Dopravní nehoda - Mladík zemřel po nárazu do betonového nosníku

4
Kraj: Zlínský
Obec: Biskupice, Ludkovice
Datum nehody: 25.10.2010
Zveřejněno: 08.12.2010
Kategorie: Nepřiměřená rychlost

Mezi obcemi Biskupice a Ludkovice došlo k tragické dopravní nehodě. Šestadvacetiletý řidič vozidla Dacia narazil ve vysoké rychlosti do betonového nosníku podjezdu. Z vozidla se po nárazu stal kus šrotu, který v sobě uvěznil mladého řidiče, jež neměl šanci nehodu přežít.

 

Nejnovější fotky z nehod: kraj Zlínský

Černé ovce na silnici
Zavinili jste vážnou či smrtelnou dopravní nehodu a snažíte se s tím vyrovnat? Nebo jste se vy nebo někdo z vašich blízkých stal obětí vážné dopravní nehody nebo vám po ní zůstaly vážné zdravotní následky a vy se s tím učíte žít? Prosím, ozvěte se. Právě vaše příběhy hledáme pro pořad České televize Černé ovce na silnici. Stačí napsat na mail cerneovce@chcizit.cz.

Diskuze ke článku - Mladík zemřel po nárazu do betonového nosníku

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: Kozlik Sikula (08.12.2010)
auuuu
Pořádná rána! :(
Dancalle, co říkáš na tohle bezpečné auto? :)
Jméno: DANCALL (08.12.2010)
RE: auuuu
Hele v článku je to napsáno jasně Vysoká rychlost takže to tě neochrání žádné auto,vypadá to na sebevraždu protože takle rychle vjet do tunelu je hovadina,namířil to přesně proti zdi takže nejspíš opravdu chtěl umřít.
Jméno: LUF (08.12.2010)
RE: auuuu
Ale na vzdory vysoké rychlosti, čelní maska zůstala pěkně rovná a kapota taky skoro
Jméno: DANCALL (08.12.2010)
RE: auuuu
Koukám že ten předek se složil do sebe jako harmonika a až potom se deformovala kabina hold Dacia je BEZPEČNÉ AUTO a tahle byla docela zachovalá jenom by mě zajímala ta rychlost.
Jméno: ondra (08.12.2010)
RE: auuuu
Dancalle, ty si prostě ne a nenecháš říct:-) Jo, bezpečné...ale tak do rychlosti 30km/h. Kdejaké novější a větší auto by dopadlo ve stejné rychlosti mnohem líp a řidič by měl jen možná zlámané nohy. Když píšu novější a větší, tak myslím třeba i pitomou fabii, i když ta u mě za ty peníze prostě auto není. Ale zase nemám na mysli ty tvoje superkvalitní kaše za pár šlupek z Asie a Ruska:-)
Jméno: DANCALL (08.12.2010)
RE: auuuu
Ondro co sis zase šlehnul??? Ta Dacia by měla bejt bezpečná tak do těch 50 možná 60Km/h ale 30??? to ses teda pořádně zhulil a že by byla Fábie větší no to snat nmyslíš vážně ta Dácia je ve vnitř určitě prostornejší než Fábie a kufr má určitě také vetší.A jak už jsem uváděl tak nebezpečná auta NEEXISTUJÍ jsou pouze ta bezpečna a bezpečnější a ještě bezpečnější...
Jméno: DANCALL (08.12.2010)
RE: auuuu
Jo a ta nebezpečná jsou některá moderní hlavně Toyota Prius Auris Yaris atd když to nebrzdilo samo to zrychlovalo a hořelo tak taková NEJSOU BEZPEČNÁ.
Jméno: enviro (09.12.2010)
RE: auuuu
Tak teď si protiřečíš. Píšeš, že nebezpečný auta neexistují a pak najednou vyjmenováváš příklady "dle tebe" nebezpečnejch aut. Viděl jsi někdy crashtesty čínskejch LandWindů a podobnejch popelnic na kolech?
Jméno: DANCALL (09.12.2010)
RE: auuuu
Ano nebezpečná auta existují ale ja myslel ta co jezdí normálně na našich silnicích,ta čínská jsou nebezpečná a proto také nesmí na naše silnice protože neprojdou testama.Ale tahle Dacia musela splnit bezpečnostní testy aby mohla na silnici ta prostě je schválená k provozu na pozemních komunikacích to pouze někteří slabomyslní jedinci např Lemon nevědí a nebo vědí ale provokují.
Jméno: enviro (10.12.2010)
RE: auuuu
Jenže tyhle testy se dělaly před desítkama let, kdy nebyly tak přísný měřítka na bezpečnost. Těch aut jezdí naštěstí málo, takže se ani nevyplatí udělat pro tyhle Dacie a podobný plechovky testy dle současnejch pravidel. Neprošly by, to je jasný.
Jméno: DANCALL (10.12.2010)
RE: auuuu
Jéééé ty seš chytrej jasně že neprošly ale to nikoho nezajímá protože na ně se vztahují ty testy které se dělaly v době kdy byly nové to samé platí o emisích např Dacia zr 1978 musí splnovat bezpečnostní i emisní normy zr 1978 a Tečka.
Jméno: ondra (10.12.2010)
RE: auuuu
Jo, jenže nejde o to, že tenkrát...ale dnes! A řeč je tady o tom, že v DNEŠNÍM provozu prostě při neobstojí. K čemu ti je platný, že jezdíš ve starém autě, které mohlo být vrcholem bezpečnosti v sovětském bloku před 30ti lety, když tě sestřelí už i třeba 10 let staré auto a rozmaže tě po silnici. O tohle jde....pokrok a né to co bylo. Cestovat časem zatím ještě nejde,nebo o tom nevím:-)
Jméno: enviro (13.12.2010)
RE: auuuu
Však o tom přesně píšu, ty blázínku :)
Jméno: GARAZAZAHAMA (08.12.2010)
RE: auuuu
řekl bych tak 100 - 110 viděl jsem felicii ve 110 proti zdi a vypadala uplně stejně. Tady v tomto případě už nešlo o to zda auto bylo bezpečné nebo ne.A ujištuji tě že dacie bezpečná neni.Naštěstí jsou tyhle auto už spíše raritou.
