Dopravní nehoda - U Soběšic zemřela řidička Octavie

2
Kraj: Jihočeský
Obec: Soběšice
Datum nehody: 08.11.2010
Zveřejněno: 28.12.2010
Kategorie: Náraz mimo vozovku | Nepozornost, spánek | Nepřiměřená rychlost

Tragické následky měla dopravní nehoda, která se stala u Soběšic na Klatovsku. Žena ve vozidle Škoda Octavie zřejmě vlivemvysoké rychlosti nebo mikrospánku sjela ze silnice, kde levou boční částí vozu narazila do stromu. Zaklíněné ženě ve vozidle se snažili zachránit život záchranáři, avšak boj o její život byl marný. Zemřela na místě nehody.

 

Nejnovější fotky z nehod: kraj Jihočeský

Půjčovna aut Praha
KV car - půjčovna aut Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.

 

Diskuze ke článku - U Soběšic zemřela řidička Octavie

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: nuwmen (28.12.2010)
Octavia
bocni naraz ze by pasy?a ze by to nemelo bocni erbegi?jinak octavia je bezpecne auto
Jméno: GARAZAZAHAMA (28.12.2010)
RE: Octavia
bonční ABGy to asi nemělo ale i kdyby tak tady to vydadá že by nepomohly. Je to moc.
Jméno: guze874 (28.12.2010)
RE: Octavia
Octavia II ma bocni airbagy uz v zakladu, ale jak jsi rekl kdyby se nafoukly tak to asi stejne nepomuze....
Jméno: nuwmen (28.12.2010)
RE: Octavia
treba ale naka sance by tam byla,a dcl se divim ze by mela octavia v zakladu bocní erb protoze dneska je vse za priplatek,myslim nasi predrazenou skodovku
Jméno: nuwmen (28.12.2010)
RE: Octavia
a vykacet stromy u silnic neni spatnej napad ja bych byl pro,,,
Jméno: klimis (28.12.2010)
RE: Octavia
Nad tím jsem taky přemýšlel, ale v zimě by to asi nebylo dobrý když by silnice zcela zafoukala sněhem. Ale těch nevýhod je daleko víc, taky mě štvou škarpy kolem silnic.
Jméno: DANCALL (28.12.2010)
RE: Octavia
Strom nikdy není příčinou nehody!!!! A co baráky u silnic ty by se měly také zbourat? Tohle už tady jednou bylo. A Octavia NENÍ bezpečné auto viz Novinky.cz kdy při jízdě uhořel řidič když mu takováhle šunka chytla byla to také II Octavia Combi.
Jméno: ondra (28.12.2010)
RE: Octavia
S tím u Pardubic... Spekulovalo se o tom, jestli to náhodou nebyla sebevražda. Proč podle svědků auto hořelo za jízdy a řidič se nesnažil zastavit? Tam se stalo něco jiného. Vůběc to sem netahej v souvislosti s tím, co je a co není bezpečné a jenom mag*or napíše a píše to co ty. Sory ,ale já už musel. Vo*le, jezdi si se stodvácou, ale pak, až tě nějakej ňouma s autem dnešní doby sestřelí, se na okamžik přesvědčíš o bezpečnosti vozidel tehdejší doby, ale tady už to stejně neřekneš.
Jméno: ondra (28.12.2010)
RE: Octavia
A vůbec, miluju to tvoje "JE a NENÍ!!!" a to jak na ty slova kladeš důraz...totiž: DŮRAZ!!!! :-D
Jméno: DANCALL (29.12.2010)
RE: Octavia
Tak jo ale vykácet stromy to je také v pořádku?
Jméno: ondra (29.12.2010)
RE: Octavia
Ne , vykácet stromy okolo silnic v pořádku není. V tom s tebou souhlasím a myslím, že nejen já. Ano, bezpečnosti by to "možná" trochu přidalo, ale to už by se mohli zbourat domy v zatáčkách, sloupy veř. osvětlení a bůhví co ještě a to je nesmysl. Všechno je to o tom "jak" lidi jezdí a ne v čem a kde.
Jméno: guze874 (29.12.2010)
RE: Octavia
Zdravím, chodím sem zatim chvilku na tento web a celkem dost si čtu příspěvky pod nehodami, ale to co ti tady píšeš za hlody, to je neskutečné. Ty nemůžeš být zdravý člověk ty musíš mít něco s mozkem, protože to co vyplodíš z tvojí klávesnice, to neumí nikdo. Zamysli se nad sebou co píšeš a hlavně se zamysli co je to vůbec bezpečnost auta, protože ty tvoje Š120, Dacie atd. jsou vraky a je jedno jestli je zachovalá nebo ne, prostě to je vrak, který už na silnice nepatří. Takže to prosim jenom zkus něco se s sebou udělat, děláš tady ze sebe mag*ora jenom ty sám, nikdo jiný.
Jméno: guze874 (29.12.2010)
RE: Octavia
Samozřejmě to je pro uživatele Dancalla, ten příspěvěk na tím.
Jméno: DANCALL (29.12.2010)
RE: Octavia
Tak hele už mě to nebaví se pořát opakovat,mago... tady děláš ty a i jiní to že jsi paragrafově negramotný je tvůj problém! ZÁKON ŘÍKÁ: Vrak je každé silniční vozidlo které je na pohled neschopné provozu a nemá SPZ ale pokud to auto je plně provozu způsobilé je opatřeno SPZ má platnou STK tak to NENÍ VRAK prostě NENÍ NENÍ NENÍ!!!!!!!!!! Takže radši udělej něco ze sebou píšeš tady hovadiny které nejsou pravda já říkám to co říká zákon.A jestli se pletu tak mi najdi nějaký § který to nějak upravuje vzhledem ke značce auta typu a roku výroby. No tak dělěj najdi to chci to vidět jinak si ten mag... TY!!!! A nezapomen se podívat na Novinky.cz na nehodu kde žena srazila s SUV tátu z dítětem a jen si čti ty příspěvky několik tam tvrdí že z Š120 by jela opatrněji a to je hlavní požadavek BEZPEČNOSTI nebot SUV ale i tahle octavie dává falešný pocit bezpečí a řidiči jezdí bezohledněji jako ona i tahle s tou Dacii by určitě tak nejela.
Jméno: GARAZAZAHAMA (29.12.2010)
RE: Octavia
Dancale ty si ale neuvěřitelný hlupák, když se tak vyznáš v paragrafech tak dupej mi číslo toho tvého zákona kde píšeš že vrak je každé auto na pohled neschopné jízdy a bez Spz, chci to číslo abych si to přečet, protože já osobně se domnívám že tam nic takového není, hlavně s tím tvým "na pohled", meleš tady neuvěřitelný nesmysly které plynou z tvé přehnané závisti vůči moderním a bezpečným vozům.to že se uto samo vznítí se stává velmi vzácně, a není to jen výsadou dnešních aut, naopak v minulosti jsem se hodně často setkával s hořící ma škodovkama, dost často tam chcal benzín přímo na rožhavený výfuk, takže bacha na to..mohl bys zhořet. Jsi závistivý blázen, všichno to tu víme. Ale už mě fakt nes.r!
Jméno: GARAZAZAHAMA (29.12.2010)
RE: Octavia
a ještě neco, tady ani tak nejde o to co říká zákon jako o to co ti řekne selský rozum (tobě ho pánbůh zřejmě nenadělil) a ten ti říká že Starý a nebezpečný š.120, varťasy, trabanty, žiguly, a pod. už na cestě nemají co dělat. to že ti zákon dovoli s tím vrakem vyrazit na cestu je jedna věc, ale rozumný člověk by to už neudělal. Tady je takdy vidět kdo jsou naší zákonodárci.Vygumovaní zkorumpovaní srá.i.
Jméno: hanula (03.01.2011)
RE: Octavia
No páni Dnacall se tu ale rozohnil....ono to bude tím,že 120-tka nějakou závratnou rychlostí nejezdí..........ono to asi bude v řidiči a ne v autě že jo???
Jméno: GARAZAZAHAMA (29.12.2010)
RE: Octavia
to cos tu napsal ví každý průměrně inteligentní běloch, Dancall to zřejmě není. ale pokud ano Je to nehorší případ závisti vůči dnešním vozům a jejich majitelům. Je to pitomec co reaguje maximálně tak na světlo kontrolky mazáni u svý 120. Nutně potřebuje transplantaci mozku.
Jméno: LUF (29.12.2010)
RE: Octavia
Mám podezření že Dancall si dělá srandu a baví se tím jak mu to všichni žerou
Jméno: DANCALL (30.12.2010)
RE: Octavia
Srandu jako z koho? já říkám pouze to co je pravda a ta jak známo bývá někdy mnohem podivnější než lež.
Jméno: klimis (30.12.2010)
RE: Octavia
Klid chlapče, nikdo tady přece netvrdí že strom je příčinou nehody. Chce to víc klidu. Jinak taky neříkám že by bylo dobré stromy vykácet, viz kvůli tomu sněhu atd. Stromy nejsou příčinou nehody ale zvětšují její následky. A s tou Octavií nebuď tolik zaujatej. Jsou to bezpečná auta a v tomhle případě vůz začal hořet od nějaké látky v autě ne auto(od motoru).
Jméno: Masák (15.03.2011)
RE: Octavia
Tak to musela bejt moooooc velká perda a podle tý střechy i velká rychlost.a jak píšete,tak ani boční airbagy by nepomohly.já bych to tipnul na mikrospánek páč nevěřim že jela tak rychle.
Jméno: Emler (29.12.2010)
bezpečnost
tak oktavie2 dostala 4* což bylo podle mne na auto z koncernu VW málo. Ale tady ta oktávka to dostala přímo do šoférových dveří,všimnete si jak ten práh je prohnutý až ke spolujezdci.Navíc jak už tady někdo zminoval "při nárazu se to promáčkne víc ale po nárazu se to vrátí jakoby o něco zpět"
Vždycky tvrdím nejhorší je boční náraz tady ještě mají konstruktéři automobilu co dohánět.
Jméno: guze874 (29.12.2010)
RE: bezpečnost
Musíš, ale vzít to, že to auto prošlo nárazovým testem v roce 2004, dřív ne a navíc konstrukční stáří Octavky je uz teda 6 let a v roce 2004 sice uz byly auta s 5*, ale moc ne.
Jméno: DANCALL (30.12.2010)
RE: bezpečnost
No tak ono už se toho moc udělat nedá i když je auto pevné tak z boku to stejně moc neochrání to by musela jet v soutěžáku který má vnítřní rám specialně tvarovaná sedadla a 4 bodové pásy to by jí určitě zachránilo ale v normálním autě nemá šanci.
Jméno: Foli (29.12.2010)
nechte DANCKA bejt
už nechte Dancalla. Nemá to cenu. Je to jeden z těch, co jim leze sláma z filcáků a když vidí modernější vozidlo, než byla v době komoušů, tak vezme klíč a objede celej bok. To je zřetelnej příklad chudáka, kterej závidí vše moderní ostatním. Než aby začal pořádně makat a sanžit se vydělávat prachy, tak radši bude sedět u piva a nadávat na moderní dobu, režim atd... Sám se v jedné diskuzi přiznal, že 5000 kč je už hodně velká investice, na kterou nedosáhne, pak se to snažil zakecat.

