Dopravní nehoda - Agresivní jízda

3
Kraj: Olomoucký
Obec: Olomouc Týneček
Datum nehody: 17.09.2011
Zveřejněno: 19.09.2011
Kategorie: Nepřiměřená rychlost

Tato nehoda se stala v Týnečku u Olomouce. Řidič jedoucí v Mercedesu nerespektoval 40km rychlost a jel jako prase směrem na Šternberk, když na začátku kolony kterou předjížděl odbočoval řidič vlevo mimo komunikaci. Následky jsou fatální. 1 mrtvý a 1 těžce zraněná. Kdy už řidiči rádoby závodních aut budou používat tu kulatou věc na krku?...

Příspěvek zaslal: Blueline

Zdroj: hasiči
 

Nejnovější fotky z nehod: kraj Olomoucký

Černé ovce na silnici
Zavinili jste vážnou či smrtelnou dopravní nehodu a snažíte se s tím vyrovnat? Nebo jste se vy nebo někdo z vašich blízkých stal obětí vážné dopravní nehody nebo vám po ní zůstaly vážné zdravotní následky a vy se s tím učíte žít? Prosím, ozvěte se. Právě vaše příběhy hledáme pro pořad České televize Černé ovce na silnici. Stačí napsat na mail cerneovce@chcizit.cz.

Diskuze ke článku - Agresivní jízda

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: Firel99 (21.09.2011)
Hlavu..,ale všichni.
Tento článek sem četl, ale nikdě (i když sem si to myslel) se nic o vysoké rychlosti nepsalo. Ta vysoká rychlost to je jedna věc,ale když se vleču za mnou je nějakou dobu nervozní kolona a pak na kousku rovinky odbočuju vlevo,tak se snad nejdřív podívám do zrcátka a vidím a to už vidím ejstli tam jsou xenony nebo ne.Myslím si že to prubnul domů jako každý jiný den.Kdyby žil tak by tu hlavu měl používat taky. Tím neomilostňuji řidiče Mercedesu,ani nezhazuju vinu na řidiče Fabie.
Jméno: riderhenry (22.09.2011)
RE: Hlavu..,ale všichni.
Presne tak. Vina mohla byt teoreticky i na obou stranach, kdyby ridic Mercedesu neprekrocil rychlost vyrazne a zacal predjizdet driv, nez Fabie zacala davat znameni o zmene smeru jizdy... Kazdopadne vzdy plati, ze musim vedet, co se deje zamnou, obzvlast kdyz odbocuju vlevo!
Jméno: DANCALL (22.09.2011)
RE: Hlavu..,ale všichni.
To prase v tej šunce nemělo co předjíždět a už vůbec nepřekračovat rychlost!!!! možná že se řidič fábie do zrcátka podíval ale to letící prase mohl snadno přehlédnout takže vina je jednoznačná je to opět přímo ukázková nehoda Drahé auto= totál kret.... Obyčejná fábie na plecháčích= obět.
Jméno: dexoun (26.09.2011)
RE: Hlavu..,ale všichni.
Pocuj fesak, ja tam vidim prerusovanu ciaru, povedz mi dovod, preco by na tom useku nemohol predbiehat??? Spa:tne zrkadlo podla mna osoba vo fabii ani nevidela. Tym nechcem povedat ze mercedes siel pomaly..
Jméno: DANCALL (26.09.2011)
RE: Hlavu..,ale všichni.
Jak jsem říkal když pojedu a vidím před sebou stojící auta tak je snat samozřejmé že zastavím protože to je neprůjezdné jinak by tam nestály a počká až se to rozjede a né že to začnu objíždět a ještě k tomu jako hovado je to naprosto logické!
Jméno: Mikes (26.09.2011)
RE: Hlavu..,ale všichni.
Až se hrozím, kolika lidem tady není divné, že předjížděl pomalu jedoucí kolonu, ba naopak mu to schvalují.
Přeci když dojedu pomalu jedoucí kolonu, tak když už se rozhodnu předjíždět, tak to udělám obzvlášť opatrně, neboť nevím, co se děje vpředu.

