Dopravní nehoda - Dva lidské životy vyhasly na Rokycansku

4
Kraj: Plzeňský
Obec: Skoupý, Hlohovce
Datum nehody: 25.10.2009
Zveřejněno: 06.01.2010
Kategorie: Nepřiměřená rychlost

K těžké dopravní nehodě došlo na silnici mezi obcemi Skoupý a Hlohovce na Rokycansku. Řidič vozidla patrně vlivem vysoké rychlosti nezvládl svůj vůz, který se následně převrátil na střechu. Ve vozidle cestovali dva lidé, jednoho záchranáři našli mimo automobil, druhý zůstal vevnitř zaklíněn. Po jeho vyproštění začali lékaři s resuscitací, ale marně. Oba lidé na následky těžkých zranění na místě nehody zemřeli.

 

Nejnovější fotky z nehod: kraj Plzeňský

Diskuze ke článku - Dva lidské životy vyhasly na Rokycansku

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: enviro (06.01.2010)
Áchjo...
Tak toto je vážně ošklivý :/ mám stejný auto a nechtěl bych ho nikdy vidět takhle zdevastovaný (nebo nedejbože aby ho tak jednou našli lidi, kteří mé znají - už jako pozůstalí)...
Jméno: Petislav (06.01.2010)
RE: Áchjo...
Ještě by u komentáře o nehodě mohlo být uváděno, jak je řidíč strý a jak má dlouho popíry, jen pro zajímavost a porovnání
Jméno: enviro (07.01.2010)
RE: Áchjo...
Taky by mě to zajímalo...
Jméno: ... (08.01.2010)
RE: Áchjo...
http://www.mediafax.cz/krimi/2947483-Pri-nehode-na-Rokycansku-zahynuli-dva-lide
Jméno: David Přibyl (07.01.2010)
RE: Áchjo...
Fuj toje hnus.
Jméno: DANCALL (06.01.2010)
Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
A je to tady, nedávno jsem uváděl že tady bude tragická nehoda moderniho auta a je tady je názorně vidět že moderní auta prostě nejsou bespečná 2mrtví,a hlavně jaká byla příčina opět vysoká rychlost což je u moderních aut samozřejmost jo tohle není žádnej zmanipulovanej test ale realita a hlavně si všichni všiměte jak auto leží,přesně tak jak jsem uváděl:leží přímo na čelním skle takže vylezt jím je nemožné a dveře se zablokovaly to je tím že ty dneštní zmetky mají tak nesmyslný tvar (favoritem počínaje a fábii konče) že se vždy převáži na předek ono by to chtělo sedan z motorem v zadu. A navíc jeden byl opět nepřipoután. Moderní auta jsou prostě RAKVE a tady je nezpochybnitelný důkaz žádne kdyby možná atp.
Jméno: LUF (06.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
To jo, máš pravdu. Ale ty staré křápy jsou na tom mnohem hůř.
Jméno: DANCALL (06.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
Hele LUFE vzpomen si jak si tady prohlásil že v moderních kvalitnějších autech jezdí inteligentnější lidi,tak nevím jel rychle jeden se nepřipotal to zrovna o inteligenci nesvědčí že?
Jméno: LUF (06.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
To jo, tohle zrovna inteligent nebyl. Ale odhaduju, že inteligentnější lidi mají V PRŮMĚRU víc peněz a proto jezdí častěji v dražších autech. Neumím si představit bohatého člověka, který nechce nové auto, ale raději si koupí bazarovou Škodu 105 z důvodu že je bezpečnější.
Jméno: DANCALL (06.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
Existují bohatí lidé co si třeba koupí auto z r 1947 atp opravdu.
Jméno: LUF (06.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
Jo, zrekonstuovaného veterána do sbírky, nebo na vytahování jako raritu. Jistě ne kvůli bezpečnosti
Jméno: Iceman (07.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
... nebo na bezne sluzobne jazdenie za obchodnymi partnermi do Vidne, v zime do Alp :)
Jméno: Iceman (07.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
??? Je to megan ze? Nebo se pletu? Pozri ceny v bazaroch, ved ho kupis za jednu mzdu tak tu nemel o modernom aute.
Jméno: agent007 (07.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
Tak hele DANCALLE nebo jak jse jmenuješ,opravdu ty tady nic prosimtě nepiš o inteligenci,pochopil bych kdybi to napsal někdo jinej ale zrovna ty kterej máš to nejníší IQ tak nevím.Povím ti kdyby byla soutěž kdo má nejniší IQ tady na forů tak ty byjsi byl mezi prvníma.Tosi piš.Jezdi jsi včem chceš ale hlavně jsem nepiš něco o bbezpečnosti starých aut.Také jsem měl 105 a než jsem přestoupil před Fabi 2.generace,před ní jsem měl Peugeota 206 než měho ukradly tak jsem byl spokojený sním,rozhodně bych už za každou cenutuhle popelnici nechtěl ale nepiš jsem něco žeje tohle vozidlo bezpečný.Tot vše.
Jméno: Iceman (06.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
To je pre teba tak dolezite mat auto pekne postavene na streche, aby si mohol vyliezat prednym oknom? Po nehode ked si na streche? Sprav to so svojou 105, som zvedavy ci si vobec sam odopnes pas ked visis dole hlavou a nieto este aby si liezol odniekial sam. Navyse nerobim si iluzie o tom jak sa strecha na 105 zmackne, takze nevylezes ani nabok :)

