Dopravní nehoda - Mladík zemřel při nehodě těsně před Vánocemi

3
Kraj: Pardubický
Obec: Křižanovice
Datum nehody: 21.12.2010
Zveřejněno: 08.02.2011
Kategorie: Nepřiměřená rychlost

Při dopravní nehodě, která se stala na silnici I/50 u obce Křižanovice, zemřel mladý dvacetiletý řidič, který se bohužel již nezúčastnit společné štědrovečerní večeře s rodinou. Osudným se mu stala rychlá jízda, při které s vozidlem Volkswagen Golf nezvládl průjezd levotočivou zatáčkou, dostal smyk, vylétl ze silnice a po několika kotrmelcích zůstal vůz na střeše. Mladík zůstal ve vozidle zaklíněn a na následky těžkých zranění zemřel na místě nehody. Jeho o dva roky mladší spolujezdec byl převezen do nemocnice.

 

Nejnovější fotky z nehod: kraj Pardubický

Černé ovce na silnici
Zavinili jste vážnou či smrtelnou dopravní nehodu a snažíte se s tím vyrovnat? Nebo jste se vy nebo někdo z vašich blízkých stal obětí vážné dopravní nehody nebo vám po ní zůstaly vážné zdravotní následky a vy se s tím učíte žít? Prosím, ozvěte se. Právě vaše příběhy hledáme pro pořad České televize Černé ovce na silnici. Stačí napsat na mail cerneovce@chcizit.cz.

Diskuze ke článku - Mladík zemřel při nehodě těsně před Vánocemi

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: nuwmen (08.02.2011)
Rychlá jízda
rychlá jízda, při které s vozidlem Volkswagen Golf nezvládl průjezd levotočivou zatáčkou, Delej to zvaldnes nebud srab ukaz ze na to mas!!!Mlady kluci vsak to nepotrebuje komentar
Jméno: ondra (08.02.2011)
RE: Rychlá jízda
Já jsem nikdy nepochopil, co na těhlech Golfech ty mladý kluci vidí... . Vždyť je to obyčejná tuctovka, jak na pohled ,tak i jizdnimi vlastnostmi a prostorem je to jak Felicie:-) To auto není ničím vyjímečný a je tak oblíbené... .
Jméno: Iceman (08.02.2011)
RE: Rychlá jízda
Ja tomu osobne taky nerozumim, nechapu tu naklonnost. GOLF je i pro mne hrozne nudny auto, bez jakekoliv duse a napadu. Taky nerozumim naklonnosti k passatum a octaviim, taky auta ktera nemaji co nabidnout.
Jméno: nuwmen (08.02.2011)
RE: Rychlá jízda
Proc ne.Felicia nemuze nabidnout to co Golf a nejsou to spatny auta octavky pasaty golf.Naopak
Jméno: Firel99 (08.02.2011)
RE: Rychlá jízda
To je prostě klasika..Sva manící ve starým Golfovi to přeženou a stromy nebo jiné předměty si je rozeberou mezi sebe..Golf III se odvažuju doslova srovnat s Felicii.jak desingově,tak bezpečnostně apod..Viděl si palubovku u Golfu III?Pěknwej opruz naproti tomu Felicia má aspoň pokus o nápad u palubovky.Golf III.je oblíben protože to byl jeden z prvních Golfu co až tak nerezly,měly obrovskou výdrž a halvně se do nich začalo dávat to TDI které proslavilo i naši Octavii..Chápu ty co si kupují Golfy,passaty,Octavie.Kupuj ísi auto ne partnera.Velkej kufr,prej kvalita z reklamy a od lidí co mají 15 letý Passaty a pořád jezdí.Ale co ty motory,výbava a ceny?Motory se trošku zlepšili díky TSI.Ale zbytek?
HTP-škoda mluvit..
FSI-nedozrálá myšlenka odfláklá propracovansot reality
TDI-už s to stejně jen jmenuje2.0 TDI samá kritika,poslední 1.9 díky předpisům skrz CO2 apod..taky nic moc,ale aspoň spolehlivější,1.6 už to není ono.Spotřeba i pružnost..
MPi-zde bych pochválil pro nenáročné 1.6 Je spolehlivá.1.4 už měla být dávno v důchodu..Hrůza.
Ceny:Sice už levnější,ale pořád jen na oko a přední stránky časopisů.Když člověk něco xchce tak si to musí zaplatit idkyž netvrdím že dnes za 320 000,-koupíte Fabii TSI 77kW Ambiente+ a v roce 2003 ste zato mohli tak možná mít 1.4 16V 55kW Classic.A ty drahé příplatky k opravdu základní výbavě..
Jméno: skipp (08.02.2011)
RE: Rychlá jízda
Osobně mám taky Golf IV, je to jediný model, které se mi z celé řady líbí. Vyšší i nižší se mi nepáčili nikdy.