Jméno: DANCALL (08.12.2010)
RE: auuuu
Pokud není bezpečná tak to určitě nečím doložíš že, je bezpečná srovnatelně s auty ze stejné doby a stejné kategorie.To pouze Sjetej Ondra by srovnal se zemí betonový viadukt ve Fábii a možná by měl jenom zlámané nohy holt ta Tráva nebo co bere je svinstvo.Protože všichni vzdělaní ví že i kdyby měl něco co se ve 110Km/h nezdeformuje tak to přetížení by bylo tak velké že by byl mrtvej tak jako tak přesně nevím kolik G je smrtelné ale prostě v tomhle případě by ho neochránil ani SKOT nebo BEVKO.
Jméno: GARAZAZAHAMA (08.12.2010)
RE: auuuu
Ano výborně, řekl jsi něco co bych od tebe nečekal. Je bezpečná ve srovnáni s vozy stejného r.v. a kategorie. To znamená že tohle rádoby auto bylo jedno z nejbezpečnějších aut, ale před 25lety. Z pohledu dnešních vozu opravdu se tady o bezpečnosti nedá ani zminit.
Jméno: Petislav (08.12.2010)
RE: auuuu
Dancalle myslíš G jako Géčko? No tak těch zvládnu i patnáct než jsem mrtvej, ovšem do hospody chodím zásadně pěšky a nejlépe v doprovodu někoho, ono se blbě leze z příkopy po takový dávce. Ještě co se týká Ondry, tak ho prosímtě neurážej, o tobě si tu taky většina myslý, že jsi vymytej mozek a nenaváží se do tebe
Jméno: DANCALL (08.12.2010)
RE: auuuu
Nevím co to tady plácáš ale Gé je jednotka přetížení, přetížením trpí např stíhací piloti nebo astronauti v menších dávkách upadá pilot do bezvědomí ve větších následuje smrt.Přetížení 1Gé je tolik kolik vážíš tak třeba 80Kg a myslím že 8Gé je už smrtelné 8x80=640Kg to je skoro jako by na tebe postavily Trabant601 Combi ten má 650Kg. Takže kolika Gé byl ten kluk vystaven když jel těch 110Km/h ? řekněme že vážil tak 70Kg a kolikrát se ta hmotnost znásobila? kdo to spočítá?
Jméno: Lemon (08.12.2010)
RE: auuuu
Hele DANCALLE měl jsem nehodu v BMW X5, neřídil jsem je to asi 5 let. Jasně za to mohl mladý řidič který jel rychle, ale náraz byl do betonových panelů které se posunuly asi o 3cm, auto bylo kratší o metr a motor posunutý o 10cm (dle výsledků z BMW servisu). 4 Lidi bez zranění a v pohodě se otevřely všechny dveře. Takže co na tohle řekneš? Dacia je ŠROT a na silnice nepatří stejně jako 105, 120 a podobné rakve!
Jméno: GARAZAZAHAMA (08.12.2010)
RE: auuuu
jo jo bawka drží, ale určitě jste neletěli 110 aniž by se uvnitř nikdo ani neškráb tomu nevěřím.. ve 110 do zdi, na to nejsou ani bezpečnostní testy. minimálně řidič a spolujezdec se v takové rychlosti kdy se za méně než 1s zastaví na 0kmh velmi ošklivě zraní v jakém koliv autě.
Jméno: Lemon (09.12.2010)
RE: auuuu
Opravdu, řidič popalená ruka od Bagu, spolujezdec vyhozené zápěstí, zadní sedadlo popálenina od pásu a já vzadu za řidičem bez pásu jsem to dobrzdil o sedadlo řidiče a nebylo mi nic, jen měsíc staré auto za 2mil bylo KO.
Jméno: DANCALL (09.12.2010)
RE: auuuu
Řeknu ti na to že jsi deb... a pokud nejsi tak mi okamžitě najdi PLATNÝ ZÁKON který říká že Dacia atp nepatří na silnice to je jen v tvé duté hlavě protože všichni ví že ty auta tam patří stejně jako nová nikde není uvedeno do jakého roku výroby to smí nebo nesmí jezdit takže pokud se chceš obhájit tak bych začal hledat ale upozornuji tě že NEMÁŠ ŠANCI nebot ten zákon neexistuje.Jo a BMW je ůplně jiná kategorie takže to si se také netrefil měl si zkusit BMW 3 zr 1988 no to už by taková sláva nebylo co a vté rychlosti 110Km/h by vypadalo podobně.
Jméno: Lemon (09.12.2010)
RE: auuuu
Jj tak jsem debi*, ale v nebudu jezdit v necem co je stare 25 let a mas pravdu je to asi i BMW ze stejneho roku, vim co se na silnicich deje a jezdit v aute starem 25-30let uz je proste o hubu. A nevim proc musis hned urazet vulgarne, jde videt ze taky moc rozumu nemas :)
Jméno: DANCALL (09.12.2010)
RE: auuuu
Lemone o hubu je jezdit na mašině 200 za plného provozu ba i předpisově ono je o hubu jezdit ve všem i chodit pěšky ale i to 30let staré auto za 7000Kč ti zaručí lepší ochranu než nová motka za 170 000Kč a ty urážky si zasloužíš protože píšeš něco co není pravda že to na silnici nepatří přitom je t hovadina takže bud jsi opravdu deb... že neznáš zákony (neznalost neomlouvá) a nebo je znáš velmi dobře a prostě jen provokuješ což je horší. STOP já znám svoje práva!!!
Jméno: ondra (09.12.2010)
RE: auuuu