Dancall zacni pracovat poriadne, kup si novsie auto a uvidis aku budes mat radost.
Jméno: DANCALL (06.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
Už jsem viděl Š 105 po havárce a ta střecha byla pouze poškrábaná a pomačkaná ale sloupky byly v pořádku,tady ti lide třískli hlavama přímo do silnice podívej se že nad volantem je hnet asfalt a musely vytrhnout dveře aby dostaly tělo ven tohle je naprosto fatální chyba konstrukce karoserie když máš čelní sklo aš nad hlavou, to W353 je na tom mnohem lépe a možná by se nepřevážil i ten F126 by to vydržel viz videa na You Tube .
Jméno: Iceman (07.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
Dancalle je velky rozdiel v tom v akej rychlosti narazis o tu zem. Urcite sa zhodneme na tom ze S105 ma nizsiu torznu tuhost karoserie oproti Megane.
Jo a F126 sem prosim netahaj, ten crashtest na youtube ukazuje akurat to, ze mas nosit helmu, ridic tam temer dal hlavicku do tej testovacej bariery. Mozno je prave ona helma sucastou deformacnych zon, ze?
Jméno: skipp (06.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
Tady je nezamenitelny dukaz toho, ze jsi blbej jak daleko vidis, dal uz to nekomentuju, protoze s Tebou nema smysl diskutovat. Jsi naprosty ignorant a tupec, ktery vubec nevi jak to v zivote funguje a nezna zakladni principy fungovani cehokoliv... :)
Jméno: skipp (06.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
A to jsem se jeste hodne krotil, ale opravdu HODNE. Kdybych Ti mel rict co si o Tobe opravdu myslim, dostal bych okamzite ban.
Jméno: baatar (06.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
DANCALLe, ty jsi fakt ubozak. Jdu uz s tema svejma kecama do haje! Nevim komu to cpes ze jsi pomatene mysli,ale uz mne to opravdu hodne vytaci. Tady zemreli dva lide tak by ses alespon trochu mohl krotit.
Silnicni provoz je momentalne cca 4x bezpecnejsi nez v roce 1980, viz:

rok 1980: 1,810mil registrovanych automobilu a 1261 mrtvych
rok 2008 4,423mil registrovanych automobilu a 831 mrtvych.

Pomer hovori ve prospech 1:3,7 pro rok 2008.

Takze uz si strc ty svoje teorie o bezpecnych skodovkach za klobouk...stejne jako kolega predemnou jsem hodne slusny aby tady ten prispevek zustal, jinak bych byl uz mozna i sprosty, protoze to co tu vytvaris je nechutny.
Jméno: DANCALL (06.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
Vydím pánové že ten vztek z vás přímo srší pozor at vás z toho neklepne ale nemá cenu se rozčilovat jak jsem uváděl v předchozich článcích že dřív nebo později dojde k tragické havárii moderního auta tak už se stalo a já si smlsnu. protože se neumírá jenom ve starejch autech.
Jméno: David Přibyl (07.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
Kurna už jsem raději nepiš.
Jméno: enviro (07.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
Víš proč se tak málo umírá ve starejch autech? Protože jich po silnici jezdí daleko míň, než moderních bezpečnejch aut. Tak nám tu nevykládej o nezkreslenejch informacích a přestaň s tou svou nesmyslnou propagandou ;) Mimochodem tahle nehoda se stala minulej rok v říjnu, takže je akorát náhoda, že ji sem někdo postnul právě teď. Ta tvoje Škodovka by za stejnejch podmínek dopadla daleko hůř, lítaly by z ní kusy na všecky strany. U moderních aut je motor vepředu i z důvodu pohlcení čelního nárazu, při kterým tě Škodovka moc neochrání.
Jméno: DANCALL (07.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
Ale také tím že řidiči starých aut jezdí opatrněji to je nepopiratelné.
Jméno: enviro (07.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
To je pravda, ikdyž to taky neplatí ve všech případech. A rozhodně to neznamená, že starý auta jsou bezpečnější. To je jak srovnávat kuši s devítimilimetrovou pistolí. To, že je první zmiňovaná pomalejší ještě neznamená, že nedokáže zabít. Je to v lidech.
Jméno: David Přibyl (08.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
Dancl jsi asi myslí že on nikdy nemůže nabourat,protože jezdí v bezpečném autě kde se nic nemůže stát.Nebo takhle jsem to podle jeho teorie pochopil.Ale až vrazí čelně třeba do mého Medoura.On pojede 40 a já pojedu jednou tolik,to znamená že náraz bude celkem v 120KM rychlosti,tak zněj nezbute v podstatě nic,tedy stoho auta.Ale kdyby jel třeba miki svým P406 v šedesátce,určitě by dopadl lépe a to díki motoru ve předu.
Jméno: DANCALL (08.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
Davide můžu se vybourat ale né z důvodu že budu ryskovat a že pojedu rychle stát se mi to může NEMÁM BEZPEČNÉ AUTO!
Jméno: David Přibyl (09.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
danacall:tyjsi napsal že nemáš BEZPEČNÉ AUTO?člověče tose mě asi jenom zdá.Fakt dobrý..
Jméno: miki007 (09.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
Comě dotoho vůbec pleteš!Já svašima dohadama ohledně dancla nechci nic mít.Konec/Finiš:,-
Jméno: DANCALL (08.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
Envrio o motoru to není třeba Porsche 911 ma také motor v zadu a je uřčitě bezpečnější než nějakej peuegot atp stejně tak Ferary,Macklaren,Lambo atp ty mají motory uprostřed a jsou to nejbezpečnejší auta na světě takže o motor nejde.
Jméno: David Přibyl (09.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
A je?:
Jméno: enviro (07.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
Mimochodem sám mám stejný auto, který je na fotce (Renault Mégane), a rozhodně se v něm cítím daleko bezpečnějš, protože mám pocit, že mě skutečně obklopuje nějaká vrstva materiálu a ne jen hromada plechů. Sám si škodíš tím, že ještě jezdíš v takovým autě ;) Pokud to teda není jen tím, že si lepší nemůžeš dovolit, což teď neberu v úvahu.

