Dopravní nehoda - Čelní střet

3
Kraj: Jihomoravský
Obec: Tuřany
Datum nehody: 01.12.2008
Zveřejněno: 07.03.2011
Kategorie: Nezařaditelné

K dopravní nehodě došlo mezi obcemi Tuřany a Sokolnice na Brněnsku. Řidička vozu Renault Clio náhle vjela do protisměru kde se čelně střetla s protijedoucí Škodou 120. Při nehodě byl na místě usmrcen řidič Škodovky, řidička Clia byla se zraněním převezena do nemocnice.

Příspěvek zaslal: Neznámý

Zdroj: Policie ČR
 

Nejnovější fotky z nehod: kraj Jihomoravský

Černé ovce na silnici
Zavinili jste vážnou či smrtelnou dopravní nehodu a snažíte se s tím vyrovnat? Nebo jste se vy nebo někdo z vašich blízkých stal obětí vážné dopravní nehody nebo vám po ní zůstaly vážné zdravotní následky a vy se s tím učíte žít? Prosím, ozvěte se. Právě vaše příběhy hledáme pro pořad České televize Černé ovce na silnici. Stačí napsat na mail cerneovce@chcizit.cz.

Diskuze ke článku - Čelní střet

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: R32 (07.03.2011)
Dancalle, díly :-)
Škodovky jsou prý bezpečná auta, ale tenhle kus se nějak nevydařil kvůli zadním světlům z Ferrari, červenou barvou z kolekce Ferrari a v neposlední řadě i zavařeným klikám :o)))) Zajímalo by mě co na to Dancall :o)
Jméno: Aloof (07.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Určitě odpoví, že ten náraz nešel na celej předek, ale spíš na stranu ridiče. Určitě škoda života, ale tyhle auta už na silnicích nemají co dělat. Jak se celá Škodovka ohnula je děsivý. Náprava se dostala někam k nohám řidiče. Neměl šanci.
Ten tuzing taky hrůza.
Jméno: ondra (07.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Na to pozor...na takové ty hlášky, že nějaké auto, auta, nemají už na silnici co dělat jsem dost háklivý:-) Je každého věc, v čem jede. Ale zase na druhou stranu, každý by si měl rozmyslet, jestli při náhodném střetu chce mít šanci přežít a nebo mít jistou smrt. A nenazýval bych hnedka tuzingem to, že si někdo dá jiná zadní světla - před pár lety to byla "móda" a zavaří kliky na zadních dveřích. Tady to asi nebyla žádná shnilá neopravovaná plečka a ač se mi červená na autě nelíbí, tak spoustě ostatním ano a proč hnedka posměšně každou červenou přirovnávat k ferarri....vsadil bych se, že tady to byl odstín "červená rally" : nejpoužívanější odstín své doby hlavně na škodovkách:-)
Jméno: DANCALL (07.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Hele pánové tahle nehoda je stará skoro jak tento veb sám a skutečně se ukázalo že Š120 je pro své okolí bezpečnější než třeba Octavia ale i tak si ta neviná žena odnesla těžké poranění nechci domejšlet jak by dopadla kdyby ten vůl měl místo š120 Octavii to by byla na místě mrtvá Š120 to chytla na hranu proto je tak zmačkaná ale Clio to dostalo na celý předek a i tak je rosekané na cucky kdyby to byl předek na předek tak by bylo rozbité víc a co hůř ta neviná žena by možná nepřežila už na pohlet je vidět co byl majitel Š120 za hovado zakytované kliky neschválená světla naštěstí osud rozhodl spravedlivě ale přecijenom měl vybrat jako soupeře alespon Ikarus a né Clio!!!
Jméno: Mikes (07.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Nevím, ale já čtu, že to zavinila řidička v Cliu, nikoli mrtvý řidič ze škodovky. Tedy naopak, kdyby měl octavii, tak by to nemusel přežít viník, nikoli neviný.
Jméno: Looky (07.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
No mne by hlavně zajímalo,kde Dancall přišel na to,že to zavinila ta škodovka?
Mám pocit,že neumí ani číst a pak je zbytečné se s ním o něčem hádat.
Jméno: Mikes (07.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
No, trochu jsem hledal a musím uznat, že Dancall má docela dobrou paměť, nebo štěstí, prostě asi má pravdu.
http://zpravy.idnes.cz/stodvacitka-vjela-do-cesty-cliu-ridic-zemrel-f3p-/krimi.asp?c=A061201_114739_krimi_pei
Tady píšou, že to skutečně zavinil řidič škodovky.
Jméno: baatar (07.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Dancalle dancalle, vzdy si najdes neco co se ti hodi.:-D Tedy - poskozeni renaultu je z pohledu nehody naprosto minimalni - to,ze ma strhane plechy z celeho cumaku nic neznamena - ty jsou tam stejne vic pro paradu nez co jineho, dulezite je, ze ram auta zustal temer neposkozene, nema to zlomene sloupky ba ani praskle okno. To auto obstalo na jednicku, naproti tomu S120 je totalne zdemolovana bez moznosti preziti na jakemkoliv sedadle. A jak je to s tou bezpecnosti? Jak by asi dopadly dve S120 kdyby jely proti sobe? Dopadly by uplne stejne jako dopadla tahle,byly by obe na hadry, tedy opravdu, moderni auta jsou bezpecnejsi. Jsem ochoten o tom s tebou znovu diskutovat, pokud dokazes prinest nejake nezaujate a rozumne argumenty.
Jméno: DANCALL (07.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
No tak úplně asi né ale možná by to jeden znich přežil nejspíš ten co by to chytil na celej předek ale je snat podstatné že ta neviná žena to přežila. Divím se že se ještě neozvala Hanula aby mi zase nadávala.
Jméno: baatar (07.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Tedy pripoustis, ze v pripade srazky dvou S120 nebo alternativnich vozu by byl vysledek pravdepodobne fatalni pro obe posadky?
Jméno: DANCALL (07.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
No možna jo možná ne záleží na spoustě okolnostech.
Jméno: DANCALL (07.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Podívej se na téměř tu samou nehodu Nezvládl průjezd zatáčkou u Plané řidič Fordu Fokus čelně narazil do VW Passat který skončil na střeše v příkopě a je stějně zdemolován jako ta škodovka i přesto že náraz šel možná s překritím 50% řidič samozřejmě na místě zemřel ale řidič Fokusu měl pouze lehká zranění a auto je ve srovnání stím Passatem poškozeno jen lehce takže Né jenom škodovky ano!!!! je vidět pokrok bezpečnosti moderni auto a šunka ze Západu z 80let takže né jenom majitelé škodovek by měly přemejšlet včem jezdí tady bohužel zemřel nevinej no co mi na to řeknete pánové????!!!!
