Dopravní nehoda - Vysoká rychlost a náledí příčinou smrtelné nehody

3
Kraj: Středočeský
Obec: Velvary, Černuc
Datum nehody: 02.01.2009
Zveřejněno: 17.02.2009
Kategorie: Náledí | Nepřiměřená rychlost

Mezi obcemi Velvary a Černuc došlo k dopravní nehodě, při které zemřel devětašedesátiletý řidič. Ten s vozidlem Kia nepřizpůsobil rychlost k povaze vozovky, dostal na kluzké silnici smyk a narazil levou částí auta do vzrostlého stromu rostoucího podél silnice. Po příjezdu záchranných složek již muž nejevil známky života a následkem těžkých zranění zemřel na místě.

 

Nejnovější fotky z nehod: kraj Středočeský

Diskuze ke článku - Vysoká rychlost a náledí příčinou smrtelné nehody

vložit nový
Příspěvky staré:
Jméno: jeni013 (17.02.2009)
Smolař..
Ten to chudák trefil nejhůř, jak mohl... O metr vedle a mohl vyprávět vnoučatům od čeho že to má poškrábanou ruku... :-( - Navíc jestli se dobře pamatuju, tak tam tech stromu moc není...
Jméno: Borek-89 (17.02.2009)
RE: Smolař..
Máš pravdu....ale jinak se pod ten strom pěkně napasoval
Jméno: DANCALL (17.02.2009)
RE: Smolař..
Není se čemu divit když v jeho věku dělal kraviny,a to ještě s takovím rozklíženým komunistickým šuplíkem!!!
Jméno: Firel99 (18.02.2009)
RE: Smolař..
No koukám že ty crashtesty jsou jen dobrá reklama,když ty auta pak končí takle.Ať už je to Ibiza,BMW,Sorento..To ten Favorit si aspoň na nic nehraje a an rovinu říká:pojedeš-li se mnou jako prase vyskočím ti v zatáčce do lesa a zabiju tě!
Jméno: DANCALL (18.02.2009)
RE: Smolař..
Ten favorit by určitě po vlastní ose odjel ale tenhle komanšskej zmetek půjde pod lis stejně jako ta rudá kombíková POPELNICE aj podobný mršyny.Favorit je vítěz,prostě FAVORIT.
Jméno: dexoun (19.02.2009)
RE: Smolař..
...iste :-D keby sa toto stalo dedovi na favorite, tak by proste oplechoval strom. Facko ma dvere hrube asi 5 cm, ak som vela nepovedal, do toho staci kopnut a ohnem vystuzenie, takze tu sa neda hovorit o bezpecnosti, skor mam pocit, ze tie plechy su tam len preto, aby sa posadka nezaspinila od blata, kamienkov ci nezmokla. Neviem kde na to chodis, ale ako mozes nadhadzovat 20 rocny verklik nad nove auta? Myslis, ze ten vyvoj k nicomu nespeje? Pozri sa na take volvo, chces to porovnavat? :) prosim, to si rad precitam. Kazdopadne...pokial sa tu prejavujes preto, ze proste nemas na nic novsie ako 105ku, je to krasne detinske. Ani ja nemam nove auto, ale nepoviem ze to moje je najuzasnejsie a uplne mi staci, hoci by som mal rad lepsie. Mam to co si mozem dovolit, mohol by som si aj lepsie, ale uz by bol problem s nakladmi.
Jméno: DANCALL (19.02.2009)
RE: Smolař..
Pozri sa na cenovku toho volva chceš to porovnávat?Zajímavé je že jenom za tenhle tyžděn bolo plno havárek moderních aut,Octavia Fabia Kia BMW aj,a byly už nejmín 3 mrtvý.On ten favorit je slabší a pomalejší,jinak vývoj aut jde do hjzl..u už od 80let samá elektronika a sám si neopravíš ani prd z každou hovadinou do servisu a zaplat zaplat zaplat!!! To počítače mobily ty sa vyvyjí to co má dneska kdejakej tenager v pokojiku neměly před 25 lety v hustonu nebo pentagonu srovnej výkon PC zr 1988 a PC zr 2008 a o ceně ani nemluvě a už vubec o tehdejším pruměrným platu. Dneska ma školák na 1 stupni takovej mobil o kterým se ještě přet 10 lety ani nezdálo vrcholovýmu managerovi.Ale skus si srovnat Pontiac zr 1969 a Fablyi zr 2009 nebo BMW zr 1992 a uvydíš ten rozdíl kdopak by nechtěl v garáži Lambordhini Countah zr 1988? A vzpomen si kolik stala barevná televize v 1987 blbej ORAVAN stal přes 9000Kčs,v r 2004 jsme koupili teslu z teletextem,stereem,plně automaticke ovladanie aj vychytávky za 6000Kč TOMU ŘÍKAM VÝVOJ a klepšímu!
