Dopravní nehoda - Stará Škodovka

1
Kraj: Plzeňský
Obec: Sušice
Datum nehody: 02.05.2009
Zveřejněno: 23.12.2009
Kategorie: Nepozornost, spánek

Kluk s čerstvým řidičákem si za velmi nízkou cenu koupil starou vytuněnou škodovku, která kdysi dávno mohla být pěkná, ale nyní už měla téměř jen cenu šrotu. Naložil kamarády a jezdili a blbli po městě. Při otáčení řidič nedal přednost Renaultu jedoucím rovně po hlavní silnici a došlo ke střetu. Renault poté skončil v příkopu. Při této nehodě došlo k lehkému zranění spolujezdce ze Škodovky.

Příspěvek zaslal: Gošín

 

Nejnovější fotky z nehod: kraj Plzeňský

Diskuze ke článku - Stará Škodovka

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: Firel99 (24.12.2009)
Škoda
Na to že ji srazil vysokej Scénál tak vypadá ta škodovka ještě dobře.Ten tuning je naprosto strašnej, a s tou barvou i hnusnej.Poplatnej době svého vzniku..škodovkám nejvíc sluší originál stav,nejlépe zrenovovaný..Koukal sem že Renault má sluníčka na čelním skle.Že by Renault nebyl vybaven pásy?Jinak přesně takový frajírky jako byli tady ti já vůbec rád nemám a občas mně ty jejich zbytečnosti,machrovinky a nebezpečný situace vytočej,ale asi si tím mu sí projít každý začínající řidič.
Jméno: Hawanjak (24.12.2009)
hii
Fuj bud rad ze jsi o tu skodnou prisel :-)ikdyz na druhou stranu je to vecne vozitko a asi i neco vydrzi :-)Jsem zvedavej jak to okomentuje dancal
Jméno: DANCALL (24.12.2009)
RE: hii
Cha Cha Cha Vidíte,to je naprosto dokonalá ukázka toho jak je Š120 BEZPEČNÁ: pouze lehká zranění a ani moc velké poškození na to že SEJMULI MPV kdyby takhle blbli třeba v Octavii tak by to dopadlo mnohem hůř i pro ten Scenic Š120 je prostě bezpečná a tady je důkaz.
Jméno: Firel99 (24.12.2009)
RE: hii
Dancalle klídek,tomu přeci nemůžeš ani sám věřit?Já si spíš myslím,že Škoda 742X apod.jsou i přes svůj nelehký život,dětmi(autami)štěstěny když v nich dokáže z hrůzostrašně vypadajících nehod i někdo přežít.Tady jso lehký zranění protože je Renault trefil na přední blatník a on se bouchl hlavou o sloupek a zmačkaná tolik není protože disk s pneumatikou většinu energie absorboval,proto není ohlá do zatáčky a má jen kolo(zlomené) a blatník.Stačilo narazit od 30cm víc ke středu auta a spolujezdec by byl mrtvej,všimni si jaká to byla šupa,když ji vypadl světlomet na druhý straně auta apod..Bylo to spolujezdcovo a potažmo i řidičovo štestí že je tam nevzal a ten neumřel.
Jméno: DANCALL (24.12.2009)
RE: hii
Ale stejně to poškození je malé vždyt neprasklo ani čelní sklo a i kdyby to vzala na dveře tak by nejspíš přežily taky ale rána to bejt musela když ten ohavnej vrak Scenic skončil ve škarpě,a to světlo mohlo vypadnout z důvodu špatného uchycení protože celé to auto vypadá dost zanedbaně ale všimni si že pravé světlo vydrželo a je jen prasklý růžek blinkru.
Jméno: AND.23 (24.12.2009)
RE: hii
Máš naprostou pravdu, škoda 120L je i přes svoje stáří i v této době jeden z vůbec nejbezpečnějších vozů jezdících po našich silnicích,
Jméno: baatar (29.12.2009)
RE: hii
Mily DANCALLE - jsi vedle jak ta jedle. Tvoje stupidni vyroky mne natolik vytaci,ze jsem si nasel data - doufam,ze to pochopis i ty.
rok 1980: 1,810mil registrovanych automobilu a 1261 mrtvych
rok 2008 4,423mil registrovanych automobilu a 831 mrtvych.

