Dopravní nehoda - Zkusil to a nevyplatilo se to

3
Kraj: Plzeňský
Obec: Trmova-Horní Bříza
Datum nehody: 17.07.2010
Zveřejněno: 03.12.2010
Kategorie: Hrubé porušení pravidel | Nepozornost, spánek

Muž v Audi 80 (několikrat zfetovanej a sebraný řidičák) předjížděl do stoupavého esíčka traktor a nestačil se přeřadit zpátky a narazil do Škody Favorit ve 140km/h!!! Ve favoritu jeli 4 kluci (20-22 asi). Po nárazu začal Favorit hořet. Lidi z okolních chatek začali nosit vodu z bazénu, aby auto uhasili. Muž z Audi utrpěl těžká zranění hlavy, hrudníku, rukou a nohou....Favorit - 2 kluci zlomený nohy a ruce. Jeden utrpěl težká zranění a musely mu být amputovány obě dolní končetiny. Řidič zraněn na hlavě a rukou...Pište dalši info.

Příspěvek zaslal: Petr

Zdroj: HZS
 

Nejnovější fotky z nehod: kraj Plzeňský

Černé ovce na silnici
Zavinili jste vážnou či smrtelnou dopravní nehodu a snažíte se s tím vyrovnat? Nebo jste se vy nebo někdo z vašich blízkých stal obětí vážné dopravní nehody nebo vám po ní zůstaly vážné zdravotní následky a vy se s tím učíte žít? Prosím, ozvěte se. Právě vaše příběhy hledáme pro pořad České televize Černé ovce na silnici. Stačí napsat na mail cerneovce@chcizit.cz.