Jméno: DANCALL (19.02.2009)
RE: Smolař..
Zrovna ted jsem koukal na inzeráty a podíval se na Citroen C1 no to je humus jakej svět neviděl,v 2 dveřové verzi je v zadu mín místa jak v trabantu combi a ty ponorkový okna se nedají ani vyklopit když jsem vyděl kufr tak jsem se málem pobli..l to i ta š105 je jak velkooběmovej tanker o formanu ani nemluvě,u 4 dveřáku jsou na zadních dveřích okenka pouze výklopná né jako u luxusní komunistický Š105 kde se dají úplně stáhnout až dolů.A jak jsem koukal na ceny tak tam byly i za 200 000 i víc samozřejmě že vojetý tak to je teda pokrok že sem se málem posra..l smíchy.Ale co takovej Citroen BX combi zr 1989 to je kočár hydraulické pérování spousta místa kufr jak v mini dodávce,to je pořádný auto až na ten přední pohon.A cena třeba 15000 podle stavu takže vývoj jde skutečně do prde..
Jméno: dexoun (19.02.2009)
RE: Smolař..
Pozrel som sa na ten C1...hned prvy (150 tisic, novy, 1.0 vvti). To je auto tak pre mlade mamicky, ktore v zadu vozia maximalne kabelku a dieta s autosedackou, takze sa necuduj, ze sa tam nic ine nevojde. Predpokladam ze sa s nim dobre manevruje, aj ked neviem aka je viditelnost dozadu. Ked si vezmes ze 150 tisic si pri uveri schopny splatit tak za 4 - 5 rokov, pri normalnej splatke cca 3,5 - 4 tisic, vyjde mi ako pekne lacna varianta. No teraz by som chcel otocit debatu k tomu citroenu BX combi...tusis kolko stal novy v tej dobe? Ja som zohnal nissana 300 zx za smiesne peniaze, najdes ich bezne za 100 tisic, je to 20 rocne auto a nove stalo v plnej vybave v tej dobe nieco cez 1 milion!
Jméno: dexoun (19.02.2009)
RE: Smolař..
Ano...pozriem sa na cenovku volva a chcem porovnavat. Pred 20mi rokmi sa volvo nevyrabalo? Kludne porovnajme to, tak V740 najdes za 20 tisic a bezpecnost je niekde uplne inde a nieje to tym ze by to volvo bolo pomalsie. Nove auto nema ziadnu suvislost s tym ci bude rozbite, alebo nie, za tym je vzdy vodic (aj ked vezmem do uvahy mozny zly technicky stav). Takze to ci havarovala fabka, octavka, ci bmw, je uplne jedno, havaroval predovsekyn vodic. Co sa tyka elektroniky...neviem preco sa cudujes, ze vyvoj smeruje uz len v tom smere. Na aute uz je minimum mechanickych veci, ktore sa daju vychytat, predsa len, mechanickymi upravami si auta prechadzali od 1.sv. vojny, za tych skoro 100 rokov uz musia mat automobilky vychytane prve a posledne a uz jednoducho nieje co. Mechanicky airbag, ci mechanicke ovladanie esp alebo abs si teda neviem predstavit, nehovorim o riadiacej jednotke a pod... Iste ze si vsetko uz neopravis, ale to je cena za zvysujuci sa konfort. No to uz je na kazdom co si zvoli, ja volim konfort a na dlhsie cesty si nejaku hrkalku neviem predstavit. Takze ten vyvoj tam je. Kedysi nebolo vozidlo ktore by nad 80 kmh z teba nevytriaslo dusu, teraz v klude 2 kila a v aute si to ani nevsimnes. A aj to je pokrok, aj to ze prekonavame vzdialenosti rychlejsie a bezpecnejsie. Co sa tyka lamba countach, priznam sa, neviem ci by som ho chcel, ja moc nedavam na detske sny, som realista a ked nieco chcem, setrim na to az si to kupim. Nechcel by som ho hlavne z dovodu, ze niesom nejaky fanda tejto znacky a keby sa mi na nom nieco pokazilo, zhanal by som to asi moc tazko a vseobecne naklady by boli monstruozne. Jeden sportiak mam a ten uz teda zozral penazi, no je to zaluba a tam sa na to nehra. Auta co si napisal sa zrovnat daju, ale podla toho v com. Stary pontiac je tak maximalne vyhliadkove auto, su nan nezohnatelne diely a draha udrzba, bmw rv 92 sa uz robili dostatocne konfortne, rychle a rady 5 a 7 aj bezpecne, udrzba vcelku lacna, diely dostupne, nova fabka...bezpecna, vybava je v dnesnej dobe za opicami, prevadzka lacna, udrzba tiez, akurat teda...diely su podla mna drahe. No neviem, co to vsetko ma s tvojou vetou "Favorit je vítěz,prostě FAVORIT."
