Dopravní nehoda - Nehoda na novém úseků D1

3
Kraj: Moravskoslezký
Obec: D1-343 km směr:Ostrava
Datum nehody: 25.11.2009
Zveřejněno: 27.11.2009
Kategorie: Nepozornost, spánek

25.11.2009 došlo na nově otevřeném úseků dalnice D1 k smrtelné nehodě. Polský řidič nákladního vozu jel po novém úseku. K nehodě došlo ve směru na Ostravu mezi obcemi Hladký Životice a Bravantice. Řidič kamionu náhle odbočil do odstavného pruhu a naboural do stojícího Favoritu. Ve Favoritu seděli tři lidé (řidič a dva spolujezdci). Dva lidé vyvázli s těžkým zraněním a jeden utrpěl smrtelná zranění neslučitelná se životem. Pokud byste věděli více o nehodě napište.

Příspěvek zaslal: Lukáš Oulický

 

Nejnovější fotky z nehod: kraj Moravskoslezký

Diskuze ke článku - Nehoda na novém úseků D1

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: jakopako1 (27.11.2009)
Proč?
Proč sakra zůstali v autě? Pokud z jakéhokoliv důvodu zastavím na dálnici okamžitě vylezu z auta za svodidla. Řidič náklaďáku usnul? A nebo se pro něco sehnul?
Jméno: Iceman (27.11.2009)
RE: Proč?
99:1 ze zaspal. Komiony nemam rad, pristupuju k tomu hrozne nezodpovedne a benevolentne.
Jméno: M.Krejčíř (27.11.2009)
RE:Odkaz
Více na:tn.nova.cz/zpravy/cernakronika/nova-dalnice-d1-nehoda-avie-a-favoritu-tesne-po-otevreni.html
Jméno: Firel99 (27.11.2009)
Kamioňáci
Tři lidé zůstali sedět ve vozidle,čtvrtý doléval benzín do nádrže,ten náklaďák byl Mercedes-Benz Atego či jak se tam řada jmenuje,no prostě kalsická 7,5tuna..Je to náhoda a někdy bývají šťastné jindy tragické.Ten Polák si to bude pamatovat do smrti a ti co přežili určitě také.Lidé v autech na dálnici zůstávají,protože se bojí přeběhnout dálnici přes 2pruhy do odstaváku,nebo se vůbec bojí výlezt,protože by je mohlo něco smést,nebo je jim prostě zima,je tam tma a mlha..
Co se týká kamioňáků,přiznám se nemám je rád,ale nemají lehký život a naučil sem se na ně dívat trošku jejich očima,navíc nelze paušalizovat,protože ti hodný o těch se v novinách nepíše..A co jim kolikrát vyvádějí osobáci to je taky mazec.Takže stav utkání kamioňáci vs. osobáci 1:1 nemají si vůbec co vyčítat.MMCH samostatnou skupinou jsou autobusáři co mají všechno na háku,protože je nikdo nestaví a nikdo do nich nevidí..
Jméno: ondra (28.11.2009)
RE: Kamioňáci
Ano, jen jsem čekal, kdy někdo zmíní autobusáky:-)) Takže jedna ze dneška jo? Stojím na vedlejší, kouknu do prava, pak do leva ... nic. Rozjíždím se, už jsem skoro na hlavní a najednou se z pravé strany ze zatáčky vyvalí borec v Mondeu a začně na mě strááášně troubit a blikat. No nevím co čekal, jestli vzletím a uhnu se mu, nebo co? Letěl tak minimálně kilo a měl co dělat, aby to ubrzdil. Kdyby jel totiž tak jak má ve městě jet, tak by za 1. nemusel tolik brzdit a nebo za 2. bych měl šanci ho zaregistrovat a nevjel bych mu do cesty. No, samozřejmě, jakmile mohl ,tak mě přes 2 plné přejel a řádně vybrzdil, což jsem taknějak už čekal:-) No a na křižovatce na mě ještě něco "neslušného" hulákal z otevřených dveří.No a aby toho ještě nebylo málo, tak nelenil, objel pár bloků, aby jel proti mě a jak mě potkal, tak mi ještě hodil pár barevných kuliček na Paint Ball do předního okna. Tímto zdravím frajera v tmavě zeleném Fordu Mondeo kombi ,spz 2H9 9885 (nebo 2H8 8995) nějak tak ta spz byla. A jelikož si to auto budu ještě dlouho pamatovat a toho blbečka taky, tak věřte, že pomsta bude sladká:-), jakmile na něj někde narazím, protože mě fakt a bez pardonu nasr*al. Takže si ty nadávky na kamioňáky,autobusáky, nebo třeba i pekaře laskavě nechte, protože většinou je původ všeho stejně v řidičích os. aut.
Jméno: ondra (28.11.2009)
RE: Kamioňáci
přes 2 plné předjel (ne přejel) ...
Jméno: zbures2 (28.11.2009)
RE: Kamioňáci
jj, agresivních řidičů stále přibývá a bohužel bude hůř, neboť dle nejvyšších představitelů PČR se nic proti nim dělat nebude, prý budou kontrolovat jen slušné, zda-li mají např. zapnuté pásy... No prostě pořád stejná písnička, čím větší jsi gauner, tím máš všude zelenou. Takže skutečně zbývá poslední řešení - vzít danou věc do vlastních rukou a domobrana!!!! Nechť je nám aspoň nebe spřízněno k dané sebeobraně....
Jméno: miki007 (02.01.2010)
RE: Kamioňáci
zbures:Jo ale ted od Nového roku010.,je uzákoněno že každého řidiče když chytnou,tak dostane dýcnout,to dříve tak nebylo(nebylo před 2.dny).
Jméno: lukasek0108 (02.12.2009)
RE: Kamioňáci
Firel:Hele proč by měly přebíhat vozovku,když ten favorit stál v odstavněm pruhu?
Jméno: Hawanjak (27.11.2009)
:-)
Hele vy s tema osobakama vyvadite takove lumpárny a ohrozujete dene mnohem vice lidi nez my..kdyz se stane nehoda kamionu vetsinou za to muzou osobaci co od mista ujedou protoze jsou rychlejsi ze jo ..ale dyt je to jedno ..porad je to to same dokola co si budem vykladat..takze jezdete opatrne respektujte ostatni a bude svaty klid ...nazdar
Jméno: skipp (28.11.2009)
RE: :-)
Vsichni poukazujete na kamionaky, na osobaky, motorkare, blbce a kdesi cosi. Za prve je to vsechno jen o lidech a ne o tom, v jaky plechovce toci volantem, jestli ve velky nebo maly, na dvou kolech atd...