Diskuze ke článku - Zkusil to a nevyplatilo se to

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: hanula (03.12.2010)
Blbec
Info Plzeňský deník http://plzensky.denik.cz/nehody/dopravni-nehoda-u-trnove-pet-zranenych-lidi.html
Jméno: DANCALL (03.12.2010)
RE: Blbec
Průměrný řidič AUDI,k diskům netřeba se vyjadřovat ani ke křídlu na 5 dveřích ale je tu názorně vidět téměř NULOVÝ rozdíl v bezpečnosti aut ze Západu a Východu když vezmeme v potaz skutečnost že to AUDI je cenově i kategorií ůplně někde jinde a přesto ho obyčejný Favorit takhle sešrotoval,co potom kdyby to byla Volha nebo Tatra T613?
Jméno: Firel99 (03.12.2010)
RE: Blbec
Dancalle řidič Audi měl tržný rány a tak a kluci ve Favoritu zlámaný ruyk a nohy a některý musely amputovat,takže ta auta mohou být sešrotována skoro stejně-jakože jsou,ale každé z jiného důvodu.Favorit,protože holt není bezpečné auto a Audi-jednak protože taky není bezpečné auto a je to úplně stejně stará rachotina jak to Fávo,kolikrát v daleko horším stavu,ale jednak a to je důležité,že na tom s bezpečnostní asi bylo určitě lépe a tak ten náraz pohltil předek a ne kabina.Jinak samozřejmně s těma liťákama míváš skoro pořád pravvdu i když se to zdá na hlavu postavený,je tu vysoká pravděpodobnost,padž dědoušek nepotřebuje shánět na Fávo,nebo novou Pandu,ale maldej kluk je chce mít nebo je většinou na těch starých šunkách už má vrámci výbavy z kdysi dávna..Co se týka křídla to křídl oje myslím originál a na některý Audiny se dávaly.Třeba můj starý soused ho na Audi 90 Silver Edition 2.3 E V5 má standartně i originál litá kola.Přeto že to je v super stavu tak u žs tím nejezdí(rok výroby 1991)a koupili si s bábi novýho Accenta.
Jméno: DANCALL (03.12.2010)
RE: Blbec
Z bezpečností lépe? no a kolik stála AUDINA vr 1991 a kolik Favorit vr 1991 ? to ti nějak uniklo že a ten Favorit je také o něco menší a lehčí než AUDI a přesto ho takhle rozmlátil A sloupek zlomenej střecha zlomená.
Jméno: Firel99 (03.12.2010)
RE: Blbec
Možná, že na tom něco bude,ale přeci jen ta AUdian byla v horším stavu než ten Favorit to zaprvé a za druhé pokud s ičetl ta zranění jeti jasný že přes stejně roztřískaný auta,dopadal hůře posádka Favoritu.A úplně nevinně bych ho zavřel hajz.. však víte co.
Jméno: DANCALL (03.12.2010)
RE: Blbec
Ono to bude tím že ve Favoritu jeli 4 lide ale v AUDI 1 člověk kdyby jich jelo víc tak by také byly různé druhy zranění, Řidič AUDI TĚŽKÉ PORANĚNÍ HLAVY hrudníku rukou nohou.Řidič Favoritu poranění hlavy rukou nohou NO co je horší???
Jméno: ondra (03.12.2010)
RE: Blbec
Dancalle : "Muž v Audi 80 (několikrat zfetovanej a sebraný řidičák)" a u tebe je to "průměrný řidič Audi" ...hm, ach ty předsudky:-) O bezpečnosti ti ani nic psát nebudu - nemá to cenu, protože u tebe stejně vyhraje vždycky nějaká srač*ka vyrobená za krále Klacka:-) Ty seš prostě mimo, ale tak strašně moc!
Jméno: DANCALL (03.12.2010)
RE: Blbec
Mimo jsi ty protože je to snat NÁHODA že to byl OPĚT řidič značky která je na černé listině policejních statistik i pojištoven. Kdepak prostě Typický řidič značky: BMW,AUDI,Mercedes,Subaru,Volvo,VW Passat,Š Superb atp.
Jméno: GARAZAZAHAMA (03.12.2010)
RE: Blbec
to jsou auta ve kterých řidiči nejvíce bouraj, ale ted mi dej seznam aut ve kterých nejvíce lidí zařvalo v poměru k závažnosti nehody. Ten seznam snad ani neexistuje, ale kdyby jo na prvním místě by byly tebou vychvalované sovětské pojizdné necky. Myslím tim 120, žiguly, fačka a pod.
