Dopravní nehoda - Smrtelná nehoda u České Třebové

3
Kraj: Pardubický
Obec: Česká Třebová, Ústí nad Orlicí
Datum nehody: 19.11.2010
Zveřejněno: 03.01.2011
Kategorie: Náraz mimo vozovku | Nezařaditelné

Tragická dopravní nehoda se stala na silnici číslo I/14 mezi Českou Třebovou a Ústím nad Orlicí. Jednatřicetiletý řidič vozidla Audi A3 z dosud neznámých příčin nezvládl řízení vozu, vyjel mimo silnici, kde narazil do stromu. Jeho spolujezdec, který seděl v místě, kde vozidlo dostalo největší náraz od stromu, svým zraněním na místě nehody podlehl. Řidič byl s těžkým zraněním přepraven do nemocnice.

 

Nejnovější fotky z nehod: kraj Pardubický

Půjčovna aut Praha
KV car - půjčovna aut Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.

 

Diskuze ke článku - Smrtelná nehoda u České Třebové

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: LUKAN1989 (03.01.2011)
Jaké neznámé příčiny?
To je jasný!
Nezvládl rychlost a havaroval.
Uplně typická nehoda.
Jméno: DANCALL (03.01.2011)
RE: Jaké neznámé příčiny?
A samozřejmě s TIPICKÝM autem!!
Jméno: Mikes (03.01.2011)
RE: Jaké neznámé příčiny?
A netypické disky kol.
Jméno: Iceman (03.01.2011)
RE: Jaké neznámé příčiny?
A typycky Javor
Jméno: DANCALL (03.01.2011)
RE: Jaké neznámé příčiny?
Na zimu se Alu disky moc nehodí tak tam dal plecháče ale důležitá je značka AUDI A3 proč né třeba Mazda 323 nebo Hiunday i30 a co třeba Wartburg 353.
Jméno: klimis (03.01.2011)
RE: Jaké neznámé příčiny?
Ten Varťas asi proto že jich je jak prstů na jedné zmrzačené ruce. A to auto za to nemůže, magor je ten řidič.
Jméno: Iceman (05.01.2011)
RE: Jaké neznámé příčiny?
Za uplynulej rok jsem na ceste nepotkal jedinej Wartburg, tak mozna proto :D
Jméno: Honza Fast (03.01.2011)
RE: Jaké neznámé příčiny?
Když už chceš psát velkým písmem tak typický (jako typ) tipický bys leda tak mohl tipovat.
Jméno: hanula (03.01.2011)
RE: Jaké neznámé příčiny?
Do prd...ele nauč se gramatiku,kdo to má proboha po tobě číst,já nejsem žádná češtinářka ale tvoje i/y to ůplně mlátí do očí.
P.S.Omlouvám se že to není k nehodě ale už jsem to nemohla vydržet....a ANO Dancalle už běžim k plotně ,není nutno mě tam posílat znovu :o)))
Jméno: DANCALL (04.01.2011)
RE: Jaké neznámé příčiny?
Hanulo co zase blázníš? nic jsem o plotně neříkal.
Jméno: Iceman (05.01.2011)
RE: Jaké neznámé příčiny?
Ale rikal Dancku, chudak Hanula, je ted z Tebe uplne prestrasena, porad by jenom varila a vypekala.
Jméno: LUKAN1989 (06.01.2011)
RE: Jaké neznámé příčiny?
Tak třeba nám díky Danclovím řečím hanula pořádně navaří.
Jméno: Iceman (06.01.2011)
RE: Jaké neznámé příčiny?
Hmm no po Vanocich na jidlo nejak nemam chut :)
Jméno: hanula (11.01.2011)
RE: Jaké neznámé příčiny?
Pánové vařím ráda a v Dancallově případě by to byl ten guláš co má v hlavě.....je to děs :o))))) Dancalle? aspoň si pamatuj co kdy napíšeš....což je v tvém případě asi nadlidskej ůkol že???
Jméno: DANCALL (12.01.2011)
RE: Jaké neznámé příčiny?
Co je zas? za tu plotnu jsem se ti už omluvil tak nevím co se ti zase nelibí. Ano jsi ta nejlepší.
Jméno: hanula (13.01.2011)
RE: Jaké neznámé příčiny?
...děkuju ....cítila bych se polichocena kdyby to vyslovil kdokoli jinej než ty....ty tu píšeš romány,ůplný blbosti ale čertíš se že jsem udělala narážku....promiň...nemohla jsem si pomoct :o))
Jméno: DANCALL (13.01.2011)
RE: Jaké neznámé příčiny?
