Dopravní nehoda - Opět náraz do stromu, opět mrtvý řidič.

4
Kraj: Královéhradecký
Obec: Prasek, Kobylice
Datum nehody: 07.08.2009
Zveřejněno: 15.09.2009
Kategorie: Náraz mimo vozovku | Nepřiměřená rychlost

Další zmařený liský život. Řidič Renaultu jel velmi rychle, v zatáčce vylétl ze silnice a narazil do stromu o který se auto doslova rozpůlilo. Náraz byl tak silný, že řidič neměl sebemenší šanci na přežití. Nehoda se stala mezi obcemi Prasek a Kobylice na Královéhradecku.

 

Nejnovější fotky z nehod: kraj Královéhradecký

Diskuze ke článku - Opět náraz do stromu, opět mrtvý řidič.

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: zbures2 (15.09.2009)
Vykácejte stromy :-)
Asi je to kvůli těm stromům, nebo se mýlím? Vykácejte je všechny, pak se budou lidi zabíjet o patníky... Prostě stromy jsou dobrá věc - zpevňují krajnice a navíc dotvářejí nádhernou scenérii, takže vše je jen a jen o lidech, nikoliv o stromech. Tento příspěvek bych ani nepsal, ale již jsem na toto téma slyšel tolik takových stupidních výroků, jako že stromy za to mohou apod. Hrůza! Lidi, zamysleme se sami nad sebou, jo? Sbohem!
Jméno: Iceman (15.09.2009)
RE: Vykácejte stromy :-)
JJ, pred 5 rokmi padlo to vojenske letadlo do lesa, iba jeden vojak prezil. Tak by mohli vykacat vsetky lesy ;)
Jméno: ondra (15.09.2009)
RE: Vykácejte stromy :-)
To o těch stromech mě taky celkem dostává. To nemůže nikdo snad myslet ani vážně. Jinak , tuhle jsem tam zrovna jel a říkal jsem si, kdopak ten strom pokřtil. To je silnice, na který většina řidičů lítá jak postřelení,ač je samá díra, takže se ani nedivím, ty 2 stromy se k tomu přímo nabízely.
Jméno: Nafftak (16.09.2009)
RE: Vykácejte stromy :-)
No já si dovolím oponovat!!! Je jasné že když jedu rychle vyletim ze silnice do stromu, tak za to mohu jen já, ale když by tam ten strom nestál tak bych přežil!!! Takže já jsem zastánce kácet kácet kácet!!! Nemyslím úplně vše co roste kolem silnice, ale stromy které nejsou potřeba s ohledem na kraj ve kterém rostou! U nás sněží max tejden v roce sníh se drží max 14 dní v roce a nechápu proč se všude sázej stromy??? Závějím na 14dní stejně nezabráněj a jen umíraj lidi okolo, když to někdo do něj napálí... Navíc řidičům zavírají případnu únikovou cestu do pole před čelním nárazem po chybě jednoho z řidičů..... Já neznám jedinej rozumnej důvod proč sázet stromy kolem silnice v nížinách... na horách je to něco jiného, ale dole je to podle mě na prd, je to riziko pro silniční provoz, musí se občas ořezat silničářema, takže to stojí many!!! Upřímně je mi jedno jestli pak silnice vypadá krásněji + nějaká ta ekologie... Raději dám na frak už tak zničené matičce zemi a ušetřim desítky životů, tím že přestanu sázet ty proklaté stromy!!!

Jméno: Iceman (16.09.2009)
RE: Vykácejte stromy :-)
Riesis nasledky nie pricinu.
Jméno: Nafftak (16.09.2009)
RE: Vykácejte stromy :-)
Řešim následky protože příčina vyřešit nejde!!! Takže minimalizovat následky je řešení...........


