Dopravní nehoda - Nedostatečný rozestup, rychlost, nevěnování se řízení..?

2
Kraj: Vysočina
Obec: D-1 km 160,5 -Praha
Datum nehody: 03.12.2009
Zveřejněno: 08.12.2009
Kategorie: Nepozornost, spánek | Nepřiměřená rychlost

Dne 03.12.2009 po obědě se na D-1 km 160,5 směr Praha stala dopravní nehoda, která zablokovala provoz na dálnici. Řidič Fordu Focus se přihnal k VW Passat, který zrovna předjížděl maďarský kamion v momentě, kdy VW musel přibrzdit. Řidič Fordu nestihl zareagovat, a aby nenarazil do Fordu, strhl to do boku kamionu, odkud se pak odrazil zpět. Škody: Focus na odpis a 2x chrom.poklice návěsu s logem Mercedes-Benz. Teď vážně. Byl to chudák vystrašenej Maďar, co neuměl jinak než Maďarsky a rozhodně se mi nelíbilo (přesto, že Tiráci nejsou svatí), že to na něj chce řidič Fordu svézt, že udělal kličku VW přibrzdil a už to bylo. To není fér jednání. Udělal jsem chybu, přiznám se a ne až trapně po hodině. Ten Maďar by jinak podepsal vše, hlavně aby už byl pryč..Tak bacha na to.

Příspěvek zaslal: Firel

Zdroj: neuveden
 

Nejnovější fotky z nehod: kraj Vysočina

Diskuze ke článku - Nedostatečný rozestup, rychlost, nevěnování se řízení..?