Dancalle, si zase vedle:-) Mohu tě ubezpečit, že nepiju, drogy neberu a trávu nehulím:-) Jediné čím si kazím zdraví jsou cigarety - ty plné tabáku...:-))) Totiž, nemám rád, když nevím co se se mnou děje, takže asi tak. Jen jsem ti chtěl naznačit, že opět a zase a úplně zbytečně vykřikuješ do světa ty nesmysly o bezpečnosti aut, která jsou 30 let a možná ještě víc, stará. Na nějaké přetížení se vybodni, protože každý vydrží něco jiného a i při takovémhle nárazu do zdi se může stát, že dotyčný přežije...když ovšem nepojede v takové rakvi. Stará auta evidentně dobře znáš, tak musíš sám vědět jaké jsou konstrukce a že to je většinou jenom "nějakej plech svařenej dohromady" a že jen čistě náhodou se inženýrům tenkrát povedlo udělat nějakou deformační zónu v místech, kde to sami ani netušili:-) Já neříkám že tyhle auta nepatří na silnice, ale každý musí zvážit to, jestli mu stojí za to v takovém autě jezdit den co den a vystavovat se tomu, že ho někdo "smaže" ze silnice a nebo si našetří pár kaček a koupí si i třeba už 10 let starou, nějakou lepší ojetinu, která je na tom s ochranou posádky už mnohem lépe, nehledě na komfort jízdy. Mmch, takové auto v dnešní době koupíš i za méně než 50 tisíc kč a to není ani na splátky tak závratná suma.
Jméno: DANCALL (09.12.2010)
RE: auuuu
Ondro tohle laskavě říkej těm co jezdí ve Velorexu,Felicii zr 1961,Citroenu 2CV,Mini,VW Brouk,atd a také motorkářům jestli jim to za to stojí že misto te ojetiny si koupí mašinu za 100 000Kč a lítaj 200 za plného provozu a nebo to mužou být i pohodáři co si ušetří třeba 200 000Kč na pravého Harleje a jezdí předpisově a pak stačí i ten Velorex nedejbože FIAT 126 nebo Dacia 1300 a Harleják je mrtvej tak co Ondro prostě respektuj Práva každého z nás každý má právo si za své peníze koupit co chce. jo a v součastné době je třeba i investice 5000Kč nemyslitelná natož pak 50 000Kč ČR je prostě jedna z nejchudších zemí evropy hele jdi také STÁVKOVAT možna dostaneš víc.
Jméno: ondra (09.12.2010)
RE: auuuu
To je zajímavé...mě ještě nikdo nikdy neřekl abych s ním /s nima jel nějak opatrně,nebo jak píšeš max. 60km/h. Že oni se s tebou bojí jezdit autem? Jinak opravdu, machrování a následné nezvládnutí situace není úmysl ,ale blbost. Jak můžeš říkat, že s nima z té silnice vyletěl úmyslně. Zamysli se trochu....
Jméno: ondra (09.12.2010)
RE: auuuu
sory, to patří jinam:-)
Jméno: ondra (09.12.2010)
RE: auuuu
K tomuhle se ti vyjadřovat nebudu, protože to nemá smysl... ale jestli je pro tebe 5tis,- nějak závratná suma a říkáš, že žiješ v nejchudší zemi evropy, nebo jak... tak fakt už nevím:-) Já taky nemám kdovíjakou výplatu,ale průměr mám, navíc to není můj hlavní zdroj příjmu. Takže ač stávkování podporuji, nejsem státní zaměstnanec a o výplatu mi nejde.
Jméno: Iceman (09.12.2010)
RE: auuuu
5000 je pro neho jiz investice :) no to me pos*r :)
Jméno: DANCALL (09.12.2010)
RE: auuuu
Já jsem nehovořil o sobě mě je hej ale jsou lidé kteří opravdu počítají každou korunu je to tak.
Jméno: ondra (09.12.2010)
RE: auuuu
Jasně:-) Takových je fakt jenom hrstka, kteří mají opravdu málo. Ostatní jenom žvaní o tom, jak jsou sociální případ, ale každý den po práci do hospody na jedno pětipívo že:-) krabku retek denně taky zvládnou a pak jen brečí. To je česká nátura. Ale to už sem nepatří.
Jméno: Iceman (10.12.2010)
RE: auuuu
JJ presne tak, to mne taky dostava. Hospudka to ne, to si neodpusti, krabicka denne, nejake to povicko ale potom jde k lekari a place na 30 korunama. Pritom je to pro zdravi a to jak tvrdi vetsina je to nejcennejsi. Kazdopadne Dancall todle neresi, patri mezi hornich 10 000 ;)
Jméno: Iceman (09.12.2010)
RE: auuuu
Dancalle g je hodnota tizoveho zrychleni, ne pretizeni. Jde o to, ze se vlivem setrvacnosti zvysuje. Ci uz se jedna o pohyb po kruznici (stihaci piloti kde 8G neni smrtelne, limit pro NATO stihace je 9G, Ruske Su-27 litaji s 12,3G), nebo o zruchleni, spomaleni z pohybu. Ono ani nejde o to kolik G telo absorbuje ale po jak dlouho to pusobi. Zvladnes treba i 30G po dobu 2ns. Vypocet je v tomto pripade trivialni. Dejme tomu ze se vozidlo pohybovalo rychlosti 30,56 m/s (110 km/h), a doba narazu trvala 0,2 sekundy. Akcelerace v tomto pripade vychazi 152,8 m/s2. Da se rici ze tolik G v ten moment pocitilo telo ridice. 0,2 sek je hodne dlouha doba, to uz organi neustoji.
Jméno: Iceman (09.12.2010)
RE: auuuu
organy
Jméno: Iceman (09.12.2010)
RE: auuuu
tak to musela byt rana, ten to trafil uplne kolmo. Kozliku, sedni do novyho passatu, dej tomu 140km/h a naper to stejne. Pokud to prezijes mas u mne pivo ;)
Jméno: Mikes (08.12.2010)
Rychlost
Co je vysoká rychlost? V tomto autě bych za vysokou označil jakoukoli vyšší než 50 km/h. A jezdilo to vůbec víc než 70?
A ještě bych řekl, že je tam jedna nepřesnot. Píše se, že se z auta stal šrot až po nárazu.
Jméno: DANCALL (08.12.2010)
RE: Rychlost
No tak ta Dacia má maximálku tak 130-140Km/h takže nevím co si hulil ty ale asi stejný matroš jako ondra.
Jméno: Foli (08.12.2010)
RE: Rychlost
hele, Dancku, ty tu chceš někomu něco psát o tom, že je někdo nevzdělanej? Ty neumíš psát ani pořádně česky, fyzika ti nic neříká dle kravin co tu píšeš atd.... Pořád tu jen vychvaluješ šroty TATA NANO, jak je to superbezpečné auto, jaká to je revoluce atd...

