Dopravní nehoda - Rozpáraný Peugeot na Zlínsku

3
Kraj: Zlínský
Obec: Napajedla
Datum nehody: 07.03.2010
Zveřejněno: 07.03.2010
Kategorie: Nezařaditelné

Dnes ráno po páté hodině se stala u Napajedel tragická dopravní nehoda. Po vzájemném těžkém střetu obou osobních aut, nedaleko křižovatky na obec Komárov, skončil jeden z vozů mimo komunikaci. Náraz roztrhl Peugeot v příčné i podélné ose a ven vypadli oba pasažéři. Mladíci byli na místě mrtví. V druhém autě byl zraněn řidič.

Příspěvek zaslal: Timber

 
 

Nejnovější fotky z nehod: kraj Zlínský

Diskuze ke článku - Rozpáraný Peugeot na Zlínsku

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: nuwmen (07.03.2010)
..
Vyšetřovatelé nehody podle ní s téměř stoprocentní jistotou potvrdili, že mladí muži v peugeotu byli připoutáni. „Auto muselo jet takovou rychlostí, že se pásy po nárazu zpřetrhaly,
Jméno: adámek17 (07.03.2010)
RE: ..
NO HRůza!!
:-(
K tomu neni co dodat!
Ale to musel být pořádný náraz,když se přetrhaly i pásy.
Jméno: skipp (07.03.2010)
RE: ..
Tohle jsem snad jeste nevidel, aby se auto otevrelo jak konzerva.. Zpretrhany pasy atd... Dost hrozny.
Jméno: Docici (07.03.2010)
RE: ..
zkus roztrhnou papír rovnoběžbě s plochou papíru...spíše se ty pásy urvaly
Jméno: baatar (07.03.2010)
Pasy?
Veril bych,ze toho spolujezdce asi nezachranily ani zapnute pasy,ale ridice? Vsak jeho strana je neposkozena a i kdyz to musela byt fakt poradna slupka tak aby se pasy pretrhly bez nejakeho dalsiho poskozeni...to mi prijde dost nerealne, co myslite?
Jméno: Tomik336 (07.03.2010)
RE: Pasy?
Beztak to auto bylo posvařovaný a prodaný jako nebouraný...jinak by se to takhle neroztrhlo...
Jméno: Kakamil (07.03.2010)
drsný
Nevím,co na to Dancall,ale kdyby byla místo Feliny "stodvacka",tak bylo po něm,jak po žabě.Tak to skončilo jen lehčím zraněním.....Tak to končí,když se machruje:-(
Jméno: DANCALL (07.03.2010)
RE: drsný
Možná že jo ale myslel jsem si že ten modernější Peuegot vydrží víc než Felicia
Jméno: adámek17 (07.03.2010)
RE: drsný
Souhlasím s tebou DANCALLE,to já myslel taky.
Jméno: Kakamil (07.03.2010)
RE: drsný
Chlapi,to se nedá takto srovnat.Peugeot to dostal na bok,kdežto "filcka" na předek.To je pak rozdíl.Myslím,že kdyby to byl čistě čelní náraz,tak zařvali všichni.V takové rychlosti...
Jméno: Firel99 (07.03.2010)
Koukám úplně čerstvá
Timbere ty si hasič?Před minutou sem si tu nehodu četl na netu a už je tady.A fotky úplně stejný.Překvapilo mně že se ten Peugeot takle roztrhl kor o Felicii.taky si myslím že musí být posvařovaný nebo tak něco.pak mně překvapila Felda že to dokázala relativně ustát i když to na opravu stejně nebude.No jo ty novější Feldy na tom byly s bezpečností o chlup líp.jinak kdyby ten Peugeot netrefil u feldy spolujezdce,ale celej předek rovnoměrně,nebo jen řidičovu stranu tak to borec ve Feldičce taky nepřežil..Kdyby tam teď seděl spolujezdec tak je těžce zraněn ne-li mrtev.to je prostě štígro.Jinak si nedokážu u takovýho malýho škrábu představit až takovou vysokou rychlost aby to zpřetrhalo pásy a udělal otakovou paseku.Leda že by to bylo něco jako to RC,nebo S16 či RS nebo tak něco.
Jméno: adámek17 (07.03.2010)
RE: Koukám úplně čerstvá
Firel:
Nevím proč by měl zrovna Timber být Hasičem,třeba jo ale nejspíš je ta nehoda z netu,jako Katastrofy.com,nejspíš je to od tamtud.
Jméno: timber (07.03.2010)
RE: Koukám úplně čerstvá
Jsi to trefil Sherlocku.
Jméno: timber (07.03.2010)
RE: Koukám úplně čerstvá
Hasič jsem leda tak v hospodě. Je tam uvedený zdroj.
Jméno: adámek17 (07.03.2010)
RE: Koukám úplně čerstvá
Tak přeci.Bylo mně to hned jasné.
Jméno: Lemon (07.03.2010)
Svařovaný . . . 100%
Takhle se žádný auto neotevře! Ne tak moc a i s podelným i s příčným roztržením! Teda je to jen můj názor! Jinak přetržený pásy to jako nevím, spolujezdec měl pryč sloupek takže ten pás asi neměl na čem držet krom zapínání, takže ten možná, ale řídičův? Že by váha lidského těla rotrhla bezpečnostní pás auta?? Dyť například v závodním voze je taky "ten" pás, jen má více bodů uchycení a když to závoďák někam "šupne" třeba i ve 220km/h tak řidič přežije a pás ne neroztrne. Mno to si samosebou taky jen myslím. Jinak felda to ustála suprově . . . . Škoda dvou mladých kluků!!!
Jméno: skipp (07.03.2010)
RE: Svařovaný . . . 100%
Prave proto, ze energie toho narazu se rozdeli mezi vic bodu toho pasu a nejde tlak jen na jeden. Mozna melu kraviny, kdyztak me opravte.

