Dopravní nehoda - Citroen C4

1
Kraj: Moravskoslezký
Obec: Ostrava
Datum nehody: 11.06.2007
Zveřejněno: 31.12.2007
Kategorie: Hrubé porušení pravidel | Kamiony

Nehoda se stala v Ostravě v blízkosti hokejové haly Čez Aréna.Ze sjezdové rampy sjížděla nákladní Scania a odbočovala vlevo přes tramvajový pás,řidič mě přehlédl,nedal přednost a narazil do mého levého boku čímž mě vychýlil ze směru a narazil jsem do sloupu veřejného osvětlení.Měl jsem jen drobná zranění,řidiči Scanie se pochopitelně nic nestalo.Stáří citroenu bylo pouhé 4 měsíce a škoda byla vyčíslena na 375 tisíc,jedinou záhadou zůstává proč nevystřelil ani jeden airbag.

 

Nejnovější fotky z nehod: kraj Moravskoslezký

Diskuze ke článku - Citroen C4

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: MRAK (31.12.2007)
Airbagy
Decelarace nebyla tak veliká aby jednotka pocítila nutnost odpálit airbagy?
Jméno: Radeczek (31.12.2007)
RE: Airbagy
Airbagy určitě nevystřelí s každým ťuknutím. Ten náraz nebyl prostě tak veliký, žádná záhada se nekoná:) A ta škoda 400 000kč je fakt monstrózní, opravdu to nevypadá tak zničeně. Nebo je v tom počítaná i nová lampa pouličního osvětlení:)
Jméno: zbyna2 (31.12.2007)
RE: Airbagy
mno,cena se zdá dosti vysoká,ale když vezmeme,že celá strana u řidiče je k.o. a ten čumák....mno
Jméno: Radeczek (01.01.2008)
RE: Airbagy
No mě se ta škoda zdá vysoká hlavně proto, že já bych za těch 400 táců koupil nové auto:D Kolik stojí nový citrón c4? 500 000kč?
Jméno: Hanz (01.01.2008)
RE: Airbagy
Nová C4 výjde na 475 000,cena se vyhoupla protože byla zvlněná celá podlaha,na fotkách to nevypadá tak hrozně jak to ve skutečnosti bylo.
Jméno: Hanz (01.01.2008)
RE: Airbagy
Samozřejmě že auto bylo odprodáno servisu,koupil ho mladý kluk za cenu okolo 350 tisíc jako lehce bourané:-)
Jméno: Hanz (01.01.2008)
RE: Airbagy
Lampa v tom započítána opravdu není:-) Nevypadá to tak hrozně ale ralita byla jiná,celý přředek + motor a podlaha k.o.Airbagy nestřílí s každým ťuknutím,ale když čelnš najedu na sloup v 75 Km/h tak by střelit mohly.
Jméno: hedgehog (01.01.2008)
RE: Airbagy
75 km/h ? mou odpovědí je pouze smích..
Jméno: Hanz (01.01.2008)
RE: Airbagy
A důvod smíchu?
Jméno: Aloof (01.01.2008)
RE: Airbagy
Nezlob se na mě, já nevim v 75 km/h by to podle mě bylo trochu víc rozstřelený. Navíc když to šlo do lampy. No já nevim. Neříkám že lžeš, ale nezdá se mi to...
Jméno: hedgehog (01.01.2008)
RE: Airbagy
protože kdyby to bylo ve 75 km/h, je ten sloup někde mezi levou a pravou sedačkou :o). tohle vypadá tak na 25 - 30 km/h. a taky proto, že při crash testu při 64 km/h vypadá o dost víc zmuchlaně, a to neletí do sloupu..
Jméno: Aloof (01.01.2008)
RE: Airbagy
http://www.crashtest.cz/?idca=16
Link na crashtest C4....
Jméno: Hanz (02.01.2008)
RE: Airbagy
Říkejte tomu štěstí,haluz nebo jak chcete ale bylo to v 75 km/h.Dokonce i páni policajti podle brzdné dráhy vypočítali tu rychlost ještě krapet vyšší.
Jméno: Hanz (02.01.2008)
RE: Airbagy
Ty fotky tu nejsou z důvodu machrování že jsem políbil sloup a vylezl z toho jako pán bůh,ale aby i ostatní viděli že spěchat se nevyplácí a rostřelit se dá i 300 metrů od baráku.
Jméno: pista (02.01.2008)
RE: Airbagy
tak moze byt ze si siel aj 80:) len akurat narazova rychlost bola uz nizsia podstatne :)))) lebo s tych 75km co vypocitali policajti to bli smyky a to predsa spomali rychlost narazu mohla byt tak 40 km a airbagy sa spustaju u vacsiny u 50km narazu lebo do vtedy nemaju ziaden ucinok :) sak vydis sam ze sa ti nic nestalo ta naco sa mali aktivovat ? :PPPP... a kupil by osm si ine auto napr octaviu nez citrojen :PPPPP
Jméno: Hanz (04.01.2008)
RE: Airbagy