Zde něco pro tebe. http://www.auto.cz/tata-nano-propad-prodeje-o-85-53137

Už by jsi se měl probudit a nezávidět lidem, kteří mají na moderní kvalitní a bezpečné auto. Závist je zlá, pokud se budeš snažit a makat, můžeš si taky vydělat na moderní vůz. Znám hodně lidí, co závidí, ale ty jsi extrém
Jméno: GARAZAZAHAMA (08.12.2010)
RE: Rychlost
já s ni už letěl 170:-D a to byl kombík byl to adrenalinový zážitek:-D
Jméno: Iceman (09.12.2010)
RE: Rychlost
Maximalka je jedna vec, tu dosahne tak po ujeti 20 km, mozna :) . Druha vec jakou rychlost dokazala ta Dacie vyvinout na tomto useky cesty pred narazem.
Jméno: DANCALL (09.12.2010)
RE: Rychlost
Hele že ty sis také fetnul? ta Dacia je srovnatelně výkoná se žigulem je silnější než Wartburg i Š120 takže to pro ni není problém Dacia byla ve své době VÁŽENÉ AUTO.
Jméno: DANCALL (09.12.2010)
RE: Rychlost
Tak tady mám nějaké udaje Výkon 40Kw hmotnost 880Kg zrychlení z 0 na 100 za 17,1s
Jméno: ondra (09.12.2010)
RE: Rychlost
ovšem po 30ti letech stáří a 5 ti generálkách motoru, na kterých se (jak je u nás zvykem) šetřilo kde se dalo, budou ty údaje značně pozměněné a ze 40kW bude stěží 30kW. Měl si někdy třeba starou stodvácu na brzdě? Víš o kolik koníků časem na opotřebování takové auto přichází. Něco si o tom přečti ať víš jak a co se děje v motoru.
Jméno: DANCALL (09.12.2010)
RE: Rychlost
Kde je psáno že to mělo 5 generálek???? podívej se na ní pořádně a uvidíš že tahle byla opravdu zachovalá garážovaná a celkově ve velmi dodrém stavů.
Jméno: ondra (09.12.2010)
RE: Rychlost
A právě proto, že to nevíš, tak nemůžeš tvrdit nic o zachovalém stavu. To auto mohlo být už několikrát po go kastle a motoru. Třeba... .
Jméno: Iceman (10.12.2010)
RE: Rychlost
Psal jsem o maximalce a tou 100 km/h neni ze? co takhle akcelerace 0 - 140 km/h? Minuta?
Jméno: ondra (10.12.2010)
RE: Rychlost
Spíš 2-3, možná i víc...
Jméno: DANCALL (10.12.2010)
RE: Rychlost
Hele už mě začínaš sra...!!!
Jméno: ondra (10.12.2010)
RE: Rychlost
Proč? Ty to máš změřený? Kolik udělá ta tvoje podle knížky z 0-120km/h Já to samozřejmě vím, ale pochlub se.
Jméno: GARAZAZAHAMA (08.12.2010)
RE: Rychlost
:-Dšrot to byl i před nárazem , ale v jinem anatomickém stavu.
Jméno: DANCALL (08.12.2010)
RE: Rychlost
No tak na ŠROT jsi byl spíš ty asi jako ondra nebot tahle Dacia byla dost zachovalá podle toho jak se leskne.
Jméno: GARAZAZAHAMA (08.12.2010)
RE: Rychlost
No potkat tě, vezmu tě lopatou po hlavě. Čteš někdy po sobě svoje přízpěvky? Vážně pochybuji o tvé psychice, měli by ti zabavit klavesnici.
Jméno: DANCALL (08.12.2010)
RE: Rychlost
Co se ti zase nelíbí? píšeš tady něco o šrotu ale to auto nebylo šrot to bylo až po nehodě.
Jméno: DANCALL (08.12.2010)
RE: Rychlost
Pochybovat můžu leda já o tvé psychice protože PONIŽOVAT SE K FYZICKÉMU NÁSILÍ to není zrovna řešení moudrého člověka to opravdu né takovým se říká Tupá sýla!
Jméno: GARAZAZAHAMA (08.12.2010)
RE: Rychlost
Tupý jsi taky tak jedině ty! Každý to tu vidí, kěkteří se ti to tu dokonce i odváží napsat. Aty přesto tady meleš svoje nesmysly. Nikdo ti to tu nežere ty troubo, běž si tlachat o warťasech a pod. jinde prosímtě. Jsi jen někdo kdo závidí všem že jsou trošku schopní, trošku ušetří a koupí si moderní bezpečné auto. To že na to nemáš je jen tvoje vina, nikdo ti za to nemůže tak nám tady netlač ty nesmysly.Nikdo ti to tady nemůže spolknout. Tak už to pochop že jsi zoufalec:-)
Jméno: nuwmen (08.12.2010)
RE: Rychlost
nekdy se tu dcl bavííím!kazdy ma narok na svuj nazor,ale posuzovat ostatni jestli je sjetej nebo zhulenej je debilita.ta dacia se neda nejak komentovat proste nebezpecne auto!!!co kdyby mnel nove auto.napriklad toho tveho korejce kia ceed.Mohl jed sprace a usnul typoval bych to na 90kmh
Jméno: Foli (09.12.2010)
DANCALL, pán lesa a nejmoudřejší
Dancku, snažíš se tu urážet dost lidí, snažíš se být důležitej a hovořit něco o inteligenci ostatních. Česky psát neumíš ( viz tvůj příspěvěk kde napíšeš TUPÁ SÝLA ) Pro tvé info síla je s měkkým. Fyzika ti nic neříká, meleš nesmysl za nesmyslem a je ti to fuk. Když ti tu dám konkrétní důkaz, o tom jak meleš nesmysl, raději ani na to nereaguješ. VIZ ta tvoje vychvalovaná TATA NANO, jak tomu klesl prodej o 85 procent kvůli tomu, že ty rádoby auta začla hořet z ničeho nic kvůli mnoha vadám.

-- Dancku, přestaň závidět, snažit se povyšovat přes internet. Chápu, on mindrák, nebo to, že tě někdo šikanuje, si musíš někde vybít. Ale internet není to pravé. Zkus přestat závidět moderní, designově pěkné, vybavené a bezpečné vozy. Zkus se k tomu postavit jak chlap, začni pořádně pracovat a uvidíš, nebude trvat dlouho a budeš si moct pořídit moderní, kvalitní vůz. To by tě mohlo vyléčit z té tvé závisti vůči všem a všemu z okolí.