Jméno: R32 (08.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Probírá se tu Škodovka a Clio, ty sem pokaždý vtahneš Oktávky, Passaty a ted i Focuse? Hm, pěkná práce, jdi se léčit :o)))
Jméno: baatar (08.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Ano, stare eskorty, pasaty, golfy - auta z 80 let a dal - to je vsechno stejne, takze mas pravdu, neni to jen S120 a jine. Tady vubec nejde o to, jestli to auto je vyrobene na zapade nebo vychode, myslim,ze prumerne auto z 80let by dopadlo vzdy stejne. jen snad s tou nevyhodou pro S120,ze ma motor vzadu, takze ta nejtezsi vec ji proste nuti se zmuchlat a v pripade prorezle kastle a ramu (jakoze tahle auta jsou rezava vsechna) se proste nekde zlomi atd...jako zde.
Jméno: R32 (07.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Hanule bych se ani nedivil, kdyby nadávala zrovna tobě :o)))))
Jméno: hanula (11.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
to už nemá cenu Dancalle podívej se na tohle a jestli i teď řekneš že je škoda 120 bezpečná tak nevim http://www.diopan.cz/citroenbx/Besip/craschtest_skoda120/craschtest_skoda120.htm
Jméno: DANCALL (11.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Cha Cha Cha Hanulo tohle už tady bylo před nějakym časem naprosto ZMANIPULOVANÁ šaškárna klidně si ji můžeš najít a hlavně jak Iceman tam tvrdil že je to nepořádek že ten beton netrefily přesně atd bylo to poslané mimo rezervu na šířku světla. A ve stejný den testovaly i Nissan Maxima zr 1985 a tvrdí že dopadl lépe to je zajímavé a kde je foto toho nissana ha!!!??? a zvláštní že zrovna Nissan a ještě k tomu Maxima cooo !!!!! no kolik jich asi jezdí u nás ??? opravdu zajímavé jak nedokonalý PODVOD někdo udělal srovnávat dvě auta ŮPLNĚ JINÉ KATEGORIE at už cenové tak i bezpečnostní opravdu zvláštní!!! ale proč tam není Foto té maximy? žeby dopadla jinak? a nebo pravděpodobněji tam žádná nebyla no? A co takhle to otestovat s auty typickými pro naše silnice nooo? cooo!!!??? Npř: VW Golf I,II , Fiesta z 70let,Colt,Kadett,Corsa,Uno,Tipo,Regata,Ritmo,Polo,Brouk,AX,Escort,Orion,R19,R5,Visa,Starlet,Corrola,CRX,Civic,Acord,Ibiza,205,Bravo,atp,atp,atp z 80 a počátku 90let!!!! Uno byla nejdováženejší ojetina Golfů je také dost tak proč Maxima která ani není v nabídce autobazarů (ta z 80let) A zakladatel stránek Škoda virt cz ten test také odsoudil to Firel99 zajisté potvrdí ŽE!!!!! Tohle byla jen zástěrka pro LOBBY automobilek nic jiného. (to v kuchařkách nepíšou....)
Jméno: DANCALL (11.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Jo a co třeba Nissan Micra zr 1990 to né cooo to se nehodí žééé!!!!!
Jméno: Iceman (12.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Opravdu si myslim, ze poslat stejne stary GOLD s 10% prekrytim zborti se uplne stejne. To ale stale nemeni nic na faktu ze Skodovka na dnesni silnice nepatri, stejne tak jako stary GOLF, vyvoj je dnes nekde uplne jinde.
Jméno: R32 (12.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Co sem taháš kuchařky ty ocásku? :o))) Ještě jsem tedy nežral marinovanou poloosu na Volvo s mletými pravými předními dveřmi zalité motorovým olejem CASTROL :o))) Laskavě se uklidni, meleš tu samý hovadiny a nic kloudnýho z tebe zatim nevylezlo. A jestli to jsou pokusy o vtip, tak je to hodně trapný a nevtipný :o)
Jméno: LUKAN1989 (11.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Hanulo ten odkaz nejde ani otevřít!
Jméno: Iceman (12.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Jo Hanulo, todle budu porad oznacovat za nejzmanipulovanejsi crash test jaky jsem kdy videl. Rozumim cilu, ktery mel prinest - snizeni prumerneho veku aut na silnicich, zastrasenim lidi. Kazdopadne ta Skodka byla opravdu poslana tak na 10% prekryti kapoty, zlom karoserie kolem betonu! je uprostred jejiho svetla. Nedelam si o bezpecnosti skodovky iluze, ale opravdu bych chtel videt crash test S105 v regulich EuroNCAP.
Jméno: R32 (12.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Když to řízneš vejpůl, tak máš z toho defakto to samý :o)))
Jméno: hanula (15.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
no jo no,zase nezdařenej pokus zavřít Dancallovi hubu !!!!! nekamenovat prosím :o)))
Jméno: LUKAN1989 (08.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
DANCALL:Jsi jako myslíš že v roce 2008,skoro už 2009 jezdili pomalá auta?
Jméno: CyberViper (14.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
a co takhle se naucit psat?
Jméno: LUKAN1989 (08.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Mně se ta červená líbí,já zase nemám rád bílá auta(všechno je na nich vidět).
Ty zadní světla se mně tam teda moc nelíbí.
Ale to už ted může být stejně jedno.
Jméno: DANCALL (07.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Hele bud mi ukážeš kde je psáno že to nemá na silnici co dělat a nebo drž hudu!!!
Jméno: Aloof (07.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Nemá to na silnici co dělat, za tím si stojím. Já osobně bych to tohot auta nevlez ani omylem. Radši bych šel pěšky i kdyby to auto vypadalo sebelíp. A nehodlám se tady s tebou o čemkoliv hádat. Stějně si jen provokatér!!!
Jméno: nuwmen (07.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
souhlasim ze tyto auta nemaj co delat na silnici to uz patri nekam snad se to neda ani nazvat :Dmuzeum,,ale vrakoviste a nebo garaz!!!skratka je mi to jedno at si jezdi kazdej vcem chce!!!tyto sroty potkavam skoro kazdej den na silnic jako favority
Jméno: nuwmen (07.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
tady aspon vidis vcem jezdis,,,a urcite to nebyla velka rychlost
Jméno: DANCALL (07.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Hele tahle nehoda už tady totiž jednou byla a skutečně to zavinil ten tuner kdo taky jinej?? A ta žena měla opravdu vážné zranění. Ale nebojte já si to původní zveřejnění najidu!!!
Jméno: Mikes (07.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Aby ses nemusel moc namáhat.
http://www.chcizit.cz/1-513-skoda-vs-renault

