Dopravní nehoda - Srážka policejního a osobního vozidla

2
Kraj: Pardubický
Obec: Přelouč, Jankovice
Datum nehody: 18.04.2011
Zveřejněno: 29.04.2011
Kategorie: Nezařaditelné

K dopravní nehodě mezi policejním a osobním vozidlem značky Opel Kadet došlo na silnici mezi obcemi Přelouč a Jankovice. Po čelním střetu byla zraněna jak řidička osobního vozidla, tak i dva policisté. Kdo za nehodu může je nadále v šetření.

 

Nejnovější fotky z nehod: kraj Pardubický

Černé ovce na silnici
Zavinili jste vážnou či smrtelnou dopravní nehodu a snažíte se s tím vyrovnat? Nebo jste se vy nebo někdo z vašich blízkých stal obětí vážné dopravní nehody nebo vám po ní zůstaly vážné zdravotní následky a vy se s tím učíte žít? Prosím, ozvěte se. Právě vaše příběhy hledáme pro pořad České televize Černé ovce na silnici. Stačí napsat na mail cerneovce@chcizit.cz.

Diskuze ke článku - Srážka policejního a osobního vozidla

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: LUF (29.04.2011)
...
Podle fotky, ohledně viny není co řešit. Prý největšími piráty jsou kluci v černém BMW a kšiltovce; já bych řekl, že spíš kluci v erárním oblečení, kšiltovce ve Škodovkách s nápisem Pomáhat a chránit.
Jméno: nuwmen (29.04.2011)
RE: ...
Pánove od POlIŠU nejezdi podle predpisu a to kazdej snad ví !!!)
Jméno: Gošín (29.04.2011)
RE: ...
Možná honili zloděje, tak jeli rychle.
Jméno: Firel99 (29.04.2011)
RE: ...
Bobani,já bych taky řekl,že to je asi jejich vina,ale čert ví jak to bylo.já se vždy divím co všechno za mýty si ještě lidi o policajtech myslí.Přitom kdyby jela pošta nebo telekom jako prase tak si toho nikdo nevšimne a nedává to do novin.možná že zrovna když okolo vás proletíme bez majáků tak to znamená že je třeba nesmíme použít kvůli momentu překvapení,občas azse proto aby řidiči před námi nezpanikařili a nezaduply nám to před nárazníkem, nebo envyletěly ve snaze uhnout ze silnice.
Jméno: nuwmen (29.04.2011)
RE: ...
Ale prece polici nemuzes srovnavat stelekomem apod!Vnemecku kdyz vidi nemec policistu,tak si sere do kalhot a misto povolene 50jede radeji 40 co kdyby nahodou,
Jméno: sduke (30.04.2011)
RE: ...
no já bych řekl že se to děje i tu... a řeknu vám, že jsem dost nas*anej když jedu po okresce 90km/h nebo 100km/h a najednou kolona. Policejní auto jede 70km/h a za ním dalších 5 aut, protože je mají strach předjet. Stejně tak nechápu, když jedu po dálnici a předpisově, tak jako auto předemnou a řidič předemnou uvidí policejní auto( je jedno jestli stojí u sjezdu nebo jede) a dupne na brzdu, že pomalu stojí na fleku... proboha PROČ? když je u nás povoleno 130km/h, PROČ bych měl jet kolem policie 100 nebo dokonce 90km/h na dálnici??
Jméno: Looky (30.04.2011)
RE: ...
Já osobně jsem již několikrát takto jedoucí policejní vozidlo předjel a nikdy jsem s tím problém neměl. Vždy to ale bylo v rámci dodržování předpisů a nikdy mne za to nestavěli. Ale otevřeně vám řeknu,že v našem státě bych policistu dělat nechtěl a je mi těch kluků docela líto... úspory na phm..atd... Připadá mi to tak,že stát by chtěl z hovna uplést bič a ještě s ním práskat.
Jméno: SDR (01.05.2011)
RE: ...
Jednou jsem měšťáky předjel mimo obec ve 140km/h a nikdo si mě nevšiml, asi o rok později jsem je na podobném místě předjížděl v 95km/h, jen co jsem dokončil předjíždění tak si mě zastavili, nebyl jsem schopný říct proč jsem předjížděl řádně ozbnačené policejní vozidlo kteé jede 90 (přišlo mi hloupé říkat jim že to jsou jen blbý měšťáci) tak mi daly dýchnout a říkaly že to je překračování povolené rychlosti atd, načež jsem začal držkovat že jsou mimo své teritorium a rychlost nemají nijak změřenou (mají jen trojnožku a ta je jim zajízdy v kufru platná...) tak začaly prskat že jestli mám nějaký problém tak zavolají státní a ti mi zkontrolují výhled z vozidla a osvětlení. Když jsem poukázal na partičku motorkářů kteří už od pohledu překračovaly rychlost tak mi odpověděli že motorkáře je marný chytat...
Státní předjedu jen když jedou opravdu pomalu (tak abych se při předjíždění vešel do limitu) A ty švestky (zejména Celní Správa) co postává na dálničních nájezdech, nakopal bych jim prdele, to že tam mnohdy stojí v zeleni je jedna věc, ale až je tam smete nějaký rumun tak se budou zase všichni divit...
Jméno: nuwmen (01.05.2011)
RE: ...
mas prravdu sduke,Nemuzem srovnavat zapad Snáma ale ty ridici sou da se rict vsude stejny ale nemci to sou pakarny kdo tam jezdi tak ví.Priklad 3proudova dalnice jede se tak nejak svizne pak stau 15km jen tak se to vlece 20kmh popojizdi se obcas to stoji a pak se to rozjede no proste nepochopitelne veci co oni dokazou.Tam sou predpisovi ale tady delaj prasarny
Jméno: Docici (01.05.2011)
RE: ...
Já pokud vidím, že nemají bradavici nebo že nejsou maskování v civilním autě, tak normálně předjíždím. Pokud mě zastaví, že jsem jel rychle, tak ať mi ukážou fotku nebo nemá cenu něco řešit
Jméno: R32 (01.05.2011)
RE: ...
anebo si honili něco jinýho a nečuměli na cestu :o)
Jméno: Docici (30.04.2011)
...
Zvláštní, že na netu tato zpráva skončila tak, že policie šetří, kdo nehodu zavinil. I když je policejní auto v protisměru... Zvláštnost
Jméno: skipp (30.04.2011)
RE: ...
Firel: On je zasadní problém v tom, že když už policejní složka v ČR naprosto selhala v prevenci, tak se uchýlila k represivním metodám. Díky tomu, by hlavně oni měli jít jako první příkladem a nejezdit s prominutím jako ču...., několikrát jsem toho byl taky svědkem a dle pohledu zůčastněných rozhodně nešlo o tajnou akci .. :) Právě proto dávají do novin vás a ne telekomunikace...

