Dopravní nehoda - Řidič Porsche zahynul při nehodě u obce Ješín

5
Kraj: Středočeský
Obec: Ješín
Datum nehody: 25.08.2010
Zveřejněno: 15.10.2010
Kategorie: Nepřiměřená rychlost

Patrně nepřiměřená rychlost měla za následek tragickou nehodu, která se stala na silnici 1/16 Slaný – Velvary u obce Ješín. Ridič vozidla Porsche nezvládl řízení, dostal smyk, přejel do protisměru, kde se čelně střetl s nákladním vozidlem. Dále se do nehody připletl také řidič vozidla Pick-up, který na celou situaci nestačil včas zareagovat a narazil bočně do Porsche. Řidič sportovního Porsche na následky těžkých zranění zemřel přímo na místě nehody.

 

Nejnovější fotky z nehod: kraj Středočeský

Diskuze ke článku - Řidič Porsche zahynul při nehodě u obce Ješín

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: DANCALL (15.10.2010)
Tipický Frajírek
A opět klasika drahé luxusní auto a vněm nafoukanej machírek co si myslí že je mistr světa tohle je jasný důkaz že nejhorší řidiči jsou právě v rychlích luxusních autech a na opak ti slušní jezdí ve škodovce nebo Wartburgu to je uvedeno na Novinkách cz stačí se jen podívat konečně pravda zvýtězila.
Jméno: LUKAN1989 (19.10.2010)
RE: Tipický Frajírek
Dancall:Máš pravdu že v rychlých luxusních autech jezdí nafoukanej machírek(ky)
Toto je dosti ošklivá nehoda.Se nedivím že je č.5 Už jenom podle té fotky 7
Jméno: nuwmen (15.10.2010)
typicky frajirek
frajer nebo normalni ridic skodovky,skus posadit prave toho slusneho ridice do audi bo porsche myslim si ze by mu taky slapnul na kolik,ale bohuzel tuto je jeho chyba myslel si ze ma vic nez audi mercedes nez vsechny ze maa neco víc porsche tak si myslel ze to vybere,bohuzel vybral si misto na hrbitove
Jméno: DANCALL (15.10.2010)
RE: typicky frajirek
To je možný a proto jsou ty obyčejný auta bezpečnější protože nesvádí k agresivní jízdě jako třeba Porsche kdyby jel v W353 tak by se nejspíš nic nestalo.
Jméno: ondra (16.10.2010)
RE: typicky frajirek
Héle ,Dancalle, kolik vídáš denně na silnici těch škodovek, Wartburgů, Fiatů 12něco a dalších super aut z 80tých let? Já jenom, že potkat na cestě starýho varana, nebo š100 je už dneska unikát... . A pochybuju, že by platilo to co píšeš i o řidičích novějších Octávií, Fábií. A co se nehody týká, tak to prostě přehnal a bylo štěstí, že nejel nikdo s osobákem proti. Nikdo nemůže říct, že se mu to nemůže stát...ani Dancalle ty se svojí š105 ani já a prostě ani nikdo jinej.
Jméno: ondra (16.10.2010)
RE: typicky frajirek
A nemohu si pomoct, ale zkopíruji ti sem jeden koment k tomu článku na novinkách:-) Ten je fakt přesný...:

Mimochodem, vsadil bych se, že ještě nižší statistiku než Wartburg bude mít Tatra President či některý z modelů Laurin a Klement.

Si myslim ze jeste lip by na tom byly napr. Ferrari, Lamborghini a uolne nejlip Bugatti Veyron pr. ten je v CR enom jeden :-)

Tak dobře, jsou to komenty dva:-) Už víš, co ti chci naznačit?
Jméno: Firel99 (16.10.2010)
RE: typicky frajirek
V podstatě máte pravdu všichni.Ten Cayman msuel předjíždět asi tu Incu co do něho potom ještě narazila že?A pokud se neodrazil zpět do jejího pruhu bezprostředně před Seatem tak má řidič Seatu smůlu a škodu si zaplatí sám, protože nedobrzdil.Z těch fotek to můžou být obě verze.S iasi orpavdu myslel že to auto sedí jak přibitý..Sedí jak rakev v hlině.Chudák řidič kamionu,když to měl jak v kině.
Jméno: DANCALL (16.10.2010)
RE: typicky frajirek
Hlavně si přečti co píšou v úvodu na nějaký kecy slabomyslných přispěvovatelů se vys.. statistika nelže a to že je těch aut málo nic neznamená protože třeba Felicie kraluje silnicím a přitom s nimi jezdí většinou slušní řidiči kteří nemachrují jako ti v těch sylných autech no je to tam uvedeno přesně konečně někdo potvrdil mojí správnou teorii.
Jméno: baatar (16.10.2010)
RE: typicky frajirek
Dancalle, ty jsi fakt smysly uplne nekde jinde. Kdybys byl trochu inteligentnejsi (jinak uz se to nazvat neda), vedel bys, ze statistika casto prave hodne lze...jako v tomto pripade.Kolik tech pojizdnych vraku (zrezle skody,wartburgy, fiatci atd) je nekde ve stodole a jejich majitel - duchodce s nima jezdi jednou tydne do lesa na houby a kolik aut s takovymto stylem provozu je napriklad u nove octavie? Proste ta statistika lze. Ono totiz nestaci jen papouskovat to co jsem nekde slysel/cetl a to plati zde pro novinky.cz nebo pro tve prehistoricke nazory na stara auta nebo politickou scenu. Kdy konecne priznas, ze temito auty jezdi hlavne, ti, kteri nemaji na lepsi moderni...
Jméno: Cubais (17.10.2010)
RE: typicky frajirek
Vždycky když se tu dívám, tak mě skvěle pobaví Dancall. Jeho tvrzení,že bezpečné auto je pouze to, které nesvádí k agresivitě a gramatika na úrovni žáka prvního stupně ZŠ je neuvěřitelná. Sám mám staré auto, protože jsem student a na lepší nemám. Kdybych měl, určitě si koupím Q7 nebo něco podobného, a v garáži budu mít starou ameriku, českého veterána, ... Ale jezdit s tím budu vážně jen sporadicky, nechtěl bych, aby mi to auto někdo zdemoloval novějším, po technické stránce bezpečnějším vozem:)

