Dopravní nehoda - Nevěnování se řízení

3
Kraj: Jihomoravský
Obec: Holešov
Datum nehody: 2004
Zveřejněno: 22.02.2011
Kategorie: Nepozornost, spánek

Řidič vozu Škoda 105 se u Holešova plně nevěnoval řízení, vjel na pravou krajnici kde narazil do stromu. Po vyproštění řidiče z vozu byl převezen leteckou záchrannou službou do nemocnice ve Zlíně.

Příspěvek zaslal: Gošín

Zdroj: Policie ČR
 

Nejnovější fotky z nehod: kraj Jihomoravský

Půjčovna aut Praha
KV car - půjčovna aut Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.

 

Diskuze ke článku - Nevěnování se řízení

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: LUF (22.02.2011)
Takové bezpečné auto
ten musel jet alespoň 40
Jméno: DANCALL (22.02.2011)
RE: Takové bezpečné auto
No tak jel určitě víc škoda že tu není fotka před rozstříháním ten hošánek si může oddechnout ještě že jem měl bezpečné auto, bohužel to přežil. Tak snat to příště bude také strom a né třeba rodina na cyklo výletě.
Jméno: hanula (22.02.2011)
RE: Takové bezpečné auto
BOHUŽEL TO PŘEŽIL???? seš retardovanej nebo co? Byl v tom autě sám,narazil do stromu a ty napíšeš takovou hovadinu,to už překračuje všechny meze,neřeknu kdyby zabil někoho jinýho ale v tomhle případě se snad nedá říct že to bohužel přežil....navíc tohle auto ti přijde bezpečné?Kolik jezdí takový šroty,že se takhle zlomil předek?
Už mě fakt se..š s tím tvým bezpečným nebezpečným...JDI SE LÉČIT!!!!!!!!!!!!!
Jméno: DANCALL (22.02.2011)
RE: Takové bezpečné auto
No ten předek se zlomil proto že to chytnul na hraně a né do prostředka kdyby to trefil na prostředek tak by to pohltilo náraz a takhle by se to nezlomilo protože i rezerva by něco zvládla ale na tenhle typ nárazu to auto není vůbez dělaný a ani testovaný to auta ze stejné doby by nedopadly o moc lépe.
Jméno: DANCALL (22.02.2011)
RE: Takové bezpečné auto
Jo možná tak Wartburg tam by ho ochránil rám.
Jméno: Kozlik Sikula (22.02.2011)
RE: Takové bezpečné auto
Přesně tak, auta z té doby by dopadla stejně. Oproti tomu novější auto by se takhle nezlomilo.
Je vidět, že už pomalu přicházíš k rozumu....
Jméno: DANCALL (22.02.2011)
RE: Takové bezpečné auto
Já nepřicházím k rozumu já to dávno vím že co se týče pevnosti kastle tak ta Š120 prostě nemá šanci já to vím to i ten Trabant je na tom lépe co se týče Pevnost vs Hmotnost ale zase v novějším autě by jel třeba o 20Km/h rychleji tedy 70Km/h a to by byla taky pořádná rána hlavně pokud by to šlo také na hranu.
Jméno: Foli (22.02.2011)
RE: Takové bezpečné auto
DANCALLE, jsem taky ze západních čech jako ty. Napiš mi odkud jsi, kde se sejdeme. Potřebuju pořádnýho fackovacího panáka, a věř že tě jednou najdu.