Jinak k momentu překvapení, mám dojem, že pokud jedete jako prasata a jste vozidlo s právem přednosti v jízdě, musíte použít výstražné znamení, tedy majáky a houkačku..


Jméno: Kozlik Sikula (02.05.2011)
RE: ...
S tím výstražným znamením nemáš pravdu - policejní vozidlo MŮŽE být označeno a MŮŽE využít majáky. Tedy nemusí. A je pak na nich, aby si to případně obhájili, až si na ně nekdo došlápne, že jeli rychle
Jméno: skipp (02.05.2011)
RE: ...
Aha, diky za doplneni..
Jméno: R32 (01.05.2011)
RE: ...
Oni to právě šetří tak, aby se případ odložil :o) Takhle jednoduše to v týhle republice funguje :o)
Jméno: R32 (01.05.2011)
PRÁT A ŽEHLIT - nic jinýho :o)))))
Jo, benga jezdí jako hovada, protože se jim trest vyhne. Ty by nám měli jít příkladem. Zrovna včera jsem viděl ochcávku s nápisem Pomáhat a chránit, který se zřejmě lehce střetla s dalším autem. Mělo to jen ďolík v blatníku, tak to ani nestálo za vyfocení. K policii vezmou každýho debila, tak se tu nedivte že bouraj :o)))
Jméno: nuwmen (01.05.2011)
RE: PRÁT A ŽEHLIT - nic jinýho :o)))))
Pouzivate nekdo antiradar?Skusenosti)
Jméno: TrojanHorse1 (02.05.2011)
RE: PRÁT A ŽEHLIT - nic jinýho :o)))))
O antiradarech akorat vim, že se dělí na aktivní a pasivní. Ty aktivní ruší signál policejnímu radaru a pasivní tě na něj pouze upozorní. Ale jinak nic víc o tom nevím:) Taky by mě tahle problematika zajímala trochu více...
Jenom doufám, že nás Firel rovnou nezatkne :) I když zajímat se o to není trestný...
Jméno: LUF (02.05.2011)
RE: PRÁT A ŽEHLIT - nic jinýho :o)))))
Je to tady:
http://www.antiradary.eu/cz/clanky/antiradary-a-vyznam-legalni-definice/