Řeknu to tak trochu metaforicky, abys tomu rozuměl - silnice jsou jedno velký bojiště a na nich má víc a víc vojáků moderní "zbraně", zatímco ty chceš proti nim jít s klacky a kamením. A ty tě proti převaze těch líp vyzbrojenejch neochrání, až půjde do tuhýho. Šance na přežití konfrontace (srážky) s moderním a bezpečným autem bude vyznívat ve tvůj neprospěch víc a víc. Tvůj problém, že nechceš jít s dobou, zatímco většina to už dávno pochopila.
Jméno: Iceman (07.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
Ty si smlsnes na tragickej nehode auta? Pocuvas sa vobec?

baatar tu naznacil, ako sa silnicny provoz postupne stava bezpecnejsim. Urcite na tom ma nemaly podiel i omladzovanie vozoveho parku. Ja myslim, ze to pochopili vsetci okrem teba. To si fakt taky obmedzeny alebo je to len nejaka forma pubertalnej revolty?
Jméno: DANCALL (08.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
Ano Icemane určitej podíl to má ale také lepší invrastruktůra,dokonalejší záchranej systém pokroky v medicíně mobily atd takže to není jenom tima autama.
Jméno: David Přibyl (08.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
To celou dobu píšu že to néni autama.Toje prostě tak či tak řidičema a toti řekne většina i policajti.
Jméno: DANCALL (08.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
Ano je to v lidech ale bohužel je pravda že v moderním bezpečném autě si toho člověk dovolí mnohem víc než vtom starém,a nechápu proč se dnes dělají skoro každá auta ve sportovním stylu a s naprosto zbytečně vysokým výkonem? vždyt i policajti a vláda vědí že největší příčina těchto nehod je nepřiměřená rychlost,tak proč dovolí dělat rychlá auta vždyt to nedává logiku,chtějí aby se jezdilo pomalu ale v reklamách a motopořadech se výrobci předhánějí kdo znich má výkonější rychlejší a vzhledově agresyvnější auto.A pak umírají lidé jako třeba tady,proč se nedělají auta s výkonem a vzhledem ze 70 let? avšak s MODERNÍMI stabilizačnimi systémy a výstuhami kastle i Airbagy a samozřejmě 3 válcovimi 5 dobymi motory, tohle by pomohlo jak ekologii tak i bezpečnosti ale proč se to nedělá???
Jméno: Iceman (11.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
Je lepsie predbiehat kamion ak mas vykon 90 kW nez 33,6 kW, ze? Ucite sa zhodneme na tom, ze v tom prvom pripade je ten manever bezpecnejsi. No a vzhlad z 70 rokov? Ty by si si kupil kalhoty s designom zo 70 let, dal by si si taky uces? Kupil taku TV? Nabytok? snad nie, no tak sa nediv, ze i v designe aut sa to pohlo vpred.
Jméno: miki007 (11.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
Přesně Iceman.S dobou jde i desing.Nikdo jsi asi nekoupí staré džíny z 70let nebo Televizy,nábytek atp.Všichni většinou jdou s dobou všici,stejně také i výrobci automobilů ale DANCLL to prostě nedokáže pochopit.Já mu to nebéru at jsi chodí třeba oblíkanej ve věcech s 70let at jsi dává třeba účes jako Elvis a at jsi jezdí třeba ve staré škodovce ale at to jsem ty jeho bludy nešíří.
Jméno: Iceman (11.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
Tak ono zase to moze byt forma revolty, clovek proste odmieta cokolvek nove a kupuje veci z 70 rokov, oblieka sa tak, nosi podobny uces, jazdi takym autom. Je to jeho osobna vec. Akurat je blbe, ak na webe o bezpecnosti siln. provozu zacne trusit poznamky, o tom ze S105 je bezpecnejsia ako dnesne vozidla. To je uz demagogia. Podobne, ako keby zacal vyhlasovat, ze ak by hitler pouzival luky a sipy, vyhral by vojnu.
Jméno: agent007 (07.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
Tak hele ty mladasi 25letej,tohle jsi už ale opravdu ale opravdu přehnal,už měto připadá žejsi spíše ze všech znás děláš holého blázna.Ty bejt můj syn,tak bych tě mlátil od rána do večera a vůbec,začínám opravdu už pochybovat že máš vůbec řidičák a že ti je 25.Třeba jse mýlím ale to nevím.Zatím jsi mě nějak nepřesvědčil.Někdy jsi říkám jestly jsi znás nedělá blázna nějakej 15ti letý puberták,člověče tohle ty tvé příspěvky jsou už tak neúnosné obzvlášt smrtelné nehody.Tohle už fakt překračuje všechny meze.Stebou bych jse opravdu chtěl potkat,hned bych ti jednu vrazil.Co blbý příspěve to jedna facka a těch facek by bylo opravdu dost až by mě stoho ruka bolela.
Jméno: DANCALL (08.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
jENOM ŮPLNEJ UBOŽÁČEK se PONIŽUJE k fyzickému násilí.
Jméno: David Přibyl (08.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
Dancle ale agent má opravdu pravdu,ty tvoje řeči už jsou opravdu neunosné,obzvlášt k nehodě,kde zemřely dva lidé.A ty facky,já bych ti je dával taky,kdybi jsi se takhle vyjadřoval a vůbec dnes admin psal že máš bloklej nick,tak proč jsem píšeš?
Jméno: DANCALL (08.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
Ano super agent má samozřejmě pravdu ale něco jiného jsou slova a něco jiného fyzický ůtok
Jméno: agent007 (08.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
Jo zatím to jsou jen slova ale neboj toje jenom kdybi.Takový sadista zase nejsem abych někoho mlátil.Hele nemůžeš brát vše vážně,mě jeto úplně jedno,jenom chci říct že možná byse ti potěch fackách rosvítilo.Jenom tichci říct že co jsem píšeš je už opravdu nechutné k nehodě se smrtelnýma následkama.Ono kdybi jsi denodenně vyšetřoval dopravní nehody a někdy i smrtelné tak byjsi mluvil jinak a nejhorší je když při nehodě zemře někdo z tvé rodiny,známej a nebo třeba dítě který má celej život před sebou.Někdy tojsou úplně zbytečné nehody.Jezdí jak prasata a potom to takhle dopadá a to kolikrát odnesou nevíné oběti,někdy až nechtěně.Několikrát jsem vyšetřoval nehodu š105 nebo 120 a většina znich byla bud se smrtelnýma následkama nebo s těžkým zraněním takže mě tady nepovídej o bezpečnosti škodovek.
Jméno: agent007 (09.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
Ponižuješ jse zde jen a jen ty.