A jakou ma vlastne bezpecnosti pas nosnost? Nebo jakou zatez musi vydrzet? Nevite nekdo?
Jméno: DANCALL (07.03.2010)
RE: Svařovaný . . . 100%
Jestli to bylo posvařovaný to nevim možná že to bylo z nulté serie kdo ví ale toho spolujezdce ten pás určitě zabyl protože když je B sloupek pryč tak to muselo přetrhnout i ten pás a ještě předtím rozmačkat spolujezdce.Ale chtěl bych vědět kolik takovej pás unese? Ale stejně při vysokých rychlostech i když to pás vydrží tak je člověk vystaven takovému přetížení že to stejně nepřežije.
Jméno: skipp (07.03.2010)
RE: Svařovaný . . . 100%
To si nevyberes, kdyz se nepripoutas a v 90km/h to trisknes do stromu/zdi/stojiciho auta, tak ve stejny rychlosti se rozbijes o palubni desku.
Jméno: Mikes (08.03.2010)
RE: Svařovaný . . . 100%
No pokud to auto bylo svařovaný, tak mohli taky použít pásy z nějaké té bouračky. Ač na pohled třeba vypadaly dobře, už možná jednou zachraňovaly život a napodruhé to už bylo na pásy moc.
Jméno: Iceman (15.03.2010)
RE: Svařovaný . . . 100%
Myslim ze spise nez pas prdne ukotveni toho pasu. Je to jak v horolezeztvi, spise prdne kovova osma, nez lano. Pas je hodne elastickej a pohlti toho opravdu hodne, i kdyz naraz dvou aut urcite ne.

No a ten Peugeot ani nemusel byt svarovan, je to hodne spatnej uhel na tak vysokou rychlost, ocel praskne a plech se pak trha. Felda to chytila hezky na deformacni zony.
Jméno: Docici (07.03.2010)
...
Řekl bych, že na těch fotkách bude i hodně práce od hasičů, protože dveře od spol. jsou jakože v pořádku, tak je divné, že by to schytal jen zadní "blatník".
Jméno: adámek17 (08.03.2010)
RE:Bez práce
Docici:
Jen pro upřesnění,podle toho co jsem včera slyšel v televizi tak Hasiči se toho automobilu ani nedotkly.Bohužel takhle to dopadlo po samotném střetuu
Jméno: Mikes (08.03.2010)
Zvrat
Tak to je docela síla. Prý ani jeden nebyl řidič.