Btw: zajimalo by mě, jestli by Dancall tvrdil i to, že staré první typy formulí jsou bezpečnější než ty nové:)
Jméno: DANCALL (17.10.2010)
RE: typicky frajirek
Ne nejsou.
Jméno: LUKAN1989 (19.10.2010)
RE: typicky frajirek
W353.hahahaahah
S tímle jsi mně DANCALLE vážně pobavil.
U W353 by byl jasnej na 100%
NA TO VEM JET!
Jméno: nuwmen (16.10.2010)
typicky frajirek
kazdej jezdi naco ma neni to tak?ale v podstate dneska sezenete 200konovej vrak za par slupek
Jméno: DANCALL (16.10.2010)
RE: typicky frajirek
Ne není to tak každej jezdí čím se mu chce na to má v demokratické zemi právo rozhodovat se sám s čím budu jezdit Značka Typ Rok výr atd atd a statistika pojištoven také hovoří naprosto jasně že nejhorší jsou právě ti v BMW AUDI VW SUBARU VOLVO. Zajímavé je že třeba v Hyuday Getz Accent Sonata KIA Pride Rio Soul Carnival a samozřejmě Felicie která je nejpočetnější tak v těhle autech lidi takhle neblbnou např Superblb co vytlačil Mazdu z dálnice proč to třeba nebyl Hyuday Sonáta nebo KIA Carnival nebo Sephia a nebo Daewwo Espero???? prostě ty největší hovada jsou v Octaviích (stříbrných) BMW AUDI SUPERBLB MERCEDES PASSAT X6 aj luxusní rychlá auta takže bacha na ně a určitě mi někdo dá za pravdu protože já si statistiku nevymyslel.
Jméno: LUF (16.10.2010)
RE: typicky frajirek
Je to pravda. Podle statistik řidiči luxusních aut bourají nejčastěji vlastní vinou. Psychologové mají i vysvětlení: Protože jezdí agresivně; ti lidé mají peníze a dobrá vlastnost k získání peněz je právě agresivita/asertivita. Tu projevují pak i na silnicích. Já bych dodal, že s úspěchem se dostaví i sebevědomí, které k ohleduplnosti nepřispívá. Z toho ovšem neplyne rada jaké auto si koupit ...
Jméno: DANCALL (16.10.2010)
RE: typicky frajirek
Nejlepší je si koupit auto které není luxusní značky nebo nepatří mezi ty nechvalně proslulé, např místo Superbu nebo BMW si kup Sonatu poskytne srovnatelné pohodlí i bezpečnost, místo Golfa si kup KIA Pride (bez tuningu) a také nebudeš vzbuzovat negativní reakce.Na Novinkách byl nedávno článek BMW vlétlo na chodník a zabilo chodce a hnet těch příspěvků co pranýřovaly toho řidiče že je synáček,mafian,drogovej dyler,tunelář,zbohatlík atd atd to samé když dojde k nehodě AUDI nebo jiného luxusního auta ale když byl článek o řidiči co zabil chodce a měl obyčejné auto tak tam zdaleka nebyly takové nadávky jako v tom předešlém. Takže pokud máš rád pohodlí tak si pořid Hyunday Sonata nebo Tuscom a v případě že uděláš chybu tak tě nebudou hnet všichni odsuzovat.
Jméno: LUF (16.10.2010)
RE: typicky frajirek
Tak podle toho se určitě rozhodovat nebudu (co budu říkat cizí lidi v případě že se nabourám). Auto teď neplánuju ale do budoucna pomýšlím na Octavia, nebo Mazda 6 , případně jiné japonské té třídy
Jméno: baatar (16.10.2010)
RE: typicky frajirek
to je zajimava logika... takze kdyz uvidis nekoho jak jede jako blazen v sonate tak mu hned odpustis? Nademnou to popsal naprosto presne - v luxusnich autech jezdi lide bohati a uspesni a pokud chteji byt uspesni, musi byt asertivni, obcas agresivni a rychli...pak se to projevi i na silnici - to neznamena,ze s tim souhlasim,ale je to kvuli tomuto.