Závidí, nemaká, nadává na režim a myslí si, že komunisti by mu dávali prachy bez práce. kvůli takovým, jako je DANCEK mám už podruhé podrápaný bok auta ze závisti, protože mám pí.o vole auto staré 5 let, které před pěti lety stálo mega. Tak to raději Dancek a spol podrápou a pukaj závistí. Jsem zvědav, jak to dopadne, až si příští měsíc přivezu to nové auto. to zase bude za chvilku bez laku
Jméno: DANCALL (29.12.2010)
RE: nechte DANCKA bejt
Já nic nezavidím ale vám asi připadá normální že Toyota stahuje miliony aut kvůli závadám na brzdách motorech a zrychlování no jo tak u vás se tomu nedivím ale co těch víc jak 80 smrtelných nehod? to jsou ty vzácné případy? jen se podívejte na Novinky.cz! A co pánové Firel a Ondra ti jsou také proti tomu aby byl někdo omezovaný kam smí nebo nesmí vyjet možná bude Firel zapírat že má podobné auto jako já ale to nemůže nebot jsem jeho Š130 zr 1990 viděl na stránkách škoda virt cz no jo taková vínová matovka trpí tim rodina i peněženka tak co jsem jedinej????
Jméno: guze874 (29.12.2010)
RE: nechte DANCKA bejt
Myslim že už to tady nekdo jednou napsal, kdyby te potkal tak by te vzal lopatou po hlave.....pridavam se k nemu:)
Jméno: guze874 (29.12.2010)
RE: nechte DANCKA bejt
A DANCKU hlavně se nevztekej, nebo ti rupne žilka v hlavě a my už tady nebudem mít nad nikým zírat jakej je to dem.ent...:)
Jméno: DANCALL (30.12.2010)
RE: nechte DANCKA bejt
No jo tak ty také ses snížil na úroven Tupé Síly jako Garaza ten se ponižuje k fyzickému násilí joo dovolit si na mladšího a slabšího to je hrdinství to jooo a ještě k tomu s lopatou v ruce no alespon si ukázal jaká práce se k tobě nejlépe hodí LOPATA!!!!
Jméno: nuwmen (30.12.2010)
RE: nechte DANCKA bejt
a ja myslel ze uz bude klid,kdyz sem prochazel prispevky pred tutou nehodou tak dancal nikde,a tet jak hurikan katrina tu boduje
Jméno: guze874 (30.12.2010)
RE: nechte DANCKA bejt
Bohužel DANCKU ale ja jsem mladsi nez ty a dusevne slabsi budes asi taky ty.....:)
Jméno: LUF (30.12.2010)
RE: nechte DANCKA bejt
Ty jsi takovej komunikativní, potřeboval bych poradit. Příští rok si chci koupit "nové" auto (tak 3 roky staré). Moje požadavky: Velikost cca jako Octavia, výkon do 110kW, benzíňák a cena do 350tis. raději míň. Vůbec nevím jaké. Octavia je prý trochu předtažená, myslil jsem Passat, nebo Mazdu 6, nevím které z nich nebo nějakého Forda? Asi je to jenom věc vkusu jako u notebooku v dané cenové relaci ...
Jméno: guze874 (30.12.2010)
RE: nechte DANCKA bejt
Jestli se ptáš mě, tak já mám stejnej problém akorát chci diesel..koukám po octávkách, passatech, bmw 3a5.....dost rozmanitej vyber ale taky nevim do ceho jit....
Jméno: LUF (30.12.2010)
RE: nechte DANCKA bejt
Já jsem se ptal jakoby Dancalla, nečekal jsem přímo radu od něho :) ale myslel jsem jestli zareaguje alespoň někdo. Jde mi teď o volbu mezi Passatem a Mazdou6, jestli exituje argument pro jedno z nich? Dostupná BMW mi připadají že mají malý kufr ale moc jsem to nezkoumal ...
Jméno: guze874 (30.12.2010)
RE: nechte DANCKA bejt
No právě, zrovna bmw 3 se mi moc líbí, bral bych ho ve verzi 330d, ale prostor vzadu nic moc a kufr taky zadnej zazrak....stejne si myslim ze skoncim u octavky RS s 2.0 naftou....:).....kdybych me zvolit mezi mazdou 6 a passatem, tak rozhodne passat, i pres to ze rozhodne neni tak spolehlivy jako mazda...passat je proste s mondeem etalon stredni tridy, to nejlepsi co ve tride je....
Jméno: LUF (30.12.2010)
RE: nechte DANCKA bejt
Já jsem se víc klonil k Mazdě protože jí má míň lidí a víc se mi líbí , zvlášť ta nová verze
http://www.drivearabia.com/news/2007/09/07/2008-mazda-6-debuts-in-europe/

