Dopravní nehoda - Těžkou havárii na D1 řidič nepřežil

4
Kraj: Moravskoslezký
Obec: D1
Datum nehody: 10.09.2010
Zveřejněno: 15.09.2010
Kategorie: Nezařaditelné

K tragické dopravní nehodě došlo na sjezdu z dálnice D1 v Ostravě-Mariánských Horách ve směru na Brno. Vozidlo Audi z dosud neznámých důvodů prorazilo svodidla, letělo několik desítek metrů vzduchem a narazilo do betonové bariéry. Řidič auta na místě zemřel.

Příspěvek zaslal: LUKAN1989


 

Nejnovější fotky z nehod: kraj Moravskoslezký

Černé ovce na silnici
Zavinili jste vážnou či smrtelnou dopravní nehodu a snažíte se s tím vyrovnat? Nebo jste se vy nebo někdo z vašich blízkých stal obětí vážné dopravní nehody nebo vám po ní zůstaly vážné zdravotní následky a vy se s tím učíte žít? Prosím, ozvěte se. Právě vaše příběhy hledáme pro pořad České televize Černé ovce na silnici. Stačí napsat na mail cerneovce@chcizit.cz.

Diskuze ke článku - Těžkou havárii na D1 řidič nepřežil

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: Iceman (15.09.2010)
Duvod znam
Z neznamych duvodu? Ja myslim, ze kazdemu je i jenom po letmem pohledu na foto 1 znam duvod nehody. Divim se, ze s tim PCR tak crca.
Jméno: Kozlik Sikula (15.09.2010)
RE: Duvod znam
Jo? A jaký je ten důvod? Jseš borec, že to hned takhle poznáš. Možná by tě měli naverbovat k Policii...