Kdyz potkam kamionaka kterej si nadjede pekne poctive ve dne zatacku a skoro me sestreli zadkem navesu, tak si reknu ze je to cur**, stejne tak si to reknu o osobaku, autobusu, motorce atd.

Tim ze ma clovek RP - C+E se z nej automaticky nestava netolerantni hovado bez mozku a uplne stejne to funguje u vsech ostatnich skupin :)

A jelikoz vetsi z vas vsech urcite chodi do prace, tak si to muzete jit zkusit delat misto nich ne? Kdyz vas neco stve, tak nejlepsi zpusob je jit a zmenit to k lepsimu.

A jeste pro kamionaky apod. milionama kilometru bych se moc neohanel, to neni zadna vypovydajici hodnota, maximalne o tom, ze si jezdil hodne do zahranici :)
Jméno: skipp (28.11.2009)
RE: :-)
jeste - vetsina a vypovidajici*
Jméno: Iceman (01.12.2009)
RE: :-)
ale nemam za prdelou 40 ton.
Jméno: M.Krejčíř (15.12.2009)
RE: :-)
Hele Havnak i kamioni ujíždí.V pátek jsem vyšertřoval bouračku dvou kamionů a jednoho autobusů.A jeden ten kamionák ujel.
Jméno: Firel99 (28.11.2009)
Žluťásci
Jak sem říkal nedá se paušalizovat nikoho.
1.pravidlo-ty co cítí rádoby velký prachy jako řidiči kamionů si musí uvědomit že už nejedou ve své Felicii ale přesedly do něčeho většího,těžšího,nebezpečnějšího a stí mtaky musí počítat a dle toho jezdit,a ne že když dojedu na rovince Favorita s vlekem co jede 80km/h tak ho začnu předjíždět přes kilo dojíždím důchodce v Astře..že zatáčku neprojedu tak jak s osobákem,že se hůř brzdí a v zimě si vybírat ty správné kopce/nekopce a spoustu dalších věcí.Prostě myslete jinak je spouta kamioňáků co jezdí parádně tak proč ne ti mladí?
2.řidiči osobáků mehi něž se počítám,musí být ohleduplnější k těm velkým, a ne že mu udělám v dvoupruhu myšku jen abych ho předjel a netáhl se zaním a následně to zadupnu na červené čímž se řidič kamionu pěkně zpotí,nebo se předjíždět an úzké silnici,nebo mu uhnu když vím že při odbočování mu bude přední roh nebo zadní roh vybočovat chápete???Trochu tolerance
3.motorkáři:o těch nemá cenu hovořit o těch byl ořečeno vše a jsou sulšní a tupci.
Autobusáky také nejde paušalizovat,ale například ti co se jmenujou po studentech a mají žluté busy tak ty mám na mysli.Jet hodně přes kilo na D1 není problém,poslat to do levého pruhu s jedním bliknutím blinkru ve chvíli kdy vedle už skoro jede auto to je normálka,naštestí se aspoň poutají,dost az to dostávali po pérkách od orgánu.Nebo s prominutím Ukrajinci co jezdí pro CZ firmu,ty se taky s ničím moc nepářou v autobuse..MMCH ke kamionům,věčně vidím kamion co předjíždí druhý protože už je rozjetý a je mu líto čekat těch 200m na stoupací pruh kam se ten pomalejší zařadí,takle první osobák musí brzdit druhý taky a třetí je sejme oba..
Jméno: Firel99 (28.11.2009)
Příběhy