Dík za názor.
Jméno: DANCALL (30.12.2010)
RE: nechte DANCKA bejt
No je lepší si koupit tu Octavku nejlépe kombi a 4x4 v benzinu, díly na to seženeš snáž a možná levněji. Do nafty bych radši nešel stejně se to nevyplatí a ještě když nejsou na čerpačkách schopni prodávat zimní naftu a pak ti zamrzne viz reportáž v TV tak to je lepší benzín a pokud možno ještě automat a ve dřevě aspon já bych to tak chtěl, nebo si pořid A8 Qatro Automat v černej metle výkon 220Kw no prostě nádhera samozřejmě v kombíku.
Jméno: guze874 (30.12.2010)
RE: nechte DANCKA bejt
A8 v kombiku??Ty už jsi ji nekdy videl??To seš docela borec....mimochodem nevim proc by se naftak nemel vyplatit, kdyz kupujes ojetinu tak uz neresis, jestli se ti vyplati nebo ne....samozrejme se musis o nej vic starat to jo...
Jméno: ondra (30.12.2010)
RE: nechte DANCKA bejt
LUF : Jelikož jsem na "němce" (krom koncernu VW) tak bych ti doporučil buďto BMW řady 5 a nebo, co takhle Opla? Takové ty předsudky co na ty auta slyším...jsou jen kecy lidí, kteří ty auta nikdy neměli a nebo koupili něco ve stylu 3 in 1 . Takže třeba Vectru C Caravan ,rok výr. 2008 v max. výbavě pořídíš už za 250tis,- i míň. :-)
Jméno: LUF (31.12.2010)
RE: nechte DANCKA bejt
Opel se mi moc nelíbí na pohled ani obecně kombík. Co máš proti VW?
Jméno: ondra (31.12.2010)
RE: nechte DANCKA bejt
Už jen to, že ať to je Audi,VW, Škoda-tak je to vždycky to samé, na pohled i na výbavu a co se týká Škodovky, tak ta je zvlášť u nás strašně předražená. Mno a co vyšlo z módy, to se namontuje do Seata. Nevím, kdybych dostal zadara nového Passata, nebo Q7 ,tak bych asi nepohrdnul - spíš určitě, ale tahle auta mi nikdy moc neřekla. Je to u vkusu a kdybych si měl za svoje peníze vybrat třeba mezi Q7,nebo X5, volím jednoznačně BMW. Co se Oplů týká, vždycky se mi líbila Vectra B a taky ji mám...na tehdejší dobu designově, podvozkově a i motoricky velice povedená a ty nechvalně známé problémy s elektronikou a rzí, se týkaly jen prvních ročníků 95-96...tam se hodně šetřilo a tím si Opel zkazil velice pověst. Prostě moje příští bude buď VeC, nebo Insignia:-) Možná nějaké BMW ,ale menší než řadu 5 bych nechtěl.
Jméno: LUF (01.01.2011)
RE: nechte DANCKA bejt
Dík za názor.
Jméno: Iceman (03.01.2011)
RE: nechte DANCKA bejt
Mno a ja Ti zase doporucim Mondeo. Vyborny podvozek, oproti VW levnejsi dily a opravy.
Jméno: LUF (03.01.2011)
RE: nechte DANCKA bejt
Nevypadá špatně. Slyšel jsem že ta americká auta jsou poruchová, takže i když díly jsou levnější ... Zjistím si co říkají statistiky
Jméno: DANCALL (03.01.2011)
RE: nechte DANCKA bejt
Podívej se na Novinky.cz opět svolávačka tentokrát u Chraistlera.
Jméno: ondra (30.12.2010)
RE: nechte DANCKA bejt
Ano Dancalle, já taky nemám rád, když někdo říká, že by taková auta neměla vůbec vyjíždět na silnici, protože to jsou šroty a blablabla. Ale, na druhou stránku říkám, že každý by si měl uvědomit jaká panuje situace na našich silnicích a jakou bude mít šanci na přežití v takové stodváce, žigulu apod. když ho trefí nějakej vokurka i třeba v octavii I , nebo v něčem podobném, prostě tuctovém autě dnešní doby. A každý by měl zvážit, jestli mu to stojí za to a jestli by nebylo lepší, i za cenu dražšího servisu, jezdit v něčem novějším, odolnějším atd. Zvlášť při cenách dnešních ojetin, si myslím, že i průměrný lopata s platem okolo 15tis,- měsíčně si takové auto za 50-80tis,- může na splátky dovolit. Já si taky nebudu kupovat nikdy nové auto, protože na takové co chci prostě nemám a milion mi nikdo nepujčí:-) Prostě koupím zase pár let starou ojetinu za ani ne třetinové peníze. Co se týká mojí škodoffky, tak tu si držím jen tak nějak proto, že mi je líto jí někomu dát na to, aby s ní jezdil a dělal kraviny. A v dnešní době s ní najezdím tak max. tisíc km ročně a to jen vyloženě na projížďky ,nebo srazy.
Jméno: nuwmen (30.12.2010)
RE: nechte DANCKA bejt
dneska neni problem si koupit nove auto ale bud to chce mit na tucnou akontaci,a nebo tu akontaci vyuzit na ojetinu,a nebo si vzit ojetinu na splatky nebo uver coz dnes neni zadnej problem,a pomalu se nam dostavaj auta co pred 3lety i i mene se nam nedostaly octavia 2generace 170tisic je toho spoustu a kazdy rok to bude levnejisi furt se vyrabi nove modely a tyto co sou dnes vprovozu 2roky uz sou cenove 200tisic nize
Jméno: DANCALL (30.12.2010)
RE: nechte DANCKA bejt
Jo Ondro žít na dluh je tet moderní a proto bylo u nás 1000 000 Exekucí a zadluženost čechu roste i počet sebevražd jen bacha aby si nenašel ve schránce dopis DLUŽÍTE NÁM SPLÁTKU!!!!!!nebo v nejhorším tě navštíví dva pánově v černých plaštích s plešatýma hlavama a ruským přízvukem. Takže BACHA na ty splátky!
Jméno: ondra (30.12.2010)
RE: nechte DANCKA bejt
Dancall... To si totiž musíš pujčit jen tolik, na kolik máš a budeš schopen platit. Když mám 15tis,- měsíčně, tak si přeci nebudu zařizovat takovou pujčku u které budu platit 10tis/měs. a pak budu mít jen holou prd... a auto bez benzínu v garáži.
Jméno: DANCALL (31.12.2010)
RE: nechte DANCKA bejt
To jo ale může se stát že prostě nebudeš mít schopnost to stejně splatit (ztráta zaměstnání nečekané výdaje atd.
Jméno: ondra (31.12.2010)
RE: nechte DANCKA bejt
Proto existuje "pojištění proti neschopnosti splácet" , které nabízejí banky standardně. Pak za tebe určitou dobu platí splátky banka a když nebudu jenom brečet, tak si práci do půlroku najdu jinde a jinou a můžu zase vesele začít splácet:-) Peníze se dají vždycky nějak sehnat, jenom nesmím čekat doma, až ke mě milostivě přijdou.
Jméno: klimis (30.12.2010)
RE: nechte DANCKA bejt