Btw: k poznamce,ze si kazdy muze koupit co chce a ne na co ma, jak jsem psal ja - najdi si v archivu CT porad Krotitele dluhu...tam uvidis, jak to vypada,kdyz si clovek koupi co chce a ne na co ma...
Jméno: ondra (17.10.2010)
RE: typicky frajirek
Dancalle, baatar ti v podstatě odpověděl to samé, co jsem chtěl i já. Jenom bych ti ještě chtěl říct jedu věc. Ty malinkatá autíčka, která popisuješ jako srovnatelně bezpečná a pohodlná, tak jejich majitelé zpravidla po silnicích najezdí daleko méně km, nežli ty "luxusní" a drahé vozy. Zkus mi najít Superba, nebo BMW řady 5 , s rokem výroby 2000 a 100tis. km najetých - opravdu poctivě najetých! Nenajdeš... . A je to celé o tom, že si na časté cestování nebude úspěšný manažer kupovat malého Getze, nebo snad Pride a nebude jezdit v 15 let staré Felicii. Tákže, víc najetých km = větší možnost nehody. Jinak s tou agresivitou to také není zrovna úplně pravda...by si koukal, jak dokáže vytočit taťku od rodiny, nebo nějakou vidli v montérkách, když na něj někdo zatroubí.
Jméno: ondra (17.10.2010)
RE: typicky frajirek
A ještě jedna věc. Prosímtě, netvrď mi (nám), že kdyby si měl ty peníze, tak že by sis nekoupil třeba X5/6...Q7 nebo další podobná. Protože, to bych asi vážně pochyboval o tvé duševní zralosti:-) Nehledě na to, že by si se jako manažer, majitel nějaké větší firmy asi moc nechytl, kdyby si na jednání přijel v Kia Pride, nebo s Warťasem.
Jméno: DANCALL (17.10.2010)
RE: typicky frajirek
Jak už jsem říkal každý má právo rozhodnout se sám když může jezdit Holywwodská celebrita nebo jiný milionář v autě zr 1936 tak proč já co by poctivě pracující v autě zr 1986 nebo 1976 ????? které je na tom s bezpečností nesrovnatelně lépe divil bys se co mají někteří slavní a bohatí v garažích. A u toho managera je snat podstatné co na tom jednání řekne a co navrhne než to včem přijede? to je zastaralý spůsob myšlení že se lidé hodnotí podle ceny svého auta.
Jméno: ondra (17.10.2010)
RE: typicky frajirek
Dancalle, je v tom trochu veliký rozdíl. Podívej se na americká auta a pak na ty evropská, nebo spíš hlavně česká z 50tých let. A co se těch tvých celebrit týká, tak určitě nejezdí v průměrných vozech, ale právě buď limuzíny, sportovní vozy a nebo veteráni a zrovna v emerice:-) platí to co jsem ti psal dvojnásob. Možná je to zastaralý způsob myšlení, ale pořád v dnešní době funguje. Neříkám, že je to dobře, ale je to tak. Mmch, co se týká mě, tak osobně bych si tu Q7 taky koupil, kdybych na ni měl a nejezdil bych v deset let staré opelnici...a z klasických osobáků u mě boduje Insignia. Nebudu se přece kodrcat ve staré škodovce, ve které se ti když prší mlží všechny okna a nevidíš z ní ani kolem sebe:-) Samozřejmě, jestli ti š105 stačí, tak s ní jezdi, ale víš co jsou třeba vyhřívaná sedadla, zrcátka, klimatizace, navigace, posilovač řízení atd... osobně bych si další auto bez tohohle už nikdy nekoupil.
Jméno: ondra (17.10.2010)
RE: typicky frajirek
Jo a taky: v Hollywoodu ti veterána z roku 1936 nezničí v zimě sůl...:-)
Jméno: DANCALL (17.10.2010)
RE: typicky frajirek
Ondro co tady zase kecáš za hovadiny? takže vyhřívaná zrcátka nejsou nic převratného bez čeho by se řidič neobešel takže s tímhle se di vysr.. sedadla rovněž nejsou důležitá a navíc si můžu koupit Uni potah (elektricky vyhřívaný)a dát si ho třeba do Trabanta takže stímhle se rovněž můžeš jí t vysr.. posylovač je u osobáků naprosto zbytečný i u brzd takže i sním si jdi odskočit navigaci samozřejmě v Š105 mám a během okamžiku si jí můžu dát i do W353 nebo žebřináku zr 1789 takže si opět neuspěl s těmahle kecama musíš skusit něco lepšího!!!!
Jméno: SDR (17.10.2010)
RE: typicky frajirek
Celou dobu meleš o bezpečnosti a náhle jsou ti vyhřívaná zrcátka zbytečné? Mě ani nenapadne vyndat v chladnu za jízdy ruku ven abych si na nich rozmazal mlhu, to raději jedu se zamlženými. Kdybych měl prachy tak si koupím Insignii, takhle musím ještě pár let počkat až půjde dolu s cenou :) Vyhřívané sedačky snižují plodnost a dodávají pocit že jsem se zechcal, zapnul jsem to jen 2X a to bylo když jsem omylem štrejch o vypínač. A vyhřívání sedaček dát do trabanta, ty jsi jeden z těch šťastných co mají čtyřtakt na 12 voltů? Myslím že na 6V by jsi měl ten tvůj uni potah jen vlažný
Jméno: ondra (17.10.2010)
RE: typicky frajirek
Dancalle, proč si tohle kupovat a složitě montovat do auta, když už to tam výrobce dá za mě? Jasně, ty se bez toho obejdeš, ale proto, protože to v autě nemáš (snad krom tý navigace - ale zase, proč ji mít vypíčen*ou na přením okně, když může být zabudovaná v přístrojovce) A co se vyhřívaných sedaček týká, tak kdybych neměl kožená sedadla, tak je mi to taky celkem fuk, ale vyhřívaná zrcátka - tak to je třeba velice užitečná věc hlavně z hlediska bezpečnosti. Vidím, že si buď z nás všech děláš jenom srandu a nebo si vážně mimo:-)
PS : Ještě mi napiš, za jak dlouho ti ve 20°C mrazech (rozuměj-20°C) začne topit ta tvoje šáde, nebo wartburg...pokud to auto teda vůbec nastartuješ:-)
Jméno: DANCALL (17.10.2010)
RE: typicky frajirek
Ondro mimo si ty TOTÁLNĚ protože právě Wartburg i Trabant startuje v mrazech nejlépe protože je to 2T takže tam není žádný ztuhlý olej a topit začne také brzo a dobře i Š 120 se dá nastartovat když máš Akku který dává větší startovací proud i za velkých mrazů a olej máš s bodem tuhnutí víc než -20 tak nastartuješ! A navigace na skle má své výhody je přenosná takže ji můžu mít v jakémkoliv vozidle a zloději rovněž ostrouhají když si ji pokaždé sundám na P před hypermarketem a divil bys ses co řidičů ji tam má v Fabiích Octaviích Superblbech atd atd. Takže opět máš Nedostatečnou řekl si větší kraviny než předtím snat už potřetí vymyslíš něco smysluplného a předtím se porad s odborníky jaká auta startují za každého počasí?
Jméno: ondra (17.10.2010)
RE: typicky frajirek
Dancall : Tak za jak dlouho ti ta tvoje začne topit? A jak dlouho trvá, nežli si ofoukneš zamrzlé přední okno a jak daleko musíš jet (kolik km), aby jsi ji vyhřál alespoň na 22°C uvnitř? No a když teda tráboš startuje v zimě úplně na jedničku a topí perfektně - pokud teda nemáš děravej výfuk:-) tak mi aspoň řekni, jestlipak víš, kolik km ten slavnej dvoutakt teda vydrží, nežli se opotřebuje tak, že je zralej na generálku a jak je možné, že jsem nikdy nejel s trábošem, který by topil alespoň tak, že mi nemrzly ruce a nohy a nemusel jsem škrábat okna zevnitř:-)

