Dopravní nehoda - Čelní střet škodovky s traktorem

4
Kraj: Zlínský
Obec: Pravčice, Němčice
Datum nehody: 01.12.2009
Zveřejněno: 28.12.2009
Kategorie: Nepozornost, spánek

V úterý 1.12.2009 večer došlo k vážné dopravní nehodě mezi obcemi Pravčice a Němčice. Řidič Škody 120L vjel z neznámých příčin do protisměru a čelně se střetl s protijedoucím traktorem. Řidič traktoru byl lehce zraněn, dvoučlenná posádka ve Škodovce utrpěla těžká zranění a byli převezeni do nemocnice.

Příspěvek zaslal: Lukáš Oulický

 

 

Nejnovější fotky z nehod: kraj Zlínský

Diskuze ke článku - Čelní střet škodovky s traktorem

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: DANCALL (28.12.2009)
NEUVĚŘITELNÁ BEZPEČNOST
Tak tato nehoda opět potvrdila že Š120 skutečně bezpečná je když z tohohle karamelu dokázaly vylézt živí a dokonce byl zraněn i řidič několikatunového monstra,je jasné že kdyby jely třeba v Audi TT tak by je sbíraly do pytle protože náraz v větší rychlosti do tohodle traktoru je jistá smrt,proto je lepší mít pomalejší a tudíš bezpečnější auto.
Jméno: feďa (28.12.2009)
RE: NEUVĚŘITELNÁ BEZPEČNOST
To Dancall..jak můžeš psát takové hovadiny!! Š120 a bezpečné auto??? jak můžeš něco tak úchylného tvrdit!!! 120 je plechová rakev, nic jiného... se vzpamatuj!!
Jméno: Carty (31.12.2009)
RE: NEUVĚŘITELNÁ BEZPEČNOST
Nevim jak můžete tvrdit že Škodovky sou šroty...netvrdím že to jsou nejbezpečnější auta,ale jezdil v nich třicet let celej národ a tolik se neumíralo...Neni to v autech,ale v lidech a v tý dnešní uspěchaný době,tak si to uvědomte než začnete plácat nesmysly...
Jméno: miki007 (02.01.2010)
RE: NEUVĚŘITELNÁ BEZPEČNOST
Carty:Jo ale kolik aut pře třináctilety jezdilo co?A dříve to byla pomalejší auta než dnes,tak i proto.Ale nato jsi už zapoměl vid?Dříve auta nejezdily třeba i 180km/h.
Jméno: Carty (02.01.2010)
RE: NEUVĚŘITELNÁ BEZPEČNOST
Proto píšu,že to je v lidech...Čti a přemejšlej...
Jméno: agent007 (03.01.2010)
RE: NEUVĚŘITELNÁ BEZPEČNOST
Carty a miki:Můžu spíše souhlasit s Cartynem než stebou miki.
Jméno: DANCALL (03.01.2010)
RE: NEUVĚŘITELNÁ BEZPEČNOST
Ano oni PÁNÍ KOUMÁCI hleděli na bespečnost mnohem víc než dnes tak proto byla ta auta pomalejší a tdíš bespečnějčí protoře 180Km/h dokázala vytáhnout TATRA T613 se kterou jezdily výhradně představitelé vlády kteří jezdily zpravidla slušně,né jako dnes kdy každé auto musí mít sportovní šmrnc.
Jméno: LUF (28.12.2009)
RE: NEUVĚŘITELNÁ BEZPEČNOST
Asi nevíš že ta Š120 jela rychlostí 40km/h. Traktorista se popálil od cigarety, která mu leknutím vypadla
Jméno: DANCALL (28.12.2009)
RE: NEUVĚŘITELNÁ BEZPEČNOST
Jestli jela 40 tak to dopadlo fakt dobře ale kolik jel ten traktor? možná taky tolik ale důležité je že to přežily,ale kdyby jely s nějakou moderní výkonou šlupkou tak by určitě nejely 40 ale třeba 70 a to už by takhle nedopadlo.
Jméno: LUF (28.12.2009)
RE: NEUVĚŘITELNÁ BEZPEČNOST
Ten traktor před nárazem stihnul zastavit. Kdyby jeli (máš informaci že ve š120 jely ženy že píšeš "y"?) ve výkonném voze, jeli by rychleji, ale 1.nevlítli by do protisměru (protože v kvalitnějších autech jezdí inteligentnější lidi) a 2.kdyby do toho protisměru vjel traktor, dopadli by líp protože kvalitnější auta jsou bezpečná i při vysokých rychlostech
Jméno: DANCALL (28.12.2009)
RE: NEUVĚŘITELNÁ BEZPEČNOST
Vážně ahááá takže v moderních autech se neumírá tak to se ti povedlo CHA CHA CHA ale Apríl ještě není a nebo si stavil silvestra předčasně? takže v moderních autech jezdí inteligentnější lidé a ty jejich smrtelné havárky jsou CO? však ti to hnet připomenu až tu nějaká bude a uvidíš,ale hlavně but střízlivej.
Jméno: LUF (28.12.2009)
RE: NEUVĚŘITELNÁ BEZPEČNOST
Umírá, ale při podstatně větších rychlostech než když jedeš ve starým šrotu
Jméno: baatar (29.12.2009)
RE: NEUVĚŘITELNÁ BEZPEČNOST
Mily DANCALLE - jsi vedle jak ta jedle. Tvoje stupidni vyroky mne natolik vytaci,ze jsem si nasel data - doufam,ze to pochopis i ty.
rok 1980: 1,810mil registrovanych automobilu a 1261 mrtvych
rok 2008 4,423mil registrovanych automobilu a 831 mrtvych.

