Dopravní nehoda - Ford Mondeo vrazilo do hasičského vozu

3
Kraj: Pardubický
Obec: Litomyšl
Datum nehody: 13.06.2010
Zveřejněno: 15.06.2010
Kategorie: Nezařaditelné

Řidička s Mondeem narazila zezadu do nákladního hasičského vozu Avia a s přívěsem. Dobrovolní hasiči z Týna nad Bečvou se vraceli ze slavností, které se konaly v Litoměřicích. Řidička nabrala přívěsný vozík, na němž byla stříkačka umístěná, a celý vozík se i se stříkačkou převrátil na bok. Nehoda se naštěstí obešla bez vážnějšího zranění. Nejvíc při nehodě utrpěla chlouba dobrovolných hasičů, stará stříkačka z roku 1895. Škoda na historickém voze je nevyčíslitelná.

Příspěvek zaslal: adámek17


 

Nejnovější fotky z nehod: kraj Pardubický

Diskuze ke článku - Ford Mondeo vrazilo do hasičského vozu

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: Firel99 (15.06.2010)
Oči netřeba..
na co oči že jo..ty nejsou k řízení třeba.A je jedno jeslti je to řidič nebo řidička..Takovou práci apiplání to dá než tu starou stříkačku dají do kupy a teď aby to dělali znova..Ale řidičku bych nepranýřoval zas až tak tolik.Poklepal ybch si na čelo,myslel si něco o teleti či slepici a dál bych to neřešil.Hlavně že se nikomu nic nestalo..A pojišťovná to cálne..
Jméno: Mikes (15.06.2010)
RE: Oči netřeba..
Já bych si to jen nepomyslel, já bych jí to řekl na rovinu. Taková krásná "historie". Byla obrovská smůla, že tam byla zrovna tato stříkačka. Měl tam být raději návěs kamionu, to by si příště rozmyslela, co má za volantem dělat.
Jméno: George (15.06.2010)
RE: Oči netřeba..
Taky máme takovou podobnou, ale schovanou ve stodole :D Jsme asi jediný SDH v Plzni s pádlovkou. No nic. Nemělo by se stávat že řidič/ka spustí zrak z provozu, ze silnice, ať už kvuli čemukoliv... ve vteřině je průser.
Jméno: DANCALL (15.06.2010)
RE: Oči netřeba..
Ženská za volantem je horší než auto bez řidiče!Místo stříkačky tam měla jet přepravní plošina pro tanky.
Jméno: Iceman (16.06.2010)
RE: Oči netřeba..
... hodne priblbly nazor
Jméno: Petislav (15.06.2010)
RE: Oči netřeba..
se vsadím, že ta káča byla blond a to auto měla vyšlapaný, nejhorší kombinace. kopl bych jí pod koleno, měla si dát do hlavy, třeba by se jí tam rozsvítilo a začala by čumět před sebe
Jméno: Mikes (15.06.2010)
RE: Oči netřeba..
Znám pár řidiček, které jezdí docela dobře, normálně. Ale naprostá většina z nich dělá docela nebezpečné chyby, či kousky za volantem. Např. moje sestra odmítá jezdit v noci, že prý není schopná se soustředit na jízdu. Jakmile někde vidí nějaký odlesk, hned se tam musí podívat a zkoumat, co to je a je jedno, jestli to je někde uprostřed pole. Přítelkyni už se mi povedlo za 4 roky dostat k tomu, že v zatáčce se nebrzdí, že se brzdí před zatáčkou. Teď ale je jiný problém, ona projede opravdu perfektně zatáčku plynule, rychle a bezpečně, ale na kdejaké kraťoulinké rovince spomalí na 70, aby ji ostatní mohli předjíždět. :S
Ale když vidím řidičku, která se za jízdy maluje a vnitřní a vnější zrcátka má nastavena tak, aby na sebe viděla, to bych ji kopl někam.
Jméno: DANCALL (16.06.2010)
RE: Oči netřeba..
To není nic neobvyklého u něčeho co má IQ absolutní 000000000.
Jméno: Iceman (16.06.2010)
RE: Oči netřeba..
Ze ti je 13 a holku si jeste nemel?
Jméno: DANCALL (16.06.2010)
RE: Oči netřeba..
Á TREFENÁ SE VŽDICKY OZVE.
Jméno: enviro (17.06.2010)
RE: Oči netřeba..
Chabej způsob, jak se vyhnout odpovědi ;) To, že tě ženský nechcou (ikdyž se jím po čtení tvejch příspěvků moc nedivím), ještě není dostatečnej důvod, abys je všecky házel do jednoho pytle...
Jméno: DANCALL (17.06.2010)
RE: Oči netřeba..
Já je neházím do jednoho pytle těch slušnejch chytrejch poctivejch atd se ty moje příspěvky vůbec netýkají týkají se pouze těch co mají IQ absolutní 0 nebo spíš méně vymlouvají se na klienty malují se za jízdy nemají základní technické znalosti o automobilu a říkají naprosté nesmysly.
Jméno: Mikes (18.06.2010)
RE: Oči netřeba..
Řekl bys to i o řidičích, kteří za volantem dělají kraviny atd? Jestli ano, já s tebou souhlasím až na tu výjimku, že podle mého názoru techniku dnes už skoro nepotřebuje řidička znát. Když se ji něco stane s moderním autem, stejně toho moc nenadělá. Stejně, když si vezmu, co jsem měl v technice před pár lety v autoškole, to by se opravdu hodilo tak na š120 a všechna tvá vysněná auta. Ale na moderním autě člověk maximálně doleje olej, PHM, kapalinu do ostřikovačů a zkontroluje hladinu brzdovky a chladící kapaliny.
Jméno: DANCALL (18.06.2010)
