Dopravní nehoda - Bezohlední řidiči náklaďáků

1
Kraj: Plzeňský
Obec: Plzeň
Datum nehody: 08.11.2010
Zveřejněno: 19.08.2011
Kategorie: Nepozornost, spánek

Nehoda se stala dne 8.11.2010. V Plzni na sadech pětatřicátníků se srazil Citroen Saxo s nákladním vozem. Nikdo nebyl zraněn, jen pár lidí bylo v šoku, ale autíčko dopadlo zle. Řidič nákladního vozu neodhadl šířku křižovatky a mermomocí se chtěl natlačit za kolonu aut stojící před ním, bez ohledu jestli před ním někdo stojí a doslova vytlačil moje auto ze silnice. A jediné co mi pak na to řekl bylo, promiňte já vás neviděl, ale přitom před tím nám řekl že na nás troubil a že jsme mu tam vjeli. No chápete to?? :) Naštěstí autíčko už je zas pojízdné, sice pár šrámů zůstalo, ale život je přednější než pár plechů:)

Příspěvek zaslala: Ewulinecka019

 

Nejnovější fotky z nehod: kraj Plzeňský

Černé ovce na silnici
Zavinili jste vážnou či smrtelnou dopravní nehodu a snažíte se s tím vyrovnat? Nebo jste se vy nebo někdo z vašich blízkých stal obětí vážné dopravní nehody nebo vám po ní zůstaly vážné zdravotní následky a vy se s tím učíte žít? Prosím, ozvěte se. Právě vaše příběhy hledáme pro pořad České televize Černé ovce na silnici. Stačí napsat na mail cerneovce@chcizit.cz.