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: Docici (08.12.2009)
...
Mozna to bude znit jako hloupost, ale nesnasim, kdyz nekdo jede v levem a najednou pribrzdi a to jen tak. Nemluvim jen v tomto pripade, protoze ani nevim, proc to udelal, ale je mnoho situaci, kdy clovek vidi, ze pribrzdi jen tak, protoze nekdo za nim jede rychleji...proste ne. Me to jednou udelala baba ve 150km/h jen proto, aby pustila nejake auto.Proste NE NE a NE
Jméno: Iceman (08.12.2009)
Laguna
Ak, Firell a teda co ta laguna? Vyzera byt netknuta. Suvisi s touto nehodou?
Jméno: skipp (08.12.2009)
RE: Laguna
Firel: Ten prislusnik v baretu u stribrne Octavie jsi Ty? :)
Jméno: skipp (08.12.2009)
RE: Laguna
A co tam dela to rozpuleny auto? :O
Jméno: wrf (08.12.2009)
RE: Laguna
Laguna evidentne nesouvisi, ta se chysta za mesic do AAA jako nebourana v top stavu ;)
Jméno: Iceman (08.12.2009)
RE: Laguna
Prvni majitel, jeste voni novotou.
Jméno: miki007 (08.12.2009)
RE: Laguna
Ale ta Laguna je zajímavě rospulená.
Jméno: Docici (08.12.2009)
RE: Laguna
ta laguna je do AAA :-d
Jméno: miki007 (08.12.2009)
RE: Laguna
jj.Takže toje výstavní auto,pokud jsem to dobře pochopil.Tak tojo.
Jméno: Petislav (08.12.2009)
RE: Laguna
A co třeba kamión v pravým 128km/h, já v levým ( neměl bych to říkat ) 150km/h, v předu o dva kamiony se mi tam nacpe dodávka, hodím nohu z plynu a než mrknu, tak je za mnou hovado v 230km/h a kompenzuje si malý pé...o tím, že se začne předvádět, lepí se mi na nárazník, bliká a pod., v tom případě přibrzdím na 130km/h a pokud za ním není kolona, tak se sunu vedle kamionu třeba 10km, aby vychladl hňup. Nesnášim blby, kteří vidějí, že předjíždím, mám na to, ale z důvodu překážky předemnou a vedle v pravém pruhu se nemůžu uklidit, tak se můžou po..at. Když jedu v levým a vidím, že se blíží někdo rychlejší, tak uhybám do pravýho, pokud můžu hned. Někdy to ale hned nejde.
A s tím bržděním, je škoda, že mám vždycky na spěch, šéf mě prohání, tak nemám čas čekat na nehodovku, protože potřebuju nový zadek na služebním a tím, že mi ho někdo ustřelí, tak si k němu pomůžu a odnese to ten co mi ho ustřelil.
Jméno: trucktomba (20.12.2009)
RE: Laguna
Kolego promiň, ale kdepak jsi viděl kamion v pravém pruhu a že jel 128km/h. Leda tak s kopce: Tak za prvé kamiony mají omezovač rychlosti na max.90km/h a ukaž mi šoféra který jede s kaminem skoro 130km/h tak jak píšeš takovej nesmysl.!! a za další každé vozidlo nad 3.5t má záznamovej přístroj tachograf buď na kolečka nebo digitalní kartu kde se ukládá rychlost. kterou policie a celnici nám mohou kontrolovat 28dní na spět. Tak nepiš nesmyslné rychlosti kamionu. Děkujni Ti
Jméno: Firel99 (08.12.2009)
Vysvětlení
Laguna s celou nehodou vůbec nesouvisí,jak sem podotkl v předchozí nehodě,pouze jde o zajímavost, jaká auta se vozí do Rumunska.Já na fotkách rozhodně nejsou.To jsou náhodní policajti co zrovna jeli okolo když se to stalo a byli tak hodni,že usměrňovali dopravu okolo kamionu,než sme přijeli my.