Myslím že s tou Toyotou to bude trochu práce konkurence. S tím neovladatelným autem co v něm umřel ten policista to se mi taky nezdá. Každé auto musí jít přece zastavit, ukazovali i na to test. V jedné diskuzi jsem se o tom s někým bavil a nemohl jsem mu vysvětlit že zašlápnutím brzdového pedálu jde auto zastavit i když jede na plný plyn. Vysvětloval mi že by se ty brzdy úpalili že to jde možná tak při rozjezdu. Řekl jsem mu ať si tedy zkusí u svého auta pravou na plyn nadoraz a levou na brzdu. Už nenapsal. Asi byl překvapen jak šel rychle na čumák. Toyota je i přes tuhle kauzu jedno z nejbezpečnějších aut.
Jméno: klimis (30.12.2010)
RE: nechte DANCKA bejt
A jinak na škoda.virt je spousta kluků a chlapů co maj taky škodu 105L či jiné auto této typové řady ale rozhodně nevyvádí jako ty. Vedle toho srazového auta mají i nějaké to novější provozní, někteří. Na škoda virtu ti poradí, pomůžou atd. ale vědí tam že tyhle auta už mají něco za sebou. Když to tak berou a jezdí s ním na srazy a vyjížďky do přírody tak je vše v pohodě. Sám mám tyhle auta rád. Můj sen bylo auto Škoda 110R. A mimoto ještě teda novinky.cz bych zrovna nepropagoval jako důvěryhodného zpravodaje.
Jméno: ondra (30.12.2010)
RE: nechte DANCKA bejt
Jj, přesně... Taky nevěřím tomu, že by ta Toyota nešla nějak zastavit. Na druhou stranu... američani jsou banda tupců a každý ,kdo tam někdy byl, tak o nich nemluví jinak. Takže se ani nedivím, že ten "policista" a jeho spolujezdec raději volal na tísňovou linku, než aby se nějak pokusil zabrzdit - zpomalit a předejít tak tomu co se stalo. Asi spoléhali na to, že jim auto přes telefon zastaví někdo jiný:-) Podle mě je nemyslitelná věc, že si auto pojede samo a nezávisle na všem okolo. Prostě Amerika no... .
Jméno: klimis (30.12.2010)
RE: nechte DANCKA bejt
Já jsem tedy v USA nikdy nebyl, nechce se mi věřit že by to byli takoví tupci, ale asi to tak bude. Minimálně jsou strašně pohodlní. Každopádně to auto muselo jít zastavit plyn neplyn, i kdyby se měl opřít o svodidla tak vše lepší než čelní náraz. Navíc je jasné, že pokud jelo rychle až nadoraz, tak určitě jelo na nejvyšší rychlostní stupeň, tedy stupeň do rychla a ne do síly jako u rozjezdu, takže i kdyby nebrzdil naplno muselo by auto zpomalovat, a navíc u každého auta jsou odpovídající brzdy k motoru, mají větší účinnost než max. možný výkon motoru. Prostě to nechápu a vidim v tom něco jinýho. Akorát mě štve že to spousta lidí strašně žere a slyšim to okolo sebe.
Jméno: nuwmen (30.12.2010)
RE: nechte DANCKA bejt
problem je vtom ze american neumi radit pochybuju ze umi ridit toje samej automat a 5ti litr ktery ma sotva 140koni a kdyz se sejde cela rodina vtakovim aute tak pak se veze 700kg vahy po silnici aby se jely napapat do mekace ,toytoa je dobry auto
Jméno: DANCALL (30.12.2010)
RE: nechte DANCKA bejt
Klimisi jseš si opravdu jistej že VŠICHNI mají kromě Š120 i jiné?? můžeš to nějak dokázat??? určitě tam jsou tací kteří prostě mají to jediné a jestli tě někdo sejme po cestě do přírody nebo na nákup tak to je nejspíš jedno. To hlavně MOTORKÁŘI by měly zvážit jestli jim to zato stojí když si koupí krásné nové Hádéčko za 200 000Kč a potom je doživotně zmrzačí nebo rovnou zabije nějakej šupák v rezatém Unu nebo té Š120, to samé platí pro ciklisty kteří se vystavují smrti na talíř v létě při rodinných ciklovýletech potom stačí rezatá š120 bez STK s opilým řidičem bez ŘP a rodinná tragédie je na světě, dle skutečné události byl v týdeníku Květy příběh PROČ ZEMŘELA MALÁ VANDA ? Srazil ji opilý řidič Š120 bez STK a ŘP. Kdyby si ta rodina vyjela třeba i v Trabantu mohla tu ta SLUŠNÁ 11 letá dívka ještě být. Na silnici jsi vždicky jednou nohou v hrobě a druhou v kriminále. At jedeš včem nebo načem chceš! Takže zvažovat by neměly jenom ti ve škodovkách!!!!
Jméno: nuwmen (30.12.2010)
RE: nechte DANCKA bejt
dneska uz se moc nevidi s120postupem casu to mizi ze silnic tyto ridici co nemaj na nove auto tak si koupi z 90let nakou mazdu nebo i favorita ale znam hodne lidi co na zimu vytahnou facko i skodovku,,ale doma vgarazi jim stoji Rok stara fabia rok od roku to bude horsi ty auta co byli vyrobeny pred deseti lety budou furt levnejisi a dostupnejsi pro tyto ridice co jeste dnes jezdi ve favoritech takze 50koni vmotoru dnes a za par let si koupi nejakeho pasata ktery bude mit 150koni,
Jméno: klimis (31.12.2010)
RE: nechte DANCKA bejt
Psal jsem NĚKTEŘÍ( samozřejmě vím že ne všichni, jsou to vesměs mladí kluci do 25let takže těžko budou živit 2 auta). Ale přibývá jich. Motorkám jsem osobně nepřišel nikdy na chuť a ani nepřijdu a nezajímám se o to. Podle mě je na motorce člověk strašně vystaven nebezpečí a taky je moc na větru(nemám to rád) Nechci je házet do jednoho pytle, ale u nás znám jednoho motorkáře (55 let) který má silnou mašinu a jezdí slušně, jinak to jsou hovada. S tím že si na silnici jednou nohou na hřbitově a druhou v kriminále souhlasím. Pěkný Nový rok přeju, aspoň lepší než ten minulý.
Jméno: Foli (31.12.2010)
Rada ohledně vozu
někdo se tu ptal, jaké auto. Měl jsem Mercedes, Audi, VW, škodu a BMW. už pár let jsem ujetej na Alfu Romeo a jsem za to rád. Doporučil bych ti Alfu Romeo 159 1,9 JTS. Je to benzín, má 118KW, velmi bezpečné auto s vynikající výbavou. Pokud by jsi přemýšlel i o Dieselu, tak ty Alfa umí opravdu parádní. Tam bych volbu viděl na Alfu 159 1.9 JTDm 110KW. jezdíš za pár litrů, bezpečně a je to nádherné auto. Sám si příští měsíc jdu pro Alfu 159, 2,4 JTdm 154 kw ( 210 KONÍ) Q4 ( 4x4 ). Je to TI verze v kombíku, maximální výbava, Blue and Me systém, čelní airbagy, boční, hlavové, kolenní. Je to předváděčka s najetýma 14 000 km a stará necelý rok. Jestli chceš mít jen něco na ježdění, tak vem cokoliv. Jestli chceš mít z toho ježdění opravdu radost a každej den se těšit, až znova sedneš za volant, ber Alfu.

