Dopravní nehoda - Střet osobních vozidel - Škoda vs. Renault

3
Kraj: Královéhradecký
Obec: Slemeno u Vrchlabí na Trutnovsku
Datum nehody: 09.11.2009
Zveřejněno: 11.11.2009
Kategorie: Nezařaditelné

Po čelním střetu zůstal řidič osobního vozidla značky Škoda zaklíněný uvnitř vraku. Hasiči pomocí hydraulických nůžek odstřihli středový sloupek se zadními dveřmi a hydraulickým rozpínákem uvolnili místo u řidiče. Po vyproštění byl muž předán do péče lékařů pozemní a letecké záchranné služby a následně letecky transportován do nemocnice. Druhý řidič vyvázl bez vážnějších zranění.

Příspěvek zaslal: Jan Milota

Zdroj: požáry.cz
 

Nejnovější fotky z nehod: kraj Královéhradecký

Diskuze ke článku - Střet osobních vozidel - Škoda vs. Renault

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: Nafftak (11.11.2009)
ŠKODOVKA
No když koukám na ty fotky, tak se mi ani nechce věřit, že ten řidič z 120Š to přežil....... Měl teda kliku pokud to v nemocnici rozdejchal..... Takovou harmoniku jsem už dlouho nezahlídnul, opravdu nářez jak se ta 120Š zprohejbala!!!
Jméno: Nafftak (11.11.2009)
RE: ŠKODOVKA
Jo taky by mě zajímalo co to bylo za Rendla??? To vypadá na nějakého malého něco jako Twingo ne??? Pokud ano tak klobouk dolů, že takové malé autíčko dokáže Š tak zničit a samo zůstane relativně opravitelné, ochrání posádku atd.- neuvěřitelný
Jméno: Moto4ever (11.11.2009)
RE: ŠKODOVKA
Zdravim mozna bych to spis tipoval na Kango ale nejsem si jistej a ci se tyce opravitelnosti nevim nevim prece jen ta strana u ridice je na tom taky dost zle ovsem zde pochytili naraz deformacni zony a proto z toho ridic vylezl prakticky bez zraneni ted se predevsim tesim jak tu Dancall bude mit poznamky o tom ze v te skodovce nebyla rezerva nebo ze je to umele vytvorena nehoda ze skodovka by se nikdy takhle nezlomila :D
Jméno: skipp (11.11.2009)
RE: ŠKODOVKA
Jj, rovnez cekam jaky profi nazor nam zde sdeli mistr Dancall
Jméno: enviro (11.11.2009)
RE: ŠKODOVKA
Nejspíš už uvažuje, jak to překroutit, aby z toho Š120 vyšla vítězně :) to, že je to auto pomalý, ještě neznamená, že je i bezpečný...
Jméno: enviro (11.11.2009)
RE: ŠKODOVKA
Opravdu je to Kangoo, a na šesté fotce je vidět, že taky utrpělo nepěkný šrámy...ale jak říká s oblibou ten, jehož jméno tady všeci vyslovujem, možná by ještě odjelo po svejch ;) což se nedá říct o nebožce Š120, která je celá jedna velká nárazová zóna...kritizovat ji nechci, taky doma jednu máme (jakožto lesního dříče), ale rozhodně máme všech pět pohromadě a nikomu se nesnažíme vnutit iluzi, že je to na dnešní dobu bezpečný a spolehlivý auto...
Jméno: skipp (11.11.2009)
RE: ŠKODOVKA
Ze je spolehlivy, tomu bych i veril, protoze tak primitivni motor nepotrebuje temer zadnou udrzbu, olej, vodu, brzdovku, vymenit tesneni a musi to jet i na petrolej, jinak je to shit :) Bezpecny no, myslim ze to je jasny kazdymu normalnimu jedinci, kdyz ne tak se staci pro ilustraci podivat na fotky kde je S120 zmuchlana (s prominutim) uplne na sracku...
Jméno: DANCALL (11.11.2009)
RE: ŠKODOVKA
Nic takového jsem neřekl ale drobná manipulace tady je schválně se podívejte na ty fotky jak Š120 je tam v každém detailu a ze všech stran ale Kango je tam zcela záměrně zkryto a ještě nafoceno z te lepší strany proč asi není vyfoceno tak detailně jako Š120? no aby nebylo vidět že je také rozbité a po vlastní ose by určitě neodjelo.
Jméno: enviro (11.11.2009)
RE: ŠKODOVKA
Víš proč Kangoo není na víc fotkách? Protože narozdíl od Škodovky z něj nemuseli řidiče vyprošťovat. Fotili to auto, ve kterým se někdo těžce zranil a museli mu pomáhat ven hasiči. Že je zdemolovaný víc a proč, to je nám všem jasný.
Jméno: Firel99 (11.11.2009)
RE: ŠKODOVKA