Mně osobně se to někollikrát vyplatilo.
Naposled to bylo, když jsem jel za starou V3Skou, najednou začal zpomalovat. Bylo to na začátku úseku, kde se mohlo předjíždět. Tak jsem taky zpomaloval, jestli náhodou není něco před ním. Pak dal směrovku doprava, když už skoro stál. Tak jsem opatrně kouknul proti, jestli něco nejede a těsně před tím, než jsem začal předjíždět, odbočil vlevo mimo silnici.
Prostě mi přijde normální, když jede pomalu kolona a už se rozhodnu předjíždět, tak velice opatrně, neboť může předjíždět i někdo přede mnou.
Jméno: feďa (22.09.2011)
RE: Hlavu..,ale všichni.
U této nehody s tebou nesouhlasím. Jezdím tam denně a 40 tam jezdí snad jen autoškola. Provoz na silnici směr Šternberk taky hustý. Koukneš do zrcátka - nic nevidíš, koukneš před sebe - je to OK dáš blinkr a zatočíš... a bum. Ač je pravda, že řidič odbočující vlevo musí dávat bacha, tak tady ten hňup v Mercedesu jel jako prase... ani brzdná stopa, nebo náznak, tam není(u ABS snad ani nebude)
Jméno: Iceman (23.09.2011)
RE: Hlavu..,ale všichni.
Ano zrcatka se maji pouzivat. Kazdopadne predjizdeni v krizovatce neni povolene, nebo se mylim? Prave kvuli takovym pripadum, kdy poustis vozidla ktera jedou oproti. Mozna ho videl v zrcatku ale netusil, ze se na omezeni na 40 km/h pririti rychlosti treba 120 km/h. Cele je to souhra udalosti, kazdopadne staci, aby se vyloucila ta prvni a uz k tomu nemuselo dojit, a to je dle meho laickeho rozumu pricina nehody - prekroceni povolene rychlosti. To co nasledovalo dal uz neni pricina, ale nasledek.
Jméno: LeBlanc (23.09.2011)
RE: Hlavu..,ale všichni.
Na krizovatce je povoleno predjizdet, pokud jsi na hlavni.
Jméno: Mikes (24.09.2011)
RE: Hlavu..,ale všichni.
Přesně tak.
Pokud není označena zákazem předjíždění, popř. plnou čárou ( což sám o sobě zákaz předjíždění není ), předjíždět můžeš.
Jméno: Iceman (27.09.2011)
RE: Hlavu..,ale všichni.
Dik, to jsem ani nevedel. Odted budu praktizovat :)
Jméno: Mikes (27.09.2011)
RE: Hlavu..,ale všichni.
Ale pozor na ty, kteří odbočují z vedlejší doprava. Většinou kouknou jen doleva, nic nejede a vlítnou před tebe.
Nějak jim nedochází, že by mohlo jet auto i z druhé strany.
Jméno: ondra (28.09.2011)
RE: Hlavu..,ale všichni.
Přesně:-) Není to tak dlouho, co mi takovým způsobem vjela z vedlejší baba do cesty a strašně se divila, co dělá proti ní auto. Stáli jsme tam proti sobě jako dvě vemena a pořád ne a nechtěla uhnout. Nakonec ale musela:-)
Jméno: LeBlanc (30.09.2011)
RE: Hlavu..,ale všichni.
To Iceman: Nedoporučuju!!! Nevyplácí se to!!!:-)
Jméno: pete (24.09.2011)
RE: Hlavu..,ale všichni.
možná že se díval,ale to prase En...,co předjížděl kolonu mnohem vyšší rychlostí,než je povolená v tomto úseku,a tj.40kmuž nestačil zareagovatnějaké auto že odbočuje.Jezdím tomto úsekem denně,tak vím jací kaskadéři tudy jezdí
Jméno: Kozlik Sikula (22.09.2011)
agresivní jízda
Jen koment k bulvárnímu názvu tohoto článku: rychlá jízda = automaticky agresivní?
Agresivní jízdu, bych si představil tak, že se třeba snažím někoho vytlačit ze silnice... Ale možná mám jinak nastavení měřítka, když nekoukám na TV N@ha.