Co se týče poruchovosti je to lež a mýtus. Mám třetí Alfu a každá jezdila jak víno. A to jezdím pořád, najedu 50 000 km ročně. Dokonce jsem nikdy neměl s Alfou problém, třeba Octavia RS a Passat 1,9 Tdi byly v servisu neplánovaně často
Jméno: nuwmen (31.12.2010)
RE: Rada ohledně vozu
alfu bych nikdy nechtel vzlhedem bezpecnosti ustarsich typu a poruchovosti!!!mozna to bude tim ze vzdy naleznes na ten spravnej kousek toje to sami jako wv to sou taky dobry auta octavky taky zalzei jak kdo scim zachazi ja sem spokojenej s francii,ale ty trreba ne!!!si reknes to sou sracky,ale to sami rikam o italech tot vse muj nazor na tyto auta
Jméno: klimis (31.12.2010)
RE: Rada ohledně vozu
Musím souhlasit s nuwmenem. Asi si narazil na dobré kousky a můžeš být pyšným majitelem. Ačkoliv jsou Alfy pěkná auta a taky jsem o jedné snil myslím 155 taková pěkně hranatá, tak jsem se nakonec nerozhodl jí koupit, protože ze zkušeností kamaráda kterému se na ní pořád něco sralo(čerpadla, elektrika, relátka, snímače atd.) si myslím že jsou ne přímo poruchová ale prostě z Itálie. Navíc člověk musí něco znát, pokud nechce dávat pěkný pálky za drahej servis. A výměny oleje tam jsou o něco četnější než u škodovek a VW a taky kapánek dražší. Jinak je to ale pěkné auto.
Jméno: Foli (01.01.2011)
RE: Rada ohledně vozu
To mě nejvíc baví, Alfu pomlouvá ten, co jí nikdy neměl, ale jen slyšel a nebo ten, co je socka a chtěl ušetřit mraky peněz, tak koupil od bazarníka vylítanej kepl, kterej byl po smrti. Jak jsem psal, měl jsem dost aut z koncernu VW, vždy byl nějakej problém a často velkého rázu. S Alfou jsem nikdy problém neměl a není to o štěstí ale o tom, že si umím počkat a vybrat kus, kterej nemá špatnou historii. Pokud koupím auto od někoho, kdo na to kakal a nestaral se, tak je to hotovo. Jinak jak tu nějakej chytrák psal, že Alfa má častější výměny oleje a podobně, tak nevím kde a která :)