Mohu ovlivnit jak budou silnice bezpečné a to tím, že nebudu dávat žádné překážky podél silnice (stromy,reklamy, atd.) tam kde to je možné!!! Státní pokladna je prázdná a místo peněz za stromy a jejich údržbu se může investovat do svodidel, tam kde maj bejt a nejsou, přechody atd atd.... Prostě neznám jedinej logickej důvod proč záměrně sázet stromy vedle silnice!!! I ten největší tupec přece musí vědět, že když někdo udělá chybu za volantem tak ten strom trefí a hrozí zranění..... Tak proč se to tam sází??? Pro okrasu??? Jestli ano tak na to jim ser. pes.... pokud kvůli zpevňování silnic, tak to je taky hovadina, jelikož v ČR jsou špatné stavební normy nebo se nedodržujou a i nová silnice se rozpadá za 3 roky a ke všemu to stojí dvakrát víc peněz!!! Už takhle jsou silnice jeden velkej hřbitov, tak proč ho dělat ještě větším???
Jméno: Iceman (16.09.2009)
RE: Vykácejte stromy :-)
No a co takto tie dva stromy tam ponechat a medzi ne nahodne postavit policajnu hliadku s radarom? To by riesilo nielen nasledky ale i pricinu.
Jméno: DANCALL (16.09.2009)
RE: Vykácejte stromy :-)
Ty jsi uplnej deb... ty stromy tam slouží but jako větrolamy nebo také zachytávají prach tady selhal člověk takže žádné stromy za to nemohou kdyby jel jak má tak by se nic nestalo.
Jméno: Iceman (16.09.2009)
RE: Vykácejte stromy :-)
Nene stromy jsou na vine, primo vybizeji k vysoke rychlosti.
Jméno: Iceman (16.09.2009)
RE: Vykácejte stromy :-)
Proste ten strom tam rastie 250 rokov, to este 100 rokov ani ludia o autach nechyrovali. Teraz sa tam vymazne debilek v GOLFu, len preto ze chcel cestou usetrit 3 minuty, tak jel 120 km/h a my kvuli nemu vytneme strom. Vysusme vsechny reky, sem-tam se vylejou z brehu a pripravi lidi o zivot ;)
Jméno: ondra (16.09.2009)
RE: Vykácejte stromy :-)
Ten jel víc jak 120km/h. V té rychlosti se to tam totiž dá bez problému projet i po těch dírách. Jo a přidám další : Zbourejte všechny domy u silnic a hlavně v zatáčkách a nebo ,zasypejte každý příkop hlubší jak 20cm.
Jméno: AND.23 (01.10.2009)
RE: Vykácejte stromy :-)
No jo ale on by jel jak prase stejně a místo stromu by to moh poslat do někoho kdo tam jel normálně a ten člověk se nemoh rozhodnout a ovlivnit tu situaci kdežto tenhle pilot se moh rozhodnout jet třeba 80 nebo i kilo tam vypadá že by se dalo jet aniž by člověk riskoval
Jméno: AND.23 (01.10.2009)
RE: Vykácejte stromy :-)
já se stromama nemam problem a příde mi nesmysl je kácet kvuli tomu že se lidi nemíněj omezovat ve svý rychlý jízdě a pak na to doplácej, jedeš jako prase? ok ale bereš na sebe větší riziko nehody. Navíc všimni si že u každýho smrťáku kde figuruje srážka auta se stromem tak je na vině dost velký překročení rychlosti, tak budu radši když to takovej tatar pošle do stromu a přestane jezdit než když v další zatáčce vlítne třeba do mě a zmrzačí mě. Takže proč je kácet protože v nich končej magoři co lítaj po okresce 150? kvuli nim? aby se jim nic nestalo?Kámoš taky sejmul strom když ho v asi 80ti vytlačila ženská ze silnice tak že najel na mokrou trávu na krajnici, strhlo ho to, projel pangejtem a zastavil o strom s renaultem 19 kterej teda pak byl na odpis, ale nic moc se mu nestalo byl trochu pomlácenej od palubky která se rozlámala
Jméno: SDR (16.09.2009)
RE: Vykácejte stromy :-)
Taky mohu oponovat, nesvítí ti pořád do xichtu sluníčko, málokdo uhne do pole i když může, stromy u silnice jsou moc pěkné a navíc, lidi jsou přemnožený, takže když tu a tam někdo zařve tak se nic neděje. Když zůstanu na silnici v době čelního střetu tak se alespoň mám na co vymlouvat proč jsem tomu chudákovy co nebyl schopný projet zatáčkou neuhl, jako jsem to už udělal... Uhnu se a on ještě ujede, ne? Nehledě na to že těch nárazů do stromu zas tak moc není, víc životů by zachránila montáž středových svodidel do zatáček na každou silnici širší než 6m
Jméno: nejakyclovek (18.09.2009)
RE: Vykácejte stromy :-)
no a co takhle vybourat i domy kolem silnic
Jméno: miki007 (25.12.2009)
RE: Vykácejte stromy :-)
a hele a co takhle kdyby jsi šel stvéma kecma kamsi.Stromy a ani domy zato nemohou ale pouze a to navždy jen a jen řidiči.Jsou spíše líný sundat nohu s plynu a snížit tím rychlost.
Jméno: Romi (16.09.2009)
Vykácejte stromy :-)
Na každém názoru něco je,ale bohužel kdž je to v lidech tak ti se už nezmění a budou jedine horší.Stromy jsou sice krasné ale spousta lidi kvuli te krase umíra,kdyby nebyli podél silnic ,nebylo by zmařeno tolik lidskych životů.Někdy bohužel i cizí vinnou.
Jméno: Iceman (16.09.2009)
RE: Vykácejte stromy :-)
Romi, to snad nemyslis vazne tuto vetu: "kdyby nebyli podél silnic ,nebylo by zmařeno tolik lidskych životů". Skutocne su stromy pricinou? Videl si to niekde v zapisnici k nehode, pripadne v umrtnom liste, ze na vine je strom? To mi pripada jak blondynka ked vysvetluje policajtom ze na ten strom trubila a on sa neuhol.
Jméno: Petislav (16.09.2009)
RE: Vykácejte stromy :-)
Co to melete za nesmysly? Jaký stromy? Tak třeba dneska mám najeto 722 KM a těch prasáren a risků na silnici co někteří předvádějí, to je zralý ne mu dát přes hubu a sebrat papíry, ale rovnou odstřelit. Já už se ani nerozčiluji, ale jen tiše doufám, že takovej namachrovanej dement netrefí mou maličkost. Je to v lidech, chovají se na silnicích jak hovada a bohužel ne jen řidiči, ale i řidičky.
A dále, ty stromy tam jsou nejen kvůli sněhu, ale i hluku, prachu atd... Každej ať si sáhne do svědomí a pak přemýšlí o stromech. a co takhle zrušit u silnic reklamy, osvětlení, sloupy, domy, značky a natáhnout tam vedle silnice zachycující sítě s velikým nápisem – PRO DEMENTY, třeba by to pár tupcům došlo. Na chybu umírá na silnicích zanedbatelné procento lidí, proti těm všem úmrtím při nehodách, přes devadesát procent je to machrování, alkohol, rychlá jízda , riskování, bezohlednost atd.... Ono by to chtělo za volantem, řidítky používat hlavu a věřte, že by to maximálně odnesly plechy, tím nechci říct, že pomalá jízda je bezpečná.
Jméno: Nafftak (17.09.2009)
RE: Vykácejte stromy :-)
Hele Vy máte svůj názor a Já mám zas ten svůj.....