Ale stále tam nevidím, kdo to zavinil. Tady to alespoň píší, u toho minulého příspěvk nikoli.
Jméno: DANCALL (07.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Našel jsem si to Škoda vs Renault syce není jasné kdo to zavinil ale dočetl jsem se něco o sjetých gumách a na fotkách to je i trochu vidět a hlavně Iceman se tam té škodovky zastává co hochu ale když se zastanu já tak je zle co Icemane budeš to tajit a nebo se přiznáš? no jen se všichni podívejte na to předchozí zveřejnění.
Jméno: Iceman (10.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Co to placas Dancku. Ja ji neobhajuji, jenom pisu, ze neni chybou skodovky, ze je slaba. V dobe sveho vzniku mozna na silnice patrila ale dnes uz ne, stejne tak jako kterakoliv jina plecka projektovana v 70. letech. Neumim si predstavit, jet v ni dal nez 10 km.
Jméno: DANCALL (07.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
A další továrník hele tyhle kecy si nech do hospody tam paragrafy neplatí ale na silnici ano!
Jméno: R32 (07.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Nějakej chytrej čoveče :o)))
Jméno: DANCALL (07.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Hele veksláku lézt do toho nemusíš ale respektovat vyhlášku musíš!!! V tom případě raději nevycházej z baráku a vůbec nikam nechod protože není nic bez rizika.
Jméno: Mikes (07.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
No a ty bys měl respektovat dobré mravy.
Kdybys alespoň řekl své argumenty, a ne jen nadával ostatním za to, že mají jiný názor. Může být špatný, může být správný, ale to je úplně jedno, je to jejich názor. Tak se nauč chovat slušně k ostatním a ostatní se budou chovat slušně k tobě.
Jméno: DANCALL (07.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
To mu už nevěřím oni mě prostě záměrně provokují i když moc dobře ví že to co říkají není pravda pokud nějaké vozidlo nemá na silnici co dělat tak to snat bude v příslušné vyhlášce ale já ji nenašel protože není a nebude za tu nehodu auto nemohlo ale opět selhal člověk tak jako v 95% nehod. až bude nehoda zaviněna pouze tím že se jednalo o vůz Š120 tak potom budu říkat něco jiného ale já jsem takovou nehodu ještě nevyděl.
Jméno: skipp (07.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Dancall: Ty se seber fracku a bez si dat za stodolu par facek. Ted tady mektas cosi o zavineni clovekem a o 5 clanku zpet to svadis na auta, alu disky apod.

Bud zacni psat k veci a za pouziti prislusneho organu (prosim ne toho co doposud) nebo se uz seber a bez do prdele. Kdo tady ty Tvoje chorobny vyplody ma cist. Dle prispevku sem nechodi az tam malo lidi jak jsem si myslel a vetsina z nich sem chodi diskutovat o nehodach. Jejich nazor muze byt naprosto odlisny od ostatnich a presto dokazou diskutovat, jak je to asi mozne dancalle? Protoze se chovaji jako lidi a ne jako Ty?