Ale mě to nevadí, než jezdit tuctovým autem, které se tvarem podobá krabici od bot, interiér je jak plochá deska na stůl a jízdní vlastnsti jsou jak ve vlaku, tak radši budu jezdit s autem, za kterým se mi téměř každej otočí, denně se o tom přesvědčuji, těším se každý den za volant a každou zatáčku si dokonale užiju.......

Nemám rád, když někdo pomlouvá co nevlastnil, nebo chtěl nakoupit hodně levně, tím pádem jasnej šunt
Jméno: klimis (02.01.2011)
RE: Rada ohledně vozu
Povídáš tu že sis svoji Alfu dobře vybral že to není jen otázka štěstí. A že si s auty VW group měl jen problémy. Tak ti povím že sis v tomhle případě zase vybral špatně, protože já s těmihle auty problémy zase neměl, a jinak statistiky mluví jasně, Alfa Romeo je poruchovější než třeba auta VW. A něco na tom bude.
Jméno: nuwmen (02.01.2011)
RE: Rada ohledně vozu
znam hodne lidi co sou fixovany na urcitou znacku auta,a pak rikaj ze tamta znacka je poruchova apod,Ja mohu cokoliv,mam rad nemecke znacky,tim padem sem spokojenej,clovek ktery je spokojenej s alfou tak chce pododknout nas ostani co se vozí ve slupkach znemecka apod,Alfa ja krasny auto ale nemel sem tu cest usednout za volant a ani potom netouzim,a neni to jenom alfa co takovej fiat otom ani nemluvim mam rad auto ktery neco vydrzi,muze mít alfa romeo milion km nalitano bez toho abych dotoho neco vrazel?ne,ale napriklad mercedes jo
Jméno: sYnTaX (31.12.2010)
Pro Dancall
Sorry, ale už jsem to nevydržel a musel se zaregistrovat, abych mohl reagovat na ty tvé bláboly.
A to konkrétně k této nehodě, jelikož sám vlastním Octavii druhé generace a není jí absolutně co vytknout! Tvé argumenty, že stará auta jsou bezpečná, proto že jsou pomalá, jsou naprosto nemístné. S každým autem se dá jezdit jak rychle tak pomalu, v rámci jeho možností, rozdíl je však jak v pasivní tak i v aktivní bezpečnosti.
Když se v 80 srazí dvě 120 smrt je na obou stranách, když se srazím s tebou a oba pojedeme 80 tak z tebe nic nezbude a já vyváznu s nějakým menším zraněním. Pokud však z tvého auta něco neuletí a netrefí mě to do hlavy! Nechám toho dohadování, chtěl bych, aby jsi mi zodpověděl jednoduchou otázku, když tu tak vychloubáš stará auta, která mám mimo jiné rád, ale jako víkendové vozy na srazy, tak mi odpověz v případě, že dostaneš infarkt chtěl by jsi, aby pro tebe jela Š 1203, která dorazí zhruba za 20 min s minimální vybaveností nebo třeba nový Crafter plně vybavený pro záchranu života za nějakých 10 min?
Další věc, nastartuješ svou škocnu střelí ti výfuk a chytne barák budeš raději když přijede stará V3S, který stejně vyplivne čerpadlo a barák ti shoří nebo nějaký nový Mergl, který o5 dorazí za poloviční čas a barák ti uhasí?
Další hezký příklad, budeš někde na venkově, žádný signál a žena začne rodit, než se dokodrcáš do první nemocnice žena ti potratí, ano je to drsné, ale taková může být realita!
Můj názor je takový, že každé auto je takové jaké si ho uděláme, budeme-li jezdit slušně pak je bezpečné, budeme-li jezdit jak hovada stává se z něj neřízená střela, která může někoho zranit nebo dokonce zabít! Ale prosim tě, uvádět tu 120 jako bezpečné auto to nemůžeš myslet vážně. Abych do toho nezahrnoval střety s novějšími auty dám příklad: utrhne se s tebou krajnice půjdeš párkrát přes střechu jsi tuhej, v zimě zabrzdíš na ledě postrádáš ABS prásk, v lepším případě máš bouli na hlavě.
Nic proti 120, ale není to bezpečné auto a nikdy nebylo! Dnes je to pojízdná rakev a měla by patřit do rukou jen na srazy a fanouškům, ne pro běžné využívání.
Tak zdar a vzpamatuj se.
Jméno: klimis (31.12.2010)
RE: Pro Dancall
Počítej s tím že Dancal ti odpoví nějakým takovýmhle stylem:

Infarkt nedostanu, jsem mladý jinoch( a dříve lidé taky jezdili do nemocnice Š1203 a přežili)

Od mojí Škody 105L mi barák nechytne, mám jí v perfektním stavu a V3S jsou mimochodem dobrá auta(4x4).
Atd.