K věci 1.příběh je o X5 ajkste ji tu zmiňovali a druhý o řidičích z povolání..Oba se stali včera.
1.příběh:Sousedka jela se synem z návštěvy příbuzných ve Felicii,když v zátačce potakli slečnu z Prahy jak v novém BMW X5 předjíždí kamion,syn uhýbal co to šlo,ael bylo to prý tak rychlé,že se stejně srazili.Naštestí přesah aut v sobě byl tak 10-15cm,tkaže se nikomu nic nestalo až na řezné rány a pohmožděniny.Kamioňák gentleman se na nehodu vysral a ujel..Proč asi?Mladá pražanda,chtěla ujet že strašně pospíchá zpět do prahy a nemá čas tady řešit s policíí nehodu,kvůli starý Feldě,jenže měla úpíchlí kolo a neuměla si to opravit tak tam musela setrvat do příjezdu servisu,tím pádem už dorazila i PČR.Zaráží měn chování daného kamioňáka,který se vypařil jak smrad a nepomohl,jen aby z toho nebyl průser a víc hcování té nány,která se vůbec nezajímala jestli jim nic není a tak..To sou ty ženský co roztáhnou nohy a mají řidičák i auto,ale pak i tak jezdí,protože jim se prostě nemůže nic stát,mají bezpečné vysoké auto..Bohužel i sebevědomí..
2příběh včera na začátku Třebíče odbočovala stará Astra na benzínku,za ní řidič 7,5t Iveca s květinami nezareagoval včas a v plné rychlosti (tam se 50 nejezdí)do Astry naboural,čímž ji vystřelil do protisměru kde se Astra čelně střetla s Octavii Combi II.Zranění jen lehká,ale provoz se tam zastavil a zkolaboval.Zaráží měn jedno.Kurňa když mám velký auto tak se určitě nebudu lepit na nějaké malé ke všemu staré auto,protože ho tím ohrozím víc než osobák.Taky to tak dopadlo že..
Kdepak dnes jakmile jedeš pomalu nebo potřebuješ odbočit máš vysokou šanci že tě někdo sejme..
Jméno: DANCALL (28.11.2009)
RE: Příběhy
Vidíš vidíš to je přesně to očem tady pořát mlivím: tet si představ že by byl přesah 50% tak to už by ta nehoda skončila nejspíš tragicky,jo kdyby ta Pražačka měla F126 tak by tolik nepospíchala a i kdyby byl přesah 100% tak by ta nehoda dopadla lépe jestli by kní vůbec došlo a to je ta bezpečnost Fiatu 126. Jinak se potvrdilo že ženská za volant nepatří!!!
Jméno: skipp (28.11.2009)
RE: Příběhy
Kdyby byli v pr**** ryby, tak nemusi byt rybniky... A kdyby mela F126 tak urcite nepredjizdi kamion a kdyby se dodneska valcilo klackama a kamenim tak je to taky lepsi a kdyby tohle a kdyby tamto. Uvedom si konecne ze doby socialismu uz jsou davno pryc a vse se hybe smerem kupredu. Minulosti se nezije, zije se budoucnosti, pokud chces zit minulosti tak si bez prohlizet stare svazacke fotky a svoje nazory ktere jsou uplne pritrouble, kdyz to reknu slusne, si nech pro nekoho kdo Ti je bude zrat..
Jméno: skipp (28.11.2009)
RE: Příběhy
a jeste nevim jestli je sem zakazano vkladani odkazu, ale tady je crash test fiatu 126
http://www.youtube.com/watch?v=D31cLv8Mht4