Jméno: GARAZAZAHAMA (03.12.2010)
RE: Blbec
jinak všch pět může mluvit o zázraku. Protože žijou čož se mi snad ani nechce věřit.
Jméno: ondra (03.12.2010)
RE: Blbec
Jestli je to náhoda, nebo není, je mi celkem u (') Jen se mi nelíbí jedna věc a to jest to, že když xx let budu jezdit v nějakým šrotu, tak budu jen normální chudák řidič, kterému všichni jen ubližují, blokují a předjíždějí ho...pak si vydělám trošku peníze,koupím si něco "lepšího" než jsou ty mrd*ky za pár kaček typu Logan, Getz, Fabia... a najednou se ze mě stává pirát silnic a to jen proto, že jezdím v BMW, Volvu, Superbu atd. Je to hova*dina do nebe volající. Mmch, vyjmenoval jsi snad většinu kvalitnějších vozů a víš proč mají větší nehodovost? Už jsem ti to jednou psal. Viděl si někdy Getz-e,Matiz-e, který má po 5 ti letech najeto 250tis.km a víc? Když budu jezdit 400km denně, tak mám větší pravděpodobnost nehody, nežli někdo, kdo jede jednou týdně 20km na nákup. A když už budu jezdit tolik km ,tak si rozhodně nebudu kupovat auto, do kterého se ani nevejdu, nehledě na to, že pokud v autě bydlím, tak se rozhodně nespokojím se sockou, která má ještě na dveřích švihadla, tvrdé sedačky a rádio na kazety. Nehledě na to, že proč bych si nemohl koupit v dnešní době za pár kaček třeba 15 let starou Audi, když mě nabídne rozhodně lepší svezení a jízdní vlastnosti, nežli stejně starej Favorit/Felicie. To,jestli budu jezdit normálně a nebo jako deb*il s autem ani moc nesouvisí. To je totiž všechno o výchově už od narození a o tom, jaká je situace v rodině. Když jsou rodiče dementní, tak dítě bude většinou taky a to je celé o tom.
Jméno: hanula (03.12.2010)
RE: Blbec
No v tý výchově bych to neviděla,to se leckdy člověk může přetrhnout a stejně je napadne jalovej nápad (sama mam 2) ale jinak jinak plně souhlas....NIKDY to neni o autě ....VŽDYCKY je to o řidiči a jeho egu...
Jméno: BlueThorn (03.12.2010)
RE: Blbec
Zase Dancall co :D, musí se nechat že má zajímavé komentáře o tom žádná. Tomu bych dodal, že ho přece nechcete přesvědčovat, když je přesvědčený že má pravdu.
Jinak k té deformaci - Favorit to dostal "téměř!" na celý čumák (a na to má zóny) počítejme 900 kil + 4x80 = 1220, to audi to nedostalo na celý čumák ba právě naopak, dostalo to hodně z šikma a tudíž nevyužilo tuhosti pravé strany karoserie, váha zhruba 1180 + 80 = 1260 ==> rozdíl 40 kg nemá vliv.
To že to audi dostalo z šikma vysvětluje celé zborcení.Favorit má určitou tuhost pokud se náraz rozloží po celé přední části. Ale při offsetu Audi 80 a Favoritu, určitě víte jak by to dopadlo. PS (Kdyby tam nebyli 4 tak by ta deformace nebyla tak fatální) --sorry za román--
Jméno: DANCALL (04.12.2010)
RE: Blbec
Ano je to vždy o řidiči co si honí Ego na svém autě a ve většině případech je to jedna z těch rizikových značek jakoby o sobě řikal bacha namě jezdím jako hovado.
Jméno: Honza Fast (05.12.2010)
RE: Blbec