Pomer hovori ve prospech 1:3,7 pro rok 2008.
Docela by mne zajimalo, jak tato statisticka data zpochybnis. Toto je proste fakt, aut je mnohem vic a mrtvych mene, tedy co? Lidi jezdi bezpecneji? Tezko. Pouze maji bezpecnejsi auta.
Jméno: LUBOSEK16 (30.12.2009)
RE: hii
Prosi,tě můžeš mě vysvětlit proč to vkládáš ke každé nehodě?Stačí to jednou napsat né?Jseš jak kobrax.(pořád dokola)
Jméno: Kakamil (05.01.2010)
RE: hii
Protože tomu vemenu Dancallovi to musíš vysvětlit víckrát!(stejně to nepochopí)
Jméno: ondra (24.12.2009)
RE: hii
A nebude to spíš tím, že tu stodvácu trefil hlavně na blatník a ne třeba na dveře? To je pak bezpečný každý auto, když mě u něj někdo ustřelí jenom předek a nehodí mě třeba zrovna na strom.
Jméno: Foli (24.12.2009)
RE: hii
Dancalle, ty troubo. Tady máš porovnání nového vozu a škodovky. A to ta škudka byla v parádním stavu. řidič škodovky nakonec zraněním podlehl, řidič druhého vozu lehce zraněn, na místě ošetřen a ponechán na místě:
http://www.novinky.cz/krimi/171074-senior-se-spletl-u-boleslavi-najel-na-dalnici-do-protismeru-a-havaroval.html
Jméno: Firel99 (24.12.2009)
RE: hii
Dancealle možná máš pravdu,ale možná taky ne.Já jsem též Škodovkář srdcem i duší,ale střízlivý a myslím si že kdyby to bylo o úpár centimetrů směrem na dveře tak by i v té obecní rychlosti byl spolujezdec minimálně vážněji poraněný.Na tu nehodu u Boleslavi sem se taky mrkl a je fakt že ta Škodovka byla jako nová,bohužel trefená tak špatně,že by i jiná auta zde měli problém.Navíc to byla jedna z těch prvních 105tek které neměli vůbec nic ba naopak jízdními vlatnostmi šoféra do nebezpečnýc hsituací dostávali.Právě proto že seniořijezdí už jen bod A a B a když mají najednou jet do bodu C tak ej z toho karambol,vezmu babičku a jejího Favorita a pojedem po D-1 nakupovat d oIkey.Já ji budu všechno říkat,ona poslouchat a idyk žje dobrá řidička stále bude to zážitek.Ale důchodci potřebují nějakou novodobou zkušenost s megaprovozem a ne vzpomínat když sem jezdil v 60.letech to nic nejezdilo...
Jméno: DANCALL (24.12.2009)
RE: hii
Jak může auto dostat řidiče do problému? Snat jako policajt bys měl vědět že řidič zodpovídá za své jednání protože to auto se samo neřídí takže jestli dojde k nehodě s jakýmkoliv autem tak bys jako policajt měl vyšetřit příčinu nehody např řidič nepřispůsobil rychlost stavu vozovky povětrnostním vlivům a schopnostem vozidla takže neni možné aby si do správy napsal že nehodu zavinilo to auto!!!
