Dopravní nehoda - Vážná dopravní nehoda v Dolní Dobrouči

3
Kraj: Pardubický
Obec: Dolní Dobrouč
Datum nehody: 17.05.2009
Zveřejněno: 19.05.2009
Kategorie: Nepozornost, spánek | Nepřiměřená rychlost

V neděli 17. května po sedmnácté hodině se v Dolní Dobrouči u stanice ČD stala vážná dopravní nehoda. Řidič osobního vozu Fiat Brava jedoucí z Letohradu na Ústí n./O. jel nepřiměřenou rychlostí, před vjezdem do obce D. Dobrouč, před ostrou zatáčkou začal předjíždět cyklistu. Posléze ztratil kontrolu nad vozem, sjel mimo vozovku, kde přerazil strom a skončil na střeše. Řidič utrpěl těžká zranění a byl přepraven leteckou službou do olomoucké nemocnice. Další těžce zraněnou osobou byla cestující na sedale spolujezdce, kterou převezla záchranná služba do orlickoústecké nemocnice. Dvě osoby jedoucí na zadním sedadle utrpěli šok a lehká zranění. Před příjezdem hasičů se podařilo svědkům události zraněné vyprostit a poskytnout jim první pomoc.

Příspěvek zaslal: Lukáš

 

 

Nejnovější fotky z nehod: kraj Pardubický

Diskuze ke článku - Vážná dopravní nehoda v Dolní Dobrouči

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: Firel99 (19.05.2009)
Bravo
No tak chudáci co jeli s ním.ALe to je typické.Ti co nemaj na to aby jako blbečci macgrovali se starým BMW 3 apod,tak si koupítohoto Fiata a machrují s tímto.je to velice oblébené auto.Ve své době i velice povedené na Fiata.Jo a je to Fiat Bravo ne Brava.
Jméno: DANCALL (19.05.2009)
RE: Bravo
Je to okopírovanej golf a tak přitahuje takovíhle pitomce hlavně že si tam dá elektrony,nejbezpečnější Fiat je 126 nebo luxusní 125 ale i Tempra nebo Tipo jsou pěkný.
Jméno: BinUsamin (20.05.2009)
RE: Bravo
Nemám nic proti RETRO stylu, ale tvrdit, že tyto auta jsou na dnešních cestách bezpečné ... je opravdu mimo mísu.
Jméno: DANCALL (21.05.2009)
RE: Bravo
Usamin Fiat 126 je co se tyče bezpečnosti opravdu lepší než nadupanej BRAVO nebo staré BMW protože se svími 17Kw výkonu a 580Kg pohotovostní hmotnosti a 105Km/h Maximálky neudělá takovej masakr jako třeba Mercedes atp.Klidně si to zkus vem si Felicii a posad do ní 4lidi a bočně do ní naraž z Fiat 126 v rychlosti 50Km/h a pak to zkus z oktavkou v 120 nebo také v 50 a uvídíš ten rozdíl viz nehoda z března 2004 kdy opilý podnikatel v Mercedesu narazil bočně do policejní Felicie 3 policisté zemřeli ale podnikatel od nehody utekl myslíš že kdyby měl Fiat126 tak by to dopadlo takle? Já říkam že ne i kdyby jel těch 130Km/h což je nemožný.A otom je ta bezpečnost!
Jméno: BinUsamin (21.05.2009)
RE: Bravo
A)
Rozhodně nesouhlasím, z toho co píšeš vyplývá, že majitelé silných aut, či aut s normálním motorem jezdí jako šulini, což je do určité míry pravda, ale nějak nepřevyšují ty co mají staré šunky, prostě to opět kopíruje starou dobrou Gaussovu křivku.
B)
Dobře máme tu například situaci jak popisuješ, ve Felicii jsou 4 lidé a z boku v 50kmh narazí nová Octavie, výsledek ? Dejme tomu, že 2 mrtví a 2 zranění ve Felicii. v Octavii s min. zraněním.

Ted situaci obrátíme, do plné Octavie narazí Felicie, výsledek ? V Octavii 2 s menším zraněním, ve Felicii s dva těžkým.

Stále nevidíš na co narážim ? Ten pokrok je nepopiratelný.

Další příklad...můj oblíbený soup..plná Felicie narazí v 65 do sloupu....3mrtví, jeden raněný.

Stajná rychlost, jen auto změníme zase na dvojkovou Oktavii...Ted uz treba mrtvi nebudou, pouze různé typy zranění.

C) Opravdu si stále myslíš, že slabý motor = vysoká bezpečnost ? Nenech se mýlit, dokážeš bezpečně předjet traktor předtebou ? Dokážeš se blesku rychle dostat z krizové situace ? NE se slabou herkou to opravdu tak snadno nejde.