Než oktávku v holocaustu tak radši C4 v plné palbě a nebo kdybych si měl připlatit pudu radši do 407 nebo mondea a těmhle autům nesahá oktávka ani k podběhům :-P
Jméno: Michal (09.01.2008)
RE: Airbagy
Svatá slova!
Jméno: hedgehog (03.01.2008)
RE: Airbagy
já tomu říkám jednoduše lež. páni policisté si vymýšlejí spoustu i dost podstatnějších věcí. 75 km/h není rychlost nárazu ani omylem. podívej se na citróna v crash testu při 64, je zničenej mnohem víc a to šel do rovný betonový plochy, ne do sloupu, kde je ta síla mnohem větší. prostě blábol na entou..
Jméno: hedgehog (03.01.2008)
RE: Airbagy
jak jsi mohl narazit do sloupu v 75 km/h, když po městě je povolená pouze 50 km/h ? tomu nějak nerozumím. vysvětli..že by tě scania takhle rozzlačila ?
Jméno: Hanz (04.01.2008)
RE: Airbagy
Jasně,jezdíš poctivě 50 ve městě že?nebo raději 49 co kdyby náhodou,nikdy se ti nestalo že bys jel rychleji.
Jméno: hedgehog (04.01.2008)
RE: Airbagy
ano, jezdím poctivě 50 +/- 2 km/h. chceš mě za to nějak plísnit ?
Jméno: Hanz (05.01.2008)
RE: Airbagy
Ne není důvod,ale nikdy se ti nestalo že si musel něco stihnout a trochu přišlápl plyn?Po tomhle vím že už se to nevyplatí ale chybama se snad člověk učí.
Jméno: hedgehog (06.01.2008)
RE: Airbagy
ne, protože by se mi to mohlo nevyplatit. třeba by ses tomu náklaďáku vyhnul, kdybys jel pade, kdo ví..
Jméno: Hanz (09.01.2008)
RE: Airbagy
Teď už to vím taky
Jméno: drago (30.01.2008)
RE: Airbagy
po městě je sice běžně povolená padesátka, ale pokud jde o prutahovou silnici muze se jet az 80 km/h, znám tuhle krizovatku, a vim ze kolem ní je povolena vyšší rychlost než 50km/h, nevím ve kterém místě se přesně stala nehoda, takže nemůžu říct jestli jel víc nebo ne, ale jen že je možné že rychlost nepřekročil...
Jméno: Tomas30 (02.01.2008)
RE: Airbagy
kdyby si narazil v75km/h do sloupu celne tak ti airback vystreli pokud je funkcni.a nezapomen ze nez si dojel k tomu sloupu tak s ta rychlos kterou ses pohyboval este o neco snizila
Jméno: Quikec (02.01.2008)
RE: Airbagy
Jasně, přesně jak někdo psal. Ta rychlost byla 75km/h před střetem..jenže po dobrždění jsi do toho ťuknul asi tak ve 20-30 :)
Jméno: Bobešek (04.01.2008)
RE: Airbagy
Ty airbagy by vystřelily kdyby nebyly namontovány na francouzské pomstě :-)
Jméno: George (02.01.2008)
Airbagy
Podle mích informací airgaby u fabie střílí při nárazu v rychlosti okolo 25 km/h a pod určitým úhlem nárazu. Tak nám to vysvětlili v autosalonu při koupi...ale nevim...
Jméno: George (02.01.2008)
Airbagy
Podle mích informací airgaby u fabie střílí při nárazu v rychlosti okolo 25 km/h a pod určitým úhlem nárazu. Tak nám to vysvětlili v autosalonu při koupi...ale nevim...
Jméno: George (02.01.2008)
Airbagy
a omlouvám se za opakování, překlep
Jméno: Honza (02.01.2008)
RE: Airbagy
Airbagy nevystřelily proto že čidla jsou u nosníku ale auto narazilo do sloupu a rána šla mezi světla tak proto nevystřelily
Jméno: Web (02.01.2008)
RE: Airbagy
LOL :-))))))
Jméno: Beckham (04.01.2008)
RE: Airbagy
Mozna jsi expert na auta nebo jak si rikas ale arbagy jsou delane abys strelily pri narazu jak tu pisou asi 30KM/H a pravda ze jsou tam cidla a jestli by byli jenom nosniku a hodis to na strechu tak nestreli?????
Jméno: Beckham (04.01.2008)
RE: Airbagy
streli.... tak nepis picoviny
Jméno: Hanz (04.01.2008)
RE: Airbagy
Čidla jsou na nosníku ale pokud vím tak po celé jeho délce,je blbost aby nebyly uprostřed nosníku a po stranách jenom.
Jméno: Marek (02.01.2008)
Já to viděl
Drsné jsem stál pod mostem když do tebe vpálil...Drsná Pecka...
Jméno: Sc0rpik (02.01.2008)
RE: Já to viděl
Nezalezi na miste kde to cidlo je:-) Spomaleni je na kazdem miste auto prakticky stejne:-)
Airbag se vystreli vetsinou v rychlosti od 30km/h-1:-)