Zavinění nehody? Těžko říct. Podle poškození jel Mercedes asi dost rychle, takže to mu přitíží. Ovšem nechápu, jak může někdo odbočit aniž by se zajímal o to, jestli ho někdo nepředjíždí!! Vždyť se nesmí odbočovat, pokud je předjížděn. Řidič Fabie mohl být tisíckrát v právu, ale k čemu mu to je, když je mrtvej?
Jméno: DANCALL (22.09.2011)
RE: agresivní jízda
Prostě jel jako prase a neměl co předjíždět stačilo by kdyby dodržel 40Km/h a nemuselo by se to stát jenže co čekat od duté palice v Drahém autě že?
Jméno: Kozlik Sikula (22.09.2011)
RE: agresivní jízda
Tebe jsem se na nic neptal, ale budiž...

Jak jsi přišel na to, že "neměl co předjíždět"? Je tam zákaz předjíždění? Na fotkách není vidět, dokonce ani plná čára...
Jméno: Mikes (24.09.2011)
RE: agresivní jízda
Já bych nadpis nebral, že rychlá je agresivní. Ale jestliže rychlá jízda je příčinou nehody, pak se může jednat o agresivního, či ignorantského řidiče.

K tomu zavinění. Podle deformací obou aut, a podle toho, jak daleko je fabia odhozena od místa střetu, mohl začít odbočovat, aniž byl ještě předjížděn. Jestliže za ním stála kolona, mohl klidně v danou dobu být mercedes ještě v pravém pruhu ( pokud nebyla kolona moc dlouhá ) popř nepředjížděl fabii, ale ty auta, co jsou za ní.
Trefil ji až spíš na zadní dveře, ale rozjet se a odbočit chvíli trvá, není to hned. Tedy mohl zahájit odbočovací manévr a mercedes stále nemusel vidět.
Jméno: ondra (25.09.2011)
RE: agresivní jízda
"ale rozjet se a odbočit chvíli trvá" Nemyslím si, nebo neřekl bych, že se rozjížděl, ale že prostě tak jak jel, tak odbočil a nekouknul za sebe. To je další věc...jde, nebo nejde zareagovat? Pokud vyletěl hned ze zatáčky, jestli tam nějaká do které není vidět teda je, tak ho mohl v zrcátku přehlédnout, ale jestli už z větší vzdálenosti začal předjíždět tu nějakou kolonu xx vozidel, tak i kdyby jel kilo, tak na rovném úseku je auto nepřehlédnutelné. V malé rychlosti jde udělat myška, ale jakým stylem se předjíždí, když jedu výrazně vyšší rychlostí? Už z nějaké vzdálenosti "vykukuju" do protisměru abych nemusel trhat na poslední chvíli volantem. Prostě, já nevím, ale dle mě, by musel jet s tím medvědem aspoň 150 a víc a z nepřehledné zatáčky, aby ho někdo přehlédl a to si myslím, že nejel. Tomu klukovi se prostě stalo osudným to, že nekouknul za sebe a nebo spoléhal na směrovky v tom smyslu, že prostě když ukazuju, tak mě nemá co kdo předjíždět, jak to tak někteří s oblibou dělají.
Jméno: Mikes (25.09.2011)
RE: agresivní jízda
Musím s tebou souhlasit, že někteří opravdu spoléhají na směrovky. Jiní je pro změnu raději nepoužívají a někdo, aby byl vidět, zas používá všechna světla co má, vždy a všude.
Hodil jsem možnost i druhé verze. Jelikož nemám k tomu víc info, nemám co k tomu dodat víc. Buď chyba jednoho, nebo druhého, nebo obou.
Jméno: LUF (22.09.2011)
.
Řidič Fabie: Jede za mnou Mercedes, ale já jsem dal blinkr dřív a on mne musí vidět
Řidič Mercedesu: Dal sice blinkr dřív, ale musí vidět, že jedu, tak mi tam přeci nevejde

