože když se to seběhne rychle tak to člověk udělá automaticky a ani nestačí použít mozek je to přirozený reflex.
Jméno: SDR (13.10.2011)
RE: Polsko
Ano, ty taky nic jiného neumíš a v tvých 60km/h myslím že by stačilo pustit plyn. Přirozený reflex je uhnout a nedívat se jak na tebe letí 40t...
Kvůli takovým neumělcům jako jsi ty a mnoho dalších jsou ti bystřejší řidiči omezováni různými limity
Jméno: DANCALL (14.10.2011)
RE: Polsko
Ahá frajírek se ozval že!
Jméno: adriana (13.10.2011)
RE: Polsko
k tomu nedelej z obeti hrdinu se me velmi dotyka ste jen bezcitni lide kterou komentuj kazdou volovinu
Jméno: Mikes (13.10.2011)
RE: Polsko
Bohužel se dnes neučí jak má člověk reagovat. Pokud se to člověk chce naučit, musí být sám iniciativní a hlavně si to zaplatit. To, že snahu o záchranu životů řešil špatně, s tím teď nic neuděláme.
Kdyby tam ten kamion nebyl, nemusel by to řešit. Ovšem na silnicích musíme být připraveni na chyby ostatních.
Taky bych ho nepokládal za hrdinu, to by pak mohl být každý, kdo jen "tupě" šlápne na brzdu a čeká, co se stane. Někdy to vyjde, někdy ne. To je ten problém, když člověk má jen pár vteřin na rozhodnutí. Rozhodl se jak se rozhodl a dopadlo to takto.
Jméno: SDR (13.10.2011)
RE: Polsko
Podle tebe je smrt čtyř lidí volovina? Nevím v jakém jsi s nimi byla vztahu, ale teď jsi ze sebe udělala absolutní dylinu, gratuluji...
Jméno: adriana (14.10.2011)
RE: Polsko
ja dilina nejsem tim sem myslela ze komentujete kraviny ale nikdo zvas tam nebyl tak jak muzete vedet kdo co kde kdo delal a jak se choval me pride nechutny komentovat neči havarii v tom aute sedel muj bratr 19 svagr a bratranci nemam nato srdce cist kraviny vase a dal je komentovat
Jméno: LeBlanc (14.10.2011)
RE: Polsko
Je dost hrozný, že jsi tam měla rodinu, ale od toho tu ty fotky a diskuze je, rozumíš tomu,?! Ta věc se má rozebírat, hledat příčiny, pobavit se o tom, aby další se třeba vyvarovali chyb. Jestli Ti to vadí, nechod sem a nekoukej se a nečti to! To bychom se pak nemohli bavit o ničem, kdyby se to nějakého jedince konkrétně dotýkalo.
Jméno: LeBlanc (14.10.2011)
RE: Polsko
P.S. Taky tu někdo minuloý rok vyvěsil nehodu, při níž zemřeli dva mí blízcí, a i když se diskuze jen hemžila různými komentáři, z nichž největší de-bi-li-ty napsal (hádejte kdo,??) prostě jsem nereagoval. Je to lepší, věř mi. Pokud se Ti nějaký komentář nelíbí, nereaguj, povznes se nad to. Osobně si myslím, že taky není hrdinství tupě šlápnout na plyn a čekat, až mi čtyřicet tun přijede rozmašírovat pekáč plnej lidí.
Jméno: DANCALL (14.10.2011)
RE: Polsko
No tak to opravdu není hrdinvství ale sebevražda šlápnout na plyn a čekat až mě to zvalchuje!
Jméno: LeBlanc (14.10.2011)
RE: Polsko
PARDON, OPRAVA, NA BRZDU!!!!
Jméno: SDR (14.10.2011)
RE: Polsko
Jsou i lidi který si ten pedál spletou i v reálu a sebevražda je jezdit ve škodovce
Jméno: SDR (14.10.2011)
RE: Polsko
Jestli jsi tam měla 4 příbuzné tak jsi celkem silná že lezeš na stránky kde je jasné že bude diskuze která se ti nebude líbit, nicméně i policie u dopravních nehod není a má jasno, nikdo tady netvrdí že řidič dělal kdoví co, jen rovná brzdná dráha uprostřed jízdního pruhu není výsledek dobré reakce a vzhledem k tomu že o předjíždějcí LKW pouze škrtl by stačilo pustit brzdu (nebrzdit vůbec) a jet více při kraji a mohli všichni žít, oficiálně je to možná chyba toho poláka ale víceméně je zabil řidič osobáku. Zbytek mého názoru řekl LeBlanc přesně, až na ten plyn.
Jméno: SDR (03.10.2011)
RE: Polsko
Já jsem v jednom esíčku 4X šlápl a pustil brzdu, když mi tam zpozadomu vyjel důchodce, 3X abych se udržel na silnici, počtvrté abych minul toho důchodce, fotky brzdné dráhy mám, kdyby ses chtěl hádat jestli je to jen teorie, když jsem smetl srnku tak jsem taky pustil brzdu abych nevjel do škarpy... Chápu že ne každý má tak excelentní postřeh a chladnou hlavu jako já :) ale s tou felicií stejně neměl co dělat takhle na prostředku, jezdit se má vpravo i v jízdním pruhu.