A ten naraz nebyl ve 75ti:-) Mohla to byt rychlost na zacatku brzdeni,ale ne rychlost pred razem;.-
Jméno: Hanz (04.01.2008)
RE: Já to viděl
Tak víš že od té doby co do mě vpálil k tomu sloupu jeto asi 10 metrů takže tu rychlost nešlo to tolik zbrzdit,na brzdě sem stál před střetem,po něm už ne.
Jméno: Jozef (04.01.2008)
RE: Já to viděl
tak potom pokazeny tachometer :o)
Jméno: xxx (04.01.2008)
RE: Já to viděl
ste vsichti kokoti nikdo tomu nerozumite volovee
Jméno: Bobešek (04.01.2008)
RE: Já to viděl
No hlavně že Ty tomu rozumíš ufoune....
Jméno: Carter (04.01.2008)
RE: Já to viděl
hej vy ste co za kkti hlupy ked neverite a pritom ste tam neboli,tak zavrite huby lebo nic neviete!!!
Jméno: Hanz (05.01.2008)
RE: Já to viděl
Na jednu stranu máš pravdu ale tohle je volná diskuze tak netřeba si nadávat do kktů.
Jméno: bobr (15.01.2008)
RE: Já to viděl
krtků ?
Jméno: Hanz (05.01.2008)
RE: Já to viděl
To asik ne,tam je digitální.
Jméno: Michal (05.01.2008)
RE: Já to viděl
Ahoj.
I kdyz to vypada cool rikat,ze jsi narazil do sloupu v 75kmh a nic se ti nestalo a take ani autu se zas tak moc nestalo(tim myslim,ze ten sloup se zastavil relativne rychle a nepokracoval dal do kabiny. Koukni se na ty Crashtesty - v 64kmh je to auto az po kabinu sesrotovane a to narazi 2/3 predniho profilu. Sloupy a stromy obecne rezou jako nuz a jdou pekne hluboko do auta. 75kmh byla rychlost kterou jsi pravdepodobne jel v okamziku kontaktu s druhym autem. Ne vsak v okamzik narazu. Myslis si,ze bys mohl jeste jen tak otacet krkem kdyby se auto zastavilo na cca 20cm(tolik kolik prosel sloup do auta) z 75Kmh? Myslim,ze bys uz sem ten prispevek pravdepodobne nevlozil...takze mysli hlavou,ktera Ti nastesti zustala.:-)
A priste vice stesti! Mej se.
Jméno: Hanz (05.01.2008)
RE: Já to viděl
Díky za radu,ale vycházím z toho co mi řekla naše česká policie,pokud sis nevšiml nebráním za žádnou cenu ten fakt že to bylo v 75Km/h.Jen sem ho uvedl a rozjela se kolem toho diskuze,opravdu sem při tom nárazu nestíhal vnímat tachometr,nikdo není neomylný a neví všechno.Pro příště si tam dám kameru aby to bylo přesné.
Jméno: Hanz (05.01.2008)
RE: Já to viděl
A pokud sis nevšiml je asi v polovině stránky hned můj příspěvek že ty fotky tu nejsou za účelem machrování,ale ponaučení(hlavně mojeho)ostatních do budoucna.Až ty si tu vložíš svoji nehodu a budeš ji ,,obhajovat,, taxi potom můžem popovídat.Ono nejlepší je vlízt někomu do diskuze a jak největší borec to rozsoudit.
Jméno: Odborrník (06.01.2008)
Nehoda
Nárazová rychlost 37Km/h,škoda 195 000Kč. Airbagy vystřelit měly,citroen je v tomhle směru dost pozadu,nastavuje velmi nízkou citlivost.
Jméno: Odborrník (06.01.2008)
Nehoda
Nárazová rychlost 37Km/h,škoda 195 000Kč. Airbagy vystřelit měly,citroen je v tomhle směru dost pozadu,nastavuje velmi nízkou citlivost.
Jméno: Hanz (06.01.2008)
RE: Nehoda
Airbagy střelit opravdu asi měli,samozřejmě citroen na svojí straně vinu nevidí,jediné co pro to chtěly udělat bylo poslat tým techniků aby si to auto prohlídly.
Jméno: Radeczek (06.01.2008)
RE: Nehoda
Ty Hanzy, nechces udelat pritrz spekulacím ohledne rychlosti pri narazu a hodit sem sken policejniho protokolu?