Jméno: GARAZAZAHAMA (11.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
Teď jsi na to káp,DANCALL je skutečně 15-ti leté děcko které je úplně hotové z dědovy 105 v garáži a žije ve světě kd je právě TO vysněné a bezpečné "auto" o kterém se mu každou noc zdá. Vede mě k tomu hromada gramatických chyb v jeho textech, trapné názory a ještě trapnější jejich rozebíráni. Je jasné že ten na druhé straně co si říká DANCALL tomu absolutně nerozumí. Takže buď je to skutečně tak a nebo je to TUKAN.
Jméno: David Přibyl (07.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
Přesně člověk jse už opravdu musí krotit.Dancle jak ti jsem píšou zemřely zde dva lidé tak aspon trošku byjsi jse mohl skrotit.Jenom nás tady všecny akorát točíš a tose opravdu nedá číst.
Jméno: agent007 (07.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
Ano skippe,na jeho příspěvky člověk už radši nesmý reagovat,protože kdybych jse tady měl chovat jak ty předchozí uživatelé tak by mě opravdu admin zablokoval účet a to nechci.bude asi nejlepší když na jeho stupidní příspěvky přestaneme reagovat a nejlepší by bylo kdybi mu admin spíše bloknul nick.
Jméno: DANCALL (08.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
Jasně JAMESY BONDE ty seš mistr světa.
Jméno: agent007 (08.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
No nejde oto jestlo jsem mistr světa ale jenom mě tady vadí tvoje názory nebo tobě je jedno žeti tady každý u každé nehody nadává?Vždyt už jsi musejí stěžovat i adminoj aby jsi toho nechal ale tyjsi prostě nedáš říct.Jenom to tady kazíš nic jiného a já ani nikdo jinej nemá náladů jsi číst tvoje stupidní až kolikrát pubertální příspěvky.Zrovna dneska kdy jsem byl v práci od 5hodin až do 20hodiny nemám náladů číst tvojehloupé příspěvky.Mysli jsi omě co cheš ale prosimtě piš rozumné názory.Nic víc,nic mín.A vůbec ty už vůbec nereaguj namé příspěvky a já nebudu reagovat na tvé.Tot vše.Už jse stebou nemá cenu bavit.At jsi to tady řeší někdo jinej.Vlézl jsem do diskůze o nehodách a né do diskůze o DANCALLOVI a spol.
SBOHEM.
Jméno: David Přibyl (09.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
Přesně agente.Nato už jse opravdu nedá reagovat.Dobře jsi muto napsal.Takže podle času jsi měl asi náročnej den co?To já jsem měl volno,takže jsem jsito užíval,jdu až v úterý a jak tak vidím podle toho cose venku žene tak jsem rád.
Jméno: miki007 (09.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
A tyse divíš?když venku sněží.Včera 8ledna10 v 09:30 začalo sněžit a je 02:15 druhý den a stále hustě sněží ani na hodinku nepřestalo sněžit.Zacvilku své auto neuvidím.Chudák Pežotek.Už je bílej jak stěna.
Jméno: David Přibyl (07.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
dobrý skippi.Na Dancallovi příspěvky jse už vůbec nedá reagovat.Ten už jse asi nezmění.A nebo jenom jsem do komentářů píše takovíhle blbé řeči,třeba je v životě normální ale vtom případě zesebe dělá debila,který nic neví oživotě.Přemýšlej Dancle než něco napíšeš.Zatím.
Jméno: Petislav (06.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
DANCALLE, sorry, ale ty si vocas jak má vypadat. Měl jsem škůdku 120, v hodně dobrém stavu, ovšem jsem ji vyměnil za modernější auto, bezpečnější atd...
Tak si porovnej jaký chceš auto ( moderní jak furt blábolíš ) a škodovku, udělej test: v 90 - ti do zdi, čelní střet ve 40 - cítce atd, pak porovnej jak je na tom škodovka. Jsi vocas, škodovka mimo plechů a ještě ne moc silných nemá žádné bezpečnostní prvky, mimo pásů.
A ta škodovka převrácená na střchu a jen poškrábaná, to se otočila v závěji že???? Tak to jo, tomu už věřím. doporučuji návštěvu Dr. Chocholouška
Jméno: DANCALL (06.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
Ta střecha byla pomačkaná ale né zmáčklá aby někoho zabila prostě ty sloupky byly jen nepatrně zdeformované prostor pro posádku zůstal zachován.
Jméno: Iceman (07.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
JJ Pepa si kupil novu velku LCD TV, tak ju dal na strechu a ono mu to mierne pomackalo sloupky ...
Jméno: David Přibyl (07.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
dancle,už mě opravdu vytáčíš.To nezname že když ty máš vozidlo s motorem v zadu tak žeho musí mít všichni.Chci ti jenom říct že néni to vozidlem ale řidičem a jak píšu zabít jse můžeš v jakémkoliv autě.Pochop to už konečně!
Jméno: agent007 (07.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
Toje ale v řidičích.
Jméno: Firel99 (06.01.2010)
Mégane
No Dancalle je to smůla,ale Renault Mégane byl představen již v roce 1995,takže se o nové,nebo moderní auto rozhodně nejedná,je to obyčejná šunka,kterou koupíš za 30.000,-Někdy ani to ne zdaleka.Rezaví to auto,poruch má jak much a konstrkučně je na tom asi nic moc když je ze stejného období jako Peugeot 406,Felicia,Xantia,GolF III,sterej passat apod..A přestaň tady rozhazovat na všechyn strany rukama že starý auto je lepší než v novým.V mnohém ano,ale bezpečnost to určitě nebude..Musím ale přiznat že i měn překvapilo jak se ta střecha Méganu zmáčkla,přito mšlo o běžný převracení na střechu na rovným asfaltu bez výmolů,kamenů,stromů...
Vemte si ponaučení že i dkyž nemáte jako Dancall Š 105 tak(a možná právě proto)si dávejte hodně velký pozor a pocit bezpečí nechte rozhodně doma.Ukolébává k agresivnější jízdě.Za druhé je to Renault takže se divím a zároveň nedivím..
Jméno: skipp (06.01.2010)
RE: Mégane
Stary auta mam rad z duvodu toho, ze tam nejsou zadny elektronicky serepeticky. Volant, pedaly, ridic :)
Jméno: DANCALL (06.01.2010)
RE: Mégane
Nevím ze kterého roku je tenhle megan ale vypadal zachovale ale R21 NEVADA by určiče dopadl lépe nebo R8.
Jméno: Pedro (06.01.2010)
RE: Mégane
http://www.youtube.com/watch?v=rIKu1UDoa6s&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=3l4YBf2tjag