Proč golf 3? To je jednoduché. Cenově dostupné auto se "silným" motorem, dnes se dají VR6 sehnat za hubičku a i obyčejný 66KW TDi co do toho dávali jel hodně pekně a šel za plynem.
Jméno: DANCALL (08.02.2011)
RE: Rychlá jízda
Golf to je takovej polotovar na tuning a těch tuning dílů je na to snat nejvíc a také Golf se s nikým nepoměřuje protože se ostatní poměřují s ním Peuegot 205 , Fiat Bravo,Opel Kadett,aj.ho napodobují jinak je to proti Felicii šunka pokud nemá automat.
Jméno: skipp (08.02.2011)
RE: Rychlá jízda
Jasne :) A ted mi jeste rekni tu o karkulce a ja pujdu spokojene spinkat :D

Nerikam, ze je to buhvi jak skvostny auto, ale rozhodne je ta uroven nekde jinde nez za dob, kdy se vyrabeli Felicie.. Bud trosku soudnej..
Jméno: SDR (08.02.2011)
RE: Rychlá jízda
Polotovarem na tuning jsem to za školních let nazýval taky, ale tím že ostatní výrobci ho kopírují sis to pěkně posral. Kromě třídy nemají tebou vyjmenovaná auta nic společného, každé láká jinou skupinu lidí atd... To je to samé jako by jsi řekl že škodovka vznikla napodobováním žigulíka
Jméno: Iceman (09.02.2011)
RE: Rychlá jízda
Takovych aut je. Vsechny motory jsou dnes prijemne pruzny, nabizeji vysokej vykon. Nemusi to byt jenom GOLF. Treba H i30 s nejvykonnejsim motorem 94kW a plne vybave stoji 465tis. a tomu rikam hubicka zase ja :). Doslova lidova cena.
Jméno: guze874 (08.02.2011)
RE: Rychlá jízda
Ty si mě docela rozesmál, palubka ve Felině jestli má nápad??:D:D...Už sis někdy ošahal materiály palubky v Golfu III??Už tehdá měl měkčený materiály a do feliny dávali nechutnej šedej plast kterej se zeškrábal o kde co. A to že napíšeš, že octavia, passat, golf nemají co nabídnout.....nebudu ti to vyvracet, nechci se s tebou hádat, ale meleš hrozný *****.
Jméno: nuwmen (08.02.2011)
RE: Rychlá jízda
Felicia ma pokus o napad?a jakej:D Golf nemuzes pozuzovat podle felicie,,,Uz jenom to ze ty auta ze zapadu byly nekde jinde nez felicia,,,
Jméno: DANCALL (09.02.2011)
RE: Rychlá jízda
Jo někde jinde? ano Felicia je mnohem lepší vždyt také Vládne silnicím a provozní náklady jsou také jinde. Jo a palubovka ve felicii je strašná to je fakt to Favorit má mnohem lepší a hlavně když je černá.
Jméno: Firel99 (09.02.2011)
RE: Rychlá jízda
Dobrá váš názor.tentorkát mám,ale přesně opačný.Co s vám na tom lesklým plastu tolik líbí?Vypadá to děsně.A ten volant..Jak s 80.let. Felicia se záhy alespoň zmohla na barevné lepící logo ne černý výlisek-to stejné poklice.I ty nejmenší měli pak měli normální logo a ne jen mini nápis VW či znak.Palubovku na Feldu navrhoval myslím Václav Král a to byl pan návrhář.Má plynule přecdházející křivky,žádné hrany,výstupky poad..Palubovka Fabie postráda smysl pro eleganci-ta je strohá.u Feldy určitě ne.To že se škrábe i od klíčů to je jiná.Jinak i když měla Felicia pár společných dílů s Polem,tak s Golfem si mohou podat ruku.Ano.Bezpečnost stejná,design je hodně dle mně hodně podobný směr (jednoduchost,obliny),díly interiéru na stejné úrovni,jízdní vlastnosti si netroufám hodnotit,motory neporovnatelné,za to ceny naprosto shodné..Tak mi neříkejte jak to můžu porovnávat.Co se týka palubovky Favoritu.Tu si snad půjčil ze Star Treku..V černé verzi vypadá luxusněji,ale na Feldu to nemá..
Co se týká měkčeného plastu palubní desky:v době, kdy VW dělal palubní desku pomalu z "betonu",tak Škodovka i když asi spíš omylem než záměrně vyráběla na lepší výbavy svých aut palubku a výplně dveří s měkčeným materiálem.Např.Verze kupé,Š 105 GL,120GL,GLS,130 GL,135/136 GL,GLi a taky se s tím nikdo nikde nechlubil..