Fireléééé, máš tu potencionálního kolegu :)
Jméno: Iceman (16.09.2010)
RE: Duvod znam
Pri 130 km/h by jsi takhle nezmuchlal ani S105, natoz Audi. Rychlost byla kdesi za 200 v okamziku narazu. To auto nema souvislych ani 10cm karoserie.
Jméno: LUKAN1989 (16.09.2010)
RE: Duvod znam
Co bylo příčinou dopravní nehody to neznám ale nehoda to je ošklivá.No škoda té Audi.
Jméno: Mikes (15.09.2010)
RE: Duvod znam
No já osobně bych to neházel jen na nepřiměřenou rychlost. Určitě hrála hlavní roli, ale jenom nepřiměřená rychlost jako důvod nehody na dálnici....
Možná měl technickou závadu (např bouchlá pneumatika), nebo srdeční slabost, nebo mu tam někdo vlítnul před čumák. Samo o sobě by ani jedna z těchto věcí neměla vést k nehodě. Ale jakmile se sejde více věcí, něštěstí je na dohled.
Jméno: Petislav (15.09.2010)
RE: Duvod znam
No já bych řekl, že rychlost měla hodně volkou zásluhu. Letěl jak prase a neukočíroval to, jak prosté že?
Jméno: honza-golf (15.09.2010)
RE: Duvod znam
Tak ten řidič zaprvé jel jak hovado něco přez dvěstě a chtěl vyjet z dálnice na tom exitu ale jaksik mu to nevyšlo bo kolega říkal že viděl jak se rozsvítili brzdové světla pak blinkr do prava a strhnutí na ten exit ale jel moc rychle prej pískot pneu pak rána pak to auto letělo několik desítek metrů a dopadlo na hrazení a udělalo ještě několik kotrmelců
Jméno: Mikes (16.09.2010)
RE: Duvod znam
Určitě neříkám, že rychlost na tom neměla vliv. Ale prostě sama o sobě nemůže rychlost způsobit nehodu. Tady se to sešlo se stupiditou řidiče. Když už jede takto rychle, tak na poslední chvíli se pokoušet o sjezd je o hubu. No a on... oni přišel.
Jenom si myslím, že k rychlosti se musí ještě něco přidat, aby se stala nehoda. Tedy samozřejmě někde na okresce je i 90 někdy moc. Snad mne chápete.
Jméno: Iceman (16.09.2010)
RE: Duvod znam
Proc by rychlost sama o sobe nemohla zpusobit nehodu? Zkus jet po sidlisti 120 km/h a pak ti spomezi aut na prechod vstoupi dite. Kdyby si jel 50 km/h zastavis 2 metry pred prechodem, pri 130 km/h zastavis 40 metru za.
Jméno: Iceman (16.09.2010)
RE: Duvod znam
U teto nehody je prave pricinou vysoka rychlost. Pri nizsi rychlosti by odstrediva sila byla nizsi nez treci sila odvalujiciho se kola. Prekrocil to a auto skoncilo tak jak skoncilo.
Jméno: Kozlik Sikula (16.09.2010)
RE: Duvod znam
Přesně to si taky myslim. Taky už jsem jel po dálnici přes 200 a nehoda se nestala. To je divný, žejo, protože podle výše popsaného jsem měl být mrtvej, když jízda touto rychlostí zabíjí...
Jméno: Andy01 (16.09.2010)
RE: Duvod znam
Myslím, že nevyšší dovolená rychlost je 130km/hod. Že by jsi byl další adept?
Jméno: Andy01 (16.09.2010)
RE: Duvod znam
Navíc nechápu, jak si někteří lidé neustále pletou silniční komunikace za trenažér jejich nevybitý agresivity. Uvítala bych zpřísnění trestů pro takovéto hazardéry.
Jméno: Mikes (16.09.2010)
RE: Duvod znam
Já bych uvítal zpřísnění postihů pro ty, kteří úmyslně nedávají přednost, jezdí pod vlivem návykových látek, překračují rychlost v obcích.
Jméno: Mikes (16.09.2010)
RE: Duvod znam
On psal, že jel na české dálnici 200? Já jel taky přes 200 po dálnici a nic se nestalo. Dokonce v té rychlosti mě i předjížděla další auta a těm, těm se taky nic nestalo
Jméno: Mikes (16.09.2010)
RE: Duvod znam
Jo a chceš mi tedy říct, že když je povolená 90 mimo obec, že to je bezpečné vždy?
Jméno: Kozlik Sikula (20.09.2010)
RE: Duvod znam
Ano, máš pravdu, na českých dálnicích je povolená 130. Přesně 130 taky sice nejezdím, ale do 150 se vejdu téměř vždy.
Tohle bylo v Německu. Ale ať už to bylo kdekoliv, jen jsem chtěl upozornit, že ono okřídlené "rychlost je špatná a zabíjí, áno" neni vůbec pravda. Respektive nemusí být
Jméno: Iceman (17.09.2010)
RE: Duvod znam
Tak to zkus jeste nekolikrat. Mozna uz na Tebe zubata ceka a je to jenom otazka casu ;)
Jméno: LUKAN1989 (16.09.2010)
RE: Duvod znam
Tak rychlost to musela být šílená.Ten musel letět nejméně 2.kila.S toho auta nepůjde použít v podstatě nic,vlastně vůbec nic.
Jméno: Docici (16.09.2010)
...
Ono, kdo se tam byl podívat, tak ani by ho moc nepřekvapilo, že to auto tak vypadá. To auto letělo nadvakrát a z toho ten druhý let musel být obrovský. Cca z té výšky, jak je ten most na fotce... Jak říkám, kdo může ať se tam jde podívat a uvidí, jak jsou tam dva výbrusy v trávě a hned si to představí. k tomu 130km/h stačí...
Jméno: Andy01 (16.09.2010)
RE: ...
Ano, jde to i ve stotřiceti. K zabití stačí i náraz v 60km/hod.Ne každýmu se však povede takto bravurně sešrotovat vlastní auto i se svojí osobou.... většinou to ještě odnese někdo kdo s tím nemá vůbec nic společného....ještě štěstí, že tenhle zabil jen sám sebe. Maximalisticky přecenil svý schopnosti.
Jméno: Mikes (17.09.2010)
RE: ...
On nepřecenil své schopnosti, ale přecenil fyzikální zákony. To si pleteš. Kdyby přecenil své schopnosti, tak by třeba usnul po dlouhé cestě.
Tady prostě zemřel ne kvůli překročení rychlosti, ale kvůli překročení fyzikálních zákonů.
Jméno: Andy01 (17.09.2010)
RE: ...
Co si pletu? Přecenil svý schopnosti, musel si přece hodně věřit, aby dokázal jet takovou rychlostí. Je vždycky zajímavé, že za každou dopravní nehodou stojí porušení předpisů pravidel silničního provozu a defenzivní jízdy, přecenění svých schopností , nepozornost a dálepak neohleduplnost. Kdo se mnou nesouhlasí, ať mi to tedy vyvrátí.
Jméno: Mikes (18.09.2010)
RE: ...
Takže mi chceš říct, že když někdo vylétne ze silnice mimo obec při rychlosti 60 km/h z důvodu, že jel moc rychle, protože ta zatáčka se prostě nedá tou rychlostí projet, že přecenil svoje schopnosti? Ne, on přecenil schopnosti pneumatik udržet směr při dané odstředivé síle. Jak může svými schopnostmi někdo tu zatáčku projet v 60 km/h, když to prostě nejde? Nebo mi to vysvětli, když je zatáčka 180°, která se projídží plným rejdem a někdo v ní vylétne v 60. Jak může díky svým schopnostem tu zatáčku projet? Je to o fyzikálních zákonech, ne o shopnostech.
Jméno: Andy01 (18.09.2010)
RE: ...
já mám osobně tady pocit, že se tady obhajují strůjci dopravních nehod. Že by každej nevěděl jaký auto řídí?Jak je dobrej řidič? Nepojedu prudkou zatáčkou takovou rychlostí, kterou prostě ve svým vozidle nezvládnu...... To prostě jen ty, co furt jen pospíchaj si stěžujou na fyzikální zákony.Například já bych si ani nesedla za auto co nebrzdí, to bych si pak taky mohla stěžovat na fyzikální zákony
Jméno: Andy01 (18.09.2010)
RE: ...
Jinak auto je v rukou řidiče a jeho schopnostech a jeho myšlení a umu řídit a vyhnout se dopravním kolizím....... To jen k těm schopnostem. To je totiž to hlavní. Auto bez řidiče totiž samo nejede.
Jméno: Mikes (19.09.2010)
RE: ...
A jsme u toho, není to o schopnostech, ale o rozumu a také o fyzikálních zákonech. Kdo se je snaží překročit, tomu ten rozum nejspíš schází. A rozhodně se nezastávám někoho, kdo zaviní nehodu nebo jezdí bezohledně. Ale ti, co tvrdí, že rychlost zabíjí, mají asi tak stejně rozumu jako ti, co neumí tu rychlost přizpůsobit.
Jméno: Andy01 (20.09.2010)
RE: ...
JInými slovy: v autoškole nás to učí dobře. Dalšímí slovy: 30% dopravních nehod zaviní mladí nezkušení řidiči..... atd.... Statistiky mluví za vše.
Jméno: Mikes (20.09.2010)
RE: ...
A dalšími slovy. Malá lež -> velká lež -> statistika.
Já sním celé kuře, ty umřeš hlady a statisticky jsme oba najedení akorát.
Jméno: Andy01 (20.09.2010)
RE: ...
Heh, sice pravda ale také je pravda, že kuře bude sežraný a nikdo třetí by se už nenajedl.
Statistiky , jsou důležité pro jakýkoliv výzkum a vědecké poznání. Jestli jsou pro Tebe zbytečné a nepřesné, je to čistě Tvoje věc. To stím kuřetem se ale pro srovnání s dopravníma nehodama moc nehodí. Aspoň dle mně.
Jméno: Iceman (21.09.2010)
RE: ...
Statistika je pomerne presna matematicka veda. Neni ale prilis rozumne vysmivat se jeji presnosti na prikladu s rozsahem vyberu rovnym 2 :)
Jméno: Mikes (21.09.2010)
RE: ...
Myslím si, že to vysmívání není a navíc matematiku studuju už 3 roky na vysoké škole. Za tu dobu jsem zjistil, že statistika je velmi užitečná, ale lidé zapomínají na druhou její část, bez které je statistika o ničem, a to pravděpodobnost.