Jméno: Hanz (09.01.2008)
RE: Nehoda
Podívám se jestli je doma,zatím sem našel jen z pojišťovny seznam zpravovaných věcí.
Jméno: kavis (08.01.2008)
RE: Nehoda
neni vubec receno ze musi vystrelit.takova rana to podle fotek nebyla. nove auta jsou delane tak aby se to mackalo hodne a zpomalovalo to naraz a pak je ten skelet kolem posadky ktery se nesmi hnout. airbagy jsou delane tak aby nevyletely pri kazdem mestskem tukanci. a aspon se usetrilo par tisicovek pri oprave. jsem vyuceny autoelektrikar airbagy sme brali pomerne podrobne.
Jméno: hedgehog (06.01.2008)
bublina
rána ve 175 km/h a nevystřelí ani jeden airbag ? to by podle mě aspoň jeden vystřelit moh'..
Jméno: Hanz (11.01.2008)
RE: bublina
Vtipálku,si rád středem pozornosti nebo máš nějaký komplex?
Jméno: hedgehog (19.01.2008)
RE: bublina
c) je správně..
Jméno: Pajkus (07.01.2008)
Airbagy
No oni nevystreli kdyz je naraz slaby.... U teto nehody typuju narazovou rychnlost cca 20-25 km/h maximalne 30 km/h jak tu nekdo uvadi..80 km/h tak to je holej nesmysl.... zazil jsem naraz do stromu asi v rychlosti 30 - 40 km/h a auto bylo na odpis.... natoz v 80km/h i podle toho co je rozflakany... to vypada na lehkej tukanec.... je to jen naraznik kterej kdyz se lamal vzal sebou svetla i jiny nesmysly..... Myslim ze clovek kterej rika ze jel 80km/h muze toto rikat jen holkam do patnacti let aby je zbalil, ale nikdo jinej na to uz asi nenaleti..... :-D.... No i kdyz z druhy strany to vypada jak kdybys to tam napail asi ve 160... to jo to se musi uznat.... to je vul
Jméno: Hanz (09.01.2008)
RE: Airbagy
Další odborník na nehody jak vidím,ono záleží v čem jedeš taky.Jestli napálíš s fáčkem do stromu taxe nedivím že je na odpis.No a tvůj výčet že to potrhalo nárazník,tak to francouzi musí dělat ocelové nárazníky když to vzalo sebou dál motor,motorovou stěnu a zvlnilo to podlahu.
Jméno: Mike (09.01.2008)
RE: Airbagy
Proč se vždycky najde skupina kokotů kteří tomu nejlíp rozumí?Jsou to většinou takoví chytráci kteří se nikdy nenabourali nebo slyší vždycky jen něco od kamaráda nebo něco jen viděli.Když už tak napíšu svůj názor a nebudu něco remcat o 15 letých holkách.Jeden člověk tu psal že to viděl a byla to prý pecka,tak co tu hrotíš když si u toho nebyl.
Jméno: Mike (09.01.2008)
RE: Airbagy
A navíc ty hlavo skopová když si pročteš diskuzi není nikde přesně napsané že napálil do sloupu ve 75 ale jen uvedl rychlost 75Km/h.Jestli byla při nárazu nebo střetu s kamionem tu nikde není,to jen hlupáci jako ty si to převedli aby mohli domýšlet nové teze jak to bylo.Nikdo neumí číst hlavně že všichni máte řidičáky frajeři.
Jméno: Radeczek (10.01.2008)
RE: Airbagy
Miku, nevím jak jsi na tom s inteligencí, ale přečti si tu diskusi celou a pořádně. Tohle psal Hanz, to je ten co se mu to stalo:"Airbagy nestřílí s každým ťuknutím,ale když čelně najedu na sloup v 75 Km/h tak by střelit mohly." Střed se sloupem, byl prý v 75km/h.
Jméno: Mike (10.01.2008)
RE: Airbagy
Nemyslím si že jsem génius ale normální člověk,taky psal že není dokonalý a nestojí si za tím číslem,že ho uvedly cajti.Nestojím za ním ale normálně na to pohlížím jako člověk který o tom nic neví,tak nechápu proč ho soudíte když ste u toho nebyli.