Vy totiž všechno hnedka přeháníte!!! Já vím, že za to může vždy riskantní jízda řidiče atd.... Ale když jsem silničář a rozhoduju o tom, kde zasadim strom kde ho pokácim, tak přeci musím zohlednit to, že určitě pojede nějakej magor a ten strom trefí!!! Tak proč ho tam sázet a záměrně dělat silnici nebezpečnější!!! Ono se vám to lehce řekne jeho chyba neměl jet tak rychle, ale vy jste jeko nikdy rychle nejeli bo-co??? Nikdy jste neudělali chybu na silnici??? Stane se to každému je to jen otázka času!!!! A pak jsem zvědavej co budete říkat, až ten strom trefíte Vy...... Já jsem proste zastáncem toho, že bych stromy již nesázel, tam kde to není doslova nutné!!! Ráz krajiny samozřějmě změním, ale nedomnívám se, že kvůli pár tisícům stromů se zrohší povětrnostní podmínky, prašnost atd.... Podle mě jsou stromy u silnice v nížinách s mírným klimatem k ničemu, jen pro okrasu.....A pokud se pletu a opravdu to přispívá ekologii, tak co??? Raději je pokácím a udělám silnice bezpečnějšíma, když je člověk nepoučitelnej a furt bude jezdit jak vůl....