Diskuze ke článku - Bezohlední řidiči náklaďáků

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: Kozlik Sikula (19.08.2011)
.
A vy jste stála na přechodu?! A v jakém pruhu? V levém nebo v pravém?
Jméno: SDR (19.08.2011)
Citröen není autíčko ale Francouzská m*d*a.
Tak z toho textu ti nevěřím ani to rozbité okno. Navíc osobák v těchto místech je opravdu blbě vidět a mnoho důchodců si to neuvědomí a takto to dopadá, taky jsem takhle před sebou hrnul v koloně oktávku2., ale babka (cca 65) asi pochopila že když jsem před sebe jedno auto pustil tak nepočítám s tím že tam vjedou zipem dvě a raději ujela do centra (Tábor).
Jméno: LeBlanc (21.08.2011)
No chapete to???
Ja to docela chapu. Chápu i to, že když tě ťuknul jeden náklaďák, že jsou všichni bezohlední a dle textu, co jsi napsala, chápu i co budeš za řidičku!!!
Jméno: DANCALL (21.08.2011)
RE: No chapete to???
No na jedné straně Prase v kamionu a na druhé ženská tak to bude asi 1:1
Jméno: Iceman (22.08.2011)
RE: No chapete to???
a vse nam to hezky zhodnoti nedospelej Dancall v diskuzi. Diky. Well done
Jméno: HonzaM (21.08.2011)
Hotová tragédie!
Nezlobte se, ale musím se smát! O takovémhle ťukanci mluvíte jako o hotové tragédii viz.: pár lidí bylo v šoku, autíčko dopadlo zle, pár šrámů zůstalo, ale život je přednější než pár plechů...Vždyť má jen promáčknutý bok a takové ťukance se ve městě stávají běžně, každý řidič to bere normálně, jen vy z toho tady děláte tragédii. Podle fotek mi spíš přijde, jestli ste se mu tam náhodou nepřipletla vy? Je vidět, že kamion jste viděla opravdu jen z dálky, protože jinak byste takhle nemluvila. Ono se ve městě motá jinak se Saxem a jinak se Scanií...
Jméno: Honza Fast (21.08.2011)
Zajímal by mě závěr nehodářů...
Na obrázku vidím řadu aut v pravém pruhu a Scanii v levém. To Saxo stojí někde mezi, ale největší prase je řidič Scanie. Možná by to chtělo osvěžit jízdu v jízdním pruhu a nemuselo se to stát... Nevím, že by v Plzni byla křižovatka se třema pruhama pro odbočení vpravo.
Jméno: Firel99 (22.08.2011)
Formik
Pánové, trošku inteligence a pochopení do diskuze. Pro každýho je toto jinak velká nehoda,já osobně dle svých zkušeností věřím,že pro řidičku to musela být velká nehoda, protože se jí to určitě nestává každý den.navíc člověk se lekne když se mu vysype okno,auto vydává naříkající zvuky a vedle sebe vidí motat se přibližující kolo kamionu jak zabijáckou turbínu.A tento zážitek zůstane v paměti jako velice silný i když se to z fotek a v klidu doma od počítače zdá jako prkotina.
Jinak Saxo nehodnotím,ale pro ženskou do města je to ideální a navíc pořád ještě pěkný auto,takže si ty hvězdičky ve slovech nechte pro sebe.Každý máme rád jiná auta. Moje bývalá Saxo 1.1 měla(1999)a až na nulovou výbavu a stále upadávající a korodující výfuk to bylo fajné mrštné auto.Vyměnila ho za Matiz(2004/5)1.0 v plné palbě.Ale to už tak pěkně nejelo.
Jinak každopádně je tahle nehoda na euroformulář.kolik z vás ho umí správně vypsat a chovat se správně po nehodě hm?
Jméno: HonzaM (22.08.2011)
RE: Formik
Já to taky beru, ale jen mě prostě naštvalo to ,,bezohlední řidiči náklaďáků". Vím jaký to v tý kabině je a vím, že to není nic jednoduchýho, vím že projet křižovatkou se Saxem je mnohem jednodušší jak s takovým kolosem. Prostě už mě ser* jak všichni nadáváte na kamioňáky. To je jak kdybych řekl že všichni s fábiama jsou bezohlední protože se nedívají do zrcátek. Tohle všechno je jen a jen o řidičích. Znám kamioňáky slušný, ale znám i pár prásátek, to samý, že znám lidi s fabiema co jezdí slušně, ale taky ty co ohrožujou ostatní.
Jméno: DANCALL (22.08.2011)
RE: Formik
Pravda ale je rozdíl prase ve Fabii a prase v Kamionu!
Jméno: HonzaM (23.08.2011)
RE: Formik
A jakej je v tom prosím tě rozdíl, to mi teda pověz =D
Jméno: DANCALL (23.08.2011)
RE: Formik
No teda sakra velkej!!!! Fabia asi 1180Kg +- a Scania asi 30 000Kg +- a o velikosti nemluvě. Ono když nějaké prase ve Fabii sejme osobák tak tam je šance že to ten druhej přežije a ještě když budemít třeba A6 nebo A8 tak je to jisté. ale když ho sejme kamion tak ta šance je téměř nulová! Prostě kamiony jsou postrach silnic a když za volantem sedí šílenec tak je to katastrofa prostě 30 000Kg je nesrovnatelně horší než 1300Kg!!!
Jméno: nuwmen (23.08.2011)
RE: Formik
40 tun dancku celkova hmotnost
Jméno: HonzaM (25.08.2011)
RE: Formik