Napsat bohužel přežil, potřebuješ už opravdu přes ten tvuj xicht, přát někomu smrt
Jméno: Quikec (22.02.2011)
RE: Takové bezpečné auto
sice jsem z větší dálky,ale chtěl jsem napsat to stejné..klidně bych mu to přijel i ručně vysvětlit. A nebo dát rovnou crash test s jeho "nerozbitelným" autem,já bych možná dostal ránu od airbagu,ale on už by držel .... :)
Jméno: Talocan (26.02.2011)
RE: Takové bezpečné auto
Dancal píše z léčebny, když zrovna nemají vizitu, oběd či večeři.. klid..
Jméno: Iceman (22.02.2011)
RE: Takové bezpečné auto
To je tezkej mindrak Dancalle, fakt na lecebnu. To auto je totalne zlomene. Ten kluk mel obrovske stesti ze to prezil.
Jméno: hanula (22.02.2011)
RE: Takové bezpečné auto
Dancalle prosím barvu tvého ehm..auta a SPZ a pak se nauč motlitbu za to abys mě nikdy nepotkal!!!!!
Jméno: Iceman (22.02.2011)
RE: Takové bezpečné auto
Mne to jako prijde ze mu neni 15 jeste, ze je to nejakej pubertak 13ti letej. Ale on jiz ma ridicak. Tak pak musel nejako zakrsnout mentalne v tomhle veku. On to nemuze myslet vazne, to predsi nejde. A jak tu posila ty plky o socialismu to bych blil. Stejne co mu udelas, az ho nekde potkas v aute jak si jede svych 60?
Jméno: DANCALL (22.02.2011)
RE: Takové bezpečné auto
Tak jo hanulo až se nedej bože stane že podobnej hazardér ti zabije tvé dvě děti tak uvidíme co budeš říkat a jak se ho budeš zastávat? může se to stát už dnes...
Jméno: hanula (22.02.2011)
RE: Takové bezpečné auto
TENHLE ŘIDIČ ALE NIKOHO NEZABIL POKUD VIM TO JE SNAD NĚCO JINÉHO NE??? A PŘÍŠTĚ AŽ SI BUDEŠ CHTÍT BRÁT DO HUBY DĚTI TAK NE MOJE A DĚSÍ MĚ JEN PŘEDSTAVA TVÝHO MORÁLNÍHO KODEXU A HODNOTA IQ KDYŽ TOHLE VYPUSTÍŠ Z HUBY...PROTOŽE O TOMHLE SE NEMLUVÍ ANI PŘÍKLADEM TY HOVADO!!!
Jméno: DANCALL (23.02.2011)
RE: Takové bezpečné auto
Ano hanulo naštěstí nikoho nezabil ale nikdo nezaručí že příště se to nestane choval se nezodpovědně o to jde a když by někoho zabil tak to už by bylo příliš pozdě.
Jméno: baatar (24.02.2011)
RE: Takové bezpečné auto
Jezis, fakt nechapu,ze takhle blbi lidi se nekde vyskytuji.
Jméno: Iceman (22.02.2011)
RE: Takové bezpečné auto
Skocil mu tam zakernej strom. Nekdy to delaj, cihaj u cesty. Ty fotky jsou urcite fake z photoshopu. Ridic nemel na aute elektrony, tutiz nemohl nabourat.
Jméno: nuwmen (22.02.2011)
RE: Takové bezpečné auto
Lituju ridice ze jel vtakovim srote.Dancale kde si dame sraz?Rád bych ti ukazal mou pravacku
Jméno: hanula (22.02.2011)
RE: Takové bezpečné auto
A můžu se přijít podívat???? :o)))
Jméno: nuwmen (23.02.2011)
RE: Takové bezpečné auto
yea
Jméno: baatar (24.02.2011)
RE: Takové bezpečné auto
taky se pridavam
Jméno: Iceman (25.02.2011)
RE: Takové bezpečné auto
Nedame rovnou nejaky vyrocni sraz nekde vsichni z tohoto webu?
Gumovani, driftovani, crash testy, fackovani Dancalla, parky v stanku a ToiToi budky ;)
Jméno: hanula (26.02.2011)
RE: Takové bezpečné auto
to by mohla bejt sranda beru :o))))
Jméno: CyberViper (09.03.2011)
RE: Takové bezpečné auto
taky si kopnu
Jméno: DANCALL (22.02.2011)
RE: Takové bezpečné auto
No tak dobrá OMLOUVÁM se ale on za tu nehodu může sám nevěnoval se řízení vozidla naštěstí jel sám a to že trefil strom byla náhoda ja už jsem říkal mohla to být rodina na cyklo výletě nebo skupina turistů a co potom?? to nevěnování se řízení je také jedna s příčin tragických nehod. on to přežil ale podruhé už nemusí trefit strom ale třeba někoho z vás a jsem zvědav co budete říkat? nevím proč se všichni zastávají silničních pirátů kteří vědomě ohrožují životy jiných. Tak já tedy beru zpět to co jsem napsal v prvním příspěvku vím že mi to hodně ujelo ale zastávat se někoho kdo neplní povinost věnovat se plně řízení vozidla tak to je moc.
Jméno: nuwmen (22.02.2011)
RE: Takové bezpečné auto
Pobavil si me ty pirate:D:D
Jméno: DANCALL (22.02.2011)
RE: Takové bezpečné auto
Já nejsem pirát ale nechápu jak může někomu připadat v pořádku že se plně nevěnuje řízení vozidla když tím může způsobit nehodu se smrtelnými následky.
Jméno: nuwmen (22.02.2011)
RE: Takové bezpečné auto