RE: Oči netřeba..
Ano i takové drobnosti jako je výměna rozvodů předstih zážehu ventilová vůle atd řidič znát nemusí ale jsou věci které prostě znát musí nebot na tom závisí bespečnost provozu a učí se to v autoškole a tet cituji z učebnice ze které jsem se já učil v letech 2003až 2004:Co musíme umět sami: Zkontrolovat stav základních provozních náplní vozidla(olej v motoru,chladicí a brzdovou kapalinu,náplně ostřikovačů a palivo v nádrži)a v případě potřeby je umět doplnit na požadované množství.Vyměnit spálenou žárovku ve všech svítilnách předepsaného osvětlení vozidla(hlavní světlomety,směrová světla,brzdová světla)za novou.Vyměnit spálenou pojistku těch spotřebičů které jsou důležité pro bezpečnost provozu.Zkontrolovat tlak pneumatik případně dohustit na předepsanou úroven.Vyměnit poškozené kolo za náhradní. Pokud tohle řidič-ka nezvládne tak nemá v autě co dělat a necht odevzdá ŘP na příslušném úřadě pokud ho ovšem z takovýmhle přístupem udělá...
Jméno: Mikes (19.06.2010)
RE: Oči netřeba..
Naprosto s tebou souhlasím, že dané věci by řidič(ka) měl(a) umět dané věci. Já třeba v autě nesmím vyměňovat cokoliv v předních světlech kvůli xenonům a vysokému napětí a diody v bočních směrových světlech taky nesmím. Tedy mohu měnit jen žárovky v zadních lampách. S pojistkou jsem ještě neměl problém, ale snad alespoň trochu inteligentní jedinec si to přečte v návodu. Kolo taky nevyměním, prostě páte kolo v autě není, jen lepicí sada.
Jméno: Firel99 (17.06.2010)
Už zase?
Zase se hádáte?Někteří by se mohli opravdu sklidnit.Ta holka třeba ani blondýna nebyla a to auto si rozhodně vyšlapat nemusela,padž tad ty auta typu Mondeo z roku 1993 se dávají už zadarmo.jinak žádnou plošinu,ani návěs bych ji tam nepřistavoval,to by mohla být mrtvá a to radši ať se rozbije ta štříkajda.Přeci jen to může být matka dětí,manželka,nebo babička..Navíc ta stříkačky nebyla na "sračky" takže opravitelné to je.Byla snad jen odřená,puklá..Mám v práci dvě kolegyně.Jedna nechce řídit i když řídí velice dobře a bezpečně,ale nechce se jí pořád poslouchat ty chlapský kecy(Za své má S 80)a druhá sice občas na víckrát parkuje a může něco přehlídnout,ale s Passatem lítá stejně rychle a bezpečně jako chlap.A to máte vidět když chlap v Porsche má zaplatit pokutu ženský co ho dohonila s Passatem.Pukne vzteky.Asi jako my když sme jednou z kopce dohonili BMW 5 s policejní Felicií Combi Lxi.
Jméno: Firel99 (17.06.2010)
RE: Už zase?
Jo a jinak slovo"vždycky" se píše s tvrdým y. To jsou základní slova s i/y..
jinak ve Světě motorů jsem se včera dočetl,že když testovali týden starý Nissan 370 Z Roadster s dvěma tisíci kilometrů na tachometru(auto cca za 1.400.000,-)tak jim brzo ráno nedal na křižovatce přednost kluk, který měl 4 měsíce řidičák a svým vozem Ford Scorpio I.generace z 80.let narazil na zadní levé kolo Nissanu a tím ho znehybnil..Ford byl prý v ceně jedné letní pneumatiky Nissanu a jelikož má Nissan náhon na zadní kola,tak oprava stála neuvěřitelných 400.000,-!!!!Dost zajímavá nehoda..Já bych to platit nechtěl.Dnes to už nejsou auta,ale předražené pojizdné obýváky popř.lázně..Prostě všechno na co si majtiel jen vzpomene jen už ne normální auto..
Jméno: DANCALL (17.06.2010)
RE: Už zase?
Byla by mrtvá a co jako? byl by to její problém,hlavně že by nezabila někoho jiného třeba jinou Slušnou Chytrou Poctivou ženu která by byla něčí matka dcera babička atd, a jela by samozřejmě naprosto předpisově jako já.
Jméno: Mikes (17.06.2010)
RE: Už zase?
S tímto naprosto souhlasím, jen s jediným dodatkem. Je jedno, jestli to byla řidička nebo by to byl řidič.
Jméno: Firel99 (17.06.2010)
RE: Už zase?
Tak já ti to připomenu až ty uděláš nějakou hloupou chybu,že nedobrzdíš a něco poškodíš nebo zraníš a taky se budu ptát,proč někdo kdo neumí řídit(kvůli jedné blbé chybě)není mrtvej.jak se ti to bude líbit,hm?Nebo si pan dokonalý jak tady před časem býval pan Z.Bureš s brokovnicí?Už se mu docela podobáš..na něco je brokovnice dobrá,ale zrovna kvůli jedný starý stříkačce bych nestřílel.jo kdyby to bylo děcko v kočárku to je jiná.Ale kus dřeva co stříká vodu?to fakt ne..zamysli se..
Jméno: DANCALL (17.06.2010)
RE: Už zase?