Takze mas-li rozum volskej, kup si fiat polsker Ty nas rudy valecniku.
Jméno: Firel99 (28.11.2009)
RE: Příběhy
tak teď sem se opravdu zasmál teda.To se ti povedlo.Prostě mazec fakt mně to pobavilo.Jinak každej máte pravdu.Kdyby měla Fiata,tak ne že nebude pospíchat a předjíždět(ani na rovince),ale ona radši pojede autobusem no a druhá strana věci je že by ta felda Fiátka zdemolovala,na kovovou krabičku od doutníků..
Jméno: DANCALL (28.11.2009)
RE: Příběhy
A co jako? kdyby v něm seděl viník.
Jméno: DANCALL (28.11.2009)
RE: Příběhy
Aha takže je to v pořádku?
Jméno: SDR (29.11.2009)
N/A
Mám pocit že třeba v německu jsou pokuty za to že dojde palivo na dálnici... Z nějakého důvodu docela pochybuji že byl henlajn osvětlen, u takového vozu je strach z nenastartování docela na místě
Jméno: lukasek0108 (30.11.2009)
ADMINE SMAŽ KREJČÍŘŮV PŘÍSPĚVEK:
Hele krejčířy,tak se nediv žetě někdo uráží že jsi lhář.Vždit ti jsi psal že jsou kamionáci vypatlaný tupci,tak se nediv.Chtěl bych poprosit admina o zmzání Krejčířovýho příspěvku.Tohle si myslím žeto jsou dost silná slova.
Jméno: M.Krejčíř (30.11.2009)
RE: ADMINE SMAŽ KREJČÍŘŮV PŘÍSPĚVEK:
Ano ale to jsem myslel všeobecně né konkrétně naněj.Vždit já ani nevým co dělá za práci.
Jméno: lukasek0108 (30.11.2009)
RE: ADMINE SMAŽ KREJČÍŘŮV PŘÍSPĚVEK:
jj.Ale tak si někdy čti příspěvky.Pokud jsem to já pochopil tak dělá řidiče kamionů.Ale ty asi nic nechápeš.Vid.Tak jako stím vtipem.
Jméno: M.Krejčíř (30.11.2009)
Příspěvek smazán administrátorem
Příspěvek smazán administrátorem
Jméno: David Přibyl (30.11.2009)
RE:Admine udělej něco!
Admine prosimtě můžeš jym vysvětlit že jsou v diskůzi o nehodách a né někde na hřišti.Jeto hrůza děs.Krejčíře někdo dnes naštval v práci tak sito musí někde vilít tu jeho zlost.
Jméno: M.Krejčíř (30.11.2009)
Příspěvek smazán administrátorem
Příspěvek smazán administrátorem
Jméno: David Přibyl (30.11.2009)
Příspěvek smazán administrátorem
Příspěvek smazán administrátorem
Jméno: SDR (30.11.2009)
RE: Příspěvek smazán administrátorem
Nechce se mi hledat kam to mám psát, čárka odděluje věty, takže jet 10km/h a překračovat rychlost spolu nesouvisí... Nekecej zase že píšeš do spisů správně, špatné i/y a skloňování není zaviněno rychlostí. Každý se občas splete ale po tobě a tom druhém expertovi se to i docela blbě čte. A závěr toho smazaného příspěvku... takhle se mnou poldík nemluvil ani když jsem se snažil projít skrz dveře které mi blokoval :)
Jméno: SDR (30.11.2009)
Příspěvek smazán administrátorem
Příspěvek smazán administrátorem
Jméno: David Přibyl (30.11.2009)
RE: Příspěvek smazán administrátorem
Krejčíř je prostě mago´´r a tím hold už nic nezměníme.Ale myslím si že kdybi se takhle choval i při kontrole tak by bil už dávno bez práce.
Jméno: miki007 (01.12.2009)
RE: Příspěvek smazán administrátorem
SDR:Já naprosto stebou souhlasím,tohle se opravdu nedá číst.Toje jedna hrubka za druhou.Ono se stane žese člověk překlepne ale ti dva jich maj docela dost.Co slovo to překlep.Já bych se ani nedivil kdybi byl Přibyl a Krejčíř jedna ata samá osoba.Je zajímavý že nejvíce chyb tady dělaj oni dva.
Jméno: miki007 (01.12.2009)
RE: Příspěvek smazán administrátorem
Pardon dokonce i tři.Koukám že mezi Přibyla a Krejčíře patří také lukasek0108.
Jméno: lukasek0108 (02.12.2009)
RE: Příspěvek smazán administrátorem
miki007:Mě dotoho neplet já už staditím nechci nic mít.PÍŠŮ TO UŽ NAPOSLEDY,MĚ TO UŽ NEBAVÍ ŘEŠIT PRAVOPIS,TÍMTO CHCI ŘÍCT A SLUŠNĚ DEJTE STÍM UŽ POKOJ!!!!!!DÍKY
Jméno: SDR (02.12.2009)
RE: Příspěvek smazán administrátorem