ale nemuzes srovnavat ridice ktery se nevenuje rizeni vozidla s piratem!mozna bezohledny ridic ale pirat je napriklad ten kterej se ti bude lepit na prdel blikat agresivne te predjede a slapne na brzdu toje pirat!a vis prd o teto nehode,Mikrospanek nevolnost je to ho hodne ale rozhodne bych neurazel a nerikal ze to byl pirat.Vtom pripade ses taky pirat protoze mas skodnou taky
Jméno: guze874 (22.02.2011)
RE: Takové bezpečné auto
Dancalle najednou za to muze ridic co, kdyz jede ve stosračce??Hlavne kdyz je tady nehoda s BMW, AUDI, MB atd.(pisu je z velkym pismenem protoze to JSOU auta!!)tak za to muze auto......
Jméno: DANCALL (22.02.2011)
RE: Takové bezpečné auto
Hele nemá náhodou ve předu v levo jinou gumu než v pravo??? zdá se mi že ráfek v levo je ještě ten starý a v pravo už ten novější a pneu na něm také vypadá na tu starší? Že by měl na téže nápravě rozdílné pneu? což zákon zakazuje!!! a také se mi zdá že chybí rezerva což by mělo za nasledek oslabení deformační zony no jestli tam nebyla tak to auto nemělo na silnici co dělat!!! schválně se na to podívejte jestli se mi to pouze zdá a nebo tam něco nesedí?
Jméno: baatar (24.02.2011)
RE: Takové bezpečné auto
Jo, neco tady nesedi, to mas uplnou pravdu - tvoje plky. Az prestanes prat lidem smrt, nebudes vychvalovat totalitni rezim a ziskas zdravy nazor na soucasnou techniku, muzes nam rict, co tady nesedi. Pokud nemel rezervu, tak je vse jasne - to auto se takhle totalne rozmasirovalo jen diky tomu, rezerva by vse zachranila. Co se tyka rychlosti narazu - myslim, ze to nemuselo byt ani 40kmh. Strejda kdysi taky vzal strom na naledi - mel starsiho eskorta a dopadl dost spatne (nastesti jen eskort). A rychlost narazu byla 40kmh.
Jméno: DANCALL (24.02.2011)
RE: Takové bezpečné auto
To znamená že ten escort není o moc bezpečnější
Jméno: Mikes (24.02.2011)
RE: Takové bezpečné auto
No vždyť taky jo. Dnes to je stejnej křáp jako š120, co se týče bezpečnosti.
Jméno: baatar (24.02.2011)
RE: Takové bezpečné auto
Presne tak, je to taky krap, ale porad to ma lepsi vlastnosti nez S105 uz jen diky motoru vpredu. Pokud by takto vrazil do stromu s modernim autem, vysel by jiste po svych...a i v pripade, ze by jel o trochu rychleji (vzhledem k silnejsimu a stabilnejsimu vozu)
Jméno: DANCALL (24.02.2011)
RE: Takové bezpečné auto
Hele baatare pojem jízdní vlastnosti je vymyšlenej teda kromě toho že Š105 je má díky motoru v zadu lepší to je jasné to jen ty si propadal s fyziky a problém najdeš vždy mezi sedačkou a volantem Escort je proti Š120 šmejd jako 99,9% aut ze západu jo kdyby měl alespon ventilový rozvod OHV nebo lépe SV případně motor chlazený vzduchem + by to byla klasická koncepce tak to by byla jiná to bych ho snat i chtěl.
Jméno: baatar (28.02.2011)
RE: Takové bezpečné auto
Pro nektere lidi skoda slov. chudaku.
Jméno: baatar (28.02.2011)
RE: Takové bezpečné auto
sis zase nekde precetl cizi slovicko a ted to tu vsude hazis, co? jaky vliv ma na jizdni vlastnosti a bezpecnost vozu typ rozvodu a hlazeni? prosim o vysvetleni - nerozumim tomu asi tolik jako ty.
Jméno: Looky (22.02.2011)
RE: Takové bezpečné auto
Já nechápu Dancu,jak to může být podle tebe pirá,když jel ve tvém tak oblíbeném autě a v těch dle tvých příspěvků jezdí jen slušní řidiči,piráti přece jezdí v plečkách typu Audi,BMW,atd... Ani bych se nedivil,kdyby příčinou bylo to,že se mu ten krám za jízdy rozsypal.. A p.s. kdyby blbost kvetla,tak ty jsi keřová růže.
Jméno: honza-golf (22.02.2011)
RE: Takové bezpečné auto
DANCALE ty retarde už jsem viděl koně blít hada chrát ale piráta ve škodovce ještě né !!! to je teda hláška pirát ve škodě 105?? ha ha ha ty perlíš samé hlody :-D
Jméno: skipp (22.02.2011)
RE: Takové bezpečné auto
Dancku, mam krasne porovnani, ktere me shodou okolnosti napadlo... Otevri si fotky te nehody, kdy na rychlostni komunikaci vletelo BMW do Felicie. Mame? Sikula .. Na nekterych fotkach je videt, jak je BMW diky narazu mirne prohnute na levou stranu. Stihas? Ted si priblizne spocitej v jake to bylo cca rychlosti - BMW dejme tomu 110km/h, Felicie cca 90km/h ať nežeru.