Možná to tak nebylo ale už se mi víckrát stalo, že jsem musel dát přednost někomu v drahém autě kdo jí sice neměl, ale vsázel na můj pud sebezáchovy
Jméno: Looky (22.09.2011)
RE: .
Raději koukněte na olomoucký deník a tam si přečtěte víc...
Jméno: DANCALL (22.09.2011)
RE: .
Ale proč předjížděl? když viděl kolonu tak měl pěkně počkat v ní až se rozjede a né tam vlítnout jako debil, když řidič fábie odbočoval tak musel nejdřív dát PŘEDNOST vozidlům jedoucích v protisměru takže musel stát a zaním stála další auta co přijížděla takže ten blbec v tej plečce opravdu neměl co předjíždět protože v protisměru se mohl střetnout čelně s jiným vozidlem , snat každý normální řidič když vidi před sebou stojící kolonu vozidel tak zastaví a čeká protože je logické že je tam nějaká překážka jinak by tam ta kolona nebyla ne? ale jo od kdy jou vlastně řidiči Drahých aut normální?
Jméno: ondra (23.09.2011)
RE: .
Mno, to s tou překážkou by to logické bylo, ale nezapomínej, že jsme v čechách a tady se kolony tvoří raz dva a bez příčiny. Stačí jenom neden pit*omec, co jede třicítkou a po prostřední čáře, protože si myslí, že má tak strašně široké auto, že jede pravou stranou už vlastně příkopem a že když pojede pomalu, tak se vlastně nic nemůže stát. No a druhej pit*omec za ním, se ho bojí předjet, protože před něj za prvé špatně vidí a hlavně...si tenkrát koupil hustokrutě našláplý vysavač "HTP". Ten třetí na to vlastně se*re, protože nikam nespěchá a je mu jedno to, že jede na padesátce třicet, protože mají v nedalekém obchodě stejně otevřeno až do večera:-) A ti ostatní za nima, kteří by chtěli jet taknějak normální rychlostí, bez kličkování a nesmyslného brždění před každou sebemenší zatáčkou, aby se z takových pos... protože je téměř nemožné je v dnešním provozu předjet. No a pak to jeden nervóznější nevydrží, zkusí to, ale zrovna v momentu, kdy jeden z těch vepředu uvidí vrata od baráku a bezmyšlenkovitě s blinkrem zapnutým až v momentu, kdy otočí volantem, vyjede z té kolony a bum... . Tak, asi tak... .
Jméno: DANCALL (23.09.2011)
RE: .
Jo popsals to hezky ale to není omluva a navíc tohle to nebyl ten případ a to nemluvě o překročení rychlosti! a ten kdo to takhle zkouší tak by měl okamžitě vyhledat odbornou pomoc v ústavu a zůstat tam na trvalo!
Jméno: sduke (23.09.2011)
RE: .
Dnes, poprvé a doufám že ne naposledy, musím souhlasit s DANCALLEM. Nezlobte se na mě, ale pokud jedu v koloně, tak se v ní držím a nebudu předjíždět nebo podjíždět. Je pravda že tohle je specialitka řidičů se silnými auty. Prostě to stihnu, kdyžtak se někam vmáčknu. Hovno. Nestihl nic a vmáčkl to do fabie a kvůli jeho bezohlednosti a suverenitě už se někdo nevrátí domů. Když stojí ostatní, tak prostě budu stát taky nebo ať to otočí, pokud může a zná jinou cestu, ale přece nebudu předjíždět. Už jenom kvůli tomu, že je to nefér vůči těm co už tam nějakou dobu stojí a trpělivě čekají.
Jméno: SDR (24.09.2011)
RE: .
Jediný s kým souhlasím je Ondra, napadlo vůbec někoho že ta kolona nestála, ale nastřádala se postupně pomalou jízdou té fabie? Přesně tak jak popisuje Ondra, Asi by tam nikdo nepředjížděl když by fabie dávala přednost protijedoucím, je třeba trochu přemýšlet ;) (osobně nesnáším když někde jedu a na návěs se mi nalepí nějaký chuj který neumí předjíždět a třetí už si nelajzne předjíždět dvě auta
Jméno: LeBlanc (24.09.2011)
RE: .
přesně
Jméno: DANCALL (24.09.2011)
RE: .
To v žádném případě neomlouvá tu Agresivní jízdu měl jet 40 a nejel jinak by to ubrzdil. prostě vina je jasná.
Jméno: nuwmen (24.09.2011)
RE: .
auto sesrotovat ridice poslat na 10let do lagru a jeste by musel platit celej zivot rodine toho mrtveho ridice