Koukni se na mě, na střední jsem měl z ČJ 4. Pár lidí mě buzerovalo za pravopis a jak píšu těď :) myslím že to není nejhorší...
Jméno: miki007 (02.12.2009)
RE: Příspěvek smazán administrátorem
Přesně.Jenom oni si asi nedaj říct,vždyt tose opravdu vážně nedá číst.A Krejčíř jako policajt by měl psát bez chyb.Mě vysvětlete jak polda může bejt tak vůlgární a ještě ktomu neumí ani psát.
Jméno: M.Krejčíř (30.11.2009)
Příspěvek smazán administrátorem
Příspěvek smazán administrátorem
Jméno: lukasek0108 (30.11.2009)
RE:Krejčíři už dost!
Hele krejčířy toby snad přestalo.Jedinej kdo tady uráží seš tri.Jsou to opravdu dost silná slova,nemyslíš?Jestli se takhle chováš i u poloicie tak potěž kostě a nebo takhle i v rodině.V tom případě tvoje žena s dětma.Tebe bych opravdu nechrěl mýt doma.
Jméno: lukasek0108 (30.11.2009)
RE:Krejčíři už dost!
Pardon zapoměl jsem napsat chudák:takže chudák tvoje žena s dětma.Tebe bych fakt nechtěl mýt doma.
Jméno: jakopako1 (30.11.2009)
RE:Krejčíři už dost!
Vy věříte tomu, že je od policie? Já ne. Vždyť tady můžu napsat že mám na zahradě raketoplán a dokažte že to není pravda. :-)
Jméno: agent007 (01.12.2009)
RE:Krejčíři už dost!
také tomu nevěřím že je Krejčíř policistou,já jim sem ale takhle jak se chová on to bych si nedovolil psát ani jsem do diskůze.
Jméno: miki007 (01.12.2009)
RE:Krejčíři už dost!
Také tomu nevěřím.Vždyt jsi člověk může vymislet žeje třeba multimilionář,prezident,poslanec atd.atd..Nehledě ktomu policajt byse určitě takhle nevyjadřoval ani jsem do diskůze.
Jméno: SDR (02.12.2009)
RE:Krejčíři už dost!
Hele ty policajte a prezidente, teď jste se oba tady na diskůzi projevili oba jako on :)
Jméno: LUBOSEK16 (04.12.2009)
RE:Krejčíři už dost!
miki007:A co máš ty za profesy.
Jméno: jakopako1 (30.11.2009)
Nadávky
Je to tu čímdál horší. Copak se tady může beztrestně sprostě nadávat a urážet? Dancall, Krejčíř atd. Tady sprostě nadávaj například na kamioňáky a když pak někdo nadává jim, tak volaj admina. Copak tohle je nějaká kultura? Proč se to tady toleruje? Proč se může o někom napsat že je tupé deprimované hovado? Mě to přijde jako nechutné a ubohé.
Jméno: David Přibyl (30.11.2009)
RE: Nadávky
jakopako1:Hele kdybich ho neznal tak taky tomu bych nevěřil ale Krejčíř byl můj soused a opravdu je policajt.Jenom mě mrzý jaký tupci jako je Krejčíř můžou dělat u policie,to fakt nikdy nepochopím.To radši at tam daj obyčejný lidi a možná žeto bude lepší.Samozřejmě nechci všechny policajti házet do jednoho pytle ale co tady píše Krejčíř to už opravdu nerozdejchávám.Krejčíř byse zato jeho vůlgární chování měl stydět.A toje otcem třech dětí.Jsem zvědav coto znich vyroste.
Jméno: baatar (30.11.2009)
RE: Nadávky
Moc jsi nepochopil co tim chtel "jakopako" rict - zacinaji se tu z toho stavat klasicke novinky.cz, idnes.cz aj.,kam do diskuzi prispivaji hlavne lide, kteri asi nemaji praci a doma se nudi (protoze jinak si nedokazu predstavit, ze nekdo muze cist ty ticice prispevku u nekterych clanku)...zrejmym pripadem je tady dancall a jini, kteri nemaji nic jineho na praci nez provokovat, stezovat si na soucasnou situaci a rezim ale sami nedelaji a neumi vetsinou nic. Byl bych za jednoduche opatreni - zkusim na toto tema zalozit vlakno v diskuzi - a sice sbirani bodu - kazdy clovek zde muze za mesic udelit jeden trestny bod komukoliv a kazdemu, ktery nasbira onech povestnych 12 bodu bude zablokovany ucet - mohlo by to byt jako takova autocenzura uzivatelu - pritom by bylo zajistene,ze jeden clovek nemuze z nejake osobni antipatie nekoho vyhodit, protoze body by se treba po 11mesicich od udeleni prvniho smazaly a sbiralo by se znova.