Dokážeš si představit co to muselo být za mordu, když to felici roztrhalo, zabilo posádku a ještě zrušilo BMW? Ano? Tak se podívej jak je hnutá kastle...

Nyní se podívej, jak je hnutá kastle na té Š105 - zlomená za blatníkem. Dle mého soudu jel ten řidič nejvíce 70km/h, protože jinak by byl mrtvý. Cela konstrukce je rozlámaná a zohýbaná úplně špatně, neexistuje tam žádná deformační zóna.
Jméno: skipp (22.02.2011)
RE: Takové bezpečné auto
Jinak kdybys s tím měl problém, tak řekni. Napíšu Ti to pomalu, protože vím, že neumíš rychle číst..
Jméno: DANCALL (22.02.2011)
RE: Takové bezpečné auto
Jo jenže tenhle trefil strom kterej se nehnul ani o cm.
Jméno: nuwmen (22.02.2011)
RE: Takové bezpečné auto
Ale ten bavorak to dostal bocne od te feliny,kdyb to napalil celne tak si myslim ze ty nasledky by byli lepsi pro posadku bmw
Jméno: hanula (22.02.2011)
RE: Takové bezpečné auto
Ne Dancu neomlouvej se.....radši drž hubu...to je nápad viď???
Jméno: Firel99 (22.02.2011)
Mazec
Mně hlavně překvapuje že to přežil,když ta Škodovka vypadá jak kdyby měla zlomenej vaz.Toto jsou ty vyjimky potrvzující pravidlo, o kterém sem psal minule.Samozřejmně i nafetovanej sebevrah může ukrást Škodovku mačkat z ní 120 a ohrožovat celé blízké okolí a bourat,ale většinou se to neděje.
S tím ráfkem to je pravda,zaujalo mně to hned-ano je to ten starý na levé straně,ale to už v dnešní době na nehodu podle mně nemá vůbec vliv.A rezerva?Může být položená v kufru což zakázáno není,kdoby se s tím taky pořád špinil dole že?Jinak sem koukal(pokud nejsem slepej jako patrona),že byla docela zachovalá.Příčina nehody může být cokoliv. od infarktu,přes nekvalitní komunikaci či počasí až po nekvalitní auto.Tedy samozřejmně též nekvalitní řidič.Nebo vše dohromady.Jinak bych to auto moc nehanil,padž si své dost tvrdě odsloužilo(přesloužilo)a jezdili jsme v tom všichni co sme alespoň trošku věkově starší a najednou děláme jak kdyby sme byli západní němci a koukali se na auto pro východní slováky.To se mi nelíbí,ale to je tak všechno co s tím můžu dělat.Samozřejmně neříkám nci proti vašim názorům,ž je to nebezpečné a na dnešní dobu do hlavního proudu páteřních komunikací nevhodné auto,ale když je nouze tak je dobré vždy.
Jméno: nuwmen (22.02.2011)
RE: Mazec
vtom jezdil snad kazdej i ja jako malej kluk z rodicema jsme stim jelzdily pres celou republiku jednou za mesic ale uz tenkrat na tu dobu to bylo o hubu..agresivni Prazaci s octavkama,a pod
Jméno: nuwmen (22.02.2011)
RE: Mazec
http://www.youtube.com/watch?v=uJLgLWu89A0
Jméno: DANCALL (22.02.2011)
RE: Mazec
Ty gumy mohly mít na nehodu vliv a i kdyby né tak na téže nápravě NENÍ DOVOLENO mít každé kolo jiné,musí to být: stejná značka,vzorek,typ,rozměr. a ta rezerva nemůže plnit funkci deformační zony když je v kufru má být pod ním.
Jméno: ondra (22.02.2011)
RE: Mazec
Tak ráfek mohl mít jinej (je to blbě vidět), ale pneu je na něm klasická OR34, takže si myslím, že ostatní rozměry sedí. A když tak koukám na datum nehody, tak v té době škodovek jezdilo ještě požehnaně a tahle vypadala fakt zachovale... .
Jméno: Firel99 (23.02.2011)
RE: Mazec
A NENÍ DOVOLENO bourat a bourá se Dancalle víš?A jedna z těch čtyř věcí nemusí být shodná,teď ale nevím která jestli vzorek nebo značka,ale líbí se mi jak se vždycky oženeš přesným opisem nějakých právnických vět,nebo aspoň citací,či spojením slovo na úrovni vě větu,aby to vypadalo, že to je pravda ať už je nebo není.Každopádně už je po nehodě.
Jméno: DANCALL (23.02.2011)
RE: Mazec
No pravda to je že na téže nápravě musí být stejný výrobce,rozměr,typ,vzorek,protože každá tato rozdílnost má vliv na jízdní vlastnosti a ještě + ta chybějící rezerva v tom případě to auto nebylo způsobilé provozu tak nemělo na silnici co dělat tím je vyřešeno vše a to tomu řidiči značně přitíží.
Jméno: baatar (24.02.2011)
RE: Mazec
ty jsi fakt komik. Lidi, kteri neumi ani spravne cesky a ohani se zakony jsou fakt ne presdrzku, ovsem vetsinou staci se jen o tom zminit a uz vyhrozuji podanim trestniho oznameni pro vyhrozovani. Je mi z tebe blbe.
Jméno: DANCALL (24.02.2011)
RE: Mazec
Tak jak je to s tima gumama?
Jméno: baatar (24.02.2011)
RE: Mazec