Ještě jsi mi pořádně neodpověděl, jen pořád dokola naše názory (ostatních a moje) vyvracíš, ale žádná kvalitní odpověď...nehledě na to, že píšeš jen to, co se ti hodí:-)
Jméno: DANCALL (18.10.2010)
RE: typicky frajirek
No tak to můžu těžko posoudit ale jsou to tak 2Km možná méně kdy se motor u W353 ohřeje na provozní teplotu u Š105 jsou to tak 3Km (podrobě jsem to nezkoušel) Životnost válců a pístů je u Trabanta 70 000 až 80 000Km (podle manualu) 2T motory mají nižší životnost než 4T.
Jméno: ondra (18.10.2010)
RE: typicky frajirek
Mno, jsem se ptal, kdy začne topit, ale to je jedno. Nemá cenu se ti něco snažit vysvětlit a na příkladech už vůbec ne... . Jen naposledy, těch pár tisíc km dříve u tráboše stačilo, ale v dnešní době, kdy se najezdí mnohem víc km po silnicích...bavilo by tě dělat generálku každé řekněme 2-3 roky? A zase jsme u kvality.
Jméno: DANCALL (18.10.2010)
RE: typicky frajirek
No tak topit začne hnet jak je ohřátý motor nebot je kapalina vedená přímo z hlavy do topné vložky takže i když je ručička v modrém poli tak už s toho jde vlažný vzduch a generálku nebudu provádět já ale odborný servis tak proč by mě to nebavilo?
Jméno: SDR (19.10.2010)
RE: typicky frajirek
chceš mi říct že 14 litrů chladící kapaliny se ti ohřeje za 3km? To že je výměník topení vyveden z hlavy (malý okruh) neznamená že do chladiče nejde nic, protože v termostatu je cca 3mm otvor kvůli odvzdušnění. Studený start (-5 až -25°C) není ani tak stuhlém oleji, protože toho je většina ve vaně a v motoru ho zůstane jen nepatrná část, pokud šlápneš na spojku aby jsi neroztáčel i stuhlou převodovku, ve které ten stuhlý olej opravdu vliv na start má ale jde o to že rozprášený benzín v mrazu kondenzuje na sacím potubí, pístu a válci, směs je příliš studená a proto se jiskrou hůř zapálí (v případě ropáku se při kompresi vzduch zahřeje na nízkou teplotu a tím se vstříknutá nafta hůř vznítí. A s teplotou akumulátoru klesá její kapacita
Jméno: DANCALL (19.10.2010)
RE: typicky frajirek
No nevím kde si přišel na 14L když je tam přesně 11,5L dle manualu a u toho dieselu ještě něco sežere žhavení ale to mě u Š 105 zajímat nemusí.
Jméno: DANCALL (17.10.2010)
RE: typicky frajirek
Hele jsi opravdu tak omezenej a nebo jen provokuješ? pokud vím tak Trabant přešel na 12v vr 1983 měly jsme 2 a byly to 12cky takže si se opět moc nepředved hlupáku! a samozřejmě není problém si ho na 12 předělat Žárovky Dynamo nebo Alternátor Regulátor Motorek stěračů prostě každou elektro součástku která by nevydržela 12v, spouštěč můžeš nechat ten to vydrží.
Jméno: DANCALL (18.10.2010)
RE: typicky frajirek
A hele víš co já si ta vyhřívaná zrcátka můžu na tom autě udělat stačí když si zevnitř na sklo zrcátka přidělám 2 nebo 3 válcové 5w žárovky a napojim do sítě a mám vyhřívaný špígle! Uvidím jak to bude fungovat ale myslím že je to docela realné a nebo by stačila 1 žárovka 21w no zkusím to a pak vám dám vědět jak to dopadlo že Ondro.
Jméno: ondra (18.10.2010)
RE: typicky frajirek
Heh, no, tak poradím ti... takhle vyhřívaná zrcátka mám na škodovce už od nepaměti...vlastně to bylo skoro první ,co jsem si dodělával. Dej tam dvě 5W sufitky - to stačí, ale to zrcátko musíč zevnitř nejlépe potáhnout alobalem, protože jinak ti budou prosvítat. Tak, to by bylo:-) Ale odpověz mi, proč si to takhle dodělávat, když si můžu koupit auto, které to má vyřešeno již ve výrobě a o tom to celé je. Proč si dodělávat ABS, ASR, palubní počítač (BC), klimatizaci , tempomat....a další systémy,které zlepšují pohodlí a jízdní vlastnosti. Proč?
Jméno: SDR (19.10.2010)
RE: typicky frajirek
Protože Škoda 120 nemá ABS ve výbavě :)
Jsem se Dancla asi kapánek dotknul :o
Jméno: DANCALL (19.10.2010)
RE: typicky frajirek
Kdepak nedotknul protože ABS nemá ve výbavě mnoho i nových aut natož pak auta v 80 letech i ta západní.
Jméno: ondra (20.10.2010)
RE: typicky frajirek
Chlape, proboha....čemu říkáš nové auto? Protože zrovna ABS je tuším dokonce od jistého roku povinné u každého nově vyrobeného auta v EU.
Jméno: DANCALL (20.10.2010)
RE: typicky frajirek
A od jakého roku? a co ta auta vyrobena před tím rokem? prostě na našich silnicích jezdí tisíce a tisíce aut bez ABS a nejsou to jen auta z východu to je prostě fakt!
Jméno: ondra (20.10.2010)
RE: typicky frajirek
Od roku 2006...a to už nejsou "nová" auta, protože 4 roky staré auto může mít i přes 200tis. km najeto. Ale o to vůbec nejde.
Jméno: DANCALL (20.10.2010)
RE: typicky frajirek
Ano tak dobře ale vzhledem že náš vozový park je starý v průměru 14 let tak těch aut bez ABS i jiných asistentů je na silnicích víc než dost takže né pouze Š120 W353 atd a to nemluvě o ojetinách starých 20-25 i víc let co se sem dováží z celé EU.
Jméno: SDR (21.10.2010)
RE: typicky frajirek
Já jsem taky nereagoval na tebe ale na ondru, tak třeba já mám náhodou ABS od výrobce v Kadettu z r. 1991 a je vypnuté protože ho nemám rád
Jméno: nuwmen (17.10.2010)
typicky frajirek
je to tak mit trosku prachy taky bych asi nekoukal po nakym getz nebo pride nebo co to je za s,,,y kazdej si koupi na co ma,.,.ja mam tež 13let starej vrak co je pojizdnej
Jméno: DANCALL (17.10.2010)
RE: typicky frajirek
Hele jestli nevíš co je to vrak tak raději mlč!!!!
Jméno: Wanrouter (17.10.2010)
RE: typicky frajirek
pocuj, ja sem chodim uz viac ako dva roky, ale tie tvoje komentare ked citam tak to su strasne bludy :))) prepac.
Jméno: DANCALL (17.10.2010)
RE: typicky frajirek
A víš proč jsou to bludy? protože je to pravda a ta někdy bývá podivnější než lež. Naozaj
Jméno: Iceman (18.10.2010)
RE: typicky frajirek
Jsou to bludy protoze to je pravda? Co je to za vetu? Vubec ti nepripada hloupe, ze mas nazory, ktere s Tebou nesdili zbytek populace?
Jméno: SiD (17.10.2010)
RE: typicky frajirek
Tady je sranda...nechápu, proč jste zabředli až do takových nesmyslů. Je to o tom, že značky BMW, Audi, Mercedes, VW a dnes už i Škoda patřily nebo se v poslední době zařadily do kategorie vozů, které svým způsobem svého majitele reprezentují a mají v automobilovém světě vybudovanou již nějakou prestiž, týká se to hlavně prvních tří jmenovaných. Dancalle budeš se zlobit, ale opravdu ani jeden z korejců mi nenabídne tolik co BMW, Audi nebo Mercedes a mluvím teď hlavně o stránce jízdních vlastností či spolehlivosti. Když už se tu chceš ohánět statistikami, jistě si narazil na statistiky spolehlivosti, kde se BMW, Audi a Mercedes umisťují pravidelně na předních příčkách oproti korejským vozům. Myslím si, že tvá veřejná onanie nad vozy značek Daewoo, Hyundai nebo Kia je vskutku neoprávněná, navíc když je doplněná textem s hrubkami, za který by se mohl stydět i žák první třídy jak už tady bylo řečeno. Samosebou je to věc názoru, co je pro koho dobrá značka a co ne. Sám vlastním 15 let starý Citroën Xantia Activa, který má nesrovnatelně lepší podvozek a jízdní vlastnosti než některá BMW a Audi té doby a kdejakému blbečkovi s ještě mokrým řidičákem ve starém bavoru, dokáže s přehledem ukázat záda. Ale srovnávat Korejce s Němcem mi přijde naprosto absurdní.
Jméno: DANCALL (17.10.2010)
RE: typicky frajirek
Ale neboj však jejich sláva teprve příde jestli je ovšem nepředeženou dnes již stejně kvalitní bezpečná a však levnější auta s Komunistické číny určitě ano už se nemohu dočkat až zaplaví trh a BMW Mercedes atd skončí na SMETIŠTI dějin cha cha cha stejně jako Jaguar Hummer SAAB které si koupily Páni Koumáci a Porsche tam skončí také je to jen otázka času budou padat jako mouchy. Jo KIA záruka 7 let kdo tohle nabídne? KIA Opirus BEST Cars.
Jméno: DANCALL (17.10.2010)
RE: typicky frajirek
A nebo LADA Granta to je to pravé poctivé sovětské vozidlo už aby bylo na trhu.
Jméno: SDR (17.10.2010)
RE: typicky frajirek
Evropští výrobci (ano, zrovna se zastávám i francouských mrdek vůči kterým mám velký odpor) nemusí lákat na 7 let záruky protože každej ví že za těch sedm let se tam nic neposere, protože spotřební materiál nepodléhá záruce, tato záruka je jen marketingový tah. Než šikmoočka a úzkoočka předčí evropské vozy tak dojde ropa, proto asi začaly jako první blbnout s hybridem :)
Jméno: ondra (17.10.2010)
RE: typicky frajirek
Kia? Přečti si ty jejich podmínky za kterých ti tu záruku dají a zjistíš, že jim vlastně na všech těch prohlídkách a servisech v podstatě to auto zaplatíš dvakrát. Jenom marketing, žádná kvalita. O Ladě ani psát radši nic nebudu, protože to je auto úplně o ničem. To vlastně ani není auto. A ty čínský mrd*ky...no asi jako všechno neznačkové z Číny - jen kopie.
Jméno: SiD (10.11.2010)
RE: typicky frajirek
Pokud vím, tak nová auta vyrobená v Číně nezískala při crash testech ani jednu hvězdičku, proto se sem taky nedováží. Probuď se z tý hitparády!!!
Jméno: nuwmen (17.10.2010)
typicky debilek
dalsi gool di stemi korejskymi auty do pí e!!!proc by mely padat znacky bmw mercedes atd,na zem?kdyz se drzi nekolik desitek let na špici,si myslis ze kdyz kia vyrobi neco cemu se neda rict auto ze bude lepsi haha,,,Di oprasit svoji skodu120 ktera ti hnila v garazi od dobi 80let
Jméno: DANCALL (17.10.2010)
RE: typicky debilek
Uvídímě kdo s koho kdo se směje naposled ten se směje nejlíp.
Jméno: Foli (18.10.2010)
Je mi líto Dancalla
zdravím Vás lidi, po dlouhé době opět tady a koukám, že pán nejchytřejší na světě, který napíše ve dvou větách 6 pravopisných chyb a nesmyslných mouder o technice tu pořád tlachá. ( Dancall ). Já bych dancalla bral s rezervou, viz to, že čínská auta jsou kvalitnější než Evropská. Jasně, čínská auta, která neprojdou ani crash testem. Ale to bych odbočil. Lidičky, nehádejte se s Dancallem, žije svůj svět. Dle pravopisných chyb a nelogického myšlení Dancall patří mezi méně inteligentní část obyvatelstva. Díky tomu nemá solidně placené zaměstnání a jediné vozy, které si může dovolit jsou již zmíněné nebezpečné zbraně z Číny nebo staré škodovky, lady atd... Z jeho příspěvků je i patrné, že má mindrák z lidí, kteří si mohou dovolit moderní vůz. Proto kdykoliv má možnost a snaží se pomlouvat moderní vozy, protože je závidí těm, co si je mohou dovolit.