Hanulo jaký blbosti? všechno co píšu je pravda a jestli né tak řekni co jsou lži a já je opravím.
Jméno: hanula (17.01.2011)
RE: Jaké neznámé příčiny?
Co???? Například to že alu disky jsou známkou nebezpečnosti řidiče a skorem příčina nehod.....TO jsou blbosti....já mám taky alu a jezdím skoro 12 let bez škrábnutí :o)))
Jméno: DANCALL (18.01.2011)
RE: Jaké neznámé příčiny?
Ty máš asi problémy z matematikou konkrétně s % protože jsem NIKDY NEPSAL že 100% řidičů s Alu jsou vrazi ale tak 85% +- a v závislosti na ročním období, 100% by znamenalo VŠICHNI 50% POLOVINA a 25% ČTVRTINA! A co důkaz na Novinkách.cz kdy řidič Seatu ujížděl před policisty a srazil se s tramvají a zemřel Měl Alu disky a celkový tuning NÁHODA ne statistika. A to neujížděl poprvé a přečti si příspěvky a uvidíš že tam také někdo psal že se stačí podívat na auto a to mluví za vše.A co ti pirati na silnicich AUDI srazilo chodce řidič ujel,AUDI jelo po chodníku a srazilo dva lidi,AUDI lehce narazilo do vlaku řidič ujel,další pirát v AUDI ohrožoval jiného řidiče zbraní. Chceš snat tvrdit že je to náhoda to víš že né proč to třeba nebyla Felicia nebo Záporožec a nebo Žigulik? jo a to bílé AUDI toho pistolníka mělo samozřejmě Alu disky takové neobvyklé černé hnusné!
Jméno: Petislav (03.01.2011)
RE: Jaké neznámé příčiny?
Jaká neznámá příčina? Letěl jako prase a pak to tak dopadá. Vždyť jemu se přeci nic stát nemůže, je to vyježděnej machr a má super káru a v hlavě ho..no. To je krásnej příklad, jedu, všichni z cesty, jsem jeden z těch co ohrožují ostatní, doufám, že jestli to přežije, tak, že už za volant nesedne pr..se.
Jméno: baatar (04.01.2011)
RE: Jaké neznámé příčiny?
Rychly soud se dela dobre. Kdyz to vezme do stromu 100kmh, coz je bezna rychlost, auto bude vypadat nejak podobne. Takze mohl klidne jet normalne, neco mu tam vbehlo, nedaval pozor, usnul...moznosti je a pouze jedna z nich je ta,ze jel opravdu tak rychle,ze nezvladl rizeni, dostal smyk a vyjel z cesty. Ale je mi jasny, ze mnoho lidi ma jako hlavniho konicka nadavani na vse okolo a vymysleni tech nejhorsich scenaru. Mohlo to tak byt, ale nemuselo, ta sance je pomerne mala, tak me udivuje, ze si spousta lidi vybere prave tuto variantu...chjo.
Jméno: Firel99 (03.01.2011)
Snad už ne
To bylo třídveřový AUDI A3?POdle té páčky na sedačce.No jo no mně už to neudivuje,ale směju se tomu(ano čtete dobře směju),jak jsou všichni stále nepoučitelní.mám pořádnou káru,malý péro a psotavení v bandě tak šlápnu na plyn a sejmu první strom v aztáčce a zabiju spolujezdce..Prostě fakt typický.Ve vězení už bude spíš potřebovat prdel než pindíka.No jo..Komu není rady..
Jméno: Firel99 (03.01.2011)
RE: Snad už ne
Co říkáte na ten rozhovor s tím panem Tr něco co měl ten bílý Mercedes ML s černou kapotou SPZ 2222 jak tam všechno popřel,jak on dobržďoval v koloně a zezadu ho sejmul ten Mercedes S a řidič ohrožoval tím své dítě, a ten z Escortu se mu zase chce mstít že ho vyblikal z levého pruhu a na sekretářku úpolicie vyvíjela nátalk proto zěmnila výpověď,no můj názor je jasný.Lhář.
Jméno: AND.23 (03.01.2011)
RE: Snad už ne
No jako koukal sem na to jak magor, že mu to neni trapný vystoupit v TV s takovou snůžkou lží...to už musí bejt teda charakter
Jméno: baatar (04.01.2011)
RE: Snad už ne