Ono tady nejde o nějakou stříkačku ale o příčinu nehody vzpomen si na nehodu kdy řidička narazila do BMW a řekla policistovi JÁ ZA TO NEMOHU MĚ VOLAL KLIENT tohle normální zdravě myslící člověk nemůže pochopit jak je tohle vůbec možné??? A co před léty kdy ženská se věnovala svým spolujezdkyním a srazila se s autem v protisměru? a neviná 13 letá holka umřela! už těch nehod bylo dost a videa na internetu jsou toho důkazem už tu byla několikrát třeba jak ženská hodila na boudu Octavii a to jenom vjížděla do vrat,najdi si nějaké stránky s touto tématikou a nebudeš se stačit divit!
Jméno: Iceman (18.06.2010)
RE: Už zase?
Dancalle pochop, ze chyba je v prislusnem jedinci ne v pohlavi. Pises, ze zenske se mozna tolik nevenuji rizeni a maluji se za volantem. Neslysel jsem ale tolik pripadu, kdyby sedla za volant opila zenska a zpusobila nejakou nehodu, nebo smrt. Mozna i Firell by vedel vypravet, kolik muzu / zen nacapal kdy pod parou za volantem.
Jméno: Iceman (18.06.2010)
RE: Už zase?
... a uz vubec nechapu tvou reakci kvuli kusu stary strikacky, ktera uz ani neplni svuj puvodni ucel.
Jméno: DANCALL (18.06.2010)
RE: Už zase?
No ožralejch ženskejch není tolik to je fakt ale bude to tím že jich jezdí o 1000 000 méně než chlapů ale statistika hovoří naprosto jasně že ženy jsou na tom s řízením obecně hůř viz zábavná videa na netu kdy člověk nevychází z ůžasu a navíc myslím že to byl Firel nebo Ondra který říkal že ženy se začínají chovat čím dál víc agresivněji a v novinách jsem četl že počet nehod zaviněných ženami přibývá takže je otázka času kdy nás né doženou ale předeženou.
Jméno: Firel99 (20.06.2010)
RE: Už zase?
Dancu,máš pravdu říkal sem to já.V tomto ohledu ti musím dát za pravdu.Kdysi ženy,které už řídily byly vyjímka a většinou se držely krajnice se 60kou na tachometru a byly až moc ohleduplné a mravnostní.Dnešní doba je tak uspěchaná že se změnilo všechno..Lidi zdrzli,jsou bezohleduplní,neumějí vůbec přemýšlet dopředu co by se mohlo stát prostě nic.Nezlobte se,ale mám k tomu jedno slovo.Použiju ho pokaždý když měn někdo vytáhne z oběda k nehodě..Lidi jsou prostě Tukani,tukani,blbý tukani a za tenle názor se nestydím.nemyslím všechny,ale drtivou většinu.Co člověk dokáže na tej dálnici vymyslet,nebo jakým způsobem udělat dopravní nehodu to se člvoěk nestačí divit.To by ani ty srnky v příkopech nevymyslely.
Ale nejsou to jen ženy,ale i muži.Ženy způsobují ťukance a pokuty,muži šrotovné,zranění a smrťáky..Většinou to odnese,ale žena..Smrtí,protože ji muž zabije.Potvrdím ti Dancalle,to co tvrdíš o žených..Manželé jeli z KV do BM koupit Jeep CHerokee.Mco pěknej kousek.Manžel řídil Jeep,ona jela s dcerou jejich Omegou Caravan po dálnici zpět domů..V koloně,ale nestihla zabrzdit a narazila do svého muže v Jeepu,který narazil do nové Fabie a ta do Fordu S-Max..Omega měla roštípanej předek a nastříhanou kapotu na šňůrky,Jeep měl jen upadlý výfuk, a odřený jemně nárazník,Fabia měla vmáčklej nárazník a kufr a S Max odřeninu..Te´d by měn jen zajímalo jestli jim to pojišťovna uvěří.Obě auta jsou pojištěná na ní.. :-) :-)
Jméno: Mikes (21.06.2010)
RE: Už zase?
Moc by mě zajímalo, jaký je procento, třeba v tvém rajónu, řidiček/řidičů, kteří způsobí nehodu nedobržděním. Jestli vedete nějakou takovou statistiku, mohl bys kouknout třeba do swatek? Nebo by si mohl udělat takový měsíční průzkum, že si budeš dělat "zářezy", jestli to byl řidič, nebo řidička. :)
A pak bys nám sdělil, kolik chlapů nedobrzdilo a kolik ženskejch.
Jméno: DANCALL (21.06.2010)
RE: Už zase?
A co dělala že nestačila zabrzdit?
Jméno: Firel99 (23.06.2010)
RE: Už zase?
Prostě jela moc blízko asi.Statistiku si nevedu,alezezadu bourají dost často ženy.Ne že by se lepili,ale že to prostě nedobrzdí,protože čučí a povídají si..Předevčírem to tám málem rozhákovala slečna +další s Feliciou Combi,protože ji ve smyku brzdilo jedno kolo ví a jedno míň..Pak km182 paní otočila na lyžiny Megane Grandtour..A včera..To vám musím napsat v té nové nehodě samostatně..To mně dožralo.Jinak víc a nebezpečnějč bourají samo chlapi.Ale je jich víc a mají jiný styl jízdy..
Jméno: DANCALL (23.06.2010)
RE: Už zase?
Takže si nedržela dostatečný odstup co se dalo čekat a ta Felicia s tím rozdílným bržděním to na STK na válcích nepoznaly?
Jméno: Firel99 (24.06.2010)
RE: Už zase?
To auto jelo okolo mne náhodně když sem v lijáku vyšetřoval v košili nehodu jednoho pašeráka,takže jestli byla na válcích nebo ne mi bylo v tu chvíli úplně jedno.I ty určitě víš jak to na STK chodí..
Jméno: Kozlik Sikula (21.06.2010)
.
V Litoměřicích jsem se byl podívat a tu stříkačku si pamatuju, je to vlastně stříkačka s přívěsným vozíkem, na kterém byla namotaná hadice. Hmotná škoda snad není vysoká, ale celá ta událost nepotěší... :(