Jméno: ondra (25.09.2011)
RE: .
Jako agresivní si představuju třeba najíždění na druhého, lepení na zadek, tzv. zašlápnutí brzdy hned po předjetí, blikání do zpětného zrcátka ve smyslu "uhni ty brzdo" a tak, ale rozhodně bych o každém, kdo jede rychleji, nebo teda rychle, prostě nad limit, neřekl že jede agresivně. V tom je podle mě hodně podstatný rozdíl. To je jako by si tvrdil, že když jedu 150km/h po dálnici a předjíždím ty pomalejší v pravém pruhu, tak jsem vlastně agresivní hova*do... to je blbost. A je samozřejmé, teda alespoň pro někoho, že když předjíždím auto, které jede o něco pomaleji, než je maximální povolená rychlost, tak přeci nebudu dodržovat tu maximální rychlost, ale pojedu tak, abych ho co nejrychleji předjel a tam pak záleží na tom, kdo má jak silné auto a jak moc šlápne na plyn. Takže, kdybych tě třeba na státovce předjížděl, protože by si jel 85km/h, tak bych tě předjížděl tak cca rychlostí 120km/h, protože tak se to auto asi rozjede maximálně na ten daný okamžik, než pak zase uberu na těch cca 100km/h podle tach. Tím pádem už podle tebe asi jedu agresivně...? Nebo se pletu?
Jméno: DANCALL (25.09.2011)
RE: .
Hele na dálnici se smí nejvíc 130Km/h nevím kde jsi přišel na 150????!!!!!
Jméno: ondra (25.09.2011)
RE: .
Nebuď trapnej... Co se smí a co ne, vím taky. To, že sem tam poruším rychlost ještě ze mě nedělá agresivní ho*vado. A ano, když jedu po hradecké dálnici, o víkendu, kdy tam není skoro žádný provoz, tak jedu i 150km/h a i někdy víc. Ono je totiž už stejně jedno, když by se ti něco pos. na autě, bouchla guma, cokoliv, tak to ani ve 130ti nemáš šanci ubrzdit a těch 20km navíc, tě už nevytrhne. Osobně jsem pro zavedení 160ti km hranice na některé úseky dálnic, mezi které patří i ta hradecká, po které nejčastěji jezdím. Jinak, na druhou stranu tě uklidním:-) Normálně, o všedním dnu, když tamtudy jedu, tak si držím rychlost podle tachometru ke 140km/h to je asi tak 130-135km. Víc se stejně moc nedá a aspoň mi to auto tak nechlastá:-)
Jméno: SDR (25.09.2011)
RE: .
S těmi 160km/h to asi moc neklapne, zkoušely to v rakousku na nějakých úsecích a po čase to ztáhly zpět, nehodovost prý zůstala stejná, ale emise se zhoršily. A my jsme ve státě kde si jeden ekokot dupne že jde z dálnice moc spalin, druhý že to dělá kravál a třetí že jeho š120 nedosáhne na maximálku, takže se to asi neujme, já si jen hlídám abych mimo obec nejel o více než 50km/h rychleji a to mi ke štěstí stačí...
Jméno: DANCALL (26.09.2011)
RE: .
Jo třeba ve Švédsku mají 110Km/h.
Jméno: ondra (26.09.2011)
RE: .
Jo a v Německu mají zase místy i neomezenou:-)) A tam pak musíš opravdu fest koukat do zrcátek když chceš do levého, jinak tě smahne frajer v Porsche a pokud to přežiješ, tak to ještě odprdneš s plnou parádou... .
Jméno: SDR (27.09.2011)
RE: .
V německu je neomezená všude kde není omezená značkou, že by nějak extra lítaly se mi nezdálo, až na pár jedinců a hlavně tam stačí dát blinkr a můžeš přejet, protože se vedle tebe nikdo necpe, ne jako u nás kde dáš blynkr a čekáš než tě někdo pustí, za půl minuty se nasereš a někomu to tam prostě střihneš. Je třeba si uvědomit že je to tvůj život a né že jsem v právu, mě se nic stát nemůže protože mě chrání (český) zákon
Jméno: Kakamil (26.09.2011)
Mercedes SLS
Kokotí hlava v krásným autě...
Jméno: kolohnát (26.09.2011)
????
Já nevím chlapi, ale tak něják tady vůbec neřešíte situaci, že řidič fábie začal odbočovat dřív, než začal ten druhej předjíždět..nikdo z vás neví jak ta kolona byla dlouhá..
S*re mě jak tady bráníte řidiče Merglu..kdyby to napral do stromu tak většina z vás napíše "patří mu to, jel jako deb*il"..a ted je to svatoušek, když zabil někoho jiného..?