Uz me opravdu velice irituji Tvoje prispevky, jestli to budes dal stupnovat, tak nerucim za to, ze neurazim Tvuj puvod, rodinu a Tebe samotneho velmi vulgarnimi vyrazy ;-)
Jméno: R32 (07.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Máš u mě takový malý bezvýznamný plus za to, co jsi sem napsal :o) pobavil jsem se
Jméno: R32 (07.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Ty woe, nevyděl s tvrdým Y. Nauč se češtinu a pak tu něco piš, píšeš tu samý bludy a když ti nikdo nepřitakává, tak jsi nasranej, co? :o)))
Jméno: R32 (07.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Laskavě tu přestaň urážet druhý lidi ty střevo indický :o)
Jméno: R32 (07.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
On držel hubu, on to jen napsal. A pokud chceš vědět kde je to napsané, tak si přečti všechny diskuze na www.chcizit.cz, píše to tam hodně lidí :o))))
Jméno: nuwmen (07.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Ták a vsichni k jednomu stolu a do boje,,,ukazte na cernou ovci
Jméno: DANCALL (07.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Jo ty myslíš nějaké přitroublé hospodské kecy no tak stěmi neuspěješ to jsou jen výplody chorých mozků pokud to je někde napsané takto zajisté nařizuje přislušný §§§§§ schválený parlamentem a podepsaný prezidentem že? a nabývá účinosti dne???? a když mě zastaví hlídka tak mě udělají co?? když tedy jsem vyjel na silnici s autem které tam nemá co dělat udělají to že skontrolují doklady případně stanovené osvětlení a řeknou v pořádku a mohu jet dál. Takže už konečně začněte myslet a ctít zákony této země žádné auto nemá zakázán vjezd na silnici!!
Jméno: skipp (07.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Ty jedeš buď na nečem hodně dobrým, nebo na nečem hodně levným .. Tohle jinak není možný..
Jméno: R32 (08.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Třeba sem chodí sjetej, co ty víš :o)
Jméno: R32 (08.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Auta mají povolen vjezd na silnici, jen tam nesmí plechovky od sardinek :o)))
Jméno: DANCALL (08.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Tím jako myslíš diagnozu Golf??? se kterou jezdí v 95% duté tunerské palice to právě v Golfu nejmín 2x působená nehoda na tuning párty bohužel jedna smrtelná a né jenom já říkám že Golf není auto ale diagnoza a ostatní to ví ale bijí se demokraticky prosadit svůj názor. ale není problém se podívat na starší diskuse a zjistit kdo to z vás řekl první.
Jméno: DANCALL (08.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Takže nehoda Mladý řidič nepřežil náraz do stromu! a pánové Iceman Ondra a SDR aj tam také kritizují Golfy no jen si to najdi a uvidíš!
Jméno: R32 (08.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Přestaň laskavš házet řidiče Golfů do jednoho pytle. Oni ani škodovkáři nejsou svatí. Pravdou je, že jezdim rychle, ale ne tam, kde jsou lidi nebo kde je dopravní špička či špatně vypadající komunikace. Ty máš prostě mindrák z toho, že nemáš na lepší auto. Já už tě mam prokouklýho a pokud mi tu budeš tvrdit nějaký bludy, tak si mě nepřej potkat na silnici. Na to, že jsi 85. ročník jsi docela 100let za opicema. Ještě řekni, že máš mobilní telefon značky Dancall, že je bezpečnější než třeba Nokia a já se půjdu nechat přešít na ženskou :o)))))) Začni myslet mozkem a ne palcem u nohy :o)
Jméno: DANCALL (08.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Ahá takže ty jezdíš rychle? no to by odpovídalo přesně diagnoze Golf takovejch jsou tu mraky namotanejch na stromech ale jestli sis nevšiml tak jsem psal že 95% Golfistů jsou prasata né 100% ty jsi asi propadal z matematiky že? 95% nejsou všichni!! a to že škodovkáři nejsou svati je pravda jako třeba tenhle to bylo také prase. Ale mělo pro své okolí bezpečnější auto a poškozená se díky tomu snat už plně zotavila kdyby tenhle měl toho tvého Golfa tak už je tam pomníček neviné ženy a to by jako bylo lepší????!!!! A co si tady říkal bych tě nepotkal na silnici? Chceš mi VYHROŽOVAT????!!! A mobil mám zn Opiumex 083 a Wigitel W5 obojí náramková konstrukce Dancall mám také ale ten je na analogovou sít NMT která je vypnutá od r 2006 takže je k ničemu ale je to historický kousek zr 1992 kufříková konstrukce, a pravidelně si po roce a půl kupuji nový lepší chytřejší nadupanější ale i ten W5 už nesplnuje moje nároky.....
Jméno: R32 (08.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Najednou je rozděluješ a v jiných diskuzích jsi tyto řidiče házel do jednoho pytle. Mě by se tahle nehoda nestala, protože jezdím rychle tam, kde neni hustý provoz, špatná komunikace nebo větší počet lidí. To by mi tam paní musela vjet.