Jméno: hedgehog (11.01.2008)
RE: Airbagy
já jsem se zrovna schovával za tím sloupem a ta pecka byla minimálně v 175 km/h..
Jméno: Hanz (11.01.2008)
RE: Airbagy
Vtipný debile,kdybych věděl že tam budeš stát trefil bych ho z druhé strany;-)
Jméno: hedgehog (13.01.2008)
RE: Airbagy
a máš ban..
Jméno: Spendl (26.03.2008)
RE: Airbagy
Sorry chlape,ale já boural dvakrát a jednou čelně do sloupu.. a když se podíváš na crasch testy,tak tekhle dobře by v 75Km/h nedopadl ani hummer:( já bural ve čtyřiceti s fordem a ten sloup mi posunul motor až do palubní desky,vyrval obě poloosy a auto se zlomilo. ochotně ti pošlu fotky. Jen nemám rád,když někdo nadsazuje.
Jméno: zbyna2 (12.01.2008)
RE: Airbagy
Mike:jsi inteligent!
Jméno: Zdena (11.01.2008)
Jízda
Jeniku,Jeniku, já ti to říkal,Příště musíš dávat více pozor !!!
Jméno: MarekOstrava19 (12.01.2008)
HAHA
Haha se jen směju jak se tu hádate..Stojím za řidičem.Já sám jsem debil a nemám ani řidičák ale když jsem tam stál a viděl jak do něho jen ten nákladák tuknul a co to s ním udělalo...Maras...Netušíte co to je za ránku i kdyby ve 20km..Jsem ho viděl jak vystoupil a nevypadal zrovna že by ho to nebolelo...Jinak to auto možná na obrázkách tak nevypadá ale podle mě Debila byl na odpis..Auto na kaši...Prostě nikomu to nepřeji ale chtěl bych vidět co byste tu psali kdyby se to stalo třeba vám...
Jméno: hedgehog (13.01.2008)
RE: HAHA
pravdu, že jsme si to valili po obci rychlostí 75 km/h, pak jsme vrazili do náklaďáku, zbrzdili na 25 km/h a vrazili do sloupu..
Jméno: Ingi (14.01.2008)
rychlost
tak nechci nic říkat ale snad každý by měl vědět že kolikrát vůbec nezáleží na rychlosti ale na místě kterým řidič nabourá...když to trefil tvrdou částí tak to na oko moc rozbité vypadat nemuselo, kdyby to trefil měkkou částí tak to hned vypadá jinak i při nízkých rychlostech...
Jméno: Foli (14.01.2008)
SMIICH
Jako nezlob se, ale nikdo ti nesežere že naraz byl v 70 KM/h. Tohle je max 40, spis tak 30 Km/h. Vhledem k tomu ze crash testy probihaji v rychlosti 64 KM/h proti Deformovatelne prekazce a auta jsou totalka, tak mi nerikej ze tohle bylo v 70 kdyz ten sloup neni deformovatelny. Uplna kravina, v 70 by jsi tady nebyl do sloupu. http://www.auto.cz/magazin/crash/videa/cic42004x.mpg
tady se podivej a trochu premejslej co jsi napsal, to je naraz v 64 rychlosti a bocni v 50, trochu rozdil ne?? nehlede na to ze ten sloup by te rozparal
Jméno: SDR (17.05.2008)
C4
Tohle bych řekl že byl náraz klidně 20 - 30 km/h, jednu C4 jsem spravoval (měla najeto 18000km a typek si nechal ustřelit předek)
Hliníková kapota se ohne snad dřív než se sloupu dotkne, a ten předek je dutej, když není ochraný plast pod motorem a kopne se do jedné strany nárazníku tak se na druhý straně zamele jako rosol) když jsem nárazník nesl v ruce tak jsem se ho bál špatně chytit aby se nezlomil. Myslím že kdyby se s C4 vzal zajíc ve 100km tak proletí až někam k motoru... Prostě to jsou mrdky francouzký a pro toho týpka - kup si radši to mondeo, uděláš lépe :)