to je uplne irelevantni (pokud to slovo znas). U vcelku pomalu jedouciho auta nezpusobi zadnou zmenu jizdnich vlastnosti, pokud jedna neni z traktoru a druha z kolobezky. A to,ze ma jiny rafek jeste neznamena,ze ma i jine pneu. a rafek muzes mit jaky chces. Kdy uz si priznas,ze proste nekdy tu pravdu holt nemas, kdy se ptam?
Jméno: DANCALL (24.02.2011)
RE: Mazec
U pomalu jedoucího možná ne ale to nemění nic na tom že to tak mít NESMÍ!!! ty gumy musí být stejné stím nic neuděláš takže on bude platit snat pořádnou pokutu nebo tedy už jistě zaplatil škoda že to není vyfoceno všechno detailně ono by se toho našlo určitě víc.
Jméno: Iceman (23.02.2011)
RE: Mazec
Vychodni slovaky si do huby neber, ja jsem z vychodniho slovenska :D
Jméno: R32 (23.02.2011)
Nebyl to DANCALL? :-)
DANCALLE, první moje otázka byla ta, jestli jsi to nebyl ty.Po přečtení tvých žvástů mi došlo, žes to bohužel nebyl ty :-). Potom mi napadlo to, aby sis jí od něj koupil na náhradní díly a dal mu lekci o bezpečných autech :o)
Jméno: DANCALL (23.02.2011)
RE: Nebyl to DANCALL? :-)
Moje nehoda by se takhle stát nemohla (řidič se plně nevěnoval řízení vozidla) protože se věnuji neexiztuje abych já něco vědomě Porušil,Zanedbal,Nedodržel,Neuposlechl,Ignoroval,Riskoval,Podcenoval,Přecenoval,Neudělal,Nesplnil,atd atd. Může se mi to stát pouze v případě že: se prostě spletu (neůmyslně něco poruším,neudělám atd) dále to může být náhlá zdravotní komplikace infarkt mrtvice ztráta vědomí mikro spánek atp. A potom že udělá chybu někdo jiný. To je důvod proč jsem ještě žádné auto nezrušil a neplatil jsem pokutu ani za špatné parkování. Ale někdo to hold nesnese že jsem zodpovědný slušný řidič.
Jméno: baatar (24.02.2011)
RE: Nebyl to DANCALL? :-)
tak na tebe presne sedi: "Drive jsem si o sobe hodne myslel, ale ted uz jsem dokonaly" :-)
Jméno: DANCALL (23.02.2011)
RE: Nebyl to DANCALL? :-)
No tak motor bych nevyužil protože mám 105 a né 120 a stejně si výhradně kupuji NOVÉ díly zbytek na vrakáči pouze ty na kterých nezávisí bezpečnost.
Jméno: DANCALL (23.02.2011)
RE: Nebyl to DANCALL? :-)
OPRAVA motor bych stejně nevzal radši repasovaný než bouračky.
Jméno: nuwmen (23.02.2011)
RE: Nebyl to DANCALL? :-)
Dej tam s audi motor treba ti to lip pojede
Jméno: R32 (23.02.2011)
RE: Nebyl to DANCALL? :-)
Dancalle, já jsem neslušný řidič a to jen díky tomu, že mám Golfa s motorem o obsahu 3,2 litru. A to, že se ti nemůže na silnici nic stát je pěkná kravina. Já na silnici spoléham na blbost druhých, ale nedělam ze sebe Einsteina. Taky můžu udělat další chybu a zatím jsem udělal jednu, ke které se nestydím přiznat. Holt v českých lesích běhá o jedno divoké prase míň. Ale život jde dál, ikdyž jsem mu dával umělé dýchání :o))))) Tak si dávej bacha, abys nedopadl jak to divoké prase. Škoda 105 nemá žádné deformační zóny a zmačkneš to jak alobal od grilovaného kuřete. Já osobně tyhle auta nemám rád stejně jako ty nemáš rád Golfy, Passaty, BMW, Mercedesy, Superby, v neposlední řadě Oktávky a jejich řidiče. Škodovky jsou mnou označované jako pojízdné rakve. Jezdí v tom maximálně sociální případy a spí v tom bezdomovci. Tím tě neoznačuji ani jedním titulem, ale jen píšu tak,jak to je. Nevím jakou tam máš výbavu, tak bych si ani označovat nedovolil. Třeba tam máš výbavu DE LUXE v podobě otírání zadního okna zevnitř, airbagy, antiseptický klouzek, elektrony (ty je vlastně odsuzuješ), či takové žihadlo jako měl herec Smoljak ve slavném českém filmu Kulový Blesk. Já ti ale říkám, že to auto je jahodový a při nehodě je ti antiseptický klouzek platný jako mrtvému zimník. Uděláme schválně Crashtest Škodovky 105 a Golfa R32 ve stejné rychlosti do stejně tvrdé překážky, abys tu bezpečnost viděl, co ty na to? Škodovku si koupíš novou za pětikilo, já na tom budu hůř a budu si ji moci pořídit také za 500,-, abych se měl jak dostat do práce a vydělával jako vocas na novýho Golfa :o)))) To radši budu chodit pěšky :o)
Jméno: DANCALL (23.02.2011)
RE: Nebyl to DANCALL? :-)
Hele když už píšeš jak to je tak co také ti fandové co stím také jezdí jako třeba Firel99 na Škoda virt.cz a nebo na Rajče net a co třeba Velorexy? jenom na tom Rajčeti jsem jich viděl nepočítaně a jezdí snimi převážně mladí no co mi na to řekneš?
Jméno: enviro (24.02.2011)
RE: Nebyl to DANCALL? :-)
Jenže ne každej se s těmahle veteránama cpe do každodenního provozu ;) Kór s Velorexama. Víš, někteří si těch aut váží a uvědomují si, že i malá nehoda může pro jejich leštěnku (a vlastní život) znamenat totálku.