Co se týká brždění v levém pruhu:Není to příjemný,ale pokud se nebudete neustále na sebe na té dálnici lepit jak buzíci tak nemůže vzniknout nehoda.Kolikrát jedou v pravým pruhu jen dvě auta a to daleko do sebe a levej je namačkanej 230auty na sobě,protože nikomu se do pravýho nechce a každej si myslí že právě ten před nimi ho zdržuje a už nevidí že na začátku kolony jede třeba dodávka.A tak se lepí a lepí.Já osobně když je potřeba tak pouštím z pravého do levého.Když je nepusíte,vykašlou se na to jezdit v pravém a budou jezdit pomalu v levém a už se nezařadí d opruhu ze kterého se pak nedá vyjet,protože je nikdo nepustí.
Co se týká nehody. před Passatem jelo ještě několik aut,takže brzdil asi proto.Ono je to nečekané když se někdo k poslednímu v levým přižené,zabrzdí na poslední chvíli a nalepí se,vykoukne do jeho levého zrcátka aby byl odobře vidět že spěchá a pak to třebas korunuje levým blinkrem nebo dálkovými světly.Přesto že ten poslední v koloně nemá kam uhnout,jak zrychlit..pouze je ve frontě.Pak pravý pruh jede rychleji než levý..Paradoxní,ale běžné..
Jméno: skipp (08.12.2009)
RE: Vysvětlení
Na vyblikani dalkovyma svetlama kdekoli, odpovidam rozsvicenim mlhovky, Jelikoz Favo ji ma celkem vysoko, tak at si uzije...
Jméno: Docici (08.12.2009)
RE: Vysvětlení
za mokra určitě, za sucha to nepůsobí nepříjemně...
Jméno: ondra (08.12.2009)
RE: Vysvětlení
Zadní mlhovka u fanána zas není nic tak strašnýho:-) Ovšem, jestli pojedeš v levém pruhu na 70ce rychlostí 45km/h souběžne s náklaďákem a před tebou nikdo nebude, tak tě vyblikám dálkovejma taky:-) Protože jsi pro ostatní jen překážka. A nemyslím si, že když ti budu viset 20cm za zadkem, že si troufneš třeba zabrzdit, protože je jasný, že se zastavím o tebe. Někde jsem četl, že jsou češi mistři ve vytváření kolon a něco na tom asi bude, hlavně kvůli takovým co prostě neuhnou ani kdyby se jim ta kraksna měla rozsypat a dělají vše proto, aby byli všude první, i když na to prostě jejich auto nemá a očividně překáží. Tím, že na blikání zezadu rozsvítíš dotyčnému mlhovku,jako na oplátku, ho utvrdíš akorát v tom,že mu to děláš naschvál a ještě víc ho nase*eš - a bude li to nějakej blb, tak tě akorát v záchvatu vzteku a neovládnutí-se z tý silnice sestřelí. Stojí ti to za to?
Jméno: skipp (08.12.2009)
RE: Vysvětlení
Coz tady nejde o to, ze bych si netroufl zabrzdit, to si klidne troufnu, ale ja nevidim duvod proc by se mi nejaky k*ten mel lepit na zadek. Nemam rad s prominutim hovada ktery mi jedou ve 100km/h cca 30cm za znackou. Kdyz v levem pruhu jede vic aut, ja jsem v prave a za mnou jede nejaky vul ktery si zrejme delkovy deficit dohani silnym motorem, tak se mi proste nalepi na SPZ, vyhodi levej blink a muze se pos*at ze nemuze predjizdet.