V obou případech je na tom staré auto mnohem mnohem hůře:)
Jméno: Iceman (07.01.2010)
RE: Mégane
Slusne porovnanie - prvy test: Ridic Espace by vysiel po svojich, otraseny. Ridic Discovery by utrpel vazne zranenia.
No a tie dva Espace mali kazdy 35 mph (65 km/h)
Jméno: SDR (07.01.2010)
RE: Mégane
http://www.youtube.com/watch?v=HAWpE2ZggsY&feature=related tenhle test je zajímavější
Jméno: Iceman (08.01.2010)
RE: Mégane
Jo hezke, mala by to byt povinna vybava kamionu.

Davam este jedno video, ktore ma prekvapilo. Tipoval som na Volvo, bohuzial vyvoj sa neda zastavit a je to len dobre. To je presne to, co by si mal Dancall uvedomit.

http://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY&feature=fvw
Jméno: enviro (07.01.2010)
RE: Mégane
:-D za stejných podmínek by dopadly daleko hůř...otevři oči ;)
Jméno: enviro (07.01.2010)
RE: Mégane
Doufám, že to, co jsi napsal, bylo myšleno ironicky. Tenhle Mégane je faceliftová verze, vyráběl se v letech 1999-2002 (ten poslední ročník mám i já) a od původní generace se tam opravdu spousta věcí zlepšila. Samozřejmě nemám růžový brýle na očích a o poruchovosti Renaultů vím, ale sám jsem s ním žádný vážnější problémy neměl. Ano, nejnovější auto to teda není, ale tohle bych se ještě nebál označit za moderní.

Mimochodem, podivuješ se nad tím, proč je střecha tak rozervaná a přitom se auto "jen" převrátilo. Není to pravda, jsou tu uvedený neúplný informace.

http://rokycansky.denik.cz/nehody/u-hlohovic-zemreli-dva-lide20091026.html
Jméno: Blackhander (06.01.2010)
Moderní auto
Prej moderní auto....ja tedy vidím na fotkách starý auto.
Jméno: DANCALL (06.01.2010)
RE: Moderní auto
Renault MEGANE je veterán??? co si chlastal??
Jméno: LeBlanc (06.01.2010)
RE: Moderní auto
ježiš ty jsi idiot.
Jméno: David Přibyl (07.01.2010)
RE: Moderní auto
Už opravdu k tomuhle nemám slov.
Jméno: enviro (07.01.2010)
Doplnění
Vy, co si myslíte, že se auto "pouze" převrátilo a divíte se, jaktože je tolik zničený (hlavně střecha), tady jsou doplňující informace k té nehodě:

http://rokycansky.denik.cz/nehody/u-hlohovic-zemreli-dva-lide20091026.html
Jméno: David Přibyl (07.01.2010)
RE: Doplnění
A měto bylo divné že auto je tak zničené.Tak tojo.
Jméno: enviro (07.01.2010)
RE: Doplnění
Mně taky, proto jsem zapátral po přesné příčině. Být to jen obyčejný převrácení na střechu, mohli tady oba dneska ještě být :/
Jméno: skipp (07.01.2010)
RE: Doplnění
Hlavne at si to precte specialista dancall, co vsechno se s tim autem stalo, jak vypada a pak at nam popise co by to udelalo se 120kou :D
Jméno: David Přibyl (07.01.2010)
RE: Doplnění
Tak být to dancl se škodofkou,tak auto už by nejezdilo a on by jsem už nepsal.Dancle ty byjsi i napsal snad že Trabant je bezpečné vid?Teda jestli jo tak jseš víš co?
Jméno: David Přibyl (07.01.2010)
RE: Doplnění
A určitě by takhle envrio to auto nedopadlo takhle špatně,kdybi to bylo jenom převrácení.
Jméno: enviro (07.01.2010)
RE: Doplnění
Samozřejmě že ne...ani to zjišťovat nehodlám :)
Jméno: enviro (07.01.2010)
RE: Doplnění
Myslím tím zjišťovat, jak by dopadlo při pouhým převrácení...
Jméno: David Přibyl (08.01.2010)
RE: Doplnění
Jo dobré envrio.At jsi to každý zjistí.
Jméno: enviro (08.01.2010)
RE: Doplnění
Dovolím si opravu mýho nicku - e n v i r o ;)
Jméno: David Přibyl (08.01.2010)
RE: Doplnění
Jo.Promin(enviro).
Jméno: baatar (07.01.2010)
Opetovna zadost na Admina
Admine, Kamile, prosimte, zbav nas toho chudaka, vsak to vidis co tu dela a jak na nej uz vsichni nadavaji. Ja si to fakt nechci cist...ano,mame demokracii, kazdy muze rict co chce, ale nezapomen,ze kazdy taky muze svobodne zanevrit na web kde prispivaji takovyto paka. Pokud tu chcete mit jen bandu lidi, kteri se pod rouskou anonymity nestiti nechutne mluvit na miste kde jsou fotky pri kterych prisel nekdo o zivot, prosim, ale mam takove tuseni,ze brzy tu uz opravdu nikdo jiny nebude. Driv toto byval dobry web, momentalne to hlavne DANCALL tahne strasne do spiny...