Jo, to je taky hruza, evidentne lze. normalni clovek nikoho nevyblikava (ne pravidelne) a hlavne nepredjizdi z prava. A jestli opravdu zabrzdil az do nuly jak psali tak to nemohlo byt kvuli jinemu pomalu jedoucimu autu, navic urcite by se nevratil do rychleho pruhu atd...
Jméno: klimis (04.01.2011)
RE: Snad už ne
Já se spíš divím, co tím chtěl dokázat? Stálo mu to za to? Kdo si myslí že vlastně je??
Jméno: Firel99 (04.01.2011)
RE: Snad už ne
Prostě mu to jen vyšlo,ví co tady na ten stát a policii platí, tak proč toho nevyužít že?Popravdě nic na něho nemají a nějaká dvě svědectví,kor když sekretářka pak vypovídala v jeho prospěch tak to nemá vůbec žádnou váhu to každý správňák a zástupce smete ze stolu aby on pak nebyl popotahován že se špatně rozhodl.Kdo nic nedělá nic nezkazí a věřím,že by se našli tací co by toho zástupce poučovali a vyhodili za to.MCh si myslím že ten boec v S classe to schválně přikrmil.Protože mi nejde do halvy že starej Escort to vší silou dobrzdí a novej S Benz ne?Si spíš myslím že ten řidič chtěl aby náš pirát z toho měl trochu větší polízanici a neprošlo mu to jen tak lehce.Že když do něj zezadu narazí,tak to bud už nehoda a bude se to šetřit.Ano šetří ale šredně se zmejlil.ten vpředu ne vždy je poškozený,ale málokdo to ví a vždy je lehčí to hodit na druhého.Neboural si ty?A c oten předek a jeho zadek?Prostě si nedobrdil si tak plať at´to mám z krku.Další prosííím.
Jméno: nuwmen (05.01.2011)
RE: Snad už ne
kdybych mohl zasahnout,tak bych zavolal hosany z UKA a ty by si snim poradily!!!Nalozit do cerny dodavky a pekne do lesika tam mu dat peta dvacet na holou,a pak spatky k auta on by si pán rozmyslel priste agresivne najizdet na ostatni ridice takle bych to delal vsem
Jméno: DANCALL (05.01.2011)
RE: Snad už ne
Mnohem lepší by bylo zalejt mu nohy do betonu a hodit do rybníka nebo naložit do sudu s kyselinou a byl by klid.
Jméno: AND.23 (05.01.2011)
RE: Snad už ne
To je kravina že by to ten v tom S klasu do něj poslal úmyslně, spíš toho escorta nevybrzdil tak ostře jako to Sko a ta ženská s tim escortem to stačila ubrzdit. Myslíš že by měl člověk kterej veze v autě dítě a narozdíl od Trpišovskýho to má očividně v hlavě v cajku zapotřebí někde mrznout na dálnici s dětma a řešit x hodin nějakou nehodu? To je nesmysl
Jméno: klimis (05.01.2011)
RE: Snad už ne
Taky si to tak myslim, za každou cenu bych se chtěl přece nehodě vyvarovat a nemít s tím potom další problémy, kor v zimě. I kdyby ten druhej byl kdovíjakej vůl. Zanadával bych si, kdybych toho dotyčnýho znal nebo někde viděl tak bych mu vyčinil, ale na nějaký protokolování s policií, soudy a opravu svého vozidla bych se mohl vybodnout. Mě by to za to nestálo.
Jméno: Iceman (05.01.2011)
RE: Snad už ne
Tak to brzdeni je nahoda, jde o to kolik metru mezery mas, jakou mas rychlost Ty, kolik on, jak brzdi on, jak to brzdi tobe ale hlavne za jakou dobu si vubec vsimnes, ze on jiz brzdi. Staci letmy pohled nekde mimo na 0,5 sec a uz jsi o 15 metru dal.
Jméno: nuwmen (05.01.2011)
RE: Snad už ne
mam takovej pocit ze stimto debilizmem se to silnici jenom rozrusta,
Jméno: Foli (06.01.2011)
RE: Snad už ne