Jinak cesi jsou mistri na vsechno. Pravidlo ZIPu tady nema vubec cenu rikat, protoze to nikdo nezna. Ohleduplnost na silnicich taky nikoho nezajima a kdyz uz ma nekdo defekt, popripade nehodu, tak prece nebudem zastavovat, vzdyt nas se to netyka. Tohle je opravdu ryze ceskej pristup.
Jméno: ondra (08.12.2009)
RE: Vysvětlení
Píšeš, že reaguješ "kdekoliv" a to není zrovna ten nejlepší přístup:-) Proto jsem psal třeba nejčastější způsob zdržování ostatních řidičů jedním pitomcem u nás v H.K. - hlavně na oruhu. A víš, které auto je v koloně vždy na prvním místě?
Jméno: skipp (08.12.2009)
RE: Vysvětlení
Avie? :)
Jméno: ondra (08.12.2009)
RE: Vysvětlení
To možná taky, ale tenhle je o Š1203...
Jméno: petanek (13.12.2009)
RE: Vysvětlení
tak tak. já taky nesnáším magory co se mi lepí na zadek.nejdřív mu lehce naznačím brzdovými světly a když vůbec nereaguje nebo mě začne vyblikávat tak mu to jednoduše zašlápnu. už se o mě jeden blb takhle o mě rozbil. mám off road s tažným takže prakticky žádné škody ale borec se mohl pos..at. "vběhl mi tam zajíc" to mi nikdo nedokáže a jeho blbost že nedodržel bezpečnou vzdálenost.
Jméno: miki007 (08.12.2009)
RE: Vysvětlení
Firell:Jeto docela zajímavá dedukce ale kolikrát semě stalo,hlavně v Praze že jsem jel v pravém pruhu a když jsem potřeboval do levého,abych mohl odbočit,tak ani jeden semě neuráčil pustit.Takže jsem musel jec dal díky volům který nejsou schopní ani pouštět.A další odbočka byla po více jak 5. skoro 8Km.Takže já od té doby zásadně pokud možno nejezdím v levém pruhu.
Jméno: miki007 (08.12.2009)
RE: Vysvětlení
Jo a třeba je nejhorši když všichni jedou vtom pravém pruhu a ted jede sanitka a ani nikdo znich je néni schopný pustit.Oni bysy laskavě mohly uvědomit že příště ta sanitka může jec proně,jenomže díky nějakém de*bilům chterý ji nepustěj může bejt už pozdě.
Jméno: agent007 (09.12.2009)
RE: Vysvětlení
jj.To máš miki pravdu že jeto někdy strašný.
Jméno: miki007 (08.12.2009)
Oprava
Pardon nějak jsem si spletl strany.
MÍSTO PRAVÝHO LEVÝ
MÍSTO LEVÝHO PRAVÝ
Takže se všem omlouvám dřív než by se zase spustila skoro na týden diskůze otom že jsem si popletl strany.I když nevím jestly to pomůže.
Jméno: agent007 (09.12.2009)
RE: Oprava
miki007:ti jsi popleta.
No dobrý.
Jméno: Firel99 (09.12.2009)
RE: Oprava
Nechci nic říkat,ale z levého do pravého pruhu se dostaneš vždy,protože kamioňák tě většinou pustí,jenže právě je problém jet do levého z pravého,navíc přeci nezajedu do pravého aby mně všichni co jedou frontu v levým předjeli a já byl poslední a pak se mi tma nacpal ještě navíc kamion.takle uvažujou všichni až na ty co mají pomalý auta,nebo jsou kliďasi,nebo blázní do spotřeby a Co2 a tky to pak tak vypadá.V levým kamion,,Favorit,Avia s rozestupy tak velkými že by se tam kamion vešel a v levým namačkanejch 15aut n SPZce(Audiny,Octavia Combi,Passat,Superb,X5,X6apod..) a čím víc vzadu tím víc sou vystrčený ke střeďáku aby bylo ve zpětném zracátku vidět že spěchají ať je pustí.Ti nerovznější kličkují ze střeďáku na hranici s pravým pruhem a blikají bay to bylo fakt vidět..Přiznávám taky sem vyblikával,ale vždy jen když jede v levém stovkou např.stará Astra(pravý je většinou nepoužitelný..)a široko daleko žádné auto,tak to probliknu abych nemusel pak dopředu už brzdit.Ale jinak vždy vklidu čekám až dopředjíždí,pokud to tedy není stálice levého pruhu ať už v pravém něco jede nebo ne,nelepím se a koukám jedno až dvě auta před něj.Mimochodem dodávkaři typu Transit,Traspik,LT,Iveco apod.by se měli hodně sklidnit,protože to že ty auta dnes jedou i rychle neznamená že i rychle brzdí a nejsou víc nebezpečná než osobní.miluju když se na mně nalepí Sprinter..No a Felda mám mlhovky ještě lepíš než Fávo..
Jméno: ondra (10.12.2009)
RE: Oprava