D) Další (teoretická) situace sedíš ve svém Fiatu 126 jedeš předpisových 50 na omezení a z kaminu, který projíždí v protisměru se na tebe řítí uvolněné kolo...díky mizerným jízdím vlastnostem nejen, že nestačíš uhnout, ale pravděpodobně budeš mít vélká zranění, či až smrtelné.

Stejná situace jen v nové Oktavii, tady díky lepší stabilitě máš mnohem větší šanci někam uhnout, bez toho aby jsi dostal nekontrovovatelný smyk. Pokud přeci jen dojde k nárazu..je jasné, že případná zranění rozhodně nebudou tak velká.

Ted jen zaměn kolo za běžící blond hysterku ... opět v novém autě máš zpravidla (ne vždy) lepší stabilitu, možná se povede manévr. Pokud dojde ke sražení...myslíš, že vývoj v této oblasti nikam nepostoupil ?

E) VŽDY je to o ČLOVEKU řídí, může mít auto jakékoliv, ale vždycky je to jen on kdo ho ovládá.
Jméno: DANCALL (21.05.2009)
RE: Bravo
Ondro Usamine Vy jste to vůbec nepochpily a zapoměl si na situaci kdy do plné felicie narazí Fiat 126 v 50Km/h odhaduji že ve felicii by všichni přežily,a máte pravdu že at jede sčím chce tak se může zabít ale já myslel když oni narazi do jineho auta tak ty následky budou rozdílné chcete mi snat tvrdit že Fiat 126 má stejnou energii nárazu jako 2 octavia ve stejné rychlosti? Vratte se k poslednímu víkendu který byl nejčernější za tento rok kolik tam bylo Fiatů nebo jiných aut staršich 15let? Idealní BEZPEČNÉ auto by byla Š 105 z ABS vyztuženou kastlí airbagy a jinými systemy ale se stejným dizajnem a výkonem i maximálkou jenže se taková auta nedělají a pak to takhle vypadá ale kdo ví jestli by s touhle Š 105 lidi nejezdili méně opatrně než stou starou?
Jméno: ondra (21.05.2009)
RE: Bravo
DANCALL: Jasnačka:-) Já vím,kam tím směřuješ a do jisté míry s tebou souhlasím. Ale nebudu říkat,že je š105 lepší,nežli nové auto,ať už jakékoliv. Auta se 20ti kW výkonu se rozhodně dělat nebudou,takže je to jen a jen na lidech,jak se budou chovat na silnicích. Dneska policii chybí respekt od lidí a jelikož si to udělala sama,tak ať se nikdo nediví,že je na silnici bordel. A autama to neovlivníš.
Jméno: BinUsamin (21.05.2009)
RE: Bravo
Bohužel mimo ten udávaný počet, přesné statistiky ani analýzy z víkendu neznám, nemohu hodnotit.

Ale k udávanému příkladu, výsledekem té nehody by byla smrt posádky fiatu.
To je prostě z bláta do louže.

Ale ještě jeden a to doposud neuváděný příklad, stejná situace jen obě auta jsou stejná. V případě Oktávií by pravděpodobně došlo v obou autech jen k lehkým zraněním. V případě střetu dvou Fiatů 126 by to byla (nejspíše) smrt pro oba.