Jinak jsi celkem pokrokovej v tom hodinkovém provedení mobilu, slyšel jsem, že to je taky pěknej kepl ty truhlíku :o))))
Mě neoslníš svými kecy, fakt že ne. Mě dokáže oslnit, urazit či setřít jen inteligent :o)
Jméno: DANCALL (09.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Hele jmíš jet tak rychle kolik ti předpisy dovolí! a může se stát že ti tam někdo věde nebo něco skočí a potom u se pozná že si jel rychle
Jméno: R32 (09.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Ale ale pejsku, snad nebudeme štěkat. Pořádně si přečti co jsem psal já. JEZDÍM TYCHLE JEN NA PŘEHLEDNÝCH ÚSECÍCH BEZ HUSTÉHO PROVOZU TY TROUBO :o))))
Jméno: DANCALL (09.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Nevím nic o tom žeby bylo na přehledných úsecích i bez provozu dovoleno jezdit rychle!!! smíš jen 90Km/h at chceš nebo ne!!!
Jméno: R32 (09.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Já o tom taky nic nevím, ale na rovince to vytahnu klidně na 140, cukrouši :o)
Jméno: guze874 (09.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Dancku, ty náš zákonodárče a zarputilí komunisto, ty nikdy nepochopíš, co my (kapitalisti) se ti tu snažíme vysvětlit, když je limit 90 a nikdo tam nepojede, tak rozhodne nepojedu 90, souhlasim s R32 a vztekej se jak chces, ty si jezdi 5 km/h pro rohlíky po návsi ve VRAKU, telefonuj si z nejdebilnějšího "mobilu" co sem kdy viděl a prosim tě, uštědři nás těch tvých mouder o bezpečnosti tvých VRAKŮ a tvé velmi slabé znalosti Českého jazyka..
Jméno: R32 (09.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Díky za podporu. On je DANCALL zřejmně natvrdlej a neví, co se mu pokoušim vtlouct do makovičky. On si myslí, že s tou jeho plečkou všechny oslní, když ani já nikoho neoslňuju se svym Golfem :o))))
Jméno: guze874 (09.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Golfíka ti chválim, má bombovej motor, parádní zvuk, šestkovej golf R je sice výkonější, ale jak je to vyhnaný turbem a nemá to 6 válců tak to neni takový žůžo...jinak Golf je pro mě KULTŮRA, báječný auto...
Jméno: R32 (09.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
No doufám, že s nim netrefim zase nějaký prase, to bych vážně nerad :o) Zvuk to vydává luxusní a jede to dost dobře. Jen už mi ho stačili ťuknout v Praze, ale nic velkýho na tom nebylo. Jen jsem rozleštil lak a jel dál. Tuhle jsem štrejchnul nárazníkem o retardér. Jen mi z toho opadalo bahno :o) Jinak spotřeba je na tom docela vysoká, ale já to neřešim :o))))
Jméno: guze874 (09.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Pokud na tu ropu člověk má a je to fanda do aut (ale ne takovej jako Dancek), tak si myslim, ze nevzít si nějaký silnější auto je hřích :)
Jméno: DANCALL (09.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Hele a je ten tvůj Golf alespon automat když už ho tak vychvaluješ?
Jméno: R32 (10.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Tim snad chceš říct, že ho ve Škodovce máš? :o)))
Jméno: DANCALL (10.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Bohužel nemam ale když toho Golfa tak obdivuješ tak ten ho určitě má když ho měly Golfy II nebo i KIA Pride!
Jméno: R32 (10.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Už jsem se lekl, že ho tam máš taky, fakt bys mi snížil sebevědomí :o)))
Jméno: CyberViper (14.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
dancalle co bude s tim tvym psanim? uz se to konecne doucis?
Jméno: LUKAN1989 (08.03.2011)
RE: Dancalle, díly :-)
Podle Dancllla bezpečné auto:-))
hihihi:-))))))))))))))))))))))))

P.S:
Tak co Dancilku náš:-)
Sem zvědav jaký máš na tuto nehodu názor.
Jméno: LUKAN1989 (08.03.2011)
datum?
Kamil-admin:Které datum je správné?
01.12.2006
http://www.chcizit.cz/1-513-skoda-vs-renault
nebo zde:
01.12.2008
http://www.chcizit.cz/1-2470-celni-stret
Jméno: DANCALL (08.03.2011)
RE: datum?
To zr 2006
Jméno: Mikes (08.03.2011)
RE: datum?
JJ, je to nehoda z roku 2006
Jméno: nuwmen (08.03.2011)
RE: datum?
Dancale odkud pochazis?Nejsi nahodou z jizniho plzenska?Nekde od Blovic
Jméno: R32 (08.03.2011)
RE: datum?
Já jsem z Plzně, ale jsem věčně v Praze na firmě. Takže z trvalého bydliště bych to do Blovic měl kousek :o))))
Jméno: skipp (08.03.2011)
RE: datum?
Pane Dancale, ja Ti tleskám. To jsem se zas po celém dnu aspoň pořádně usmál tady :)

Pro Tvoji informaci (ať máš nad čím onanovat) mám taky Golfa, to auto se mi líbí, vyhovuje mi a mám ho rád :) Stejně tak moje máti má Golfa, už druhého - první je o pár příspěvků níž. Kdyby měla Tvojí 120, tak už jí jezdím zalívat kytky na mramor.