To je můj názor tak jako vy máte své..
Jméno: Daveg60 (09.02.2011)
RE: Rychlá jízda
Felina je uplne nekde jinde nez III Golf.Jak podvozkem,brzdamy,komfortem a o motorech se ani nebavim....A o shodnych dilech s Polem?Jakych?Myslis vnejsi zpetne zrcatka?Jinak vubec nic...jj pardon jeste davno vyslouzile 1,6-ky a diesly ,)
Jméno: klimis (09.02.2011)
RE: Rychlá jízda
brzdamY
Jméno: klimis (09.02.2011)
RE: Rychlá jízda
ty tvý dávno vysloužilý 1.6 se montovali i do Golfa III ty chytráku.
Jméno: pasmerik (29.03.2011)
RE: Rychlá jízda
A do pola též! :-)
Jméno: ondra (09.02.2011)
RE: Rychlá jízda
Tak v tomhle s Firellem souhlasím. Osobně se mi líbí Felicie mnohem víc, nežli Golf III. Je mi celkem jedno, že má felina interier většinou z plastu (tím udělala škodovka oproti modelům 105-136 krok zpět), nejsem pra*se, tak bych ho nepoškrábal:-) a rozhodně je na pohled hezčí. Když porovnám Felicii 1.6 a Golfa 1.6 tak ...stejný motor (na chlup), brzdy, ramena, prostor, výbava....prostě stejná socka. A proč Felicie nedostala lepší motor a výbavu? Protože to prostě "soudruzi" v NDR nepovolili:-) Za totáče nesměla být Škodovka lepší než Žigul a dneska je to zase VW. Mmch, kolik těch VR6 tek jezdí? Většinou to jsou samé lemry s 1,6kou motorem, stejným jako ve Felicii, protože ty ostatní s lepší výbavou a motorem jsou jako ojetiny ještě pořád prostě drahé a nebo je to vybydlená šunka.
Jméno: Daveg60 (09.02.2011)
RE: Rychlá jízda
Felina je uplne nekde jinde nez III Golf.Jak podvozkem,brzdamy,komfortem a o motorech se ani nebavim....A o shodnych dilech s Polem?Jakych?Myslis vnejsi zpetne zrcatka?Jinak vubec nic...jj pardon jeste davno vyslouzile 1,6-ky a diesly ,)
Jméno: nuwmen (09.02.2011)
RE: Rychlá jízda
Golf byl bespecnejisi Felicia se ani nedostala na Crash test!!!Motor Felicia nedosahla 90koni,,Zato golf se mohl chlubit motorama jako je VR6 Gti apod,,,TO felicia nikdy nemohla nabidnout,interier ve feline mi pripada jako kdybych sundal palubovku s favoritu je to uplne stejny,Jizdni vlastnosti do zatacky sem si myslel ze pojedu pomalu po 2kolech a spotreba..Nejede to a zere to.tot vse jenom muj nazor
Jméno: klimis (09.02.2011)
RE: Rychlá jízda
Palubovka Felicie je podle mě jedna z nejhezčích a nejelegantnějších.
Jméno: Iceman (09.02.2011)
RE: Rychlá jízda
Kde vladne silnicim? V Evrope? Rusku? Japonsku? USA? Takze pokud Tata Nano vladne silnicim v Bangalore, je lepsi nez Passat? Ale co kdyz Passat vladne zase silnicim v D? Co je pak lepsi? Jak si mam vybrat? :) To ze maluch vladne silnicim v PL z nej snad nedela nejlepsi auto ktere kdy v PL jelo ze?
Jméno: DANCALL (09.02.2011)
RE: Rychlá jízda
No přece u nás v československu kde jinde? A nejlepší palubovku má Fiat Tipo (některý) je velmi zdařilého vzhledu a je komplet DIODOVÁ ta vypadá jako ze stártreku.
Jméno: ondra (09.02.2011)
RE: Rychlá jízda
Dancalle: Dovol, abych tě upozornil, že Československo už nějaký ten pátek neexistuje:-) A když už slintáš nad Favoritem, tak dle mě, je Favorit prostě jeden velký a tragický omyl od Škodovky. To auto mělo jezdit už někdy okolo roku 1970 a ne až o dvacet let později. Nehledě na kvalitu provedení a design. Ta hranatá palubka, madla na dveřích, vůbec ty tvary a taková béžovoněcodošedivá divná barva interiéru...hnus. Jedině až ty poslední kousky, které měli černý interier stály za něco, ale v porovnání s Felicií je fanán prostě hnus.
Jméno: Iceman (10.02.2011)
RE: Rychlá jízda
OK, takze tim ze Felicii je na uzemi byvale CSSR vice nez GOLFu je Felicie lepsi auto. To da rozum, to jo. Vsechny automobilky se ted budou trhat, aby i to jejich auto bylo tak caste na silnicich byvale CSSR. Az pak muzou vyhrat titul auto roku, ze?
Jméno: Iceman (09.02.2011)
RE: Rychlá jízda
Jo presne, staci si srovnat cennik Octavie a Focusu treba, podivat se co maji v zakladu a co stoji kolik navic. To jiz i Hyundai i30 nebo Ceed maji toho vice.
Jméno: Iceman (09.02.2011)
RE: Rychlá jízda
Co nabizi GOLF a Felicie ne? Nebo proc si myslis ze jsou to lepsi auta nez jina stejne stara, stejne kategorie? :)
Jméno: skipp (09.02.2011)
RE: Rychlá jízda
Iceman: Škodovky v ČR jsou trošku jiná kategorie.. Ono je sice hezký, že se tady vyrábí, že se hodně kupujou, ale bohužel hloupej českej člověk nepřišel na to, proč jsou nejdražší (ze všech zemí kde se prodávají) právě u nás.. To je jednoduché, protože češi jsou ochotný za to takový peníze dát.