Dancalle, mám pro to řešení. Zkus přestat být zakomplexovanej, nezáviď pořád jen ostatním, zkus si dodělat střední školu a nějaké kurzy logického myšlení ve spojení s psychologem. Až toto doděláš, jistě budeš jiný člověk, který nebude závidět, bude přemýšlet, to ti teď moc nejde, bude logicky uvažovat ( to ti taky teď nejde ), nebude psát ve dvou větách šest gramatických chyb.... Zkus to Dančo, je to hlavně pro tebe
Jméno: DANCALL (18.10.2010)
RE: Je mi líto Dancalla
To zase kecáš to jsem nepsal že jsou kvalitnější ale že se blíží k té kvalitě a možná za pár let budou skutečně kvalitnější UVIDÍME.
Jméno: enviro (18.10.2010)
RE: Je mi líto Dancalla
Ano, MOŽNÁ, za pár DESÍTEK let...
Jméno: DANCALL (18.10.2010)
RE: Je mi líto Dancalla
No to zrovna né ale už to nebude dlouho trvat stačí jen kolik těch korejcu tady jezdí a že jich je dost a budou další.
Jméno: enviro (19.10.2010)
RE: Je mi líto Dancalla
Jenže to je ukazatel kvantity, nikoliv kvality.
Jméno: DANCALL (19.10.2010)
RE: Je mi líto Dancalla
A také nižší ceny ale jak jsem říkal UVIDÍME.
Jméno: Firel99 (18.10.2010)
Stačilo už..
Já si mylím že už stačilo.Trvalo mi pěkně dlouho než sem se tímto pročetl dokonce:-)Dancall má pravdu v tom, že jím poukázaná uata opravdu často jezdí agresivně a často bourají, ostatní mají pravdu v tom že to není objektivní,neboť ,VW,Audi,Škodu si dnes z nějakého mně neznámého důvodu kupují všichni za služební vozidla,takže fér to není,ale pravda částečně ano.Co se týká averze obyčejných lidí vůči těmto autům. Kolega měl starou Fiestu na sídlišti.A vše v pohodě.Pak si chtěl koupit t.modré starší BMW 3(myslímE39 či tak nějak)a hend mu začali lidi nechávat vzkazy že parkuje blbě za stěračem,jezdí jak hovado(nejezdil,ale modrejch BMW je v ČEBU spoustu) a tak dále.Já ho varoval.On byl tak nešťastnej,myslím že to prodal. Dancalle Kiu Pride srovnávat s Golfem opravdu nemůžeš,tu můžeš srovnávat snad tak s Favoritem ještě.Kia má sice 7letou záruku,ale jen na motor a převodovku...takže.. a viděl sem 2 roky starou Kiu, která vlítla do kolony na dálnici, o které děda tvrdil že mu nebrzdila a na technickém pak řekli ano.Kdyby jel ve městě 50km/h tak by zabrzdil i opakovaně a vše pořád v pohodě,ale že vyjel 1x za čas na dálnici tak z těch 130km/h brzdy nevydržely a děda to narval do posledních asi tří stojících aut.takže kvalita je občas taky jen chytrý reklamní tah.Neříkám že se nezlepšila,ale cena 219000,- za Ceed a nadupaná výbava,zaruka a kde si cosi, se musí přeci někde projevit.By dávno zkrachovaly.Jinak já kdybyc měl peníze tak si rozhodně ty nafouknutý auta co vznikly okolo roku 2000 s BMW X5 nikdy nekoupil,protože některá jsou tak odporná že to stojí za to.A jak zestárnou tak jsou daleko hnusnější než starý Combík.Já byhc si koupil klasického sedana,protože to je podle mně auto tka jak ho najdeme v nějaké encyklopedií názvů.Auto=byl vždy sedan.(Snad ještě Combi,cabrio).Jinak Dancalle.Slavnej Hummer co každý chtěl a bylo to fakt "praktické" auto na všechno už dávno zrkachoval stejně jako loni Pontiac,Scion a další a letos ještě krachne Mercury.Jaguar s land Roverem zachránili Indiáni a teď jim docela pšenka kvete.Vovlo zachránili Číňani a uvidí se. SAAB zachránili nizozemci s Ruským přízvukem a taky se uvidí.
Jméno: Iceman (19.10.2010)
RE: Stačilo už..
Myslim ze tradicni nemecke znacky jsou ikony kvality, luxusu v sirokem povedomi. A tak se firmy predhaneji a rady nabizeji jako benefit auta kvalitna, hezka, luxusni. Je tomu tak i v nase firme kde se fasuji Passaty, neumim si predstavit jak by sme se k tomu postavili, kdyby nam oznamili, ze od ted budeme dostavat Daewoo Lanos.
Jméno: DANCALL (19.10.2010)
RE: Stačilo už..
Co není může být.
Jméno: baatar (18.10.2010)
Pro Kamila -Admina
prosim, ustrihni Dancalla opet...tohle fakt nejde, koukni se co tady z nej pada, jedna chyba za druhou, predpotopni nazory na vse, urazi... pokud tento web ma mit nejakou kvalitu jsem za jeho odpojeni...urcite se jeste nekdo prida.