to je ono. Každej povinné psychotesty než dostane řidičák a dělat řidičák tak jak ve Finsku. Jeden rok povinně na polygonu a smyky a smyky a smyky, druhej rok jízda s instruktorem všude možně a třetí rok možnost jezdit, ale pouze za předpokladu, že semnou jede osoba, která řidičák má. Až potom dostanu papíry. Takže jen psychotestama by se řádně pročistily silnice ( od magorů jako jsou ti, co zastavují na dálnici) Dále od Dancallů, kteří právě zjistily, že na klávesnici JE CAPS LOCK vole, umím PSAT VELKYM PISMEM !!!!, a dalších psychických troubů, kteří to nemají v palici v pořádku. Další důraz na školu smykú, která by trvala rok by opět zvedla úroveň. 80% lidí neví, co dělat v případě smyku. potom to končí tak jak končí. Reakční testy, pokud lidé mají pomalou reakční dobu, pryč, máme vlaky atd. A poslední věc, zákázal bych, aby po dálnicích a silnicích první třídy jezdily vozy jako Trabant, Wartburg, škoda 105, 120 atd... žigulíky a další vozy, které nesplňují určitá měřítka dnešní doby. Bezpečnost nějakou minimální, emise a hlavně to brzdí provoz. Pokud i naloženej kamion má lepší zrychlení, než prázdná š 105, je to smutný, ale zdržuje to provoz. Pořád se řve emise a bezpečnost a tyhlety čmoudy, co smrdí na sto honů, nechává to pod sebou litry oleje, kterej unikne, když to někdo někam pustí v 50km/h je jasnej. Tím by se taky hodně zlepšilo
Jméno: DANCALL (06.01.2011)
RE: Snad už ne
No jak to tak vypadá tak ty psycho testy by si potřeboval jako první a hlavně si zopakovat platné zákony, jsi typický fanda předlistopadové vlády věčně něco Nařizovat Zakazovat Přikazovat ale prober se tet nám káže jedna Supervláda s Bruselu. Četl jsem podminky přijetí čr do EU byla tam otázka Bude muset majitel odhlásit svého Trabanta a odpověd: NÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ např Trabant zr 1976 musí splnovat ekologické a bezpečnostní normy zr 1976 takže STÁŘÍ VOZIDEL NEBUDE PROBLÉM!!!!!! A byla to opět EU která zrušila 8 letý limit dovozu ojetin které jsou mnohdy v horším stavu než těch pár Trabantů. Jo Foli měl bys ses léčit jsi na tom asi hodně špatně když vidíš na dálnici spousty Trabantů a Wartburgů že bys je hnet zakazovat přitom je to rarita i na okrezce. Provoz zdržují hlavně kamiony to je známo. Ale až to budou POUZE škodovky tak budu říkat něco jiného. Ty jsi holt stejný jako ten s SPZ 2222 že? všichni tě zdržují překáží ti atd. Opravdu se jdi léčit EKOTERORISTO!!!!!!
Jméno: Foli (06.01.2011)
Příspěvek smazán administrátorem
Příspěvek smazán administrátorem
Jméno: DANCALL (06.01.2011)
RE: Snad už ne
Tohle je už jak u blbejch Chci vidět příslušný § který jasně říká že tebou jmenovaná auta nepatří na silnici dělej ukaž mi ho!!! samozřejmě to bude opatřeno KULATÝM razítkem schváleno parlamentem a podepsáno prezidentem no tak začni hledat rád bych to viděl!!!! pokud to najdeš tak ti dám za pravdu. To co tady kecáš o loužích od oleje je naprostá blbost v tomhle je na vině majitel který ZANEDBAL údržbu a z aut ze západu také uniká olej jak je to možné? a uvařená škodovka? no kde jinde bys hledal problém než mezi sedačkou a volantem a uvařené auto ze západu? jo těch jsem také viděl dost, jo to kvalitnější auta z východu: Záporožec,Tatra T613,Trabant,Fiat 126 tak ty se uvařit nemůžou ty chladí furt na plno! Ze silnic by mely zmizet hlavně RYCHLÁ MODERNÍ DRAHA VÝKONÁ auta jako třeba to se značkou 2222 je zajímavé že piráta potkáž vždy v něčem podobném a jaký podíl mají na dopravních nehodách auta z východu? těch zaviněných nehodách? naprosté minimum dokonce ani felicie která kraluje silnicím přílíš často nefiguruje u nehody coby vinník! Co třeba tahle nehoda? proč je tam AUDI A3 ? ané Felicie ?? že by náhoda? kdepák ale statistická pravděpodobnost.
