Dopravní nehoda - Devatenáctiletá dívka nepřežila nehodu u obce Dašice

3
Kraj: Pardubický
Obec: Lány u Dašic, Dašice
Datum nehody: 09.04.2010
Zveřejněno: 01.06.2010
Kategorie: Nezařaditelné

Smutnou statistiku má nehoda, která se stala mezi obcemi Lány u Dašic a Dašice na pardubicku. Osmnáctiletý řidič vozidla Škoda Favorit z dosud nezjištěných příčin vyjel mimo silnici, kde následně v plné rychlosti narazil do stromu. Řidič utrpěl lehká zranění, se kterými byl přepraven do nemocnice. Jeho devatenáctiletá spolujezdkyně utrpěla velmi vážná zranění a ani včasná lékařská pomoc jí nedokázala zachránit život. Zemřela na místě nehody.

 

Nejnovější fotky z nehod: kraj Pardubický

Černé ovce na silnici
Zavinili jste vážnou či smrtelnou dopravní nehodu a snažíte se s tím vyrovnat? Nebo jste se vy nebo někdo z vašich blízkých stal obětí vážné dopravní nehody nebo vám po ní zůstaly vážné zdravotní následky a vy se s tím učíte žít? Prosím, ozvěte se. Právě vaše příběhy hledáme pro pořad České televize Černé ovce na silnici. Stačí napsat na mail cerneovce@chcizit.cz.

Diskuze ke článku - Devatenáctiletá dívka nepřežila nehodu u obce Dašice

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: adámek17 (01.06.2010)
Něco ale nic moc je zde:
http://luky2839.mujblog.centrum.cz/clanky/FOTOGALERIE-Ve-Favoritu-zemrela-19-leta-divka-64422.aspx
Jméno: Petislav (01.06.2010)
RE: Něco ale nic moc je zde:
No, můj názor je, že jel jako prasátko, favorit není moc bezpečný auto i když ho mám sám. No prostě kalil to co se dá, kočka vedle, tak nějaká ta machrovinka, šáhnutí na kolínko a průser je na světě. Sice sem jí neznal, ale škoda jí, taky ho mohla usměrnit a nemuselo to tak dopadnout
Jméno: Petislav (01.06.2010)
RE: Něco ale nic moc je zde:
No nevím jestli jsem dobře koukal, ale asi ani nebrzdil, nebo se pletu? Kdyžtak to omrkněte a napište
Jméno: adámek17 (01.06.2010)
Mladý řidič a nebezpečné auto
To je když jede mladý řidič s nebezpečným autem,Favorit podle mě spadá do kategorie ne moc bezpečných aut,znám to ze své zkušenosti.Je mně akorát líto té holky.
Jméno: Mikes (01.06.2010)
RE: Mladý řidič a nebezpečné auto
Řidič to rozhodně přehnal. Obzvlášť když vezl někoho. Já vždy, když někoho vezu, obzvlášť jedu opatrněji, než když jedu sám.

Tak já se tě zeptám. Je mi 22, jezdím legálně od 18 prakticky denně. Teď tedy méně kvůli škole. Ale do 20 jsem jezdil každý den nejméně 100 km. Měl jsem fabii 1,4 TDI 59 KW. Teď jezdím s Yetim a octavií, obě s 2,0 TDI 103 KW. Měl jsem jedinou nehodu, a to bez mého zavinění (sestřelila mě jedna řidička na dálnici). Nejezdím pomalu, 52/100/140 tachometrových. Stále se sám řadím mezi mladé a nezkušené řidiče. Nevím kolik mám najeto, ale 150 tis. už to určitě bude (když počítám i mé jízdy před získáním ŘP). Za těch pár kilometrů jsem se naučil jezdit i ekonomicky (později se mně to povedlo naučit i tátu :) ). Nemám problém jezdit se spotřebou hluboko pod hodnotou udávanou výrobcem.
Patřím mezi nebezpečné řidiče s nebezpečným autem?

P.S: Sousta lidí v mém okolí, si myslí, že jezdím jako prase, protože si myslí, že jezdím "rychle" do zatáček, protože před nimi nebrzdím brzdami, jen motorem. Samozejmě to nejde tam, kde to neznám.