Příplatková výbava? No s tím udělá někdo díru do světa - oholíme auto zevnitř, až tam nic nezbyde a zlevníme ho o 50.000,-- když to budou chtít zpátky, tak to zdražíme o 120.000,- :) Takhle se vydělávají peníze :)

Jinak škodovky se mě osobně moc nelíbí, jediná která mi padla do oka je Yeti :)
Jméno: Iceman (10.02.2011)
RE: Rychlá jízda
Ja souhlasim, CR clovek ma porad pocit, ze si v podobe "svy" Skodovky kupuje to domaci, to nejlevnejsi co na trhu muze byt. Je stesti, ze zde pusobi "neviditelna ruka trhu" a cena kopiruje poptavku. Jeste vice cechackovskeho mysleni a fabie bude v zakladu za pul mega :)
Jméno: skipp (10.02.2011)
RE: Rychlá jízda
Iceman: ja ja, je to smutne, ale je to tak .. Potlesk pro managery Skodovky :)

Cechacci na to remcaji, ale stejne si nakonec za nasetrene penize dojdou tu fabii HTP koupit. Pritom za stejne penize se da poridit auto stejne kategorie s mnohem bohatsi vybavou. Chapu, ze ne kazdy ma treba 800.000,- na nakup noveho auta, ale prece nez koupim takovouhle vec, musim u toho trochu premyslet :)