Jméno: DANCALL (23.02.2011)
RE: Nebyl to DANCALL? :-)
Motor z audiny? proč takovej chrchel co takhle z Tatry T613 jo to by jelo a nebo ze Záporožce ten by se tam vešel a byl by lepší.
Jméno: enviro (24.02.2011)
RE: Nebyl to DANCALL? :-)
Lepší? A v čem? Že žere i trávu kolem cesty?
Jméno: DANCALL (24.02.2011)
RE: Nebyl to DANCALL? :-)
V tom že je chlazenej vzduchem a je vidlicovej.
Jméno: enviro (25.02.2011)
RE: Nebyl to DANCALL? :-)
To je všechno?
Jméno: DANCALL (25.02.2011)
RE: Nebyl to DANCALL? :-)
A ještě má rozvod OHV
Jméno: Talocan (26.02.2011)
RE: Nebyl to DANCALL? :-)
Záporožec? A vozit cisternu s sebou co? :D
Jméno: Firel99 (23.02.2011)
Jistota
Už když sem viděl,titulní fotku mezi ostatními nehodami,bylo mi jasné že to bude vášnivá diskuze a taky že jo-počet příspěvků za chvilu 25.Líbí se mi že se držíte a moc si nenadáváte.Co se týká shodnosti to ano, i když stále mi tam něco nehraje,ale nevim co,každopádně si myslím,že to na nehodu nemělo zásadnější vliv-jestli nějaký vůbec.ty by si byl hroznej policajt.Mám jednoho takovýho kolegu.chrlí paragrafy,dává pokuty za chcaní,za nezastavení na pokyn policisty,počet dálkových světel,mestejný symbol aztížení na penumatiku u nákladních vozidel apod..to bych se musel zvencnout.tato nehoda se normálně vyšetří,řidič nepřizpůsobil rychlost stavu a povaze komunikace,schopnostem svým a svého vozidla vyjel vpravo mimo komunikaci a nrazil do stromu.Štempl,podpis a nazdár.Max. tak ještě nevěnovačka,ale to pochybuju.Nikdo se nějakým vzorkem zabývat nebude.Ani na tvůj podnět.Co se týká slováků,neberu si je dohuby protože sám mám rodinu na středním slovenku.
Jméno: Firel99 (23.02.2011)
RE: Jistota
Jo aj eště dodatek k tobě Dancku.nechci se ti vysmát to ne,ale jak si napsal,že si nic nikdy vědomě neporušil,nezanedbalnnepodcenil atd..tak sem si úplně představil takový ty lidi, co sou sami sobě nebezpeční a kterých vídávám na silnicích dost.takoví,za kterýma jen odbočuje náhodou stejným směrem policejní Transporter a hned koukaj všude možně co mají špatně,jestli svítí apod..přitom,ale jsou schopní omylem projet přednost zprava..nebo takoví ti co si prostě jedou svých 100 v levém jízdním pruhu na relativně prázdné dálnici za nima kolona Audin,nesvítí,nemaj správnej rychlostní stupeň,maj nahlas country zpívají si a co se děje kolem netuší..Nejlepší jso uti co kro msvětel naopak mají zaplá výstražná světla..ti první tak moc chtějí být za volantem dokonalý,by je nemohl nikdo na ničem nachytat a nemsueli se stresovat z policie,že jsou schopni něco v provozu přehlédnoutm ti druzí naopak nepřehlížejí nic,protože nic ani jakoby nevidí kolem sebe.Jsou jen oni, country(popř. Eva a Vašek)a silnice,ale to, že jejich stylem jízdy jsou schopni způsobit hroamdnou nehodu ani netuší..Takže rychlost i pomalost jsou na škodu někdy.
Jméno: nuwmen (23.02.2011)
RE: Jistota
Nekdy neni na skodu jezdit v levem pruhu na dalnici.Pokud nejede ani jedno auto proc ne,kdo ma furt jezdit po tom karambolu
Jméno: DANCALL (23.02.2011)
RE: Jistota
Firele nezastavení na pokyn policisty je vážný přestupek měl by si vidět své kolegy z USA.
Jméno: skipp (23.02.2011)
RE: Jistota
To je pravda, tam už by Tě obkreslovali křídou, protože pojem demokracie tam degenerovaní lidé chápou malinko jinak :)
Jméno: sYnTaX (24.02.2011)
Prosba pro Dancall
Dancalle můžeš mi prosím zaslat fotku svojí škodovky na bobrsmile@centrum.cz Čistě jen z důvodu, že chci vědět jakej poklad máš doma když jí pořád tak vychvaluješ.
Jméno: nuwmen (24.02.2011)
RE: Prosba pro Dancall
kdyztak mi ji posli taky
Jméno: Iceman (25.02.2011)
RE: Prosba pro Dancall
Jo mne kdyztak pls taky. Chci videt jak vypada opecovavana a zachovala skodovka, chovana se vsi laskou. (aim9@centrum.cz). Dik.
Jméno: sYnTaX (25.02.2011)
RE: Prosba pro Dancall
Velice rád bych Vám vyhověl. Bohužel Dancall to buďto nečetl, nebo odmítá zaslat.
Jméno: george30 (25.02.2011)
RE: Prosba pro Dancall
Všichni se tu rozčilují kvůli p. Dancallovi. Já si myslím, že je to jen nastrčená figurka, která má za úkol zvýšit atraktivitu těchto stránek. Nevěřím, že by takový člověk mohl vůbec existovat..
Jméno: skipp (25.02.2011)
RE: Prosba pro Dancall
pošlete mi to prosím v kopii potom: skipp@seznam.cz