Dekuji.
Jméno: DANCALL (18.10.2010)
RE: Pro Kamila -Admina
No tak nemusíš hnet žalovat, už toho bylo dost takže radeji nebudu nic psát když tady někdo nerespektuje právo na názor atd jen tak dál a máme tu období před 17,11,1989.
Jméno: baatar (18.10.2010)
RE: Pro Kamila -Admina
Tohle je presne...klasicka argumentace neprizpusobivych obcanu. Ono totiz demokracie neznamena,ze muzes rikat uplne co chces, resp. muzes, ale musis za to nest zodpovednost. Pokud budes sympatizovat s fasismem atd, pujdes si sednout, pokud budes na portalu, ktery je zameren na dopravni nehody a jejich prevenci ze sebe sypat blaboly typu bezpecnejsich 30let starych aut, budes chvalit nas byvaly totalitni rezim(ze ktereho si vzhledem ke svemu veku nic nepamatujes) a celkove se nebudes chovat podle etikety diskutera, holt tady nemas co delat a budes ustrizen. Jen dusevne zanedbany clovek si dela co chce a kdyz se proti nemu nekdo ohrati zacne se ohanet demokracii, utiskem atd...
Jméno: DANCALL (18.10.2010)
RE: Pro Kamila -Admina
Ano samozřejmě máš pravdu jako vždy a proto se radeji nebudu vyjadřovat.
Jméno: LUKAN1989 (19.10.2010)
RE: Pro Kamila -Admina
DANCALL:
S tím 17,11,1989.jdi už vážně někam.Za svojí existence Dancalle na tímto webu jsem nečetl tak dlouhou diskuzi jako ted.To jestli ten web kazíš nebo ne to nevím a je mně to jedno,páč já se tady chovám slušně a i když mně ujede nějaké slovíčko které by tady neměl co být tak se ho snažím zamaskovat tečkou nebo aspon * ale toto je i na mně moc.Já bych jsi spíše troufnul tvrdit že bud to nemáš sporominutím v tvé hlavě v pořádku a nebo nevíš co tady píšeš a seš jen malej smrad co zde jsi dělá blázná.Nebudu ti zakazovat co sem máš a nemáš psát,na to je tady admin ale příspěvek(ky)dlouhý jak tejden před výplatou je taky otřes.A ani se zde nebavíš k nehodě.
Zamysli se sakra už na sebou.
Jméno: nuwmen (18.10.2010)
.,
jak uz tu nekdo rekl za komplexovany clovek,,misto nehody se tu resi jestly bude korea na prvnim zebricku nebo ne!a s BMW budou padat hovna
Jméno: DANCALL (18.10.2010)
RE: .,
K té nehodě není moc co říct prostě to byl nafoukanej zbohatlík co si myslel že je mistr světa, není to první ani poslední co takhle skončí a bylo štěstí že tam nejel osobák protože i ten kamion je na odpis.
Jméno: baatar (18.10.2010)
RE: .,
Z tvych prispevku uz vidim rude. Zbohatlik? Ty ho znas? I na takove auto se da poctive vydelat, ale je to dost prace, ale to lidi, kteri delaji 7 hodin na stavbe a pak sedi doma s pivem proste nepochopi. Mohl jet klidne stovkou = temer povolenou rychlosti a jen mu to na necem ustrelilo nebo nedaval pozor = bezna nehoda s tragickym koncem. Jen zavistivci co sami nic nemaji plivaji takovuto spinu.
Jméno: DANCALL (18.10.2010)
RE: .,
Tachometr je zaseklej na 50 ale tentokrát to asi nebude rychlost před nárazem.
Jméno: Foli (19.10.2010)
RE: .,
DANCALLE, jsi fakt ubožák. Toho člověka jsi neznal a hned tu píšeš nafoukanej zbohatlík. Ani nevíš, jak k té nehodě došlo a ani nevíš co tomu předcházelo. Ten člověk mohl jet předpisově 90 km/h, ale i když ten kamion jede 90, tak je to náraz ve 180 km/h. Nehledě na to, tak toto porsche se dá pořídit bezproblémů za 380 000 Kč. Takže nechápu proč zbohatlík. To si může pořídit každej druhej v ČR. Jak jsem již psal, jsi tupý, nevzdělaný, samé chyby a nelogické myšlení. Než budeš hodnotit druhé, začni u sebe
Jméno: DANCALL (19.10.2010)
RE: .,
Každý druhý? tak to je teda Porsche určitě početnější než Felicie Ha Ha Ha to byl krááásnej vtip.
Jméno: Foli (19.10.2010)
RE: .,
ano DANCALLE, každý druhý nebo třetí. Auto za 500 000 Kč má opravdu v průměru každý třetí člověk. To že Porsche není tolik jako Octavií za tu cenu je proto, že dvoumístné kupé s téměř žádným zavazodlovým prostorem tolik lidí nechce. Opět jsi akorát prokázal tvé myšlení a reálný pohled na svět.
Jméno: nuwmen (18.10.2010)
.,
at uz to byl zbohatlik nebo nebyl at uz mel porsche nebo skodovku,Muzeme zatíím videt nepozornost zrovna se podival treba kam nemel,ale muj nazor je ten jako vedcina lidí ze jel neprimerenou rychlosti!!Ale chtel bych rict ze kdybi tuten samej clovek sedel treba v nadupany subaru impreza 2.0 Turbo WRX 260 PS rok vyr 1995 za cenu 80tisic tak budete rikat pro zmenu ze to byl mladej a neskusenej blazen
Jméno: Firel99 (19.10.2010)
RE: .,
taky bych to viděl tak.chtělo by to mírnější vyjadřování.I mně občas ujede huba,ale o to větší si pak na ní dávám pozor.Jo a Porsche Cayman za 380.000,- rozhodně nekoupíš,ale ojeté z roku 2006 za 749.000,- a to už je dsot peněz.každopádně soudit by se dle toho nemělo,ale taky mne to svádí myslet si něco ve smyslu že to tý Ince "chtěl prostě nandat"(pouze předjet samozřejmně..)
Jméno: Foli (19.10.2010)
RE: .,
Samozřejmě že ojeté z roku 2007 stojí 750 000 Kč. I tak je to cena slušně vybaveného Superba. Nehledě na to, že toto je Boxter první řady, tedy kolem roku 2001 a dá se koupit za těch 350 000 Kč. A označovat někoho za zbohatlíka, jen proto že má modernější vůz, je nepochopitelné. I kdyby měl vůz za 5 milionů, proč ne? Vydělal si na něj, chtěl si ho koupit, budiž mu přáno. Každej můžeme ovlivnit svůj život, každej má možnost vydělávat velké peníze. Jen ti, kteří opravdu chtějí a jdou si za svým cílem, to dokážou. A ti, kteří jen nadávaj a nic pro to nedělají, aby se měli lépe, tak nadávají na ty bohatší
Jméno: Firel99 (19.10.2010)
RE: .,
nevím proč to říkáš zrovna mně, já nenadávám na něho,jen sem řekl že to orapvdu nejspíš bude vysoká rychlost spojená se špatným odhadem či pohonem zadní nápravy.Jinak se podívej pořádně ty protože to je porsche Cayman a ne Boxster.Mrkni na ta litá kola,to křidélko vzadu,zadní světla a halvně ten oblouk baltníku nad levým zadním kolem a kola posazená v rozích karoserie.to Boxster až tak nemá.
Jméno: DANCALL (19.10.2010)
RE: .,
Ahá takže za to může zadní náprava myslím že v článku je to napsáno jasně Nepřiměřená Rychlost.
Jméno: Kamil - admin (19.10.2010)
pan DANCAL