Už teď kuje dohromady odpovědi na tvé záludné dotazy:)
Jméno: DANCALL (31.12.2010)
RE: Pro Dancall
Hele co to plácáš! infarkt dostat můžu to ano ale že by mi chytl barák od auta? no to je síla už taky radši nech ten chlast na pokoji.
Jméno: DANCALL (31.12.2010)
RE: Pro Dancall
Jéje ty už si to stím chlastem přehnal a ještě není půlnoc, jasně že když dostanu infarkt tak chci aby promě jela RZETA nebo helikoptéra a hasiči aby také měly moderní auto ale já mluvím o autě které mám doma a které na vlastní náklady provozuji. To stím vejfukem si opravdu přehnal řekni mi jediný případ kdy se to stalo a zaručíš že u nového auta se to stát nemůže? Musíš se vrátit do reality že spousta lidí je rádo že tu Š120 mají tak to prostě je.
Jméno: sYnTaX (01.01.2011)
RE: Pro Dancall
Samozřejmě, to s tím výfukem bylo nadnesené, ale zaměřil jsi se na nepodstatnou věc. Dům ti přeci může vzplanout jakýmkoliv reálnějším způsobem.
Ano věřím, že spousta lidí jsou rádi za to, že mají starou škodovku, ale kolik z nich jí má jen proto, že jiné auto nechce? Nebo, že na jiné nemá? Obzvláště, když díky ekodani stojí taková 120 víc než leckteré modernější auto. 90% vlastníků 120 jí má, protože jí mít chce, nikoliv proto, že na lepší prostě nemá! A vsadím, že patříš mezi ně!
Jelikož pochybuji, že chodíš pravidelně psát příspěvky na tyto stránky k sousedům ba dokonce do internetové kavárny (která by po čase také stála víc než Š 120) tak tvůj PC+ měsíční paušál za internet vyšel dráž než tvé auto. A věřím, že do dvou let bude Š 100,105,120 atd. stát jen v garážích fanoušků a sběratelů. Už jen kvůli šrotovnému, které nabízí X bazarů (Auto ESA, Auto AAA) já bych si tam sice auto nekoupil, ale jak sám říkáš, ne každý má na nové. A toto je způsob jak na něj získat peníze. Dám příklad: ucházející Š Fabie se nechá pořídit za 60 tisíc, dovezu tam svou Š120 a dostanu šrotovné 20-30tisíc, vezmu si 30tisíc na úvěr. Takže dostanu zvýhodnění nějakých dalších 5 tisíc od úvěrovky. Auto tedy stojí 55 000 a já doplácím 25-30 000. Dám si splátky na 5 let to znamená, že včetně poplatků budu splácet kolem 600 měsíčně, a ve výsledku přeplatím na této sumě zhruba 10 000,-. Toto si může dovolit každý, i když ztratím práci (na čas pokryje pojištění) jsem toto schopný splácet i na podpoře 600,- měsíčně nejsou zas tak velké peníze za internet a mobilní telefon zaplatí každý, kdo tu je, měsíčně víc!
Jméno: nuwmen (02.01.2011)
RE: Pro Dancall
ABS nemusi mit vsechny auta co se tyce skodovek je to jasne ale i auta z 90let nemusi mit abs ja ho taky nemam chce to mit tu ABS vnoze a scitem a pak jde vsechno
Jméno: nuwmen (02.01.2011)
RE: Pro Dancall
ABS nemusi mit vsechny auta co se tyce skodovek je to jasne ale i auta z 90let nemusi mit abs ja ho taky nemam chce to mit tu ABS vnoze a scitem a pak jde vsechno
Jméno: Firel99 (04.01.2011)
RE: Pro Dancall
Noha ABS nahradit neumí,ani kdyby byla 100x dokonalejší,ale stačí pemýšle a dá se to zachránit i jinak.Co nejvíc na to smykem dupnout a těsně ped pekážkou se nebát prudce trhnout volantem a zpátky.Zkoušel sem to naletišti s Fabii Combi 1.4 16V a jde to.jen gumy se asi troje odepsali.Ale tam se toho zkoušelo víc.
Jméno: nuwmen (05.01.2011)
RE: Pro Dancall
toje jasny ale pri klidne jizde myslimvrstva snehua chces zastavit,a vis ze kola stoji ale auto jede,,tak se snazis to skraatit takle,Ja vim ze pri krytyckem brzdeni to nemuze tam je lepsi abs a vselijake blbustky
Jméno: Firel99 (03.01.2011)
Vážení a nevážení
Chtěl sem si to přečíst až do konce vaše příspěvky,ale nedával sem to,tak sorry když nebudu reagovat na všechny témata. Dancalle neoháněj se tady mnou,poněvadž já mám sice 135ku z roku 1990,ale spíš jako historický kousek či nouzové vozidlo a jezdím s ním na Škoda srazy apod..Ano jezdil sem ješě před třemi lety se Škodovkou po ČR i do zahraničí,ale bylo to tak značně namáhavé pro to auto,pro mně zase nekomfortní,se spooustou nervu a vzrušujících situací že sem si řekl holka ta dnešní uspěchaná doba pro tebe není.To by sme za chvili doppadli já na hřbitově a ona na šroťáku.Když někdo jezdí kousek,nebo z Dolní Lhoty do Hroní Lhoty po silnici III. třídy tak ano,ale abych za 14 dní se Škodovkou najel 1000km,jezdil po D-1,denodenně myslel na banality za každého řidiče co potkám,poněvadž jeho banalita pro měn může být smrt,aby mně bělaly valsy při předjíždění moderních aut,která samozřejmně ihned zrychlují a vzniká tíém nebezpečná situace na to už nemám.Octavia je historický milník pro Česko,zásluhy nepopiratelné,ale když ji 14let každý jen vychvaluje,přehlíží chyby a je to pro něj modla tak se mi silně zajídá a při slovu Octavia se mi ježí srst.V dnešní době kdy 1.9TDI už nejsou tak spolehlivé jako jejich dobrá pověst,kdy filtry pevných části poserou vše co se dá,kdyuž to není auto dělané napořád,ale na dekádu apak mazje zákazníků k nám pro nový nebo vysolíš tak drahej servis že se potentuješ.Staré Octavie zase mají najeto 500.000km,ale na tacháči svítí krásných 150.000km,nebo je "nebouraná"v horším případě poslepovaná,nebo kradená a tak..Se podívejte jak ty Octavie z 90.let vypadají,ale azu to můžou zase řidiči a převážně bývalý služební provoz.Dnes má v základu i Fabia 4ABG(do facelitu)Octavia I nebylo vůbec bezepčné auto,ale dobré na tu dobu,Octravia II.je zase jen dobrý průměr.nic víc nic míň.Proč by se taky Škodovka měla snažit když ji otčím VW svazuje ruce a vy si ta auta stejně kupujete tak čitak jako ovce..Taky bych se nesnažil kdyby něco šlo víc než samo.To je logický.Dancalle prosím buď na debatu připravený a neplácej nesmysly.Škodovky starý hořely jak sirky v ohni,tam se to přímo nabízelo..navíc auto to dle definice není,ale ty sám víš nejlíp jak dnes fungují STK A ME a co všechn ose kontroluje a toleruje ina přísných technických takže ..Vrak bylo myšleno jako že to je jak prašivka.Kopneš do ní a jen se po ní zapráší.Dancale prosím.Mám Škodovky moc rád,ale vím že jsou nebezpečnéa tak mám SAAB 9-3 SE ten mi přijde jako bezpečné auto.neříkám že je nejlepší,ale je dobré,promyšlené a nekrade se.A má mega kufr podobný Octavii.
Jméno: DANCALL (05.01.2011)
RE: Vážení a nevážení