http://www.novinky.cz/krimi/194144-ridic-utekl-od-nehody-pri-niz-zemreli-dva-jeho-kamaradi.html
Jméno: George (08.03.2010)
Nezodpovědný...
Já se jenom děsim začátku jara...až machříci vyjedou, jednu ruku z okýnka, druhou položenou nahoře na volantu...předvádět se jak jim to rychle jezdí...Jako tenhle případ, slyšel jsem že bylo namrznuto (to člověka napadne poránu v tomhle období...) ale příčina nepřiměřená rychlost... A za sebe řikam, žádná škoda mladýho života, a sem rád že si to odnesli jen oni a ne chudák řidič felicie. Kolikrát to dopadne naopak.
Jméno: George (08.03.2010)
RE: Nezodpovědný...
ááá, tak policie zjistila, že řidič utekl. Dobře, tak to neberme na tenhle případ, ale na jiný a že jich je dost...
Jméno: DANCALL (08.03.2010)
RE: Nezodpovědný...
Já se spíš děsím motorkářů až zase budou lítat přes 200 v provozu.
Jméno: skipp (08.03.2010)
RE: Nezodpovědný...
Dancall, projed se nekdy na poradne motorce at ochutnas poradne svezeni, treba je pak lepe pochopis :)
Jméno: DANCALL (08.03.2010)
RE: Nezodpovědný...
Tak až se ti do auta zapíchne motorka tak ve 180 tak pochopíš zase ty mě nebo spíš tví pozůstalí...
Jméno: Mikes (09.03.2010)
RE: Nezodpovědný...
V tomto souhlasím s Dancallem. Až ti policie přijde oznámit, že někdo z tvé rodiny zemřel při nehodě s motorkářem, který jel těch 180, tak budeš mít jiný názor.
Obecně jsem proti motorkářům. Tolikrát co mě ohrozili motorkáři, mě neohrozili dohromady řidiči osobních a nákladních aut, cyklisti a chodci. ( i když u těch cyklistů a chodců, ty spíše ohrožují sebe )
Jméno: skipp (09.03.2010)
RE: Nezodpovědný...
A kdyz se Ty nebo dancall zapichnete do nakladaku/auta, ktery Vam neda prednost tak je to ok? :) Na motorce se musi jezdit hlavou a ne s motorem rvoucim v omezovaci. Pokud tohle nekdo nerespektuje, je to debil, stejne jako kterykoliv jiny, at sedi v aute, na kole, motorce nebo jde pesky po krajnici. Pokud clovek pouziva mozek pri jizde, nevidim problem. Na rovince si pridam, v prehledne zatacce kde vidim ze nic nejede klidne predjedu pres plnou caru. Kdyz do zatacky nevidim, nepoletim do ni 180 protoze to nezabrzdim ani na motorce kde jsou brzdy hodne dobre..
Jméno: Iceman (15.03.2010)
RE: Nezodpovědný...
Brzdy hodne dobre a stejne delsi brzdna draha. Ono to uz ani tak neni o brzdach ale o stycnej ploche pneumatiky a vozovky - kor u obloukoveho behuna dotyka se pak plocha doslova jak na galusce na kole.
Jméno: skipp (09.03.2010)
RE: Nezodpovědný...
A kdyz se Ty nebo dancall zapichnete do nakladaku/auta, ktery Vam neda prednost tak je to ok? :) Na motorce se musi jezdit hlavou a ne s motorem rvoucim v omezovaci. Pokud tohle nekdo nerespektuje, je to debil, stejne jako kterykoliv jiny, at sedi v aute, na kole, motorce nebo jde pesky po krajnici. Pokud clovek pouziva mozek pri jizde, nevidim problem. Na rovince si pridam, v prehledne zatacce kde vidim ze nic nejede klidne predjedu pres plnou caru. Kdyz do zatacky nevidim, nepoletim do ni 180 protoze to nezabrzdim ani na motorce kde jsou brzdy hodne dobre..
Jméno: Mikes (09.03.2010)
RE: Nezodpovědný...
To s tebou se vším souhlasím. Ale stále mně vychází, že na motorkách jezdí více bezmozků, jak píšeš. Motorkáři mně ohrozili už tolikrát, co ani zdaleka řidiči nákladních aut. A to přejíždění čáry. I když tam vidíš, nemáš tam co dělat.
Jméno: baatar (11.03.2010)
RE: Nezodpovědný...
Na motorce hodne dobre brzdy a jeste k tomu v zatacce? Timto jsi me presvedcil tak o tom,ze jezdis na babete nebo necem podobnem... Jakmile zacnes s motorkou masivne brzdit je jakakoliv manevrovatelnost v cudu, stejne tak pribrzdeni v zatacce. Predjizdeni pres plnou v zatacce - dalsi hovadina - ano, vidis tam,ale predstav si,ze ten ob dve auta pred tebou ktery jede slusne a prave prijel na prerusovanou a chce predjizdet, podiva se lehce dozadu i kdyz tam nic jet nema a bum - protoze nejaky jouda to nevydrzel a v zatacce uz na to dupnul. Promin,ale jsi tipicka ukazka toho,jak se na moto jezdit nema. Jedine s cim souhlasim,ze na rovince kde nic nejede a vidim tam neni nutne drzet 90, ani 150... Sam jsem toho na moto najezdil dost, stejne tak autem.
Jméno: enviro (09.03.2010)
RE: Nezodpovědný...
Přesně tak, ono se stačí podívat, jakým způsobem "řidič" za volantem sedí a hned máš zhruba jasno :) pokud má levou ruku položenou nahoře na volantu, je nakloněnej doprava (vypadá jak kdyby se opíral o ruční brzdu nebo loketní opěrku) a skoro za tím volantem není vidět, ještě to celý doplněný kšiltovkou na hlavě, tak se většinou jedná o nějakýho "rádobyborečka"...
Jméno: nuwmen (08.03.2010)
je to sila ze kamarad nepomohl
Podezřelého dvaadvacetiletého řidiče z Uherskohradišťska pak policisté zadrželi. Ten sám vyvázl z nehody bez zranění a od nehody utekl, aniž by svým kamarádům poskytnul první pomoc. Byl obviněn z trestných činů usmrcení z nedbalosti a neposkytnutí pomoci. Za zmaření dvou lidských životů mu hrozí až šest let vězení.