Pokud máš jen základní školu ( dle pravopisu, myšlení a vyjadřování máš ) Tak se snaž, přihlaš se alespoň na učňák nebo střední školu, uč se a až to doděláš, budeš mít zase život snadnější. Nikdo se ti nebude smát že jsi hloupý, že ti dělá problém psát, vyjadřovat se a přemýšlet. Držím palce, věřím že to dáš Dancku ( je to pro tebe, nikdo by nechtěl bejt neustále za blbce ve svém okolí )
Jméno: DANCALL (09.12.2010)
RE: DANCALL, pán lesa a nejmoudřejší
Hele nech už TATU na pokoji ty mi určitě ukážeš jiné auto ZA STEJNÉ NEBO MENŠÍ PENIZE tak sem sním čekám.A co se týče Tupé síly tak ty si myslíš že to je styl moudrého člověka troufnout si na mladšího a slabšího né to je ZBABĚLOST a nehledě na to že dneska to není jen tak někomu rozbít ksycht ono by ho to mohlo příjít PĚKNĚ DRAHO!
Jméno: Foli (09.12.2010)
RE: DANCALL, pán lesa a nejmoudřejší
Já tu psal něco o rozbití úst? Ne nepsal, to není můj styl, to řeším až v případě obrany, pokud mne někdo napadne. Tvůj předposlední příspěvek mne utvrdil v tom, co jsem psal. Že je to tvá závist vůči ostatním, co si vydřeli peníze na moderní vůz, jak jsi psal že investice 5000 kč je moc a cosi o stavce a bla bla bla. Ti lidé, kteří nadávají na systém a stát, že nemají peníze a chtějí stávkovat, jsou přesně ti, kteří vidí problém všude, jen ne u sebe. Každý má možnost volby, kde pracovat a jak si vydělat peníze. Jen člověk, kterej pro to chce něco udělat a zapracovat sám na sobě, proto něco opravdu udělá. Sám jsem dřív takovej byl, pak mi došla trpělivost a nechtěl jsem makat na někoho a sám z toho mít almužnu. Proto jsem se postavil na vlastní nohy a dělám jen sám na sebe. Co si vydělám, to mám. Když si dám nějaký cíl, makám, abych si ho co nejdříve splnil. Kdybych jen pomlouval a nadával, nikdy bych si ho nesplnil.

Já reagoval na to, že tu ostatním nadáváš že snad berou drogy nebo co jen proto, že žijí v reálném světě a reálně přiznají, že doba, technologie ve všem pokročila k lepšímu a bezpečnějšímu. Jen ty sám sobě lžeš, že to tak není a snažíš se k tomu použít urážky a napadáš za to ostatní. Nepřišlo ti někdy divné, že jsi jedinej, kdo tyhle nesmysl povídá? Že jsi jedinnej mimo realitu? To je důvod k zamyšlení
Jméno: DANCALL (09.12.2010)
RE: DANCALL, pán lesa a nejmoudřejší
To Ondra tady píše nesmysly že je dacia bezpečná do 30Km/h a že je Fabia větší a že by v měl ve 110 jen zlámane nohy vždyt je to blbost. a Mikes co tvrdí jestli to jede 70 když je maximálka 140Km/h no tohle zdravě myslící člověk nenapíše.
Jméno: ondra (09.12.2010)
RE: DANCALL, pán lesa a nejmoudřejší
Pořádně si přečti co jsem o rychlosti psal, protože jsem se ani slůvkem nezmínil o 110km/h. To samé o té bezpečné rychlosti, můžeš se hádat, ale osobně bych s tím autem nejel proti překážce rychleji, než těch 30km/h co jsem psal, protože nevěřím, že to ten kus plechu na kolech prostě vydrží.
Jméno: GARAZAZAHAMA (09.12.2010)
RE: DANCALL, pán lesa a nejmoudřejší
:-D :-D :-D
Jméno: hanula (09.12.2010)
RE: DANCALL, pán lesa a nejmoudřejší