Tečka.
Jméno: Iceman (17.09.2009)
RE: Vykácejte stromy :-)
Nafftaku ak niekto prehana tak to su prave nazory o kaceni stromu. Kolem tohoto stromu jazdievali 4 generacie na konoch a voloch, potom niekto vynasiel auto, takze tadial dalsich 5 generacii jazdilo autom (kolem stromu sa prepravili 10 000 lidi), nekdo si mozno v jeho stinu odpocinul, ale bacha ted tam jede nejaky debilek, jak nekdo psal vic jak 120 km/h a rozbije se. Strom je pricinou jeho smrti, tak ho vytneme ... to da rozum. Mozno Ta prekvapi akou podstatnou mierou sa prave tie stromy podielaju na znizeni hluku a prachu od cesty. Nedavno tu bol pripad chlapka, ktory s Octaviou skoncil v strese nejakeho stareho kostela. To ho maju tiez zburat? Ja to vidim presne naopak. Aka je uloha retarderu? Spomalit ridice, tak aby mali viac casu na reagovanie a aby sa eliminovalo riziko nehody s chodcom napr. Tzn. niekto zamerne umiestni prekazku do cesty a vedie to k znizeniu rychlosti. Ak by sa stromy vykacali, zarovnali nerovnosti, umiestnili zvodidla atp. hovada by nejazdili 130 km/h ako dnes ale 180. Malo by to presne opacny efekt.
Jméno: Petislav (17.09.2009)
RE: Vykácejte stromy :-)
Icemane souhlas, zbourat kostel a zavřít toho, kdo ho tam postavil. Vždyť jsem mu psal, že to není o rychlosti, ale o přemýšlení, ohleduplnosti atd.... A souhlasím s tebou i o té rychlosti, přesně jak píšeš, kvalitnější silnice povedou ke zvýšení rychlosti, víc čelním střetům a víc mrtvým a bude to i bez stromů.
Jméno: riderhenry (18.09.2009)
Stromy
Necetl jsem celou predchozi diskuzi, ale nektere ulomky me docela zarazeji. Stromy u silnic vysazeli lide (ostatne ty silnice i postavili...). Duvod byl predevsim ten, aby vrhali stin - driv se po silnicich jezdilo za pomoci koni, kterym stin umoznoval pracovat lepe, resp. dele. Tento ucel jiz pominul a jak z ekonomickeho hlediska, tak z ekologickeho by bylo vyhodne stromy vykacet. Navic je tu i jiste moralni hledisko, a to zachrany zivotu. Clovek, ktery zemre, prestava platit dane atd. Navic neprodukuje dalsi potomstvo, to neprodukuje dalsi potomstvo... Verte tomu, ze zivot by mel stat chranit jak je to jen mozne (ciste z ekonomickeho hlediska, podotykam). Z ekologickeho hlediska je to take vyhodne, protoze podle navrhu, ktery ja osobne znam, by se za kazdy strom, ktery se vykaci, vysadilo snad 10 novych - to prijde nekomu snad neekologicke? Urcite by se tato investice vratila, viz. vyse. Navic stromy brani rozsirovani silnic, jejich stromy je casto nici (zvedaji) a listy znecistuji vozovku, ktera pak klouze. O zpadanych vetvych, ktere pri vetsim vetru ze stromu mohou padat, ani nemluvim... Zkuste se nad tim zamyslet ;)
Jméno: Iceman (18.09.2009)
RE: Stromy
Neboj potomstva je dost ... :) pocet obyvatelov CR stale rastie. Stromy sa pri ceste vyznamnou mierou podielaju na znizovani hlucnosti a prasnosti. Okrem toho plnia i esteticke hladisko a dotvaraju raz krajiny. Spevnuju krajnice atp. Zem nas nemoze zivit neviem kolko, aby to dokazala, musis rozsirit napr. ornu podu, zase na ukor lesa. Ukrojis z lesa a nemas viazanu vodu. Nemas viazanu vodu a mas povodne. Mas povodne, mas obete. ... takze tym ze usetris niekomu zivot u cesty vytatim stromu, zase niekoho ineho pripravis o majetok alebo zivot pri povodni :)
Jméno: fanda (03.10.2009)
RE: Stromy
tady se není nad čím zamýšlet, selhal lidský faktor a kácet za to strom, kde žiješ člověče
Jméno: Romi (18.09.2009)
Vykácejte stromy :-)
iceman:tak jsem to přesně nemyslela,ale ujištuji tě že blondynka nejsem,ale děkuji za ,,kompliment".
Jméno: Iceman (18.09.2009)
RE: Vykácejte stromy :-)
No sorry ale cela ta veta: "Stromy jsou sice krasné ale spousta lidi kvuli te krase umíra,kdyby nebyli podél silnic ,nebylo by zmařeno tolik lidskych životů" je jeden velky paradox. Ludia nezomieraju kvoli stromu, zomieraju kvoli tomu, ze precenia svoju fyziologiu a podcenia fyziku vozidla.
To o blondynke bol stary vtip, nebola to narazka na sposob myslenia.
Jméno: Romi (20.09.2009)
Vykácejte stromy :-)
to bysme se tu mohli hádat do nekonečna,já mám svůj názor a ty svůj....každý si o tom myslíme svy a budem si zatím stát, je pak těžký se nad něčím shodnout.
Jméno: DANCALL (21.09.2009)
RE: Vykácejte stromy :-)
Iceman má prostě pravdu to musíš pochopit a jestli ne tak se podívej do vyhlášky prostě selhal člověk.
Jméno: Iceman (22.09.2009)
RE: Vykácejte stromy :-)
Diky, ale proste ma dostavaju tie hlasky ze za nieco mozu napr. sjete gumy. To sa maju tie gumy same vymenit? ... no a vinit z umrtia ridice strom je prinajmenej komicke. Ak vyskocim z panelaku a dopadnem na chodnik, bude na vine chodnik alebo ten panelak? Prosim Romi o objasnenie, aby som vedel co by potom mali zrusit.
Jméno: Romi (22.09.2009)
Vykácejte stromy :-)
myslim ze uz je to jedno,ja respektuji tvuj nazor,zemřel človek a jakekoliv spekulace mu už nepomůžou.
Jméno: Iceman (23.09.2009)
RE: Vykácejte stromy :-)
Romi, dovolim si vlozit odkaz na clanok, ktory ma podla mna spravne zvoleny nazov: http://www.topky.sk/cl/0/567177/Mladika-zabila-rychla-jazda-narazil-do-stromov