Ale jak říkám, každý svého štěstí strůjce. Ty jsi evidentně nikdy ničeho asi nedosáhl a ani nedosáhneš, proto to zavidíš ostatním. Je mi Tě upřímně líto.
Jméno: nuwmen (08.03.2011)
RE: datum?
Jak tak koukam je tu hodne plzenaku,,,me jenom napadlo ze dancal jednou rikal ze ma zemedelku coz je skola v blovicich!Ale urcite to nebude jedina skola tam.Ja bydlim cca 12km od plzne
Jméno: nuwmen (08.03.2011)
RE: datum?
Golf4 je nejpovedenejši ze vsech golfu
Jméno: R32 (09.03.2011)
RE: datum?
Mě se víc líbí Golf 4 než Golf 5, kterého mám já. Koupil jsem ho za dost dobrou cenu, tak proč si nepořídit pětku :o)))
Jméno: R32 (09.03.2011)
RE: datum?
Zemědělku? Kristepane co se tam dělá? Dojič krav? :o)))))
Jméno: R32 (09.03.2011)
RE: datum?
Já si taky myslim, že jich je tu dost. Škoda že jsem pobytem spíše Pražák a trvalým bydlištěm Plzeňák :o)
Jméno: Firel99 (09.03.2011)
Bez
Nemůžu si pomoct,ale čtu si tu opravdu s prominutím sračky.To je pořád provokace s Golfem a vtipy na Škodovky,z druhé strany se začnou sypat paragrafy a ohánět se vyhláškou,pak zase tak či onak,neni to njelpší cesta.Je to pořád dokola.Dancalle prostě pochop,že ostatní na to mají jiný názor než ty nenech se vyprovokovat,praskne ti cévka a vy si nedělejte srandu.Já mám taky Škodovku a je mi jasný že stačí jakákoliv sebemenší chyba a to co Clio rozdejchá já už ne.S tím se musí počítat.Ale ne všechy Škodovky budou bourat že ano.Dle statistik(za rok 2010) je stále Škody 100 atd.. o 2000kusů více než všech tří generací Laguny registrovaných u nás k 2010)A taktéž všechny nebouraly.To je prostě i o náhodě.jinak světla z Avie/Liazky si dozadu vyvářela spousta lidí,stejně jako kliky a holt tam ten tuning 90.let zůstal do teď no.Já osobně uznávám kult Golfa i když nebyl první,ale v životě bych si ho nekoupil,padž zas tak báječnej není a nechápu lidi co sou z něj na větvi,ale neberu jim to protože oni zase nemůžou chápat mně.Prostě jen existují dva různé názory(minimálně)a vy se tady z hafo různých názorů snažíte udělat jeden a vždy ten váš a pak se hádate jak děcka.Když je to dizkuse tak to ani nemůže být jednotný názor.Ale vícero a diskutovat v klidu snažit se pochopit názory ostatních to pomáhá.Dočetl sem se tam o barvách.Nemám rád dnešní modní odstíny,béžové,šedé,šedobéžové,střírbno šedé světlé šedé apod..ty auta zaniknou a za 20let budou azse všichni nadávat jak na 120ky proč byly stále ojeté k mání jen šedé,hnědé,béžové..Mně se líbí zelená na Fabii nová,pak fialová i zelená na Felicii Mystery,nebo modrá z Felicie Laurin..Citoren a Peugeot má super barvy.hlavně Xsary a 306ky vždy byly nějaké, jen ne nudné a nenápadné.Naopak pistáciové z Fabie se vysmáli i v Top Gearu.Nebo ta malinová na Feliciích,či holubí šeď na Škodě 120,nebo to barevné VW Polo II či Felicia Color Line..
Jméno: R32 (10.03.2011)
RE: Bez
Diskuze je od toho, aby se diskutovalo a ne aby nás tu nějakej Firell99 buzeroval :o) Mě se jen nelíbí to, když někdo hází Golfisty do jednoho pytle. Tim jsem chtěl naznačit, že je DANCALL de_il. Já se s ním nehádám, on se pokaždý začne hádat s ostatními :o))))
Jméno: guze874 (10.03.2011)
RE: Bez
Pro Firela: Ja sem celkem klidnej, ale nevim jak tebe, mne ty DANCALLA kecy vzdycky hrozne naserou....jak muze rict ze 120 je bezpecne auto V DNESNI DOBE, nebo jak muze hodnotit nehody podle toho, ktere auto ji zavinilo, myslim ze je to na ridici ne na aute a verim ze vetsina lidi tento nazor sdili se mnou a jak rika R32, nemuze hazet lidi do jednoho pytle...
Jméno: hanula (11.03.2011)
RE: Bez
Hele Dancalle zrovna prodávam svojí felicii NECHTĚL BYS JÍ???? Neni to nic moc ale určo by sis polepšil :o)))))))))
Jméno: DANCALL (11.03.2011)
RE: Bez
No tak to bych si nepolepšil ale až mi to spolehlivé auto doslouží nebo spíš až se to přestane rentovat nebo to finančně a časově nezvládnu tak si ji možná koupím ale to už i ty Felicie budou mít na mále.
Jméno: Iceman (12.03.2011)
RE: Bez
Dancalle, byt Tebou tak nevaham.
Jméno: nuwmen (12.03.2011)
RE: Bez
financne a casove nezvladnu:D:D 2vtipy za sebou kdybys mel bmw 3litr tak nereknu ale ze mas kravskej povoz :D
Jméno: ondra (12.03.2011)
RE: Bez
