Dopravní nehoda - Náledí, přechody

1
Kraj: Vysočina
Obec: Náměšť nad Oslavou
Datum nehody: 01.03.2010
Zveřejněno: 03.03.2010
Kategorie: Nezařaditelné

Zdravím. Aby jste si nemysleli, že jsem pan dokonalý, tak vám sem vkládám svoji autonehodu, kterou jsem zavinil. A to jsem ještě v sobotu říkal paní, co do mně nacouvala, že už jak dlouho jezdím bez nehod. Na silnici I/23 vedouci přes Náměšť nad Oslavou jsem projížděl dne 01.03.2010 cca v 06:30h. Přede mnou byl Peugeot 205 a před ním nový Fiat Bravo. Když jsme se blížili k přechodu pro chodce, najednou to zničehonic ten Fiat doslova zahamoval, aby pustil z ničehonic chodce, kteří ještě nebyli ani na kraji přechodu, ale teprve dobíhali v půlce kopce a ten Peugeot musel brzdit vším, aby to tak tak ubrzdil na tom náledí. Já jsem byl třetí se Škodou 135, takže jsem již neměl šanci zareagovat včas a ubrzdit to. Buchl sem do Peugeota a odhodil ho. Rána to byla docela veliká to vám povím. Naštestí v tom seděl můj kamoš a kolega z práce, takže se to neřešilo ani přes euroformulář, protože on tam měl prasklou zadní mřížku a vypadlý kryt větrání na palubce a já taky docela v pohodě. Ale vyplašilo mně že se mi to vůbec stalo. Takže: dávejte si bacha na náledí lidi ať to dobrzdíte. Poznejte ho včas. A ještě: Zbytečně nehamujte před přechodem pro chodce, kor když tam ani ještě nikdo není, jen aby jste za každou cenu pak i minutu čekali aby jste vypadali slušně. Vytváříte nečekané nebezpečné situace.