Při nehodách na Zlínsku v tomto roce zemřelo už pět lidí, což je stejný počet jako za celý loňský rok.
Jméno: Firel99 (09.03.2010)
Motorkáři
Promiiňte,mám dost kamarádů a kolegů motorkářů,ale všeobecně je nemám rád a docela se jich bojím.Kolikrát okolo proletijou že se jen strašně leknu řvoucího motoru motorky,nebo takový ty nadšence co jedou po rovný široký silnici 200km/h,pak dojedou pomalýho Favorita a aby nemuseli brzdit,tak s iřeknou že to prostě stihnou a ejhle vynořím se já a i já i ten Favorit musíme uhnout na krajnicu aby ten motorkář to stihl.Fakt nevim co si o svých strojích myslíte.Lítáte až an čestný vyjímky rychle,nepředvídáte,protože to prostě v tej rychlosti nestíháte,ignorujete až opovrhujete ostatními účastníky silničního provozu, prostě rychlá až zběsilá jízda patří na okruh a ne na silnici.Teď pozor.Neházím všechny do jednoho pytle,ale 95procent jezdí jako prasata.Zbylých 5procent nemá motorku.Navíc když budete jezdit opatrně,tak dokážete předejít i chybám ostatníchj řidičů,co vám například nedají přednost,nebo nedobrzdí,ale takle sou vás plné hřbitovy.Kdyby ste měli Land Rover nebo Tatru tak neřeknu,ale na to mhubeným odkrytým cstroji nejste vůbec chráněný a umíráte skoro pokažde tak se divím že se o to umřít ještě snažíte..A vůbec nejde o to že sem enzažil ten krásnej pcit z tý jízdy z tý rychlosti,ten adrenalin.Pokdu to není na okruhu,takměn to vůbec nezajímá a ten komu to je jedno na silnici a užívá si té rychlosti,tak je u měn normální silniční hovado.Opravdu prase.A to se ještě tomu všežravečku omlouvám že sem použil jeho jméno.
Jméno: skipp (10.03.2010)
RE: Motorkáři
Libi se mi, jak to pausalizujete na celou skupinu. Motorkaru je hodne, co treba pohodari na harlejich? Kluci co blbnou na kroskach na poli a polnich cestach, cestovni motorky? Nic? Je smutny ze lidi si nedokazou utvorit vlastni nazor a nad necim se zamyslet, je jednodussi se pridat k vetsine.