Jméno: DANCALL (19.02.2009)
RE: Smolař..
Na slovensku se muže jet 200km/h? Unás v česku 130Km/h a to pouze na dálnici.Tuhle rychlost vyvyne i zakladní Š 105S i Wartburg aj podobné,Překonáváme vetší vzdálenosti RYCHLEJI a BEZPEČNEJI tak tohle je teda ten největší blábol co sem slyšel:podle mě ta Kia,BMW,Fáblyna,a ta rudá šrotovka do cíle NEDOJELA!!!! Asi chtěly překonat tu vzdálenost rychleji ale že by bezpečně to jsem si nevšim,zajímalo by mě kolik tam projelo třeba Fiatu 126 pomaleji a bezpečněji? Už v 30 letech byla auta která jela 200Km/h.Já jsem za jeden den z Š 105L najezdil přes 300Km a zvladnul jsem to i ona,takový 30let stary mercedes je určitě pohodlnější než 3 roky stará škodovka.Rozdělovač nemá vliv na pohodlí stejně jako karburátor.A je to rychlost co zabíjí takže rychleji abezpečněji neexistuje. Ale nevyjádřil jsi se ktěm počítačům a mobilum že bych přece měl pravdu? Jediným opravdu pokrokovým autem je TATA NANO nejlevnější co bylo kdy v historii vyrobeno přitom je 4 dveřové a mnohem prostornější než ta odporná C1,už vidím 4 dospělé jak tam POHODLNĚ cestují...
Jméno: Iceman (19.02.2009)
RE: Smolař..
Dancall, neviem si prestavit ako vyrazim s dvoma detmi a manzelkou z Prahy do Popradu na S105. Deti by tu cestu nenavideli, bolo by im spatne, a staci maly smyk na dialnici v 130 km/h a nerobim si iluzie o pravdepodobnosti prezitia. Preto mam mondeo, tuto cestu zvladnem za 5,5 hodiny, nikto nie je utrmacany, usedeny, sedacky pohodlne, auto jede, brzdi a drzi stopu.
Jméno: DANCALL (19.02.2009)
RE: Smolař..
Určitě by to šlo když je 5 místná a jezdit máš tak abys ten smyk nedostal,jsou i tací kteří vyrazyli z Š 1000 MB na sibiř nebo z Velorexem na ukrajinu toje určitě mnohem náročnější.A 130 sní nemůžeš jet pořát to je maximální rychlost né trvalá.A jaký jsou náklady na provoz mondea?
Jméno: SDR (22.02.2009)
RE: Smolař..
Já jsem taky dřív jezdil na babetě 150km, ujel jsem to za 5 hodin, i když ta babeta k tomu není vhodná, stejně tak š1000 nebo velorex, někoho to prostě baví, jsem moc rád když mohu jet někam 1000km v kuse (je pravda že mě to většinou rozláme- téměř nové francouské peklo a pak když přesednu do svého kadeta abych dojel 20km domů tak je mi mnohem pohodlnější)
Dnešní vozidlo rozjedeš na 130km/h a spotřeba se téměř nezmění, š120 rozcvičíš na 130, vír v nádrži, modlíš se aby jsi se udržel na silnici a po chvíli by se motor usmažil kdyby jsi ji držel furt. Takže raději zdržuješ náklaďáky který pak serou ostatní pomalým předjížděním
Jméno: Iceman (24.02.2009)
RE: Smolař..
Su i taki co si podrezali zily alebo skocili z okna panelaku a ja to skouset nemusim. Sedel si niekedy 10 hodin v S105 alebo 7 hodin v Mondeu? Skus potom vystupit a normalne funguj, prejdi sa, vystri sa. Ako Ti bude?
Jméno: Iceman (24.02.2009)
RE: Smolař..
Naklady neriesim. Radsej si priplatim za bezpecie, ako potom kupovat invalidne voziky pre deti.
Jméno: dexoun (20.02.2009)
RE: Smolař..
Ano, na slovensku sa moze ist 200, aj 700 ak ti to pojde a moze sa aj vsade inde... btw, zijem v brne. Pisal som o tom, ze to ake auta havaruju nema ani prd spolocne s tym, preco havarovali. A ci je to bmw, fabka, kia...par odkazov nizsie mas fotky rozbiteho fanousa a este dalej aj skodovice. Oni havarovali kvoli comu? Jasne, priznam...sli prezieravo do ciela a pan bozko im to nadelil, ci chyba v matrixe? Fascinuje ma s akou hrdostou pises, ze si siel v 105ke 300 km, no a to je o tom. Ja som siel pred troma tyzdnami brno - venezia (700 km) z vecera