Ale Ale a PROČ hořely to jsi jaksi neuvedl ŽE?????!!!!!!!! Nebylo to náhodou tím že někdo slabomyslný něco ZANEDBAL,NEUDĚLAL,ODFLÁKL,IGNOROVAL,NEDODRŽEL,PORUŠIL,NEZKONTROLOVAL,atd atd. Jak je potom možné že někomu slouží 25 let i více a někomu ne? Zajímavé že píšeš HOŘELY a né HOŘÍ. Pokud provozovatel vše DODRŽUJE DLE MANUALU tak je šance požáru téměř nemožná.A také jsi neuvedl po kolika letech začaly hořet? Na Novinkách.cz byl OPĚT článek o dálší svolávačce několika tísíců aut důvod: MŮŽOU ZAČÍT HOŘET!!!! zajímavé že. A co problémy Fábií s šrouby na palivovém čerpadle HA.
Jméno: Firel99 (05.01.2011)
RE: Vážení a nevážení
Samozřejmně máš též pravdu,ale ukaž mi někoho,kdo pravidelně kontroluje zteřelost hadiček nebo jejich praskliny.Někdo kdo by si k nim musel udělat přístup,odpojit je aby to bylo 100%.Když dáš takto staré auto do servisu s tím že ho chceš celé překontrlovat,tak pokud se ti nevysmějou a nepoženou tě svinským krokem(znám to),tak to přijmou s tím že az hodinu se můžete stavit.za hodinu to nelze zkontrlovat a pokud by to byli takový vykutálenci ,že by si to nechali do drzhého dne nebo tak,tak si to pěkně naučtújou,aby si si příště rozmyslel jestli to dát do servisu a nezkontrolujou ti nic.A kdyby náhodou něco,tak se to přece stalo až poté vlivem stáří a opotřebení i kdyby ty díly byly třebas nové.Hořela,protože dnes už moc Škodovek nejezdí a když už tak jen meziměsto maximálně,čili tam se to nestihne stát si myslím.Se Škodovkou si mohou podat ruku Renaulty Megane všech generací a Renaulty Magnum,přijde mi,že Renaulti hořej už jen tak z dlouhý chvíle,aby se něco dělo..Viděl sem jich už hořet téměř desítky.Ale jen tyto dva modely.I když si pečlivka(věřím že ano) tak stejně nemůžeš vždy a všemu zabránit..Holt takovej je život tak už se nerozčiluj.Mně se to třeba v životě nestalo.
Jméno: DANCALL (05.01.2011)
RE: Vážení a nevážení
No tak ty 3 hadičky snat není problém skontrolovat já mám samozřejmě 2vrstvé s textilní výstuží určené přímo na palivo a všechny jsou PEVNĚ zatažené šroubovacími svorkami ta co propojuje dvě poloviny nádrže je zajištěna ČTYŘMI svorkami na každém konci dvě,tohle byla jedna z prvních věcí kterou jsem měnil protože tam byly ještě originál zelené s lisovanými svorkami.
Jméno: ondra (06.01.2011)
RE: Vážení a nevážení
Dancalle : Ani od jedné z těch spodních hadic škodovky většinou neshořely. Jestli si takový odborník na tyto auta, tak by si měl vědět co bylo nejčastější příčinou požáru. Zpuchřelá hadice pal. systému to nebyla a mohlo ti shořet tenkrát i 2 roky staré auto... . Tak hádej, pak ti kdyžtak napíšu víc... .
Jméno: DANCALL (06.01.2011)
RE: Vážení a nevážení
No mohla to být vypadlá trubička z čerpadla nebo karburátoru ale není nic snažšího než PEVNĚ utaženou šroubovací svorku přidrátovat k tělesu karburátoru a 2 svorky na čerpadle přidrátovat jednu za druhou aby trubičky nemohly samovolně vypadnout. Zajímavé že moje 24 let stará škodovka neshořela.
Jméno: nuwmen (06.01.2011)
RE: Vážení a nevážení
dancale ty mi pripadas jako jeden muj kamarad ten je sice od tebe starsi o 8let ale taky stejny blazen do sveho auta,,,sice nema skodovku,,ale mel zigula v luxusnim stavu,,a konec koncu ma ford escort upravenej proste jak se rika v zime nejezdi protoze by se mu uspinilo auto,a vlete jede kdyz neprsi,,proste musi bejt hezky jinak ten jeho skvost stoji čistej vgarazi
Jméno: DANCALL (07.01.2011)
RE: Vážení a nevážení
Ano to je správně Žigulik je také kvalitní spolehlivé auto takže nejsem jedinej!
Jméno: ondra (06.01.2011)
RE: Vážení a nevážení
Ano, pravdu díš:-) Tenkrát totiž "soudruzi" udělali chybu tím, že nalisovali trubičku z mosazi do hliníkového tělesa karburátoru. Časem se pak stávalo, že se vlivem benzínu trubička i s hadicí vyklepala a bylo to. Další problém byl s benz. čerpadlem, protože se vyráběl typ, který měl přívod a vývod v rovině a vývod byl nasměrován tak, že když se vyklepala hadička, tak benzín stříkal přímo do vinutí alternátoru a to bylo pak stoprocentní. Samozřejmě, ten, kdo věděl "že se to stává" tak to ošetřil třeba způsobem, který popisuješ, ale musíš brát v potaz taky to, že většina lidí ví akorát kam nalít do auta benzín a pro ostatní je to španělská vesnice. To bylo i tenkrát a proto se stávalo, že vlivem opotřebení, nebo i výroby, byla nejčastější příčina požáru škodovek právě od toho. Prostě konstrukční chyba a ač se to v AZNP vědělo, tak jediná inovace byla taková, že se vrchní část palivového čerpadla dělala s výstupem nahoru. S karburátorem a jeho přívodní trubičkou se nikdy nic neudělalo a proto se to mohlo stávat a stávalo se to i nadále. Mmch, dnes jsem byl na půdě, tak jsem si na tohle vzpoměl a zpočítal, kolik mám karburátorů s tímhle problémem v bedně a věř nebo ne, tak u 6 z 8mi ks, hlavně SEDR, nemohu kvůli tomuhle použít horní víko, takže jsou jen na n.d. jako trysky, vzdušníky atd.
Jméno: DANCALL (07.01.2011)
RE: Vážení a nevážení
To že je někdo slabomyslný za to auto nemůže když se vtom nevyzná tak at používá MHD nebo Odrážedlo.
Jméno: Bronches (11.01.2011)
Neuvěřitelné :D
Ten DANCAL má nějakou vystudovanou školu? Myslím teda alespoň základní. Protože ty názory, které tady po něm čtu, jsou jako z jiného světa, nebo spíš od člověka, který věří všemu, co se kde píše a nemá svůj vlastní zdravý úsudek a náhled na věc :D :D :D Na druhou stranu, kdyby zde tento "člověk" nepsal, nedalo by se tady nad ničím zasmát :D :D
Jméno: DANCALL (12.01.2011)
RE: Neuvěřitelné :D
Já píšu pouze to co je PRAVDA a hlavně to co říká ZÁKON a §§§§ a jinak mám vystudované SOU (střední odborné učiliště) Opravář zemědělských strojů.
Jméno: nuwmen (15.01.2011)
RE: Neuvěřitelné :D
ty si chodil do zvlastni skoly?

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Nové fotky

Z diskuze

Tenhle kryt (říká se tomu sukně) vypadá na litinu. Podle tloušťky a podle hran to bude tak.… zobrazit

souhlasim ze tyto auta nemaj co delat na silnici to uz patri nekam snad se to neda ani nazvat… zobrazit

Já bych to trochu poopravil. O stormy se zabilo už hodně lidí. zobrazit

Myslím že to je takovej mžik že si nestihneš ani prdnout :) zobrazit

ja souhlas . jel jako prase a jeste byl starej..stary lidi jsou krehci a rychleji se polamou zobrazit

Sjednejte si kvalitnější pojištění

Kalkulačka povinného ručení Kalkulačka havarijního pojištění Kalkulačka pojištění domácností

Anketa

Kde jste si koupili vaše současné vozidlo?

49.6 % 49.6 %|61
17.9 % 17.9 %|22
17.1 % 17.1 %|21
15.4 % 15.4 %|19
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil | autorská práva a ochrana osobních údajů |
RSS  Seznam  Google  Facebook