TAK SE PODÍVEJ NA CRASH TEST DACIA 1310 A PAK SI MŮŽEM POPOVÍDAT O BEZPEČNOSTI TOHOTO VOZU....POCHYBUJU ŽE BY TENHLE TEST PŘESVĚDČIL KOHOKOLI O TOM ŽE JE BEZPEČNÝ <object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/mMkKiZAEjVE?fs=1&amp;hl=cs_CZ"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/mMkKiZAEjVE?fs=1&amp;hl=cs_CZ" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
Jméno: hanula (09.12.2010)
RE: DANCALL, pán lesa a nejmoudřejší
Co se mi to tam ??? No nic tak znova podívej de DANCALLE NA TOTO VIDEO A UVIDÍME JAKÉ ŘEČI POVEDEŠ O BEZPEČNOSTI DACIA JU??? http://www.youtube.com/v/mMkKiZAEjVE?fs=1&amp;hl=cs_CZ" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
Jméno: Mikes (11.12.2010)
RE: DANCALL, pán lesa a nejmoudřejší
Ale Dancalle, ty nejenom, že numíš pořádně psát česky (to je vedlejší), ale dokonce numíš pořádně ani číst. Nikde jsem nepsal, že 70 je maximálka dacie. jen jsem se ptal, zda jede více než 70. Poznáš otázku od oznamovací věty?
Cituji z mého příspěvku: " A jezdilo to vůbec víc než 70? "
Kde je tam napsáno něco o maximálce?
Jméno: DANCALL (11.12.2010)
RE: DANCALL, pán lesa a nejmoudřejší
Hele na blbou otázku blbá odpověd, i ten Velorex tu 100 udělá Trabant i 110 tak proč by nemohla Dacia když má maximálku 140 a 40Kw výkon? tedy víc než Š105 i Š120. i Glas Gogomobil jede víc s 13 konmi výkonu,i citroen 2CV,Záporožec,Fiat 500 aj. Takže jseš opravdu Mag...r !!
Jméno: Mikes (12.12.2010)
RE: DANCALL, pán lesa a nejmoudřejší
Spíš si chtěl říct na blbou otázku, odpověď úplně na něco jiného. Já třeba se v těchto rachotinách nevyznám, tak se ptám. A hledat něco o tomhle nemá pro mně smysl, je to jen ztráta času. Od tebe, jakožto odborníka na tyto vozy dostanu odpověď. Tedy jsem si to myslel. A zjistil, že ani nedokážeš odpovědět, jen nadávat.
Jméno: DANCALL (12.12.2010)
RE: DANCALL, pán lesa a nejmoudřejší
Odpověd si dostal ale ty sis vážně myslel že to 70 nejede? proboha to žiješ tak někde na počátku 30let kdy i obyčejná 2 válcová tatra těch 70 vytahla i Horch zr 1911 těch 60 jel a auto ze 70 let by to nemělo vytáhnout když průměr byl tehdy tak 130-140.
Jméno: hanula (09.12.2010)
RE: DANCALL, pán lesa a nejmoudřejší
Moc pěkně napsaný....že? :o)))Promiň že zase rejpu ale ...už jsem to nemohla vydržet...
Jméno: nuwmen (09.12.2010)
RE: DANCALL, pán lesa a nejmoudřejší
clovek se tu musi zasmat neni co dodat DANCAL proste vede na plny čáře
Jméno: hanula (09.12.2010)
RE: DANCALL, pán lesa a nejmoudřejší
PARDON,PODÍVAT NA YOUTUBE Dacia 1310 crash test sau ceva de genu din aceeasi epoca:) MYSLÍM ŽE JE TO DOST VÝMLUVNÝ....
Jméno: DANCALL (09.12.2010)
RE: DANCALL, pán lesa a nejmoudřejší
Hanulo na tu žlutou se nekoukej to je nějaká čínská kopie ale zkus Motors TV -DACIA 1300 TEST CRASH sráží se tam s NÁKLADNÍM AUTEM s cisternou a odolavá na výbornou Ha na to se podívejte!
Jméno: Foli (09.12.2010)
RE: DANCALL, pán lesa a nejmoudřejší
Dancalle, ten tvůj crash s tím náklaďákem co tu uvádíš, je v rychlosti 30 km/h. Auto jede 15km/h a náklaďák taky. Ta žlutá Dacia proti té zdi je vyslána rychlostí 80 km/h proti zdi. A totálně na sajrajt.