Jméno: Firel99 (24.12.2009)
RE: hii
Hele vykřičníky si nech od cesty.byl oto myšleno tak že tma kde porjedeš například s Fordem Focus zatáčku ve 100km/h a jen písknou gumy,škodovka se převrátí nedotočí apod..,protože má prostě jinak dělaný podvozek a halvně jemnohem starší.protoje rozdíl v jízdě nadoraz u Fordu,Škody,Mazdy a např.Renaultu,Citroënu,Peugeotu tam ani nadoraz jet nejde..Jinak v zákoně je taky nepřizpůsobil rychlost chopnostem vozidla,apod..takže na tom asi záleží.Jinak máš pravdu nehoda je vžd na řidiče a ne nauto.Akorát někdo má to štestí že když chce blbnout tak blbne v autě který ho aspoň trochu podrží a nehoupe se jak loď..
Jméno: ondra (24.12.2009)
RE: hii
Tak, každý až na Dancalla to snad pochopil:-) a pochopí, jak to bylo myšleno. Jinak potvrzuji, že jízda se š120 tzv. "užovkou" na 14 palc. kolech o rozměrech 155/80 stojí fakt za to:-) Jet do mírné zatáčky více jak 40km/h je zahrávání si s vlastním životem, protože v nejlepším případě si jen svléknete pneumatiku z ráfku:-) A celé ty tzv.jízdní vlastnosti (pokud ovšem nějaké jsou) umocňují zadní kola do "V". To M-ková stodváca na pneu 165/80 a ráfku 13" byla proti tomu už úplně o něčem jiném.
Jméno: DANCALL (25.12.2009)
RE: hii
Hele kde se smí jet mimo dálnici 100Km/h ? a jak už jsem uváděl řidič prostě musí respektovat schopnosti vozidla povětrnostní vlivy a stav vozovky,a právě to že moderní šoupadla drží v zatáčkách lépe je špatně protože to akorát zvedá sebevědomí řidiče a on mnohem víc riskuje,to v nesrovnatelně bezpečnějším FIATU 126 si řidič dává mnohem vědšího bacha a jede pomaleji a následky nehody jsou mesrovnatelně menší když to hodim přes boudu ve 40Km/h,ale když to bude ve 100Km/h tak to vezmu třeba 4x přes střechu a to už po svejch neodjede a já taku ne.
Jméno: baatar (29.12.2009)
RE: hii
Mily DANCALLE - jsi vedle jak ta jedle. Tvoje stupidni vyroky mne natolik vytaci,ze jsem si nasel data - doufam,ze to pochopis i ty.
rok 1980: 1,810mil registrovanych automobilu a 1261 mrtvych
rok 2008 4,423mil registrovanych automobilu a 831 mrtvych.