Jméno: Looky (03.10.2011)
RE: Polsko
Ted jen tak pro pobavení,zážitek z dovolené. Vyvezl jsem ženu a malého na dovolenou do řecka,shořel mi tam na Mazdě DPF filtr,tak jsem ji musel poslat domů na kamionu a koupit letenky. Dovolená super,ale za ty prachy jsme mohly být měsíc na Jamajce. DPF už je pryč z auta a je klid,auto jede líp a mín žere. Všem co tu věc mají v autě,doporučuji at to nechají vytahnout dřív než já...:-)))
Jméno: Firel99 (05.10.2011)
RE: Polsko
Zážitek budiž, předpokládám že to je jen tak řečeno, filtru asi každý ví i ten co jej nemá.Ono celkově jdou teď diesely do prčic, takže až dodělám tadytoho dieselového traktora, tak mé příští auto bude benzinV6, nebo turbobenzinV4,V6.Když ej potřeba tak ať to je předjeté co nejdřív a´t s ito žere kolik chce,když to bude do 13litrů, a když víc tak to dám na LPG a basta.Padž to co vymýšlejí s cenama za paliva, drahý orpavy dieselů a jejich choulostivost a rozmazlenost z výroby to je mazec. Navíc chce EU sjednotit daŇ za diesel a tak jeho cesta ještě vzroste tak o 5,- Kč.A když k tomu připočtu že to auto bude třeba o 50.000,- a víc dražší než benzinové a já bych konkrétně jen s tímto autem najel ročně 15-20tisíc tak se mi to nevyplatí a kupuju benzin.
Jinak ten třetí se ve Felicii horko těžko upoutá vím to.Kor když už to je za jízdy mezi dalšíma dvěma lidma. Jinak nemám rád lidi co sice jedou v klidu pomaluale u středové čáry asi aby se pořád nemuseli vyhýbat cyklistům a dávat otraně blinkr doleva a pak doprava což většina nedělá a ten za nima má postaráno o překvapení a já přes ně pak nevidím co se děje vpředu jede něco nejede, navíc auta v protisměru si taky najíždějí na středovou a na průšvih je zaděláno. Bylo jich pět tak se určitě mezi sebou všichni nahlas bavili a řidič si kamionu asi všiml až moc pozdě.
Jméno: wostrejkix (05.10.2011)
RE: Polsko
Čtyřválce jsou z drtivé většiny řadové tzn. že jsou uloženy v řadě za sebou a ne pod ůhlem připomínajícím písmeno V proto se neříká V4. Dovolím si oponovat, Turbodieselové motory i dnes vydrží dvoj až trojnásobný nájezd nežli motory benzínové což je dáno i jejich stavbou, ono jen stačí nechovat se k motoru jako prase a on se vám odvděčí:)To jen moderní technologie např DPF a jiné přidělávají problémy. Díky Euro normám budeme za chvíly i do os. aut přidávat močovinu tzv. AD Blue.
Jméno: SDR (05.10.2011)
RE: Polsko
Mě je divné že když je 50% osobáků a všechny náklaďáky na naftu tak púroč benzín není levnější než nafta. Při tomto poměru by to mělo vycházet tak že benzín je jen odpad z ropy... No, možná ty zbytečný obsahy a hmotnost aut v USA udělá své...
Jméno: dexoun (06.10.2011)
RE: Polsko
Dovolim si oponovat :-) Stare diesle (bez turba) mali tak trojnasobnu zivotnost ako benzinove motory, ale urcite nie moderne tdicka. Tie uz su konstruovane na prezitie cca 150 tisic km, pretoze automobilky uz maju inu taktiku ako pred 20timi rokmi. Predtym sa vyrabali auta ktore preziju a dnes je to len dalsi spotrebny material... auto sa pokazi, treba kupit nove, lebo naklady na opravu budu rovnake. Ja mam benzin, motor ma nieco cez 320 tisic km, retazovy rozvod, na motore sa menili len sviecky, olej a chladiaca sustava. A na 400 tisic sa dostanem bez dalsich velkych investicii...neverim, ze nove tdi da viac bez toho, aby som 3 krat menil turbo, 5 krat vstrekovace, filter pevnych castic atd.
Jméno: Mikes (07.10.2011)
RE: Polsko
Sice máme ještě TDI PD a bez filtru pevných částic. Je to 6 let staré auto, ten hrozně nespolehlivý 2.0 TDI 103 KW od VW, má najeto 230 tis. km a kupodivu nebyl s ním jediný problém.
Žádná výměna, nic. Jen olej, nafta.
Ono není problém, že odchází turbo, když se k němu člověk neumí chovat. A vstřikovače, jasně u noname benzinek tankovat naftu o 20 haléřů levněji? proč ne, ale budeš měnit vstřikovače.
Motory nemají tendenci rozbíjet se z výroby. Ano, může se stát, ale ne x krát. Jakmile slyším, že někdo musel tolikrát měnit turbo, vstřikovače, filtr pevných částic apod., prostě vím, že neumí s tím jezdit a chová se k tomu jako prase.