Co na tom finančně a časově nezvládáš? Však generálka celého motoru vč. nových pístů, broušení kliky, vačky... tě vyjde kolem 6tis,- To je asi tak to nejdražší, co se může pos... . Kulák na řízení za 250,- svislák max. do 1000,- a to je ještě z prvovýroby, ostatní věci, jako převodovka, převodka řízení, ramena (kyvná) se dávají na vrakovištích za cenu šrotu, tj. tak do 200,- za kus. Jo, zapoměl jsem na brzdy...destičky dopředu stojí asi 300,- stejně jako pakny dozadu, přední kotouč na 105/120 se prodává nový za 350,- na 130/135-6 stojí do 500,- pístky do předních brzd cca 80,- za jeden...ložiska náboje kolem 200.- kus. Mno, fakt nechápu, jak může někdo napsat, že na tyhle opravy nebude mít "někdy" možná, peníze. A to jsem ti vyjmenoval ceny nových dílů...ne z vrakoviště:-)
Jméno: Firel99 (13.03.2011)
RE: Bez
Však já se tomu jen směju,mně to neuráží,to jen vás.Dancall určitě i sám ví že to pravda není.Ale pak se zase přidají ostatní a že má koňskej povoz a já nvim kde si cosi a tohle zrovna by si mohli odpustit,protože už je to mimo mísu.Už to není vtipné,když si v řadě dalších.Navíc já to auto mám taky a nemyslím si že je to koňský povoz.Mám to auto rád, občas se v něm projedu,nebo něco odtahnu na vleku a šup do garáže zpět.Mělo i své přednosti.Co se týká generálky motoru.te´d mně jedna vyšla na 1800,-věcdi z vrakáče stojí spíš do 500,-než 200,-padž on ví že je potřebuješ a tu cenu ti takovou dá.ber nebo se to zešrotuje.Převodovka z vrakáčů(5Q 120)stojí 1500,-takže ne všechno je levná záležitost i když oproti dnešním autům samozřejmně ano.A to že se dá plno věcí sehant ještě ze skladů made in Czechoslovakia je dobře,padž ty polský šity stojej za prd.To třeba na takový Hyundai Pony takový zásoby nemáš.takže sme se shodli.je to auto a ne povoz,ale má to bezpečnost povozu bez koní,když to potkáte na silnici tak prosím trochu respektu a ne to hned přes plnou předjíždět do zatáčky jen abych se netáhl za Šáde..Pak vznikají nebezpečné situace jak pro ně tak pro řidiče Skodovky.kdyby jel ale v OCtavii tak už ho nikdo na takovejch blbejch místech nepředjede a mohl by jet i stejnou rychlostí.To je psychologický prostě.
Jméno: DANCALL (13.03.2011)
RE: Bez
Postupem času to bude horší a horší ty díly se budou chánět čím dál hůř a budou tím pádem dražší a celkově bude náročnější to auto udržet v chodu a to jak finančne tak i časově jako třeba Octavia zr 1962 na tu neseženeš dily v každej mototechně nebo vrakáči jako na Š120 ale na burzách a specializovaných obchodech a to skutečně vyžaduje čas a peníze no a stou Š120 to za těch 10-15let bude stejné prostě už nani ty díly prakticky nebudou a každou blbost budu muset složitě a dlouho schánět bůh ví kde no a tak si hold budu muset koupit auto na které ty díly budou snadno dostupné třeba Felicii.
Jméno: ondra (13.03.2011)
RE: Bez
No, jestli si budeš dnešní Felicii kupovat až za nějakých dalších 15 let....to teda jako, mrkev v zimě, ale to nemá chybu:-))) Proč si nekoupíš za pár šlupek nějaký normální, tak do 8mi let starý auto na ježdění a ze škodovky, když ji máš tak rád a miluješ ji, neuděláš veterána? Vydrží ti pak mnohem déle a nebudeš ji muset pořád opravovat...tím pádem nebudeš muset tak často ty díly shánět po burzách. Proč si nepřiznáš, že ti ta škodovka prostě stačí, protože nemáš defakto žádné nároky na komfort jízdy (o bezpečnosti ani nebudu mluvit...) a že až se rozpadne, koupíš další shnilou mrd*ku a budeš těch 5 km denně do práce jezdit s ní. Já si tu svoji taky nechávám co to jde...sem tam se s ní v létě pro zábavu někde projedu, ale to je tak asi všechno. Na cestování i na "normální" ježdění to chce mít už něco lepšího. Kdybych ti domů před barák přivezl X5ku a dal ti jí zadarmo...Ty by si jí snad ani nechtěl? Nebo se pletu?
Jméno: Firel99 (14.03.2011)
RE: Bez
Já tu X5ku chci,ale jen proto,abych ji mohl prodat,jezdit v ní ne.Nedělám si srandu,ale byla v jednom nejmenovaném časopise o autech jako bazarovka a tak to tam pohanili že až až hrůza.vlastně se jen potvrdilo co už dávno všichni víme.Že X5 není auto pro normální smrtelníky ani jak ojeté..Náhradní díly dost drahé a auto dost poruchové na to ,aby bylo vždy něco potřeba. Navíc styl neopravíš-nepojedeš nebo se to bude víc kazit.Např.převodovka od GM-děs.A to nemluvím o provozních nákladech.Dat za pneumatiky 20.000,- a brzdový destičky atd..jéje..Ano nový auto,ale nějaké co mně nesežere za živa.
Jméno: nuwmen (14.03.2011)
RE: Bez
X5 je pekny vuz ale radeji bych volil bmw 5řada.
Jméno: ondra (14.03.2011)
RE: Bez