Prosim, udelej s tim neco, nez vsichni co za neco stoji odejdou...
Jméno: DANCALL (07.01.2010)
RE: Opetovna zadost na Admina
Jenom jsem řekl svůj názor nikoho jsem neurážel na nikoho jsem nenadával ale někteří musí mít vždicky pravdu ale už mě to nebaví jak všichni na mě jenom nadávají za jinej názor MOUDŘEJŠÍ USTOUPÍ všichni máte vždicky pravdu neexistuje aby se nekdo zvás mýlil vám se musí vždy všechno povezt Každému dle jeho zásluh.
Jméno: skipp (07.01.2010)
RE: Opetovna zadost na Admina
Moudrejsi ustoupi, rekl mozek a opustil Te co?
Jméno: agent007 (07.01.2010)
RE: Opetovna zadost na Admina
Dancle,tak jsi ale přečti své příspěvky i ty starší,Potom jse nediv že ti tady každý nadává když jjsem píšeš pořád nesmysli.Tak začně také konečně utoho přemýšlet.Hele a abych nezapoměl:Nejde oto že všichni tady máme pravdu a že jse nám všechno vždy podaří ale tak jse někdy zamysli.Vem jsi třeba žeby někdo stvého okolí měl takovouhle nehodu při které by přišel o život a někdo by jsem psal takovíhle řeči jako ty ted.A všichni byho nato upozornovaly ale on by přesto psal nesmysli.No neříkej žeby tito nevadilo.Mě rozhodně ano a uvědom jsi laskavě že tady nejsi jedinej na tomhle webů a potom nevím jak byjsi vysvětloval adminovy až bymu chodily maily že chtějí zablokovat nicky.On by kvůli jednomu člověkovy přišel o práci protože jsem píšou určité s prominutím individům,který ani nemá soucit k mrtvým a můžeš jsi být jistí žeby opravdu jsem fakt všicni přestaly chodit a ještě by mu potom zakázaly kvůli příspěvkům provozovat tenhle web.Takže přemýšlej milej DANCALLE.
Přeju krásný večer.
Jméno: DANCALL (08.01.2010)
RE: Opetovna zadost na Admina
Ano už PŘEMÝŠLÍM JE LEPŠÍ KDYŽ BUDU DRŽET BASU.
Jméno: David Přibyl (08.01.2010)
RE: Opetovna zadost na Admina
No konečně rozumný názor dancalle,jenom aby tito vydrželo.
Jméno: agent007 (07.01.2010)
RE: Opetovna zadost na Admina
baatar:přidávám jse k tobě.Pročítal jsem jsi diskuzi ale teda DANCALL,toje hrůza.Nic proti ale už ho tady někdo upozornoval at jse krotí že zde zemřeli dva lidé ale on jsem pořád plácá nesmysli.Pořád zde mele to svoje a toje u každé nehody,pořád jeho P.Fiat126 potom š105 a nebo že nehodu spůsobějí Alu disky a toje kolem dokola,Všichni tady naněj upozornujou ale on stále provokuje.Bud mu admine zablokuj účet a nebo mu pohrož.A nejvíce mě vytočilo když on napsal at nás stoho neklepne pepka,to už opravdu trošku přehnal.On je jak Krejčíř,ten tady něco také mlel vždy né k nehodě.
Jméno: agent007 (07.01.2010)
RE: Opetovna zadost na Admina
Admine:Fakt něco dělej,protože potom už jsem nikdo nebude přispívat a to opravdu můžeme rovnou zrušit
Jméno: miki007 (08.01.2010)
Neřešte už dancalla
čtu jsi diskůzy ale jak tak koukám všichni zde řešíte příspěvky dancalla.Nemá jse zde psát tak náhodou k nehodám?Vykašlete jse naněj(ignorujte ho).
Jméno: David Přibyl (08.01.2010)
RE: Neřešte už dancalla
Milej miki žáku tohle jse ale už opravdu ignorovat nedá,vždyt jsi přečti to jsem pořád píše a to ještě k nehodě kde zahynuly dva lidé.Tohle mě fakt už dost točí.
Jméno: Kamil - admin (08.01.2010)
RE: Neřešte už dancalla
Pan DANCALL má od včerejška zablokovaný účet.
Jméno: baatar (08.01.2010)
RE: Neřešte už dancalla
Diky moc.
Jméno: David Přibyl (08.01.2010)
RE: Neřešte už dancalla
jj.já taky.
Jméno: David Přibyl (09.01.2010)
RE: Neřešte už dancalla
promin admin:toco jsem napsal už neplatí,béru to zpět.Už neděkuji.
Jméno: agent007 (09.01.2010)
RE: Neřešte už dancalla
No Davide tyjsi byl také bloklej a ted jseš aktivní.Tak to neřeš.