P.S 2: sorry za tu slohovku. Nějak se mi to vymklo z rukou.
Jméno: adámek17 (01.06.2010)
RE: Mladý řidič a nebezpečné auto
Mikes:Tak já také se přiznám že někdy jedu rychleji než je povolená daná rychlost,bohužel nemohu určit jakí jsi řidič,záleží také na názoru lidí.Nikoho ani nechci odsuzovat za jízdu,protože každý řidič udělá dopravní přestupek,takže nemohu určit jaký jsi řidič.Jináč k těm rychlostem že nejezdíš pomalu,nevím jestli třeba například dodržuješ 50 na v obci nebo ne.Rozhodně rychlá jízda je nebezpečná ale člověk i kdy ž jede rychleji než je předepsaná daná rychlost,tak musí vědět kde jsi to dovolit.Pokud vím že 70 budu chtít ject v obci,tak
pojedu ale když bude třeba kolem škola tak to nebudu ani riskovat.Za své praxe jsem potkal dost slušných řidičů ale je tam mezi ni ma většina i těch neslušných.Podotýkám většina.Rychleji jezdím když mě nejspíše šéf honí nebo když do háním čas,díky třeba v koloně.Jináč pokud já třeba jezdím rychleji než se má,tak nejvíce když je malý provoz a to nejvíce v noci.Jináč mám za sebou jednu nehodu,bohužel mou vinou,když mě to na světlech skočila červená a já jsem to už nestíhl dobrzdit a s dodávkou jsem to napálil do Citroenu Berlingo,já dodávka Ford Transit.
Jméno: nejakyclovek (01.06.2010)
RE: Mladý řidič a nebezpečné auto
na jedne diskuzi nemuzu prijit na jmeno dvacetiletemu kre*tenovi, ktery tvrdi, ze jezdi 4 roky denne 60 kilometru a mysli si, ze je vyjety.... usoudil tak z toho, ze v zatacce mu hvizdaji gumy a pri rozjezdu mu to nechcipne jako nejakymu zobakovi v autoskole... a kdyz si s nim nekdo dovoli nesouhlasit, rekne mu, ze je zoombie a ze vylezl ze hrbitova nebo z psychiatricke lecebny a vubec ja nevim co vsechno. ach ta dnesni stredoskolska mladez. je to amater, pise, ze ho v zatackach zdrzuji ti, co neumi jezdit rychle. (protoze jsem odhadl, ze jezdi jednu a tutez trasu a ma ty zatacky naucene, ale jet jinde, kde to nezna, je v haji)...mi je 27 let, mam najeto pres 750 tis km s kamiony i autobusy a mam i profesak ucitele autoskoly... dovolil jsem si s timto chlapcem nesouhlasit, poslal jsem jej do pi*e a on to chudak nemuze rozchodit, hada se jako o zivot...
Jméno: Mikes (01.06.2010)
RE: Mladý řidič a nebezpečné auto
Bohužel, takový člověk si bude myslet, že umí jezdit, i když bude způsobovat nehody každou chilku. Znám taky takového. Sice mu jě přes 40, ale za 2 roky zrušil už 6 aut. A to nových aut. A pořád tvrdí, že je nejlepší řidič, že má najeto přes milion km.
Jméno: adámek17 (01.06.2010)
RE: Mladý řidič a nebezpečné auto
Tak to je docela dost 6.aut.
Jméno: adámek17 (01.06.2010)
RE: Mladý řidič a nebezpečné auto
Tak to je docela dost 6.aut.
Jméno: DANCALL (01.06.2010)
RE: Mladý řidič a nebezpečné auto
Hele Tuneláři,Vyžírko,Továrníku,Vykořistovateli už mě ty tvoje kecy pěkně se.. Favorit samozřejmě spadá do kategorie Bezpečných aut viz testy kdyby nebyl bezpečný nemohl by být schválen do provozu a řidič by tu nehodu také nepřežil.Řidič nebezpečný samozřejmě byl a tedy i kdyby jely v bezpečnějším autě Tatra T613 nebo T700 tak by také ta holka nepřežila! Takže se zamysli co píšeš chmatáku!!!
Jméno: nejakyclovek (01.06.2010)
RE: Mladý řidič a nebezpečné auto
tohle se mi nejak nezda.... ovsem ze je favorit bezpecne auto, pokud s nim jezdis tak, ze je tvoje jizda dimenzovana na jeho fyzicke vlastnosti... ma to vsak jedno "ale" ....to bys totiz musely byt cesty, krom tveho favorita, uplne prazdne.... ovsem v okamziku, kdy jsou cesty plne modernich aut, modernich systemu, suv, tater, ...jejichz ridici nejezdi podle fyzickych vlastnosti tveho favorita, nybrz podle vlastnosti svych nadupanych aut... a v takovym aute ti jizda 80kou prijde jako jizda ve favoritu 30kou... a z tohoto duvodu bych se ve favoritu a vubec v kdejakem starem strepu bal srazky s cimkoli novejsim a odolnejsim...
Jméno: adámek17 (01.06.2010)
RE: Mladý řidič a nebezpečné auto
nejakyclovek:Mohu jen souhlasit.
Jenže to by nesměl být DANCALL s těma jeho hloupéma kecma.
Jméno: Mikes (01.06.2010)
RE: Mladý řidič a nebezpečné auto
Jsem si říkal, jestli to tu ještě navštěvuješ.
Možná se budeš divit, ale s něčím s tebou souhlasím. Ovšem musím rozlišovat pasivní a aktivní bezpečnost.
Aktivní bezpečnost z velké míry ovlivňuje řidič (plus pár další věcí, jako ABS, ESP, výhled z auta, rozvor atd.). Tedy jednoduše řečeno, jestliže je nebezpečný řidič, je nebezpečné i auto.
Ale ohledně pasivní bezpečnosti je toto auto nebezpečné bez ohledu na řidiče. Co se týče srovnání se 120 apod. je rozhodně favorit na tom o mnoho lépe. Ovšem ve srovnání s dnešními auty nemá šanci.
Tady se můžeš mrknout.