Pomer hovori ve prospech 1:3,7 pro rok 2008.
Docela by mne zajimalo, jak tato statisticka data zpochybnis. Toto je proste fakt, aut je mnohem vic a mrtvych mene, tedy co? Lidi jezdi bezpecneji? Tezko. Pouze maji bezpecnejsi auta.
Jméno: LUBOSEK16 (30.12.2009)
Příspěvek smazán administrátorem
Příspěvek smazán administrátorem
Jméno: LUBOSEK16 (30.12.2009)
RE: hii
Taje pěkně rozmlácená,nojo důchodci.Asi neví v jakém směru se jezdí,prostě tupci.
Jméno: Iceman (29.12.2009)
RE: hii
Dancalle, toto musel byt naraz v hodne nizkej rychlosti, inac by im ten scening odthol predok auta i s nohama.
Jméno: miki007 (09.01.2010)
RE: hii
Jo.Protoho Renaulta možná ale kdybi jely v Octavi tak by dopadli právě že velice dobře.
Jméno: Thomassino (25.12.2009)
ROFL Dancalle
Fiat 126p je bezpečnější než nové vozy. Tak to je JOKE roku chlape. Doufej jen, aby si Tvá tvrzení nevzal do hlavy nějaký novopečený řidič, který dostal od dědy malucha, a který si teď bude myslet že je v takovém voze nesmrtelný. Pozor na to!!! Tyhle bludy by tady měli mazat. Jsou to nesmysly. Jinak Tobě a všem tady hezké Vánoce.
Jméno: duska (25.12.2009)
dancall
vetsi de... jak je dancall opravdu neexistuje,doporucuju vsem nereagovat na jeho ultra stupidni nazory,ztrata casu...
Jméno: skipp (26.12.2009)
RE: dancall
No skodovka made in doma, aneb Pepa tuning skodovka :))) Jinak frajeri meli stesti, pokud se tu dobre rozhlednete, je tu nekolik zmuchlanych 105-120tek, kolikrat meli ty lidi takovy stesti jako tyhle. Ti co v tech autech sedeli by Ti dancalle urcite nerekli ze je bezpecne...