Pomer hovori ve prospech 1:3,7 pro rok 2008.
Docela by mne zajimalo, jak tato statisticka data zpochybnis. Toto je proste fakt, aut je mnohem vic a mrtvych mene, tedy co? Lidi jezdi bezpecneji? Tezko. Pouze maji bezpecnejsi auta.
Jméno: adámek17 (30.12.2009)
RE: NEUVĚŘITELNÁ BEZPEČNOST
babar:Kdejsto našel?Vlož jsem odkaz,aby tomu DANCALL věřil.
Jméno: baatar (30.12.2009)
RE: NEUVĚŘITELNÁ BEZPEČNOST
Je to vic odkazu na statistiky, ta cisla nejsou z jedne stranky, uz to tu nemam. Kazdopadne pokud dancall prijde zase s nejakou svoji utopii tak to najdu
Jméno: DANCALL (30.12.2009)
RE: NEUVĚŘITELNÁ BEZPEČNOST
Já ti věřím Baatare ale opět si zapoměl na velice důležitý fakt: Jak na tom byl v roce 1980 záchraný systém? když jezdily s TAZ 1203 a ještě tehdy to dělaly tak že pacienta co nejrychleji naložily a odvezly a za jak dlouho se mu dostalo pomoci? a to nemluvě o pokrocích v medicíně. Ale dnes v roce 2008 to je něco ůplně jiného dnes jsou RYCHLÉ sanitky RZS Helikoptéry s takovou výbavou ktera v 1980 nebyla ani v nejlepších nemocnicích a tet to Absolutně NEJDŮLEŽITĚJŠÍ dnes vlastní MOBILNÍ TELEFON téměř každý takže v případě nehody je záchranka na místě do 15Minut dle podmínek ale jak to bylo v 1980 HA když mobily u nás začaly v 1991.Opravdu by mě zajímalo když se v 1980 stala nehoda tak jak dlouho tam ten řidič čekal? než někdo pojede o kolo a dojede do nejbližší budky 10Km a zavola záchranku která určitě do 15 Min nedojede.Takže i tohle má zásadní vliv na umrtnost dnes prostě máme mnohem lepší záchraný systém,máme mobily kterými můžeme hnet po nehodě volat o pomoc a také se změnila taktika záchranářů a přecijenom za 30 let medicína udělala mílové kroky ku předu. ALE TO UŽ TADY NEUVÁDÍŠ ŽE!!!!!!!!
Jméno: baatar (30.12.2009)
RE: NEUVĚŘITELNÁ BEZPEČNOST
Ano, to k tomu jiste take prispiva,ale royhodne to nevytvari 4nasobny rozdil!
Jméno: miki007 (28.12.2009)
RE: NEUVĚŘITELNÁ BEZPEČNOST
LUF:Stím prvním bodem stebou nesouhlasím.Nemůžeš posuzovat lidi podle toho sčím jezdí.čím jezdíš ty že posuzuješ podle vozidla?Tak schválně,jak jsem natom já,když jezdím Peugeotem406.Jsem zvědav.Proč by třeba inženýr nemohl jec ve stodváce.Před dvouma rokama jsem měl také tohle auto.Takže asi jsem byl pěkně blbej.Hele aco takhle před 10-15lety.To byli asi všeci blbí co?Když většina jezdila V trabantách,Warburkách starých škodovek a dalších starších vozů.Nemůžeš posuzovat lidi podle toho sčím jezdí.Vtom případě DANCALL je asi úplnej debil podle tebe,hlavně že jsi chytrej ty.Toje důležité.Ubožáků.
Jméno: miki007 (28.12.2009)
RE: NEUVĚŘITELNÁ BEZPEČNOST
Ještě abych dodal.Schválně jak mě vysvětlíš když před dvouma rokama mě vtomhle mém Peugeotu co mám sestřelil Bavorák v typu:320.V tom také jezdí inteligentní lidé?Asi né co?Protože měto vychází s mojí logikou žeby asi mohli jezdit inteligentnější lidé tak ve vozech r.v.2002 až r.v.2006 a vejš.Kecáš úplné nesmysli.Já se obávám že spíše ty jsi málo inteligentní než DANCALL.Hlavně podle tvých řečí.
Jméno: LUF (28.12.2009)
RE: NEUVĚŘITELNÁ BEZPEČNOST
miki007:

Co jsem psal byla spíš reakce na Dancalla, který vychvaluje š120 jako bezpečné auto :-) Ohledně ostatního - řekl bych , v těch starých šrotech jezdí dnes nejčastěji chudší vrstvy (dřív v tom jezdili všichni ale dnes jsme dál). Buď lidé staří, nebo méně schopní, nebo kteří mají prostě jiné priority ... Ale mám známé kterým nikdy o peníze nešlo ale na tu starší Octavii měli. Jinak, kdo jezdí v jakém autě, to moc o konkrétním člověku nevypovídá, jenom statisticky. Podle statistik nejrizikovější řidiči jezdí v luxusních autech - Audi, BMW, Ferrari. Vysvětlení mají psychologové, nedávno to tady bylo diskutované
Jméno: miki007 (28.12.2009)
RE: NEUVĚŘITELNÁ BEZPEČNOST
LUF:
Ano ale docela to vyznělo jak na všechny co jezdí ve starších vozech.Tak proto.
Jméno: DANCALL (28.12.2009)
Příspěvek smazán administrátorem
Příspěvek smazán administrátorem
Jméno: LUF (28.12.2009)
RE: Příspěvek smazán administrátorem
To jsi spíš ty, když můžeš vychvalovat Š120 jako bezpečné auto
Jméno: adámek17 (03.01.2010)
RE: NEUVĚŘITELNÁ BEZPEČNOST
miki007:No já jsem ještě neviděl jezdit ing.ve staré škodovce,abys jsi to dobře pochopil myslím v téhle době.Jo tak možná před 20lety tojo ale dnes to pochybuju.
Jméno: DANCALL (04.01.2010)
RE: NEUVĚŘITELNÁ BEZPEČNOST
Hele i ING má PRÁVO si vybrat jaké auto chce nebo ne,tos asi neviděl včem jezdí některé americké celebrity třeba i v autě z roku 1910.
Jméno: miki007 (28.12.2009)
RE: NEUVĚŘITELNÁ BEZPEČNOST
Dancle jseš úplnej vůl když tohle napíšeš.Oni vyvázli živí ale s těžkým zraněním,Třeba mohli zemřít v nemocnici.A těžké zreanění také néni žádna výhra.Já kdybich jel v mém Peugeotu,Tak já i vozidlo bych dopadl lépe.Také záleží v kolikátce se srazily.Takže nepiš tady takovíhle bláboly.Audi,BMV a Peugeot jsou určitě bezpečnější auta než polský Fiat nebo škodovka.
Jméno: Firel99 (28.12.2009)
Že se divím..
no jasně,žádné jiné auto a člověk nemůže vyvolat takové vášně jako Š 120 Dcll..Podívejte se samozřejmně je to nebezpečné auto,ale ani vy nemáte tak úplně pravdu když tvrdíte např. to že v moderních vozech jezdí inteligentnější lidi.Naopak v nových autech jezdí hovada co jim nen ínic svaté.Dotklo se měn to,protože sá msem kdysi dlouho neměl na nic jiného než na Š 120,130..a za neinteligentího se tedy opravdu nepovažuji.Pokud to chce tvrdit i dál,tak se projeď po republice a řekni mi kolik staříků ve Š 120 tě předjede do zatáčky přes plnou,na červenou křižovatku,vytlačí tě z levého pruhu při předjíždění,vytroubí a vybliká a kolik těchto věcí dělají manageři ve stříbrných Octaviich Combi,popř.jejich šéfové v Audi A6 nebo A8.Ještě sem zahrnuji mladíky co si koupí BMW 325 z roku 1996..takže to je podstatně nefér.
za druhé auta jsou bezpečnější,ale je pěknej kec že se posádce díky tomu nestane nci ani ve vysoké rychlosti kor pod traktorem.Vždy´tot vidíme dnes a denně jak ve vysoké rychlosti(klidně i v malé)potká strom v zatáčce.A žijí?Nežijí.takže si myslím že kdyby v kilu trefil někdo s novým autem traktor tak by dopadli stejně jak ta Škodovka.ANo rozdíl je v rychlosti.Ale dnes to nehraje roli.tam kde jezdí stodvacítky 40km tam nová auta jezdí kilem.(ne všechna)Navíc taky záleží na jízdních vlastnostech jak už sem někde psal.Francouzské značky se rozhoupou úplně stejně jako Š 120.