Firel99 : Tak v tom s tebou naprosto souhlasím. A teď si vem třeba to, že (ve městě) musím "nějak" vyjet ze zastávky a jelikož je po pár metrech křižovatka a na ní musím doleva, tak se zase musím "nějak" dostat do levého pruhu, abych mohl zatočit. No, někdy musím podat až nadlidský výkon:-) ,abych si je všechny pohlídal. Samozřejmě všichni do jednoho strašně spěchají a ten blbec s autobusem,co musí dodržovat alespoň trochu j.ř. se jim akorát plete a zdržuje:-) A nechtejí pochopit, že tam jet prostě musím a že to nemohu objet jinudy. Kolikrát musím i v pravým zastavit a čekat, nežli se někdo uráčí. Takže ač nechtíc blokuji zase ty chudáky v pravém pruhu za mnou. Co se týká osobáku, tak tam většinou vím kam jedu, nemusím do zastávek a tímpádem volím jízdní pruhy podle toho, kam na další křižovatce pojedu a je mi jedno ,jestli pojedu xx km za kamionem, protože ve finále to po městě stejně nesmyslným kličkováním nenajedu. A na dálnici zase naopak nesnáším to, když se blížím k autu přede mnou, jedu o něco málo rychleji (jezdím dle tacho 140-150) ,dávám blinkr, přejedu do levého a v tu chvíli si ten dotyčný vzpomene a bez varování mi vjede do cesty a začne předjíždět pitomce před ním, kterej neví, že může jet i rychleji,než 110km. Takže musím na brzdy, tímpádem se vypne tempomat a milostivě čekám, nežli trouba s renaultem19 předjede jinýho troubu ve fiestě. A když na něj zablikám,aby teda jel, když mi vjel teda do cesty, tak se ještě cítí strašně dotčeně. Tak tohle mě na dálnici nejvíc se*e. Luxusní spotřeba je v hajz*u a mě to akorát stojí peníze navíc, kvůli pitomci, kterej neví, že má zpětné zrcátko a že by ho mohl sem tam používat.
Jméno: Petislav (10.12.2009)
RE: Oprava
Máš pravdu Ondro, přímo v Hradci jsem pustil autobus ze zastávky a dva - tři pitomci v zádu se mohli po..at, troubili, blikali a chvílema sem měl pocit, že je vezu v kufru jak se mačkali. A na dálnici? Máš pravdu s tím vjížděním natěsno a nejlepší jsou inteligenti co nejen, že nevědí naco je tam ten nesmysl na dveřích kterýmu se říká zrcátko, ale navíc ani v autoškole je neseznámili s tou páčkou pod volantem aby alespoň dali blinkr.
Jo a ve městech má přece autobus při výjezdu ze zastávky přednost né?
Jméno: LUBOSEK16 (10.12.2009)
RE: Oprava
Jo autobus má vždy když vyjíždí ze zastávky přednost ale některý to vůbec nerespektují.
Jméno: ondra (11.12.2009)
RE: Oprava
Právěže to přímo přednost není. Je to tak, že vozidlu hromadné dopravy osob musí ostatní účastníci sil. prov. *umožnit* vyjetí ze zastávky zpomalením, popřípadě zastavením vozu. A řidič vozidla hr. dopr. osob nesmí při vyjíždění ohrozit ostatní účastníky sil. provozu a blabla.... . Takže stejně, pokud nechci riskovat to, že do mě nějakej mamlas vrazí, tak mi nezbude nic jinýho, nežli prostě a jenom čekat na to, až nic nepojede a vyjet. Tohle můžu udělat jenom párkrát , protože pak můžu rovnou zahodit celou turnusenku s jízdní dobou a jezdit dokolečka dokola, protože nebudu stíhat. A v dnešním provozu mi kolikrát nezbývá nic jinýho, nežli se drze z tý zastávky tlačit ven a někoho prostě "ustřihnout" ,protože jinak to nejde. Když pak dojde ke kolizi, tak se to v praxi řeší tak, že pokud mi vrazí auto do boku od prostředka vozu směrem dozadu, tak mě neumožnil vyjet - tímpádem viník on. Ale pokud to je od poloviny dopředu, tak to odprdnu já, protože jsem ho ohrozil a tato varianta většinou převládá, protože nežli tu 12(18)m dlouhou krabici rozjedu, tak mám to auto úplně jinde než před pár vteřinami. Prostě 200km po městě za šichtu dá opravdu někdy dost zabrat:-) a hlavně teď před vánocemi to stojí fakt za to.
Jméno: David Přibyl (12.12.2009)
RE: Oprava
ondra:Já to taky znám.Jezdím autobusem a někdy jeto opravdů záhůl.Toti teda řeknu.Fakt hrůza.
Jméno: adámek17 (26.12.2009)
RE: Oprava
jj.Autobusy a kamioni jsou otřes řídit.
Jméno: LUBOSEK16 (26.12.2009)
RE: Oprava
Už jsto někdy řídil?

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Doporučujeme

Levná alu kola
Alu kola, elektrony, litá kola, hliníková kola.
Povinné ručení
Kalkulačka, povinné ručení porovnání všech pojišťoven v ČR.
Autopůjčovna Praha
KV car - autopůjčovna Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.
Horská a Dětská kola
Vyberte si horské či dětské kolo v e-shopu či Pražské prodejně

Nové fotky

Z diskuze

http://www.bezpecne-na-silnicich.cz/pravidla/bodovy-system-vyse-pokut/cesko/ zobrazit

jeste ze tam nejel znejakym autem to by asi neuskocil  zobrazit

Ten z kamionu musel mít skalpovanou hlavu od těch horních nájezdů na návěsu stejně tak, jako… zobrazit

A co ta tráva až na silnici? zobrazit

je to vždycky zvlastni ale řidic ma vždy vedci sanci na preziti  zobrazit

Anketa

Kdo nebo co je podle vás největším nebezpečím v silničním provozu?

26.8 % 26.8 %|11
7.3 % 7.3 %|3
9.8 % 9.8 %|4
0.0 % 0.0 %|0
56.1 % 56.1 %|23
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil | autorská práva a ochrana osobních údajů |