Příspěvek zaslal: Firell

Zdroj: neuveden
 

Nejnovější fotky z nehod: kraj Vysočina

Diskuze ke článku - Náledí, přechody

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: Iceman (03.03.2010)
.
ale my si vubec nemyslime, ze jsi pan dokonaly, si prece policista ;)
Jméno: LUF (03.03.2010)
RE: .
Souhlasím že je hloupost dávat přednost chodcům v situaci kdy jí ani nemají. Nejenom že vznikají nebezpečné situace ale brzdí to provoz, spotřebuje se víc benzínu, znečistí se víc vzduch ve městech. Osobně nejsem ani přívržencem zákona o přednosti chodců, to hlavně z důvodu že zvýšil úmrtnost chodců na přechodech
Jméno: Iceman (04.03.2010)
RE: .
Tak ono to chce pouzivat rozum na oboch stranach. Urcite i chodci by sa nemali bezhlavo vrhat pod auta, ale brat do uvahy rychlost auta, vzdialenost od prechodu, dest, naledi a samozrejme i ridici musi predvidat, ze mu na tom prechodu nekdo muze skocit a mit takovou rychlost aby stihli zastavit. Myslim, ze bez rozumu jsou nekdy obe skupiny, jinac proti prednosti chodcu nic nemam.
Jméno: Iceman (03.03.2010)
vozovy park
no to je teda vozovy park na tech fotkach ... chybi tam uz jen nejaky pilinak.
Jméno: Firel99 (03.03.2010)
Vozový park II.
No vozový park je takový jaký je,protože komu se chtělo na pár kilometrů rán oa večer huntovat nový auto,kor když cestastojí za houby(lesy,srnky,díry,sníh)Ta stará auta udělají svoji práci naprosto stejně,naopak ještě míň žerou.Peugeot D žere 5,5l a Škodovka 6,7 toho by sme s novým autem asi nedosáhli..Navíc tato stará auta miluji,protože Škodovka byla už do hodiny pomocí kladiva,kleští a dílů opravená a to úplně zadarmo(Viz poslední fotka)Kdyby tam jela nová auta,tak se tam lakuje nárazník,mění park.senzory,odrazky v nárazníku,výfuk,kufr u měn obě světla,nárazník,maska,kapota(nová auta mají velké a měkké deformační zóny) a přišlo by nás to oba aspoň na 20tis. i s lakem a takle se pak vydělává..Proto už stará auta nikdo opravovat nechce,protože se u toho servisáci jen zašpiní a nevyrejžujou na tom skoro nic.Tak takle to je.To si mylím já.
Už si u přechodů a podobných akcí dávám secsakramenský pozor.Hlavně to náledí..Tak se držte ať se vám to nestane také.
Jméno: Firel99 (03.03.2010)
RE: Vozový park II.
oprava:myslím já
Jméno: Petislav (03.03.2010)
RE: Vozový park II.
Ten tvůj kolega to ma pěkně prohnilý, by mě jen zajímalo, co by řekl mě kdybych měl takovj šrot. Mám formana a je jak novej. Vždyť to máte oba jen počechraný.
Jméno: zbures2 (04.03.2010)
RE: Vozový park II.
Takže dancall měl vlastně pravdu, když tvrdil, že Š-120, MB apod. jsou velmi slušná vozidla a to jste ho tady málem odvezli na kolečkách!!! Není nad tyto vozidla, to mi věřte!
Jméno: Mikes (04.03.2010)
RE: Vozový park II.
Slušná, to bych s tebou ještě i souhlasil, ale bezpečná, co kdysi tvrdil Dancall, to rozhodně ne.
BTW viděl už někdo z Vás neslušné nebo vulgární auto? :D
Jméno: DANCALL (04.03.2010)
RE: Vozový park II.
A nato jsi přišel až tet? trvaloto sice nějakou chvilku ale PRAVDA se nakonec potvrdila...