Jméno: DANCALL (08.01.2010)
RE: Neřešte už dancalla
Takže se všichni držíte hesla KDO NENÍ S NÁMA JE PROTI NÁM tak jo od tetka JSEM s váma to bych nebyl soudruh abych nebyl.
Jméno: David Přibyl (08.01.2010)
RE: Neřešte už dancalla
To znám DANCALLE,já také když jsem se dohadoval s Krejčířem a Lukášem Oulickým,tak mě admin bloknul účet ale když jsem mu vše napsal jak to vše bylo,tak měho zase aktivoval a najednu stranu měl pravdu.Je tohle diskůze o dopravních nehodách a né drbárna kdo,komu za kolik akdo ským.Ted to respektuju tak doufám že ty zto také budeš respektovat.
S pozdravem Přibyl
Jméno: DANCALL (08.01.2010)
RE: Neřešte už dancalla
Samozřejmě že to budu respektovat aspon nejsem jediný kdo fandí pánům koumákům KDO NENÍ S NÁMI JE PROTI NÁM.
Jméno: agent007 (08.01.2010)
RE: Neřešte už dancalla
To víš Davide asi trochu přemýšlíš ale on ne.
Jméno: miki007 (09.01.2010)
RE: Neřešte už dancalla
Kdyby js ho respektobal tak jse ktomuhle blbovi nebudeš vyjadřovat.
Jméno: DANCALL (08.01.2010)
RE: Neřešte už dancalla
A odedneška zase aktivní...
Jméno: agent007 (08.01.2010)
RE: Neřešte už dancalla
Na jak dlouho?že..
Jméno: miki007 (09.01.2010)
RE: Neřešte už dancalla
Milej Davide Přibyle ale dáseto ignorovat.
Jméno: bastet (09.01.2010)
Nadpis
Všichni tady řeší DANCALLa a nikdo si nevšiml že by se taky mohla opravit pravopisná chyba přímo v nadpisu ...
Jméno: David Přibyl (09.01.2010)
RE: Nadpis
Coje.Cotam je špatně?
Jméno: David Přibyl (09.01.2010)
RE: Nadpis
Vše snad v pořádku.Kdyžtak to napiš a admin to opraví.
Jméno: nuwmen (09.01.2010)
Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
to sice neni pravda dnesni auta sou bezpecna ale do urcity rychlosti,a tuto neni moderni auto je to starej francouz tipuju to na 1999 nebo 2000
Jméno: DANCALL (09.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
Novej sice není ale vypadal zachovale nebo ne.
Jméno: enviro (11.01.2010)
RE: Co moderní auto to RAKEV!!!!!!!!
Ten "starej Francouz" získal v nárazovejch testech 5 hvězdiček a ve své době to bylo jedno z nejbezpečnějších aut v té kategorii ;)
Jméno: Firel99 (15.01.2010)
5*?????
5hvězdiček??Na toto se ndá nereagovat.ANo pamatuju si reklamu z roku 1995,když jel Mégane zatáčkami a vyhýbalse pastím a pak zastavil těsně před šutrem.Slogan:Na slinicích bohužel nejezdí jen Renaulti Mégane a prot je tu bezpečnostní výbava...blabla..a zezadu ho sejmulo auto a narvalo na ten šutr..
Každopádně toto auto mělo hvězdičky tři!!!A´t už před nebo po facelitu.zas tolik se toho nezměnilo a první auto které získalo 5hvězdiček byla Renault laguna IIgenerace.To se povedl Renaultu husarský kousek.Ona vyhlášená poruchová laguna první na světě s plným počtem hvězdíček.
Jméno: enviro (04.02.2010)
RE: 5*?????
Ano, omlouvám se za neúmyslnou mystifikaci, Renault Mégane opravdu nezískal pět hvězdiček, ale čtyři. Čili tehdy pořád jedno z nejlepších hodnocení ve své třídě. Pravdu máš alespoň v tom, že Laguna II byla opravdu první pětihvězdičkové auto, což se spolehlivostí ale nemá nic společného a tady bych ji zbytečně nerozebíral.
Jméno: taktojo (08.03.2010)
bohužel
na tohle se nekouká lehce, na začátku byl vznesen dotaz na věk řidiče, tak tedy jeho věk 29, povoláním prof. řidič a můj příbuzný. Dodnes nikdo nechápe /a policie dosud nezdělila/ co se tam stalo, jediné co vyloučila je technická závada. Jediné co je jisté, že za to že se auto převrátilo může betonový mostek, který dle mě už ani svoji funkci neplní, pokud by tam nebyl, dopadlo vše jinak. Lidi, dávejte bacha a jezděte normálně.
taktojo