Jméno: nuwmen (06.01.2011)
RE: Snad už ne
Pro dancal,stim stebou nesouhlasim ze kamiony zdrzuji provoz,podivej se na tve kamose ve š120,ty zdrzuji provoz protoze jim to nejede a sedi vtom bud čepiřkář nebo 100letej duchodec a kamion?si myslis ze zdrzuje schvalne on zato nemuze ze veze 40tun,a kdyby nebylo kamionu tak ty se nenažereš!!!
Jméno: DANCALL (06.01.2011)
RE: Snad už ne
Hele ty kamiony opravdu zdržují jak bys potom vysvětlil že já jedu s Š105 do kopce a dojíždím kamion před sebou a dokonce musím podřadit ze 3 na 2 jak to? a je za ním kolona nedočkavců to snat není zdržovaní provozu? to že v Š 120 sedí kloboučkář snat není vina toho auta ale je problem mezi sedačkou a volantem. No a co DOVOLENKÁŘI ti v létě blokují silnice až strach a řidiči jen nadávají je to každý rok na začátku a ke konci letních prázdnin je sice hezké že má třeba AUDI A8 220Kw když má za tím karavan kterej smí jet nejvic 80Km/h. To je v pořádku? tu Š 120 předjedeš snáž než jízdní soupravu (osobák a karavan).
Jméno: nuwmen (06.01.2011)
RE: Snad už ne
to ktomu patri prazdniny a ja tedy sem nevidel aby karavan nekdy jel 80kmh,vzdycky stim litaj jak blazni,ale prece ten kamion zato nemuze vsadim se ze skopecka a po rovine ti mizi pred ocima:D
Jméno: DANCALL (07.01.2011)
RE: Snad už ne
Řidič NESMÍ jet rychleji než je konstrukční rychlost přípojného vozidla 80Km/h víc NESMÍ jinak porušuje ZÁKON!!
Jméno: Iceman (06.01.2011)
RE: Snad už ne
Jak to myslis nuwmene? Co ti pripada debilniho na mem prispevku?
Jméno: nuwmen (06.01.2011)
Příspěvek smazán administrátorem
Příspěvek smazán administrátorem
Jméno: nuwmen (06.01.2011)
RE: Snad už ne
to nebylo na tebe
Jméno: Firel99 (06.01.2011)
Příspěvek smazán administrátorem
Příspěvek smazán administrátorem
Jméno: Firel99 (07.01.2011)
Administrátorovi
OTÁZKA:By mně silně zajímalo co bylo na mém příspěvku nevhodné, že byl smazán nejsem si vědom, že bych tam někoho urážel,nebo sprostě nadával či já nevim co.Kolikrát tady necháš příspěvky tak sprostý a urážlivý, že bych se zastyděl i já a najednou toto tak se chci zeptat jestli to má důvod o kterém sem nevěděl,nebo jestli se to tady maže podle loterie a nálady...
Jméno: Kamil - admin (07.01.2011)
RE: Administrátorovi
ODPOVĚĎ: Já si vědom jsem. V posledních několika příspěvcích byla sprostá slova. Neřeším, kdo to píše, prostě to mažu. Pravidla jsou jasně daná. Jestli se mazání chcete vyhnout, doporučuju vám si příspěvek ještě jednou přečíst a vulgární slova vymazat. Toť vše.
Jméno: klimis (07.01.2011)
RE: Administrátorovi
Začíná se to nějak zvrhávat.
Jméno: nuwmen (07.01.2011)
RE: Administrátorovi
Taky nepochopim proc se moje posledni 2prispevky mazaly....nejsem si vedom sprosteho slova!!!myslim ze tuto debatu je treba ukoncit nazdar!!!tot vse
Jméno: Foli (08.01.2011)
RE: Administrátorovi
Koukám že se to tu pěkně maže :) Místo toho, aby admin řešil fracka Dancka, alespoň za objevení CAPS LOCKU - to neustále psaní velkýma písmenama je taky mimo úroveň. A to neberu v potaz to, že u téměř každé nehody, se Dancek vylejvá z jeho mindráků a závisti. Ono to není taky zrovna moc morální, když se tu objevují fota něhod, kde zemřeli lidé a Dancek tam začne nadávat že to bylo tím, že neměl starej šunt škoda 105, že to bylo tím, že to nemělo plechová kola a další miliony nesmyslů.