Jméno: Mikes (04.03.2010)
RE: Vozový park II.
Ohledně té spotřeby. S fabií 1.4 jsem jezdil v průmru za 4,1 l nafty a s octavií 2.0l jezdíme tak kolem 5 l. A to je o kus větší auto. Tedy výhodu ve spotřebě nevidím. Ale určitě je člověku méně proti srsti, když sem tam najde nějaký ten škrábanec.
U benzinu, to už by se dost dlouho hledalo auto, s touto reálnou spotřebou.
Jméno: riderhenry (05.03.2010)
RE: Vozový park II.
Je sice pravda, ze starsi auta jsou levnejsi na provoz, ale to jen diky tomu, ze clovek nema tendenci se o ne starat (paklize to neni vzacny veteran nebo ho nema rad...) a ze staly min, paklize byly kupovane jako ojetina. To je tak ale vsechno. Skoda 120 apod. uz by opravdu mohla ze silnicce zmizet. Clove v ni muze jezdit pomalu jak chce, ale brzdy to ma proste horsi a kdyz to clovek nekam napali, nebo nedejboze nekdo do nej, nasledky muzou byt o dost horsi. Myslim, ze zrovna policista by tohle mel vedet. A i nova auta se daji opravovat lehce, akorat clovek nemuze jezdit do autorizovanych servisu, kde vsechno jen meni, a ne opravuji...
Jméno: DANCALL (05.03.2010)
RE: Vozový park II.
Hele nechtěj mě nasr....!!!!! každej si bude jezdit čím chce on (když je ta demokracie) takže nevidím důvod proč by mělo něco mizet? co třeba motorkáři nebo ciklisti ti jsou nejohroženější a taky nikdo nekecá at nesedají na moto nebo kolo takže drž hubu a přemejšlej soudruhu jestli pojedu v Maybachu nebo v Citroenu 2CV tak to je moje věc je ti to jasný?
Jméno: Mikes (05.03.2010)
RE: Vozový park II.
Ja souhlasim s tim, ze kazdy si muze jezdit v cem chce. Ale nevidim duvod, proc se tu rozcilujes. Kazde auto pomalu mizi ze silnic a vzdy nejake auto zmizi a zustane jen jako vystavni exponat nekde v muzeu nabo ve stodole. Takze ma pravdu.
Ale na druhou stranu bych byl radsi, kdyby techto aut jezdilo vice, protoze bych pri nehode s temito auty mel mnohem vetsi sanci na preziti.
Jméno: DANCALL (05.03.2010)
RE: Vozový park II.
Naprosto správně a to je ten důvod proč je Š120 v tomto ohledu bezpečnější vždyt kolik nehod tahle auta zaviní? a z jakých přičin? kdy tu byla např nehoda kdy Š105 předjížděla a způsobyla nehodu?
Jméno: riderhenry (06.03.2010)
RE: Vozový park II.
Zpusob, jaky se vyjadrujes, je tvoji vizitkou, tak na to zkus myslet. Mame tu zakony, ktere by minimalne mely byt od toho, ayb nas chranily. A ktere nam odhlasovala demokraticky schvalena vlada. A podle techto zakonu by jiz plno takovychto aut jezdit nemelo, kdyby se dodrzovali. Tim narazim na jejich technicky stav. Vsimam si vzdy dobre udrzovanych skodovek apod. a ty mi nevadi, ba naopak, mam rad, kdyz se o svoje auto nekdo stara. Jenze je jich naproste minimum. Sam jsem byl svedkem, kdy Skodovce upadlo kolo. Stalo se to ve chvili, kdy stala na krizovatce a odbocovala. Nechci domyslet, co by se stalo za jizdy, atd. Sam moc dobre vis, na co narazim, jen si to nechces priznat... Stara auta jsou lepsi asi jen v jedine veci, co do bezpecnosti - nuti cloveka jezdit pomaleji. Jenze to samo o sobe nemusi vzdy stacit.