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Doporučujeme

Levná alu kola
Alu kola, elektrony, litá kola, hliníková kola.
Povinné ručení
Kalkulačka, povinné ručení porovnání všech pojišťoven v ČR.
Autopůjčovna Praha
KV car - autopůjčovna Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.
Horská a Dětská kola
Vyberte si horské či dětské kolo v e-shopu či Pražské prodejně

Nové fotky

Z diskuze

šak já jsem říkal rychlost střetu..:) ne rychlost cordoby. A bylo to přestě tak nějak,… zobrazit

Myslíš? Já bych řekl, že pokud má havarijko, tak si zaplatí spoluúčast ( jen ) a ten zbytek… zobrazit

No ak ten pavuk na celnom skle pochadza od hlavy, tak zranena musela byt.  zobrazit

Ano nejspíš trpěla něčím takovím stejně jako Golf AUDI Mercedes to jsou také syndromy a… zobrazit

sylnice :) ... tam teda musi pusobit tvrda syla :)  zobrazit

Anketa

Kdo nebo co je podle vás největším nebezpečím v silničním provozu?

26.8 % 26.8 %|11
7.3 % 7.3 %|3
9.8 % 9.8 %|4
0.0 % 0.0 %|0
56.1 % 56.1 %|23
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil | autorská práva a ochrana osobních údajů |