Zdravím všechny návštěvníky tohoto webu. Chápu vaše reakce na pana Dancala, ale zatím nemám jediný důvod mu zablokovat účet. Nechci, aby se zde na webu mluvilo vulgárně a nějakým hrubým způsobem se zde návštěvníci vzájemně napadali. Pokud něco takového tady uvidím, uživateli ihned zablokuju účet. Pan Dancal kromě toho, že má zcela jiné názory na moderní auta žádným způsobem pravidla tohoto webu neporušuje. Pokud nesouhlasíte s tím, co píše, nereagujte na jeho příspěvky. Je to jednoduché. Nikde není napsáno, že se tu s ním musíte hádat a zbytečně mu "nahrávat". Všichni víme, kam se automobilový průmysl posunul a hlavně, kam se posunul po stránce bezpečnosti. Porovnávat vozidla z nějakých 80. let s těmi současnými, je jak porovnávat medvídka pů s kačerem Donaldem :) Tím bych to ukončil a přeji hezkou zábavu na tomto webu a zároveň vám děkujeme za přízeň. Kamil - admin
Jméno: Firel99 (19.10.2010)
RE: pan DANCAL
Podle mně řečeno výstižně..Myslel sem si to taktéž.Prostě se nenechejte vyprovokovat.
Jméno: DANCALL (19.10.2010)
RE: pan DANCAL
Ano je to tak hlavně Baatar si tady musí pořát hrát na ředitele zeměkoule a naprosto neomylného člověka. Co se týče moderních aut tak nejsem jediný kdo má takovéhle názory a ba co víc tak právě dnes jsem měl možnost se projet v moderním autě Hiunday Accent a pokut to srovnám s Š105 nebo W353 tak ano Menší hluk Větší akcelerace ale jinak to je spíš horší Tvrdší odpružení Tvrdá sedadla Špatný výhled do zadu Přeposilované brzdy ale jinak ano nebylo to špatné ale uvědomte si že když na takovém autě dojde k poruše tak to poto lítaj Tisíce a i s naprostou banalitou musíte do servisu a to jste také potom o pár kilo lehčí a uvidíme jestli ten Accent i jiná auta budou těba za 20 let provozu stejně tak skvělá jako tet UVIDÍME protože ten Wartburg zr 1979 je stále v dobré kondici i moje š105 zr 1987.
Jméno: Firel99 (19.10.2010)
RE: pan DANCAL
HYundaI Accent dnes rozhodně není dávno moderní auto.oproti W 353 nebo Š 105 zcela jistě ano,ale na dnešní měřítka je to auto moderní někde okolo roku 2005..
Jméno: DANCALL (19.10.2010)
RE: pan DANCAL
Hele toho Hyundaje kupoval zaměsnavatel mému fotrovi někdy koncem zimy 2009 takže není ještě ani ROK starý tak co zase chceš?
Jméno: Firel99 (19.10.2010)
RE: pan DANCAL
Nemyslel sem to šaptn+ě Dancalle a rozhodně sem tím nechtěl říct že se nedá koupit nebo něco,jen že to auto je ještěpoctivý Korejský.to zanmená že to má všechyn jejich neduhy,palsty,"bezpečnost" a výbavu.Prsotě že dnes už to nelze srovnávat co já vím s Hatbackama jako je např.Ibiza,Fiesta,Polo,Punto Evo a tak dále.Ti všichni už jsou dávno dál.Srovnávat to lze s Loganem,nebo kdysi s Cordobou a to by Accent vyhrál,ale teď se prsotě jen ještě pořád vyrábí.Hyundai na něho v té změti íček nějak pozapomněl.A na východě se pořád prodává dobře.
Jméno: DANCALL (19.10.2010)
RE: pan DANCAL
Ano to auto se sice vyrábí už 15 nebo víc let ale také se mění je rozdíl mezi Accentem zr 1995 nebo 2005.
Jméno: baatar (19.10.2010)
RE: pan DANCAL
2 Dancall: Reditel zemekoule...ano ano, to jsem cely ja.:-D Najdi si ve slovnicku slovo sebereflexe a aplikuj to...
Kamil ma pravdu, jedine jak je mozne se te zbavit je na tebe nereagovat...tedy toto je posledni prispevek, ktery je adresovany tem tvym zvastum. Sbohem
Jméno: Honza Fast (20.10.2010)
RE: pan DANCAL
Moc nepřispívám, ale na tohle musím reagovat. Mám doma Škodu 120, VW Passat 1,9TD (1991) a VW Passat 1,9 TDI (2004). Škodovku používají moji rodiče, ale když to jde radši jim půjčím VW, protože v dnešním provozu je to ve škodovce o strach. A nového passata jsem koupil, aby byla moje žena a mimčo které čekáme každým dnem v bezpečí. A podnikatel rozhodně nejsem. Pracuju jako řidič v IZS a z nehod u kterých jsem byl vím jak vypadá škodovka a jak modernější auto po nehodě, protože na silnici nejsi nikdy sám.
Jméno: DANCALL (20.10.2010)
RE: pan DANCAL
Jo máš pravdu ale co lidi kteří jiné auto nemájí? Já mám sice k dispozici 3 značky když na to příjde ale přece mám rád své auto na které jsem si vydělal.
Jméno: Honza Fast (20.10.2010)
RE: pan DANCAL
Jo rád ho mít můžeš, to chápu. Já škodovku držím taky tak trochu z nostalgie. Bylo to mé první auto, na které jsem si vydělal, ale tvrdit, že je bezpečné je blbost. Srážka s čímkoliv jiným pro osádku dopadne vždycky hůř. A věř mi, že vím o čem mluvím...
Jméno: nuwmen (19.10.2010)
Porsche Cayman
Ja bych rekl ze to bude na sto procentPorsche Cayman!Porsche 986 Boxster to nemuze bejt protoze ty se delaj v cabriu.Nekonecna debata
Jméno: nuwmen (19.10.2010)
Porsche Cayman
ja sem zapomel ze stoho hasici udelali Boxster
Jméno: LUKAN1989 (19.10.2010)
DANCALLE,DANCALLE!
Hele proč se tady věčně dohadujete?
Každý máte svou pravdu ale psát si tady román to už je fakt moc.člověk jsi jde sem po práci chvilku přečíst občas diskuzi a ty Dancalle se tady věčně jenom pořád dohaduješ,skoro jako u každé nehody že?
Fakt pánové už toho nechte,upřímně tohle se vážně už nedá číst.Nebo závodíte kdo bude mýt nejvíce příspěvku,kdo trhne rekord?
Jméno: nuwmen (19.10.2010)
DANCALLE,DANCALLE!
DANCAL MA nejvic prispevku
Jméno: BlueThorn (20.10.2010)
RE: DANCALLE,DANCALLE!
Jak se tak dívám na ty fotky, tak se musí nechat, že porsche je opravdu pevné auto.
Tak zdemolovat kamion bokem auta a prostor pro posadku auta relativně zachovat, to sem ještě neviděl.Ano řidič to nepřežil ale to ani nemohl v takové rychlosti, to leda s obrosvkým štěstím.
PS - Přetížení nepřekoná ani porsche.
Jméno: DANCALL (20.10.2010)
RE: DANCALLE,DANCALLE!
To jo řidič může vypadat na pohled v celku ale uvnitř je na cucky, jinak Poršák je jedno z mála aut co si zachovavá stejný vzhled už skoro 50 let je to jedna z největších legend automobilyzmu a hlavně se mi na něm líbí ta Nejlepší a nejdokonalejší koncepce MOTOR VZADU a ještě k tomu Vzduchem chlazený prostě nádhera asi to okoukali od inženýrů z našeho automobilového Gigantu AZNP a nebo spíš TATRA když ten vzducháč škoda že se ostatní automobilky neinspirovaly.
Jméno: BlueThorn (22.10.2010)
RE: DANCALLE,DANCALLE!
No nevím jestli to okoukali, každopádně poslední vzducháče které porsche udělalo byli ve verzi 911/993 do roku 1996. 911/996 už má bohužel vodníka.