do rana a vystupil som bez pocitu dolamania a ani mi neodlahli usi od hluku. V klude som siel 80 percent cesty 130 bez toho aby mi vyvrela voda, pri priemernej spotrebe kolo 6 litrov. V tej den vecer som siel tu istu trasu domov, zvladol by si to na skodovke? :). Veta s rozdelovacom a karburatorom mi nedava zmysel. Dalej...ako moze zabijat rychlost? Siel som uz aj tachometrovych nieco nad 280 a zijem, ako to? Preco potom zomieraju ludia na priecestiach, prevazne idu pomaly. Pripadne...niekto zastane v odstavnom pruhu a niekto iny ho zmetie. Stale ide o rychlost? Co sa tyka pocitacov a mobilov, iste, ale o tom tento server nieje a ja som narazal na pokrok v elektronike aut. Preco nasa debata o volve, C1-tke skoncila bohvie kde? Ci kvoli chybajucim argumentom? Ja si svoje nazory obhajim a pokial na to nemas, tak na to prosimta neodpisuj. Este k znacke Tata, ktoru tak ospevujes. To auto nieje zdaleka pohodlne, rozmerove je to nieco ako matiz a v tom som sa viezol (sedel som za soferom a mal som kolena na urovni usi a takto podla mna pohodlie nevyzera, mozno ked prestupis zo skodovice, tak to je zmena). Z toho co pises pouzijem jedine slovo, a teda ze je pokrokove. Ano je, ale pre krajiny tretieho sveta, kde jazdia cele rodiny na jednej motorke ci bicykli, pretoze si nic ine nemozu dovolit. Pri tejto cene je to auto pre nich pristupne a z hladiska bezpecnosti je to predsa lepsie ako motorka kde ich nechrani nic. Crash test si neviem predstavit.
Jméno: Iceman (24.02.2009)
RE: Smolař..
Suhlasim, ako male dieta sme s rodicmi jazdili po slovensky v S105, bezne 350 km denne, vzdy sme vysli zosedeni, otlacene zadky, v lete upoteni, unaveni a hlavne si spominam na tie zalahnute usi, to bol des. Vsade smradu po benzine, pri 130 km/h si mal pocit ze ides po vodnej hladine, v nadrzi skutocne vir. Pri pozornom sledovani bolo dokonca vidiet pohyb rucicky palivometru :) Myslim, ze Buran alebo Discovery maju lepsiu spotrebu.
Jméno: Iceman (19.02.2009)
RE: Smolař..
Dancalle Kia? este par prispevkov navyse to oznacujes za komunisticky suplik :)
Jméno: DANCALL (19.02.2009)
RE: Smolař..
Kia je korejská a tam mají komunizmus o jakým se nám tady naštěstí ani nezdálo.A jak vydíš dostala smyk a pravděpodobnost přežití je kde? V PÍČ,,I
Jméno: dexoun (20.02.2009)
RE: Smolař..
No...k tomuto sa mi neda nevyjadrit :) Ako sledujem, tak si v tom, ze Kia je severokorejska automobilka. Myslis, ze pri tom rezime by niekto povolil, aby sa vyrabala mimo korei a dokonca na slovensku? :) Ona sa tam totiz vyraba, neviem ci to nieje dokonca najva:csi zavod v europe. Radsej nepis o veciach o ktorych mas slabe informacie, len sa strapnis.
Jméno: Iceman (19.02.2009)
RE: Smolař..
Porovnaj si S100, S105/120 a Noveho Superba, tomu hovorim vyvoj zase ja.
Jméno: DANCALL (20.02.2009)
RE: Smolař..
Superb je auto jiné kategorie a porovnej CENU,jinak to má hodně společnýho:spalovací motor který je téměř stejný a ovladání zrovna tak a i udržba.
Jméno: Iceman (24.02.2009)
RE: Smolař..
Cenu? Kolko bol priemerny plat v 76? 1400 Kcs? Kolko platov si potreboval na jedno auto? Kolko stoji superb? Kolko 25000 platov nan potrebujes? Sa zamysli uz, pokrok ide dalej, nema vyznam kupovat LP prehavac len preto, ze ho maju oproti v starozitnostiach za 50.
Jméno: SDR (22.02.2009)
RE: Smolař..
Možná to bude tím že ty modernější ,,popelnice´´ nebo jak jsi to nazval mají nárazový vypínač který se při nárazu postará o větší bezpečí (ono pak nejde nastartovat dokud ho zpět nevymáčkneš)
Začínám si o tobě myslet své, bo to co tady bleješ není normální...
Jméno: Iceman (19.02.2009)
RE: Smolař..
aaa tak preto jazdis na inom komunistickom supliku?