Jeste dodam, ze mam sam 11 let stare auto a nova auta moc v lasce nemam, ale zase vseho s mirou...
Jméno: DANCALL (06.03.2010)
RE: Vozový park II.
Já vím že na silnicí jezdí auta jejyhš technický stav rozhodně není v pořádku (týká se to i západních aut) ale za technický stav zodpovídá provozovatel vozidla takže nějaké řeči typu staré auto atp jsou naprosto vedle protože třeba taková Š100 zr 1975 může být ve skutečnosti stará jenom 0,5 roku. A pokud auto nemá STK tak nemá na silnici co dělat! A jestli š 120 upadlo kolo tak na tom jednoznačně nese vinu provozovatel protože v naprosté většině poruch aut nejdřív selhal ČLOVĚK a až potom stroj viz to kolo.
Jméno: adámek17 (08.03.2010)
RE: Vozový park II.
DANCALLE,ty ses pěkně rozjel ale souhlasím s tebou.Každý si přece může jezdit v čem chce.I policista ve Š120
Jméno: Firel99 (06.03.2010)
Moje auto-vysvětlení
Podívejte se.Jak už tu bylo řečeno, každýmu je prd potom kdo v čem jezdí, pokud to vozidlo má paltnou technickou kontrolu a např. při mé prohlídce neshledám žádné vážné až nebezpečné závady.tak nevím proč by mělo jen proto že je staré a hnusné,ošuntělé zmizet ze silnice.O to víc vyniknou nová,stará a pěkná auta.To že se technická dělá načerno je asi veřejné tajemství,mně se to rozhodně nelíbí,moje Škodovka prošla legálně přes STK i ME,na druhou stranu chápu lidi co si udělají technickou načerno jen kvůli tomu že díky legislativní chybě,nebo např.tuningovým mléčným světlům,či přetrženým šňůrkám držáku plata v kufru neprojdou na STK..Ano i takové případy už tu byly.. Jezdím Škodovkou neboť můj SAAB je v servisu,jinak by stála n+ěkde schovaná v garáži.Je to toiž malosériovej"prototyp" s označením Š 135 GLi z roku 1990 jestli vám to ovšem ale vůbec něco říká..To "i" tam není jen tak..Tou nehodou sem přišel o dvoudílnou originál masku s nápisem Škdoa 135,ale moje blbost.Jinak je po celkové GO motoru,ložisek,seřízení řídící jednotky,komplet GO brzd světel takže se čeká jen na karoserii a hlavně na peníze.Karoserie je ještě původní a proto ten lak vypadá jak vypadá.Ovšem blednutím trpěly všechny Škodovky a Favority pokud to byl lak Apollo Red.karoserii se zatím moc hnít nechce,ale blatníky už budou za chvílu zralý na výměnu.Jinak auto brzdí i zrychluje výborně takže si nemyslím že bych zrovna já něco na takovým "ošuntělým křápu" něco zanedbal.Dokonce si to nechávám prohlížet.To stejné dělám i u SAABA.Všechno musí být v richtiku.Takže nesuďte auto dle vzhledu i když rozhodně nevyznávám ten krysí tuning rádoby rezavých aut..
Jméno: DANCALL (06.03.2010)
RE: Moje auto-vysvětlení
Firele máš moji POKLONU tohle je přesně to očem tady pořát mluvím že auto staré třeba 50 let když projde renovací třeba v roce 2008 tak je v podstatě staré jen 2 roky ale pravda je že renovovaný veterán nemá takovou hodnotu jako originál zachovalý ale co se tyče spolehlivosti a bezpečnosti tak má ten renovovaný navrh.
Jméno: Firel99 (06.03.2010)
RE: Moje auto-vysvětlení
No Dancu ano.Částečně máš pravdu.Kdy žto auto zrenovuješ tak je rozhodně v lepším stavu než původní 20leté plechy,pod které nevidíš dokud to nesundáš.Každopádně to nemění nic na tom,že stará auta už mají výhodu jen ve své jednoduchosti,výhledu,designu(dnes design stojí za starou belu)jednoduchého řízení/řazení,místa kolem sebe na rozdávání a halůvně naučila opravdu člověka řídit,pomoct si sám za těžkých situací na silnici,mít pud sebezáchovy neustále před sebou na palubní desce a jezdit dle možností auta to znamená na dnešní poměry slušně důchodcovsky.DNešní auta řidičům všechno moc usnadňují,až nahrazují,nicj e nenaučí,pak když přijde problém tak jéžiš co mám dělat božínku.A brečej tam v odstaváku.Ti chytřejší abohatší mají číslo své odtahovky,ael trojůhelník a blinkry je nenapadne zapnout Sednou si do auta aby jim nebyla zima..
Prostě dneěšní řidiči sou opravdu slečinky co v bodě A sednou a v bodě B vylezou,ale žádné zážitky,žádná skvělá jízda,prsotě jen jedou.jak v šalině.navíc hodně automoblike skoro všechyn mělo svoje podvozky,motory,takže na sluch bylo spolehnutí že přijede to auto.Dnes je to samé TDI,stejný interiéry u některých i světla,jen jiný loga a hybridy nejsou slyšet vůbec některý..Jinak samozřejměn jim nelze odepřít jiné.Bezpečnost,komfort,výdrž podvozku a motorů a tak.Jen z výsady vlastnit automobil se stala běžnost které si nikdo už neváží že je mobilní a proto ten stav automobilů tom uodpovídá.Kdysi lidé o svá auta pečovali.Najeli 40.000km za 20let,měli garáž atak.Dnes?Najezdí 200.000km za 2roky stočí to a auto jelikož vypadá pořád jako nový tak se prodá..Auta už dnes nedávají na sobě znát počet km...Holt doba je jinde.Jsem tomu rád,ale přišlo to až nějak mco rychle.A jak zavedli ekodaň..Proč?Každý měl radš ito své staré auto.Kluci se taky radši učili skákat v lese se stovkou za basu piv,než s Feliciou za 30.000,-Dnes nemají na výběr..ještě že jso uti vozíčkáří že?Přes ně se dá vyhnout ekopoplatku..

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Doporučujeme

Levná alu kola
Alu kola, elektrony, litá kola, hliníková kola.
Povinné ručení
Kalkulačka, povinné ručení porovnání všech pojišťoven v ČR.
Autopůjčovna Praha
KV car - autopůjčovna Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.
Horská a Dětská kola
Vyberte si horské či dětské kolo v e-shopu či Pražské prodejně

Nové fotky

Z diskuze

dancalle:Proč tito píšu?Protože pořád tady máš tak debilní,nesmyslné,blbé … zobrazit

Třeba je to kaskadér ne??? Anebo že by neschopnej pitomeček??? zobrazit

Tady byc si tak jistej nebyl. Prostor pro řidiče vypadá celkem zachovalej, možná dotyčnej… zobrazit

No ciastocne s tym suhlasim, ak tu citam jak jazdila, tak bola blazniva holka ;) zobrazit

A je?: zobrazit

Anketa

Kdo nebo co je podle vás největším nebezpečím v silničním provozu?

35.7 % 35.7 %|5
14.3 % 14.3 %|2
0.0 % 0.0 %|0
0.0 % 0.0 %|0
50.0 % 50.0 %|7
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil | autorská práva a ochrana osobních údajů |