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Doporučujeme

Levná alu kola
Alu kola, elektrony, litá kola, hliníková kola.
Povinné ručení
Kalkulačka, povinné ručení porovnání všech pojišťoven v ČR.
Autopůjčovna Praha
KV car - autopůjčovna Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.
Horská a Dětská kola
Vyberte si horské či dětské kolo v e-shopu či Pražské prodejně

Nové fotky

Z diskuze

máš možná pravdu,z toho textu s mi zdálo že jeho byla ta Felicie,protože toto se dá opravit… zobrazit

Mě by akorat zajmalo proč ten kamioňak na konec blokoval cestu a hlavně komu,jestli chtěl… zobrazit

neboj, poistovna to zaplati na 120 percent, v tom problem nie je... zobrazit

To známe..Bylo to jeho poprvé,vznikla "jen" větší škoda,dobrovolně se… zobrazit

:) no ono to asi nikto len tak nehodil. Mohlo ist o unavu materialu, pripadne skryty defekt, alebo… zobrazit

Anketa

Kdo nebo co je podle vás největším nebezpečím v silničním provozu?

23.2 % 23.2 %|29
4.8 % 4.8 %|6
6.4 % 6.4 %|8
0.8 % 0.8 %|1
64.8 % 64.8 %|81
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil | autorská práva a ochrana osobních údajů |