Když už jsme u toho honění ega Dancale, tak jedna perlička z minulého týdne. Jedu se svým VW Passat (96kw) po vesnici něco mezi 50-55 km/hod. Předjížděl mě Favorit těsně před zatáčkou a samozřejmě se mu tam vylouplo auto v protisměru. Musel jsem na to hemznout a to auto v protisměru taky. Za volantem Fáva seděl muž cca 45 let. Už konečně jednou pochop, že všechno je v lidech a ne v autech. Můžeš mít dobrý auto (to je pro mě téměř každé, které ty haníš) a jezdit v poho a můžeš mít šlupku a chovat se jako dobytek... Dokud se na českých silnicích bude bojovat a ne jezdit tak se nic nezlepší.
Jméno: DANCALL (05.12.2010)
RE: Blbec
Jak jsem napsal ve VĚTŠINĚ případech né ve VŠECH to je rozdíl.
Jméno: Honza Fast (05.12.2010)
RE: Blbec
Ani ve většině. Nikdy to není v autech, ale v těch co je ovládají. A kdo se pohybuje po silnici víc, tak si taky kupuje kvalitnější a bezpečnější vozy. Vždyť jde o život každého z nás. A já prostě budu vždycky tvrdit, že ty auta co ty tak haníš patří právě mezi ty bezpečné a jezdí jich taky po našich silnicích nejvíc a najezdí nejvíc. Ty tvoje statistiky jsou dost zkreslený, o názorech ani nemluvě. Podle tebe je stále hodně moc registrovanýc škodovek 120, favoritů apod. Kilometrů najezdí daleko méně, protože většina stojí v garáži a vyjede párkrát do roka. Taky mám škodovku a ročně najede cca 1000 km a passat kterého mám od půlky dubna má na tachometru o 15000 víc. A to ho mám jen pro své soukromé účely.
Jméno: DANCALL (04.12.2010)
RE: Blbec
Tak počet najetých Km nemá na tento typ nehody absolutně žádný vliv,něco jiného je když řidič prostě udělá chybu a něco jiného je když jezdí agresivně nerespektuje rychlostní limity a jiné značení.Co nehoda kdy na kruháči dryftovali vejrostci v BMW a zavinili nehodu souvisí to snat spočtem najetých Km? jasně že né.A myslíš že taková KIA Opirus nebo Hiunday Sonáta ,KIA Carnival,Chrysler Voyger atp nemůžou mít najeto třeba 300 000 za 5let? jistě že můžou hlavě Carnival a Voyger když to jsou rodinná auta se kterými se jezdí na dovolenou třeba přes půl evropy. Kup si Sonátu,Opirus,Lincoln,a nebudeš pirát a přitom budeš mít pohodlné bezpečné výkoné pohledné auto.Takže tady nejde o počet nalítanejch Km ale o to že řidiči vozidel zn:BMW,Mercedes,Volvo,AUDI,VW Passat Golf,Š Superb,Fiat Bravo,Honda CRX, jezdí agresivně a nerespektují vůbec nic jako např tenhle zfetovanej bez papírů a ještě letěl 140Km/h
Jméno: ondra (04.12.2010)
RE: Blbec
Hm, takže už i Fiat Bravo:-)) Čéče, ty sem píšeš ty nejrozšířenější auta:-) Já jsem narážel na ty tvoje statistiky, kterejma se furt oháníš. Mmch, Sonatu bych si nikdy nekoupil, protože je to po 10ti letech shnilá kaše - na rozdíl třeba právě od BMW, Audi aj. které vydrží mnohem víc. Carnival, no auto hezké, ale platí to samé, že po pár letech prostě na kaši a vrážíš do toho jen peníze. Co se Chrysleru týká, tak těch tady jezdí tak málo, že ani nemůžou být v prvních místech statistik nehodovosti. Proč se furt navážíš do většiny evropských značek a vychvaluješ takové srač*ky, jako je Kia? Víš jak ty auta po pár letech vypadají? Hlavně, že jsou luxusní a levné a nebudeš v nich pirát silnic:-D Takovej nesmysl.... .
Jméno: DANCALL (04.12.2010)
RE: Blbec
Fiat Bravo je něco jako VW Golf takže vněm jezdí ti největší blbci co se předvádí to už tady jednou bylo.
Jméno: Mikes (04.12.2010)
RE: Blbec
Prosím Dancalle, mohl bys říct něco o mé povaze, když dokážeš odhadnou člověka podle jeho auta? Mě by to moc zajímalo.
Jezdím Octavií 2 a Yetim. Obě auta jsou dieselová a mají 140 koní, obě mají liťáky na léto, octavia 16", yeti 17". Octavia je bílá, yeti je světle modrá metalíza. Kdybys potřeboval ještě nějaké info, rád poskytnu.