Dancku, ty rád bejváš ponižován všema? Tobě to dělá dobře a bejváš třeba vzrušený když ze sebe děláš Idiota a každej ti to dává najevo? Jsou různé úchylky, i toto může někoho uspokojovat
Jméno: DANCALL (09.12.2010)
RE: DANCALL, pán lesa a nejmoudřejší
To odporuje tomu co řikal ondra že pouze do 30Km/h a ta žlutá je opravdu nějaká čína když tahle najela ve 110 zbyly zní ještě 3/4
Jméno: Foli (09.12.2010)
RE: DANCALL, pán lesa a nejmoudřejší
A kde máš napsáno že tahle červená Dacia to naprala do zdi ve 110 km/h? Zapoj to, čemu se říká mozek.... Už jen to, jak je ta červená Dacia blízko té zdi. Bejt to ve 110km/h, tak nezůstane 20 cm od zdi, ale odrazí se pár metrů. Ale to už je složitější premýšlení Dancalle
Jméno: DANCALL (09.12.2010)
RE: DANCALL, pán lesa a nejmoudřejší
Neodrazila se protože tu energii pohltila deformační zona takže už nebyla síla na zpětny odraz to možná modernější tvrdší auto by odletělo.
Jméno: ondra (09.12.2010)
RE: DANCALL, pán lesa a nejmoudřejší
Dancalle, já jsem vyjadřoval pouze svůj osobní názor na pevnost takového auta...já negůgluju:-) a nehledám údaje o autech, která mě defacto nezajímají.
Jméno: DANCALL (09.12.2010)
RE: DANCALL, pán lesa a nejmoudřejší
No když se oně nezajímíš tak se do nich nenavážel a kdepak je vubec Firel99 ten se také ve všem vyzná že by chtěl utajit že se mu tahle auta také líbí...
Jméno: ondra (09.12.2010)
RE: DANCALL, pán lesa a nejmoudřejší
Právěže, kdyby si to po mě četl pořádně, tak zjistíš, že se do starých aut nenavážím. To, že o nich někde řeknu, že je to popelnice, kaše..to neznamená, že je na silnicích zavrhuju. Každý má svoje oblíbené značky aut, já jsem na ty z dojčlandu a staré škodovky do doby než začal favorit. Třeba takovej ford focus, ten zatím nejrozšířenější ,je u mě vrchol nevkusu a kýče. To samé u peugeota, poslední pěknej peugeot skončil řadou 406 - možná ještě tu 607ku, ale ty ostatní vytlemený berušky co začli potom...prostě se mi nelíbí. Atd.
Jméno: DANCALL (09.12.2010)
RE: DANCALL, pán lesa a nejmoudřejší
Ale stejně je dobré ohodnotit že kapota se vzpříčila směrem na horu a né do kabiny a také že to nezačalo hořet jako už tady byla Felicia která narazila do strou a cela shořela a to nebyla zdaleka tak rozbitá. Takže byla ve své době opravdu bezpečná!
Jméno: ondra (09.12.2010)
RE: DANCALL, pán lesa a nejmoudřejší
Jenže to všechno je ti prd platný, když se ti celej předek nahrne do kabiny a umačká tě. To, že auto nezačne po takovémhle nárazu hned hořet, je víceméně náhoda. Co se té kapoty týká, tak jestli chceš u tvojí škodovky trošku přispět k bezpečnosti posádky, tak se podívej, jakou máš výztuhu na víku kufru. Pokud tam je ještě klasika do kříže a někdy by si ji náhodou měnil, tak sežeň s rovnou výztuhou - dávaly se do posledních kousků, r.**87+ Páni inženýři totiž v AZNP tenkrát přišli na to, že se ta starší kapota při nárazu nezlomí tak jak bylo myšleno a projede čelním oknem do kabiny a zkalpuje řidiče a spolujezdce. Proto udělali rovnou výztuhu, která tohle už neudělá. Nevýhoda je ovšem ta, že jde blbě zavírat kufr, protože se kroutí. To jen tak mimo...
Jméno: DANCALL (10.12.2010)
RE: DANCALL, pán lesa a nejmoudřejší
Mám už tam tu rovnou ale že by se zavíral dlbě kufr jsem si nevšim to někdo má obě ruce levé že.
Jméno: ondra (10.12.2010)
RE: DANCALL, pán lesa a nejmoudřejší
Když tu starou kapotu pustíš dolů, tak ti krásně zapadne do zámků, když to samé uděláš s novou, tak se ti to jen tak nepovede. Jasně, zavřeš jí taky, ale zkus ji chytit v rohu a zacloumat, uvidíš jak se na rozdíl od té starší kroutí. Tohle mám na mysli. Chtěl bych vidět to tvoje auto, pak by se možná poznalo, kdo má ruce levé... .
Jméno: nuwmen (09.12.2010)
RE: DANCALL, pán lesa a nejmoudřejší
Neodrazila se protože tu energii pohltila deformační zona deformacni zona?vzdit to auto snad nememnelo tuseni co to je!!!
Jméno: Firel99 (11.12.2010)
RE: DANCALL, pán lesa a nejmoudřejší
Prsotě názorná ukázka toho že staré auto není bezpečnější než nové.Čistě vzato ono tady by umřel člověk i ve Felicii Fiatu Bravo a takových těch autech napůlbezpečných a myslím si že co dělat by měla i nová auta pokud by to ustála.Teřba nové Twingo,Octavia,Vectra C,Mondeo padž most při nárazu nikam neuhne a auto se valstně mačká svou valstní kinetickou energií a tam někde mezi tím je řidič...Takže ač 1310 neb oDuster stejně by to dopadlo si myslím.Tady akorát 1310 bude vypadat takle i po srážce s autem typu třeba Alfa 166,nebo VW T5 kdežto Duster by už na tom byl líp.
Jméno: george30 (28.01.2011)
crashtest
Ahoj všem. Reaguji v tomto příspěvku na zastánce "super bezpečných" aut, jako jsou např. š120, staré dacie, volhy, lady atd. Obzvlášť mě zaujal výsledek nárazu š120 do stromu při cca 30km/h. Připojuji crashtest současných škodovek..
Další videa jsou určena majitelům velkých, ale starých rodinných aut, kteří by si mohli myslet, že jejich 1.5t vážící auto musí být i přes své stáří velmi bezpečné..A co s takovým starým kolosem dokáže udělat subtilní a možná i směšně vypadající renault modus..Spoustu dalších článků a videí naleznete na www.adac.de, popř. na www.euroncap.com.