Narazil do stromu, ale ten ho nezabil, zabila ho jeho rychlost.
Jméno: Romi (24.09.2009)
Vykácejte stromy :-)
dobře dejme tomu že ho zabila jeho hloupost a rychlost...ale co kdyby ten strom tam nebyl?myslis ze by mohl přežít?myslim že by mel daleko větší šanci aji při jeho hlouposti. A tet se do me opět pust jak muj nazor nedava smysl...
Jméno: Iceman (29.09.2009)
RE: Vykácejte stromy :-)
Ano ak by tam ten strom nebol, mozno by bol prezil. Ale neda sa stale takto uvazovat. Pokud pojedu nejaky horsky prechod, taky nepojedu 120. Proste pokud tam je rokle, musim se sklidnit. Clovek proste musi udrzat auto na ceste, neporusovat fyzikalne zakony. A nie ocakavat, ze pokial pojde jak hovado, a bude si vyletovat z cesty ze sa nezabije.
Jméno: Romi (01.10.2009)
Vykácejte stromy :-)
Ok.Dávám ti zapravdu,ale stejne si budu stát i za svym to vis jsem holka tvrdohlava:)
Jméno: zbyna2 (01.10.2009)
Nekácet,nové sázet s hlavou
Tady nemá smysl kácet stromy,které tam jsou již X let...chce to více myslet při výstavbě nových silnic a křižovatek...prostě nové stromy sázet s rozmyslem...Ono není moc fajn,vymyslet nové křížení silnic a k té hlavní vysázet do výhledu nové stromky...
Jméno: AND.23 (01.10.2009)
Můj Názor
Tady nejde ani tak o stromy, příčina je u těhlech tragickejch nehod nebezpečný předjíždění a výrazný překročení povolený rychlosti což je tady v tom případě jasný podle těch fotek, ten chlap podle mě musel jet tak kolem 140km/h když se podívám tak ta silnice je relativně rovná možná nějaký díry tam sou a podle toho co z toho auta zbylo a v jaký vzdálenosti leží ten nárazník, tak je jasný že nejel ani kilo ale o dost víc a jestli takhle jezdil často tak bylo jenom otázkou času kdy skončí. Už když by jel třeba i 110km/h tak by výrazně snížil riziko ztráty kontroly nad vozem a i člověk líp reaguje, dá se něco dělat ale ve 140 když ho rozhodí dejme tomu díra tak spíš zazmatkuje a už nestihne nic dělat jenom kouká že je to v prdeli
Jméno: AND.23 (01.10.2009)
RE: Můj Názor
Neřikám nic když někdo jede 110 na 90, ale to tenhle určitě nejel, ten tam jel co to dalo, taky bych mu přál aby ho z toho vytáhli se zlámanejma nohama a rukama, aspoň by mu došlo jak riskoval, smrt bych mu fakt nepřál ale bohužel to dopadlo tak jak to dopadlo no.
Jméno: AND.23 (01.10.2009)
RE: Můj Názor
no schválně řekněte kolik si myslíte že ten sebevrah jel? Ta předposlední fotka mluví za všechno ten nárazník je minimálně 30 metrů od toho stromu a to auto ani neni poznat co to je za značku jak je na maděru
Jméno: Hawanjak (27.11.2009)
Nekácet,nové sázet s hlavou
nevim proc resite take kraviny jako pokacet strom bo nepokacet..nehody byly sou a budou porad a vykacenim stromu bo zbouranoi baraku zasypavani prokopu a podobne nic nevyresi ..
Jméno: Hawanjak (27.11.2009)
nazor
Ja si spise myslim ze to chtel borec zkoncit ....