Nechci tady z toho mit zumpu zamindrakovanych jedincu ale diskuzi k veci. Co vy na to? Napsat tuto featuru v php je tak na hodinu, odladeni na dalsi hodinu, admine, venujes nam 2 hodiny casu, prosim?
Jméno: David Přibyl (30.11.2009)
RE: Nadávky
baatar:Taky si myslím máš dobrý nápad.Ten kdo nasbírá 12.bodů at vipadne.Možná bysi potom uvědomily co tady píšou za nesmysli.Ono seto opravdu potom nedá číst když si tady potom nadávaj.Takže já opravdu stebou souhlasím a mělo byse stím co nejdříve něco dělat.Člověk ji nezakazuje at vyjádřej svůj názor ale když už,tak za1)Slušně a za 2)k tématů.A to neznamená žese budou navzájem urážet.Krejčíř je prostě ubožák a tím taky souhlasím.Doufám že stvým nápadem bude i souhlasit admin.
Jméno: miki007 (01.12.2009)
RE: Nadávky
David Přibyl:Hele ti zmlkni,ty jsi taky se tady asi dovíjak nevyjadřoval slušně když i tvé příspěvky jsou smazáné.Bejt namě okamžitě bych vám dvoum zablokoval účet.
Jméno: Iceman (30.11.2009)
Diskuze
Krejcir, lukasek, pribyl: Prestante se tu hasterit jak kofy na trhu, lebo nam tu zakazu celu diskusiu.
Jméno: David Přibyl (30.11.2009)
RE: Diskuze
Iceman:Hele ty Slováků,sklidni se.Ty tady nikomu nebudeš zakazovat diskůzi.Jetito jasný.Ale nejspíše ne,protože o pravopisu se tady mluví už skoro týden.Stejně tito nepomůže.CHACHACHACHA!!
Jméno: ondra (30.11.2009)
RE: Diskuze
Iceman má náhodou pravdu. Hádáte se tady jak báby na trhu, úplně zbytečně a k ničemu. Vyměňte si navzájem číslo ICQ a dohadujte se tam. Myslím, že nebudu mluvit jen za sebe, když řeknu, že mě vážně začínáte pěkně sr*t.
Jméno: David Přibyl (30.11.2009)
RE: Diskuze
Hele promin ale já si kvůli nikomu nebudu zakládat ICQ jestli mě někdo chce něco zdělit tak at mě napíše na Skype.Mám ho v profilu.
Jméno: Iceman (03.12.2009)
RE: Diskuze
Vadi ti moja statna prislusnost? Ak ano, je to tvoj problem, mne ho na nos vesat nemusis.