Mj. jednoduchym poctem zjistite kolik zhruba % lidi v CR ma motorku, kolik % auto a ve ktere skupine bude asi tak vic cuniku co?
Jméno: skipp (10.03.2010)
RE: Motorkáři
A jen pro info. motorku nemam, na motorce nejezdim (ty casy uz jsou pryc) a to co mam v profilu je kamaradova Honda CBR, takze mezi aktivni motorkare se rovnez neradim.
Jméno: Mikes (10.03.2010)
RE: Motorkáři
A jaký je poměr čuníků v autech ku poměru čuníků na motorkách. Stejně, jak tu nadáváš, že paušalizování je blbost, tak to co si tu plácnul je z hlediska statistiky ( popř. matematiky ) taky blblost. Těch týpků, co řádí na kroskách na polích, kde to pole ničí a pak zaflákají silnici bahnem už jsem potkal nespočet. A jesště jsem neviděl žádného, který by tu motorku očistil před vjezdem na silnici. Pak jenom projedou okolo a člověk se jen modlý, aby z toho ztvrdlého bahna a kamenů v něm neměl díry v laku.
A s Firellem naprosto souhlasím.
A BTW, pohodářů na harlejích potkávám asi tolik, co vlaštovek v prosinci, tedy velmi mizivé procento. Ale to samozřejmě neznamená, že je házím do stejného pytle co naprostou většinu dobytků na motorkách.
Jméno: skipp (10.03.2010)
RE: Motorkáři
Stejne jako kdyz Tatra zaflakana od blata ze stavby si to vali po silnici.... :) To proste nejde takhle rict, souhlasim ze pomer debilu v autech je vuci motorkam urcite mensi, ale v principu je to stejne. Idioty potkas vsude a nezalezi na tom jestli jede na motorce nebo v aute, nebo sedi za prepazkou v bance. Vzdycky je to o cloveku. Proto se mi nelibi odsuzovani.
Jméno: DANCALL (10.03.2010)
RE: Motorkáři
Ještě se nesmí zapomenout na čtyřkolkáže to je také pořádnej dobytek když rozrejou půlku lesa a toho kraválu co nadělají to i ti divočáci jsou gentlemani.
Jméno: Mikes (10.03.2010)
RE: Motorkáři
To souhlasím, že debily potkáš všude, ale s mnohem větší pravděpodobností to bude na motorce, bohužel tak to je.
Jméno: Iceman (15.03.2010)
RE: Motorkáři
Hodnotime cestne motorky a je pravdou ze 95% z nich porusuje pravidla silnicniho provozu a to je spatny ze?
Jméno: Firel99 (11.03.2010)
Skipp
Skippy,pokud by sis pořádně přečetl můj příspěvek tak by si zjistil že rozhodně nepaušalizuju a nestrkám všechny do jednoho pytle.A s auty se to srovnávat nedá,protože těch jezdí milionkrát víc a řídí to i ženy-neřidičky,důchodci,18letí cipísci a prostě takové skupiny řidičů,které na motorce nepotkáš když u žtak vyjimečně chápeš?Jde o to,že bývá pravidlem že 9 z 10 motorkářů pojede jak prase halva nehlava a ostatní ho nezajímají ať si dělají co chtějí,přitom si neuvědomují že to jsou právě oni co jsou nejvíc ohroženi na životě(na zdraví ne,protože skoro vždy umřou,max.že jsou tak sobečtí že sebou vezmou ještě např.nějakýho řidiče Favorita do pekel..Prostě jak neřízená střela.A bez mozku.A žádný blaženýž pocit ovíněný vysokou rychlostí mi to určitě nezlepší nebo nedonutí změnit názor.
Jméno: Firel99 (11.03.2010)
Skipp
