Dopravní nehoda - Náraz do stromu nepřežil spolujezdec

3
Kraj: Královéhradecký
Obec: Houdkovice, Trnov
Datum nehody: 19.09.2009
Zveřejněno: 26.11.2009
Kategorie: Náraz mimo vozovku | Nepřiměřená rychlost

Další smrtelná dopravní nehoda se stala na silnici mezi obcemi Houdkovice a Trnov na Rychnovsku. Řidič vozidla Mercedes-Benz nezvládl ve vysoké rychlosti průjrzd zatáčkou, přejel do protisměru, kde sjel do příkopu a čelně narazil do stromu, který téměř porazil. Záchranaři ze zdemolovaného vraku vytáhli řidiče, kterého s těžkým zraněním přepravili do nemocnice. Spolujezdec utrpěl taktéž těžká zranění, ovšem ta už byla neslučitelná se životem a zemřel na místě nehody.

 

Nejnovější fotky z nehod: kraj Královéhradecký

Diskuze ke článku - Náraz do stromu nepřežil spolujezdec

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: DANCALL (26.11.2009)
Jako na zavolanou.
No prosim a je to tady opět SILNÉ A RYCHLÉ auto,a nehoda způsobena jak jinak než Rychlou jízdou což je u Mercedesu naprostá samozřejmost,a nemohl jsem si nevšimnout tech Alu disků.A divím se že zrovna spolujezdec nepřežil i když prostor pro posádku zůstal zachován.Takže RYCHLÉ auto NEBEZPEČNÉ auto ,POMALÉ auto BEZPEČNÉ auto chápeš polski FIAT 126P!!!
Jméno: skipp (26.11.2009)
RE: Jako na zavolanou.
Ty si fakt blbej jak drat do betonu...
Jméno: M.Krejčíř (26.11.2009)
RE: Jako na zavolanou.
Dancall:Podívej se mě tedá tento fiat nepřipadá bezpečný.Můžeš mě vysvětlit coje na tomto Fiatu bezpečné?Fakt by mně tvůj názor opravdu zajímal.
Jméno: ondra (26.11.2009)
RE: Jako na zavolanou.
Podle něj je bezpečné takové auto, které nejede ani 100km/h. A je bezpečné právě svoji nízkou rychlostí:-D Takže další brzda sil.provozu co si myslí, že když pojede pomalu, tak se nic nemůže stát:-)
Jméno: Iceman (26.11.2009)
RE: Jako na zavolanou.
JJ tak nejak podobne to mysli. Fiat mozno neda 100 km/h ... ale ak by ten strom trafil i v 40 km/h nasledky su rovnake ako u tohoto mercedesu. Jeho rychlost odhadujem tak na 150 km/h.
Jméno: DANCALL (27.11.2009)
RE: Jako na zavolanou.
Hele ten Fiat jede 105Km/h a myslím že by to do 50Km/h přežily (připoutaní) ale zamysli se co bylo přičinou této nehody? a mohla by se stím Fiatem stát?
Jméno: Iceman (27.11.2009)
RE: Jako na zavolanou.
Ano...