http://www.youtube.com/watch?v=4Utu4sA2qmI
Nelze to srovnávat přímo, protože jedno je ve 40 km/h bez přesahu a druhé v 64 a 40% přesah.
Jméno: DANCALL (01.06.2010)
RE: Mladý řidič a nebezpečné auto
To je pravda že ABS ESP atd dokážou auto udržet na silnici a že favorit by byl už dávno mimo vozovku ale konkrétně u téhle nehody by auto z ABS asi nepomohlo protože tady selhal ten nejdůležitější faktor dopravy ČLOVĚK!!!
Jméno: Mikes (01.06.2010)
RE: Mladý řidič a nebezpečné auto
Jak jsem řekl, řidič je hlavním faktorem aktivní bezpečnosti vozidla. Podrobně tento případ neznám, ale nezdá se mi, že by brzdil, tedy ABS by opravdu bylo k ničemu. Co se týká ESP, člověk může jen hádat. Mohlo by ho udržet na slinici, mohlo by ho zrovna dostat mezi stromy, ale také by ho mohlo hodit na oba ty stromy a byli by mrtví oba. To nejde opravdu říct, jestli by pomohlo.
Jméno: adámek17 (01.06.2010)
RE: Mladý řidič a nebezpečné auto
DANCALL:Tak takovíhle slova typu:
Tuneláři,Vyžírko,Továrníku,Vykořistovateli
Jsi nech na doma,to je jako když by jsi řekl že to tvé auto je bezpečné.No rozhodně oproti tvému autu je bezpečný Favorit ale jináč je to auto nebezpečné.
Ale to jedno,co se vůbec rozčiluji já zapoměl tyseš nejchytřejší a ty také jezdíš v bezpečném autě že?Běž se opravdu vážně s tvýma kecama zahrabat!!!!
:-((
Jméno: DANCALL (01.06.2010)
RE: Mladý řidič a nebezpečné auto
To ty tady provokuješ s blbejma kecama protože spousta lidí nejsou Podnikatelé Manažeři,ani zloději ale jsou poctivě pracující a jsou rádi že vůbec toho Favorita mají takže mě do běla rozpálí tvoje provokatyvní řeči jako staré nebezpečné auto atd, přitom ten favorit za tuhle nehodu vůbec nemohl! Takže ty řeči si taky nech na srazy Milionářů,Drogových králů,Vedoucích cartelů,a Ropných magnátů!!
Jméno: Mikes (01.06.2010)
RE: Mladý řidič a nebezpečné auto
Tak teď jsem se docela zasmál. :D
Za prvé, nehádejte se. Vždyť to nemá cenu. Máte pravdu oba. Favorit za nehodu nemohl, spousta lidí třeba nemá na nové auto, ale to pořád nemění nic na faktu, že pasivní bezpečnost tohoto auta je o mnoho níž, než bod mrazu.
Jméno: adámek17 (01.06.2010)
RE: Mladý řidič a nebezpečné auto
A kdo tady DANCALLE tvrdí že jsem nějaký podnikatel či manažer a zatím chlapečku tady máš blbé kecy ty hochu!!Tak se zde nerozčiluj,já píšu jen svůj názor,až ty tady se zase budeš chlubit tím že škodovka 105,120 a polský fiat že jsou bezpečná auta tak ti to připomenu.
Zatím sbohem!!!
Jméno: nuwmen (01.06.2010)
Příspěvek smazán administrátorem
Příspěvek smazán administrátorem
Jméno: Firel99 (05.06.2010)
DANCALLE!!
Dancalle ty si fakt pako.Se podívej jak to Fáčko bylo zhnilý.Já mám rád také stará auta,protože mají duši a souhalsím,že v nových autech jezdí i vypatlání bezmozci co jim 150 na nové okresce nestačí a kdyby mohli tak se vejdo us tím autem bvšude při předjížděnía,ale prsotě takle to dál nejde.
Sám mám Škodovku a když se připletu do nějaké akčnější situace,např,když se mi za prdel nalepí CLko,nebo mně něco předjede,někdo nedá přednsot,nebo jsem v levém pruhu dálnice(jedu 130-140 takže oficiálně nebrzdím provoz tak mám adrenalin až v krku,navíc i kdybych jel sebe líp a rychleji tka jedni už jen když vidí Škodovku tak protáhnou xicht že určitě pojede pomalu a rovnou to zkoušejnebezpečně předjet a ouha když topak trvá předjíždění dýl než obvykle a v protisměru jede auto.
A to že je Favorit bezpečný,protože je schválený do provozu..ty si neuvědomuješ že byl schválený do provozu koncem 80.let kdy provoz byl povoz a ne jak dnes miliony aut chápeš?takže to co tehdy odpovídalo vývinu technologií a pokroku v Českoslovesku společně s tehdejším provozem,ostatními auty,kdy náklaďáků a kamionů tolik nebylo a z osobáku se favorit mohl bát maximálně tak Volhy,Tatrovky,a snad Lad.Přihlédni ještě k opotřebování a stárnutí těch jemnejch plechů a dnes máš papírový autíčko..Chápeš.takže dnes už to bezpečný není.A nevím proč se tu hádáš.favorit a ostatní podobná auta mají jiné výhody než bezpečnost.Josu levná,opravitelná a udržitelná při životě nekonečně dlouho..
Jméno: Firel99 (05.06.2010)
RE: DANCALLE!!
Zrovna dnes si na D1 z pravého pruhu vynucovalo zařazení do mého levého Mondeo Combi tím že zapl blinkr a cpal se tam.kdybych to nezadupl tak mně prostě odřel bok.To nemohl to jedno auto počkat..?Včera to stálo na D1 opět a lidi tam dělali myšky brzdili na poslední chvíli a jeden dědoušek se musel vyhnout tady tomu chumlu,ale vzal svým favoritem Patrola s vlekem trošku a odrazil se MEgane Grandtour,pak hodiny a zůstal stát čumákem zpět,ale v levém pruhu,takže všichni ti rychlíci to tam dobržďovali..No mazec to byl.