A pokud m itu někdo tvrdí že by se starým Pažoutem dopadl líp,aŤ si připomene tu nehodu ,kde si to mezi sebou vyříkali Peugeot 205 a Peugeot 405.1mrtví a těžce zraněný.A to to byli jen 2x OA a ne traktor.Tomu říkáte bezpečnost?Směle můžete zaparkovat vedle Š 120..Kdyby to byla 307,308,207 neřeknu ani slovo.(až na ty jízdní vlastnosti)
Jméno: miki007 (28.12.2009)
RE: Že se divím..
jasně firel mas naprostou pravdu,ale nemohu stebou souhlasit stím žebych dopadl stejně s Peugeotem tak jako ve 120..Ve škodovce mě nechrání vůbec nic,než u Peugeotu mám i vetši ochranu díki motoru.Ano já neříkám že sedí Francouzské vozy na silnici dobře ale tké záleží vjakém stavu vozidlo bude a jakou rychlostí pojedu.A vím jak jezdí škodovky měl jsem dvě také.105 a 120vytuněnou ale přcijenom se cítím v bezpečí v tom Peugeotu406.
Jméno: David Přibyl (29.12.2009)
RE: Že se divím..
miki mohu jenom stebou souhlasit,taky si myslím že v Peugeotu byjsi dopadl lépe než v DANCALLOVi škodovce.
Jméno: adámek17 (30.12.2009)
RE: Že se divím..
bych tu jeho škodovenku chtěl vidět.
Jméno: DANCALL (30.12.2009)
RE: Že se divím..
Nevím jestli by dopadl lépe protože ten traktor najel rovnou na kabinu protože je vysokej a deformační zona auta zůstala téměř nevyužitá prostě to seřízlo kapotu a pak rovnou do kabiny kdyby to byl celej předek tak by dopadly lépe.
Jméno: DANCALL (28.12.2009)
RE: Že se divím..
Bohužel při té nehodě peuegotů byli 2 mrtví ten z 406 zemřel v nemocnici takže mu to větší auto pouze prodloužilo zivot o pár hodin.
Jméno: miki007 (28.12.2009)
RE: Že se divím..
Však vím že byli dva mrtvé dancle ale stejně moje vozidlo Peugeot je rozhodně bezpečné než ta tvoje 105.Sám jsem jí měl tak vím. ale je najivní abyjsis myslel že 105 je bezpečné auto..Protože jsi skus vyzkoušet čelní náraz škody105L vs. Peugeotu406.v 50km/h.Rozhodně bych já dopadl lépe.
Jméno: Firel99 (28.12.2009)
RE: Že se divím..
To byl ale Peugeot 405,který má konstrukci z 80let.406z 90tých a to je obrovský skok než třeba 70. a 80.léta.Ano motor může zachránit,ale může i ublížit pokud je to auto ve špatném stavu,nebo je prostě už špatně zkonstruované.Např.u některých aut je motor naklopen tak aby při nárazu zajel pod auto a neohrozil posádku.Myslím si Peugeot 406 je na to ms ochranou přeci jen lépe,zvlášť po modernizaci.Každopádně záleží co na silnici potkáš.Jestli Wartburka,srnku,nebo pilíř,Tatru..
Jméno: skipp (29.12.2009)
RE: Že se divím..
Mno prave to naklopeni motoru je uplne k nicemu, protoze jak vime pri narazu Ti vznika energie, ktera nemizi ale pohlti ji motor. Kdyz jde pod auto, kam asi bude ten naraz smerovat dal, hm? :)
Jméno: agent007 (29.12.2009)
RE: Že se divím..
Já nevím proč pořád řešíte stupidní příspěvky dancalla.On má prostě svojí 105 a tomu prostě nevymluvíte,to samé jako tady miki má toho svého Peugeota.Každé auto je bezpečné a i nebezpečné.Jak už se někdo zminoval,záleží co na silnici potkáš.Třeba když se srazí 105 s Trabantem dopadne posádka obou vozidel dobře ale když se srazí Peugeot s traktorem je jasné že posádka Peugeotu dopadne hůř.To samé jako Peugeot se škodovkou.Jasně že nejhůř dopadne posádka ve 105 alépe ve 406nebo405.