Předem díky.
Jméno: ondra (05.12.2010)
RE: Blbec
Jj, mě by to zajímalo taky, jaký si uděláš názor na někoho, kdo má doma dvě auta, obě na liťákách, 17" a 13" se zatmavenými okny (všechny krom čelních), s celkem solidní aparaturou a výkonem jednoho 108kW a druhého +-65kW. Ač nevlastním ani jednu tebou tak zatracovaných značek, tak by mě zajímalo, jaká sorta lidí jezdí v Oplech a š120/136M.
Jméno: DANCALL (05.12.2010)
RE: Blbec
V Š 120 , Wartburgách,Trabantech,Žigulících atp jezdí ti nejslušnější a nejzkušenější řidiči co respektují vyhlášku to je potvrzeno statistikou uvedenou nedávno na Novinkách CZ
Jméno: Mikes (05.12.2010)
RE: Blbec
Tak už víme, že je Ondra slušný řidič. Prosím prosím jště něco o mě.
Jméno: ondra (05.12.2010)
RE: Blbec
Jenomže ta statistika je silně zavádějící. Podívej se kolem sebe, kolik těch š120, Wartb.. a Žigulů jezdí a kolik najedou ročně km a porovnej s ostatníma. Kdyby si porovnával stejný počet aut se stejně najetými km ročně, tak by statistika hovořila zase jinak. O to mi jde, oháníš se statistikou, která vyloženě kecá. Další věc je ta, že se jako pojistné události u dražších aut hlásí každá prkotina, u levnějších se na to zpravidla majitel vys. a opraví "nějak" doma. A to pak taky zkresluje. Prostě nemáš přesnej vzorek lidí+aut, tak se na to nemůžeš tak fixovat. To jsou jenom čísla.
Jméno: Firel99 (04.12.2010)
RE: Blbec
Dancalle nerad ti vyvracím tvá tvrzení,ale musím.Pravda je, že v těchto autech většinou jezdí rizikoví řidiči o tom žádná,ale nedá se to zas tak paušalizovat a škatulkovat.Jeden soused z garáže(80let)si v roce 1997 pořídil nové BMW myslím 318i v červené barvě a základní výbavě a má ho dodnes,zachovalé,málo jeté,garážované.Ale je pravda že má poklice a nemá xenony ani křídla.Na tom taky něco je,ale nedá se to opět škatulkovat.Co se týče Chrysleru a Carnivalu ve statistikách spolehlivosti TÜV se společně ještě s Alfou 156 a dvojčaty Sharanem/Alhambrou atd..držely vždy až za naší vyhlášenou (rádoby poruchovou)Feliciou,ty staré ročníky sem tam předběhl i Favorit LX,takže zase bych je nevychvaloval krom místa a ceny do nebes.Co se týče Kie Opirus mrkni se kolik lidí si ji koupilo a kolik si koupilo konkurenci.Tím že se snažili udělat korejce ala Mercedes třídy E to celé pohnojili a to auto propadlo na celé čáře,stejně jako Rio,Avantime,Croma,Lupo,Fox,Modus,Fabia Sedan,Vel Satis,Signum 9-2X a 9-7X a spoustu dalších.Co se týka Sonaty a Magentisu ty už se konečně zlepšili,ale pořád bych si radši koupil něco jiného.Někdy mně přijde,že zde svými řečmi naschvál chceš rozčilovat některé jedince kteří ti na to skočí a ne-hádat,ael přesvědčovat je o své pravdě.Každý máte tu svou tak co.Ale Opirus,Carnival,Voyager to vůbec nevim jak tě to mohlo napadnout.To jsou ještě auta ze staré USA Korejské školy-tzn.strašná úroveň zpracování občas divný dizajn,použité materiály ala Favorit 136L,cena naopak vysoká(Chrysler)a spolehlivost jako u únosce vašich dětí..Opel Sintra byl taky USA model a jak propadl.Naproti tomu Zafira se zavedla.
Jméno: DANCALL (04.12.2010)
RE: Blbec
Hele bejt tebou tak si na ty zn. Hiunday,KIA,Dayhatsu,SankYong,atp koukám zvykat protože za pár let tady téměř jiné nebudou,však si vzpomen kolik jich tady jezdilo před 15 lety? a kolik jich jezdí dnes? jenom těch Accentů a Getzů je jak nas...