A tady právě vidím ten pokrok, ve kterém stojí za to dál pokračovat, ať už by byl třeba jen jediný život zachráněn.
Jméno: ondra (21.05.2009)
RE: Bravo
DANCALL : Jo a proto by jsme měli jezdit všichni ve sto let starejch sračká** a ubylo by nehod. Už to nehul:-)) Ty nemáš rád pohodlí a nějakej ten komfort? Baví tě ve š105 před každým sebemenším kopcem hledat a zkoušet kvalt - na kterej to vydejcháš nahoru? Hele,já na škodovku nedám dopustit,ale abych tvrdil takový hov*a a prosazoval že čím starší auto,tím je bezpečnější,to asi ne. Pamatuj si,že je to v lidech. Dokud budou jezdit jako smysluzbavený ,tak budou umírat. I když pustíš nějakýho uspěchanýho vola do starý stodváci,nebo fiata,tak si tu hubu natluče stejně,protože pojede nadoraz.
Jméno: agent007 (25.12.2009)
RE: Bravo
DANCALL:No určitě nebude nikdo blbej jako t aby narážel do aut plných lidí,toby musel bejt úplnej magor.Promin
Jméno: dexoun (25.05.2009)
RE: Bravo
Lol, ze "luxusni fiat 125" :-D Ty co slovo to perla, normalne sa bavim. Neviem v akej platovej kategorii si, ale ak je auto ktore hocikto daruje za odvoz pre teba luxusne, tak si ma pobavil. Blbe no, ze si teda v zivote nezazil co to je klima, esp, central, pripadne ine ako kozenkove a latkove potahy a bakelitova palubovka...
Jméno: DANCALL (25.05.2009)
RE: Bravo
Dexoune blb si ty protože Fiat 125 byl jen pro vyvolené a centrál mám taky a klima byla už v 30 letech,když vo tom autě víš hov.. tak radši drž hub.. a nebo si oněm něco přečti je to novinka polského automobilového průmyslu 1974.
Jméno: dexoun (27.05.2009)
RE: Bravo
Podla toho ze pises, ze som blb :) mi doslo, ze si slovo "blbe" pochopil zle. Si zrejme stahovacny a to preto, ze ti ludia casto nadavaju. Bolo to myslene ako blba situacia. Co sa tyka toho fiatu, pozri sa kolko stoji dnes. Nieco okolo 10 tisic a aj to len preto, ze ma va:csi objem motoru ako konkurencia z tej istej doby. Ja ako mlady clovek, mysliaci na svoju buducnost by som si take auto nikdy nekupil. Jednak preto, ze dizajnovo je niekde este pred opicami a jednak preto, ze myslim na svoje zdravie...pevnost pri 30 rocnom aute je uz len o polemike. Cena vzdy hodnotila kvalitu a vzdy bude. Pokial by som mal 10 tisic a nemal by som dost na auto, na ktore mam nejake poziadavky, nekupil by som si ho, radsej nasetrim a pockam. Nekupil by som si ani tohoto fiata, ani skodovku, ani wartburga ani nic prastare..ked tak poriadne pekneho veterana, ale tym myslim stare ameriky, pripadne nejakeho beetla, ci zo skodoviek staru feliciu. O fiatoch viem takmer prd, ako pises, az teda na nieco okolo seicenta a punta grande...ale to preto, ze ma nikdy nicim nezaujali.
Jméno: dexoun (27.05.2009)
RE: Bravo
btw...na wiki sa pise, ze to bolo rodinne auto a ziadne "pre vyvolenych" ...takze si ho dovolil kazdy druhy, akurat v tom case tu bola vlna skodoviek, skodovka bola to najlepsie na svete a tak ludia nevideli nic lepsie...teda priznam ze je lepsie ako skodovice, ale dnes je to brak. Aj moj 20 rocny nissan je uz katastrofa, ale ma ine prednosti...a to bolo auto pre vyvolenych, nie fiat 125 :), to si uz nedovolil kazdy a ani dnes si nedovoli, nejde o jeho cenu, ale o naklady.
Jméno: ondra (19.05.2009)
RE: Bravo
No,spíš bych řekl ti pitomci co jeli s ním. Málokdo by se totiž předváděl,kdyby neměl u ostatních oporu. To si dokážu představit,to hecování,to dáš,to zvládneš,jeď,dej mu atd... . Kdyby ho vola krotili,tak by se nemuseli válet po příkopě. A na druhou stranu,když někoho vezu ,tak tolik neriskuju. Příště si dá pozor,jestli to teda přežil.
Jméno: Petislav (19.05.2009)
RE: Bravo
Ondoro souhlas, normální lidi by ho usměrnili. Další detajl, takovejmhle vocasům by pojišťovny neměli hradit škodu a ba naopak, ještě by ti drsňáci kterejm se nic nemůže stát zaplatil vrtulník co pro něho přiletěl ( dost drahá sranda ), hasiče atd.. a pro podruhý by si rozmyslel dělat blbečka. No a pro ty další machry by to bylo poučení, nemyslíš zaplatíš, ono by si to pak piráti rozmysleli jestli blbnout a pak celej život cvakat vyhlídkovej let vrtulníkem a nebo sklidnit hormón. Měl štěstí, že proti nic nejelo.
Jméno: SDR (19.05.2009)
RE: Bravo
Ti kterým se nemůže nic stát by se neponaučili ani kdyby měli platit vrtulníček, bo se jim přece nemůže nic stát takže pro ně vrtulník nikdy nebude muset letět ;)
Jméno: DANCALL (19.05.2009)
RE: Bravo
Komunistický režim by je usměrnil:žádná odporná propaganda rychlosti a sportovního stylu,jako je tomu dnes protože výrobci a vláda chtějí aby se bouralo no tak se bourá a všichni se diví.Nějaký NEMYSLÍŠ ZAPLATÍŠ je jenom pro smích protože si spíš zapamatují moto pořady kde neustále básní o výkonu sportovním stylu jízdy a čím dál víc agresivnějším vzhledu moderních humusů a není potom divu že se jezdí agresivně.To Páni Komunisté myslely aby řidiči neplatily a proto vyráběly pouze praktický dizajn:hranata bedna a naní pouze to co je třeba žádné vdechy výdechy křídla práhy a hlavně decentní vzhled a rozumný výkon až na pár vyjímek.
Jméno: kubas- (22.06.2009)
Příspěvek smazán administrátorem
Příspěvek smazán administrátorem
Jméno: kubas- (22.06.2009)
RE: Bravo
ty ses taky boreček vid???!!!nejdriv se podivej jak jezdis ty a pak neco rikej všichni ste chytry !!!!!!!!!
Jméno: zandule (16.06.2009)
RE: Bravo
a to si nekde cetl nebo si na to prisel sam? sedel si v tom aute nesedel tak vis hovno jak to bylo.
Jméno: zandule (16.06.2009)
RE: Bravo
ty jeden chytraku vis uplny hovno jak to bylo tak se starej o svy a neres tu kdo koho hecoval ty si tam nesedel tak vis prd a jestli se ridis heslem podle sebe soudim tebe,tak kazdy takovy neni NAZDAR
Jméno: BinUsamin (20.05.2009)
RE: Bravo
To mi připomíná ... jdu takhle jednou z nákupu a kolem na semafor dojíždí "husto-krutej" týpek ve starym vytuněnym "vraku" BMW 316 :) ... v duchu mi problesklo pár myšlenek ... třeba populární výsledky crash testů tohoto modelu (cca 1 hvězda) ... samo, že kruťák zaregistroval, že koukám na jeho vůz a tak jej nenapadlo nic jiného, než ukázat mi jaký je "King" a prořádně to protůravat pro ten WOW efekt :)... vůbec mu nedocházelo, že můžu mít jiné myšlenky, než třeba na to jak mu (ne)závidím :). Například to, že jsem zvědavej kdy ho třeba tady objevim na fotkách rozplesknutýho o sloup. Nebo jestli mu není trapné tohle dělat ve starym vraku.