Jméno: nuwmen (07.10.2011)
RE: Polsko
Jsou lidi ktery to nezajima jedou po dalnici honej to a pak zastavi a vypnou motor coz je spatne nebo pri studenym startu to vytacej pak se lidi divi ze to turbo de do háje
Jméno: dexoun (11.10.2011)
RE: Polsko
Skor pisem o dizloch 1.3TDCi a podobne...tie spadaju do tej kategorie. Vysoke tlaky paliva zatazuju ako cerpadla, tak trysky. To vsetko preto, aby sa z maleho objedmu dal vydolovat co najvyssi vykon. Jasne, ze takto predimenzovany motor ma kratsiu zivotnost.
Iste, 4 litrovy TD vydrzi viac, tak ako aj motory v autobusoch, kamionoch. Tvoj 2 liter ma skor prekvapuje. Znamy kupil pred necelym mesiacom octaviu 2 rs. Uz menil jeden vstrekovac. Vraj casom vymeni aj ostatne - vyrobna vada a bezna vec (nieje to palivom). Ford 2.2 tdci, raz prasknuta hadica od turba, potom vsetky 4 vstrekovace v haji (u fordu normalna vec, kto ma vie), neskor problemy s palivovou pumpou.
Jméno: ondra (11.10.2011)
RE: Polsko
Dodge Caliber :r.výr.2007 najeto 77tis.km naftový 2.0 od VW a ejhle, prasklá hlava... . Majitel mu údajně nakládá hned po startu a to prostě nafťák nevydrží napořád. Mondea jsou kapitola sama pro sebe, hlavně ty první před faceliftem, pak se to údajně zlepšilo. Znám majitele, který u tohohle nafťáku vyměnil na motoru snad všecko. Osobně bych ho dávno střelil. Jediná nafta, které bych se moc nebál je TDI (PD) VW, znám octávky, které mají i přes 300tis.km a nic a nebo CDTI od Opla, či BMW. O těch ostatních moc nevím a ani radši vědět nechci. Co je mi platné, že jezdím za pár litrů, když po sto tisících vyměním vstřikovače, repasuju turbo a kdoví co ještě za těžký peníze. To radši budu jezdit za 8 litrů benzínu. Tam mě bude stát oprava 1/4 ceny a spíš ještě míň. Benz. čerpadlo 1500,- vstřik 980,- zapalovací modul 3200,- to je oproti repasi turba, nebo čerpadla nafty ,prostě pakatel.
Jméno: Mikes (12.10.2011)
RE: Polsko
A to já na druhou stranu budu raději jezdit za 5 l, chovat se k tomu slušně a oprava zanedbatelná jako u benzinu.
Jméno: SDR (12.10.2011)
RE: Polsko
A já budu mít starý Oplí benzín, jezdit jak kokot, za 7 litrů a na motor nehrábnu... Za čtyři roky provozu jsem do něj dal rozvoďák+ water pump, troje svíčky (3X Brisk a příště už raději jiné) jednou jsem měnil kabely ke svíčkám, dvě výměny oleje, zavařil jsem vanu (motor tak těsní až mi prorezla) a jednou vyměnil fridex, ale za to mohla srnka... Takže do motoru jsem za 120000km nedal více než 2000,-
Jméno: DANCALL (05.10.2011)
RE: Polsko
Hele i ten třetí se MUSÍ připoutat vím to a ta felicie snat má pás i u prostřed? a to jestli si řidič všimnul kamionu pozdě není zas tak podstatné protože jednoznačnou vinu nese samozřejmě kamionák kdo taky jinej? když předjížděl tam kde to nebylo dovoleno!!!!
Jméno: SDR (05.10.2011)
RE: Polsko
Podle fotek to tam povolené bylo. Jestli jezdíš s logikou "Hle, ten náklaďák předjíždí, já jsem sice uprostřed, ale ve svém pruhu, jsem v právu, takže se mi nic nestane ani když tady zůstanu"
Dost často se oháníš zákonama, dokonce tušíš že se musí poutat i vzadu uprostřed, (i když je to pás že tě spíš přerve vejpůl) tak by jsi mohl vědět že jsi poovinnen se věnovat řízení, sledovat provoz okolo sebe a hlavně se snažit v rámci možností zabránit dopravní nehodě (to je psáno) což neznamená že dupne na brzdu uprostřed pruhu. Taky jsem dnes jedné DN zabránil, že jseš to ty tak ti to dám na YouTube.
Jméno: ondra (05.10.2011)
RE: Polsko
Z té strany co jely kamiony je opravdu plná čára (opačně je přerušovaná - opačně před a za zatáčkou) ,ale podle místa střetu se to stalo z pohledu řidiče té felicie, ještě před zatáčkou a tam je dlouhá rovina. Takže, první štouchanec se přihodil v momentě, kdy už byl minimálně ten první kamion za zatáčkou (z pohledu felicie, před zatáčkou) a ten osudový, čelně - boční, přišel těsně potom. Tak si myslím, že šlo reagovat i jinak, než tupým brzděním, ale každopádně se ti dva idio*ti neměli, zrovna tam, co předjíždět.