Lahostajny ridic, ktoremu je ekologia a bezpecnost u prdele a jazdi svojim starym smradlavym Fiatom dostal nahle pri rychlosti 50 km/h na moste smyk, pretoze neprisposobil rychlost jazdy stavu a povahe vozovky, moznostiam svojim a svojho auta, za mostom narazil do stromu a utpel zranenia nezlucitelne zo zivotom. Prislusnici HZS z Ceske Lipy museli telo 2 hod vystrihavat z auta.
Jméno: DANCALL (28.11.2009)
RE: Jako na zavolanou.
A jakej to byl Fiat?
Jméno: Iceman (30.11.2009)
RE: Jako na zavolanou.
Napr. ten tvoj glorifikovany F126
Jméno: Foli (28.11.2009)
RE: Jako na zavolanou.
Tak tady je opět vidět, jak moderní auto splnilo svou funkci. Prostor pro posádku bez poškození, bohužel nebyl nikdo připoután a takto to dopadlo. Kdyby byl pás, vylezou a jsou v cajku. Proč se ty lidi nepoutají nechápu, obvzlášť u vozu, které mají milion airbagu. Vždiť zabije jen to, že vyletí airbag proti tělu nepřipoutanéo člověka. Lidi fakt nemyslí
Jméno: suchysvatonovice (30.11.2009)
RE: Jako na zavolanou.
Mohlo naprosto klidně v tom Fiatu nebo ve škůdce by to nepřežili v mnohem nižší rychlosti.Jak ti tu již mnohokrát bylo řečeno,je to jen na řidiči.Podotýkám,že Š 120 jsem měl několik a mám na ně hezké vzpomínky,ale osobní zážitek kdy se při nárazu do zadní části multikáry v rychlosti max 30 km/h prakticky rozpadl předek mne utvrzuje v tom,že skutečně staré škodovky jsou dávno za zenitem bezpečnosti vzhledem k bezpečnostním standardům a zejména vzhledem k obvyklému stavu vozu.Totéž platí samozřejmě i o většině aut z podobného období.
Jméno: Docici (27.11.2009)
RE: Jako na zavolanou.
no tak promiň, ale ve 150 určitě ne. Stačí se podívat na jiné fotky a uvidíš, že tohle bylo tak max 100...a možná ani to ne
Jméno: M.Krejčíř (26.11.2009)
RE: Jako na zavolanou.
Dancall:Tysi jako mislýš že když pojedeš 50km/h tak se ti nemůže nic stát?Ba naopak.Už několikrát jsem vyšetřoval nehodu Š120.řidič jel opatrně v obci dodržel 50km/h a doplatil nato tím že ho nějakej pitomec začal předjíždět v mazdě-3,čelně se střetl s kamionem a mazda letěla naš120.Dopadlo to tím že řidičš120 a mazdy ma místě byly mrtvý.Takže ani polskej Fiat126 néni bezpečné auto!
Jméno: Docici (27.11.2009)
RE: Jako na zavolanou.
jenže tohle se ti může stát i v tanku...jde o to, kdo a co zapřičíní nehodu...
Jméno: SDR (26.11.2009)
RE: Jako na zavolanou.
Bezpečné je na něm to že si utřeš zadní sklo za jízdy (nemusíš zastavovat na dálnici a debil v mercedesu s litými disky tě nesmete)
Jméno: Docici (27.11.2009)
RE: Jako na zavolanou.
já jen, kdyby nebylo drátu v betonu, tak by nebyly žádné konstrukce, ve kterých vznikaji tah. + tlak. síly... :-Dtakže vlastně žádné :-)
Jméno: jakopako1 (26.11.2009)
RE: Jako na zavolanou.
Vážený pane DANCALE. Přestaňte tu šířit bludy. Prosím, jen pročítejte a prohlížejte, ale hlavně nic nepište. Děkuji
Jméno: jakopako1 (26.11.2009)
RE: Jako na zavolanou.
Tak tady je to "bezpečné" auto :-))

http://www.youtube.com/watch?v=Le-ksimMkJ4
Jméno: M.Krejčíř (26.11.2009)
RE: Jako na zavolanou.
Dancall:Tak i ted ti připadá že ten polskej fiat126 je stále bezpečné auto.Mě teda nepřipadá.
Jméno: Iceman (27.11.2009)
RE: Jako na zavolanou.
Rozhodne bezpecne je. Sudruhovia inzinieri medzi deformacne zony pri naraze zapocitali i celo ridice. Vyznamnou mierou sa podiela na pohlteni sily narazu.
Jméno: enviro (26.11.2009)
RE: Jako na zavolanou.
Nejde se nesmát :-D Škoda 120 už ti nevoní, teď je tvým idolem Fiat 126, že? jen tak dál, a kup si rovnou kolo značky Liberta, to je přece ještě pomalejší, a už jsi viděl někde kolo omotaný o strom? ano, samozřejmě je to i tím, že to nemá litý kola, ale výplet z drátů...a žádná kabina, která by se mohla zdeformovat...ušetříš, žádný emise (pokud to nebudeš přehánět s luštěninami) a taky se o něj můžeš starat, aby nerezlo ;)
Jméno: baatar (26.11.2009)
RE: Jako na zavolanou.
Ano, ve inzerovanem fiatu je bezpecna rychlost max. 25kmh, narazis ve vyssi jsi mtrvola. Oproti tomu je ten medour fakt nebezpecne auto, pryc s nima... UBOZAKU
Jméno: M.Krejčíř (26.11.2009)
RE:Mercedes na odpis
tak jak koukám naty fotografie,tak tohle auto je už z 90% na odpis nely rovnou na 100%
Jméno: baatar (26.11.2009)
Vykalseme se na Dancala, coz?
Nebudeme tady resit jeho hovadiny...