2Admin: Diky za zablokovani jistych uzivatelu, uz to tu zase vypada jako u lidi :))

Jinak vam vsem (sice opozdene ale prece) preju klidne proziti svatku, hodne stesti do noveho roku a mnoho km bez nehody.
Jméno: LUBOSEK16 (30.12.2009)
RE: dancall
skipe: ve dvou věcech stebou náramě souhlasím.
1)Konečně byli vymazané účty u určitých uživatelů.
2)Přeju Vám krásný poslední dva dni v roce:2009 a krásný rok:2010.
Jméno: LUBOSEK16 (30.12.2009)
RE: dancall
Sám je máš taky stupidní,tak sklapni!
Jméno: Firel99 (27.12.2009)
Dancal
Danci poslouchej,kde to žiješ?I mně jako policajtovi je jasné,že i když je povolených 50/90/130km/h tak dnešní člověk s dnešním autem a vídávám to dnes a denně,dokonce i před policejním autem jezdí do 60 to ještě ujde,na silnicích 100 na nových silnicích cca 110km/h(rychlící zde na nových,širokých,rovných úsecích silnic bez stromů překračují i dálniční limit) a na dálnicích se jezdí normálně plus mínus 145km/h,ti co se vidí doma plus,mínus 162km/h a ti co si užívají jak jim dálniční panely ničí auto jezdí 175km/h a více..kór Němci kteří vždy hrají buď to že se bojí vydat doklady že sme východoevropská mafie převlečená,nebo že se u nich nemusí svítit,mítznámky nebo omezenou rychlost a u nás to tak prý je taky...To mně vdžy rozesměje.A Passata bez označení se bojí už úplně..
Jméno: Firel99 (27.12.2009)
RE: Dancal
P.S.úplně sem též zapomněl ppřát krásný zbytek prožítí vánoc a pořádného silvestra a když už alkohol v autě,tak leda ve spolujezdocově krvi nebo vzadu v kufru,jasné??
Danci sám mám starou Škodovku,myslím si o ní pěkný věci, i když kolikrát mn+ě nakrkla skoro až k infarktuý,ale rozhodně si už dávno nemyslím že to je bezpečné auto a párkrát se mi už hodilo že se dokáži střelhbitě vyhnout a vyrovnát následný smyk a její splašenost i když mně to potom stálo min.3cigarety..ALe neboj naděje umírá poslední,větřšinou až z posádkou vozu.
Jméno: DANCALL (27.12.2009)
RE: Dancal
S tou bezpečností to myslím tak že je bezpečnější vůči ostatním ůčastníkům než třeba A8.Např: TATO nehoda dva blbci blbly v Š120 a způsobyly nehodu která se naštěstí obešla bez vážných zranění ale představ si že by ti blbci dělaly kraviny s A8 tak by ta nehoda dopadla pro ty v Scenicu mnohem hůř a uřčitě i pro ty samotné blbce protože A8 je mnohem rychlejší a výkonější než š120 viz nehoda z r 2004 která bohužel stála zivot 3 tvé kolegy (policisty) Opilý podnikatel v Mercedesu srazil bočně policejní felicii a to v rychlosti 130 Km/h,on od nehody utekl.A tet kdyby místo mercedesu měl Š120 nebo F126 tak by ti policisté uřčitě přežily a nebo by se ta nehoda vůbec nestala takže v tomto ohledu je Fiat 126 atp opravdu bezpečnější.
Jméno: White_line (28.12.2009)
RE: Dancal
heh, dancalle, kde na ty tvoje moudra chodíš :D.... ty bys měl jít do televize a měl by jsi nafasovat svůj pořad o propagaci 120tek a maluchů :D...
Jméno: Firel99 (28.12.2009)
RE: Dancal
No a představ si Dancalle,že by blbli ve Scénicu a v té Škodovce by jela nějaká chudá rodinka a narazila by úpředkem d oboku scénicu to už by nevypadal otak dobře.Takže ano z tvého hlediska sou tato auta bezpečnější,protože sou papírová(pokud nepočítám cyklisty,chodce)ale z mého pohledu jsou nebezpečná pro toho kdo v to mjezdí a ten si vzhledem k pokročilé moderní době toho musí být vědom a jezdí v tom buď z recese jako ti fajírci tady,nebo z lenosti,že už to s tím autem nějak doklepe,nebo je už starý a už nemá cenu kupovat novější Fabii a nebo jako já že to auto má rád,protože jízda v youngtimerech je úplně jiná než v současných vozech.Nenapodobitelná,vychutnaná.Se smrtí se musí počítat.Ať už to bude Scénic nebo Tatra 815 s uhlím..
Jméno: DANCALL (28.12.2009)
RE: Dancal
Ano někteří dementi považují řidiče Š120 atp za debily ale co ti co jezdí na motorkách nebo kolech? vždyt v léte je na silnici mnohem víc ciklistů než nějakejch Š120,a právě oni jsou ta nejohroženější skupina a když vidím ty celé rodiny jak kvůli nim musí auto skoro zastavit když je chce předjet a v protisměru je jiné,tihle lidé jsou v mnohem větším nebezpečí než v Trabantu nebo Žigulíku.
Jméno: skipp (28.12.2009)
RE: Dancal
Dancalle, Ty to ale prevracis uplne naruby. A8 je bezpecne auto. Skodovka neni. Kdyby Scenica tou A8 rozslehal na kasi, tak to nic nemeni na tom ze je to bezpecne auto. Nebezpecni jsou jen ridici, ne auta :) Auto chybu neudela, clovek jo :)