Jméno: Mikes (04.12.2010)
RE: Blbec
To že tu budou jezdit neznamená, že si na ně musím zvykat. Vše co jsi vyjmenoval si nekoupím ani omylem. Auto potřebuju abych v něm jezdil, ne aby se rozpadlo za pár zim.
A až tu budou nejrozšířenější, budou ve statistikách jejich řidiči jako nejnebezpečnější.
Jméno: ondra (05.12.2010)
RE: Blbec
Hm, před 15ti lety jich tady jezdilo asi tolik co teď:-) Možná ještě trochu víc.
Jméno: ondra (05.12.2010)
RE: Blbec
Tomu snad ani nemůžeš ty sám věřit, že někdy v dohledné době snad Daihatsu troufne BMW - mmch, Existuje vůbec ještě Daihatsu? Já jenom, že jsem si za posledních xx let snad ani na silnici žádnýho nevšimnul. Stejně jako Ssangyong, ty snad jezdí jenom v rusku, nehledě na to, že to je vlastně převlečená levnější značka Mercedes. Těch Getzů jezdí povícero, ale zase, ten, kdo nemá auto jen na ježdění jednou týdně na nákup, si tu kaši stejně nekoupí, protože tyhle auta při jízdě na dálnici žerou i trávu okolo silnice (stejně tak i HTP a jiné prdítka) a cestováním v nich si solidně zkur*víš zdraví, pokud ovšem neměříš 150cm a nevážíš 50kg i s postelí:-)
Jméno: DANCALL (05.12.2010)
RE: Blbec
Ano exiztuje ale za chvíli to bude stejně všechno z Činy vždit si koupily Landrover,SAAB,Jaguar,a bude jich víc jen at Páni KOUMÁCI ukážou světu jak se dělají auta.
Jméno: Mikes (05.12.2010)
RE: Blbec
Nechci ti kazit iluze, ale ani jedno jmenované auto není v rukou číňanů. LR stejně jako Jaguár vlastní indická TATA a SAAB koupil holandský Spyker za pomoci Ruska.
Jméno: sduke (13.12.2010)
RE: Blbec
to DANCALL: chlape mě by zajímalo co máš ty za auto?? ty jseš normálně zaujatej proti německým autům a propaguješ korejský srá.če jako je Hyudai, Kia a nebo ještě hůř, americký nesmysly typu Voyager a Lincoln... trávím na silnici hodně času, protože se musím dopravit k zákazníkům a řeknu ti že je úplně jedno jestli řídí chlap, ženská, starej, mladej, v drahým nebo levným autě... lidí s vyoperovaným pudem sebezáchovy, kteří svým jednánim jsou ochotni zabít sebe nebo někoho okolo nich potkáš ve všem. Mám VW Passat B7 (103kw) a kdyby byly prachy jdu okamžitě pro pětkovýho bavoráka a rozhodně si nepřipadnu jako pirát silnic. Neříkám že jsem ukázkovej a nikdy jsem neudělal žádnej přestupek, ale ruku na srdce kdo z vás jezdí opravdu striktně podle předpisů??
Jméno: GARAZAZAHAMA (08.12.2010)
RE: Blbec
Jsem rád že se dělaj i auta který nikdo nechce.Sám mam VelSatis, i když už je to starší kousek, jedná se o bezpečný, spolehlivý a velmi pohodlný vůz s neobvyklým designem a vynikájící výbavou. Někoho dalšího kdo má stejný auto nepotkám třeba celý měsíc i pul roku.A o to si jej více vážím. A co mě více těší, že podle dancalových statistik na mě ani neexistuje tabulkakde by mě zařadil.Fuck OF 120
Jméno: LUKAN1989 (05.12.2010)
Příspěvek smazán administrátorem
Příspěvek smazán administrátorem
Jméno: LUKAN1989 (05.12.2010)
RE: Příspěvek smazán administrátorem
Promin admine,takhle jsem to napsat nechtěl.Ale budiž.
Jméno: Foli (06.12.2010)
RE: Blbec
DANCALLE, nechci ti brát iluze, ale to, jak jsi tu psal, že nejlepší auto je TATA NANO, a že tu bude zanedlouho jezdit jen tohle, že je levné, kvalitní a bezpečné. Zde něco pro tebe. http://www.auto.cz/tata-nano-propad-prodeje-o-85-53137