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Doporučujeme

Levná alu kola
Alu kola, elektrony, litá kola, hliníková kola.
Povinné ručení
Kalkulačka, povinné ručení porovnání všech pojišťoven v ČR.
Autopůjčovna Praha
KV car - autopůjčovna Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.
Horská a Dětská kola
Vyberte si horské či dětské kolo v e-shopu či Pražské prodejně

Nové fotky

Z diskuze

Nic proti, ale že si autobusáků policie nevšímá? Já už měl komplet kontrolu od celní… zobrazit

Borci fakt netuším.To mohlo být cokoliv. Mohl se totočit na děcka, mohl jen vykouknout zpoza… zobrazit

Přesně tak, pásy tam jsou asi pro legraci. Já se poutám i když jedu jen zaroh, jednak kvůli… zobrazit

To je zajímavé Lukane na které dálnici u nás se smí jet 140Km/h ??? pokud vím tak je to… zobrazit

To je presumpce viny, u nás v poslední době díky "senzačním" mediálním výlevům… zobrazit

Anketa

Kdo nebo co je podle vás největším nebezpečím v silničním provozu?

26.8 % 26.8 %|11
7.3 % 7.3 %|3
9.8 % 9.8 %|4
0.0 % 0.0 %|0
56.1 % 56.1 %|23
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil | autorská práva a ochrana osobních údajů |