Byla to jedna z posledních Š 120L(např.dle černých lišt na střeše)a to modré byl renault Kangoo po modernizaci takže rok po 2001 určitě..Podívejte se vim že je Škodovka rakev,ale i tak je trochu nefér srovnávat auto vymyšlené roku 1976 a vyrobené max. roku 1990 i když byla v naprvní pohled ještě v dobré kondici s autem roku 2001 a vysmívat se.vždyť to auto se mohlo postavit pouze tím a tím způsobem za pomocí "šroubováku a plechu"o bezpečnosti nikdo neměl ani šajn a nebo jim to bylo jednom,peněz málo,zakázanejch nápadů hodně...a renault měl volné pole působnosti.relativně bezpečnou a praktickou dodávku pro drobné podnikatele.Ve své době prostě jednoduše splnili úkol a že několikanásobně překonali své datum min.trvanlivosti svědčí o síle v jednoduchosti.Oprvy,ceny,díly,fin.možnosti majitelů apod..nechci z toho dělat super auto se sinscenovanou nehodou mám ji také a vím v čem jezdím,ale když se mi to líbí tak musí mpočítat s následky,přesto že už mám i nové auto.A tito lidé ji měli už asi také jako druhé,třetí auto v rodině,protože sem koukal že na vleku vezli motor a sedačky někam.Myslím si že ji Renaultz přehlédl když měla takovou viditelnou barvu jakou je"vojenská zeleň"(khaki,Topol)v té přírodě..No ještě mohla být hnědánebo šedá..MMCH všimli ste si jak se do módy vrátila hnusná proklínaná šedivá,béžová a hnědá barvave všemožných odstínech a metalízách?Hnusné barvy..
Jméno: Iceman (11.11.2009)
RE: ŠKODOVKA
Ale to my vsetci vieme, jasne ze to porovnavat nemozes. Dancall to tu stale porovnava a vyhlasuje jak je to bezpecne auto a jak su tie ostatne len popelnice. Mame takmer rok 2010, nevidim dovod obhajovat S120 a stavat ju na piedestal bezpecnosti, rovnako ako nebudem vyzdvihovat 386DX alebo TV Orava designovanu v roku 1976 a vyhlasovat o nej jaky ma super obraz :)
Jméno: RedMax (11.11.2009)
Tak kde je Dancall? :D
Tak co Dancalle? Máš tady příklad tvé škécy vs. Renault Kangoo. Škéca na sračku, předek celý zmuchlaný až do kabiny a motor venku. Nezapoměli u této škécy namontovat vysokopevnostní ocel? :D
Jméno: Firel99 (11.11.2009)
RE: Tak kde je Dancall? :D
Redmaxi nech si ty trapný řeči a nesnižuj se na úroveň Dancalla.Možná se už polepšil
Jméno: DANCALL (11.11.2009)
RE: Tak kde je Dancall? :D
Hele to Kango je mini dodávka takže vydrží o něco víc kdyby se srazilo s TAZ 1203 tak by také vypadalo jinak ale proč tady všichni řešíte plechy? nejpoctatnější je že řidič PŘEŽIL a to v jakém stavu je jeho auto snat není důležité,a ten motor není venku,ten co tam leží spadnul s té kárky na které si ho ten řidič vezl je to krásně vidět jakou udělal promačklinu do zadní stěny a všiměte si těch třísek z prken té kárky ten motor při nárazu prorazil prkenou stěnu a vlétnul do zadní stěny takže tady nekecej kraviny že je z toho auta když není.
Jméno: skipp (11.11.2009)
RE: Tak kde je Dancall? :D
Zadni stena je zmuchlana od kary jak se zlomila, ne od motoru. Kdyby Ti do ni vletel motor, tak si sedne na zadni sedacky pri takovem narazu..
Jméno: skipp (11.11.2009)
RE: Tak kde je Dancall? :D
A to ze prezil si myslim ze nez zasluha skodovky je, ze me sakra kliku...
Jméno: enviro (11.11.2009)
RE: Tak kde je Dancall? :D
Souhlas, ikdyž jsem přesvědčenej, že ten motor si řidič skutečně vezl jako náhradní. Jinak nechápu, kudyma by při (téměř) čelním nárazu vyskočil ven, musela by tam být po něm řádná díra.
Jméno: Firel99 (11.11.2009)
Shrnuto bez hádek
řidič měl štestí že přežil,vyjimka potvrtzuje pravidlo na druhou stranu to dokazuje že Škodovka není 100% rakev,záleži už na okolnostech všeho druhu,takže to může být 99%.Prostě štestí v neštěstí zvlášť když měl na vozíku za sebou druhý motor a sedačky.Popravdě měn překvapilo že prostor pro posádku nebyl zkroucený jak to bývá obvyklé,že palubní deska vytváří západ slunce,a veškerý plechy jsou řidiči v klíně na sedačce která je na zadní sedačce a ta v motoru.Opravdu mně to překvapilo že kabina je skoro v pohodě.No záleží na úhlu a rychlosti.Každopádně předek je otočenej pořádně.Lidi by měli jezdit kvůli těmto autům opravdu opatrně a pomalu tak jak to ukládá zákon,ale co že?Pak máme přeplněné věznice a pak je pozdě brečet já nevěděl že v té zatáčce paní opravuje defekt na aškodovce a proto sem letěl kilo dvacet...Nebo nechtěl sem čelní střet ale já myslel že když je v protisměru škodovka tak pojede tak 50km/h a těch 5aut před sebou stihnu předjet..mám přeci Golfa GTD.Přeci se nebudu plazit 2km do první rovinky za smradlavým Wrtburgem,tak sem ho v zatáčce předjel no ejhle tam jel žigulik..Nedobrzdil sem a v kile sem to napasoval zezadu do pomalýho Formana..Už sem byl rozjetej tak se mi nechtělo zastavovat na stopce.Vidět tam bylo,on jel evidentně pomalu a určitě byl ještě s tou Felckou daleko.ALe nebyl no..