Jméno: David Přibyl (29.12.2009)
RE: Že se divím..
roto já radši jezdím autobusem a jak psal agent,pokud možno tak nevyjíždět.
Jméno: agent007 (29.12.2009)
RE: Že se divím..
Přibyl:Jo ale to jsem psal do foru a vůbec jsem se nezminoval otom že se radši nemá vyjíždět,já jsem psal jenom to,že semě nevyplatí jezdit autem jak na nákup když mám tři obchodáki přímo před barákem a do práce to mám 10.minut(pěšky),takže je nezbytečné abych používal auto tak na krátké vzdálenosti.Proto jsi ani neměním pneu za zimní,protože semě to opravdu ale fakt nevyplatí a v mělníku zase dovíjaká zima néni než ve Východních čechách.Tam u Vás je ohodně více sněhu než tady ve středních čechách.Jo a ještě auto jen používám v práci a to služební,takže já kdybich nedělal práci kdese nemusí jezdit,tak bych v zimě vůbec nevyjel.
Jméno: David Přibyl (29.12.2009)
RE: Že se divím..
I když je pravda že od té doby co mám svého Medoura,tak jezdím často.Je pravda že moje první nejdelší cesta sním včera až do Brna,jináč tak max. jezdím 20 až 30km.Ale určitě toje jinačí jízda než se starou Astrou.Agente takové auto jsi kup a né tvoje škodovky Roomster s Fabi 2.generace.Sice nevím jak jezdí tyhle nové ale ta první generace,toje strašně líné auto a moc malé,hlavně ten prostor.Do zadu se vejdou zbídou jen dva a třetí má problém se už nasoukat.Nejhorší je že ten uprostřed se pořádně nemůže ani přpoutat.A to opravdu nebyli žádný svalovci.Kdežto MB toje opravdu žúžo.Jsem rád žemě to Zbyněk poradil opravdu dobré auto.Skvělé přímo.
Jméno: agent007 (29.12.2009)
RE: Že se divím..
Hele Davide tak vidíš.DANCALL vychvaluje tu svojí 105,miki zase toho vytuněného Peugeota406 aty zase vychvaluješ své nové auto MB,typ nevím jaký máš.Vidíš a já radši mám rád třeba tuhle FabiiII.Ale pro upřesnění ta Roomster je mojí ženy ale někdy sním jezdím i já,ale jak jsem se zminoval převážně v létě.Tak určitě je jasný že třeba v busu se budešcítit bezpečně než v OA.Jedině sčím stebou mohu souhlasit je stou Fabii.Je opravdu malá a líná.Tadyta také néni dovíjak velká ale zase néni aš tak líná ale také záleží kdo jak myslí líná.Já všude dodržuju předpisy ale máš vidět když mě někdo nasere,tose neznám,samozřejmě musím vědět kde s to dovolit.To opravdu potom i nadávám.Tojsem schopnej i zastavit a jít mů rozbít hu..
Jméno: David Přibyl (29.12.2009)
RE: Že se divím..
Typ mého Médíka je MB E270 CDi.
Fakt pěknej méda.
Jméno: adámek17 (30.12.2009)
RE: Že se divím..
A vůbec,admin psal že Přibyl,Oulický a Krejčíř mají zablokované účty,tak nechápů proč jsem David Přibyl vkládá příspěvky.Toje jako jedno jo ale žejeto dost zajímaví ale jináč je hodně blbí srovnávat 120?105 nebo Peugeota406 s Mercedesem typu 270 CDI.Tobych spíš mohl já srovnávat svého Bavoráka s Danclovou škodovkou než tvého Peugeota nebo tvého Medoura.
Jméno: LUBOSEK16 (30.12.2009)
RE: Že se divím..
Tak to rovnou může miki srovnávat tvého Bavoráka s jeho Peugeotem.Nebo Přibyl svého Mercedese s Vámi dvoouma a víjde to úplně na stejno.
Jméno: ondra (29.12.2009)
Jen pro zajímavost:-)
Ten "traktor" je jeden z modelů Fastrac
a odkaz na ně je tady:

http://www.toko.cz/index.php?ID=11191

A co vím, tak po menší úpravě elektroniky umí jezdit i 90km/h ,jinak 50-70km/h.
Jméno: Pivoj (29.12.2009)
Modernizace
Koukal sem na recenzi nissanu gtr, je to hodně rychlý auto a v japonsku má omezovač na 180km/h a podle gps zjistí jestli je na okruhu a omezovač vypne proč se to nedělá do všech nových aut? S rozdílem že by byla rychlost nižší, silnice není okruh.
Jméno: adámek17 (03.01.2010)
RE: NEUVĚŘITELNÁ BEZPEČNOST
an

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Doporučujeme

Levná alu kola
Alu kola, elektrony, litá kola, hliníková kola.
Povinné ručení
Kalkulačka, povinné ručení porovnání všech pojišťoven v ČR.
Autopůjčovna Praha
KV car - autopůjčovna Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.
Horská a Dětská kola
Vyberte si horské či dětské kolo v e-shopu či Pražské prodejně

Nové fotky

Z diskuze

Hele pánové tahle nehoda je stará skoro jak tento veb sám a skutečně se ukázalo že Š120 je… zobrazit

tak tak ... už to jde ;-) zobrazit

No jo co můžeš čekat od nějakého přiblblého kšiltovkáře ten má to IQ možná nižší… zobrazit

DANCALLe, si fakt obmedzeny, uz Ti to niekto povedal?  zobrazit

Jinak, tohle je ta samá silnice, jako u té nehody níže. A přesně ta rovinka, po které ten… zobrazit

Anketa

Kdo nebo co je podle vás největším nebezpečím v silničním provozu?

26.8 % 26.8 %|11
7.3 % 7.3 %|3
9.8 % 9.8 %|4
0.0 % 0.0 %|0
56.1 % 56.1 %|23
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil | autorská práva a ochrana osobních údajů |