To sice máš pravdu, ale uvědom si, že za značnou část nehod s kamionem si můžou právě ti osobáci...Kamion ti nepředjíždí 130 v nepřehledným úseku třeba...Navíc si spousta řidičů v osobáku prostě neuvědomuje, že kamion nezabrzdí na 2 metrech. No jo ale držkovat dokáže každej, ale pak si uvědom jak se k tobě třeba dostalo to jídlo co baštíš nebo to v čem bydlíš. Bože díky ti, že nemám tak omezené názory!!!
Jméno: DANCALL (25.08.2011)
RE: Formik
Ano máš pravdu ale co případy kdy se řidič kamionu nevěnuje řízení a prostě jede jako prase!? myslíš že jich je málo?!! zrovna tu je jedna nehoda zatím bez komentáře bylo štěstí že to naněkoho nepřevrhl na tom kruháči a navíc existuje něco jako Železnice a také Říční doprava! jo za zlatých časů Pánů Koumáků to fungovalo i když nebylo tolik kamionů a když přeci nějakej vyjel tak za volantem seděl skutečný PROFESIONÁL a u autobusech ani nemluvě né jako dnes kdy tam posadí někoho kdo se ani u lopaty nechytí!!!!! no nemám pravdu??????
Jméno: Mailo (25.08.2011)
RE: Formik
Ono je to taky o tom jak to dnes vypadá na silnicích. Ti profíci jak ty říkáš už nemají nervy na těch silnicích jezdit. Protože kdysi byl řidič někdo. Dneska jsi to poslední hovno. Všichni mají akorát plnou hubu keců, ale nikdo neví jaké je to sedět za volantem takového kolosu. A vidím to dnes a denně jak jsou řidiči osobáků bezohlední k busům i náklaďákům. Samozřejmě, že se najdou i profi řidiči, kteří se chovají jako prasata, ale těch zase není tolik jako prasat v osobácích. Psychotesty měly být dávno zavedeny i na sk.B :)
Jméno: DANCALL (25.08.2011)
RE: Formik
Ono se stejně dá všechno obejít nebo podplatit.
Jméno: HonzaM (25.08.2011)
RE: Formik
Souhlas! Kolikrát autobus bliká ale prostě ten s osobákem je král...To samý jak když jedu s náklaďákem a předjíždí mě osobák zprava a ještě mě málem vezme bokem. Zažil jsem kdy mě i polskej kamion ve vsi předjížděl 80kou. Tak kde to sme? Takový lidi prostě nemaj na silnici co dělat. Takže prostě blbce potkáš v osobáku i v náklaďáku.
Jméno: ondra (26.08.2011)
RE: Formik
Jj, dneska mě podjel přes křižovatku boreček v nějakým tak dvacet let starým krámu a když jsem na něj zezadu bliknul, jako že je deb**, tak nelenil, normálně skoro vstal od volantu a vyfakoval mě otevřeným střešním okénkem. V tu chvíli bych mu hned z fleku přál někde v zatáčce strom:-) Měl štěstí, že jsem si ho hned nevšimnul, protože jsem koukal na auto přede mnou, jinak by tam místo prostě neměl... . Ujedu tak dva km a tam jede dědek na kole uprostřed silnice, tak jsem ho vytroubil, povidám mu, že se tam motá jako vítr v bedně a on že prej, ať jedu za ním a nes*eru... . Včera mi zase jeden pumpičkář ( rozuměj cyklista) vyjel ze stezky přímo do cesty, aniž by se vůbec podíval, jestli tam něco nejede. Ten měl kliku, že mi v protisměru nic nejelo a že jsem stihl alespoň nějak zareagovat a vyhnout se mu, protože jsem ho přes ty zasr* keře zahlédl až na poslední chvíli, jinak by asi dopadl hodně zle. Když jsem na něj pak na zastávce čekal, že si trochu ulevím a zeptám se ho, jestli náhodou není tak trochu idi*ot, tak bylo krásně vidět, jak mu to asi došlo a čekal kus za mnou, až mě to přestane bavit a ze zastávky odjedu:-) Pak normálka pokračoval v krasojízdě dál... . Pak mám i pár videí, kdy už došlo ke slovní potyčce ze strany těch rádoby poškozených a mě. To proto, že se tím jistím proti tomu, že by mi třeba některej z nich chtěl vykopnout dvěře od busu, nebo něco jiného. Oni pak jak totiž vidí, že si je ten druhý natáčí, tak se hned chovají úplně jinak. Najednou žádný nadávky, ale koktaj, blekotaj a nakonec vlastně nic:-) To mi třeba borec z odtahovky nedá přednost, mineme se o pár čísel, on nelení otočí se a ještě mi jede na zastávku nadávat, že na něj najíždím, nebo blb na kole se diví, že když mi vyjede z vedlejší do cesty, kde mmch nemá co dělat, protože souběžně vede stezka pro cyklisty, že tam najednou nemá pro sebe místo a ještě držkuje. Prostě si je od jisté doby natáčím telefonem, páč se pak najednou chovají úplně jak beránci. Ne, prostě mě to fakt někdy vytáčí, protože ty lidi si neuvědomují, že to nejde zastavit na fleku, jako třeba osobák a že když se zastavím o něj, tak on bude ten, kdo to nepřežije a nepřežije to jen kvůli své blbosti a omezenosti.
Jméno: Iceman (26.08.2011)
RE: Formik