Jméno: Iceman (11.11.2009)
RE: Shrnuto bez hádek
No tot otazka. Tie fotky ktore zobrazuju priestor ktory ostal ridici su uz po roztazeni hydraulikou. takze de facto nevieme jak to tam vyzeralo hned po naraze. Kazdopadne stastie mal, otazka ci nema rozdrcene kosti od pedalu, dochramane koleno a podobne ... mozno bude chodit 2 roky podrotovany. Pritom stacilo kupit v bazaci nieco novsie za smiesnych 200 tis, ak to porovnas s cenou zdravia.
Jméno: krevkrev (11.11.2009)
Nehoda
Fotky kangoo tam nejsou proto, protože na uvedeném zdroji prostě nebyli, je to z tiskové zprávy hasičů(takže tam neni ani pravděpodobná příčina nehody). Což je škoda, taky by mne zajímalo jak dopadlo(zejména vnitřek vozu). Samozřejmě že škodné značně přitížil vlek. Nebyl snad právě rozkmitaný vlek či náklad příčinou nehody? Netuším, stejně tak je i možné, že nehodu zavinil řidič renaultu.
Jméno: Firel99 (11.11.2009)
RE: Nehoda
Nechci nic říkat,ale kdyby byl rozkmitaný vlek tak nevim z čeho protože Š 120 s vlkem na tkerém má naložený motor a bordel nemůže jet po takové silnici a do takové zatáčky tak rychle jak by třeba její řidič i chtěl,prostě to nejde a navíc tn motor to nebyla žádná olejnička naopak si myslím že si opatrně vezli dom odněkud jako náhradní díl dkyby náhodou...Spíš si myslím že ten Renault vyletěl z točky i kdž všechno je možné,ale to by potom neměla Škodovka naražený čumák a vlek zapíchlej v zadku..
Jméno: krevkrev (11.11.2009)
RE: Nehoda
JJ pravda nic dlouhého nevezl. No nevím. Dalším faktorem je, že ta silnice je mokrá a pěkně zahojená(ta 3. fotka z dálky, ale možná se mi to jen zdá), což třeba mohlo mít vliv na některého z nich.
Jméno: Firel99 (11.11.2009)
RE: Nehoda
Je pěknám,ale mokrá je tam jakési takové to "blatíčko"s lsitím a prahem..to je vražedná kombiance..Kokal sem že ta škůdka bnyla vzata stejěn jako Kangoo na levou polovinu a to Kangoo je docela dost za polovinou vozovky to znamená už v "revíru" škodovky,škůdka sice nestojí tak nějak perfektně,ale ona dostala takřka zaráz 2x náraz ato zepředu a zezadu a pak ji ten vlek ještě trhl se zadkem do tej levé strany.Jsem předběžně přesvědčen o vině šofera Kangoo nehledíc na to že dodávkaři jezdí jako prasata.
Jméno: krevkrev (11.11.2009)
Bezpečnost vozu škoda 120
Že mají nové vozy tužší karoserii a vyšší pasivní i aktivní bezpečnost než škoda 120 je snad jasné, jen demagog může do nekonečna obhajovat opačný názor. Nicméně někdy opravdu nedopadnou tak hrozně jak by se očekávalo(viz známý s rapidem 130 čelně narazil(cca 70km/h) do boku favorita(na přední kolo), rapid měl sice zmuchlaný předek ale do kabiny vylezla jen malá boule z podběhu). A to, že jsou tato auta bezpečná protože nejsou výkoná? Pitomost můžete snima je 50 či 70 nebo 120, stejně jako s modernějším vozem. Pokud jste adrenalinově založení tak holt máte slabší auto tak co zněho vytáhnu. Ti jež dneska mají silné či sportovní vozy tak asi jezdili kdysi včem? Ve škodovkách a žigulech apd. Šetřili je? Ne zkoušeli hranice jejich možností stejně jako dnes s ohodně silnějími auty, ale jeli v bezpečnějších pomalých vozech :-)))
Jméno: George (11.11.2009)
RE: Bezpečnost vozu škoda 120
Každopádně, kdyby ta kapota ještě kousek vnikla do prostoru řidiče, měl jí v hlavě...To nemluvě o nohou, který měl jistě zlomený. A pro Dancalla: Nejsou fotky Renaulta, protože hasiči si fotí svojí práci a zachraňování, k čemu by fotili pomačkaný auto? To je asi na policii, ne?
Jméno: Firel99 (11.11.2009)
RE: Bezpečnost vozu škoda 120