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Doporučujeme

Levná alu kola
Alu kola, elektrony, litá kola, hliníková kola.
Povinné ručení
Kalkulačka, povinné ručení porovnání všech pojišťoven v ČR.
Autopůjčovna Praha
KV car - autopůjčovna Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.
Horská a Dětská kola
Vyberte si horské či dětské kolo v e-shopu či Pražské prodejně

Nové fotky

Z diskuze

VY jste jak dva pubertáci,dohadujetese tady jak malý.Já vás upozornujů že semě nelíbý… zobrazit

Bohuzel,tohle se obcas stane,clovek na ty motorce proste neni tolik videt.:-(Taky jsem jeste nedavno… zobrazit

Hele já jsem fotrovi pomáhal s opravama už od malička takže si moc dobře pamatuji jaká hrůza… zobrazit

Je pravda že řidiči dodávek jezdí často jako hovádka, vidím to i v našem podniku. Na rozvoz… zobrazit

Prej max. 5 let zobrazit

Anketa

Kdo nebo co je podle vás největším nebezpečím v silničním provozu?

26.8 % 26.8 %|11
7.3 % 7.3 %|3
9.8 % 9.8 %|4
0.0 % 0.0 %|0
56.1 % 56.1 %|23
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil | autorská práva a ochrana osobních údajů |