A Admine, jestli toto se ti zdá fér tolerovat, že se u každé nehody Dancek vylejvá, tím je diskuze úplně jinde a svým způsobem to je celkem nechutné k pozůstalým a k těm, co při nehodě zahynuli !!!! Takže admine, bylo by dobré promyslet, jestli nějak nezasáhnout. jestli chceš diskuze jako dřív, kdy se probíralo dost věcí, ale většinou konstruktivní - jak se tomu mohlo zabránit, jak tomu předejít atd.... Varování pro ostatní. nyní asi vidíš sám kde to je a je to tam kvůli jednomu duševně slabému jedinci.
Jméno: Kamil - admin (08.01.2011)
RE: Administrátorovi
Již někoklikrát jsem vám psal, abyste na DANCALLA nereagovali. Že vás on stále něčím provokuje a vy mu to stále "žerete" a reagujete na jeho nesmysly je váš problém. A nevidím spojitost s tím, že měl někdo ALU kola a zahynul. Jestli si pan DANCALL myslí, že je to tímto způsobené, je to jeho názor. Já na tom ale nic vulgárního ani nijak pobuřujícího nevidím. Pravidla jsou tu jasně daná, respektujte je a nebudou vaše příspěvky mazány.
Jméno: Firel99 (09.01.2011)
RE: Administrátorovi
tak konkrétně já sem tam opsal od někoho zde jedno ženské pohlaví,to jsem citoval a ještě k tomu bez háčku,naopak sem psal,že by nemuseli mluvit sprostě,tak mně právě přišlo groteskní že sem byl smazán když to tady kolikrát je sprostých slov jak na trhu.A i neupravených jako např voe,kténe apod..,ale v plné verzi.Ale pokud tam byla budiž nebudu se hádat.Náčelník má vždycky pravdu.1:0 pro tebe prozatím..

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Nové fotky

Z diskuze

Jj...souhlas, ale tady to asi nema cenu resit... Nevim proc tady nekoho sere, ze motorka muze jet… zobrazit

Hm, vy ste cesi fakt chytry narod. Sice okrem snad jedneho vsetci viete, ze s automatom jazdia baby… zobrazit

Tak to musím souhlasit s Bobříkem. Zkušený řidič profík nekončí takto. Já tyhle situace… zobrazit

Jo vypadá to, že žena asi nejela zrovna bezpečně a vyneslo jí to do protisměru. Pán se… zobrazit

To je ale kunďaba !!! zobrazit

Sjednejte si kvalitnější pojištění

Kalkulačka povinného ručení Kalkulačka havarijního pojištění Kalkulačka pojištění domácností

Anketa

Kde jste si koupili vaše současné vozidlo?

47.7 % 47.7 %|83
19.5 % 19.5 %|34
17.8 % 17.8 %|31
14.9 % 14.9 %|26
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil | autorská práva a ochrana osobních údajů |
RSS  Seznam  Google  Facebook