Je fakt,že škodovka není bezpečná od 50km/h nahoru,ale záleži na konkrétní situaci a okolnostech.Bylo to myšleno tak že je škodovka nebo jiné auto v první zatáčce pořádně zhoupla,nebo se přetočila či vyletěla do protivky,šofér se vyděsil adal Škodovce pokoj a jel normálně max.odhrábl před disko štěrk,ale dnešní auta vám dovolí až moc..pořád se nic nestane,druhá zatáčka furt nic,vyšší a vyšší rychlost a pak najednou už je pozdě bycha honit..Strom ať už pro Škodovku 120 nebo BMW E46 je pořád jen strom.Obě auta dopadnou stejně i s řidiči..Jinak se s ní dá jet po rovině rychle a to dokonce víc než by někteří na silnici od Škdoy čekali,ale přijde zatáčka a řidič se sklidní protože ví že jde o život,ale v mladší vůz mu dovolí víc a víc a pak už nejde nic..
Jméno: DANCALL (11.11.2009)
RE: Bezpečnost vozu škoda 120
Kdyby tam jelo starý Twingo tak by to taky pěkně schytalo a jiná auta ze stejné doby jako škodovka by také při nárazu s Kangoo nedopadla o moc lépe:Stará Corsa,Colt,Fiesta,1Golf,R5,CRX,Favorit,Olcit,atd atd.
Jméno: baatar (12.11.2009)
RE: Bezpečnost vozu škoda 120
Ano, to by jiste schytala...ted jsi sam priznal,ze kdyby se srazila dve stejna auta ze stejne doby tak by se obe radne pomuchlaly a ridici by to meli tak tak, pokud by to prezili...tedy, ze tato auta proste NEJSOU bezpecna v jakekoliv rychlosti.
V jedinem ti musim dat za pravdu - ten motor je asi opravdu z kary a ta zadni promacklina je od oje kary. Tak ci tak vidis, ze pokud se stretne stare a nove auto (podobne hmotnostni kategorie), stare je na tom vzdy hur, jakekoliv, protoze proste neni stavene na to, aby se v nem lidi nezabili. howgh.
Jméno: DANCALL (12.11.2009)
RE: Bezpečnost vozu škoda 120
To Kangoo je rozhodně těžší vždyt pitomej Hiunday Getz váží asi 1163Kg.
Jméno: baatar (15.11.2009)
RE: Bezpečnost vozu škoda 120
Chlapecku,rekni nam kolik vazi tvoje skodarna, nova auta nech tem, kteri o nich neco vedi. Mel jsem P306,ten mel hmotnost 1040kg. Renault kangoo ve stredni motorizaci vazi 1085kg. Skodarna(120) ma hmotnost 1255kg. tedy je zde 200kg v jeji prospech. Jsem zvedavy co reknes, tady mas fakta, jaky dalsi zlo se skodovce stalo ze to nemohla ustat? (to ze ridic prezil je zazrak)
Jméno: DANCALL (15.11.2009)
RE: Bezpečnost vozu škoda 120
Co sto zase napsal za kravinu? Š120L má pohotovostní hmotnost 875Kg a celkovou 1275Kg ale je vidět že ten vývoj jde do hajz.... protože dneska auto s hmotností pod 1000Kg bys hledal jen velmi těžko ale v dříve to nebyl problem když Wartburg 353Turist je prostorný bezpečný bytelný a važí něco přes 900Kg a to má žebřinový rám a složitou převodovku ale takovej bobík jako je Hiundai Getz váží 1163Kg dneska se dělají zase těžkopádné neohrabané příšery jako v dobách minulých viz Octavia má něco kolem 900Kg a má pouze 2 dveře to REVOLUČNÍ model Š1000MB váží tak 780+-Kg a má 4 dveře prostornější a pohodlnější interier a ještě byla levnější tak tohle byl vývoj ale kdyby ti blbci v Eisenachu udělaly W353 s vzduchem chlazeným motorem uloženým za zadní nápravou bez rámové konstrukce a stejné převodovky jako u trabantu + větší využítí plastů tak by i v kombíkové verzi vážil méně než Š120 určitě!
Jméno: baatar (15.11.2009)
RE: Bezpečnost vozu škoda 120
Ty jsi proste chudacek. Bez si honit ego na svoji skvely skodovence. Ja uz na tohle nemam silu. Verejne rikam,ze budto odejde DANCALL nebo pozadam admina o smazani sveho uctu. Protoze takove hovadiny od ditete co zna minuly rezim jen z vypraveni si proste cist NECHCI.
Jméno: DANCALL (16.11.2009)
RE: Bezpečnost vozu škoda 120
Co se ti zase nelíbí? vzdyt je to pravda že auta jsou čím dál těžší navzdory tomu že by se měla odlechčovat když jde ten vývoj tak do předu.
Jméno: baatar (16.11.2009)
RE: Bezpečnost vozu škoda 120
Lada 2101 - 955kg, Volha - 1420kg, tatra 603 - 1529kg.
Ano, i tehdy auta vazila jeden a pul tuny. Samozrejme jsou auta lehci a tezsi. Kazdopadne to,ze jsou mala auta relativne tezka znamena,ze jsou take bezpecnejsi, protoze ta hmotnost je zpusobena masivnim ramem atd...proste neni to proto, ze soudruzi to udelali z 5ky plechu s tim,ze se to zmuchla jako papir.
A proc se nedelaji z uhliku a jinych materialu? protoze technologie jejich vyroby je doposud tak nakladna,ze by na ne nemel ani normalni obcan, natozpak ti, co placou po minulem rezimu a uzasnych karach te doby.
Jméno: Balosh (11.11.2009)
Ježiši
Z vás by se jeden smál :-D