Skippy,pokud by sis pořádně přečetl můj příspěvek tak by si zjistil že rozhodně nepaušalizuju a nestrkám všechny do jednoho pytle.A s auty se to srovnávat nedá,protože těch jezdí milionkrát víc a řídí to i ženy-neřidičky,důchodci,18letí cipísci a prostě takové skupiny řidičů,které na motorce nepotkáš když u žtak vyjimečně chápeš?Jde o to,že bývá pravidlem že 9 z 10 motorkářů pojede jak prase halva nehlava a ostatní ho nezajímají ať si dělají co chtějí,přitom si neuvědomují že to jsou právě oni co jsou nejvíc ohroženi na životě(na zdraví ne,protože skoro vždy umřou,max.že jsou tak sobečtí že sebou vezmou ještě např.nějakýho řidiče Favorita do pekel..Prostě jak neřízená střela.A bez mozku.A žádný blaženýž pocit ovíněný vysokou rychlostí mi to určitě nezlepší nebo nedonutí změnit názor.
Jméno: skipp (11.03.2010)
RE: Skipp
Tak 9 z 10 je docela hodne odvazny tvrzeni, ale budiz, brat Ti ho nebudu. Dal uz asi nema smysl debatovat.
Jméno: Mikes (11.03.2010)
RE: Skipp
Já bych řekl, že to je 8,5 z 10. :D
Jméno: DANCALL (11.03.2010)
RE: Skipp
Pokud myslel jezdce na silničních strojích tak to by odpovídalo ale to uvidíme už brzy protože zachvíli je jaro.
Jméno: Firel99 (12.03.2010)
RE: Skipp
Okey každý na to máme svůj názor.nevím v jakém kraji jezdíš a po jakých silnicích aja často.Ale já dot často a vidím to hlavně na jaře skoro stále.Kluci vidijou jak zuncna rumpluje tak vytáhnou stroja avalijou co to dá..
Musím ovšem uznat,že s m izdá jakoyb se zlepšili.Pár jedinců už dokonce z mnou zpomalilo na 3vteřiny a počkal oaž projede auto v protisměru a pak mně teprve střihlo a pelášilo pryč.?Ale ten zbytek o co jich je míň tak jsou to horší případy..Div ti špígl neutrhne..A kdybych ho měl já v chaldiči ať už jedu v jakémkoliv autě,tak sem na místě tky mrtvej a to nechcu..Samozřejmně když do mně napálí sebevědomej vůl v Q7,nebo BMW 330Coupé tak sem nejspíěš těžce zraněnej taky.

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Doporučujeme

Alu kola
Alu kola, elektrony, litá kola, hliníková kola.
Povinné ručení 2010
Kalkulačka, povinné ručení porovnání všech pojišťoven v ČR.
Autopůjčovna Praha
KV car - autopůjčovna Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.
e-shop Parfémy Eden
Internetová parfumerie Parfémy eden značkové parfémy a kosmetika

Nové fotky

Z diskuze

jj, přesně tak. Ale jelikož šlo v tomto případě o Icemana, tak bych si na chvíli sundal… zobrazit

Na dálnici to chápu, je fakt, že se mi to taky moc nelíbí, ale beru to, že to má nějaký… zobrazit

Jednalo se o rychlost 30 Km/h. To je spíš smutný tento výsledek u všech testovaných vozů zobrazit

Chodec MĚL nejmenší šanci na přežití,ale nevyužil ji. zobrazit

je mrtvej muž. Brzy ho navštíví stovky příbuzných a názorně mu vysvětlí, že do… zobrazit

Anketa

Byl/a jste svědkem dopravní nehody, při které jste poskytoval/a první pomoc?

13.8 % 13.8 %|32
17.2 % 17.2 %|40
69.0 % 69.0 %|160
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil INET-SERVIS.cz | autorská práva |