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Doporučujeme

Levná alu kola
Alu kola, elektrony, litá kola, hliníková kola.
Povinné ručení
Kalkulačka, povinné ručení porovnání všech pojišťoven v ČR.
Autopůjčovna Praha
KV car - autopůjčovna Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.
Horská a Dětská kola
Vyberte si horské či dětské kolo v e-shopu či Pražské prodejně

Nové fotky

Z diskuze

Třeba jo ale moc bych tomu nevěřil.Ale jináč dobré. zobrazit

Dobrá ja sem se jenom ptal pasivni antiradar je sice povolen ale policajt vas muze pokutovat i za… zobrazit

Kolik z celkovýho počtu mrtvejch motorkářů tu nehodu zavinilo? Docela dost jich maj na… zobrazit

Ano rezavá Felicie je opravdu výhra to je fakt cha cha!!!! a co třeba: Fiat Uno,Fiat Tipo,Fiat… zobrazit

Možná to je jedno, možná je jedno, že to byly Kawasaki a Peugeot a že to bylo u Heřmanic a i… zobrazit

Anketa

Uvítali byste v osobních vozidlech černou skříňku?

64.4 % 64.4 %|29
6.7 % 6.7 %|3
28.9 % 28.9 %|13
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil | autorská práva a ochrana osobních údajů |