K nehode - taky vam prijde,ze ridic nebyl pripoutany? Docela by me zajimalo, co spolujezdec, to auto nevypada zas tak rozsekane aby se to nedalo prezit, ze by taky nebyl pripoutany a zlomil si vaz...?
Jméno: skipp (26.11.2009)
RE: Vykalseme se na Dancala, coz?
baatar: Taky jsem koukal ze vevnitr "moc" zmuchlany neni a spolujezdec zemrel. tezko rict...
Jméno: M.Krejčíř (26.11.2009)
RE: Vykalseme se na Dancala, coz?
řidič nebyl připoutaný protože je rozbité čelní sklo.
Jméno: skipp (26.11.2009)
RE: Vykalseme se na Dancala, coz?
No to je sice pekna dedukce, ale nechces mi vysvetlit jak by tam dostal hlavu pres airbag? :)
Jméno: Tomik336 (26.11.2009)
RE: Vykalseme se na Dancala, coz?
Uplně normálně...
Jméno: baatar (30.11.2009)
RE: Vykalseme se na Dancala, coz?
to neni moc vserikajici odpoved...

On je airbag precijen pytel plny vzduchu a s velkou dirou dole, je dimenzovany na to aby zachytil raz hlavy a ne celeho cloveka,takze kdyz se proti nemu rozbehne 90tikilovy chlapek tak ani airbag nic nezmuze, leda svym razem cloveku zlomi vaz.
Jméno: DANCALL (26.11.2009)
RE: Vykalseme se na Dancala, coz?
To sklo nejspíš popraskalo samotným nárazem protože kdyby se nepřipoutal tak ho sundávají z toho stromu i s tím sklem.
Jméno: baatar (30.11.2009)
RE: Vykalseme se na Dancala, coz?
Ja myslim,ze to byla urcite hlava. Totiz jen u tech skvelych skodovek a jinych starych autech vypadavaji okna, jak jsi sam rikal.
Jméno: Iceman (26.11.2009)
RE: Vykalseme se na Dancala, coz?
Tiez myslim ze nemal pas, to sklo tak vypada, navyse ma rozbite i bocne okenko kam sa potom ta hlava pravdepodobne odrazila. Alebo to rozbilu rukou, ktoru mu tam vyhodil airbag.
Jméno: riderhenry (26.11.2009)
RE: Vykalseme se na Dancala, coz?
Ono se i muze stat to, ze ti celni okno rozbije sam airbag. Ted sme meli ve firme nabouraneho Yarise a tam to tak bylo, na strane ridice by se dalo i tvrdit, ze to rozbila neci hlava, podle tvaru.
Jméno: Honer (29.11.2009)
RE: Vykalseme se na Dancala, coz?
Já si myslím,že ty skla jsou popraskané od volantu a palubovky, protože podle polohy toho stromu je motor až dost hluboko v kabině a volant s palubkou mu museli uhnout a to je taky pravděpodobně příčina smrti spolujezdce, bůhví co ho propíchlo, nebo polámalo. Jinak rychlost tipuju tak 100-130 km/h.
Jméno: lukasek0108 (01.12.2009)
RE: Vykalseme se na Dancala, coz?
vždyt to taky musel bějt náraz silnej,tak možná i proto.
Jméno: adámek17 (26.12.2009)
RE: Vykalseme se na Dancala, coz?
Náraz tobyl silnej
Jméno: nuwmen (02.12.2009)
medour
kabina je skoro nepozkozena
Jméno: adámek17 (26.12.2009)
RE: medour
Tojo kabina je skoro celá až naten motor.

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Doporučujeme

Levná alu kola
Alu kola, elektrony, litá kola, hliníková kola.
Povinné ručení
Kalkulačka, povinné ručení porovnání všech pojišťoven v ČR.
Autopůjčovna Praha
KV car - autopůjčovna Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.
Horská a Dětská kola
Vyberte si horské či dětské kolo v e-shopu či Pražské prodejně

Nové fotky

Z diskuze

Peťo, to jsi napsal dobře. Přeji Ti hodně kilometrů bez nehody u SÚS. zobrazit

Ten blbeček napadal policajty, že ho srazili. A že o žádným pronásledování nic neví.  zobrazit

Dá se říct že jsem z Aše.Sám jezdím z kamionem,ale takové hovadiny na silnici nedělám.A to… zobrazit

Alespoň víš jaké to je, když o tobě většina lidí říká že jsi dobytek a že do… zobrazit

Dancálku,to že vychvaluješ starý keply co NIKDY neměli jezdit po našich silnicích sem si… zobrazit

Anketa

Kdo nebo co je podle vás největším nebezpečím v silničním provozu?

26.8 % 26.8 %|11
7.3 % 7.3 %|3
9.8 % 9.8 %|4
0.0 % 0.0 %|0
56.1 % 56.1 %|23
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil | autorská práva a ochrana osobních údajů |