White_line: Favorit club? :)
Jméno: DANCALL (29.12.2009)
RE: Dancal
Ale to auto mu to umožní a pravě pro to že A8 je výkoná a pevná tak by ten Scenic rosekala ale Š120 tak pevná a výkoná není a proto to skončilo takhle ta A8 je bezpečná jen pro ty uvnitř ale co ostatní?
Jméno: baatar (29.12.2009)
RE: Dancal
Mily DANCALLE - jsi vedle jak ta jedle. Tvoje stupidni vyroky mne natolik vytaci,ze jsem si nasel data - doufam,ze to pochopis i ty.
rok 1980: 1,810mil registrovanych automobilu a 1261 mrtvych
rok 2008 4,423mil registrovanych automobilu a 831 mrtvych.

Pomer hovori ve prospech 1:3,7 pro rok 2008.
Docela by mne zajimalo, jak tato statisticka data zpochybnis. Toto je proste fakt, aut je mnohem vic a mrtvych mene, tedy co? Lidi jezdi bezpecneji? Tezko. Pouze maji bezpecnejsi auta.
Jméno: LUBOSEK16 (30.12.2009)
RE: Dancal
baatar:Už po třetí!Jdi stím někam!
Jméno: Iceman (29.12.2009)
RE: Dancal
Dancalle, otacali sa. Tu sa otacali s S120 pri 18 km/h s A8 by sa na tom mieste otacali pri 23 km/h. je to taky rozdiel? Scenic by skoncil tak ci tak v priekope, v pohode a klucina v A8 by sa nepraskol do hlavy. Tzn. nehoda bez zraneni.
Jméno: LUBOSEK16 (30.12.2009)
RE: Dancal
Dancalle máš tak blbé řeči že už radši naně neraguju.Jenom mě dostáváš že pořád trvrdíš že škoda 105 a polský Fiat 125 jsou bezpečná auta.Jseš asi pěkně tvrdohlavej,jen tak dál.
Jméno: DANCALL (30.12.2009)
RE: Dancal
No tak dobře Š 120 NENÍ BEZPEČNÁ at máš klid sice splnila veškeré normy aby byla schválená do provozu ale někteří slaběji myslící kecají pořát kraviny.Ale Fiat 125 tak ten teda bespečnej je teda pokud jeho kabinou neproletí traverza a to vinou řidiče modernějšího vozu, jinak ten Fiat 125 je LUXUS ne pro každého jen pro vyvolené a s bespečností je na tom mnohem lépe než Š120 a to je PRAVDA to si můžeš ověřit.
Jméno: David Přibyl (30.12.2009)
RE: Dancal
no Dancle mohu jenom stebou souhlasit stím že Fiat125 je určitě bezpečné auto než 120 ale stejně určitě néni zas tak bezpečné než jiná auta.Ano před 15-20lety tyhle vozidlabyla bezpečná,protože byl pomalejší provoz a jezdilo méně vozidel.Jenže tedkon jeto jinačí ted jezdí ohodně více aut a také rychlejších,takže v dnešní době je větší pravděbodobnost žese tyhle dvě auta střetnou s daleko rychlejším autem.Například třeba s mikiho Peugeotem406 nebo smým médou E270 CDi.
Jméno: miki007 (31.12.2009)
RE: Dancal
DANCALL:To si jako myslíš že Favorit je dovíjaké moderní auto jo?Ani náhodou!Ale némužu tomu uvěřit že jsi napsal že 120néni bezpečné auto.To ale bylo natvoje lidské síly vid.K PŘEDEŠLÉ NEHODĚ:Ale zase to auto stěma traverzama zato nemohlo.Jen a to pořá d řidič,vždyt tosemu mohlo stát v jakémkoliv autě třeba i v mém.To samé u Fiatu,vždyt muta traverza projela přes čelní sklo a DANCALLe je také úplně jedno v čem pojedu.Náhodou ted jsou čelní skla dělaná kvalitnějš než dříve.
Jméno: Iceman (31.12.2009)
RE: Dancal
Jen pro vyvolene haa :) po dedovi za dve piva ... to je fakt jen pro vyvolene. Pracuj na sebe a mozno si niekedy kupis auto.
Jméno: skipp (31.12.2009)
RE: Dancal
Mno tak splnit mohla testy jaky chtela, akorat ze jsi zapomnel rict ze je plnila jeste kdyz se tu Ivani prohaneli jako doma... :) Od ty doby uz jsme se posunuli docela daleko, sice ne politicky ale technologicky urcite :D
Jméno: DANCALL (31.12.2009)
RE: Dancal
Ano ale sočasné testy platí pro NOVÁ auta a pro ta stará platí tahle.
Jméno: DANCALL (31.12.2009)
RE: Dancal
Četl jsem to v časopisu,srovnávali tam Fiat 125 a nějakej Sračák taky Fiat.
Jméno: skipp (01.01.2010)
RE: Dancal
Ty jsi trouba... To ze 120 uspela v crash testech za sociku neznamena ze je to bezpecny auto.

Proc myslis ze jsou ty testy ted prisnejsi? Protoze novy auta maji vic elektroniky? Nebo ALU kola? To asi ne, ale proto ze je redevsim kladen duraz na bezpenost posadky v pripade nejake mimoradne situace... A mas dojem ze by je stara skudka splnila?