Jméno: DANCALL (06.10.2011)
RE: Polsko
Tohle bylo nedávno na Novinkách a jasně tam psaly že kamion předjížděl v Zákazu předjíždění!
Jméno: ondra (06.10.2011)
RE: Polsko
Pozor na to... plná čára neznamená zákaz předjíždění:-) Rozhodně ne úplně doslova. mmch, na těch "novinkách" toho taky psali tak půlku. A vidíš snad někde, že někdo z nás obhajuje toho poláka v kamionu?
Jméno: SDR (06.10.2011)
RE: Polsko
Tady to máš Dancku, začíná to v 1:28, na to před tím se nedívej. Sice jsem jel cca 90km/h ale i tak by nesl vinu ten dodávkář, u kterého mi bylo jasné že tam vjede hned jak jsem ho viděl, víc mi vadila ta nemyslící tupá blondýna která mi zařazování ulehčila bezdůvodným brzděním, jak by ses v dané situaci zachoval ty? Teď do mě :) http://www.youtube.com/watch?v=IynQGV_eTJA
Jméno: Mikes (06.10.2011)
RE: Polsko
Jen bych se zeptal k tomu tvému videu. Kolik si tam jel? Přišel mi rozdíl tvé rychlosti a té blondýny docela dost než si ji začal předjíždět.
Úpřímně, sice se to nemá, ale já osobně nenechám nikoho takhle na konci obce předjíždět. To že někoho zdržuju v obci, když jedu tachometrových 54, neznamená, že on mě nebude zdržovat mimo obec.
Což v poslední době se stává dost často, kdy daný člověk zvládá jet na rovine 120, ale do jakékoli zatáčky jede jak pos****
Tedy já prostě když vidím, že se někdo bude pokoušet o předjíždění, tak na to šlápnu ( sice nemám moc pod kapotou, ale 180 koní stačí na 99% případů )
Jméno: Mikes (06.10.2011)
RE: Polsko
Aha už jsem si všiml, že 90. To ti není blbý jezdit v obci 90?
Jméno: SDR (06.10.2011)
RE: Polsko
Ani ne, je obec a Obec, jsou místa kde ani 50 mnjedu a jsou úseky kde jedu při horní hranici. Ta madam jela celou obec cca 70km/h (na začátku obce jsem ji dával přednost) pak asi též zahlédla tu dodávku a vymyslela že mi pomůže tím že přibrzdí, což byla chyba, protože za auto jedoucí 70 bych se zařadil plynule, toto už bylo horší (alespoň jsem postřehl že mi zas nešlo na chvíli ABS, teď už zase jde) Mě se snad nikdy nestalo že by mě v obci někdo předjel a mimo obec překážel, ale obráceně dost často, silnice jsou plný kingů který nemůžou jet mimo obec za náklaďákem 90km/h, tak otravují v dalších 10 obcích...
Kolik jezdíš mimo obec?
Jméno: Mikes (06.10.2011)
RE: Polsko
Hodně záleží jaké je počasí, jaký je provoz atd. Když jezdí hodně aut, nemá cenu někam pospíchat a jedu v klidu za nimi ( pokud to není extrém ). Ale dejme tomu, že je sucho, teplo bez silného provozu.
Mým nejčastějším bojištěm jsou silnice 2.třídy, tedy i hodně zatáček. Rovinky tachometrových 100-110 podle nálady. Zatáčky těžko říct a popsat. Ještě se mi nestalo, abych někoho vyloženě v zatáčkách brzdil.
Jinak 1. třída je jasná, tempomat na cca 110. Beru to samozřejmě za normálního počasí, provozu atd. Normální počasí beru jak sucho tak i mokro, ovšem ne s litrama vody na metru čtverečním.
Těžko to konkrétněji popsat.
Prostě tempomat 100-110, dálnice 135-145, někdy samo sebou i více, někdy i kolik auto dovolí, obec striktně cca 53 ( radary vždy ukáží 50 )
Jméno: LeBlanc (08.10.2011)
RE: Polsko
SDR: Koukal jsem na Tvé video a měl jsem trochu Dejavue:-)))) Akorátže ty jsi to stihl, já už ne:-)
Jméno: SDR (11.10.2011)
RE: Polsko
Dejavue? To nemám ve slovníku... myslíš tu tvou příhodu na křižovatce v polích? :)
Jméno: LeBlanc (12.10.2011)
RE: Polsko
píše se jinak i "deja vu" a znamena to doslova "již viděné" nebo "již prožité" :-))) ano, myslím tu příhodu v polích s kukuřicí. Na Tvém videu je to úplně ten samý scénář, ale s dobrým koncem. Předjíždíš, z vedlejší vyjede cyp, co kouká jem doleva, předjížděný ,resp. předjížděná začne brzdit...
Jméno: SDR (12.10.2011)
RE: Polsko
Aha, snad si to budu chvíli pamatovat :) Danke... Já jsem se na to chtěl mrknout jestli ti tam ta dodávka taky začala brzdit, ale buď jsem si to zapoměl uložit nebo nevím kam :(
Jméno: LeBlanc (12.10.2011)
RE: Polsko
jo, prave ze zabrzdil, proto jsem se nestihl vratit