A, Řidiče škodovky odvezl vrtulník
B, Řidič škodovky si dal hrudníkem o volant - 1, volant je ohnutej, 2, celej sloupek řízení i s volantem je ohnutej nahoru...
C, Nohy, podivejte se na pedály?! ty se takhle ohnuly setrvačností nárazem? krom toho na fotce 7 a 9 je vidět, že kolo zatlačilo podběh minimálně o 20 cm směrem ke středovýmu tunelu....

Tomu chudakovi ti zmáčklo nohy uplně k sobě a do toho zamotalo pedály....
Jméno: Bronches (11.11.2009)
Tleskám všem
Ježišmarjavole to jsou nervy!!! Je to pořád dokola, jak u blbých na půdě!!! Dancall mele nesmysly, ostatní ho napomínají nebo urážejí, sem tam se ho někdo zastane. Ale hlavně se tady stále řeší jedno nesmyslné téma a to srovnávání vehiklů co to mají od sebe minimálně 30 let. Už je to nuda! Už ani těm kravinám toho Dancalla se nesměju, už to přestává mít smysl!!
Jméno: krevkrev (11.11.2009)
RE: Tleskám všem
Soráč, ale mě to nedalo :-) Už sem takovýhle fotky dávat nebudu.
Jméno: Iceman (12.11.2009)
Kraviny
Fakt tu riesime uplne kraviny. Pri tejto nehode nikto nema lita kola, tutiz ji nikdo nespusobil a stat se nemohla. Je to fingovana nehoda, mozna cviceni hasicu.
Jméno: kobrax (17.11.2009)
Příspěvek smazán administrátorem
Příspěvek smazán administrátorem