http://www.youtube.com/watch?v=-oJgBcjdqNc

Muzes se podivat na tu Tvou "bezpecnost".
Jméno: White_line (03.01.2010)
RE: Dancal
skipp: jj š fAv club :)
Dancall: Zde mi vysvětli, v čem je F126 bezpečný...
V tom že se vyrve držák pásU? V tom že hlavou prorazíš čelní sklo? V tom že ti hlava ustřelí dozadu? vše při 40km/h ...
Vysvětluj troubo :)
Jméno: DANCALL (03.01.2010)
RE: Dancal
Ty si viděl ten test? jak Fiat 126 narazil do zdi ale fšimni si že A sloupek se ani nehnul takže prostor pro posádku zůstal zachován. Ale samozřejmě ten test je tak krásně VYKONSTRUOVANÝ aby si toho pokud možno nikdo nevšim.Proč to neukázaly spomaleně jako u Trabantu?
Jméno: White_line (03.01.2010)
RE: Dancal
myslím, že když si roztřískáš hlavu, tak je ti ten prostor k ničemu :D ....
Jméno: DANCALL (03.01.2010)
RE: Dancal
Ale stejně se spousta řidičů nepoutá.
Jméno: White_line (03.01.2010)
RE: Dancal
chabá výmluva... žiješ mimo realitu a myslíš si že stará auta jsou bezpečná...
Hm, tak to já teda neznám nikoho v okolí, kdo se nepoutá....
Jméno: agent007 (03.01.2010)
RE: Dancal
Tak to já jich znám hodně.Denodenně přesvědčuji řidiče.Bohužel jejich dost,proto je taková vysoká bilance smrtelných nehod.
Jméno: White_line (03.01.2010)
RE: Dancal
...ale to už si odbočil od tématu. Protože uznat ,že F126 bezpečný NENÍ a že pravdu měli ostatní :-)
Jméno: DANCALL (04.01.2010)
RE: Dancal
Ano FIAT 126 není bezpěčný (MOUDŘEJŠÍ USTOUPÍ) ale Fiat 125 nebo W353 ale i T601 tak ty už bezpečné jsou ZARUČENĚ.
Jméno: skipp (04.01.2010)
RE: Dancal
Pro Tebe je bezpecny kazdy auto 30ti let ze? Jenze kdyz se bouralo pred 30 lety tak se maximalne promackly narazniky, rozbilo svetlo atd... Pri dnesni hustote a rychlosti provozu vypadaji nehody tak jak vypadaji. Jsou tezka zraneni, zraneni neslucitelna se zivotem. Ty si jezdi cim chces, ale necpi nam ty svoje "moudra" Protoze i 8mi lete dite Ti rekne ze nove auto je lepsi nez rozsypana skodovka, T601 ci Fiat 125/6 a muzou byt v jakemkoli technickem stavu. Radsi se vytriskam v A8 ve 160km/h nez ve skodovce pri 60km/h...
Jméno: DANCALL (04.01.2010)
RE: Dancal
Rozsypaná škodovka? ten pojem neznám.ale máš pravdu že v A8 ve 160 je to lepší protože ani nic neucejitíš ale kde se smí u nás jet 160??? pokut vím tak nejvíc 130 a to na dálnici jinak 90 a ten rychljší provoz? to myslíš jako o těch 20Km/h na te dálnici,jinak pořát 90 a v odci dokonce 50 ale neboj však ona se dřív nebo později tady ukáže nehoda nového auta z tragickými následky Hmmm to si zase smlsnu....
Jméno: skipp (05.01.2010)
RE: Dancal
S prominutim admina... Ty si fakt blbej jak drat do betonu ... Treba v Nemecku je na dalnici neomezena rychlost, jsou jen omezene useky, jezdim tam dost casto a vyhovuje mi to. Jedu si v klidu 150 km/h. Zadny egoisticky blb se mi nelepi na znacku a nevyblikava me, kdyz chce predjizdet tak normalne prejede do rychlejsiho pruhu a vsichni jsou spokojeny. Tam funguje OHLEDUPLNOST. Ne jako na D1 kde plati pravo dzungle a kdo ma vetsi a tezsi auto tak prezije. Tolik k rychlosti.

K pojmu rozsypana skodovka. Kazde druhe auto tohoto typu, stari atd. je shnile uplne na sra*ku tudiz ty plechy nic nevydrzi a pri narazu se rozlamou a rozsypou misto aby tlumily naraz. To je proste fakt.

Nevim kdo Te ucil matematiku, ale rozdil mezi 130 a 90 km/h neni 20, nybrz 40km/h coz je podle me docela znatelny rozdil, ktery sice v kabine novejsiho auta nepocitis, ale pri narazu jiste ano...