Njn, holt cesi.. Obcas by se za ne clovek hanbou propadl..
Jméno: nuwmen (10.02.2011)
RE: Rychlá jízda
NIkdy bych si nekoupil Novou fabku nebo octavku uz jenom stoho duvodu ze je to predrazene a za takovou cenu si mohu poridit sto krat lepsi auto v plne palbe...Já nechci 4 kola a motor!!!Fabia okolo 200tisic,,,A kdyz to tak vemu tak ZA nisi cenu mam Renaulta megana 6erbegu silnejsi motor,,lepe vypadajici auto co dodat chce to jenom lepe premyslet o koupi ceskeho auta V zahranici sou levnejsi
Jméno: Iceman (11.02.2011)
RE: Rychlá jízda
Jo a hlavne Megane mas jiz nizsi stredni tridu, takze je o tridu vys nez Fabie. Frantiky moc nemusim, ale pokud bych si mel vybirat mezi Meganem a Fabii, volim Megana.
Jméno: Daveg60 (09.02.2011)
RE: Rychlá jízda
Cena,dostupnost a silne motory...mimochodem nebouraji mladici pouze v Golfech.Co tak Civic,CRX,Kadett,Astra,Escort atd???Jen jdou min videt,ponevadz je jich podstatne mene ,)
Jméno: Firel99 (11.02.2011)
RE: Rychlá jízda
Tak podle mně je Golf III. momentálně na tom úplně stejně jako Felicia a je jedno, že před lety prodělal crash test a Felicii ho ušetřili.Ty auta jsou zabijácky obě dnes úplně stejně.Skoro stejně i reznou a to že Felicia neměla takové motory jako Golf je dáno rozdílem třídy(i když si kdysi Favorit konkuroval s GOlfem padž byl zařazovaná taktéž do nižší střední třídy)a tím že otčím VW nechtěl hned aby mu Škoda přerostla přes hlavu,což se o15 let později stejně stalo..Co se týká výbavy..Felicia měla taktéž kožené sedačky s vyhříváním,klimatizaci,ABG i boční,ABS apod. i když některé až později a za příplatek.Ale za levnější příplatek než Golf.Protože Základní GOlf 1.4MPi byla taky dost velká křapka a holátko bez ničeho..Jinak motor 1.6 MPi co měly oba vozy se dodnes ještě montuje do OCtavie apod..O "přepracovaném" motoru 1.4Mpi,který je vysloveně hrozný,ale láká na cenu v letáku ani nemluvím.
A proč si lidi kupují Škodovky?Protože jsou prozíraví..českej chlap si jde koupit auto.Má cca skoro 300.000,-(situace našich před rokem)řekne si.Koupím si LOgana v plné palbě?Nebo o třídu většího Megane či Ceed v základní výbavě,která je ovšem lepší než Classic od Octavie?Nebo Hyundai i20 či Kiu Rio?Chci to auto na 10-12let.Logan se po 6letech rozpadne a má drahý díly i servis stejně jako Hyundai atd..když si koupím RIo tak za 10let nebudou lidi v bazaru ani vědět že Kia něco takového vyráběla kdysi a ani mi to nevykoupí..Megane.napapíře super kW dobrý motor i výbava a ta cena.jéje.Naživo.Vrzající plasty,vůle snad ve všem co se má hejbat,všechno očividně tak levné aby tu cenu udrželi dole a odpadávající krytky čehokoliv..to se mi rozpadne to auto za 6let řeknu si..Motor zas až tak živej není a žere.A za pár let pokdu se to udrží pohromadě tak to bude mít cenu právě ty Fabie.Ba dokonce nižší padž mi sme si koupili lepší Fabii.Takže i za těch dlouhých 10let dostanu za Fabii TSI 77kW Ambiente+ víc peněz než za základního Megana 1.6..Samozřejmně jediné co taksem zvědav jestli motor TSI vydrží.Ale kvalita zpracování apod..je někde úplně jinde.
Tím sem chtěl říct že Češi si kupují Škodu protože si dobře drží cenu i za 10let..
P.S.Nejsem vyznavač "nové"Škody ani Fabián,ale z úpraktického hlediska to pro mé staříky vyšlo jako nejlepší volba.
Jméno: nuwmen (15.02.2011)
RE: Rychlá jízda
I takovej Megan si dokaze udrzet cenu pokud se majitel bude starat.Pokud to auto nebude po 10majitelech a svareny ze 2aut.Tak si myslim ze kazdy auto muze potom co nabidnout.Dnes je to velky problem bazarniku vkazdym bazaru se najde kus kterej je svarenej des a hruza

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Doporučujeme

Levná alu kola
Alu kola, elektrony, litá kola, hliníková kola.
Povinné ručení
Kalkulačka, povinné ručení porovnání všech pojišťoven v ČR.
Autopůjčovna Praha
KV car - autopůjčovna Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.
Horská a Dětská kola
Vyberte si horské či dětské kolo v e-shopu či Pražské prodejně

Nové fotky

Z diskuze

Odkdy jsou v POPELNICI bezpečností pásy? zobrazit

tak to jsi mne vážně rozesmál :-( zobrazit

treba ale naka sance by tam byla,a dcl se divim ze by mela octavia v zakladu bocní erb protoze… zobrazit

Spíš to je lapač chodců než nějaká ochrana při nárazu do pevné překážky... zobrazit

X3 byla nová, údajně si ji majitel vezl z autosalonu ... a chyba prý byl u katalyzátoru.No… zobrazit

Anketa

Uvítali byste v osobních vozidlech černou skříňku?

64.4 % 64.4 %|29
6.7 % 6.7 %|3
28.9 % 28.9 %|13
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil | autorská práva a ochrana osobních údajů |