Kazdy clovek co si opecovava auto si ho prece i vyfoti, takze bych to take rad videl :)
Jméno: R32 (02.03.2011)
RE: Prosba pro Dancall
Ten to nepošle, protože se za svoje auto stydí :o) Anebo to nepošle kvůli litým kolům, nárazníkům z Felicie,....:o)))
Jméno: Firel99 (26.02.2011)
Foto:Úsměv,pozor vyletí kvalt :-)
Každý kdo se o auta aspoň trochu zajímá a nekupuje si je jako kus plechu jak říkají jedni mí známí,tak si své auto alespoň někdy vyfotil,naleštil ručně,vysál..Já taktéž.Dancalovi bych doporučil svoje auto nikam neposílat,kdyžtak jen kousek detailu, protože si myslím,že už si to tady dost pokazil a možná by se ho někteří pak pokusili vytlačit do stromu stylem sbohem a navždy.člověk nikdy neví tak radši ať je ostražitý.Zvlášť on,když všechny prudí. V Čechách nejsme v USA..Když ho obvykle člověk dojede po druhé (někdy až po třetí),tak se vymluví,že byl oslněn sluncem,myslel si,že jsme gansteři atd. a co potom s ním?Budu se s ním trápit a hádat?Ho radši postavím pořádně do latě a pak už se bavíme normálně.Ono navíc s Transporterem 1.9 nám ukazuje záda i Felicia,takže není moc co dohánět.A u cizinců?Nejsem sketa,abych si za to že zaparkovali jinde,nebo to projeli na nic hvylíval pak vztek.Oni jsou kolkrát tak vystresovaní že je zastavila Policie,že jim to bohatě stačí.(Hlavně těm z východu-západ je opak.
Jméno: DANCALL (26.02.2011)
RE: Foto:Úsměv,pozor vyletí kvalt :-)
Netřeba nic posílat to si každý domyslí moje auto vypadá podobně jako tohle (před nehodou). Zapuštěná světla,nápis Škoda je doplněn i znakem,na sedadlech mám krásné nové potahy,na kolech stříbrné poklice,ale pásy v zadu nemám,volant a přistrojový štít pochází z Š125 to jsem si namontoval sám otáčkoměr mi napojili v odborné dílně i panel na rádio jsem musel dodělat sám. Na zpětném zrcátku mám fotku jedné ze svých idolek (Bára Štěpánová *1959) no a jinak tam nemám nic neobvyklého.
Jméno: guze874 (26.02.2011)
RE: Foto:Úsměv,pozor vyletí kvalt :-)
Pak tady muzes neco kecat o bezpecnosti ty magore, kdyz nemas na zadnich sedackach pasy!!!
Jméno: DANCALL (27.02.2011)
RE: Foto:Úsměv,pozor vyletí kvalt :-)
Bylo to schváleno bez nich takže klid!
Jméno: guze874 (27.02.2011)
RE: Foto:Úsměv,pozor vyletí kvalt :-)
schváleno, neschváleno s racionálních důvodů bych na sedacku, kde neni pas, v tehle dobe nikoho neposadil...
Jméno: guze874 (27.02.2011)
RE: Foto:Úsměv,pozor vyletí kvalt :-)
navic jeste v takovym stroji, jako je ta tvoje stosracka, ktera se rozpadne, kdyz foukne vitr...
Jméno: ondra (28.02.2011)
RE: Foto:Úsměv,pozor vyletí kvalt :-)
Dancalle: Ty sis nedokázal natahnout jeden drát z cívky do otáčkoměru v palubovce? Že ti to musela udělat "odborná dílna":-))) A v čem se liší přístrojový štít š125 a třeba škody 120LS, nebo 130L. 135ka a6ky už má jiný, ale v čem je odlišnost u tohohle. A vůbec, víš, co je š125 a co je na ní jiného oproti š120?
Mmch, pásy dozadu si v zájmu bezpečnosti, o kterou ti jde především...můžeš lehce dodělat. Úchyty v kastli jsou, stačí jen koupit pásy.
Jméno: DANCALL (28.02.2011)
RE: Foto:Úsměv,pozor vyletí kvalt :-)
No tak když už jsem v té dílně byl tak mi tam udělali i otáčkoměr a štít který tam mám je obdélníkový se 3 dodělenými přístroji dával se od r 1987 a jsou tam kontrolky na pásy a sytič standartně nezapojené.