a zde crash test s carnivalem

http://www.youtube.com/watch?v=DdO_FH8Ryjg

Už by jsi se měl probudit a nezávidět lidem, kteří mají na moderní kvalitní a bezpečné auto. Závist je zlá, pokud se budeš snažit a makat, můžeš si taky vydělat na moderní vůz. Znám hodně lidí, co závidí, ale ty jsi extrém
Jméno: GARAZAZAHAMA (08.12.2010)
RE: Blbec
výborně ted si mu to nandal... naprosto s tebou souhlasím, je to závistivec.
Jméno: nuwmen (04.12.2010)
blbec
fetacky auto ktery je total na pí.u v technickem stavu a na druhe strane tu mame favorita,ktery nikdy nebyl bezbecny auto obzvlast na predek ten motor se utrhne a mate ho na kolenou mozna ze dal,takze se nedivim ze jeden kluk prisel o nohy,coz oto i ta audi je dost rosekana,ale neda se srovnavat!!! ani jedno auto ze zapadu stou rachotinou co si rika nemecke auto jmenem favorit!!!audi 80 se da sehnat od 10 do 100tisic,sou to perfekni auta kdyz narazite na pekny kousek obzvlast cabrio.
Jméno: Firel99 (07.12.2010)
RE: blbec
Dlouho sem něvěděl jak na to všechno reagovat.Dancalle nevíš která bije a zároveň máš jasnovideckou pravdu.Hyundaiů apod. je pořád přibližně stejně protože se prodávaly vždy za nízké ceny.nyný když do všech aut cpou skoro 6q základní výbava je nevim jaká bohatá 1.6motor má 92kW dieseley si taky lidé chválí nevim,ale Evropské automobilky b mněly zbystřit,protože ještě chvíli si budou nasírat své zákazníky s motory HTP,kličkami v oknech,málem místa uvnitř,nesmyslnýmií nemožnostmi nakombinovat si co chtějí zákaznící,praktikcé věci mít ve standartu a nepřiplácet si za ně(Moc dobře vědí že si je každý stejně koupí tka proč nepřiplatit)tak si hodně lidí ty korejce a tak kupvoat budou.A tentokrát už to ani tak nebude o ceně..Jinak ten Sang co neumím napsat,není kopie Mercedesu jen má v licenci jeho motory kterými osazuje svá auta ateDˇho koupila nějaká firma.Číňanům padlo do rukou jen Volvo a Roewee což je bývalý Rover.Jaguar a Land Rover mají indiáni,SAAB Nizozemci s ruským přízvukem a tak.Jinak co se týká Favorita,ve své době to bylo jedno z nejmodernějších aut na trhu takže bych se mu nevysmíval(Proto o Škodu taky projevil zájem VW)a za takový Favorit Sedan,nebo Cabrio či typ Svana dnes zaplatíš tolik co nezaplatíš ani za tu tvoji Audi v Cabriu.A vůbec nechválil bych Audi do nebe.Motory některý snad,ale jinak ...Vecpala se mezi smetánku lstí,ale jinak je to pořád Fabie co jí bělaj ovladače,nebo Octavie se špatnou váhou vzduchu, či dokonce Transporter s poruchovým V5 TDI..Zkrátka je tak strašně koncernová a bez koulí,že si ji můžou koupit bu´d jen slepí nebo impotenti.A abych ji jen nehanil.Má své pokrorky,ktereé se musí uznat a všechyn modely škaredé nejsou,ale bez koulí ano.Co se to na mně lepí a blíká v levým?Nová Audi A4,A8,A5,nebo si už někdo koupil novou A6??
Jméno: nuwmen (07.12.2010)
RE: blbec
ano co se tyka cen cesky aut.je to nesmysl si kupovat fabiu za 250tisic A to mate jenom zakladni vybavu.pod tim si predstavte 2erbegi a manualni okenka:Ddcl vysmech.A potom treba ty korejce kia sou zhruba za stejnou cenu ale je vtom velky rozdil vyabava a pod!treba renault megane nova generace zhruba 250 tisic 1.6 70kw 6erbegu vedci prostor a pod.je tu hodne aut z vychodu nebo ze zapadu ktery si zaslouzi cenovy obdiv.Jenom takovej priklad
Jméno: vercamnamka (12.12.2010)
Zabít !!
Dala bych mu do držky, debilovi.Takový lidi by měli zavírat.Kvůli němu málem zahynuli 4 kluci.A jeden má totálně zkaženej život.Udělat mu to samý :((

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Doporučujeme

Levná alu kola
Alu kola, elektrony, litá kola, hliníková kola.
Povinné ručení
Kalkulačka, povinné ručení porovnání všech pojišťoven v ČR.
Autopůjčovna Praha
KV car - autopůjčovna Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.
Horská a Dětská kola
Vyberte si horské či dětské kolo v e-shopu či Pražské prodejně

Nové fotky

Z diskuze

Hele ty anonyme. Pokud to tady znáš, tak bys věděl, že ta stezka vede přes les a není… zobrazit

zavinění vidím na straně řidičky, která přejela do protisměru. i kdyby srazila chodce, je… zobrazit

vyhláška a testy nejsou vše... a jak se postavit za kamion ti v autoškole neřeknou - to jsou… zobrazit

No jo, zbures při návštěvě psychologa nedával pozor, asi zrovna meditoval:) zobrazit

agente si jako myslíš že jsi jedinej kdo jsem vkládá fotky nebo videa nehod?Nejseš… zobrazit

Anketa

Uvítali byste v osobních vozidlech černou skříňku?

64.4 % 64.4 %|29
6.7 % 6.7 %|3
28.9 % 28.9 %|13
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil | autorská práva a ochrana osobních údajů |