Nepisem, ze zakazujem diskusiu ale ze nam ju zakazu. To je sklonovanie slovesa, berie sa to na zakladnej skole. Daj si nejaky vecerny kurz ;)
Jméno: Carty (30.11.2009)
...
Nejdřív se naučte psát Česky a pak vkládejte komentáře...Že se nestydíte...
Jméno: skipp (30.11.2009)
RE: ...
Souhlasim, taky mi obcas ujede pismenko, ale tohle ji cistokrevna prasecina. Radsi uz to ani nectu :)
Jméno: Kamil - admin (30.11.2009)
Příspěvky v diskuzích
Pánové, hrajete si s mojí trpělivostí. Na začátek chci říct, že nebudu schvalovat témata jako "Co si myslíte o Krejčířovi, Dancallovi", atd. atd. Uvědomte si, že jste na portálu o nehodách. Pokud si chcete osobně něco vysvětlit, dejte si na sebe mail, ale tohle tady tolerovat nebudu. Stejně tak nebudu tolerovat vulgární nadávky, urážky apod. Pokud máte něco proti kamioňákům, dá se to říct slušnějí a takovým způsobem, abyste je neuráželi. Pokud tady ještě jednou uvidím nevhodné příspěvky, obvzlášť od těch, u kterých je to časté, bez upozornění jim zablokuji vstup. Hezký večer
Jméno: David Přibyl (01.12.2009)
RE: Příspěvky v diskuzích
Díky admine jsem rád žeseto konečně vyřešilo.
Jméno: LUBOSEK16 (01.12.2009)
RE: Příspěvky v diskuzích
Tak jsem tady poprve a takovýhle sprosté urážky a to ještě na mého otce.
Jméno: LUBOSEK16 (01.12.2009)
RE: Příspěvky v diskuzích
Ale jináč chudáci vtom autě.Jenom bymě zajímalo kdo tam zemřel?Jestli řidič nebo spolujezdec.
Jméno: agent007 (05.12.2009)
RE: Příspěvky v diskuzích
Lubosku v tom autě nikdo nezemřel,byl to sice řidič ale zemřel před autem,když naléval benzín do nádrže.
Jméno: agent007 (01.12.2009)
RE: Příspěvky v diskuzích
urážky si nechte na doma.admin má pravdu.
Jméno: lukasek0108 (01.12.2009)
konečně!HURáá!!
Konečně admin zasáhl a doufám žeseto už tady nebude opakovat.Protože to radši jsem přestanu chodit.Díky.
Jméno: agent007 (01.12.2009)
RE: konečně!HURáá!!
Proč se tady dohadujete?A já si myslel že jsem vlézl do diskůze o nehodách.Ono jeto nejspíš diskůze otom skoho nejvíce vypadne vůlgárních slov.
Jméno: miki007 (01.12.2009)
RE: konečně!HURáá!!
jj.I tak byseto dalo nazvat.Jeto úplná utopie.

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Doporučujeme

Levná alu kola
Alu kola, elektrony, litá kola, hliníková kola.
Povinné ručení
Kalkulačka, povinné ručení porovnání všech pojišťoven v ČR.
Autopůjčovna Praha
KV car - autopůjčovna Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.
Horská a Dětská kola
Vyberte si horské či dětské kolo v e-shopu či Pražské prodejně

Nové fotky

Z diskuze

jo a mám pocit, že je tady v tom místě sedmdesátka, občas tudy taky jezdím zobrazit

Spíš jsou ty lidi kreténi :o)))) zobrazit

Hm, "slepě věřil" ...to je celé o tom:-) Je si někdy vůbec se 4x4 ? Protože pak by… zobrazit

s pasem by to prezil  zobrazit

Je to scénka. Airbagy nemají senzory v nárazníku. zobrazit

Anketa

Kdo nebo co je podle vás největším nebezpečím v silničním provozu?

28.1 % 28.1 %|9
6.2 % 6.2 %|2
9.4 % 9.4 %|3
0.0 % 0.0 %|0
56.2 % 56.2 %|18
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil | autorská práva a ochrana osobních údajů |