Pro vložení fotek z autonehody do systému, prosím, použijte tento formulář.

Uživatel: nepřihlášen
přihlásit | zaregistrovat

Jsme na facebooku

Doporučujeme

Levná alu kola
Alu kola, elektrony, litá kola, hliníková kola.
Povinné ručení
Kalkulačka, povinné ručení porovnání všech pojišťoven v ČR.
Autopůjčovna Praha
KV car - autopůjčovna Praha. Vozy značky Škoda, VW, Audi.
Horská a Dětská kola
Vyberte si horské či dětské kolo v e-shopu či Pražské prodejně

Nové fotky

Z diskuze

je mi luto videt kazdu nehodu... aj ked len poopravim ze to asi 40kmh rychlost nebola , pretoze ako… zobrazit

No tak zakládat petici-kvůli čemu jako?Dnes a denně se takovéto nehody dějou,akorát že to… zobrazit

Ano tak dobře ale vzhledem že náš vozový park je starý v průměru 14 let tak těch aut bez… zobrazit

nojo KIA.Být to Pardubický kraj,Pardubice tak bych jsi myslel že to je KIA souseda.Ten jí má… zobrazit

nauč se psát.Kdyžtak DANCALL.Fakt mě stima blbíma řečma přímo serěš!!!!!!!!!!! zobrazit

Anketa

Kdo nebo co je podle vás největším nebezpečím v silničním provozu?

26.8 % 26.8 %|11
7.3 % 7.3 %|3
9.8 % 9.8 %|4
0.0 % 0.0 %|0
56.1 % 56.1 %|23
Najdete nás na facebooku
stránky vyrobil | autorská práva a ochrana osobních údajů |