Aktivní antiradary pod pokutou 100tisíc (+zabavení auta), pasivní - záleží na jakého policajta a soudce narazíš
Jméno: skipp (02.05.2011)
RE: PRÁT A ŽEHLIT - nic jinýho :o)))))
LUF: a jak se treba resi navigace v aute, to je de-facto taky pasivni antiradar, protoze na ne umi upozornit :)
Jméno: LUF (03.05.2011)
RE: PRÁT A ŽEHLIT - nic jinýho :o)))))
Na tohle téma jsem slyšel rozhovor s policistou. Redaktorka s ním diskutovala o tom, že pasivní antiradar je totéž jako když v rádiu upozorňují na policejní kontroly. Odpovídal něco ve smyslu že je to sice stejné ale antiradary by být neměly. Navigaci asi zkoumat nebudou jestli je připojená k internetu a má nastavené varování. Je prý taky trestné protijedoucího řidiče upozornit na kontrolu bliknutím
Jméno: nuwmen (03.05.2011)
RE: PRÁT A ŽEHLIT - nic jinýho :o)))))
Dobrá ja sem se jenom ptal pasivni antiradar je sice povolen ale policajt vas muze pokutovat i za blbé namontovani na prednim okne,to samí navigace a jeste ktomu pasivnimu antiradaru v zapadni evrope je zakazan to znamena ze napriklad v nemecku ho nemuzete mit ani v prihradce )
Jméno: nejakyclovek (18.05.2011)
RE: PRÁT A ŽEHLIT - nic jinýho :o)))))
pasivni antiradary nejsou z hlediska zakona 361/2000 vubec povazovany za antiradary
Jméno: Firel99 (03.05.2011)
Zkušenosti
Je mi jasný,že každej máte jiný zkušenosti se vším,ale kroutím nad hlavou jak jsou tady všichni chytří a radí co bychom dělat měli nebo neměli jako kdyby tuhle prácei dělali 20let. Tak si ji zkus dělat a nebo mi do toho nekecej.Kolikrát ani nevíš jak se rozhodnout v daný mžik.A když to bude blbě tak ispekce na to má fůru času aby to prověřila proč si se tak rozhodl a jaké to má následky a to je stres rozhodnout se za půl vteřiny správně.Brzdit by na dálnici fakt nemuseli,prtože když to vidím,tak stejně brzdí jen cizinci a zrovna ti slušní co ale jedou ve Felicii 140km/h tak aby je Tranďák náhodou nedohnal.Takoví ti machři v A5,BMW 5,Lexus..ti hodnější přibrzdí,nebo ukážou aspoň brzdová světla a zařadí se do pravého pruhu jakože-za mnou nejezděte je to zbytečný já o vás vim.Ta druhá skupiny ví že Transporter nic nemá většinou,jede 140 a tak frčí dál..Policejní auta když se táhnou po okreskách 70 předjíždím i já a troufám si na to i se starou Škodovkou,padž měn to taky rozčiluje jak zbytečně brzdí provoz.Co se týká stání na nájezdech tam stojíme i my a není to proto aby nás sestřelil nějakej Rumun,ale aby sme dobře viděli na SPZky,na telefony,pásy,pozičky apod..
Když su doma tak cajt nejsu tkaže antiradary mně vůbec netankujou.
Ale co mně fakt tankuje jak je tady někdo chytrej a všichni policajti jsou deb..ové a musí jezdit pod majáky,když sami o užívání majáku nic neví a nemá zkušenosti s chování všechy typů řidičů od blondýnky až po důchodce co dělá jak se zachová když za ním jedou majáky a ještě občas i houkají.To je pak masakr.
Jméno: Honza Fast (03.05.2011)
RE: Zkušenosti
Co se týče příslušníků PČR, tak z vlastní zkušenosti vím, že s někým je spolupráce v pohodě, s někým ne. S čím ale naprosto souhlasím, že někteří řidiči dokážou neuvěřitelný věci, když mají za zády houkající auto. Někdy o něm neví, někdy se neuhnou schválně, někdy to zaflekujou v nepřehledný zatáčce... A vše to je jen o jednom. Stačí za volantem přemýšlet a předvídat. Mě když houkám, tak je taky jasný, že kamion nedokáže zastavit na fleku, ale když tři auta přede mnou rozblikají výstražný, přibrzdí a čtvrtý je těsně předemnou začne předjíždět, to rozum nebere.