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Doporučujeme

Levná alu kola
Alu kola, elektrony, litá kola, hliníková kola.
Povinné ručení
Kalkulačka, povinné ručení porovnání všech pojišťoven v ČR.
Autopůjčovna Praha
KV car - autopůjčovna Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.
Horská a Dětská kola
Vyberte si horské či dětské kolo v e-shopu či Pražské prodejně

Nové fotky

Z diskuze

Ano oni PÁNÍ KOUMÁCI hleděli na bespečnost mnohem víc než dnes tak proto byla ta auta… zobrazit

píšeš "stojí tupě na brzdě"...umíš si představit, že jedeš proti zdi a… zobrazit

To ty tady provokuješ s blbejma kecama protože spousta lidí nejsou Podnikatelé Manažeři,ani… zobrazit

Tak a je to zase tady plechovkáři proti motorkářům, nebudu opakovat co jsem již uvedl v… zobrazit

Jo,jo, to jsou prostě ženský. Osobně bych byl radší, kdyby tam jela Tatra naložená pískem a… zobrazit

Anketa

Kdo nebo co je podle vás největším nebezpečím v silničním provozu?

26.8 % 26.8 %|11
7.3 % 7.3 %|3
9.8 % 9.8 %|4
0.0 % 0.0 %|0
56.1 % 56.1 %|23
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil | autorská práva a ochrana osobních údajů |