Kruci, tu praci muzou zmenit pokud by chteli. Zdravotni sestra to nema tezke, postacka, ucitelka? I obcodni zastupce ktery jezdi osobakem to ma tezke, i ja na IT to mam tezke :) Jakakoliv prace je tezka, proto ji delame za mrzky peniz ne? Nicmene stranu koukat za jizdy na film na notasu, nebo mit nohy na palubce v 40ti tunovem kolosu pohubujim se rychlosti 90 km/h nesvedci o moc velke ohleduplnosti a domyslivosti.
Jméno: HonzaM (27.08.2011)
RE: Formik
Ano, to není moc ohleduplný ale nechovají se takhle všichni!! U mě nemůže mít za jízdy přítelkyně ani noťas na klíně a plyšáky mám, ale jejich místo je na posteli. Nemám ani na okně nic pověšenýho. Tuhle jsem jel s kolegovým autem a ty jeho kraviny všude mi docela vadili a jak někdo může jezdit s rozevřeným noťasem nechápu už vůbec. Takže se dívej i kolem sebe a uvidíš, že ne všichni mají okno zas.aný hovadinama. A ono co si budem povídat, dneska se vyrábí i rádia s DVD pro osobáky a znám jich plno co si to vesele pouští za jízdy, takže to nejsou jen kamioňáci. A Ondro s těma pumpičkářema souhlasím, oni se spolíhají na to že jedou při kraji a nic se jim stát nemůže. Tuhle si taky jedu po silnici a z vedlejší silnice z kopce dolů se mi tam najednou vyřítí cyklista a ani se nepodíval a ani nepřibrzdil, přitom vjížděl na hlavní. A málokdo z nich zvedne tu pracku aby ukázal že odbočuje. Na stejný silnici jedu s osobákem za autem, rozestup tak na jedno auto a hle, stejným způsobem jak onen cyklista, mi tam vjede auto, ani se nepodíval a měl to štěstí že se trefil přímo do tý mezery na jedno auto.
Jméno: SDR (26.08.2011)
RE: Formik
Asi takhle (statistika za rok 2009)
•Řidiči nákladních vozidel o hmotnosti nad 12 tun zavinili 4,5 % dopravních nehod z celkového počtu dopravních nehod zaviněných řidiči motorových vozidel.
•Při nehodách zaviněných řidiči nákladních vozidel o hmotnosti nad 12 tun bylo v roce 2008 usmrceno 4,0 % z celkového počtu usmrcených osob při nehodách zaviněných řidiči motorových vozidel.
A řidiči nákl. dost často zabijí sami sebe
Jméno: baatar (27.08.2011)
Vy jste zase vsihni chytri
Myslel jsem,ze lide zde diskutujici jsou trochu vice na vysi...ale protoze se nehoda stala zensky,tak jsou najednou vsichni mistri, kterym by se to nikdy nestalo. Panove, neni vam to blby? To,ze auto stoji uprostred muze byt zavineno nejen tim,ze by ridicka jela uprostred,ale take odtlacenim kamionem k cemu se prida i podvedome uhybani volantem, kdyz se do me tlaci nakladak. Vsechno ostatni je pouze vase spekulace. Takze si myslim,ze utoky na umeni ridice - zeny neni vubec na miste, stejne tak jako nejake ubohe kecy o tom,ze citroen neni auticko ale cosi jineho atd. To je vas tady vetsina opravdu tak zakomplexovana?
Jméno: Ewulinecka019 (20.10.2011)
RE: Vy jste zase vsihni chytri
Nemá cenu řešit tady jejich frajerský řeči.
Kdyby to byla čistě moje vina tak to sem ani nedávám ale opravdu mě kamion vytlačil z pruhu.
Co dodat.
Po nehodě ke mě řidič kamionu přiběhl jestly jsem v pořádku a že mě neviděl,že ho to mrzí.
A poté co přijela policie obrátil a tvrdil že na mne troubil.
Nic méně já překážku na křožovtace nevytvořila to on měl strčenej zadek ještě v křižovatce,takže je to jeho problém že neodhadlo dopravní situaci a délku svého přívěsu..
Jinak děkuju
Jméno: Ewulinecka019 (20.10.2011)
Dodatek
Jen bych chtěla dodat,že kamion vedle mne zastavil a poté se znova rozjel a doslova nás vytlačil skoro ze silnice...
<br />Svého názoru se nevzdám...

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Doporučujeme

Levná alu kola
Alu kola, elektrony, litá kola, hliníková kola.
Povinné ručení
Kalkulačka, povinné ručení porovnání všech pojišťoven v ČR.
Autopůjčovna Praha
KV car - autopůjčovna Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.
Horská a Dětská kola
Vyberte si horské či dětské kolo v e-shopu či Pražské prodejně

Nové fotky

Z diskuze

Příspěvek smazán administrátorem zobrazit

Jak jsi přišel na to,že "řidič je povinen"pustit autobus? zobrazit

Nevi nekdo, jak to tam presne bylo? Vypada to, jako by se jeden snazil otacet na dalnici. Take mi… zobrazit

No jo, "mladej, blbej" a ejhle, on jako jediný snad přežil... . Náhoda, osud...pásy… zobrazit

takže ty pojedeš na sněhu na letních pneu po hlavní silnici, někdo ti z vedlejší na… zobrazit

Anketa

Uvítali byste v osobních vozidlech černou skříňku?

65.5 % 65.5 %|36
5.5 % 5.5 %|3
29.1 % 29.1 %|16
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil | autorská práva a ochrana osobních údajů |