Jméno: ondra (28.02.2011)
RE: Foto:Úsměv,pozor vyletí kvalt :-)
Jo, tak ty myslíš "rapiďácké" budíky...tak to jo. To ale napiš hned, protože š125 byla s tímhle provedením rarita. Máš to aspoň kompletní i s celou přístrojovkou a nebo máš jenom ty budíky? Ono to v kombinaci s klasickou přístrojovkou typu š120 vypadá dost blbě. A víš teda, jaký je mezi š120 a 125 rozdíl? Ta přístrojovka, nebo budíky to nejsou...to se montovalo podle toho, jakou měl zrovna ten dotyčný ve škodovce náladu a nebo spíš, co mu přišlo pod ruce.
Jméno: Iceman (28.02.2011)
RE: Foto:Úsměv,pozor vyletí kvalt :-)
Tu se ho musim zastat, mozna nevozi nikoho na zadnich sedackach, jezdi sam. Nemuze za to, ze vyrobce to auto vyrobil tak. Ostatne, neni jedine na svete, ze? Ja spominam na nase jizdy S105 v detstvi s radosti, byla to pohoda, mohli sme tam lezet. Ted mam dve bambina, hezky v sedackach a mezi ne, tedy vleze jenom anorektik :) Zase o pasivni bezpecnosti se samozrejmne nema cenu bavit, je nekde uplne jinde.
Jméno: DANCALL (01.03.2011)
RE: Foto:Úsměv,pozor vyletí kvalt :-)
Hele a co ti co nemají pásy ani ve předu?
Jméno: ondra (01.03.2011)
RE: Foto:Úsměv,pozor vyletí kvalt :-)
Hele, kolikpak takových aut dneska běžně jezdí po silnicích? Nebudeš zase tvrdít, že jich je spousta, nebo tak něco... . Nezapoměň, že nikdo s veteránem nejezdí běžně do práce, na nákup a tak.
PS: Zase si mi zcela neodpověděl, tak nabývám pocitu, že o škodovkách víš prd a jen gooooogluješ:-)
Jméno: R32 (02.03.2011)
RE: Foto:Úsměv,pozor vyletí kvalt :-)
Ondro, s tím goooooglováním jsi to vystihl pěkně, máš u mě pomyslných 10 bodů :o)
Jméno: Iceman (01.03.2011)
RE: Foto:Úsměv,pozor vyletí kvalt :-)
No co ti, co by s nima bylo. V pripade narazu v 30 km/h jsou v prdeli to je snad jasny ne? Neznam nikoho kdo by tohle riskoval, rovnez nevidim duvod riskovat to.
Jméno: Masák (14.03.2011)
RE: Foto:Úsměv,pozor vyletí kvalt :-)
Dancálku,to že vychvaluješ starý keply co NIKDY neměli jezdit po našich silnicích sem si zvykl,ale mě příde že to vychvaluješ jen proto že ZÁVIDÍŠ lidem lepší a bezpečnější auta to je ONO já mám Báwo 2.5 litru v benzínu a taky to nehonim páč naše silnice nejsou v dobrym stavu!!!ale tu ZÁVIST by si mohl přiznat :)
Jméno: Talocan (26.02.2011)
RE: Foto:Úsměv,pozor vyletí kvalt :-)
Ty máš dost :))

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Nové fotky

Z diskuze

On nemyslel snizit rychlost vlaku ale aut. Vlaku rychlost nesnizis, brzdil by pul kilometru a dalsi… zobrazit

nemel pas, jel rychle, myslel si, ze ho auto zachrani...bohuzel, poucit se uz nemuze, druha sance… zobrazit

Foli ty jsi primitivní blbec,jelikož jenom blbec se tady vychloubá kolik si dovolí jezdit,že… zobrazit

Je tam povolených 70km/h. zobrazit

Jo to nepopieram, ale i zivot cloveka je potrebne zachranit, ze? A ja to staviam na vyssi piedestal… zobrazit

Sjednejte si kvalitnější pojištění

Kalkulačka povinného ručení Kalkulačka havarijního pojištění Kalkulačka pojištění domácností

Anketa

Kde jste si koupili vaše současné vozidlo?

48.8 % 48.8 %|61
18.4 % 18.4 %|23
17.6 % 17.6 %|22
15.2 % 15.2 %|19
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil | autorská práva a ochrana osobních údajů |
RSS  Seznam  Google  Facebook