Samozrejme, nove auta havaruji take a jsou tam i smrtelna zraneni, ale rekni mi jakou mas pravdepodobnost prezit naraz do stromu v 90km/h v Tvoji oblibene S120, Fiatu 125, T601. Nebo v Golfu III, IV, V, Fordu Mondeo, Passatu, Octavii, Audi A4...
Jméno: DANCALL (05.01.2010)
RE: Dancal
Ten rozdíl 20Km/h byl že za Pánů Koumáků se na dálnici smělo nejvíce 110Km/h a tet 130 což je skutečně rozdíl 20Km/h.Když nějakej totální deb... má auto zrezivělé tak je to jeho vina (zanedbaná ůdržba) protože auto má životnost téměř neomezenou viz srazy veteránů kde škodovka z 1958 vypadá lépe než škodovka z 1998.Stačí se podívat na inzeráty a uvidíš že tam skoro není jediná Felicie která by nebyla nahnilá hlavně páté dveře ale když se koukneš na Š100 120 atp tak jsou na tom o poznání lépe (můžeš se přesvědčit).A chtěl bych vidět nějakou tu tvou popelnici VW GolfV Octavia atp jak by vypadaly při nárazu ve 130Km/h myslíš že bys to přežil když testy jsou do 60Km/h.
Jméno: DANCALL (05.01.2010)
RE: Dancal
OPRAVA: teda v 90Km/h myslíš že bys to přežil do toho stromu?
Jméno: skipp (05.01.2010)
RE: Dancal
Nevim jestli bych to prezil, nemam takovou zkusenost s celnim narazem, ale urcite bych mel vetsi sanci nez v S100, 120 atp. Ze Ty povazujes moderni auta za popelnice, neni muj problem. Na srazech veteranu vypadaji tyhle auta krasne, souhlasim, taky se na ne rad podivam, ale nic to nemeni na tom, ze nema zadny bezpecnostni prvky. Zkus nejdriv cist a premyslet, nez odpovis.

I 120 bude nadherna kara kdyz se udela, viz. Rabbit Ak-47 na YT. Ale porad je to popelnice kterou zmuchlas jak papir od sekany...

A z kamaradovo zkusenosti - Ford Mondeo combi, 3x pres strechu, na strechu trefenej strom + celni naraz do stoky. Auto zmackany na salat a posadka v poradku, jen lehka zraneni, vystreleny vsechny airbagy, ridice (kamarada) vystrihavali hasici, nemohl vylezt ven..
Jméno: skipp (05.01.2010)
RE: Dancal
Dalsi kamarad cca ve 110 km/h 3-4x pres strechu s Golfem III, auto na odpis, 5 lidi v poradku...
Jméno: DANCALL (05.01.2010)
RE: Dancal
A jaké byly příčiny nehod těch vašich kámošů že by jeli jako prasata? a tech 110 bylo doufám na dálnici jinak je to jasné.
Jméno: skipp (05.01.2010)
RE: Dancal
Ten s Mondeem se uhybal autu v protismeru a utrhla se s nim krajnice a druhy to rozsekal z mladicke nerozvaznosti..
Jméno: skipp (05.01.2010)
RE: Dancal
Nicmene bavime se o bezpecnosti pokud ja vim, ne o moralce..
Jméno: baatar (06.01.2010)
RE: Dancal
je to blb...chlapci, asi nema cenu se s nim dohadovat...ono na nej jednou dojde az to s tou popelnici nekam napali nebo nekdo do nej...i kdyz je otazka, jestli s tou svoji skodarnou nejezdi jen po poli pze nema ani ridicak...nazory by k tomu sedely.
Jméno: White_line (05.01.2010)
RE: Dancal
z čeho si ty vylezl... :D

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Doporučujeme

Levná alu kola
Alu kola, elektrony, litá kola, hliníková kola.
Povinné ručení
Kalkulačka, povinné ručení porovnání všech pojišťoven v ČR.
Autopůjčovna Praha
KV car - autopůjčovna Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.
Horská a Dětská kola
Vyberte si horské či dětské kolo v e-shopu či Pražské prodejně

Nové fotky

Z diskuze

No mne by hlavně zajímalo,kde Dancall přišel na to,že to zavinila ta škodovka? Mám pocit,že… zobrazit

Já jsem taky od Pardubic a neřekla bych, že to je s náma tak špatný :-)...  zobrazit

Ne, nemůže za to (nejspíš). Ale je mrtvý, což je docela blbý, ne? Když proti mě někdo… zobrazit

Bohužel všechny nehody motorkářů nekončí takle,kdyby jel na supersportu tak je na cucky.Jinak… zobrazit

Chudák ten v tom osobáku. Minimálně se musel pěkně leknout. A možná i cvrknout :-) zobrazit

Anketa

Kdo nebo co je podle vás největším nebezpečím v silničním provozu?

35.7 % 35.7 %|5
14.3 % 14.3 %|2
0.0 % 0.0 %|0
0.0 % 0.0 %|0
50.0 % 50.0 %|7
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil | autorská práva a ochrana osobních údajů |