Jméno: LUF (04.05.2011)
RE: Zkušenosti
Jednou za mnou taky jeli a najednou zapnuli maják. Čekal jsem že mě předjedou (jel jsem při kraji abych jim udělal místo) ale oni furt jeli pomalu za mnou. Nejdřív jsem nechápal o co jim jde a pak mne napadlo jestli mě náhodou nehoní a nechtějí abych zastavil. Zastavil jsem , zkontrolovali mne, dali mi dýchnout a vynadali mi proč jsem hned nezastavil, že mají na střeše červenou stopku (té jsme si z auta nevšiml). Dřív zastavovali tak, že předjeli a z okénka vystrčili plácačku nebo kužel a bylo to jasný. To už se teď nedělá?
Jméno: SDR (04.05.2011)
RE: Zkušenosti
Mě takhle zastavují často, páč v noci někde číhají tak je prý vyprovokovávám tím že mám žlutý světla a i když mi někdy trvá třeba půl kilometru než najdu vhodný flek na zastavení (bo nerad zacláním na silnici) tak jsem vživotě nelyšel ani pípnutí a na to že stopka kterou mají na střeše není v zrcátku vidět když se mi nalepí za auto jsem je taky z vlastní iniciativy stihl upozornit.
Jméno: SDR (05.05.2011)
RE: Zkušenosti
Tak se hned nečil, i tobě musí být jasný že stát na špici v ná/výjezdu je celkem nebezpečné, zvlášť když se klucí vevnitř dost často náramně baví, chlemstají kafe atd...
Měl bych na tebe dotaz, Firel, jistě znáš ty situace kdy si v klídku jedeš po silnici první třídy/mezinárodní a z ničeho nic je před mostem značka třeba 19t a dodatková tabulka jediné vozidlo 32t. Přitom každý ví že plně naložený náklaďák má 42t, nevíš jak si to autor představoval? Bo i kdybych vyhnal všechy ostatní z onoho mostu tak každý druhý náklaďák tam překračuje hmotnost... už si nepamatuji kde jsem to zjistil, ale každý most by měl unést minimálně 3X více než je na něm povoleno, takže ta značka je tam jen tak aby se to dalo kdyžtak na koho hodit nebo se očekává že se půlka náklaďáků před mostem otočí a pojede okolo po 3. třídě? Přemýšlel jsi nad tím někdy takhle? A takových mostů je u nás hodně :)
Jméno: Firel99 (08.05.2011)
RE: Zkušenosti
No přiznám se, že sem nad tím takle vůbec nepřemýšlel, padž dálničních mostů se to netýká(alespoň sem si nevšiml),každopádně tak jak mi to píšeš mi to přijde jako docela nesmysl, ale to si musíš vyříkat se Znakomem popř. s místním SSÚD,nebo dát podnět na radnici na odbor dopravy o navrhované změně/kontrole oprávněnosti příslušné značky.

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Doporučujeme

Levná alu kola
Alu kola, elektrony, litá kola, hliníková kola.
Povinné ručení
Kalkulačka, povinné ručení porovnání všech pojišťoven v ČR.
Autopůjčovna Praha
KV car - autopůjčovna Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.
Horská a Dětská kola
Vyberte si horské či dětské kolo v e-shopu či Pražské prodejně

Nové fotky

Z diskuze

Dancall: ty jsi takový hlupák a nebo tady opravdu tak dobře hraješ?? zobrazit

Luboš:Tak promin,já jsem to tak nemyslel,nebyla to žádná narážka natu nehodu.To ani… zobrazit

Nepochopil si, ze ten web je parodujuci?  zobrazit

Aj keď to na poškodení auta nevypadá, sám nechápem, ale je to tak. Išiel som 60.kou a keď… zobrazit

.....asi vezl ovoce a zeleninu.... zobrazit

Anketa

Uvítali byste v osobních vozidlech černou skříňku?

64.4 % 64.4 %|29
6.7 % 6.7 %|3
28.9 % 28.9 %|13
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil | autorská práva a ochrana osobních údajů |