š120
http://www.youtube.com/watch?v=xTgQEJlk6YQ&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=-oJgBcjdqNc&feature=related

yeti vs superb
http://autoviny.zoznam.sk/cl/100201/1000084/Skoda-crashtest--Yeti-verzus-Superb-VIDEO-

volvo V40 vs renault modus
http://www.youtube.com/watch?v=86M_fV-1yKY

sierra vs new fiesta
http://www.adac.de/infotestrat/tests/crash-test/alt_gegen_neu/default.aspx?tabid=tab2

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Doporučujeme

Levná alu kola
Alu kola, elektrony, litá kola, hliníková kola.
Povinné ručení
Kalkulačka, povinné ručení porovnání všech pojišťoven v ČR.
Autopůjčovna Praha
KV car - autopůjčovna Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.
Horská a Dětská kola
Vyberte si horské či dětské kolo v e-shopu či Pražské prodejně

Nové fotky

Z diskuze

Tohle jsou hrozné situace. V mžiku má člověk zničenej den, a ne jen jeden..... Bych se… zobrazit

proto právě ne, kvůli času to není, ale abych nemusel přejíždět do pravého jízdního… zobrazit

CZECH DAVE - Co to tu meleš o machrování s RS a Alfou? Já to napsal jen proto, že jsou to… zobrazit

že by to auto mělo 2 volanty ? zobrazit

Hlavne mi neni jasny proc nekdo objizdi pomalejsi vozidlo v krizovatce. To si nemuze pockat na… zobrazit

Anketa

Uvítali byste v osobních vozidlech černou skříňku?

64.4 % 64.4 %|29
6.7 % 6.7 %|3
28.9 % 28.9 %|13
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil | autorská práva a ochrana osobních údajů |