Sečteno potrženo, těmhle "krutým týpkům" se nedá nic jiného než smát, tuplem..když se snaží dokázat, že i očesaná verze se základním motorem s HID udělá nějaké to WOW.
Jméno: Iceman (19.05.2009)
Zavodnik
Ach jo dalsi Schumacher, ktory si mysli ze elektronama sa moze rovnat zavodnym specialom a jazdit jak oni. Mam rad takychto zavodnikov na verejnych komunikaciach.
Jméno: Brelan (20.05.2009)
Příspěvek smazán administrátorem
Příspěvek smazán administrátorem
Jméno: zbyna2 (20.05.2009)
Je to pořád stejný
Pořád stejná písnička,mládej si koupí starou káru, BMW,Golfa a nebo jinej podobnej křáp,hodí na něj hromadu plastů,koupí litý kola,výfuk-musí být slyšet a může vyrazit se bezhlavě projíždět po svém městě a nebo jeho okolí,nejezdí moc daleko - aby se asi neztratil a nebo páč na to nemá???Padlo tady,že chudáci spolujezdci,ale nemuseli s ním jezdit,nikdo je nenutil...takže takový lidi já osobně nelituju...
Jméno: DANCALL (20.05.2009)
RE: Je to pořád stejný
Máš pravdu ale problém je že nikdo nemá zájem tohle řešit.
Jméno: vitak (02.02.2010)
RE: Je to pořád stejný
Jen ty to už řešíš, jezdíš ve 30 let starým prohnilým vraku, který se pod tebou co nejdříve rozpadne.

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Doporučujeme

Levná alu kola
Alu kola, elektrony, litá kola, hliníková kola.
Povinné ručení
Kalkulačka, povinné ručení porovnání všech pojišťoven v ČR.
Autopůjčovna Praha
KV car - autopůjčovna Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.
Horská a Dětská kola
Vyberte si horské či dětské kolo v e-shopu či Pražské prodejně

Nové fotky

Z diskuze

Miloši ale úplně jsi protiřečíš.První se tady s lukašem a Davidem dohaduješ a potom… zobrazit

Tak tobě vadí úplně všechno, motorkáři i maníci co maj na autě čirý světla, vo co ti… zobrazit

OTÁZKA:By mně silně zajímalo co bylo na mém příspěvku nevhodné, že byl smazán nejsem si… zobrazit

zdarec parto tak sem se konečně zase uspěšně po dlouhý době přihlásil a musím říct že… zobrazit

Příspěvků je tady docela dost a jediné předsudky jsem tady napsané neviděl. Každý si… zobrazit

Anketa

Kdo nebo co je podle vás největším nebezpečím v silničním provozu?

26.8 % 26.8 %|11
7.3 % 7.3 %|3
9.8 % 9.8 %|4
0.0 % 0.0 %|0
56.1 % 56.1 %|23
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil | autorská práva a ochrana osobních údajů |