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Doporučujeme

Levná alu kola
Alu kola, elektrony, litá kola, hliníková kola.
Povinné ručení
Kalkulačka, povinné ručení porovnání všech pojišťoven v ČR.
Autopůjčovna Praha
KV car - autopůjčovna Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.
Horská a Dětská kola
Vyberte si horské či dětské kolo v e-shopu či Pražské prodejně

Nové fotky

Z diskuze

Možná se mi to jen zdá, ale nepoužíval jsi dřív mix češtiny a slovenštiny? asi jako R.… zobrazit

hanula-2.minuty by tam asi nikdo nestál ale jak někdo psal zpomalyt,rozhlédnout se a pomalu jet.A… zobrazit

Tady mas jednoho co byl take presvedcenej o bezpecnosti sveho "auta", po zabiti kamarada… zobrazit

Tak pokud vim, uz jeden podobny pripad resil nas vrchni soud. Bylo to, ze slecna v aute nedala… zobrazit

No to je asi fakt už jen štestí,být to v 16 hod.tak tam zramuje celou kolonu i s chodcema atd.… zobrazit

Anketa

Uvítali byste v osobních vozidlech černou skříňku?

65.5 % 65.5 %|36
5.5 % 5.5 %|3
29.1 % 29.1 %|16
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil | autorská práva a ochrana osobních údajů |