Nechcete se zamyslet spíš nad tím, proč musel zemřít člověk při dopr. nehodě v obci???!!!! V obci kde je přitom údajně povolená 40km/h??!!! Hergot, stačilo dát nohu z plynu..


Jméno: Mikes (26.09.2011)
RE: ????
Tak to jsem se tu snažil taky říct.
Naprosto s tebou souhlasím
Jméno: pete (26.09.2011)
RE: ????
To sice máte pavdu.Toho člověka v mercedesu znám osobně a myslím že na Olomoucku je docela známý a známý je i styl jeho jízdy.Denně jezdím i po této trase,tak vím jak se v omezené 40km rychlosti někteří řidiči chovají.Nejsem zrovna slušňák ale na silnici docela žasnu co se děje když já v tomto místě překročím rychlost o 5km/hTo se plazím jako šnek.
a pan E..l to přepískl až moc, ¨tak nevím proč ho hájit
Jméno: Kozlik Sikula (27.09.2011)
RE: ????
Pokud se šetřením PČR dojde k závěru, že je jediným viníkem, tak ať mu to osolí, s tím tady asi nikdo nemá problém. Jde o to, že tady byl odsouzen na základě několika fotek a krátkého popisu, o kterém ani nevíme, zda je kompletní, a v neposlední řadě na základě toho, že jezdí ve velkém zlém drahém Mercedesu, který žere malý děti, že?
Skutečně mohl jet jako hovado, mít v žíle a podobně, a řidič Fabie může skutečně být obět. Ale být to tak taky nemusí, spousta "taky řidičů" je schopna s pravým blinkrem odbočit doleva, protože je zrovna napadlo, že to takhle bude lepší...
A dokud se tohle nevyřeší, diskuze by podle toho měla vypadat, a né že *vy víte kdo* tady bude dělat rychlé soudy...
Jméno: DANCALL (27.09.2011)
RE: ????
Hele jel rychle? jel! takže není co řešit!
Jméno: Kozlik Sikula (27.09.2011)
RE: ????
Já nevim - jel? Jak to víš ty?

Jen tak na okraj - podle rozhodnutí Nejvyššího správního soudu tě jako řidiče nezprostuje povinost dát přednost jen to, že někdo jede rychleji. Tzn. že i když někdo jede na relativně přehledném úseku rychle a ty mu nedáš přednost, pak jsi viník ty...
Jméno: kolohnát (27.09.2011)
RE: ????
Což to určitě máš pravdu.. Ať už byla vina na kterékoliv straně, zemřel člověk, navíc v obci a to by se podle mého nemělo stávat.. kdyby to tolik nepřepísk, skončilo to jen banální nehodou..