Firel : To si pak ale kup novýho Logana:-) Ten tě na opravách zaživa nesežere... . Ten, kdo má na takové auto, tak určitě bude mít i na opravy. Ale o to mi nešlo...X5ka byla první, co mě napadlo. Ale rozhodně, dostat ho zadara, tak bych rozhodně nepohrdnul, ovšem asi bych ji taky vyměnil a to buď za Insignii, nebo BMW ř.5 a obojí nejlépe kombi s co možná nejsilnějším benzín. motorem v dané cenové skupině. Já jen byl zvědavej, jaký má Dancall na toto názor. Teď už to nebude ono...ste mu napověděli:-)
Jméno: DANCALL (14.03.2011)
RE: Bez
Ale jo to BMW 5 by se mi líbylo v černé barvě s černými skly koženými sedadly automatickou převodovkou klimatizací alu disky komplet v elektrice jo to by bylo autíčko a nebo A8 či X6 R21 Nevada Omega atd tu A8 samozřejmě v 4x4 a R21 Nevada také a nebo Citroen XM Combi 4x4 Automat to by byl také nářez ale ty provozní náklady by byly astronomické a ještě mít to zaparkované na sídlišti....
Jméno: R32 (14.03.2011)
RE: Bez
Ty vole, LÍBILO s tvrdym Y, IQ tykve :o)))))
Jméno: ondra (14.03.2011)
RE: Bez
Tak vidíš...navážíš se tady do aut, která se ti ve finále i snad líbí:-) Teď budeš oponovat, že ne auto, ale řídič..atd... ,ale stejně z většiny tvých komentářů vyplývá dost velká zaujatost proti takovým značkám. Proč tu tvoji škodovku už konečně nevyměníš třeba za tu Omegu? Seženeš je relativně za dobré peníze a rok výr. 2003 zas ještě tak staré auto není. Ale to by si se nesměl bát drahého servisu a velkého obsahu motoru, že? Ovšem, pokud není člověk lempl na ruce a má jednou za čas možnost, že ho nějaký známí pustí do garáže, tak to není zase tak strašný. U těhlech aut si ještě všechno opravíš taky sám. A se spotřebou to taky ujde. Myslím, že i se škodovkou jezdíš kolem 7mi litrů benzínu a to budeš s kdejakým 2.0i-2.2i-2.5i jezdit taky a na dálku i za míň.
Jméno: nuwmen (15.03.2011)
RE: Bez
Chtel sem se jen zeptat jestli ma nekdo skusenosti s Alfou 166 2,4JTD Sice me odpuzuje nizka cena techto aut mam stoho i strach hodne lidi rika ze to sou spatny auta atd atd.Ja si chci v budoucnu udelat na toto auto svuj nazor a rict tem lidem ze to je dobry auto.Je to krasny vuz kazdymu se libi neco jineho,ale clovek proste do toho stroje nevidi!!!
Jméno: DANCALL (15.03.2011)
RE: Bez
Tak na tu zr 2003 se ti pěkně vys.... chtěl bych tu do rv 1991 před faesliftem elegantní hranatý vzhled to platí i pro R21 Nevada !!!!!
Jméno: ondra (15.03.2011)
RE: Bez
Seš hloupej:-) Ta "91 ti shnije pod rukama stejně jako ta tvoje teďka. Čeho se na nových/novějších autech bojíš? Já mám během 3 let na vekině najeto přes 90tis.km a měnil jsem jeden čep za 350,- a silentblok na motoru za 1500,- nic jinýho...brácha ji má ještě víc olítanou a jediný co udělal, že nechal doplnit po 5ti letech klimu:-) A to jsou to auta, která se podle hlavně koncernistů VW strašně ser**ou:-) Z čeho plynou ty tvoje předsudky vůči novějším a novým autům?
Jméno: wostrejkix (19.03.2011)
RE: Bez
Citroen XM se nikdy jako 4x4 nedělal
Jméno: hanula (15.03.2011)
RE: Bez
Máš smůlu Dancu už jsem ji prodala :o))
Jméno: nuwmen (15.03.2011)
RE: Bez
stary vraky se schanej tezko myslim omega a R21nevada to sou auta ktery pomalu nejsou videt na silnici a uz se davno nemontujou R21skoncila nekde vroce 1991 a omega 2003Proc si neporidis felcku nebo megana,lagunu proc se ohlizis na autech ktery ti shnijou pod rukama

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Doporučujeme

Levná alu kola
Alu kola, elektrony, litá kola, hliníková kola.
Povinné ručení
Kalkulačka, povinné ručení porovnání všech pojišťoven v ČR.
Autopůjčovna Praha
KV car - autopůjčovna Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.
Horská a Dětská kola
Vyberte si horské či dětské kolo v e-shopu či Pražské prodejně

Nové fotky

Z diskuze

hele hosi ja tam byl . jednoznacna chyba osobaku..nemec jezdi dal,potkavam ho . brzdna draha je… zobrazit

Utři si slinu Romeo a raději jí honem jdi najít - stopu máš :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) zobrazit

Tak pánové jako je: -lukyboj -lukasek0108 -Lukáš Oulický -LUBOSEK16 -agent007 a mnoho… zobrazit

další co jel 50tkou ... 100m čáry a pak ještě takhle rozmlátí auto a zahrádku ...demence… zobrazit

Vozidla se od místa nehody mohou dostat až neuvěřitelně daleko,takže možná to vidět… zobrazit

Anketa

Uvítali byste v osobních vozidlech černou skříňku?

64.4 % 64.4 %|29
6.7 % 6.7 %|3
28.9 % 28.9 %|13
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil | autorská práva a ochrana osobních údajů |