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Doporučujeme

Levná alu kola
Alu kola, elektrony, litá kola, hliníková kola.
Povinné ručení
Kalkulačka, povinné ručení porovnání všech pojišťoven v ČR.
Autopůjčovna Praha
KV car - autopůjčovna Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.
Horská a Dětská kola
Vyberte si horské či dětské kolo v e-shopu či Pražské prodejně

Nové fotky

Z diskuze

Beztak to auto bylo posvařovaný a prodaný jako nebouraný...jinak by se to takhle neroztrhlo... zobrazit

Ten kdo jezdí pro Štěrkovny není řidič ale má zřejmě nějaké psychologické postižení.… zobrazit

Jo, benga jezdí jako hovada, protože se jim trest vyhne. Ty by nám měli jít příkladem. Zrovna… zobrazit

Tady je vidět sarkastická česká povaha. zobrazit

Tak to je pech.Jednou si pohoda klídek,ta se podívá někam jinam najednou jede příkopem brzdí… zobrazit

Anketa

Kdo nebo co je podle vás největším nebezpečím v silničním provozu?

30.8 % 30.8 %|4
15.4 % 15.4 %|2
0.0 % 0.0 %|0
0.0 % 0.0 %|0
53.8 % 53.8 %|7
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil | autorská práva a ochrana osobních údajů |