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Doporučujeme

Levná alu kola
Alu kola, elektrony, litá kola, hliníková kola.
Povinné ručení
Kalkulačka, povinné ručení porovnání všech pojišťoven v ČR.
Autopůjčovna Praha
KV car - autopůjčovna Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.
Horská a Dětská kola
Vyberte si horské či dětské kolo v e-shopu či Pražské prodejně

Nové fotky

Z diskuze

Aháá takže toto je JEDINÁ nehoda se 3 mrtvími a uhořelími v jiném autě se to ještě… zobrazit

Já si myslím to samé.Úplně jak kdybych to psal já.Je tu toaleťák vzkazů mezi prá jedinci v… zobrazit

CIKLISTA NESMÍ VOZIT PŘEDMĚTY KTERÉ BY ZNESTNADNOVALY ŘÍZENÍ JÍZDNÍHO KOLA!!! Takže tady… zobrazit

Asi nevim, jak se pozna obkreslena cara od predniho kola vedouci ven ze zatacky... zobrazit

LUF:To máš sice pravdu že je tam jedna ale kvalitnější fotka ale k nehodě jsem zadal i zdroj… zobrazit

Anketa

Uvítali byste v osobních vozidlech černou skříňku?

64.4 % 64.4 %|29
6.7 % 6.7 %|3
28.9 % 28.9 %|13
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil | autorská práva a ochrana osobních údajů |