Já nevím jak vám, ale mě smrt v autě připadá jako jedna z nejzbytečnějších smrtí..
Sumasumárum řidič MB nehodu způsobil a s tím si nese všechny následky..pokud ho z toho někdo šikovný nevyseká..
Jméno: DANCALL (27.09.2011)
RE: ????
Kdyby jel předpisově tak by se nejspíš nestalo vůbec nic protože ten mercedes by to ze 40 ubrzdil na pár metrech a ke střetu by vůbec nedošlo,a kdyby jo tak ta fabia by měla ochránit řidiče při bočním nárazu do 50km/h
Jméno: Kozlik Sikula (27.09.2011)
RE: ????
Jako já neřikám, že za to nemůže, jen říkám abyste ve vynášení soudů byli opatrní, protože není jisté, že za to může.
Boční náraz při 50km/h je ukrutná rána a nemyslím, že by z toho šlo nějak rozumně vyváznout. Ale podle poškození to tady asi bylo víc
Jméno: DANCALL (27.09.2011)
RE: ????
Na boční náraz v 50 byla testovaná už i Felicie takže i ona by měla ochránit posádku před tímto nárazem takže ve 40 by fábia odolala na 1* ale na fotkách je vidět že ten mercedes tou fábií téměř projel skrz na skrz takže jel rychle a proto o vině není pochyb!
Jméno: SDR (27.09.2011)
RE: ????
Jasně, v 50km/h by se ta tvoje šáde roztřídila na plast a kov. Boční nárazy se testují ve 27km/h, jak auto tak ani člověk není uzpůsoben na boční nárazy
Jméno: DANCALL (28.09.2011)
RE: ????
Ve 27 nebo 29 se to testuje na náraz na kovový sloup podobný jako je na trolejové vedení.
Jméno: ondra (28.09.2011)
RE: ????
Z boku? V padesáti? Si asi opravdu z jiný planety... . Navíc, pokud třeba nemáš pásy, tak se umlátíš o boční okno, nebo sloupek a nemusí to být ani ve 30ti km rychlosti. Měl si někdy rozdělané dveře u felicie, nebo fábky? Asi ne, protože pak by si tomu nemohl tak věřit. Ty dveře prokopneš nohou... . Jediný co na tom boku jakštakš podrží, je sloupek. To ostatní je 0,5 plech s výztuhou z 1mm plechu a to fakt asi nenadělá zázraky:-)
Jméno: DANCALL (28.09.2011)
RE: ????
Hele kdo jako nemá pásy!!!!!!!!! ja no to ses asi pos.....!!!!!! ne!!! nic takového neexistuje jasný!!!!!!!!
Jméno: ondra (28.09.2011)
RE: ????
S tebou to prostě nemá cenu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! se o něčem bavit:-)
Jméno: DANCALL (28.09.2011)
RE: ????
Hele co nemá cenu? prostě tenhle pojem neexistuje že někdo nemá pásy a u mě už vůbec ne!!!!
Jméno: Mikes (28.09.2011)
RE: ????
Tak jsem koukal na EURONCAP.
Boční náraz auta opravdu provádí v 50 km/h jak říká Dancall. Ve 29 km/h provádí náraz na sloup.
Když se podíváš na náraz v 50 km/h, jak fabia dopadla a jak dopadla tady. Velký rozdíl.
Pokud se někomu nechce hledat, tady je odkaz.
http://www.euroncap.com/tests/skoda_fabia_2000/75.aspx a můžete se podívat na video
Jméno: Kozlik Sikula (27.09.2011)
RE: ????
Ještě podklad k tomu, že není vše černobílé, jak se nám tady *vy víte kdo* snaží nabulíkovat
http://www.autoweb.cz/odbocovani-doleva-a-vina-na-dopravni-nehode/
Jméno: kolohnát (27.09.2011)
RE: ????
tak tak..jak nemáš svědky si nahranej..slovo proti slovu a pak už jen záleží, jak se s tím příslušný orgán chce babrat..

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Doporučujeme

Levná alu kola
Alu kola, elektrony, litá kola, hliníková kola.
Povinné ručení
Kalkulačka, povinné ručení porovnání všech pojišťoven v ČR.
Autopůjčovna Praha
KV car - autopůjčovna Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.
Horská a Dětská kola
Vyberte si horské či dětské kolo v e-shopu či Pražské prodejně

Nové fotky

Z diskuze

to víš.. nejdřív hlavou o čelní sklo, hned ti tělo polštář vrátí zpátky.. pak hlavou o… zobrazit

tak v zimne když mate zimní pneu tak to sedí lip na silnici mate kratší brzdnou drahu ale… zobrazit

Myslím, že je z fotek docela viditelné, kdo měl koho v protisměru... . A tuším, že jsem… zobrazit

Nasral to pěkně do sloupku. Jen tak dál. Čím míň motorkářů na silnicích, tím lépe.... zobrazit

Co už se zde ovšem nedočtete je to že řidič feicie nebyl zas tak uplně při smyslech, ti kdo… zobrazit

Anketa

Uvítali byste v osobních vozidlech černou skříňku?

65.5 % 65.5 %|36
5.5 % 5.5 %|3
29.1 % 29.1 %|16
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil | autorská práva a ochrana osobních údajů |